Nowe logo na mecz z West Bromem
Liverpool wystąpi podczas spotkania na Anfield przeciwko West Bromwich Albion w przyszłym miesiącu z nowym napisem na koszulkach, po raz kolejny wspierając akcję firmy Standard Chartered "Seeing is Believing".
Tak jak w ostatnim na własnym stadionie meczu ostatniego sezonu, the Reds zastąpią logo Standard Chartered symbolem akcji Seeing is Believing, globalnej kampanii sponsora klubu, która zbiera fundusze na walkę ze ślepotą w krajach rozwijających się.
W ciągu zaledwie dziewięciu lat Seeing is Believing pomogło ponad 28 milionom ludzi z najbiedniejszych społeczeństw świata, lecząc choroby oczu i zapobiegając ślepocie.
To oficjalna akcja charytatywna Standard Chartered, która dotarła jeszcze dalej, odkąd bank połączył siły z LFC.
Zamiana napisów na koszulkach w meczu z Chelsea była tylko jednym z wielu wydarzeń promujących kampanię i jej cele.
Legendy LFC John Barnes i Robbie Fowler w połowie meczu próbowali strzelać rzuty karne z opaskami na oczach, podczas gdy Steven Gerrard i Martin Skrtel wsparli w ten sposób kampanię w Melwood.
Rezultaty akcji były wyjątkowe. Tweety popularnych kibiców Gary'ego Barlowa i Johna Bishopa śledziło w sumie 3,3 miliona fanów, natomiast działania klubu na portalach społecznościowych w ciągu pięciu dni oglądało dziennie 9,9 miliona internautów.
W sumie akcja Seeing is Believing dotarła wtedy do ponad 25 825 740 osób, zbierając 140 000 $.
Sukces projektu zdobył mu dwie nagrody: przyznaną w Londynie Football Business Award w kategorii Najlepsza Korporacyjna Kampania Zwiększająca Świadomość Społeczną oraz tytuł Kampanii Roku na North West Football Awards.
Komentarze (3)