SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1765

Chelsea nie odpuszcza walki o Caicedo!


Chelsea jest nadal pewna w swoim pościgu za Moisesem Caicedo pomimo zainteresowania Liverpoolu oraz ostatecznego terminu wyznaczonego przez Brighton. Londyńczycy wierzą, że mają w zanadrzu znacznie lepszą ofertę dla gracza oraz są w stanie przebić ofertę klubu z Anfield.

Wyścig o gracza dodaje pikanterii przed niedzielnym spotkaniem obu tych drużyn na Stamford Bridge, jako że oba kluby ruszyły po Caicedo oraz po Romeo Lavię, co zdaje się być oczywistą rywalizacją.

Liverpool uzgodnił kwotę odstępnego z Brighton w czwartkową noc, co zostało potwierdzone przez Jürgena Kloppa, jednakże Chelsea zdaje się, że zawodnik wolałby transfer do Londynu.

Działacze na Stamford Bridge dali do zrozumienia, że są w stanie przebić ofertę Liverpoolu, która aktualnie wynosi rekordowe jak na Premier League 110 milionów funtów.

Pytanie, czy Brighton zaakceptuje tą ofertę, biorąc pod uwagę, że wyznaczyli termin na czwartkową noc na składanie ofert, jednak prawdopodobnym jest, że dodatkowe pieniądze mogą zmienić sytuację.

Chelsea wyznaczyła Caicedo jako ich najważniejszy cel transferowy do środka pola, w obszarze, który wymaga wzmocnienia, dlatego tak bardzo zależy im na tym transferze.

Liverpool musi jeszcze uzgodnić warunki kontraktu z graczem.

Według Fabrizio Romano, zawodnik wyraża jednak chęć dołączenia wyłącznie do drużyny z zachodniego Londynu.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (121)

Mati2020 11.08.2023 13:43 #
Brighton will not accept any offer from Chelsea below the £111m that is agreed with Liverpool. Chelsea are encouraging Caicedo to stall on his Liverpool medical as they prepare a hijack. [
@alex_crook
]


Zobaczymy co z tego wyniknie xD
roberthum 11.08.2023 13:44 #
Caicedo odrzucił możliwość dołączenia do Liverpoolu.

Jest gorąco, ale to chyba jednak my zostaliśmy zgrillowani
Pabloitto 11.08.2023 13:45 #
Za takie chore pieniądze niech Chelsea go bierze.
Bigos1892 11.08.2023 13:45 #
To już jest po temacie. Nie chcę u nas zawodnika który chce grać gdzieś indziej
Bartolino 11.08.2023 13:46 #
Klopp chyba też, więc temat raczej upadł. Szkoda
Edum 11.08.2023 13:46 #
Teraz to już jest po ptakach. On chce grać dla Chelsea, a Oni zapłacą i tak. Szkoda tylko, że pokazaliśmy światu, że mamy dużo hajsu, bo teraz pewnie byle Soton zawoła 70 za Lavie.

Po prostu po ludzku, to jest przygnębiające. Caicedo to mega kocur, który z miejsca uczynił by nas znowu kandydatem do mistrza.
Isengrim 11.08.2023 13:47 #
Ale nie chcę u nas grać to po co nam taki piłkarz
Isengrim 11.08.2023 13:46 #
A 50 baniek za Lavie nie chcą dać teraz to trzeba będzie wydać duzo więcej
ivers 11.08.2023 13:49 #
Nie było 50 na Lavie,znalazło się 110 na Caicedo który chce do Chelsea🤣Lot nad kukułczym gniazdem trwa w najlepsze.To lubię👍
Kamas1401 11.08.2023 13:50 #
BREAKING: Caicedo has ARRIVED at the Liverpool training ground for his medicals
Lfc_Dream 11.08.2023 13:54 #
Źródło: Tak jest, nie kłamię
Lfc_Dream 11.08.2023 13:54 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Bartollinni 11.08.2023 13:56 #
Source: Trust me dude
Ventress 11.08.2023 13:50 #
Jest jeden plus, mokre fanki FSG znowu zamkną jadaczki 😂
Jeśli Chelsea była z nim w kontakcie od długiego czasu (mieli ustalone warunki indywidualnego kontraktu), a tu nagle wyskakuje LFC i chce go podkraść to nie jestem zdziwiony dlaczego chce do Czelsi
burmanek8 11.08.2023 13:54 #
A gdzie tu akurat wina FSG? Skoro zawodnik woli Chelsea to co zrobić
burmanek8 11.08.2023 13:54 #
A gdzie tu akurat wina FSG? Skoro zawodnik woli Chelsea to co zrobić
Ventress 11.08.2023 13:56 #
wina jest taka, że wyskoczyli w ostatniej chwili na wariata do chłopa co miał już ustalone indywidualne warunki z innym klubem i się mentalnie nastawił na przejście tam.
roberthum 11.08.2023 14:23 #
Oczywiście, że FSG nie jest winne, że w tym momencie Caicedo woli Londyn. Pytanie dlaczego do prawie połowy sierpnia chowali takie fundusze w skarpecie, skoro Fabs odszedł juz jakis czas temu, albo czemu w trakcie sezonu nie spróbowali dogadac się z zawodnikiem skoro "pieniądze nie są problemem"

ja jestem zdania, że FSG nie planowało wydać dużych pieniędzy na wzmocnienia do czasu, aż Klopp uderzył pięścią w stół i zapowiedział odejście z drużyny jeśli nie zostanie odpowiednio wsparty finansowo przez właścicieli
Ventress 11.08.2023 14:37 #
Jak trzeba być ślepym, żeby nie widzieć tego, że to jest kolejna kompromitacja FSG?
Kolejny kamyczek dorzucony do tego cyrku, gdy myslisz, że jesteś na dnie to FSG puka od dołu.
Wystartowali do typa co był już dogadany z Czelsi licząc na to, że ich opluje.
Chłop był już dogadany z Czelsi, a tu nagle wyskakują wariaci i przebijają oferte Czelsi, gdzie wczesniej w ogóle z typem nie rozmawiali czy chcee do LFC itd.
To jest cyrk na kółkach co się odjaniepawla w tym klubie.
PorucznikKolano 11.08.2023 14:42 #
Ventress, skąd Ty wiesz jakie działanie wykazywał Liverpool a jakich nie wykazywał? Zachowujesz się teraz jak Wujek na weselu co na codzień jeździ śmieciarką a po 4 kielichach objaśnia kwestie ekonomiczne i polityczne świata :). Niezły z Ciebie przypadek, będę obserwował 🤓🧐
Ventress 11.08.2023 14:58 #
PorucznikKretyniano jakbyś miał pojęcie co się dzieje w tym świecie i obserwował dobre źródła na twitterze to byś wiedział, że chłop już był zdecydowany na przenosiny do Czelsi, kwestią była tylko kwota odstępnego dla Brighton. A tu nagle wyskakuje Szmatke i robi z siebie pajaca, przebijając na ostatnią chwile ofertę, gdzie nawet z typem nie było rozmów na temat indywidualnego kontraktu.
Ja tobie jak dziecku muszę tłumaczyć, bo ty nic nie rozumiesz klaunie :)
Ventress 11.08.2023 15:12 #
Wszyscy najlepsi dziennikarze sportowi wiedzieli, że Caicedo dogadany z Brighton już dawno, ale porucznik wie lepiej przecież, może jakieś argumenty? Bo z tego co widzę to tylko ubliżać potrafisz dzieciaczku
PorucznikKolano 11.08.2023 15:14 #
"Czelsi", "Szmatke". Za to Ventress to jest autorytet - prawdziwy Guru Gównozjadów, człowiek który jak wchodzi do Żabki to ekspedientka od razu sięga ramieniem po 2 małpki. Dodatkowo słynie z wybitnego "riserczu" w "źródłach świata", do którego codziennie rano na 10 minut dzwoni Monchi i pyta co ma robić :).

Rozumiem, że mając taką wiedzę obstawiłeś szybko 20 BTC na to, że deal się wysypie i coś tam sobie zarobisz?
Ventress 11.08.2023 15:31 #
O pięknie słownictwo, masz jakiś fetysz kału chyba, bo wszędzie o tym piszesz i każdemu tak ubliżasz, nie wnikam :)
Jedyne co obstawiłem to, że się upokorzysz w dyskusji ze mną, ale kiepski kurs był (1.01) więc nic nie wygrałem
Ventress 11.08.2023 15:33 #
Jak już się dowiesz kto to jest Fabrizio Romano i inna topka dziennikarzy, którzy o tym pisali już dawno to wróć i przeproś wsioku, ale przecież porucznikpierdziano wie lepiej.
PorucznikKolano 11.08.2023 16:54 #
A to przepraszam, jak Pan znasz Romano to ja się tu nie będę wygłupiać...

Co do Gównozjadów - jeżeli zadasz sobie trochę trudu i poczytasz kogo w historii określano jako Gównozjady to może zrozumiesz dlaczego używam tego terminu wobec takich paździerzy jak Ty. Tak, internetu możesz używać do czegoś więcej niż sprawdzania gdzie taniej kupisz Harnasia.
hoster 11.08.2023 13:51 #
Niestety transfer się wykrzaczył. Nie wiem czy sam Caicedo czy ta jego grupa jebnietych agentów ale maja lepsze warunki w Chelsea, Smerfy zapewne wyrównają naszą ofertę i będzie oficjalnie po ptokachch.
Owen89 11.08.2023 13:51 #
To by dopiero były jaja 😆
Owen89 11.08.2023 13:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Isengrim 11.08.2023 13:53 #
Teraz inne kluby będą z nas doić kasę bo pokazaliśmy że mamy pieniądze
użytkownik zablokowany 11.08.2023 14:02 #
Najgorzej że nie ma teraz jakichś sensownych alternatyw ani na środek obrony ani na cdm
użytkownik zablokowany 11.08.2023 14:02 #
Najgorzej że nie ma teraz jakichś sensownych alternatyw ani na środek obrony ani na cdm
Isengrim 11.08.2023 14:08 #
To się nasi popisali tym transferem
Edum 11.08.2023 14:10 #
Co 4 komentarz pod tym newsem jest od Ciebie xD
Isengrim 11.08.2023 14:12 #
Bo się zirytowalem ta wiadomością xd
WojtekYNWA 11.08.2023 14:11 #
Ja juz nic nie rozumiem
Mati2020 11.08.2023 14:14 #
The Romeo Lavia saga comes back to Liverpool again. [
@sachatavolieri
]


Hit kolejny xD
Firmino 11.08.2023 14:16 #
Cyrk na kółkach
użytkownik zablokowany 11.08.2023 14:18 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 11.08.2023 14:22 #
Ponoć Chelsea przedstawiła mu koło południa nową ofertę, a tam pewnie tygodniówka z 250k/week.
olgierd73 11.08.2023 14:19 #
A może to była zagrywka naszych,żeby się Chelsea od Lavii odpierdoliła.
Edum 11.08.2023 14:21 #
Bez sensu. Za Lavie trzeba było dać 50 mln, On chciał/chce grać u Nas, a Liverpool żeby CFC się od Niego odczepiła składa ofertę 110 mln za Caicedo- to brzmi abstrakcyjnie.
MaxPower 11.08.2023 14:25 #
Nie, to była zagrywka otoczenia Caicedo i jego samego, by zmotywować Chelsea do działania. Oni tygodniami ociągali się z tym transferem, wydając pieniądze na innych zawodników, a Caicedo czekał i czekał. Od początku czułem, że to zbyt piękne aby było prawdziwe, teraz widać, że Liverpool został wykorzystany jako "wabik".
olgierd73 11.08.2023 14:34 #
Mam po prostu wrażenie,że Chelsea nie chciała tyle placić za Caicedo,by dodatkowo pozyskać Lavię.
MaxPower 11.08.2023 14:54 #
Też jest taka możliwość, że chcieli zapłacić za niego możliwie jak najmniej, a jednocześnie wziąć Lavię, w końcu biorą tam właściwie każdego, bez większego ładu i składu. Boehly wydaje pieniądze jak opętany.
Scofield1111 11.08.2023 14:20 #
Eee tam, a już myślałem, że ten ekwadorsk8 koń zawita do nas. Ciekawe czy faktycznie preferuje transfer do Chelsea?
Mati2020 11.08.2023 14:32 #
Ja tylko nie chce nic mówić ale jak to nie wypali to jak Chelsea przyjedzie do nas grac to stadion go zagwizda xD
Madara 11.08.2023 14:34 #
Pierdole, poczekam na oficjalkę, albo od nas albo od Smerfów.
Redzik90 11.08.2023 14:36 #
Generalnie to od początku okna powtarzam, że Caicedo to półgłówek otoczony nie lepszymi agentami. Najbardziej w tym transferze podobał mi się jednak fakt zagrania Chelsea na nosie. No cóż. Ja tam nie będę płakał jeśli do nas nie dołączy, bo kwota jest absurdalna. I czysto po ludzku nie podoba mi się ten gość jako człowiek. Tam w głowie wiatr hula między uszami.
Isengrim 11.08.2023 14:42 #
Widać że podbilismy specjalnie cenę Chelsea
Macku90 11.08.2023 14:37 #
Ale numer. Ale dobrze, gość nie jest wart takich pieniędzy, miał jeden dobry sezon w poważnej lidze!! I przeważnie transfery +100mln to same niewypały. Kupić Lavie za połowę tego i dokupić obrońcę!
Natal_Reds 11.08.2023 14:39 #
Co chcą ugrać ile by nie dali chłop chce trafić do Chelsea, z niewolnika nie ma procownika... 😛
jędras09 11.08.2023 14:40 #
Haha uwielbiam te komentarze w stylu "dobrze, że jednak go nie bierzemy bo nie jest wart tych pieniędzy" :)
Redzik90 11.08.2023 14:47 #
Ale taka jest prawda kolego. Uważasz, że po jednym, dobrym sezonie jest wart takiej kwoty?
Macku90 11.08.2023 14:47 #
To spójrz pod newsem jak byliśmy pewni jego pozyskania, że krytykowałem ten transfer za taką kwotę. Więc to nie jest tak, że teraz tak pisze, bo nie przychodzi.
roberthum 11.08.2023 14:50 #
Takie teraz są ceny na rynku i albo dostosujesz się, albo przepadniesz w odmętach przeciętności. Czas się z tym pogodzić, że wyróżniający się zawodnicy będą kosztować około 100 mln i albo jesteś na to przygotowany, albo zadowalasz się półśrodkami.

Caicedo rozegrał jeden sezon w PL, ale był to sezon wybitny, ma niespełna 22 lata i mnóstwo potenjału do dalszego rozwoju. Nikt nie da gwarancji, że odpali, ale ściągając jakiegoś noname'a za 30 mln też nikt gwarancji nie da, a Ekwadorczyk pokazał sie z bardzo dobrej strony w Premier League i fizycznie oraz technicznie wygląda na takiego którego potrzebowaliśmy
Redzik90 11.08.2023 14:56 #
Roberthum, że jaki sezon zagrał? Wybitny? XD IksDe to jedyny komentarz co do wybitności tego sezonu 😂
roberthum 11.08.2023 15:07 #
W takim wieku grac na takim poziomie, wcale nie w jakimś mega mocnym klubie. Dystansował o kilka długości naszych pomocników, a jak widac zainteresowanie jego usługami też jest - Arsenal, Chelsea, my. Mnie kwota rzedu około 100 mln absolutnie nie dziwi, bo tyle teraz płaci się za piłkarzywyróżniających się, a jak doda się do tego młody wiek to tym bardziej niekogo nie powinno dziwić
cider 11.08.2023 14:48 #
No to teraz Chelsea musi wyłożyć 110 zamiast planowanych 80 a nie chcieli dać 100 xD
Madara 11.08.2023 14:52 #
Zawsze jakiś plus, niech Boehly wie że się nie należy wpieprzać w nasze biznesy.
MarioP 11.08.2023 14:51 #
nic z tego nie będzie, brać tego Lavię i spokój i 60 baniek w kieszeni ;)
Madara 11.08.2023 14:52 #
W kieszeni FSG nie LFC 👍
msobolo 11.08.2023 15:03 #
Po takim wydymaniu Sotton będzie chciało 70
Kubalive83 11.08.2023 14:53 #
Naprawdę nie rozumiem tego hejtu na Caicedo to jego sprawa że woli grać w Londynie niż u nas ,trzeba to poprostu uszanować że ma swoje zdanie i mówi o tym otwarcie
użytkownik zablokowany 11.08.2023 14:53 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
imacooci 11.08.2023 15:04 #
Przestańcie z tym Lavią, nie chcieli dać 50 bo nie jest tyle wart, przecież była mowa o tym wielokrotnie, Caicedo to jedyny DM na poziomie który nie gra w wielkim klubie. Może mają rację ci którzy piszą że Lavia był zasłoną dymną, jeśli się transfer wywali to trudno, jeśli przejdzie to wygląda to dobrze, Z Lavią walczymy o miejsca 5-8, z Caicedo jeśli będzie grał jak w Brighton to o miejsca 1-4. Lepiej dołożyć i zwiększyć swoje szanse w walce o Top 4 niż tylko kupić uzupełnienie składu.
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:08 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Wujci 11.08.2023 15:20 #
Romano pisze ze caicedo chce dotrzymać danego słowa Chelsea i tylko do nich chce isc…
Magerlfc 11.08.2023 15:22 #
Czyli jak to ostatnio w piłce nożnej bywa agenci namieszali. Ehh co to jest za rak nieuleczalny z organizmu piłkarskiego niestety...
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:28 #
Co tu sie dziwic. Caicedo juz wczesniej pokazal ze mimo sportowych umiejetnosci to jest tez idiota biorac pod uwage jego brak zdecydowania, tak mozna bylo czuc ze beda problemy zwiazane z samym zawodnikiem.
Raku 11.08.2023 15:32 #
Ekwadorska telenowela
Karasu 11.08.2023 15:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 11.08.2023 15:40 #
Za to, że chce dotrzymać słowo dane Chelsea?
Karasu 11.08.2023 15:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Natal_Reds 11.08.2023 15:44 #
Po pierwsze jak ma od nas odejdź jak nigdy nie był nasz tylko Brighton. Po drugie nie rozumiem tej nienawiści chłop chce przejść do Chelsea i tyle, na siłę go mamy ściągnąć? 😛
Wlodert 11.08.2023 15:54 #
Edum, problem nie w tym, że chce dotrzymać słowa Chelsea. Ale w tym, że zgadzał się na ofertę LFC, skoro chcial dotrzymać słowa...
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ircek 11.08.2023 15:41 #
Siedzę cicho i obserwuje to co się u nas dzieje. I tak siedzę i się zastanawiam jak można składać dla klubu ofertę za zawodnika w dodatku taka pokaźną ,nie kontaktując się z samym zawodnikiem ,aby być pewnym,że on chce dołączyć do nas. Jak my teraz wyglądamy ,gdy zawodnik nam mówi,że nie chce u nas grać.
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:50 #
to znaczy ze Caicedo jest debilem i nie mysli samodzielnie. Po co nam taki zawodnik?
Magerlfc 11.08.2023 15:52 #
Pytanie jeszcze czy Chelsea wyrówna/przebije ofertę LFC. Nasi nie wycofali oferty, wiec niebiescy muszą przebić ją jeżeli myślą o Caicedo. Gierka agenta. Jeżeli chelsea nie wyrówna chociaż oferty to pewnie wyląduje u nas. Chociaż to mało prawdopodobne już
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:52 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MaxPower 11.08.2023 15:54 #
Nie wydaje mi się, by Caicedo kiedykolwiek chciał naprawdę tutaj przyjść. Wszystko wskazuje na to, że Liverpool został wykorzystany przez jego otoczenie do wymuszenia na Chelsea złożenia oferty, którą Brighton zaakceptuje, czego oni nie chcieli robić przez całe lato, wydając pieniądze na innych zawodników. Temat wygląda na zamknięty, jedyne co jeszcze można byłoby zrobić, to maksymalnie wywindować cenę dla Chelsea. Niech płacą za niego choćby i 150 milionów funtów.
ircek 11.08.2023 15:57 #
Hanys. Jeśli Klopp z nim rozmawiał i teraz odwala takie szopki,to nie wiem czy jest sens kontraktować takiego pajaca,bo nie wiadomo co mu odwali . W takim razie temat zamknięty,bo wątpię,aby po tym co odwalił Klopp nadal go będzie chciał
imacooci 11.08.2023 15:58 #
z graczem powinno się rozmawiać dopiero po zaakceptowaniu oferty przez dany klub, i takich cyrków by nie było, wiem że dostał pozwolenie od Brighton na rozmowy z Chelsea, chyba tak to działa że musiał dostać ale gdyby było inaczej i musiałby czekać aż Brighton zaakceptuje ofertę to by tego smrodu nie było.
Ventress 11.08.2023 16:33 #
hanys caicedo rozmawiał z kloppem? hahah skąd ty masz takie informacje? Nigdzie takich informacji nie ma
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:43 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ventress 11.08.2023 16:48 #
skąd takie informacje? potrafisz podac jakieś źródło? Czy to od jakiegoś Kacperka z twittera info?
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:54 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ventress 11.08.2023 17:16 #
link do artykułu, lub tweeta, nie wiem co ty mi wysyłasz
Piotr72 11.08.2023 15:46 #
Ciekawe jaką kasę dostanie sam zawodnik.
użytkownik zablokowany 11.08.2023 15:52 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Natal_Reds 11.08.2023 15:54 #
Okazuje się że agent Caicedo wstrzymuje transfer, sam piłkarz dogadał się już słownie z Liverpoolem ale agent zasugerował mu żeby się wstrzymał i czekał na ruch samej Chelsea 😛
Magerlfc 11.08.2023 16:00 #
To w końcu jak? Piłkarz się zgadza na nas po czym agent mu mówi, żeby jednak poczekał na chelsea? Bez jaj już. Za wszystkim stoi agent. Caicedo pewnie nawet nie wie co się dzieje, tylko czeka... Mi się wydaje, że on po prostu chce isc do topowego klubu w Anglii. Stad Arsenal, chelsea, my i united się przewijały. A agencik kusi każdego i podnosi stawkę. Od nas już więcej nie wyciągnie. Została mu chelsea
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:03 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Natal_Reds 11.08.2023 16:04 #
Dokładnie, taka sytuacja na przeczekanie tz. "kto da więcej" Czekamy... 😛
roberthum 11.08.2023 16:12 #
Agent jest od tego, aby zapewnić najlepsze możliwe warunki swojemu klientowi. Zasugerował poczekanie na Chelsea, zwłaszcza ze ich oferta może być duzo bardziej lukratywna niż oferta Liverpoolu. Taka jego praca, a ostateczna decyzję i tak podejmie zawodnik
Natal_Reds 11.08.2023 15:58 #
Źródło: This is Anfield
Journalist Chris Williams has reported that Brighton are “livid” with Caicedo’s agent, Manuel Sierra, who is said to have held up a possible move to Liverpool in order to explore the option of Chelsea.

Williams wrote: “Been told from well placed sources in Futbol Division that Manuel Sierra told Moises Caicedo to hold this morning, after verbal terms were agreed with Liverpool, prior to their record bid being accepted.
liverpoool 11.08.2023 16:04 #
Przyjdzie do nas bo ma pewne miejsce w pierwszym składzie i grę z kolegą z drużyny, uważam że nie pójdzie za kasą
liverpoool 11.08.2023 16:05 #
W tym przypadku to jego agent chce się nahapać pieniedzmi
Edum 11.08.2023 16:08 #
Chelsea podobno ma problem z FFP i chce zaoferować Brighton kasę + piłkarza XD
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kolumbjajo 11.08.2023 16:37 #
Chelsea ugotowana xd
Snatchi 11.08.2023 16:12 #
Ale cyrk... piłkarz wcześniej nie pytany o chęć transferu i teraz takie ośmieszenie...
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 11.08.2023 16:12 #
Chelsea podobno oferuje mu większą tygodniówkę ale to Brighton musi się zgodzić a teraz pewno chcą więcej niż 110mln£
Gdzieś przeczytałem, że gdyby zdecydował się dołączyć do nas miałby wpisaną jakąś gigantyczną kwotę odstępnego, bo zdaje się, że zawsze marzył o Realu ;)
Edum 11.08.2023 16:15 #
Upadł transfer Adamsa z Leeds do CFC. Wszystko wskazuje na to, że Chelsea pójdzie all in w Caicedo.
caharin7 11.08.2023 16:26 #
Poczekajmy na oficjalne info.
Edum 11.08.2023 16:31 #
Romano potwierdza - Chelsea wycofała się z transferu Adamsa, bo idzie all in w Caicedo.
Mati2020 11.08.2023 16:35 #
A ja na miejscu naszym jesli dadza tyle co my przebić o 5 mil.
Mac 11.08.2023 16:40 #
Mati2020 bakłażanie Caicedo nie chce grać dla LFC czego nie rozumiesz? co te 5 baniek ma dać?
Mati2020 11.08.2023 16:43 #
Mi bardziej zależy by smefrom dowalić za to jakie mają zagrywki. Np z Adamsem nie fer jest zerwac umowę gdzie przechodzi testy i brakuje podpisu. Zero szacunku dla nich.
Owen89 11.08.2023 16:34 #
Szalony piątek, są emocje
cider 11.08.2023 16:37 #
Adams to zdaje się 20mln, oferowali chyba 80mln, więc wciąż im brakuje 10mln, chyba, że chcą zaoferować kasę + zawodników.
Mati2020 11.08.2023 16:40 #
Czytałem gdzieś twitter że Caicedo mial już iść do liverpool ale agent Caicedo powiedział by się wstrzymał. Jeżeli Agenci robia takie cyrki to zenujace to się robi.

Jak Chelsea wyrówna te 111 mil o których się mówi to na miejscu naszym bym podniósł cenę o 5 mil. By dopiec im. Po złości. Zrezygnowali Adamsa i to tak czysto nie fer po przechodził akurat testy medyczne. I taki cyrk rob Chelsea że to masakra. I po złości bym im Adamsa i Caicedo podje..bal. Tylko dlatego że się tak zachowują.
Edum 11.08.2023 16:43 #
Paul Joyce właśnie potwierdził, że Chelsea wejdzie z nową ofertą, bo Caicedo woli iść do nich niż do LFC. I że nie ma żadnego porozumienia miedzy LFC a zawodnikiem.

Myślę, że to koniec sagi. Niech idą po Lavie, póki chłopak jeszcze nie dostał oferty od innego klubu.
cider 11.08.2023 16:43 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 11.08.2023 16:43 #
A tymczasem Lavia powiedział "goodbye" kolegom z zespołu :)
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:54 #
to już nie smakuje. Smakowałby Caicedo gdyby tak cofnąć się o kilka godzin i jeszcze żyć myśleniem, że ta pomoc z Ekwadorczykiem będzie kozacka.
FanLFC25 11.08.2023 16:49 #
Tak się zastanawiam czy my nadal jesteśmy poważnym klubem. Pomijam całkowicie kwotę transferu, ale jak można było dopuścić do sytuacji, gdzie klub składa gigantyczną ofertę klubowi bez porozumienia z piłkarzem i jego agentem. Piłkarz teraz na nas wypiął dupę i ośmieszył LFC na całej linii
Mati2020 11.08.2023 16:55 #
Raczej bylo dogadane tylko trzy grosze wyjeb...al agent Caicedo.
FanLFC25 11.08.2023 16:55 #
I nie, nie jest to żaden argument że agent namieszał, bo taka sytuacja nie powinna mieć miejsca! Agent już dawno powinien być ugadany, jeśli nie był - fatalny błąd klubu, jeśli był, to chyba jeszcze gorzej bo jeden łepek ośmieszył taką markę jak LFC
użytkownik zablokowany 11.08.2023 16:56 #
Dokładnie. Pokazaliśmy tylko światu ze brakuje nam kompetencji w dogadaniu gwiazdy i mamy pieniądze do wyjebania więc moga nam dalej windować ceny.
PorucznikKolano 11.08.2023 16:57 #
A zastanowiłeś się może, czy to nie są aby negocjacje ze strony środowiska Caicedo?

To jest bardzo proste. W tym momencie LFC wywiera presję na Chelsea do podbicia oferty a sam piłkarz "miłością" do Chelsea negocjuje tygodniówkę z LFC. Oni są wygrani, pytanie czy nie przejmie się pałka i LFC się oficjalnie nie wycofa, co będzie oznaczać, że środowisko Caicedo przelicytowało sprawę.
Mati2020 11.08.2023 16:59 #
Juda nie przyszedł do nas np bo tatus dostał 10 mil i agent tez dostał. To pomyśl ile groszy wpierdzielaja agenci inni. Twitter byl gdzieś że jest gotowy do przeprowadzki do nas po czym mu sie odwidziało. Proste agenciki mieszają.
cider 11.08.2023 16:59 #
A wiesz, że Chelsea podwyższyła tygodniówke dla Caceido jak poszła od nas oferta?
Myślisz, że tam pracują idioci?
To nie FM.
Ja tam mam nadzieję, że Brighton "wycycka" ich na 120mln£ albo chłopak zostanie w ... Brighton
FanLFC25 11.08.2023 17:06 #
No właśnie widzę że agent caicedo nie jest idiotą, Chelsea też nie jest więc wychdodzi kto jest... LFC dało się zrobić bez mydła - tak to na chwilę obecną wygląda.
MaxPower 11.08.2023 17:15 #
Liverpool od lat nie składa ofert za piłkarzy gdy wie, że nie jesteśmy dla nich pierwszym wyborem. Mniej więcej od czasów, gdy seriami nam odmawiali - m. in. Diego Costa, Alexis Sanchez, Sigurdsson, gdy już dogadaliśmy się z ich klubami co do kwot transferowych.

To podejście było stosowane ostatnio z Bellinghamem, wcześniej z Haalandem, Wernerem, Sancho, Mountem, Pulisiciem czy kiedyś Mchitarjanem, Hazardem. Właśnie po to, żeby nie doprowadzać już do takich sytuacji, że piłkarze publicznie nam odmawiali, bo to godzi w reputacje klubu i krzywdzi rozemocjonowanych kibiców. "Szliśmy" tylko po piłkarzy, którzy deklarowali, że Liverpool jest pierwszym wyborem i zignorują oferty innych drużyn.

Z Caicedo nie mogło być inaczej. Po prostu zostaliśmy wykorzystani przez jego otoczenie, niewykluczone, że działające w zmowie z Brighton. Chcieli wymusić na Chelsea złożenie godnej oferty i dzięki temu zabiegowi tego się doczekali.
cider 11.08.2023 17:16 #
Mnie tam dziwi, że Klopp chce Caicedo bo on i jego agent przypominają Dembele i jego agenta.
Natal_Reds 11.08.2023 17:11 #
Caicedo z agentem czekają do niedzieli na wynik meczu Chelsea vs Liverpool i wtedy zdecydują gdzie ma iść 😅
vegeta69 11.08.2023 17:13 #
Chelsea zachowała się jak bydło , odprawili Adamsa z kwitkiem i jeszcze mu napluli w twarz
FanLFC25 11.08.2023 17:19 #
Odnośnie mojego wcześniejszego komentarza - jedyne wyjście LFC żeby zachować jakąkolwiek twarz to oficjalne, mocne oświadczenie że Caicedo, Brighton, jego agent czy kto tam jeszcze nie dotrzymali warunków umowy i ustalonych zasad i po prostu się wycofujemy. Tylko powinno być mocno a nie jak zawsze...
cider 11.08.2023 17:26 #
I wtedy Chelsea bierze Caicedo za 80 i Adamsa za 20?
Mleko się rozlało, to że agent próbuje ugrać jak najwięcej dla swojego klienta nie dziwi.
Dla mnie Caicedo dołącza do grupy: Jude, Tchouaméni.
mnk2 11.08.2023 17:29 #
Te 🐷 z Londynu już kilka razy tak zrobiły ostatnio chyba z Wilianem. Uważam, że klub powinien licytować dalej i w kierunku Brighton i Caicedo po czym się wycofać. A w międzyczasie po cichu kupić kogoś innego. A Caicedo się tam zmarnuje.
Mati2020 11.08.2023 17:35 #
Chelsea having to sell Conor Gallagher to fund Michael Olise. Tells you all you need to know about their situation regarding FFP.

Their midfield now consists of Enzo, Chukwuemeka, Santos, Ugochukwu.

Adding Caicedo to that they still need at least another 2.


XD
Wujci 11.08.2023 17:46 #
Romano pisze ze caicedo zaczął obserwować Chelsea na instagramie xd co za dziecinada. Niech idzie do tego Chelsea dzieciuk
Madara 11.08.2023 17:51 #
Na ogół piłkarze to mentalnie wyrośnięte dzieci.
caharin7 11.08.2023 18:22 #
Romano powiedział to,Romano powiedział tamto,agent chce tyle ,zawodnik tyle.Moim zdaniem trzeba cierpliwie czekać, może się okazać że jest już po testach i go ogłoszą naszym zawodnikiem.Wszystkim życzę spokoju i wyrozumiałości.

Pozostałe aktualności

Występy The Reds w reprezentacjach  (0)
21.11.2024 13:16, BarryAllen, This is Anfield
Bednarek nie zagra z Liverpoolem  (19)
20.11.2024 17:49, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed meczem z Southampton  (0)
20.11.2024 14:50, Vladyslav_1906, liverpoolfc.com
Michał Gutka specjalnie dla LFC.PL!  (14)
20.11.2024 13:31, Gall1892, własne
Mac Allister, Núñez i Díaz w reprezentacjach  (0)
20.11.2024 12:48, FroncQ, liverpoolfc.com
Trening U-21 z pierwszym zespołem - wideo  (0)
20.11.2024 09:45, Piotrek, liverpoolfc.com