Liverpool przedłużył współpracę z Carlsbergiem
Liverpool FC i Carlsberg z radością potwierdzają, że przedłużyli swoje długoterminowe partnerstwo o kolejne 10 lat.
Podpisanie tej umowy przedłuży współpracę do niesamowitych 42 lat, co potwierdzi jej pozycję najdłuższego partnerstwa w historii Premier League i klubu.
Ta wyjątkowa i długotrwała relacja pomiędzy Liverpoolem FC i Carlsbergiem rozpoczęła się w 1992 roku, kiedy Carlsberg został głównym partnerem klubu i zajął honorowe miejsce na przodzie koszulki The Reds.
W tym czasie miały miejsce jedne z najbardziej kultowych momentów klubu, w tym niezapomniana potrójna korona w 2001 r., cud w Stambule w 2005 r., Superpuchar Europy i triumf w Pucharze Anglii w 2006 r.
Następnie w 2010 roku Carlsberg stał się oficjalnym piwem klubu i pozostanie nim co najmniej do 2034 roku dzięki nowej, trwającej dekadę umowie.
- Jesteśmy absolutnie zachwyceni możliwością kontynuowania współpracy Carlsberga z rodziną Liverpoolu przez kolejne 10 lat - powiedział Ben Latty, dyrektor handlowy klubu.
- Długowieczność tej umowy świadczy o naszym wzajemnym zaangażowaniu i dotychczasowym sukcesie naszego partnerstwa, które zostało zbudowane na głęboko zakorzenionym zestawie wspólnych wartości.
- Od 1992 roku przebyliśmy długą drogę z Carlsbergiem i uważamy ich za coś więcej niż partnera, to prawdziwy kibic Liverpool Football Club.
- Marka to wpleciona jest w strukturę klubu, w nasze drużyny męskie i żeńskie, i nie możemy się doczekać, co przyniesie następne 10 lat tej niesamowitej współpracy.
- Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy dodać kolejne 10 lat do kultowego partnerstwa pomiędzy Carlsberg i Liverpool FC - powiedziała Louise Bach, dyrektor ds. sponsoringu globalnego Carlsberg.
- W ciągu ostatnich trzech dekad staliśmy ramię w ramię podczas wzlotów i upadków i staliśmy się częścią swojego DNA. Partnerstwo jest głęboko zakorzenione w naszych wspólnych wartościach i nie możemy się doczekać kolejnej dekady.
- Nie możemy się doczekać, aby udostępnić to wyjątkowe partnerstwo milionom fanów piłki nożnej na całym świecie, ponieważ podobnie jak Liverpool FC, w firmie Carlsberg stawiamy fanów na pierwszym miejscu.
Będąc lojalnym partnerem, Liverpool i Carlsberg współpracowały ramię w ramię, aby zapewnić wpływowe i znaczące kampanie oraz produkty, które celebrują znakomitą historię klubu – i co najważniejsze, jego fanów.
Oto niektóre z nich:
Pomnik Billa Shankly’ego
W 1997 roku Carlsberg zamówił i podarował pomnik Billa Shankly'ego wyrzeźbiony przez Toma Murphy'ego, który dumnie stoi przed The Kop.
Czerwony chmiel
Aby uczcić 25-lecie partnerstwa, Carlsberg stworzył wyjątkowe piwo LFC dla kibiców The Reds. Wykorzystano w nim czerwony chmiel uprawiany z roślin, nad którymi naukowcy z Laboratorium Badawczego Carlsberg w Kopenhadze pracowali przez ostatnich 25 lat.
Pierwszy tytuł Liverpoolu w Premier League
W uznaniu pierwszego tytułu klubu w Premier League Carlsberg stworzył puszkę z podpisami, aby upamiętnić zwycięstwo, które zostało ogłoszone w ponad 25 krajach na całym świecie.
Wieczni fani, idą razem od 30 lat
Aby uczcić 30-lecie partnerstwa, Carlsberg stworzył sześć wyjątkowych, limitowanych edycji puszek prezentujących kultowe stroje z ostatnich 30 lat, z których każdy upamiętnia legendarnego zawodnika klubu, który nosił ten strój, włączając imię i podpis legendy, a także teksty piosenki podarowane im przez The Kop.
30 najlepszych
W ramach obchodów 30. rocznicy współpracy klubu w zeszłym sezonie kibice zostali zaproszeni do głosowania na najlepszy mecz Liverpoolu w Premier League w tym czasie.
Prawie 10 000 kibiców zabrało głos w ankiecie przeprowadzonej na LFC.com, głosując na swojego faworyta.
Oszałamiające zwycięstwo 5:0 nad Manchesterem United na Old Trafford w październiku 2021 roku było ostatecznym zwycięzcą, zdobywając prawie 40 procent głosów.
Komentarze (1)