TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1615

Alexander-Arnold wypada na miesiąc


Mistrzowskie aspiracje Liverpoolu mogą być poważnie przetestowane w najbliższych tygodniach, wobec kontuzji kolana Trenta Alexandra-Arnolda, która wykluczy z gry wychowanka the Reds na 3-4 tygodnie.

20-latek doznał kontuzji podczas rozgrzewki przed starciem z Brighton. Prawy obrońca rozegrał całe spotkanie, jednak późniejsze badania wykazały problem z więzadłem, co wymusi przerwę w występach zawodnika.

Pauza w występach Alexandra-Arnolda stanowić będzie spory cios dla Jürgena Kloppa, który od kilku tygodni musi radzić sobie z problemami w linii obronnej.

W grudniu urazów nabawili się Joe Gomez i Joël Matip. Kilka dni temu kontuzja przytrafiła się Dejanowi Lovrenowi.

Kameruńczyk usiadł już na ławce rezerwowych w spotkaniu z Brighton i może być gotowy na występ w pierwszym składzie przeciwko Crystal Palace. Gomez z kolei wróci do gry na początku lutego.

Po odejściu Clyne'a na wypożyczenie do Bournemouth, opcje Kloppa na prawej obronie są dość ograniczone. Arnold prawdopodobnie opuści 4 ligowe potyczki Liverpoolu, odpowiednio z Crystal Palace, Leicester, West Hamem i Bournemouth. Obrońca wróci do gry na pierwszy mecz Ligi Mistrzów z Bayernem Monachium.

Z urazem kolana zmaga się również Georginio Wijnaldum, którego udział w sobotniej konfrontacji z drużyną Roya Hodgsona stanął pod dużym znakiem zapytanie. Problem Holendra nie jest jednak na tyle poważny, by groziła mu dłuższa przerwa w występach.

Z kolei Dejan Lovren ma problem z mięśniem uda, lecz według ostatnich informacji, ma szansę na powrót do gry 30 stycznia w potyczce z Leicester.

Andy Hunter

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (74)

Deadlock 15.01.2019 13:19 #
To co? Męczymy Milnerem na prawej, czy jednak kogoś kupimy? Powoli Nam się zawodnicy w obronie kończą.
tasebo 15.01.2019 13:19 #
Spoko, mamy Clyne'a
Kartas 15.01.2019 13:21 #
Musimy to przetrwać. Milner musi się wznieść na wyżyny na PO, wie o co gramy. Jest też opcja 3-5-2 z Fabinho na SO i wahadło Milner i Robertson. Pomijam pisanie o kimś kogo nie ma czyli o Clyne bo na to nic nie poradzimy.
Wojteklfc92 15.01.2019 13:23 #
z teoretycznie słabszymi może Camacho dałby radę, ale na dłuższą metę to nie przejdzie
Ziaja 15.01.2019 13:24 #
Ogólnie sytuacja nie jest tak tragiczna. Mamy dobry terminarz, gramy średnio raz na tydzień do meczu z Bayernem. Opuści 3-4 mecze. Trzy/dwa domowe i jeden na wyjeździe.
Na prawej obronie będzie grał Milner, może grać też Fabinho i zostaje jeszcze Camacho, a zaraz wraca Gomez. Nie ma tragedii, byle by wyzdrowiał do meczu z Bayernem.
Gruberoo 15.01.2019 13:27 #
Strasznie dziwna decyzja z tym Clynem rozumiem że chłop chciał grać ale w tym momencie mógł by wskoczyć do pierwszej 11 już do końca sezonu a tak mamy problem bo camacho to nie jest jeszcze zawodnik na BPL. Fabinho i milnera wolałbym raczej widzieć w pomocy niż obronie... Pewnie gomez po powrocie wyskoczy na PO a lovren i matip będą walczyć o miejsce obok VVD
WojtekYNWA 15.01.2019 13:28 #
Ja to powiem tyle,czas isc na rynek po zakupy bo zapasy sie skonczyly na zime
remekiusz 15.01.2019 13:29 #
Miesiąc z Milnerem na prawej obronie, ktory ostatnio nie jest w wysokiej dyspozycji? Średnio to widzę. Szybko możemy żałować oddania Clyne'a.
John 15.01.2019 13:31 #
Brawo zarząd i brawo Klopp. Clyne byłby teraz pierwszym wyborem. Trudno sobie było wyobrazić kontuzje kogokolwiek, prawda...

To teraz z Milnerem na Zahę! Hurra!
John 15.01.2019 13:33 #
@Ziaja
Rzecz w tym właśnie, że wszystkie wybory które podałeś są wyborami tragicznymi.
AirCanada 15.01.2019 13:37 #
Dokładnie John. Zgadzam się z Tobą. Nie widzę za bardzo pojedynków Milnera z Zahą na flance. Obym się mylił. Czułem, że to odejście Clyne'a odbije się nam czkawką, ale nie sądziłem, iż tak szybko ... FUCK!
John 15.01.2019 13:42 #
Spoko Air, przecież piłkarze to ludzie i trzeba im pomagać, a Clyne przecież prosił o wypożyczenie, no to co odmówisz??? Trzeba być człowiekiem, a że walczymy o pierwszy tytuł od 29 lat i jesteśmy liderem w styczniu to już trudno. Przede wszystkim trzeba być koleżeńskim, a Clyney tak bardzo prosił...
Owen89 15.01.2019 13:44 #
Może jest klauzula szybszego powrotu? ;) A serio to chyba zbyt pochopnie Clyne został oddany. Sam do tej chwili myślałem, niech idzie nie bedzie problemu większego. Trzeba posypać głowę popiołem. Dobrze, że terminarz przychylny.
PorucznikKolano 15.01.2019 13:51 #
Wyluzujcie. Na Leicester wróci Gomez, Fabs to prawy obrońca z urodzenia. Wierzę, że ta kontuzja nic nie zmieni w naszej grze.
Deadlock 15.01.2019 13:51 #
Niestety, ale kolejny raz bokiem nam wychodzi skłonność Kloppa do ryzyka. Rok temu nie kupił nikogo za coutinho. Ox się posypał i kto zmienił Salaha w finale LM? Wracający po kontuzji Adaś. Praktycznie graliśmy w 10.

Teraz wypożyczył Clyne's mając tylko Trenta. Każda inna alternatywa na prawą stronę to duże ryzyko i brak jakości.

Skoro nie chce grać Clynem to niech kupi kogoś póki okno otwarte. Pozdrawiam.
madman99 15.01.2019 14:05 #
chłop ma pecha, czytałem że parę dni temu napadli na jego brata Tyler'a w jakims lokalu w manchesterze (gdzie przebywał razem z bratem Rashforda), wparowali z pistoletem, maczetami pobili ich i okradli m.in. z auta.
GERRARD55 15.01.2019 14:11 #
No to ładnie teraz Fabinho zamiast kreowac nam sytuację będzie zapieprzal na PO.. ehh Jurgen, o Milnerze nie ma co wspominać bo to słaaba opcja na PO.
Kalbiafka87 15.01.2019 14:16 #
Życie to dziw#a! Jak nie patrząc,gdyby Klopp zostawił Clyne'a to Trend nie doznał by kontuzji. Clyne by siedział na ławie, a młody by grał. Tak Clyne gra w inne drużynie,a Trend ma kontuzje. Oto taka ironia losu ;) A co do Kloppa on ma chyba za miękkie serce i może go to czasami gubi ... Cóż mam nadzieje,że wyjdziemy z tego obronną ręką :)
liverpoool 15.01.2019 14:24 #
Mam nadzieje ze nikogo nie uraże ale Milner juz przestaje wytrzymywać tempo biega coraz wolniej a wy go chcecie dać na PO??? to tak jakbyśmy już sobie powoli napierdalali siekierą po kolanie. Niemniej jednak jestem wiernym kibicem szanuje wszystkich naszych piłkarzy ale jestem rownież szczery i obiektywny.
Panie Klopp już widzę jak pan ma splutą brodę tym wypożyczeniem Clyne'a, bo jego wejście do skladu moglibyśmy traktować jak transfer a nie pieprzeniem o Lallanie.
Paviola 15.01.2019 14:25 #
Hahaha. Czemu mnie to nie dziwi? :D Co do Clyne'a nie ma sensu o nim pisać, jeśli nie ma klauzuli powrotu w każdej chwili. Każdy z nas wiedział, że to była głupia decyzja bez żadnej logiki. Jest kilka wyjść, ale granie Milnerem czy Fabem, albo powracającego po kontuzji Gomezem, który właśnie na PO nabawił się kontuzji mi się ani trochę nie podoba. Najlepsze wyjście to kupienie kogoś. Drugi Robertson. Młodego, taniego, ale bardzo pracowitego i ambitnego, który braki zawsze zaangażowaniem i żelaznymi płucami nadrobi. Kto tam gra w Hull na prawej obronie? :D
Diamne 15.01.2019 14:38 #
Ej bez stresu przecież mamy zajebistego rezerwowego na prawa nie trzeba nikogo kupować ani kombinować jest Cl... Oh wait...
Gensheimer 15.01.2019 14:41 #
Chłopaki to nie jest już śmieszne.
Gensheimer 15.01.2019 14:45 #
Nikogo nie sprowadzimy w to okienko. :)
Redzik90 15.01.2019 14:46 #
OD RAZU mówiłem, że pomysł z wypożyczeniem Clyne'a jest poroniony. Chciał grać, ok. Ale to klub mu płaci grube hajsy za to, że jest w zespole, nawet kiedy nie gra. Komuś zabrakło jaj chyba w tej sytuacji, że go wypuściliśmy. No i masz babo placek. Już mnie oczy bolą na myśl, że będę oglądał Milnera na PO.
Szpieg 15.01.2019 14:53 #
Ale zrzędy...
Jeden mecz z United, który według wszystkich był kosmicznym meczem Nathaniela (a według mnie tylko poprawnym) nie sprawia, że nagle stałby się podporą linii obronnej. Tajemnicza "kontuzja" i wykluczenie go z gry przez Kloppa było bardziej prawdopodobne niż oddanie go "bo chciał" jak tu niektórzy insynuują (bo faktów nie mamy, nie wiadomo o co chodziło).
ynwa19 15.01.2019 15:02 #
Przykra sprawa z TAA ale na przekór tym trudnościom pokażemy liverpoolskie serce i dalej będziemy robić swoje-:)
Milli albo Fab to ogarną,więcej zaufania szanowni koledzy
Come on LFC!
JareckiYNWA 15.01.2019 15:04 #
Ofensywa będzie musiała stanąć na wysokości zadania jak w sezonie w którym graliśmy Suarezem i sturidgem gdzie traciliśmy 2-3 bramki a strzelaliśmy 5, choć nie wieże ze damy sobie tyle wcisnąć mając virgila w obronie
P3rez 15.01.2019 15:14 #
Jezus co za lament. Trent nie jest nie do zastapienia. W obronie to on jakimś wirtuozem nie jest. Lada moment wraca Gomez do tego Milner i Fabinho. Poza tym po meczy z kryształowym pajacem mamy 10 dni przerwy. Wrzuccie na luz. Bo znowu sami najlepszii trenerzy na świecie sie odezwali i wytykaja Jurgusiowi błędy, a gdyby nie on to byśmy byli teraz na okolo 7 miejscu z jakimś Balottelim na szpicy.
Bengaloe 15.01.2019 15:15 #
Osobiście wierzę, że Milner ogarnie PO, ew. Fab też może dać radę. Irytuje mnie inna rzecz:

Jak można po rozgrzewce, w której zawodnik zgłasza ból przy bieganiu, naszprycować go analgetykami i stwierdzić: "nie boli to graj"? Wiem, że w klubie na pewno nie pracują idioci, a nasz sztab medyczny to profesjonaliści, w takim razie to dla mnie był błąd w sztuce i to poważny. Przez 90 minut uraz mógł się mocno pogłębić.

Wracaj do zdrowia Trent, jesteś potrzebny drużynie.
kulsky 15.01.2019 15:26 #
Wypożyczenie Clyne'a bardzo przemyślane.
martinpiotr22 15.01.2019 16:07 #
Dawać Clyne zuruck, inaczej tego nie widzę
borekLFC 15.01.2019 16:25 #
Widzę wszyscy mądrzy po fakcie ...
Gdy Clyne odchodził mieliśmy na jego pozycji Arnolda , Fabinho , Milnera i Gomeza który niedługo ma być sprawny. Wiec NC nie miał prawa grać skoro Jurgen nie widział go w składzie. Nie wydaje mi się też aby klub oddał zawodnika w tym wieku nie mając w tym interesu , prawdopodobnie po wypożyczeniu jest już dogadany transfer definitywny w lato . Sprawę pokrzyżowała mocno kontuzja Lovrena ale kto przypuszczał że w jednej chwili odpadnie nam 4 obrońców ?
Monczka 15.01.2019 16:26 #
Spoko jest lovren :)
ynwa19 15.01.2019 16:34 #
Humorystycznie:
Dejan musisz- xDDD
Aklerua 15.01.2019 16:48 #
Sprzedaż clyne to poważny błąd. Ale jak wygramy z Crystal. To mamy 11 dni wolnego i ogarniemy. Wyszarpac te 3 punkty za wszelką cenę i będzie ok
Radbug 15.01.2019 16:54 #
Całe szczęście, że do formy po długiej przerwie wraca Clyne i możemy spokojnie zastąpić Tren...och wait...
burmanek8 15.01.2019 16:55 #
@Nostra - Clyne zjada TAA na PO i właśnie dlatego Trent wygryzł go ze składu
VII 15.01.2019 16:56 #
Niedalej jak wczoraj po 18 pisałem pod newsem z Carragherem, żeby nie było że będziemy jeszcze szukać PO. Sprawdziło się tylko troche wcześniej niż przypuszczałem. Ciekawe co na to Jurgen. Pewnie myśli sobie, że jak Milner grał na LO to zagra tak samo po drugiej stronie. Może zaraz Henderson zostanie przemianowany. Jesteśmy jedną z najlepszych drużyn świata, a nie potrafimy przewidywać konsekwencji i odpowiedzialnie reagować na sytuacje kadrowe. To się na nas mocno mści. Wyobrażacie sobie obronę drużyny aspirującej o tytuł w poważnej lidze, gdzie połowę tej formacji nie stanowią obrońcy?
cezarkop 15.01.2019 16:59 #
I co tam panie Jurgen słychać ,aaa nic ciekawego ale kurwa nie mam kim grać.
VII 15.01.2019 17:00 #
Szczęście w nieszczęściu, że to się zdarzyło teraz. Bo jeśli Jurgen ma trochę oleju w głowie to powinien kogoś sprowadzić, nawet w postaci wypożyczenia. Lada moment gramy z Bayernem przecież.
ynwa19 15.01.2019 17:00 #
Sianie niepotrzebnej paniki-:(
cezarkop 15.01.2019 17:01 #
aaa nie przepraszam mamy Camacho.
nadaj4 15.01.2019 17:12 #
No taaaaa..... bez TAA to już nie ta ekipa do Mistrzostwa!
kurwa co za lament
JareckiYNWA 15.01.2019 17:15 #
Komentarzy prawie jak po meczu :) obrony i tak nie będziemy mieli gorszej niż nasi najbliżsi przeciwnicy, a atak mamy zdecydowanie lepszy wiec jestem spokojny
fesaczi 15.01.2019 17:27 #
Kto przewidywał, ze wypadnie na raz 4 obrońców? To cię zaskoczę, bo ja przewidywałem coś takiego i jak dobrze pamietam to wiele innych osób tez. Bez jaj, ze wymieniacie te wszystkie opcje na prawa stronę. Gomez? Moim zdaniem marnuje się na PO i gra tam kilka szczebli gorzej niż na środku. Milner? To środkowy pomocnik, wiadomo Da radę wszędzie, no ale naprawdę po co go tam upychać? Po cholera bawić się w półśrodki i gaszenie każdego pożaru Milnerem, tym bardziej, ze ostatnio jest w gorszej formie. Fabinho? No do cholery, wiemy wszyscy ze grał na PO, ale jest środkowym pomocnikiem i tam ma grać, poza tym znowu go przesuniemy do Obrony, a w pomocy będzie grała trójka, która gdy jest razem na boisku doprowadza mnie do szału. Zreszta wypada obrońca jeden, drugi, a nikt nie zauwaza, ze tym samym ubywa nam opcji w pomocy. No jak można sobie pozwolić na to, żeby mieć jednego nominalnego PO w składzie. To dajmy firmino może na stopera? Przecież jest dobry w odbiorze i ma żelazne płuca! Naprawdę, brak mi slow. Obyśmy sprowadzili kogoś na szybko, ale średnio w to wierze.
alexrulez 15.01.2019 17:28 #
Ludzie, zluzujcie rajtuzy. Myślicie ze Jurgen tego nie przemyślał? Że nie ma alternatywy? Weźmy się lepiej za kibicowanie bo od tego jesteśmy. No chyba że ktoś jest trollem to współczuję
damiand 15.01.2019 18:25 #
Hoever, Camacho, Jones szykujcie się :D Chyba, że Klopp chce zarżnąć zespół przed kwietniem.
radoLFC 15.01.2019 19:17 #
Pamiętam jak TAA wchodził do składu, też ktoś złapał kontuzję (chyba Clyne) i co, dał radę. Teraz też tak będzie, chciałbym Camacho niech się chłopak ogrywa, Zaha to idealny przeciwnik jak się uczyć to od świetnych zawodników.
borian1 15.01.2019 19:39 #
nie można ściągnąć Clyne'a z wypożyczenia?
Jak nie to zajebiście...
Jak tak to nie ma tragedii
hoster 15.01.2019 19:43 #
W 50 poniższych komentarzach (chyba) 27 razy padło nazwisko Clyne'a :) Nie dziwota, że po ogłoszeniu jego wypożyczenia kontuzja TAA to była kwestia czasu i wcale nie dziwię się fali frustracji i niepokoju. Nie mamy prawego obrońcy nie licząc młodzików. Szkoda że nie mamy obrońców takich jak Glen Johnson który grywał na obydwu bokach defensywy.

Wyobrażacie sobie Moreno na PO? ;D Wyprowadzając piłkę skrzydłem musiał by biec chyba tyłem.
A tak serio nie ma się z czego śmiać i modlić żeby Jurgen coś wymyślił, W. Zaha to nie jest jakiś ogór.
janek667 15.01.2019 19:51 #
spokojnie, jest jeszcze Milner ;)
mrskee 15.01.2019 20:09 #
To jest twój moment Naby, nie spierdol tego, prosze cie...
JurgenZelazny 15.01.2019 21:10 #
Trudno, czas zakupic prawego obronce jesli sie chce marzyc o mistrzowstwie albo tez daleko zajsc w LM.
VII 15.01.2019 22:36 #
@alexrulez no właśnie Klopp tego nie przemyślał. Bo kilka dni temu oddaliśmy sprawnego i solidnego obrońce, gdzie w tym momencie byłby jak złoto. Powiedz mi kolego przemiły jak widzisz perspektywę walki o mistrza, mając wyłączonego przez jakiś miesiąc z hakiem jedynego PO w drużynie? Tak jest jeszcze Gomez, ale jemu nie leżała nigdy pozycja PO i przeciwnik robił tamtą flanką autostradę.
aroLFC 15.01.2019 23:00 #
Nie możemy patrzyć na nasz bok obrony z perspektywy samego Zahy. Musimy wziąć pod uwagę również to, że Zaha gra głównie w ataku, jako jedny napastnik lub jako jeden z dwóch ( w parze np. z Towsendem). IMO wątpię, żeby Hodson ryzykował z ustawieniem go na lewym skrzydle, biorąc pod uwagę częste wyjścia ofensywne oraz gorszą grę obronną Van Anholta. Gramy na Anfield z Crystal Palace. Ktos powie, że Crystal wygrało na Etihad z City, jasne, ale myślę, że dzięki temu ich nie zlekceważymy. Poza tym ufam sztabowi i mam nadzieję, że wiedzą co robią. Proponuję zająć się swoim życiem oraz czekać cierpliwie do soboty ;)
Wojtek2703 15.01.2019 23:47 #
Ma rację VII
Pomysłodawca wypożyczenia Nathana prawdopodobnie spier...l nam sezon i mistrza.
Nikt nam punktów nie da za darmo nie odda. Przypomnijcie sobie rolę TAA właśnie w Brighton. Zostało nam 2 obrońców.
Teraz porównajcie sobie defensywie shitty.
I my stajemy z nimi do wyścigu o mistrza.
Albo za wypożyczeniem Clyne'a kryje się jakieś drugie dno, albo ktoś w Klubie jest totalnym ignorantem. To tak, jakby shitty wypożyczalni Emerson
Wojtek2703 15.01.2019 23:48 #
Jakby shitty wypozyczyli Edersona
sorry
ynwa19 16.01.2019 05:39 #
Wnioski końcowe z większości komentarzy:
-jeszcze nie gramy a już przegrywamy
-MISTRZA nie będzie
-Jürgen to ignorant a w zarządzie siedzą samu idioci
Oj koledzy,koledzy-:(

Come on LFC!

PS wszystko się może zdarzyć gdy serce pełne wiary-:)
VII 16.01.2019 06:33 #
@ynwa19 już tak pomijając to czy wygramy ligę czy nie, i jacy ludzie siedzą u nas na stanowiskach. Nie wydaje ci się, że nasza postawa jest niedojrzała. Nie myślimy "A co się stanie jeśli.." i potem wychodzą takie właśnie sytuacje. U nas się robi taka sytuacja jak w B-klasie powoli w stylu "kolega grał na bramce a dzisiaj zagra tym razem na obronie, bo ktoś odpadł tuż przed meczem i nie zagra". A to jest przecież poważny klub z wielkimi aspiracjami. Nie ma co się dziwić ludziom że patrzą pesymistycznie na tą sytuację, bo musimy teraz grać niemal bezbłędnie i niebawem zaczną się trudne mecze. A kto nam zagwarantuje, że odpukać za miesiąc o tej samej porze znowu któryś z obrońców znowu się nie wyjebie. Jurgen może i ma nosa do transferów, ale jak się uprze to już nikt mu nie przemówi do rozsądku, tak jak na samym początku gdzie wymyślił sobie że ze składem Rodgersa wygra ligę na wejściu
Szpieg 16.01.2019 07:15 #
VII - a co miał transfery robić w styczniu skoro nie obserwował nikogo w jego pierwszym sezonie? Nie powiedział, że idzie po mistrza tamtym składem, a i tak osiągnął 2 finały presiżowych rozgrywek.
Gensheimer 16.01.2019 08:22 #
@Szpieg
Raczej chodziło mu o pierwszy pełny sezon Jurgena, 16/17. Gdzie notabene do meczu z Wisienkami do początku grudnia byliśmy liderem.
ynwa19 16.01.2019 08:31 #
VII
Oczywiście,że trzeba myśleć perspektywicznie i długofalowo a także być przygotowanym na sytuacje losowe typu kontuzje ale czy Ty naprawę myślisz,że Jürgen i zarząd nie brali tego pod uwagę?
Nie wiemy jak to z Clynem naprawę było-być może nie pasował trenerowi do koncepcji,czymś podpadł itd
Klopp na pewno ma swoje rozwiązania na wypadek właśnie taki jak teraz z TAA.A to,że jest człowiekiem upartym to było już tajemnicą poliszynela w Dortmundzie.
I wierz mi-:) naturalnie,że się przejmuję obecną sytuacją bo kibicuję Liverpoolowi od lat....'70 i czekam te pier..... 29 lat na majstra.
Lecz *in Klopp we trust" a że jestem urodzonym optymistą to wierzę w powodzenie tej misji"to będzie TEN! sezon"-:)
Come on LFC!
ynwa19 16.01.2019 08:32 #
2 razy miało być *naprawdę*
VII 16.01.2019 08:39 #
@Szpieg O ile dobrze sobie przypominam powiedział, że w czasie pobytu na Anfield ma zamiar zdobyć choć jedno mistrzostwo dla Liverpoolu. Wielokrotnie powtarzał, że skład który przejął jest dobry, a poza tym wyszkolenie i treningi stawiał ponad pieniędzmi i transferami. Z oporem maniaka próbował to udowadniać. Ale również i On został zmuszony do zrewidowania swojego stanowiska. Z tym że nikogo nie obserwował w pierwszym roku , to nie do końca możemy być pewni. Bo pamiętam, że w którymś z wywiadów po sprowadzeniu Mane powiedział, że dobrze znał jego możliwości i niegdyś był nawet bliski jego sprowadzenia do BVB. Wynika z tego jasno, że miał upatrzonych jakichś konkretnych zawodników. Niemal każdy trener obejmujący nową drużynę ma konkretnych faworytów do sprowadzenia pod swoją własną taktykę.
ynwa19 16.01.2019 09:07 #
Sadio był na celowniku BVB ale Jürgen z niego....zrezygnował!
Szpieg 16.01.2019 10:25 #
VII - wakacjował po Borussi i nie zajmował się obserwowaniem kogokolwiek. Mane obserwował za czasów Borussii więc żaden argument. Nie miał na początku nic do powiedzenia w sprawie transferów na samym początku, a w lato przecież kupował swoich więc o co Ci chodzi? Nikt niczego nie rewidował, po prostu w zimę z rzadka kupujemy kogokolwiek do 1 składu. VVD był wyjątkiem bo miał być u nas od lata.
VII 16.01.2019 11:41 #
@Szpieg No właśnie chyba musiał zmienić podejście skoro na początku twierdził, że nie trzeba wydawać grubego siana żeby ułożyć sobie dobrą kadre, i można zrobić to równie dobrze za pomocą treningów. Sam mówił, że jest chyba jedyną osobą w Anglii, która wierzy w myśl szkoleniową. Po jakimś czasie zaczęliśmy dopinać rekordowe transfery. Jeśli w dalszym ciągu obstawałby przy tym, co jakiś czas temu twierdził o polityce transferowej to nie wydalibyśmy ponad 70 patyków na tylko jednego zawodnika. I mam takie pytanie bo w sumie sam jestem ciekawy tego, może coś mi umknęło. Na jakiej podstawie twierdzisz, że Klopp w momencie przyjścia do nas nie miał nic do gadania w kwestii transferów? I druga rzecz, skąd wasze przypuszczeni, że będąc na wakacjach nie mógł interesować się danym zawodnikiem. Jak sam przyznał przecież w jednym z wywiadów w czasie wolnym ogląda również mecze z innych lig, ponadto posiada szereg kontaktów w mediach gdzie swego czasu sam był niegdyś ekspertem często zapraszanym do studia.
Mort 16.01.2019 12:27 #
Ale wy dramatyzuje. City od dłuższego czasu gra bez lewego obrońcy i dają radę. Dziurę lata Delph czy środkowy pomocnik, Laporte czy środkowy obrońca lub Zinczenko który jest nominalnym skrzydłowym. Ostatnio chyba Daniło tam grał. Na takie nieporadne ataki jakimi obdarzają ich przeciwnicy w zupełności wystarcza. Nie wierzę, że na 4 najbliższe mecze Millner, Fabinho nie wystarczą.
Mort 16.01.2019 12:41 #
@VII w sumie to chyba Jurgen dalej wierzy w trening. Zobacz co zrobił do tej pory z Firmino, Lovren, TAA, Gomezem, Millnerem, Hendo. A to tylko ci którzy zostali że składu, który zastał. Transfery robił zawsze. I prawie zawsze były trafione. Zobacz jak poprawił grę Robertsona, Giniego. Nawet Mane i Salah się rozwinęli.
VII 16.01.2019 18:42 #
Na pewno masz rację @Mort tylko zobacz, że on na początku jakby nie był skory do większego wydawania. W pewien sposób dziwił się postawie Mourinho, który na jednego zawodnika wydał 100. Jeszcze nie tak dawno temu na konferencji przed meczem z MU, Siwy odniósł się do słów Kloppa.
Mort 16.01.2019 20:34 #
No tylko, że Siwy wydał 100 na Pogbe w czasach kiedy nikt tyle nie płacił za zawodnika. Stąd pewnie zdziwienie. My za Mane w tym czasie ze 32 chyba daliśmy, gdzie pewnie przy obecnym rynku cen byla by ze dwa razy większa, jesli nie więcej. Ja myślę że nadinterpretowano słowa Kloppa. On zawsze robił transfery, ale zawsze to były przemyślane zakupy, piłkarzy których potrzebował. A u siwego zupełnie inaczej. Darmian pudło. Baily pudło. Fred pudło. Pogba u niego pudło. Sanchez pudło. Mkhitaryian pudło. Martial to też jego wymysl i też za jego czasów pudło. Wydawał sporo i nie umiał tego wykorzystać. A Klopp jak do tej pory same celne strzały.
VII 16.01.2019 22:42 #
Dokładnie tak, jego transfery mimo kilku wyjątków były zawsze świetnie wpasowane do składu i taktyki. Ale mnie osobiście zawsze bolało to, że jak co roku, na wielu pozycjach grają zawodnicy nie związani z nimi, a w składzie ciągle mamy zbędny balast finansowy. Stosujemy półśrodki. Oddaliśmy Clyne'a i nie sprowadziliśmy żadnego zamiennika w jego miejsce. Milner grał już chyba niemal wszędzie. Zastanawia mnie do czego są nam potrzebni Lallane i Moreno? Od dawna nie mamy w składzie klasowego kilera pola karnego. W wielu meczach jest tak, że kiedy Bobby, Sadio albo Mo nie mają dnia to widać, że kogoś takiego nam potrzeba bo przypada nieraz średnio po 2 setki na łebka w jednym meczu, a i tak wygrywamy skromnie 1:0. Ok, Gomez wraca za tydzień, Lovren też niebawem. Ale to w dalszym ciągu niewiele zmienia. Ani Gomez, ani Lovren nie potrafią grać na bokach. Mecz z PSG to pokazał. Milner jest świetnym zawodnikiem, uwielbiam go, ale stawianie go na nowej pozycji to zawsze ogromne ryzyko. Mimo wszystko mam pozytywne przeczucia na następne mecze i wierzę że będzie dobrze.
Mort 16.01.2019 23:17 #
Moreno to chyba taki odpowiednik Peszko w reprezentacji. Gracz do robienia atmosfery w szatni. Nie widzę innego wytłumaczenia na jego obecność w zespole. A Lallana ma chyba pecha po prostu. Jak był zdrowy i grał to w sumie rzadko zawodził. Kontuzje go zachowały. Moreno odejdzie po sezonie, a Lallana zostanie pewnie żeby limit Anglików w składzie wypełnić. Nie wiadomo chyba jeszcze nie jak będzie z pozowoleniami na pracę i przepisami dot. zagranicznych zawodników po brexicie.
VII 16.01.2019 23:52 #
Z Brexitem może być jeszcze tak, że Angole będą wszystko odkręcać. Widać, że społeczność powoli zaczyna odczuwać na co się porwali i jest niezwykle podzielona. A to dopiero niewielka część konsekwencji jakie na nich spadną w przyszłości. Unia nie popuści im na pewno. Ogłosić szumne wyjście całemu światu jest dziecinnie łatwo, gorzej jest później zmierzyć się z całą masą formalności. Myślę, że angielska piłka na tym nic nie straci, bo działa na zasadzie maszynki do robienia pieniędzy. Zbyt wielu mogłoby na tym stracić mówiąc w skrócie.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com