Umowa Kloppa z Adidasem
Jürgen Klopp dołącza do „drużyny światowych gwiazd” w stajni Adidasa, czym samym kończy współpracę z New Balance.
Menadżer the Reds, zgodnie z linią klubu, był poprzednio ambasadorem bostońskiej marki – New Balance. Nowa umowa sponsorka z Nike dotycząca koszulek, która weszła w życie z początkiem sierpnia, zburzyła poprzednio istniejący porządek i pozwoliła trenerowi na zmianę.
Warunki umowy z New Balance przestały obowiązywać tego lata, gdy Sąd Najwyższy orzekł na korzyść firmy Nike, a czego efektem było podpisanie przez the Reds nowej długoterminowej umowy z największą sportową marką na świecie.
Klopp jako „wolny agent” po osiągnięciu porozumienia na linii Liverpool - Nike, postanowił związać się z Adidasem i stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy na liście gwiazd obok Mohameda Salaha, Paula Pogby oraz ikony Barcelony – Lionela Messiego.
Oznacza to, że od teraz będzie on uczestniczył w prężnych kampaniach marketingowych Adidasa, której to marki celem jest zwiększenie rozpoznawalności, poprzez posiadanie w swoich szeregach najlepszych trenerów piłki nożnej na świecie.
- Zawsze byłem wielkim fanem „trzech pasków” - powiedział Klopp.
- Dla mnie Adidas kojarzy się przede wszystkim z długą tradycją, która jest głęboko zakorzeniona w świecie sportu. Patrzę z optymizmem na przyszłą współpracę.
Przeciwnie do umowy z New Balance, Jürgen Klopp nie będzie zmuszony do noszenia ubrań sygnowanych logiem swojego sponsora w trakcie spotkań Liverpoolu, ale zamiast tego będzie mocno zaangażowany w szereg inicjatyw marketingowych marki w przyszłości.
- Jürgena Kloppa i Adidas łączy ta sama bezwarunkowa pasja do piłki nożnej i chęć dążenia do perfekcji – powiedział CEO Adidasa Kasper Rorsted.
- Pomimo jego niewątpliwego sukcesu, zawsze twardo stąpa po ziemi i nigdy nie traci z oczu tego, co jest najważniejsze w życiu. Jest kimś dużo większym niż „The Normal One”, on jest po prostu „The Original One”. Jesteśmy dumni, że udało nam się nawiązać współpracę.
Komentarze (0)