LFC rozpoczyna współpracę z Peloton
Liverpool FC podpisał wyjątkową, wieloletnią umowę partnerską z firmą Peloton, która będzie pierwszym partnerem klubu w zakresie digital fitness.
Umowa dotyczy drużyny i męskiej, i żeńskiej, nacisk położony będzie na wzbogacenie doświadczeń społeczności LFC i Peloton poprzez zapoznanie kibiców ze światowej klasy zawartością oferowaną przez Peloton, do której ludzie uprawiający fitness mają dostęp zawsze i wszędzie.
Liverpool FC i Peloton podejmą również współpracę, dzięki której wyjątkowa zawartość związana z LFC znajdzie się na platformie Peloton, dzięki czemu stworzone zostaną niezapomniane doświadczenia dla kibiców The Reds oraz użytkowników Peloton.
Dodatkowo Peloton będzie obecny w AXA Training Centre i w trakcie obecnego obozu przygotowawczego The Reds w Niemczech. W tych miejscach znajdą się oferowane przez Peloton rower, bieżnia i inne akcesoria, które mają wspomagać trening zawodników, a także ich ogólną sprawność i dobre samopoczucie. W najbliższej przyszłości sprzęty firmy pojawią się także w ośrodku w Melwood, gdzie trenuje żeńska sekcja LFC.
Aby uczcić tę współpracę, LFC oraz Peloton wspólnie wyprodukowały filmik promocyjny nakręcony w AXA Training Centre. Na tym wideo różni pracownicy LFC, w tym administracyjni, pracownicy stołówki i jeden z kitmanów, prezentowali użycie sprzętów dostarczonych przez Peloton.
Dyrektor komercyjny w Liverpool FC Ben Latty skomentował tę umowę: - Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Peloton w rodzinie Liverpool FC. To naprawdę wyjątkowe partnerstwo i jesteśmy podekscytowani możliwością rozwoju i aktywacji zarówno z perspektywy społeczności LFC, jak i społeczności Peloton.
- Obie strony doskonale rozumieją istotność obu społeczności. Dbanie o społeczności jest dla LFC kluczowe w kontekście programu zrównoważonego rozwoju, zwanego The Red Way. Podobnie sprawa ma się z Peloton, który przez ostatnie 10 lat zbudował bazę niemal siedmiu milionów użytkowników.
- Szczególnie miłe jest to, że aby zaznaczyć nowe partnerstwo w filmiku promocyjnym na pierwszym planie udało nam się umieścić naszych pracowników, którzy bardzo ciężko pracują za kulisami.
- Razem postaramy się zapewnić kibicom Liverpool FC i użytkownikom Peloton dostęp do najwyższej jakości ekskluzywnych treści i godnych zapamiętania, jedynych w swoim rodzaju doświadczeń.
To oświadczenie pojawiło się niedługo po odświeżeniu marki Peloton, które zawiera nową szatę graficzną, kampanię, a także zupełnie nowe poziomu Członkostwa w aplikacji Peloton, w tym zupełnie nowy poziom bezpłatny (Peloton App Free).
- Peloton oferuje niedoścignione doświadczenie fitnessowe, proponuje tysiące różnych zajęć w różnych dziedzinach fitnessu, doskonałe instrukcje i kapitalną muzykę. Współpraca z Liverpool FC daje nam możliwość zaprezentowania bogatej oferty Peloton szerszemu gronu ludzi - powiedział Charles Quartey, dyrektor do spraw marketingu międzynarodowego w Peloton.
- Peloton i Liverpool FC dzielą silne poczucie wspólnoty i razem możemy w lepszy sposób połączyć kibiców i lokalne społeczności ze światowej klasy treściami fitnessowymi, z których można korzystać zawsze i wszędzie.
Komentarze (0)