Nowy Dyrektor ds. Marketingu
Liverpool wyznaczył dziś nowego Dyrektora ds. Marketingu. Markus Breglec, o którym właśnie mowa, ma zajmować się kampaniami, które mają za zadanie globalnie promować The Reds.
Przed dołączeniem do zespołu, Breglec zajmował wysokie stanowisko w firmie HTC. Posiada 19-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych dla firm takich jak Nike, Sony czy Adidas.
Nowy Dyrektor ds. Marketingu ma być motorem napędowym w kampaniach propagujących The Reds. Wszyscy wierzą, iż jego doświadczenie oraz zdolności będą bardzo przydatne dla klubu.
- Marketing jest jednym z głównych powodów naszych komercyjnych sukcesów na arenie międzynarodowej. Głównym zadaniem Markusa będzie zacieśnienie relacji klubu z naszymi oddanymi kibicami. Jest mistrzem w swoim fachu, więc szalenie cieszy nas jego obecność u naszego boku - mówi Billy Hogan, Dyrektor Zarządzający Liverpoolu.
Sam Breglec jest bardzo podekscytowany dołączeniem do zespołu.
- Bardzo się cieszę, że mogłem dołączyć do Liverpoolu. The Reds są bardzo szanowanym, kluczowym dla piłki klubowej zespołem. Mają za sobą wiele sukcesów, a jestem pewien, że przyszłość kryje ich równie dużo! Z radością pomogę klubowi w rozrastaniu się na arenie międzynarodowej. Wręcz nie mogę się już doczekać rozpoczęcia pracy - zakończył Breglec.
Komentarze (2)