Konkurs LFC.pl i New Balance
Sezon trwa w najlepsze, ale podejrzewamy, że wciąż znajdą się fani, którzy nie nabyli obecnego kompletu Liverpoolu. Przy współpracy z firmą New Balance wyciągamy do Państwa rękę – sami jeden Wam przekażemy. Ciekawi szczegółów?
Naturalnie musimy postawić pewne warunki, ale postanowiliśmy sprawę możliwie najbardziej ułatwić. Koszulkę i spodenki z obecnej kolekcji strojów Liverpoolu przekażemy w ręce osoby, która zdjęciem/filmem/jakąkolwiek inną formą pokaże, dlaczego obecnie hasło „You’ll Never Walk Alone” jest naprawdę istotne. Chcemy zobaczyć, czym różni się kibic Liverpoolu od kibiców innych klubów i czym charakteryzuje się Wasze kibicowanie. Oglądacie mecz tyłem do telewizora? Macie ołtarzyk ze Steviem? Oświadczyliście się dziewczynie w stroju naszego ukochanego klubu? Pokażcie nam to, a my wybierzemy to, co urzeknie nas najbardziej.
W zamian oddamy wam męski komplet stroju piłkarskiego Liverpoolu z domowej serii na sezon 2015/16. Koszulka jest ozdobiona emblematami klubu i wyposażona w kompletny system chłodzenia.
Specyfikacja stroju:
– materiał: 100% poliester
– specjalna siateczka zwiększająca komfort i oddychalność
– naklejany symbol “Liverbird” oraz logo NB
– specjalny hologram potwierdzający autentyczność produktu
– haft w tylnej części koszulki upamiętniający wydarzenia z Hillsborough z 1989 roku.
Koszulkę New Balance wyróżnia technologia NB DRY. Dla ciekawskich jest to materiał o doskonałej jakości, który zapewni suchość i komfort poprzez odpowiednie przenoszenie wilgoci na zewnątrz. To nic innego, jak technologia LIGHTING DRY, która od jesienią 2014 zmieniła swoją nazwę.
Spodenki dla odmiany zapewniają swobodę ruchów i wygodę na boisku. Naturalnie materiałem, z którego je wykonano jest poliester. Ponadto zawierają ściągacz w pasie plus specjalną siateczkę zwiększającą komfort.
Więcej o strojach i specjalnej ofercie cenowej, którą New Balance przygotował dla kibiców „The Reds”, znajdziecie na stronie producenta. Zajrzyjcie, bo warto!
I teraz informacje techniczne – na Wasze zgłoszenia czekamy do 13 marca do 23:59. O wysyłkę prosimy na adres mailowy: [email protected]
Powodzenia!
Komentarze (2)