TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1987

Agger zmierza do końca


Daniel Agger może stanąć w obliczu walki o swoją dalszą karierę w Liverpoolu po tym, jak Brendan Rodgers po raz kolejny zakwestionował jego zdolność radzenia sobie z silniejszymi fizycznie rywalami – pisze Tony Barrett we wtorkowym „The Times”.

Duński obrońca, który dołączył do Liverpoolu z Brøndby w styczniu 2006 roku, jest wicekapitanem the Reds i drugim pod względem stażu piłkarzem klubu tuż za Stevenem Gerrardem. Doświadczenie nie uchroniło go jednak od utraty miejsca w wyjściowej jedenastce w tym sezonie. Preferowaną parą środkowych obrońców jest bowiem duet Martin Škrtel i Mamadou Sakho.

Kapitan reprezentacji Danii rozegrał swój pierwszy mecz Premier League od początku od 1 stycznia. Liverpool pokonał w niedzielę Swansea City 4:3, ale powrót Aggera po kontuzji nie wypadł zgodnie z planem i Rodgers zdjął go z boiska po godzinie.

Menedżer Liverpoolu po meczu przyznał, że decyzja o wycofaniu Aggera i wprowadzeniu Kolo Touré była podyktowana koniecznością zasilenia szeregów obronnych, aby zniwelować zagrożenie, jakie stwarzał napastnik Swansea Wilfried Bony.

Już po raz drugi w tym sezonie wiara Rodgersa w umiejętności Duńczyka została publicznie zachwiana. Na początku grudnia Agger nie znalazł się w podstawowym składzie na wyjazdowy mecz z Hull City, zakończony porażką 3:1. Jak wyjaśnił później Rodgers, preferował wystawić do gry Touré ponieważ uważał, że były gracz Manchesteru City był lepiej przygotowany do radzenia sobie z „dużymi, silniejszymi fizycznie przeciwnikami”.

W te wakacje kontrakt Agger będzie obowiązywał przez kolejne dwa lata, ale jak na razie nie było żadnych rozmów na temat przedłużenia umowy. Na obecnym etapie klub nie planuje rozpoczęcia negocjacji. Podobnie jak w przypadku Glena Johnsona, który do końca umowy ma niecałe 18 miesięcy, Liverpool chce się przekonać, czy przedłużenie kontraktu jest słusznym krokiem.

Amerykańscy właściciele klubu (Fenway Sports Group) po przejęciu Liverpoolu w październiku 2010 roku odziedziczyli kilka kontraktów, które ich zdaniem były nieuzasadnione. Z tej przyczyny domagają się oni trafniejszych decyzji przy podpisywaniu nowych umów, a Rodgers podziela ich pogląd.

To natomiast stawia przyszłość Aggera i Johnsona pod znakiem zapytania, szczególnie że Rodgers pragnie wzmocnić linię defensywną w letnim oknie transferowym. Liverpool stracił bowiem 35 goli w 27 meczach Premier League w tym sezonie i zdaniem menedżera niechlubna statystyka wynika raczej z indywidualnych błędów niż niedociągnięć w grze zespołu.

Tony Barrett

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (64)

Stachyra 25.02.2014 11:16 #
Szykuje się odejście 2 obrońców ze słynnego już ''szkieletu Beniteza''. Jak już wspominałem, w obronie Agger nie daje nam nic prócz w miarę dokładnych podań. Przegrywa walkę ze wszystkimi (ostatnio Sanogo+Bony), nie jest wystarczająco silny jak na pozycję stopera. Środkowy obrońca powinien być byczkiem którego boją się napastnicy a tu wychodzi młokos Sanogo i robi z doświadczonym Duńczykiem co chce. Przy naszych obrotach nie możemy sobie pozwolić na płacenie 100tys tygodniowo za rezerwowego (przykład Reiny). Będzie ciężko im wywalczyć te nowe kontrakty, tym bardziej że powrót Sakho jest bliski, nie gramy już w pucharach więc Agger zasiądzie na ławce do końca sezonu.
owsiej 25.02.2014 11:20 #
Wszystko wskazuje na to, że po małej rewolucji w przednich formacjach czas na taką w defensywie. Pewny swojego miejsca może być tylko Sakho. W sumie ja popieram ten ruch, dziadek Glen, Skrtel, który oazą spokoju nie jest i w każdej chwili może mu coś odwalić oraz Agger, słaby fizycznie i kontuzjogenny. Nie wiadomo co z Enrique ale za lewym obroncą będziemy się rozglądać bo Cissokho nie zostanie.
maru 25.02.2014 11:23 #
Kurcze, szkoda mi Aggera. Bardzo go lubię.
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 11:23 #
@owsiej nie "kontuzjogenny" tylko "podatny na kontuzje". ;)
dominic 25.02.2014 11:24 #
Spokojnie, zagra 2-3 dobre mecze (być może na zero z tyłu) i wszyscy odszczekają "koniec Aggera".
owsiej 25.02.2014 11:25 #
@PiotrekLFC8Gerro masz racje, napisałem bo pasuje ale znaczy co innego;p
Lyzwa7 25.02.2014 11:25 #
Nie wierzę, żeby był w stanie wygrać rywalizację z Sakho, za drogi na rezerwowego i nie wydaje mi się aby sam chciał pełnić taką rolę.
OskarSG8 25.02.2014 11:26 #
EEhhh, przeciez ja uwielbiam jego gre ! Może teraz juz tak nie błyszczy jak pare lat temu, kiedy trzeba było dac za niego 20 mln. Pamietam jego swobodne wejścia na połowe rywala, główki po rożnych, genialne krycie na radar (kiedys) , walecznośc do końca, i złość po bramce straconej. Wielka szkoda , zobaczymy jak sie dalej potoczy.
YNWA DAGGER ! :)
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 11:27 #
Ciekaw jestem czy w ogóle LFC zagra w tym sezonie jeszcze 3 mecze na zero z tyłu :P 7/27 póki co. W sumie idąc tym tempem to faktycznie do 10 powinniśmy dobić :D
AndyLFC 25.02.2014 11:31 #
Ale teraz rzadko który zespół gra dwama napastnikami, a i nie każdy zespół gra też z silnym napastnikiem, tak więc będą mecze gdzie bedzie potrzebny w miare szybki i grający dobrze na ziemi obrońca, a w tym Agger jest lepszy niż Toure
Lyzwa7 25.02.2014 11:35 #
AndyLFC- ale słabszy niż Sakho, który do tego dokłada silę, agresję i pełne gacie napastników.
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 11:35 #
@Andy ale Toure grać teraz nie będzie, podobno na koniec lutego Sakho miał być dostępny, a z nim Agger nie wygra tak łatwo ;)
AndyLFC 25.02.2014 11:41 #
A skąd macie pewność, że Sakho wróci po kontuzji i odrazu wskoczy do składu? On też będzie potrzebował czasu na odzyskanie formy i nie koniecznie musi do niej wrócić.
Pozatym nie wykluczam, że Agger może grac za Srktela, jeśli będzie dalej takie byki popełniał
liverpool93 25.02.2014 11:42 #
Fizycznie z Torresem sobie poradził :D Uważam, że powinien dostać kilka szans, Jak on odejdzie to z dobrych obrońców zostanie Skrtel i Sakho a to za mało, a Toure jest dobry jako zastępca jednego z tych trzech.
Stachyra 25.02.2014 11:43 #
Sakho raczej nie będzie dostępny na Soton, może zagra w jakimś sparingu za zamkniętymi drzwiami (o ile go zorganizujemy) bo trochę przerwy nam się szykuje po meczu z Borucem.
Lyzwa7 25.02.2014 11:44 #
Bo jest silniejszy, pewniejszy, szybszy, lepszy w odbiorzem, w powietrzu, w kryciu, lepiej się ustawia, czyta grę, lepiej podaje, lepiej wyprowadza piłkę itp. itd.
W tym tygodniu ma wrócić do treningów z resztą.
Ja wykluczam grę Aggera obok Sakho.
Żaden z nich nie potrafi grać prawego -środkowego.
Zanim znowu rozpocznie się ewentualna dyskusja to napiszę tak:
Na świecie jest o wiele więcej prawonożnych stoperów niż lewonożnych, w niektórych klubach tych lewonożnych w ogóle nie ma. Dlatego prawonożni stoperzy od małolata uczą się grąc na lewej i prawej stronie środka obrony, natomiast lewonożni grają tylko i wylącznie z lewej strony.
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 11:48 #
Dlatego dużo łatwiej wystawić Aggera czy Sakho na lewej obronie niż na prawym środku obrony, choć w teorii środek obrony to ich nominalna pozycja ;)
AndyLFC 25.02.2014 11:48 #
Mówisz teraz o Srktelu czy o Sakho w porówaniu do Aggera?
RK23 25.02.2014 11:48 #
zostawić go w szatni, zredykowac tygodnówkę i niech będzie tą opcja awaryjną. Skrtel i Toure długo tu jeszcze nie pobędą. Szkoda by Agger podzielił ich los w końcu nasz vice kapitan.
aronley 25.02.2014 11:54 #
Ciezko sobie go wyobrazic z YNWA na piesci biegajacego w koszulce innego klubu, prawda?
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 11:56 #
@aronley czemu? Celtic i kilka innych klubów mają ten sam hymn :P
AndyLFC 25.02.2014 11:57 #
To powiem tera Ci coś innego.
Nie ważne jak byłby szybszy, pewniejszy itd, jeżeli nie odzyska formy to będzie osłabieniem w środku defensywy. Brak formy to nie tylko, że biega. To także ocena sytuacji, podejmowanie decyzji, które na pozycji stopera są kluczowe.
Może i jest silniejszy, ale jak będzie bez formy to ktoś go sprytnie oszuka, zwiedzie i tyle.
To samo tyczy się podań, nie będą tak pewne i dokładne.
Gra w powietrzu? Jak źle oceni lot piłki to się machnie.
Forma to nie tylko aspekt fizyczny, ale psycholigiczny i mentalny.
Lyzwa7 25.02.2014 11:57 #
Andy- w sumie to o Aggerze i o Skrtelu, bo obaj ustępują Sakho pod każdym względem.
repcak18 25.02.2014 11:58 #
Agger nie raz wykazał się lojalnością wobec klubu, więc teraz klub powinien się wykazać lojalnością wobec niego. Jakoś nie wyobrażam sobie Aggera w innym klubie niż LFC. YNWA
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 11:58 #
@Andy i Ty chcesz nam teraz powiedzieć ze Agger ma formę? :D Chłopak nie może jej odnaleźć na dobrą sprawę od ponad roku, więc łatwiej uwierzyć że to Sakho szybciej do niej wróci ;)
Stachyra 25.02.2014 12:04 #
Zrozumcie, że obecnie w piłce nie ma miejsca na sentymenty. Agger jest już słabym defensorem, nie ma siły, płacze że ktoś go strzeli po twarzy, kryje na radar i co ważne(o ile nie najważniejsze) - zarabia dużo jak na rolę którą odgrywa w tym klubie. Przecież każdy, dosłownie każdy go przestawia jak chce a co z nim ostatnio robił Bony to przeszło ludzkie pojęcie. Agger to dobry chłopak, ale obecnie nie stać nas na płacenie 100tys tygodniowo rezerwowemu ( rywalizację z Sakho przegrywa już na starcie).
Lfc-FreaK 25.02.2014 12:11 #
Ciężka sprawa. Ten sezon jest dla niego katastrofą. Szpital, błędy i brak pewności siebie.
Ale nie skreslalbym go jeszcze, w końcu każdy z nas wie, że to znakomity obrońca. Musi odzyskać formę i tyle.
Davvid8 25.02.2014 12:46 #
Moim zdaniem to stek bzdur co tu czytam. Gdy Agger był zdrowy i w pełni formy to nikt nie podważał jego gry i siły fizycznej. Chciały go topowe kluby w Europie. Nagle po kilku urazach zaczyna traktować się go jakby zapomniał jak grać w piłkę. Najlepsze jest to, że nie zawalił tylu bramek co Skrtel czy Toure a dostaje mu się bardziej.
Lyzwa7 25.02.2014 12:48 #
Radzę więc przypomnieć sobie gole tracone przez ostatni rok przy stałych fragmentach gry. gwarantuje, że sporo z nichpadło po błędach Aggera.
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 12:52 #
@Davvid8 obejrzyj każdy gol stracony po rzucie wolnym/rożnym z zeszłego sezonu i zobacz ile razy Agger totalnie gubił krycie.
kulsky 25.02.2014 12:52 #
Skrtel po paru błedach w tamtym sezonie byl juz skreslany przez wszystkich. Pozniej po kontuzji wrocil i zamknal wszystkim gęby, chwalono go pod niebiosa. Jezeli Rodgers stawia Toure nad Aggerem, to juz cos jest zle, ale z Brendanem. Poczekajmy, chlop zepnie poslady, nabierze pewnosci siebie i znowu bedzie dobrym stoperem, dajcie mu czas.
Stachyra 25.02.2014 12:58 #
Pytanie właśnie kiedy Agger był zdrowy i w pełni formy, w tym sezonie sobie nie przypominam. Kolejny rok zleciał a Duńczyka jak nie było tak nie ma, a jak gra to jest beznadziejny.
Ziaja 25.02.2014 13:00 #
Gdyby nie Mignolet, Toure i Sktrel w po pierwszych trzech meczach mielibyśmy 3 punkty, a nie 9. Albo i mniej. Agger popełniał rażące błędy które mogły kosztować nas punkty.
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 13:03 #
Dokładnie Ziaja - sprokurowanie strasznie dziwacznego karnego w 1. meczu sezonu, banalne dopuszczenie do sam na sam Benteke z Mignoletem... To są grzechy Aggera ze spotkań w których mieliśmy czyste konto...
Stachyra 25.02.2014 13:07 #
Polecam przypomnieć sobie także bramkę Lovrena w meczu na Anfield z Southampton. To się nazywa krycie w polu karnym. Nie ma co się licytować, każdy widzi jak gra Duńczyk.
Itachi94 25.02.2014 13:20 #
On nie moze odejsc wkoncu jest legenda tg klubu jak by nie patrzec On zachowal sie wobec nas zajebiscie odrzucajac oferty barcelony i mc wiec klub powinien tez.sie.odwzajemnic
Mand 25.02.2014 13:23 #
Zajmijmy się może wspieraniem Aggera, a decyzję o jego przyszłości pozostawmy odpowiednim osobom. Czytając niektóre posty mam wrażenie, ze pomyliliście strony z chelsea.pl itp.
Itachi94 25.02.2014 13:24 #
Starycha jak czytam twoje komenyarze typu PRZEGRYWA Z SAKHO JUZ NA STARCIE TO MI SIIE RZYGAC CHCE
PiotrekS 25.02.2014 13:26 #
No cóż, mimo,że to jeden z moich ulubionych, o ile nie ulubiony piłkarz z całej naszej kadry to trudno się dziwić,że klub rozważa sprzedaż Duńczyka. Agger to świetny obrońca, fantastycznie wyprowadza piłkę, ma genialny charakter, ale prawda jest taka,że jest strasznie słaby fizycznie. Zobaczcie ile razy w tym sezonie dał się przepchnąć byle kołkowi. W grze w powierzu też sobie nie radzi. Myślę,że przyszłość Daggera była już przesądzona w momencie kupna Sakho. Francuz może troszkę słabiej wyprowadza piłkę,ale jest jakieś tysiąc razy silniejszy. Przed sezonem Daniela chciała Barcelona i myślę,że po tym sezonie wrócą znów z ofertą i wtedy go sprzedamy. Po prostu Duńczyk jest za dobrym piłkarzem żeby siedział u nas na ławce a w lidze hiszpańskiej gdzie wymagania fizycznie są dużo mniejsze niż w Premier League Agger na pewno będzie wymiatał.
napadzior 25.02.2014 13:27 #
Jak Dagger jest w formie to zalicza sie on do ścisłego topu. Tylko kiedy on był ostatnio w formie? Cholernie go lubie, będę zadowolony jak zostanie, ale też nie będę miał żalu do klubu, jak go sprzedadzą.Tak naprawdę jest to ostatnia szansa sprzedania go za rozsądną cenę, czyli 10-15 mln. Na następny sezon według mnie zostaną Sakho, Skrtel, Toure, Ilori/Wisdom ( jeden na wypożyczenie do PL, zostanie ten kto będzie się lepiej radził w presezonie) i do tego dokupimy jakiegoś cracka do podstawowego składu( dla mnie pewne, że będzie to ktoś prawonożny) plus do tego RB i LB. A Agger mam nadzieję, że wyląduje w Barcelonie, bo myślę, że i klub i liga są w sam raz do niego. I niech wygrywa tyle tytułów ile możliwe, bo na to zasługuje.
silver7 25.02.2014 13:28 #
Dobrze, że Agger nie zna jęz.polskiego i nie czyta komentarzy na tej stronie, bo mógłby wpaść jeszcze w depresję.
Lyzwa7 25.02.2014 13:54 #
PiotrekS- nie zgodzę się, że Sakho gorzej wyprowadza piłkę.
Przeciwnie, podaje moim zdaniem lepiej, jego prostopadłe podania z linii obrony naprawdę wiele wnoszą do gry Liverpoolu.
Z Aggera byłby dobry DMF, ale za stary już na takie przekwalifikowywanie, a szkoda.
AndyLFC 25.02.2014 14:03 #
PiotrekLFC8Gerro ->
A gdzie napisałem, że Agger ma formę? Agger też dopiero wrócił po kontuzji, więc sam nie jest w formie.
Piszę tylko, że jeżeli nie będzie w formie Sakho, to Agger może to wykorzystać, i tyczy się to też w drugąstronę
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 14:10 #
Problem w tym że Agger od 1,5 roku nie może znaleźć formy więc ciężko przypuszczać że teraz nagle ją złapie. Może te wszystkie medialne dywagacje mają sprawić że chłop się zmotywuje do gry, w końcu to ostatnia szansa...
AgentTomek 25.02.2014 14:11 #
po 1: bez przesady, w tym sezonie Agger miał trochę dobrych spotkań, a i tak prezentuje się lepiej od Toure i Skrtela (nie wypierdziela piłki pod nogi rywala, nie strzela do własnej bramki i nie ma asystuje tam gdzie nie trzeba)
po 2: wcalnie nie musi grać w 1 składzie, posiadanie go na ławce to też spory atut, nawet na LO lepiej gra od Cissokho i Johnsona w obecnej formie
po 3: Jest jednym z najbardziej zasłużonych piłkarzy, vice-kapitanem. Piejecie na temat jego tygodniówki, ale on na prawdę sobie na nią zasłużył.
Poza tym wkurwia mnie mieszanie z błotem dla niektórych dawnego, dla mnie wciąż bohatera. Mógł odejść do Barcelony, MC itd, ale został, a teraz każdy ma to już w dupie. Na teksty typu "parodysta, Agger out" itp szczególnie Stachyry to zęby i pięści same się zaciskają. Liverpool jest wspaniały właśnie dzięki takim piłkarzom, pozbędziemy się ich to będzie to po prostu zwykły klub z ładną historią. Nawet jeśli ktoś taki gra słabo, a klub rozmyśla jego sprzedaż to należy mu się szacunek!

@Stachyra, ty jesteś cholernie niespójny. W wakacje pisałeś jak bardzo nienawidzisz Suareza i jak zostanie to i tak nie zmienisz zdania na jego temat, po paru miesiącach miłość odżyła na nowo. A z Aggerem zrobiłeś odwrotnie: latem że Agger jest czerwony, nasz, kocha klub itd, że jest wielki, a teraz gnoisz go bardziej, niż kibice Realu gnoili Messiego.
Kurde boicie się, że na lfc.pl po wywalczeniu LM będzie mnóstwo sezonowców. I to niby jakaś różnica? Jeden kibic sukcesu, drugi kibic sukcesu... piłkarzy, bo jak piłkarz zacznie grać gorzej to won...
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 14:25 #
@AgentTomek punkt numer 1 to kompletny nietakt... nawet Toure miał świetne mecze w tym sezonie (gdy musiał naprawiać błedy Aggera swoją drogą :P). Każdemu się zdarza. Problem w tym że niektórzy mają więcej słabych niż tych dobrych. Od Toure może się prezentuje lepiej, ale od Skrtela na pewno nie i nikt mi nie wmówi że jest inaczej ;)
Ja go z klubu nie wypycham, ale na pierwszy skład nie zasługuje i coraz ciężej mi uwierzyć że się odbuduje. Akurat ja konsekwentnie krytykuję jego postawę od 1,5 roku, bo ciągle popełnia dokładnie takie same błędy w kryciu. Bardzo go lubię, ale to czy kogoś lubię czy nie nie ma żadnego znaczenia, klub zrobi to co uzna za słuszne, ja tam do tygodniówki się nie mieszam bo to jest ich sprawa czy nas stać na takiego rezerwowego czy nie.
Podziwiam jego lojalność, szkoda by było gdyby odszedł bo jest mega sympatycznym kolesiem, ale klub musi się rozwijać. Kuyta też bym nigdy nie oddawał, ale on sam podjął decyzję o tym że chce jeszcze pograć a nie siedzieć u nas na ławce. Agger może postąpić tak samo. Jeśli Rodgers na poważnie bierze pod uwagę w swoich planach Iloriego i Wisdoma to niestety ale musi się po tym sezonie pozbyć najpewniej Aggera. Toure zostanie pewnie jeszcze z rok czy 2 do końca kariery jako "zapchajdziura" i ew wsparcie dla młodych na treningach, a Skrtel z Sakho będą naszą podstawową parą ŚO, ew ktoś kupiony po sprzedaży (zapewne) Aggera.
Stachyra 25.02.2014 14:30 #
AgentTomek,
jaka miłość do Suareza? Gdzie pisałem że ''nienawidzę'' Luisa? Koleś stracił w moich (i z pewnością nie tylko moich) oczach wiele po tym co wyprawiał w lato i tak łatwo nie da się tego wymazać, a pisanie, że ''miłość powróciła po kilku miesiącach'' jest śmieszne. Byłem jednym z tych którzy rozumieli chęć odejścia do klubu który gra w Lidze Mistrzów, ale za chiny do tej pory nie zrozumiałem czemu chciał iść z papierami do sił wyższych by wymusić na klubie sprzedanie go.

Co do Aggera - chłop jest czerwony, ma YNWA na palcach i w lato miał być już zdrowy/gotowy do gry na najwyższym poziomie. Okazało się jednak że nie wszystko jest tak kolorowe jak sobie zakładamy i Duńczyk popełniał błąd za błędem już na początku sezonu (Stoke, Aston Villa). ''Dajmy mu czas'' - 29-letniemu obrońcy który jest bez formy ponad rok i z tygodniówką 100 tysięcy tygodniowo, extra. Na szczęście Rodgers wie lepiej, sentymenty nie w piłce, remember.
Jetzu 25.02.2014 14:53 #
Agencie Tomku, przyznałbym Ci rację i przyklasnął gdyby nie jeden fakt, Agger jest trzecim najlepiej opłacanym piłkarzem w klubie, po Suarezie i Gerrardzie. Od osoby z taką pensją, oczekuje, że będzie grała na poziomie chociaż zbliżonym do kolegów z przedziału płacowego.

Agger odejdzie albo zgodzi się na obniżenie pensji o 30-40 tysięcy tygodniowo, innej opcji dla niego nie widzę, a wątpię by piłkarz w jego wieku i o jego renomie zgodził się na taki ruch.
Davvid8 25.02.2014 14:57 #
AgentTomek dokładnie.
Agger może i jest bez formy ale zasługuje na większy kredyt zaufania. Tym bardziej jak widzimy co wyprawia Skrtel i o nim nie mówi się, że w lecie ma odejść.

@Ziaja
Chwalisz Skrtela za pierwsze 3 mecze a on zaczął sezon na ławie. Od kiedy gra tracimy mnóstwo bramek i taka jest prawda. On wpływa negatywnie na grę całej formacji obronnej.
Stachyra 25.02.2014 14:59 #
RedWarrior
pomylił sie pan, tam jestem @szogun. I sory, nie ze mnie kibice innych drużyn mają polewkę za to co tu wypisujesz (szczególnie Kanonierzy) także oszczędź sobie te teksty.
Tommyy 25.02.2014 15:10 #
@Stachyra

miejsca na sentymenty nie ma, przekonał się o tym Reina, ale w miarę subtelnie. Jeśli chcemy WYRZUCIĆ (bo tak to rozumiem) Aggera, to będzie to skurwysynstwo.

Rodgers przez 3 okienka był gotowy zrobić loda Aggerowi, żeby został, a teraz bon voyage? xd
Stachyra 25.02.2014 15:17 #
Nikt nie chce wyrzucić z klubu Aggera, po prostu jak na moje nie zasługuje by zarabiać 100 tysięcy tygodniowo. W obecnej formie (w której jest już sporo czasu) nie daje nam w obronie praktycznie nic. Jeśli zgodziłby się na obniżkę pensji tak jak napisał Jetzu to jestem za tym aby pozostał w klubie, jeśli nie to będzie ciężko. Nie bez powodu przeciągane są rozmowy na temat kontraktów z Duńczykiem i Glenem.
PrzemekLFC7 25.02.2014 15:19 #
większość to chyba z gimnazjum
jeżeli zawodnik chce odejść bo klub nie spełnia jego aspiracji(przykład suarez w lato) i powyżej 60% komentarzy że jest żydkiem, nie zasługuje by tu grać itp,itd. ale Luis mimo to dał się przekonać i po pół roku znów jest najbardziej uwielbianym zawodnikiem
natomiast jeżeli ktoś gra długo w liverpoolu wielokrotnie pokazywał że LFC się tylko liczy(np agger który na zainteresowanie bracy sobie YNWA wytatuował) po słabszym sezonie,dwóch sezonach jest wręcz wyrzucany bo nagle za wysoka tygodniówka.
każdy medal ma dwie strony i pamiętajcie to.
Itachi94 25.02.2014 15:38 #
Mam nadzieje ze Agger odrodzi sie tak jak Hendo ns ktorego 3/4tej stronki najezdzalo a teraz go uwielbiaja .ja osobiscie jestem przekonany ze DA5 jeszcze w tym sezonie uratuje nam jakies pkt
fanka18 25.02.2014 15:57 #
Naprawdę nie rozumiem niektórych. Kiedy Liverpool miał gorszy okres Agger wykazał się lojalnością i mimo możliwości przejścia o innego klubu i grania tam o wyższe cele został z nami, a teraz kiedy Agger ma gorszy czas niektórzy chcą go sprzedać. Zasłużył sobie na odrobinę zaufanie od klubu.
silver7 25.02.2014 16:01 #
Za szybko skreślacie Daniela. Należy pamiętać,że wrócił po kontuzji, swojego czasu nasz kapitan też był pod formą. Także poczekajmy, klasa jest wieczna.
maly814 25.02.2014 16:45 #
Wiecie co? Gazety pisały że Salah będzie nasz... i co z tego wyszło ? :p mam nadzieje że tak samo będzie z Aggerem.
Hasan 25.02.2014 16:49 #
nie chce słyszeć o sprzedazy daniela!gerrard to serce liverpoolu,hendo jest ich płucami a daniel jest naszym krwioobiegiem!
wchodzi w najlepszy okres dla obrońcy,tzn.27-32 lata.ma co najmniej 3 lata gry na wysokim poziomie.obudzi sie i wruci.on jest wojownikiem i nie da sie wyrzucić tylnymi drzwiami.czasami tez managerowie robia w mediach trick typy publicznie kwestionują forme gracza by wywołać w nim wiecej determinacji i chceć pokazania,że coach się mylił.
@Stachyra
czy ty gdybyś miał prace za powiedzmy 3 tys.zł i szef nagle powiedziałby ci :nie zwolnie cię jak dasz sobie zredukować pensje do 1500zł.jak bys się czuł i czy byś przyjął taką propozycje?piłkarz to zawod,mają rodziny i tylko odsetek ludzi ma szczęscie zagrac w profesjonalnych zespołach.a że wydatki mają w setkach tysięcy to i w milionach musza zarabiać
Lyzwa7 25.02.2014 17:18 #
Borisie geniuszu oświeć nas kogo ze zdrowej czwórki przez ostatni miesiąc miał wstawiać Rodgers hę?
Przecież Sakho, Agger, Johnson i Enrique byli kontuzjowani, kto inny miał grać? Kelly bez formy? Rodgers niszczy Aggerowi karierę, bo przez Niego ten nie potrafi kryć SFG?
Kolejna bardzo ciekawa teoria.
Dalej będziesz pieprzył bzdury, że żaden jego transfer nie gra w pierwszym skłądzie, a Toure i Cissokho to niby co? Sakho przed kontuzją również, jeden Ilori tylko nie grał, ale jak zwykle Ty masz jakieś inne postrzeganie otaczającego świata.
No i kto na Niego pluje? Stachyra szaleje jedynie.
Reszta po prostu widzi podstawy ku temu by Daniel odszedł, ja bym Go wolał na ławce, albo najlepiej na DMF, ale ja to ja, a rzeczywistość jest taka, że Daniel od roku popełnia seryjnie te same błędy.


Indywidualne błędy są winą trenera oczywiście.
Czekam co jeszcze wymyślisz na podparcie swoich bzdurnych teorii.

Hasan- 3000 a 1500 to nie jest dobry przykład. Duńczyk dostaje 100 tys na tydzień, czy duża krzywda by mu się stała gdyby dostawał np 60k, ale z większą premią za występy itp?

Silver7- Daniel od roku gra słabiej to nie jest kwestia powrotu po kontuzji.

Jak można przywoływać tutaj Hendersona.. Agger niedługo skończy 30 lat to nie jest młodzieniaszek tylko w pełni ukształtowany piłkarz.
Niestety popełnia zbyt wiele błędów i podobnie jak Skrtel.

Nikt Go na siłę z klubu wyrzucał nie będzie, w newsie jest jedyne wspomniane, że nie dostanie propozycji przedłużenia kontraktu, oraz że Rodgers nie jest zadowolony z jego gry przeciwko silnym napastnikom.
Slony92 25.02.2014 17:20 #
Gówniarze nie kibice. Najlepiej teraz na Aggera najechać, co nie? Chciałbym żebyście się przejechali na tym co mówicie. @AgentTomek zgadzam się z Tobą w 100%.
PiotrekLFC8Gerro 25.02.2014 17:37 #
Zdecydowana większość z Was popada w skrajności i nie potrafi dostrzec rozważań innych tylko na nich woli naskoczyć. Jedni są kategorycznie przeciw jakimkolwiek dywagacjom na temat odejścia Aggera, drudzy (tych znacznie mniej) mówią jasno że nie ma tu dla niego przyszłości, ale część osób która sensownie mówi o wadach Aggera ale nie wywala go na siłę także jest krytykowana "bo Daniel był lojalny". Nikt nie okazuje mu tutaj braku szacunku, nikt nigdy nie powie na niego złego słowa. Jest legendą tego klubu i wzorem lojalności. Jest Wielkim Człowiekiem. Ale zrozumcie że to nie jest tak że ktoś go wywala na siłę. Wszystko rozchodzi się o to że jeśli w najbliższym czasie nie udowodni że jest w stanie grać na swoim najwyższym poziomie to klub prawdopodobnie da mu 2 wyjścia: albo będziesz ogrywał rolę rezerwowego u nas, albo możesz odejść do innego klubu. Jako że polityka płac jest taka że każdy ma zarabiać tyle ile daje drużynie grą to zapewne jakąś obniżkę także mu zasugerują (na pewno nie krzywdząc go tym). Daniel to ambitny gość i jeśli dostanie jasno postawioną sprawę to głęboko zastanowi się nad odejściem. Wątpię aby on miał wtedy ogromny żal do klubu o to, bo byłoby to zachowanie fair. On na pewno chce grać, my także chcemy aby grał. Patrzymy trochę samolubnie mówiąc że chętnie byśmy go zachowali jako rezerwowego. On ma prawo grać, zasługuje na to, ale nie koniecznie będzie mógł to robić u nas. Jeśli i on i klub uznają że najlepsze będzie dla jego dalszej kariery rozstać się to tak się stanie, ale na pewno nikt go tu nigdy nie zapomni i on także o nas nie zapomni nigdy.
Kowal 25.02.2014 22:03 #
jak dla mnie Rodgers powinien dawać Aggera za Skrtela.
Maciek1892 26.02.2014 00:45 #
kiedy wróci Sakho?
Lyzwa7 26.02.2014 08:01 #
Maciek- Sakho podobno miał w tym tygodniu wrócić do treningów.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (6)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (3)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com