TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1644

West Ham blisko transferu Downinga


West Ham United jest blisko pozyskania Stewarta Downinga. Rozmowy między klubami prowadzone są w zaawansowanym stadium i mówi się otwarcie o kwocie 6 milionów funtów za usługi angielskiego skrzydłowego.

29-letni Downing jest otwarty na transfer do zespołu prowadzonego przez Sama Allardyce’a i wydaje się, że przenosiny piłkarza na Upton Park to już wyłącznie kwestia czasu.

Wcześniej zainteresowanie Stewartem wykazywało Newcastle, ale Sroki bardziej skłaniały się ku opcji wypożyczenia Anglika, aniżeli transferu definitywnego. Klub z Tyneside nie był skłonny wyłożyć na stół pieniędzy, jakich Liverpool życzył sobie za Downinga.

Liverpool, który 2 lata temu kupił piłkarza z Aston Villi za 20 milionów funtów jest skłonny sprzedać Stewarta, który zarabia 80 tyś funtów tygodniowo.

Downing aktualnie przebywa z Liverpoolem w Dublinie, gdzie dziś the Reds zmierzą się z Celtikiem.

Chris Bascombe

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (61)

Gall 10.08.2013 00:51 #
Ciekawi mnie bardzo jak rozwiążemy sprawę skrzydeł. Teraz zostają młodzi oraz nowi piłkarze tak więc z doświadczeniem będzie ciężko. Może BR przesunie Aspasa na prawo, albo też zagra Ibe-Sterling na skrzydłach. Opcji jest wiele. Szkoda mi trochę Stewarta bo pokazał, że potrafi grać, przełamał się, już nie okopywał obramowania bramki. Kolejny zawodnik z przeszłości, który gdyby kosztował mniej mógłby zostać u nas na dłużej. Może jednak kogoś za niego kupimy?
Asahi 10.08.2013 00:51 #
Cóż, wygląda na to, że obejrzę wiele meczów West Hamu w następnym sezonie. ;) Szkoda, facet przeszedł kurs oddrewniania i znowu wraca do tartaku.
AirCanada 10.08.2013 00:51 #
Szkoda mi tego Downinga troszkę szczerze mówiąc. Mam nadzieję, że Rodgers jeszcze ma w takim razie ze 3 nazwiska w notesie, które do 31 sierpnia zostaną zaprezentowane jako nowi zawodnicy LFC.
Jacoob 10.08.2013 00:54 #
szkoda 20 mln ^^ tyle kasy co Kenny nikt nie wywalił w błoto ;)
Czarodziej 10.08.2013 00:55 #
Jeśli to się potwierdzi, to będzie to w tym oknie transferowym pierwsze odejście piłkarza LFC z klubu, przez które będzie mi smutno. Chciałbym, żeby Stu został... Statystyki, kontrakty, to nie wszystko.
Lfciorek 10.08.2013 00:55 #
Sprzedajmy wszystkich, nie kupujmy nikogo konkretnego.

TOP 4 nadciągamy !
sokol 10.08.2013 01:02 #
sprzedajemy, jednego z najbardziej doświadczonych graczy, bo za dużo zarabia (niedługo będziemy wyglądać jak Arsenal, sprzed kilku lat, z bandą młokosów mogących wygrać gówno), jednak 30to letni kolo z Res Sox, dostaje nowy kontrakt wart 110mln USD, logiczne!
ZohanLFC 10.08.2013 01:08 #
Idąc tym tokiem myślenia to za rok Gerrard skończy karierę bo za dużo zarabia. Pewnie w miejsce Stewarta przyjdzie jakiś zagraniczny gracz za 3-4 mln albo jeszcze lepiej Kosecki przecież nim się interesujemy ... Zostaniemy z zamachowcem i dwoma młodziarami Ibe i Sterlingiem. Coutino pomijam bo obecnie z miejsca ma 1 skład wydaje mi się że zbyt pochopny ruch bo Downing pomału wraca do formy
hotraf 10.08.2013 01:10 #
Nie cieszy mnie to całkowicie. Uważam że pokazał że może być wartościowym graczem naszego zespołu, STU WALCZ !
Lyzwa7 10.08.2013 01:13 #
Lfciorek jak zwykle w formie :)
Sprzedaliśmy samych rezerwowych hmm... dziwne ponoć się osłabiliśmy.
Lyzwa7 10.08.2013 01:15 #
ZohanLFC- Mamy 3 miejsca w ataku i tam są-> Sturridge, Aspas, Coutinho, Sterling, Ibe, Suarez, Borini, Downing, Assaidi i Alberto.

Sprzedaż Downinga, który byłby maksymalnie zmiennikiem nie jest jednak taka głupia.
Myślę, że mamy kogoś ogarniętego.
NaImieMiAdaś 10.08.2013 01:15 #
naprawde jestem przeciw -moze zarabia za duzo ale naprawde jest wart pozostawienia w skladzie , mimo wysokiej tygodniowki.
bo poprestu nikaj mamy zmiwnnika , a on sie stara od jakiegos czasu konkretnie i widac ze wraca powoli do wysokiej formy.
Jestem za Downingiem - wierze w niego na 100%
Lfciorek 10.08.2013 01:16 #
Lyzwa chłopie czy Ty nie rozumiesz, że zawężamy na własne życzenie kadrę, która powinna być szeroka jeżeli chcemy się liczyć w walce o TOP 4?

To, że nie gramy w pucharach to nie wszystko jest jeszcze rywalizacja o skład na treningach, a także FA Cup i League Cup.
IcemanEvo 10.08.2013 01:16 #
Dziwnie, najpierw jak na początku sezonu Downing grał przeciętnie, to słyszało się dużo głosów w stylu: po co nam on, do odstrzału etc.
A teraz, po sezonie lekko ponad przeciętnym, kiedy najpewniej odejdzie i rozluźni klubowe finanse to: zła decyzja, w złą stronę idziemy, z kim zostaniemy.
Ja się cieszę z ekonomicznego punktu widzenia, bo Downing to był niezły grajek, ale za 20mln i za 80tys/tyg to wybaczcie, ale to nie adekwantne.
Lyzwa7 10.08.2013 01:19 #
Suarez(Aspas) Sturridge(Borini)- Coutinho(Sterling,Ibe)

Faktycznie mega zawężenie składu...

Środek pomocy-> Allen(Hendo) Gerrard(Alberto) Lucas+ew Coutinho.

Obrona Enrique, Agger(Wisdom) Toure(Skrtel, Coates) Johnson(Kelly)

Mignolet(Jones)


czy to jest wąska kadra?
ZohanLFC 10.08.2013 01:19 #
@RedWarrior

Prosze Cie dobrze wiesz że nie o to mi chodziło ale jak widzę że pozbywamy się gościa który walczy nie marudzi i w dodatku daje powody do uzyskania formy z Aston Villi z powodu że za dużo zarabia to tylko taki wniosek mi się nasówa że nieważne jak grasz ważne ile zarabiasz być może się myle ale śmiem twierdzić że robimy najgorszy ruch w tym okienku.
Lyzwa7 10.08.2013 01:22 #
Czy aby na pewno jedynym powodem jest zbyt duża tygodniówka? Sturridge, Aspas, Suarez, Coutinho, Sterling sa lepsi, perspektywniejsi i bardziej nieprzewidywalni.
ZohanLFC 10.08.2013 01:29 #
Rozumiem to że są lepsi od niego i że można do tych zawodników dodać jeszcze Ibe ew od biedy Hendo lub Gerrard przy pladze kontuzji mogą grywać na skrzydle ale po prostu nie podoba mi się ten ruch sam fakt że był poza skłądem nie marudził wziął się w garść i wyraźnie robi progres dużo mąci w głowie ale cóż to nie FM mogę tylko powiedzieć że jeśli go sprzedamy to szkoda.
Asahi 10.08.2013 01:31 #
Downing ma jeden zwód na który nabiera się 90% obrońców w tej lidze. Nadal nie kminie, w czym Sterling jest lepszy od Downinga? Zdaję sobie sprawę z tego, że w jego wieku to go przerośnie i to pewnie ze dwa razy, ale aktualnie Stu jest po prostu lepszy.
Arvedui 10.08.2013 01:32 #
@Lyzwa7 - wliczanie Assaidiego, który też jest ponoć na wylocie, a poza tym zagrał w zeszłym sezonie 4 mecze w lidze oraz Ibe'a, który równie dobrze może sezon rozegrać w rezerwach, jest chyba lekkim nadużyciem.
sokol 10.08.2013 01:45 #
@Lyzwa - Assaidi i Borini (około 13 baniek w błoto, dwie kompletne porażki) oraz Ibe i Sterling (dwóch gówniarzy z minimalnym dośwaidczeniem) - powodzenia w życiu... to nie FM...
Lyzwa7 10.08.2013 01:52 #
Gdzie ja Assaidiego wymieniłem?! Sterling jako zmiennik jest idealny do robienia wiatru, Ibe na ogony też ok.
w dodatku skoro sprzedajemy Stu to ktoś przyjdzie w jego miejsce ;)
sokol 10.08.2013 01:55 #
obyś miał rację, jednak zrozum, że dośwaidczenie w footballu też się liczy, szczególnie w takiej lidze, jak angielska; tym bardziej, że musimy postawić, w tym sezonie, wszystko na jedną kartę, na ligę właśnie... Stu, wciąż, może dać nam wiele, jeśli chodzi o tę sprawę!
Lyzwa7 10.08.2013 02:06 #
Ja to wiem doskonale.
Mamy doświadczonych zawodników i wierzę, że kogoś kupimy w miejsce Stu, kogoś "na teraz", inaczej ten ruch jest "lekko" bezsensowny.
Nie mniej nie rozpaczałbym, bo Downing i tak, i tak byłby rezerwowym.
sokol 10.08.2013 02:15 #
moim zdaniem,w ofensywie, potrzebujemy kogoś za NIEWIELKIE pieniądze, na podobnym poziomie co Stu (nie mam na myśli konkretnego nazwiska, aczkolwiek, podejrzewam, że ktoś by się znalazł), do rywalizacji z Angolem; wierze, że taki impuls pomógłby Downigowi, tym bardziej, że ostatnie sparingi (wiem, to tylko sparingi...), pokazały, że mu zależy i będzie walczył o miejsce w składzie; amen
MightyRed 10.08.2013 04:40 #
Jak rok temu był gruby, z nadwagą i grał bardzo źle, to został, a jak wraca do formy, to go sprzedają. Gdzie tu logika, Brendan? Oby został, bo potrafi wkręcić obrońców i huknąć z dystansu. No i jest doświadczony, co jest teraz na wagę złota w naszym młodym skladzie.
Hulus 10.08.2013 07:01 #
Błąd
lokiec 10.08.2013 07:43 #
tracimy angielskość. Carra, Spearing, Downing (+od biedy Carroll). Chciałbym jakiegoś brytola w jego miejsce. Myślę,że był wart nieco więcej niż 6mln. koło 10mln bym powiedział. Jeszcze pół roku/rok mógłby zostać.
lokiec 10.08.2013 08:12 #
jeszcze Shelvey. Odeszło/odejdzie 5 anglików i żaden nie przyjdzie. Nie podobi mi się to. Druga sprawa,że teraz nie ma żadnych młodych talentów do wyciągnięcia.
PyrkaLFC 10.08.2013 08:47 #
Szkoda, że ma odejść... Mam tylko nadzieje, że miejsce po nim wypełni Ince, bo podobnie jak innych, martwi mnie tendencja spadkowa Angoli u nas w klubie
Kurtz 10.08.2013 08:53 #
Porządny zawonik. Sympatyczny gość. Byłoby szkoda.
Stachyra 10.08.2013 08:56 #
Nie rozumiem już tych naszych ruchów transferowych. Sprzedajemy wszystko co się rusza i ma tygodniówkę powyżej 70 tysięcy a nie kupujemy nic. Czasu coraz mniej, kadra coraz węższa. Bardzo mnie to niepokoi.
mrocznystefan 10.08.2013 09:17 #
Spoko. Bez sensu trzymać zawodnika z taka tygodniówką na ławie. Młodzieniaszek też nie jest, ostatni moment żeby coś za niego dostać. Moim zdaniem to oznacza, że albo przyjdzie do nas ktoś do ataku, albo w końcu dobry zawodnik na lewą obronę.
ADamsson 10.08.2013 09:17 #
Czyli wniosek z tego taki, że Pacheco i Assaidi>Downing? A myślałem, że czasy kiedy dawaliśmy się ruchać na lewo prawo się skończyły. Kto w takim razie w jego miejsce? Steriling? Po starciu z drwalami ze Stoke zostaną z niego kawałeczki.
romic 10.08.2013 09:45 #
@ADamsson Wszystkich raczej w następnym sezonie nie będzie.

Jeżeli Rodgers mówi o wzmocnieniu ataku to wiadomo, że Downing to nawet na ławkę może się nie załapać i na pewno o tym wie. Moim zdaniem jest to dobry ruch. Jeżeli Stuart ma ambicje i bardziej woli grać niż siedzieć na ławie albo na trybunach i brać tyle kasy to od nas odejdzie.
Lyzwa7 10.08.2013 10:02 #
Stachyra- no tak nie kupiliśmy Aspasa, Alberto, Mignoleta ani Toure, a sprzedaliśmy samych czołowych piłkarzy... a nie, to jednak rezerwowi.


Tracimy angielskość? Gerrard, Johnson, Sterling, Wisdom, Kelly, Sturridge, Ibe to Hiszpanie? Wszyscy Anglicy odeszli, bo byli za słabi, nie sensu trzymać ich tylko za narodowość(no może z Shelveya by coś było, ale ten bardzo zawiódł Rodgersa, więc w sumię się nie dziwię, że Go sprzedał)

Zastanawiam się czy mamy kogoś ogarniętego, sprzedaż Downinga z jeden strony to błąd, a z drugiej sensowny ruch.
Zobaczymy jak się to wszystko potoczy.
Lyzwa7 10.08.2013 10:02 #
ADamsson- a Downing to niby silny fizycznie jest?
LivingforLFC 10.08.2013 10:07 #
@Lyzwa
Biorąc pod uwagę że główna alternatywa dla Downinga to Raheem S. (od wczoraj) ten ruch to katastrofa. Tylko BŁAGAM nie pisz mi o Aspasie na skrzydle bo to niepoważne...
LivingforLFC 10.08.2013 10:09 #
@Lyzwa
Jest silny. A Sterlinga to już całkowicie deklasuje pod tym względem.
Lyzwa7 10.08.2013 10:09 #
A Sterling to niby słaby jest? W presezonie spisuje się bardzo dobrze.
Aspas na skrzydle może nie, ale Suarez/Sturridge już może być ;)
Sirradix92 10.08.2013 10:10 #
Sprzedamy jeszcze Skrtela, Ossame i kim BR zamierza grać o TOP 4 ?
franii1991 10.08.2013 10:19 #
Nie jestem szczęśliwy z tego transferu, ale myślę że BR ma plan by ściągnąć kogoś lepszego na miejsce Downinga. Na tą chwilę mamy kogo wystawić w ofensywie nie licząc Stewarta, lecz patrząc na kalendarz na pewno przydadzą się jeszcze nowi gracze. BR zapowiadał że wzmocni ofensywę minimum 2 graczami dlatego jestem spokojny że przyjdzie ktoś lepszy od Downinga z mniejszą tygodniówką. Tak jak powiedziałem na pierwsze 2/3 mecze mamy już mocną kadrę dlatego dajmy czas BR do zamknięcia okienka transferowego, później będziemy mogli oceniać jaką mają jakość nasi nowi zawodnicy.
LivingforLFC 10.08.2013 10:20 #
@Lyzwa
Tak Sterling jest nie tylko koszmarnie słaby fizycznie, ale do tego jeszcze ma beznadziejną wytrzymałość. Do tego przez całą wiosnę się kompromitował, kiedy grał, to zawsze był najgorszy na boisku i przegrywał wszystkie pojedynki 1v1.
Downing w tym czasie prezentował równą, niezłą formę i zawsze był przydatny dla zespołu. Do tego dopasował się do taktyki Rodgersa i rozumie jego filozofię futbolu. Dlatego ten ruch jest całkowicie niezrozumiały...
Najpierw się kupuję nowego, LEPSZEGO skrzydłowego, a potem dopiero sprzedaje się niepotrzebnego... Ten ruch jest identyczny jak wypożyczenie Carrolla rok temu, bo przecież NA PEWNO zaraz sprowadzimy nowego napastnika, np Dempseya.
Lyzwa7 10.08.2013 10:24 #
Nie zgodzę się, bo Raheem przy swojej posturze potrafi się świetnie zastawić, poza tym On ma DOPIERO 18 lat ;)
Rodgers Go zajechał rok temu więc nic dziwnego, że potem grał gorzej. Zgadzam sie, że lepiej najpierw kupić kogoś lepszego zanim się sprzeda.
Zobaczymy, może i przypomina sytuację z Carrollem, ale teraz nie zostaniemy z jednym skrzydłowym na pół sezonu ;)
kendzior7 10.08.2013 10:35 #
6 milionow bez przesady jaki Stu jest taki jest ale 10 to minimum ! My oddajemy zawodnikow za darmo szok !
FankaLFC 10.08.2013 10:54 #
Ja tam nie mam nic przeciwko.
Warmiak 10.08.2013 11:04 #
ZAMIENIĘ Downinga na KUYTA w każdej chwili. Nawet teraz. Już.
Eskimos 10.08.2013 11:08 #
Zamiast kupować to my sprzedajemy na potęgę ...
Kosa97 10.08.2013 11:12 #
Żeby Stu był 3-4 lata młodszy ... ehhh : /
konriqe 10.08.2013 11:18 #
Lajtowo, jest Sterling Ibe:))) a z ta cena, no coz mala, ale nie oszukujmy się Downing chociaż się poprawił nie grał nic cudownego w ostatnim sezonie...
Sturridge15 10.08.2013 11:39 #
Scott Sinclair do wzięcia, dobry znajomy Rodgersa.
lk9876 10.08.2013 11:55 #
Co znaczy YNWC?
Swiader92 10.08.2013 12:10 #
Jeśli go sprzedawać to za dużo większą kese. Wiem, żę głownie chcemy pozbyć się jego tygodniówki ale cena mogła by być wyższa. Kwota powinna oscylować w granicach 10 mln. Przecież Carrolla kupili za 15 a na lepszego to on mi nie wygląda.
dzondzo 10.08.2013 12:28 #
Skoro sprzedajemy Downinga to IMO są już rozmowy na poziomie ustalania indywidualnego kontraktu z Costą. Wierzę, że Rodgers mówił na serio o tym, że nie sprzedamy zawodnika dopóki nie będzie jego następcy :) Poza tym w zasadzie bardziej jest nam potrzebny defensywny pomocnik niż skrzydłowy, w ataku zawsze jakoś tam jest a jakby (tfu tfu tfu) zabrakło Lucasa w środku pola to będzie tak jak w ubiegłym sezonie...
Jajos 10.08.2013 13:01 #
Uważam że do końca okienka znalazłby się kupiec na wyższą cenę niemniej szkoda Stu bo zapewnił regularność.
Nie przekroczył pewnej granicy..
kosciak 10.08.2013 15:13 #
Mam nadzieję że zatrudnimy jeszcze kogoś do końca okienka.
SlawekB 10.08.2013 15:53 #
Jak nisko upadamy, że 80 tys tygodniówki jest dla Amerykanów takim problemem, iż pozbywamy się gracza pierwszego zespołu.
SlawekB 10.08.2013 16:23 #
Po Downingu spodziewałem się więcej, zapewne kibice ManUtd po Youngu również, o którego rywalizowaliśmy co przypomne młodszym wiekiem kibicom. Ale czy słyszeliście by ManUtd chcial sie go pozbyć by odciążyć budżet płacowy.
Co się sprawdza w baseballu w footballu już niekoniecznie a nasi Amerykanie tego niestety nie rozumieją.
Glajskor 10.08.2013 16:54 #
Liczę na to, że Rodgers ma w zanadrzu jakiegoś asa, ew. kilka pewniaków :>
borekLFC 10.08.2013 16:56 #
Szkoda troche nie byl gwiazda ale przydal by sie nawet na lawce
LivingforLFC 10.08.2013 17:41 #
@pacmac
Jakiej ławie? Nie licząc początku sezonu cały czas Downing grał w lidze od 1 minuty. Pozbywamy się zawodnika pierwszego składu, nie ściągając nikogo w jego miejsce.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com