Jack Wolfskin partnerem Liverpoolu
Liverpool FC wraz z wiodącym producentem sprzętu turystycznego, firmą Jack Wolfskin, przedłużyli obecną umowę o współpracy o kolejne 3 lata. Jack Wolfskin oficjalnym partnerem the Reds został w 2010. Zawiązana umowa współpracy pomogła podnieść świadomość niemieckiej marki na kluczowych obszarach, w których również Liverpool posiada dominującą pozycję.
Oszacowano, że klub posiada ponad 240 milionów fanów na całym świecie. Ostatnio Liverpool uruchomił na Twitterze kolejne 12 kont w lokalnych językach fanów. Dzięki temu klub może pochwalić się grupami fanów z ponad 75 krajów.
Billy Hogan, odpowiadający w klubie za marketing powiedział: „Jesteśmy zachwyceni przedłużeniem umowy z firmą Jack Wolfskin, jedną z wiodących marek w branży outdoor”.
„Ciężko pracowaliśmy aby rozwinąć kampanię, z której oprócz klubu skorzystają także fani i Jack Wolfskin. Partnerstwo pozwoliło nam osiągnąć unikalną równowagę. Jesteśmy podekscytowani perspektywą dalszej współpracy z firmą Jack Wolfskin.”
Barclays Premier League jest transmitowana do 212 różnych obszarów, odbierana na ponad 650 milionach odbiorników, co daje niesamowitą liczbę 4,7 miliardów odbiorców meczów ligi angielskiej. Spośród 20 klubów, Jack Wolfskin wybierając Liverpool FC, zaistniał w Premier League oglądanej na całym świecie.
Elke Stein, główny menedżer marketingu Jack Wolfskin powiedział: „Przez 3 lata czerpaliśmy spore korzyści ze współpracy z Liverpoolem FC. Klub miał fenomenalne osiągi, które pomogły podnieść świadomość naszej marki na najważniejszych rynkach.
„Wpływ Premier League sięga znacznie dalej niż tylko Wielka Brytania. Mecze the Reds są transmitowane na istotne dla nas rejony, takie jak Chiny czy Rosja, równocześnie pomagając nam zwiększyć rozpoznawalność marki Jack Wolfskin.”
Jack Wolfskin i Liverpool FC przedłużyli umowę współpracy, która będzie obowiązywać w sezonie 2013/2014 aż do końca sezonu 2015/2016 .
Komentarze (2)