Prezentacja trzeciego kompletu strojów!
Liverpool FC zaprezentował swój trzeci i ostatni komplet strojów na sezon 2021/22, czerpiąc inspirację z The Kop i kultowych europejskich nocy oraz bogatej historii żółtych strojów.
Żółta koszulka kontynuuje historyczny związek klubu z tym kolorem, który był używany przy kilku okazjach od połowy lat 50. i okazał się tak popularny, że pod koniec lat 70. szybko stał się częścią alternatywnej palety kolorów klubu.
Czerwono-żółta szachownica na kołnierzykach jest inspirowana pasją i energią trybuny The Kop oraz flagami w szachownicę, które po raz pierwszy pojawiły się podczas finału Pucharu Europy w 1977 roku. Subtelne prążki podkreślają ścisłą więź klubu i kibiców.
Na karku widnieje emblemat "96", który otoczony jest wiecznymi płomieniami upamiętniającymi wszystkie ofiary katastrofy na Hillsborough. Od sezonu 2022/23 cyfra "96" zmieni się na 97 ku pamięci Andrewa Devine'a.
Analogicznie jak strój domowy oraz wyjazdowy na sezon 2021/22 trzecie komplety, które będą nosić zawodnicy, oraz kopie koszulek przygotowywane dla kibiców, zostały wyprodukowane w stu procentach z poliestru pochodzącego z recyklingu, który z kolei pochodzi z przetworzonych plastikowych butelek.
Butelki są zbierane, czyszczone i przetapiane, by wyprodukować wysokiej jakości włókna do produkcji odzieży. Jest to część szeroko zakrojonej inicjatywy Nike „Move to Zero”, a stroje piłkarskie są wyznacznikiem standardu na drodze do zrównoważonej produkcji.
Zobaczcie jak wyglądają z bliska...
Komentarze (22)
Te kurtki i bluzy które są w reklamie trzeciego kompletu mega kozackie. Trzeba zakupić wszystko
Chyba zdecyduję się na zakup😀
A jeśli mocno zostałeś dotknięty, to zalecam przeczytać cały wywiad, w którym najwięcej negatywnie odnosi się do nas samych, do Polaków. A Kamil z pewnością nie miał zamiaru nikogo obrazić na tle rasistowskim, czy innych obcokrajowców. Błędna diagnoza.
Stroje fajne, zwłaszcza z bliska. Ogólnie bieżące komplety są niezłe, zielony z zeszłego roku nie przekonywał.
Mnie najbardziej irytuje ten marketingowy bełkot - że szachownica to nawiązania do The Kop (mnie się bardziej kojarzy z reprezentacjami Chorwacji) czy wyrażanie poprzez stroje więzi z kibicami... To po prostu biznes, strój ma się przede wszystkim dobrze sprzedawać, po co tak cała otoczka?
OKROPNEGO.