TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1631

20 mln funtów na stole za Lovrena


Liverpool FC wystosował ofertę w wysokości 20 milionów funtów za obrońcę Southampton – Dejana Lovrena, jednak Święci odmówili podjęcia rozmów w sprawie transferu – podaje James Pearce w piątkowym wydaniu Liverpool Echo.

Chorwacki stoper jest celem numer jeden Brendana Rodgersa, jeżeli chodzi o wzmocnienia linii defensywnej. Menedżer the Reds pragnie, by Lovren dołączył do ściągniętych wcześniej z południowej Anglii – Rickiego Lamberta i Adama Lallany.

Defensor był przekonany, że posiada tzw. dżentelmeńską umowę z władzami Southampton, na mocy której w przypadku oferty w wysokości 20 milionów funtów, klub pozwoli mu zmienić pracodawcę.

Pomimo tego, iż Liverpool wystosował właśnie taką propozycję, zarząd Świętych odmówił podjęcia rozmów w sprawie transferu piłkarza, domagając się wyższej sumy odstępnego.

24-latek przebywa obecnie na urlopie po tym, jak odpadł z fazy grupowej mundialu z reprezentacją Chorwacji.

Lovren, który ma wrócić do treningów z zespołem Southampton około 21 lipca jest gotowy zrobić wszystko, by przeforsować swój transfer do Liverpoolu pomimo ostrzeżeń klubu, że taka postawa może zostać surowo ukarana.

W klubie z Anfield uważa się, że Dejan Lovren ma cechy przywódcze, które pomogą wzmocnić blok defensywny Liverpoolu odpowiedzialny za stratę 50 goli w Premier League w minionym sezonie.

Chorwat przeniósł się na St Mary’s Stadium zeszłego lata z Lyonu za 8,5 mln funtów. Ma za sobą bardzo udany debiutancki sezon na Wyspach, który okrasił m.in zwycięskim golem na Anfield w rywalizacji z Liverpoolem.

Ewentualny zakup Lovrena zwiększy szanse Daniela Aggera na odejście z klubu w letnim okienku transferowym. Duńczyk wróci do treningów z zespołem w najbliższy poniedziałek, lecz jego przyszłość w Liverpoolu pozostaje pod wielkim znakiem zapytania.

Agger miał w ostatnim sezonie problemy z regularnymi występami w pierwszej jedenastce, wobec uprzywilejowanej pozycji dla Martina Škrtela i Mamadou Sakho w środku obrony.

29-letni stoper nie chce być „jedną z wielu opcji” w składzie Brendana Rodgersa i Liverpool nie będzie mu stawiał przeszkód w odejściu, jeśli zostanie złożona satysfakcjonująca propozycja.

Liverpool do tej pory wydał 37 milionów funtów na trójkę piłkarzy w postaci Lamberta, Lallany i Cana, lecz zapowiada się, że to nie koniec zakupów wicemistrza Anglii.

Brendan Rodgers czeka na stanowisko Barcelony w sprawie Alexisa Sáncheza, który może być wykorzystany przy transferze Luisa Suáreza. Chilijczyk rozważa w tej chwili różne opcje dotyczące swojej przyszłości.

Boss Liverpoolu jest gotów zaoferować Benfice 25 milionów funtów za Lazara Markovicia. Divock Origi ma zostać kupiony przez Czerwonych za 6 milionów, po czym wróci na rok wypożyczenia do Lille.

Mimo iż Sevilla stwierdziła, że doszło do ostatecznego zakończenia rozmów w sprawie Alberto Moreno, Liverpool nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. The Reds zamierzają wznowić negocjacje dotyczące lewego obrońcy na przestrzeni najbliższych dni, z nadzieją na końcowy sukces.

James Pearce

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (75)

AirCanada 03.07.2014 23:23 #
Czy kogoś w tym klubie porąbało?! 20 mln funtów za Lovrena? Wysiadam ...
Gonzo 03.07.2014 23:24 #
@Air
a może morze dla odstresowania? :D
Anion87 03.07.2014 23:26 #
Co oni palą na tym Anfield...
impiii 03.07.2014 23:26 #
nie łatwiej kupić po prostu cały klub Southampton?
PiotrekS 03.07.2014 23:27 #
Uważam Lovrena za lepszego obrońcę od Skrtela, ale 20 milionów... OJCZE NASZ KTÓRYŚ JEST W NIEBIE.....
Muszka 03.07.2014 23:27 #
Za co my płacimy naszym skautom? Powinni mieć przygotowane kilka nazwisk, które wzmocnią obronę, a nie do cholery całe Southampton wykupujemy.
lokiec 03.07.2014 23:27 #
nie byłem fanem Lovrena. Ale uważalem, że przydałby się taki zawodnik... jednak czy 20mln to nie przesada? i czy nie ma kogoś lepszego w takiej cenie?
calgarylfc 03.07.2014 23:28 #
W Tottenham to ja bawić się nie chce ...
Adam_LFC 03.07.2014 23:29 #
Pieniądze nie moje, jednak nie będę ukrywał, że to 20 mln kuje w oczy…
Noodles 03.07.2014 23:29 #
Za hajs Suareza baluj.
patrykslaw 03.07.2014 23:30 #
Gdzie tu logika? Za Moreno boimy się wyłożyć 20 baniek, gdzie chłopak jest młody i bardzo perpektywiczny, a przy okazji znakomicie pasujący do stylu Brendana. Po czym składamy ofertę rzędu 20 milionów za Lovrena, owszem solidnego, ale nie wnoszącego niemal żadnej jakości do drużyny. Na dodatek nie wiadomo, czy uda mu się wskoczyć do składu, przy dobrej formie Skrtela, bądź odrodzeniu się Aggera...
Maciek21095 03.07.2014 23:30 #
W sumie nie mam pojęcia po c...j nam w kadrze Lovren, ale ponieważ pan Rodgers poprowadził nas do wicemistrzostwa, to wypada dać mu kredyt zaufania i zobaczyć jak się będą sprawować jego transfery w zbliżającym się sezonie. Tyle w temacie ;)
Jack92 03.07.2014 23:32 #
Trzeba jeszcze dodać że te 20 milionów to dla Southampton za mało więc jeżeli Rodgersowi naprawdę bardzo zależy na nim to kupimy go za większą sumę... Jak zwykle chcą od nas wyciągnąć jak najwięcej kasy.

Czy w innych ligach nie można znaleźć równie dobrego zawodnika za niższą cenę?
Noodles 03.07.2014 23:32 #
@Maciek21095

Chociażby dlatego, że Sakho ma do wyboru trzy opcje: Agger, Skrtel, Toure. Na jego miejscu wolałbym grać sam.
Flaszek 03.07.2014 23:34 #
Nie martwi Was to, że lada moment odejdzie od nas najlepszy gracz, a my wydajemy kupę kasy,by wzmocnić się zawodnikami, których drużyna zajęła ósme miejsce? Mnie to osobiście przeraża.
Maciek21095 03.07.2014 23:36 #
@Noodles

No niby tak, ale czy bardziej priorytetowa pozycja to nie przypadkiem lewa obrona? W sumie tam mamy tylko Enrique który cały sezon był kontuzjowany, więc..... chciałbym w jakiś sposób przekonać Brendana do kupna Moreno, a nie Lovrena ;) A uważam przy okazji że Agger i Skrtel to nadal świetni zawodnicy i w przyszłości mogą nam wiele zaoferować o ile sami będą tego chcieli :P
Versers 03.07.2014 23:37 #
Codziennie "duże newsy", co tu się kuźwa dzieje
LuisS 03.07.2014 23:39 #
Może nasz zarząd lekko pojebało, ale chyba oficjeli Southampton jeszcze bardziej, że chcą więcej... Powinni brać z pocałowaniem ręki. Też uważam, że to gruba przesada. Rzucamy im na stół 20 kawałków jakby to było 10 zł, a za Moreno nie chcemy dać tych 4 milionów... Ale cokolwiek się stanie ja i tak wierzę, że Brendan ma jakiś chytry plan na przyszły sezon :)
AndyLFC 03.07.2014 23:42 #
Ze świętych to jeszcze Artura bym chciał :)
rexim 03.07.2014 23:45 #
Dlaczego dziwicie się Southampton? Przecież ta drużyna już nie istnieje i "właściciele" chcą się dorobić przed sprzedażą klubu, a zawsze warto wyciągnąć ze 2-3 mln skoro od tak na stole leży 20 mln
pinki 03.07.2014 23:46 #
Kompromitacja.Wagon pieniędzy za przeciętniaka.
KubiaszLFC 03.07.2014 23:51 #
Boże Chryste... Cży znów wracają.czasu Commolliego? 20mln za takiego obrońcę? Na co nam kolejny środkowy obrońca wgl? Myślałem ze oferta 15mln to jest za dużo a tu 20?... Przeraża mnie to, oby to była nieprawda, a jeżeli to już ma być prawdą, to niech zarząd Świętych bedzie bardzo poj..... i niech odrzuca oferty ponizej 50mln... Raczej więcej nie damy ;)
AgentTomek 03.07.2014 23:54 #
Nie jest indywidualnie lepszy ani od Aggera, ani od Sakho, ani od Skrtela. Na pewno nie ciąga tak często za koszulki i nie strzela samobójów, jak Martin, ale Lovren to typowy solidny ale nie wyróżniający się poziomem obrońca. Trzeba wzmacniać boki obrony, które na przekór nazwie nie mają obecnie nic wspólnego z obroną. Do tego 20mln? Przecież nie ma wypromowanego nazwiska, jak choćby Sakho... Byle starczyło kasy na inne pozycje.
sijdn 03.07.2014 23:56 #
Mimo iż Sevilla stwierdziła, że doszło do ostatecznego zakończenia rozmów w sprawie Alberto Moreno, Liverpool nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. The Reds zamierzają wznowić negocjacje dotyczące lewego obrońcy na przestrzeni najbliższych dni, z nadzieją na końcowy sukces. OBY!!!!
GerrinzoLFC 04.07.2014 00:00 #
@Flaszek
Na chwilę obecną mamy 9 lokatę, więc można powiedzieć, że jest 'progres'. :)
Bartek97sz 04.07.2014 00:01 #
jak Suarez odejdzie to przydała by się nam jakaś super gwiazda podobna do Luisa
AndyLFC 04.07.2014 00:01 #
Szostie -> masz racje idz, tez odpoczne z checia od twoich komentarzy :)
Flaszek 04.07.2014 00:06 #
@GerrinzoLFC No to w takim razie Southampton jest na 14. miejscu. Jeszcze gorzej :D
kulsky 04.07.2014 00:18 #
15 to maksimum. Lovren dla mnie nie jest zly, ale thiago silva to on nie jest. Zamiast rozsadnie szukac porzadnych grajkow to my kupimy cale southampton. Pozniej sie okaze, ze pieniedzy nie ma na Moreno czy Rodrigueza( marzenia..), to sciagniemy fantastycznego Bertranda ;). Myslalem , ze cos sie zmiemilo po odejsciu commoliego, a tu ciagle jak nie Borini to Aspas, to Bertrand albo Cissokho. Z czym do LM? Brendan swietnie potrafi poukladac to, co ma, ale jesli chodzi o transfery to chlop chyba mysli ze nadal prowadzi Swansea ;d.
Lucqifq 04.07.2014 00:21 #
@szostie


Naczelny hejter klubu Southampton. Nie rozumiem Cię, jakich Ty byś zawodników oczekiwał od Liverpoolu. Nie rozumiem równie dobrze dlaczego jest takie jarando Moreno? Bo Hiszpan? Bo Real swego czasu się nim interesował? Naprawdę chcecie wzmacniać klub zawodnikami, którzy przy okazji przeniesienia się do lepszego(kwestia gustu) klubu, takiego jak Barcelona czy Real? Przecież Moreno się nie kryje z tym, że to właśnie w Realu chciałby grać, a my dla takiego zawodnika, który też nie wiadomo czy wypali - bylibyśmy przystankiem w karierze. Jeśli by odpalił, to zapewne krótkim :)

GerrinzoLFC 04.07.2014 00:23 #
@Flaszek
To się wytnie, się przerobi i będzie 'gid' :D
AgentTomek 04.07.2014 00:34 #
Według mnie wszystkie atrakcyjne produkty w markecie Soton się skończyły. Poza tym drożyzna i nie ma gwarancji jakości...

ivers 04.07.2014 05:59 #
Moje zdanie jest takie,że 20 milionów za Lovrena to o 5 za dużo ale jeśli to jest prawda to 25 za Markovicia to już szaleństwo.Tyle to kosztował Suarez ale miał już za sobą występ na mundialu,był królem strzelców w lidze holenderskiej a ten cały Marković na razie zapowiada się na dobrego grajka ale wydawać 25 baniek by to sprawdzić?Rozumiem 10-12 milionów+bonusy za osiągnięcia.
Lyzwa7 04.07.2014 06:56 #
Lovren i 20 mln lololololol
w dodatku odrzucili:D bez jaj pora poszukać kogoś innego.
Dobrze, że nie rezygnują z Moreno.
ManiacK 04.07.2014 07:06 #
Jeśli miałby tworzyć podstawową parę stoperów z Sakho.. przeboleję tę przepłaconą transakcję, bo wydaje się pewniejszy od Skrtela i pewnie obyłoby by się bez tylu samobójów, a do DAggera Boss nie jest zbytnio przekonany. Bo jeśli Sakho nie jest planem na 1szy skład ( Lovren musiałby grać na prawej strony środkowej obrony, mimo że niemal zawsze grał z lewej ), to już wolę, by chapnęli kogoś lepszego, nawet jeśli mimo to, sporo droższego.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 07:28 #
za 20mln to Hummelsa się kupuje, a nie Lovrena... dramat.
A jeszcze te 25mln za Markovica... kto to kurwa jest? droższy od Lallany? bez jaj.
sebeszczyn 04.07.2014 07:42 #
Widzę, że zaczynam szastać pieniędzmi, których jeszcze nie dostaliśmy. Jak ten Southampton taki dobry, to może scalmy oba kluby...
@Flaszek racja!
Lyzwa7 04.07.2014 07:56 #
Piotrek- Serbski Sterling.
SebaLFC 04.07.2014 08:11 #
płaczecie jakby to byla wasza kasa ja pi.....
ddc17 04.07.2014 08:13 #
Skoro w składzie Soton są tak zajebiście gracze, warci ponad 20 mln, to czemu zajęli dopiero 8 miejsce ?! Wydaliśmy 37 mln na 3 graczy a żaden z nich tak na prawdę nie rozegrał więcej niż jednego dobrego sezonu. Za te pieniądze można było sprowadzić kogoś ktojest gwiazdą na teraz a nie na "może w przyszłości" ...
Lyzwa7 04.07.2014 08:17 #
DDC7 Lambert nie rozegrał więcej niż jeden dobry sezon :D
Lallana też? :D
Lovren już w Lyonie był bardzo dobrym stoperem i tu na stronie była mega podnieta, że miał rzekomo przyjść, bo śledzi LFC na tłiterze, a teraz Dejan jest be :D

Nie mniej za 20 mln w sumie bym podziękował, ale nie wyskakiwałbym tutaj z przereklamowanym Hummelsem.
Skałty działać.
PyrkaLFC 04.07.2014 08:41 #
Ale lament... a pół roku temu ludzie ryczeli, że szczędzimy na klasowych graczy i płakali po takim Salahu, który ani nie jest super gwiazdą, ani z super klubu, ani z super ligi... Donaldu, jak żyć :P?
boczeklfc 04.07.2014 08:46 #
Jeżeli chodzi o nasze biznesy z Souh. to Lovrena uważałem za priorytet. Ciężko będzie znaleźć ciekawego obrońce o podobnych umiejętnościach. Lovren rok temu przychodzi do klubu za około 8 mln. funtów a teraz ponad dwa razy tyle, dlatego transfery z klubów premiership są nieopłacalne. Zostaje szukać de Vrij, Ingo Martinez, Mussacchio moje typy
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 08:50 #
Lyzwa to było pytanie retoryczne :P chodzi mi o to że jest nikim :P rozumiem wydać tyle na Lallane, ale na dzieciaka? głupi jest ten świat. i nie, nie płaczę o to że to moje pieniądze bo mam w dupie ile wydajemy, jedynie wnerwia mnie to że po wydaniu takiej kasy na dziecko potem nam zapewne braknie aby dołożyć 2-3 mln do jakiegoś kozaka.
Mand 04.07.2014 08:53 #
To jest nasza kasa. Kibice kupują gadżety, bilety po kosmicznych cenach i oczekują, że te pieniądze pójdą na konkretne cele a nie na półśrodki. Za wyjątkiem Carrolla nigdy nie byłem nastawiony przeciwkowi kupowanemu zawodnikowi, ale moim zdaniem to nie jest piłkarz na mistrza Anglii ( a chyba taki jest nasz cel)
Lyzwa7 04.07.2014 08:55 #
Jeśli ten dzieciak miałby ze Sterlingiem tworzyć parę mega skrzydłowych przez najbliższe 5-6 lat to nie żałowałbym ani pensa z tych 25 mln funtów.
United dali za Shawa 30 mln i nie wydaje mi się aby ktokolwiek tego pożałował długoterminowo.
Gdyby klubu nie było stać to by nie rzucał takimi ofertami.
Jesteśmy w LM, mamy się wzmocnić, koniec z oglądaniem każdego funta, bo pieniądze mamy i to porządne.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 08:57 #
Super, tyle że sprzedamy 5-6 zawodników w sumie za może 20mln i za to kupimy jednego. Potem znowu będzie cyrk z brakiem rezerwoych i wąską kadrą. nie da się przeskoczyć pewnego etapu budowania drużyny - albo kupujemy za grubą kase i gramy wąską kadrą licząc na fizjoterapeutów, albo bierzemy nieco słabszych, tańszych i liczymy na trenera.
Lyzwa7 04.07.2014 09:05 #
Ilu z tych zawodników, którzy zostaną sprzedani spowoduje spadek jakości?
Aspas? Lucas? Toure? Coates? Agger?

Wymień Aspasa na Lamberta,
Mosesa na Markovicia,
Alberto na Coutinho/Lallanę,
Lucasa na Allena/Cana,
Toure na Skrtela
Cissokho na Enrique/Flanno
+ Borini, Suso, Wisdom.

Xabiz 04.07.2014 09:11 #
A taka była nagonka na szostiego jak śmiał się że pół Southampton wykupimy :D
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:13 #
jak Ty wpadłeś na to żeby wymieniać "Toure na Skretela"? faktycznie zajebista wymiana, strata zawodnika i żaden nie przychodzi :P pewnie chciałeś wpisać Lovren :v to samo z Cissokho, wymiana na nikogo w tym co napisałeś :P czyli to co mówię - znikają zawodnicy a nikt nie przychodzi, czyli wąska kadra, jedna kontuzja i jesteśmy potem w dupie znowu. Trzeba albo wydać 200-250 mln i nakupować wielu piłkarzy na poziomie, albo się bawić w takie dodawanie albo jakości albo ilości.
Lyzwa7 04.07.2014 09:16 #
Założyłem przyjście Lovrena i Moreno, którzy zastąpiliby Enrique i Skrtela podnosząc jakość pierwszej jedenastki, a Ci drudzy podnieśli by siłę ławki.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:16 #
za Toure i Aggera przyjdzie Lovren,
za Coatesa Ilori (żaden skok jakościowy)
za Lucasa jest Can (dalej brak głębi składu)
za Aspasa Lambert
Moses - Markovic
bla bla

teraz mi daj kogoś kto zastąpi tego gryzonia. Dajcie tu jakiegoś Di Marię czy innego Reusa to można zacząć myśleć poważnie o sezonie. Póki co nie ma żadnych plotek o jakimkolwiek zainteresowaniu poważnymi nazwiskami.
Lyzwa7 04.07.2014 09:18 #
Sanchez to nie jest poważne nazwisko?
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:18 #
Sanchez nie przyjdzie, idzie do Arsenalu najpewniej.
Lyzwa7 04.07.2014 09:19 #
Tak jak Higuain, Rooney i Suarez?
Norton 04.07.2014 09:22 #
No nie , kogoś pojeb... 20 mln???. Za Lovrena?!?!?!. Komedia.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:22 #
Nie, tak jak Ozil.
Lyzwa7 04.07.2014 09:25 #
Super, raza się udało ;)
Liverpool też był pewny przyjścia Mkhitaryana, Williana, Costy, Salaha i Konoplanki :D
Póki co Arsenal musi się dogadać z Barceloną.
To, że w prasie nie słychać o poważnych nazwiskach nie znaczy, że LFC się takowymi nie interesuje.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:27 #
Zostaje czekać. Póki co sprzedaż Suareza to najgorsza rzecz jaką możemy zrobić i jestem tym załamany. On i tak nie ma prawa trenować więc powinna być umowa taka, że sprzedany zostanie dopiero ostatniego dnia okienka, zeby nas na kase teraz nie dojono.
Lyzwa7 04.07.2014 09:31 #
Jakby trenerem był Dalglish lub Hodgson to bym się martwił ;)
Rodgers to poukłada.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:35 #
"Pepe Reina's agent Manuel Garcia Quilon:
"I confirm to you that Pepe will play for Liverpool next season.""

czyżby część kasy ze sprzedaży odpadała? :P


Powoli zapowiada się na to, że naszą największą gwiazdą będzie Trener :P Gdyby prowadził nas ktoś inny to pewnie bym już w ogóle był zdruzgotany niektórymi ruchami :P
boczeklfc 04.07.2014 09:38 #
Suarez to wielki piłkarz ale niektórzy z was zapominają, że na jego bramki pracuje cała drużyna i nie ma wielkiego gryzonia bez reszty zespołu. Jeżeli kupimy jeszcze 4 zawodników, którzy będą alternatywą dla pierwszego składu wyjdzie nam to na plus. Wkurzać może nas wycena oraz kolejność przeprowadzanych transferów najpierw obrona potem atak. Zespół buduje się od tyłu.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 09:48 #
tak, tak samo jak na gole Messi'ego czy Ronaldo, a jednak to oni w pojedynkę wygrywają masę meczów. Suarez JEST niezastąpiony. Trzeba zrobić coś aby możliwie jak najmniej bólu sprawiło drużynie jego odejście.
klosinho 04.07.2014 09:52 #
Przebijam i daję 40 !!! Bo to przecież najlepszy z "dostępnych" obrońców :) I nie ma żadnych innych :)
Lyzwa7 04.07.2014 09:53 #
Cóż nam to akurat więcej meczów wygrał Sturridge... ;)

Z resztą po co panikujecie? Panikować można zacząć jak 1 września nie będzie w klubie Suareza i jego zastępcy, a nie 4 lipca.
boczeklfc 04.07.2014 09:57 #
Przestań siać panikę. Pamiętam również spotkania w których surez nie grał nic wielkiego a miał pretensje do wszystkich. Pamiętam również spotkania w których brakowało nam elementu zaskoczenia oraz rezerw. Bywały spotkania w których rywalizacja Suareza i Sturrige wychodziła nam bokiem. Średnio tracimy go na około 10 spotkań w sezonie to bardzo dużo. Poczekaj co zrobi klub.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 10:23 #
Rywalizacja Sturridgea z Suarezaem wychodziła nam bokiem ZAWSZE przez DS a nie Luisa, bo to ten okazywał się być egoistą. Faktycznie lepiej nie dopowiedzieć i użyć tego "argumentu" przeciwko Suarezowi. tekst o wygranych meczach to totalna bzdura oczywiscie. Wystarczy policzyć że Suarez miał BEZPOŚREDNI udział przy 55 golach dla Liverpoolu. to ponad połowa zdobytych bramek, ale oczywiście bez tego też bysmy wygrywali :v hahahaha
Lyzwa7 04.07.2014 10:27 #
Suarez nigdy się nie sępił i grał sam:v

Doceń może wkład reszty zespołu i trenera co? Świat się nie zawali po jego odejściu.
Lyzwa7 04.07.2014 10:28 #
Bezpośredni udział miał przy 43 golach (31 goli+12 asyst).
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 10:29 #
poza tym zwróćcie wreszcie uwagę na to, że Suarez to ktoś więcej niż tylko strzelec.
kreuje najwięcej sytuacji kolegom, bierze udział w każdej groźnej akcji, DYRYGUJE słabszymi i młodszymi, pokazując im gdzie mają się ustawiać w ataku a potem rozgrywa z nimi akcję tak jak wcześniej to obmyślił. Do tego świetny przy stałych fragmentach gry, bardzo dobrze grający głową it itd. Zwyczajnie zawodnik kompletny, czego nie można powiedzieć nawet o Messim z racji jego karłowatości :D
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 10:30 #
Lyzwa w dupie mam oficjalne statystyki. Suarez miał 24 asysty, tylko że liga nie liczy połowy z nich do oficjalnych. Wywalczenie karnego to bezpośredni udział, tak samo jak odbity przez bramkarza strzał po którym ktoś dobija z bliska do pustej.
Aminer 04.07.2014 10:34 #
Czy jest jakiś godny piłkarz kóry zastąpiłby wszędobylskiego Suareza? Żeby nie było z nami jak ze Spursami co kupili masę piłkarzy po sprzedaży Bale... i wiemy co dalej było.
Lyzwa7 04.07.2014 10:36 #
Nikt nie twierdzi, że Suarez nie ma bardzo dużego wpływu na grę.
Natomiast nie siej paniki, ze teraz Liverpool będzie grał nie wiadomo jak gorzej, potrafią wygrywać i bez Suareza.
Jest dopiero początek lipca, aja mam wrażenie jakby nikt już nie miał przyjść, Suarez miał odejść i znowu mamy grać Asapsem z ławki.

Poza tym taka gra Luisa to w dużej mierze zasługa Rodgersa, On sobie poradzi, to nie Suarez sprawił, że LFC skończył na 2 miejscu, On był tylko jednym z czynników, ważnym, bo ważnym, ale gdzie byśmy byli bez Mingoleta czy Hendersona? bez Gerrarda lkub Sturridge'a?

Suarez nie grał sam i nie robił samemu całej gry, jego odejście nie sprawi, ze drużyna strzeli 55 goli mniej i stworzy 72 sytuacje mniej.
PiotrekLFC8Gerro 04.07.2014 10:44 #
zobaczymy.
silver7 04.07.2014 18:54 #
Brawo Lyzwa - mam identyczne zdanie. 2 miejsce to zasługa w głównej mierze Brendana oraz reszty drużyny, która pod nieobecność Urusa też sobie radziła. Przecież Suarez sam sobie nie asystował heh. Muły gdy traciły CR 7 jakoś nie zaczęli grać piachu, mało tego byli zdolni do wygrania mistrzostwa. 2 lata temu martwiłbym się odejściem Luisa, dziś jednak jestem spokojny mając na ławce odpowiedniego człowieka, który jak tylko zechce, to może i ze Sterlinga zrobić napastnika :). Poza tym - dopiero początek lipca, do zamknięcia okna daleka droga.
Co do samego Luisa PiotrekLFC8Gerro - zgadza się nastrzelał tych bramek i nastwarzał sytuacji, ale nie grał sam. Ponadto w meczach z drużynami top 4 - nie dał nam tego, czego oczekiwaliśmy, przynajmniej w tych, w których polegliśmy. Mam tu na myśli Chelsea oraz wyjazdowe porażki z Man city i Arsenalem.
Z Lusiem czy bez idziemy na mistrza.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com