Liverpool podpisuje umowę sponsorską z UPS
Liverpool potwierdził nową wieloletnią umowę sponsorską z gigantem transportowym UPS.
Amerykańska firma staje się pierwszym na świecie partnerem klubu w zakresie logistyki i przesyłek.
Spodziewa się, że ta współpraca wzmocni działalność handlową i e-commerce Liverpoolu, umożliwiając kibicom szybszy i bardziej efektywny dostęp do produktów związanych z klubem.
Wiadomość o tej najnowszej umowie sponsorskiej pojawiła się po tym, jak Liverpool niedawno potwierdził umowy zarówno z Peleton, jak i z Google.
This Is Anfield szacuje, że trio partnerskie ma przynieść klubowi nawet 35 milionów funtów.
Ben Latty, dyrektor handlowy klubu, powiedział: - Jesteśmy dumni z ogłoszenia tej globalnej współpracy z UPS.
- Jako jedna z największych firm na świecie, UPS przynosi ogromną wiedzę i ekspertyzę do naszej już udanej działalności handlowej.
- Z niecierpliwością oczekujemy, jakie będą skutki tego partnerstwa i jak poprawi ono doświadczenia kibiców na całym świecie.
Kevin Warren, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta w UPS, dodał: - Jesteśmy dumni, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem logistycznym Liverpool Football Club.
- Nasza globalna, zintegrowana sieć logistyczna oznacza, że możemy oferować niezrównaną prędkość i niezawodność, gdy LFC nadal rozwija swoją działalność handlową.
- Jesteśmy gotowi dostarczyć ducha drużyny i dumę kibicom LFC - bez względu na to, gdzie są na świecie.
Liverpool niedawno odnowił umowy sponsorskie na koszulki ze Standard Chartered i Expedią, a AXA również jest wymieniana jako główny partner.
Carlsberg, Wasabi i Nivea Men są wśród innych oficjalnych partnerów klubu, a także zawarte zostały umowy z VistaPrint, EA Sports, Cadbury i SC Johnson.
Komentarze (0)