Osób online 1135

Ayre o nowych technologiach LFC


Liverpool Football Club zaprezentował swoją nową ofertę marketingową kontynuując starania o bycie rozpoznawalną marką na arenie międzynarodowej. Na konferencji „The Nolan Partners Sport Industry Breakfast Club” w Londynie Ian Ayre, dyrektor zarządzający the Reds, opowiedział o poszczególnych działaniach klubu w tym zakresie.

Najważniejszym celem LFC jest zapewnienie odpowiedniej treści dla swoich odbiorców w telewizji a także w sieci w wielu różnych językach. Ayre powiedział, że klub zamierza otworzyć trzecią, obcojęzyczną stronę w języku chińskim dla swoim fanów.

Od sierpnia 2013 roku klub z Anfield Road właśnie w Chinach ma najwięcej kibiców na portalach społecznościowych.

Liverpool uruchomił konto na portalu Weixin (WeChat) na inaugurację sezonu 2013/2014, na którym można posłuchać materiałów audio od zawodników dla kibiców w języku angielskim i chińskim.

Oprócz tego kibice z Chin mogą śledzić swój klub w serwisie Tencent Weibo od grudnia 2012 roku. Konto the Reds na tym portalu śledzi około 765 tysięcy ludzi. W sierpniu 2011 roku Liverpool został pierwszym angielskim klubem, który utworzył swój profil na Weibo.

W niedługim czasie Liverpool FC otworzy trzecią obcojęzyczną wersję swojej strony dla Chińczyków, po tym jak wcześniej utworzył portale dla Indonezji i Tajlandii.

Drużynę z Merseyside można śledzić na 34 kontach portali społecznościowych, w tym 17 na Twitterze.

Oprócz wyżej wymienionych stron klub posiada konto na rosyjskim portalu VK.com a także 5 profilów na Facebooku. Dzięki tym działaniom Liverpool jest najbardziej nowoczesnym klubem jeśli chodzi o media społecznościowe.

Ayre na konferencji w tej sprawie powiedział:

– Liverpool stawia na innowacje, rozwój marki i kontakt z fanami na całym świecie.

– Naszym głównym celem jest rozwój w internecie dla odpowiednich odbiorców. Chcemy dostarczać treści o naszym klubie w wielu językach.

– Jesteśmy jednym z najlepiej rozpoznawalnych klubów. Jesteśmy dumni z tego, że mamy kibiców na całym świecie. Liverpool bardzo się stara, aby kibice byli jak najbliżej drużyny.

– Fani są dla nas bardzo ważni, dlatego dzięki nowym technologiom możemy im zapewnić szybki dostęp do informacji.

– Jest to bardzo ważny aspekt komercyjny. Trzeba dalej rozwijać odpowiednie rzeczy i być cały czas w kontakcie z 200 milionami fanów na całym świecie.

– W kontaktach z naszymi partnerami możemy stworzyć nową jakość a także polepszyć nasz zasięg reklamowy. Każdemu wyjdzie to na dobre.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (0)

Pozostałe aktualności

Souness wyróżniony za swoją działalność  (0)
17.06.2024 21:16, Bartolino, liverpoolfc.com
Reprezentacja Węgier liczy na wsparcie kibiców  (0)
17.06.2024 18:57, Wiktoria18, thisisanfield.com
Suárez: Darwin to wspaniały facet  (0)
17.06.2024 12:32, AirCanada, thisisanfield.com
Jutro poznamy terminarz na nowy sezon  (1)
17.06.2024 12:07, AirCanada, liverpoolfc.com
Keane: Nie sądzę, by Trent sobie poradził  (0)
17.06.2024 09:05, RosolakLFC, thisisanfield.com
Gakpo: To był trudny mecz  (1)
16.06.2024 17:47, A_Sieruga, liverpoolfc.com