Klub przedstawia nowego sponsora
Liverpool FC oraz Standard Chartered Bank ogłosili dziś, że uzgodnili warunki, na których przez cztery lata bank będzie głównym sponsorem klubu. Jest to największa komercyjna umowa w historii klubu. Będzie ona obowiązywać od czerwca 2010 roku aż do końca sezonu 2013-14 a w tym okresie logo banku będzie widnieć na koszulkach zawodników.
Liverpool FC to najbardziej utytułowany klub w angielskiej piłce, cieszący się globalnym wsparciem kibiców, czego można było uświadczyć podczas niedawnego tournee po Singapurze i Tajlandii. Jako oficjalni sponsorzy klubu, Standard Chartered będzie miało dostęp do platformy pozwalającej na wzmocnienie świadomości marki na rynkach Azji, Afryki i środkowego wschodu.
Standard Chartered, notowany zarówno na giełdzie w Londynie jak i w Hong Kongu, mieści się pośród 25 firm o największej kapitalizacji na indeksie FTSE-100 (odpowiednik WIG20 na giełdzie papierów wartościowych w Londynie - dop. tłum.). Bank ponad dwukrotnie powiększył swoje dochody oraz zyski w przeciągu ostatnich pięciu lat. Może dzięki temu pochwalić się stałymi dobrymi wynikami, nawet w ciągu niedawnego kryzysu finansowego.
Christian Purslow, Dyrektor Zarządzający Liverpool Football Club, powiedział:
- To partnerstwo łączy dwie odnoszące sukcesy organizacje, o bardzo silnej kulturze i strategii. Możliwość sponsoringu przykuwa uwagę wielu globalnie rozpoznawanych instytucji z wielu branż. Wierzymy, że w Standard Chartered znaleźliśmy idealnego partnera do rozwoju i realizowania naszych ambicji. Jest to prawdziwa oznaka postępów, jakie czynimy w Liverpoolu.
Peter Sands, CEO Standards Chartered, powiedział:
- To wspaniałe porozumienie. Jesteśmy podekscytowani na myśl o pracy z tak znaną globalną marką jak Liverpool FC przez następne cztery lata. To niezwykła szansa dla Standard Chartered, naszych klientów i akcjonariuszy oraz dla Liverpoolu, jego piłkarzy oraz kibiców.
- Widzimy wiele możliwości dla rozwoju naszych interesów, zwłaszcza w Azji, Afryce i środkowym wschodzie, których to regionów rynki wykazują szybszy rozwój, niż te na zachodzie. Ta umowa będzie napędzać zmiany w rozpoznawalności marki na naszych kluczowych rynkach i zapewni dodatkowy katalizator dla naszego wzrostu.
Komentarze (0)