TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1875

Arsenal wygrywa 3:1 z Liverpoolem


Arsenal w pełni zasłużenie pokonał dziś na Emirates ekipę Liverpoolu 3:1.

W 11. minucie świetną okazję do zdobycia bramki mieli Kanonierzy. Lewym skrzydłem szybko ruszył Gabriel Martinelli, który wyprzedził Ibou Konate i dośrodkował w pole karne, ale do piłki nie doszedł Saka.

Chwilę później doskonała odpowiedź ze strony Liverpoolu. Alexis Mac Allister posłał doskonałe podanie do Cody'ego Gakpo, lecz Holender nie trafił w światło bramki. 

W 14. minucie Arsenal wyszedł na prowadzenie. Wyborne podanie ze środka pola otrzymał Kai Havertz, którego w sytuacji 1-1 zatrzymał Alisson, ale przy dobitce Saki, brazylijski golkiper był już bezradny.

W końcówce pierwszej połowy Liverpool doprowadza do remisu. Gravenberch poszukał podaniem Diaza, który ograł Salibę i w trudnej sytuacji 'nabił' futbolówką w polu karnym Gabriela, po czym piłka wpadła do siatki.

Do przerwy mamy więc remis 1:1.

Drugą połowę od mocnego uderzenia rozpoczęli wyraźnie odmienieni goście z Merseyside. Swoich szans po strzałach próbowali Diaz, Jones i Mac Allister.

W 67. minucie Liverpool traci kuriozalnego gola w hicie kolejki. Długie podanie do Martinelliego, wydawałoby się, że piłka jest dobrze chroniona przez Van Dijka i padnie łupem Alissona. Brazylijczyk jednak skiksował, a jego rodak musiał jedynie umieścić piłkę w pustej bramce.

W 84. minucie Darwin Nunez, ograł Gabriela efektownym zwodem, ale jego uderzenie poszybowało wysoko nad poprzeczką.

Chwilę później drugą żółtą kartkę w dzisiejszym pojedynku otrzymał Konate. Francuz został zmuszony przez Taylora do opuszczenia placu gry.

W doliczonym czasie gry wprowadzony z ławki rezerwowych Leandro Trossard dobił the Reds. Napastnik Kanonierów ograł Elliotta, pognał w kierunku bramki, będąc w polu karnym zdecydował się na strzał, futbolówka odbiła się jeszcze od nóg Van Dijka i wpadła do siatki między 'parkanami' Alissona Beckera.

Arsenal był dziś zespołem lepszym i w pełni zapracował na boisku na to zwycięstwo.

Składy:

Arsenal: Raya; White, Saliba, Gabriel, Zinchenko (Kiwior 45′); Rice, Odegaard, Jorginho; Saka (Nelson 79′), Martinelli (Trossard 74′), Havertz

Liverpool FC: Alisson; Alexander-Arnold (Robertson 57′), Konate, Van Dijk, Gomez (Thiago 85′); Mac Allister, Gravenberch (Elliott 57′), Jones; Gakpo (Nunez 57′), Diaz, Jota

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (519)

Karasu 04.02.2024 18:19 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
KJanoo 04.02.2024 18:20 #
Taki paździerz zagrać i zejść z 1:1, lećmy na tym farcie dalej
Shelby666 04.02.2024 18:20 #
Fajny ten Arsenal.
Calmaker 04.02.2024 18:20 #
Fani Arsenalu mieli rację, Gabriel i Saliba fenomenalni xD
Jaquar 04.02.2024 18:20 #
wpuszczamy Nuneza i rozkręcamy imprezę w 2. połowie
Bubek555 04.02.2024 18:21 #
Fatalna 1 połowa. Dawno nie widziałem tak słabej gry z naszej strony.

Bardzo ważna bramka do szatni na 1-1. Może to podetnie skrzydła Arsenalowi, bo są mocno nakręceni.
Liverpoolczyk1986 04.02.2024 18:22 #
Tym bardziej, że sami sobie strzelili.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
everlast 04.02.2024 18:30 #
szczerze mówiąc to poza bramką to niby jakie sytuacje mieli? to co wyjal Ali to i tak byl spalony.
ArtuRR 04.02.2024 18:21 #
Fart straszny! Kpt. Chaos potrzebny od zaraz!
Edum 04.02.2024 18:21 #
W gwoli zasad, to nie powinien być karny? xd
pawel188 04.02.2024 18:21 #
nie XD
michalr45 04.02.2024 18:31 #
Tylko jeżeli piłkarz miałby otrzymać czerwoną kartkę - wówczas kartka + karny. Ale że było to totalnie losowe zagranie, nic takiego nie miało miejsca
lucimar 04.02.2024 18:21 #
Ale far❤
AngryRedGoose 04.02.2024 18:21 #
Zazwyczaj w drugiej połowie gramy lepiej. Mam nadzieję, że Klopp znowu coś zmieni i tym zaskoczy Artete.
lfc257 04.02.2024 18:21 #
Jak to mówią - wynik lepszy niż gra... Nunez na drugą połowę. Gravenberch nie bez powodu był na stałe przyspawany do ławki w Bayernie
unnamed 04.02.2024 18:21 #
Co robi Trent? Jakby obrażony czy co?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Bubek555 04.02.2024 18:29 #
Moze wraca po kontuzji?

No ale kto by sie tym przejmował! Piłkarze to maszyny.
unnamed 04.02.2024 18:30 #
Nie wiem
Mitchell 04.02.2024 18:21 #
Środek z Grav to jest porażka dzis.
adamne 04.02.2024 18:21 #
Bóg dał im drugą szansę, oby tego teraz nie spierdolili.
RedLiverbird7 04.02.2024 18:22 #
Ta bramka ręką Gabriela, to karma za zagranie ręką Odegarda w polu karnym na Anfield ;)

Zimny prysznic w przerwie i jedziemy. Aktualnie chłopaki nie dojechali na mecz, przez 45 min nie mogłem zrozumieć co się dzieje.
Hawken17 04.02.2024 18:22 #
Ale fart z tym remisem.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 04.02.2024 18:22 #
Drugi raz Arsenal sam sobie nie strzeli
paranormalnY 04.02.2024 18:22 #
Najlepsza taktyka na Arsenal? Poczekać aż sami sobie wejdą z piłką do bramki
Karasu 04.02.2024 18:24 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Madara 04.02.2024 18:22 #
Gabriel ręka Boga ✋
Hmmmmmm 04.02.2024 18:22 #
Nasi Holendrzy dziś bardzo słabo. Ryan i Gakpo powinni zejść. W środku gra tylko Jones i Mac.

Arsenal wygrał pierwsza połowę, ale fart nam dopisał i gra zaczyna się od nowa. Wygramy.
Zalewsky 04.02.2024 18:22 #
Wynik lepszy niż gra. Absolutnie nie zasługiwaliśmy na tego gola. Totalny taś taś
perelka 04.02.2024 18:22 #
Gravenberch fajny ale tylko z piłką przy nodze.
Na boisku jak dziecko we mgle, a zamysł taktyczny, gra w obronie i pressing leżą
Edum 04.02.2024 18:23 #
Ten gość to po prostu leń. Już wiadomo dlaczego w Bayernie z ławki nie wstawał.
burmanek8 04.02.2024 18:26 #
Przyglądam się Ryanowi na boisku i jest to człowiek który nie wykonuje sprintów. Serio, prawie wcale. Porównajcie sobie jego grę do Jonesa.
mnk2 04.02.2024 18:22 #
Szczęście pomogło, niech pomogą szczęściu w drugiej połowie.
CursedMike91 04.02.2024 18:23 #
Ładne podanie Ryana do Diaza ale słabo ogólnie cały mecz. Dawać Darwina
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:23 #
Zmiany! Zmiany obowiązkowo w przerwie. Potrzebni piłkarze którzy chcą grać na wczoraj🚨
perelka 04.02.2024 18:23 #
Na drugą koniecznie darwizzy i harvey
kombajn 04.02.2024 18:24 #
Marzyl mi sie taki kasztan na 1:1, bo nasza gra jest fatalna. Darwin krolu zloty wejdz za Gakponga.
hoster 04.02.2024 18:24 #
Tragicznie gramy. Nunez powinien wejść odrazu na drugą połowę bo atak jest totalnie bezzębny. Gakpo i Graven najsłabsi na boisku albo niech się ogarną albo na ławe.
Ares 04.02.2024 18:24 #
Powieście mnie, ale Arnold to nie jest obrońca. Z nim w składzie Konate gra bocznego i dziura na środku obrony.
burmanek8 04.02.2024 18:24 #
Nie ma Darwina i nie potrafimy stworzyć sytuacji... Mamy szczęście, że Arsenal jest taki nieporadny. Fatalny mecz TAA, jak wróci Bradley to musi grać.
ynwa19 04.02.2024 18:24 #
I sprawiedliwość jest czasami na świecie czyli gol ręką Arsenalu dla nas💪🔴🤣

Poza tym źle, niektórzy nie dojechali do Londynu jak Graven czy niestety przez pół godziny Ibou.
Niech wejdą Harvey i Darwin.

Wygramy to! w co głęboko wierzę!
Do boju The Reds 💪🔴😃
Bubek555 04.02.2024 18:31 #
O tak. pierwsze 30 minut Konate, było fatalne, najgorszy na boisku, łatwo wyprzedzali go i Saka i Martinelli. Później trochę się ogarnął i wygrał kilka pojedynków.
Edum 04.02.2024 18:26 #
Wynik 5x lepszy niż gra. Niech Klopp coś zmieni, bo Arsenal na pewno będzie cisnął dalej.
mayro78 04.02.2024 18:26 #
Jones do zmiany. Tylko Alison i Mac Allister prezentują swoj poziom w tym meczu.
Nandolfc 04.02.2024 18:28 #
Konate też dobrze gra
TruckDriver41 04.02.2024 18:34 #
Konate przegrał tylko jeden pojedynek biegowy poza tym jest zajebisty. Chłopaki wcale nie grają źle. Przy tak ustawionym Arsenalu naprawdę trudno błyszczeć.
Man_In_Red 04.02.2024 18:27 #
Wynik do przerwy to cud nad Tamizą.
Ares 04.02.2024 18:27 #
Słabi ci nasi Holendrzy niestety. Mam nadzieję, że w następnym meczu Klopp odważy się zagrać Endo na 6 i Allisterem wyżej
Calmaker 04.02.2024 18:30 #
Macca na 6 coraz lepszy moim zdaniem, będzie z niego przecinak
imacooci 04.02.2024 18:35 #
może być przecinakiem wyżej, możemy mieć dwóch przecinaków w środku.
Zalewsky 04.02.2024 18:28 #
Darwina i Elliotta trzeba wpuścić na murawę. Potrzebujemy spokoju w środku pola i chaosu pod ich bramką
Cliff 04.02.2024 18:29 #
Ryan i Cody wyglądają na znudzonych... Po prostu człapią po boisku...
TruckDriver41 04.02.2024 18:30 #
Nie jest źle. Wynik jest najważniejszy. Druga połowa powinna być inna. Arsenal jest niemal perfekcyjnie ustawiony i fantastycznie doskakują do presingu i odbioru. W takich meczach nie ma jak się dostosować. Trzeba to po prostu rozerwać.
Myla16 04.02.2024 18:30 #
Darwin koniecznie w drugiej połowie. Potrzeba trochę chaosu w polu karnym Kanonierów. A też odnoszę takie wrażenie, że jak wchodzi z ławki, zwłaszcza w ciężkich momentach, to jest dużo bardziej treściwy
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:30 #
Jestem pewny że Gakpo zostawi a ewentualnie zmieni Gravena, o ile w ogóle zrobi zmiany w samej przerwie. To nie w jego stylu.
imacooci 04.02.2024 18:30 #
aż takim Midasem Klopp nie jest żeby Jonsem i Top największym w europie talentem Gravenberchem zdominować Arsenal na The Emirates. Gakpo do pomocy
za Ryana, a Darwin do ataku. Ryan ma minę jakby się bał, dziwi się że od niego wymaga się określonych standardów, a walka i pressing to już abstrakcja, co gorsza rywale niestety też pressing stosują i nie dają chwili do namysłu więc ciężko jest udawać grę, odpuścili go i ładnie uruchomił Diaza ale z nim gramy jak Burnley. Mamy Szobo, Maca, na wysokim poziomie Endo i Jons solidni, oraz Ryan i Eliott przeciętniacy w lidze i na tle innych top talentów. Nie jesteśmy gotowym produktem i dużo możemy i musimy poprawić w składzie, tylko czy poprawimy to inna kwestia.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:32 #
Ale już zdominował Arsenal grając Endo, Szobo i Jonesem w pierwszym starciu, więc o czym ty mówisz? Klopp jest midasem ;)
imacooci 04.02.2024 18:37 #
Endo, Szobo, Jones i Mac to są super gracze i wkładają serce do gry czego od 2 lat nie widzę u Ryana, jakby był Samuraj zamiast holendra i gra byłaby inna
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:32 #
Ci którzy pisali o tym że dobrze zrobi nam brak Nuneza w składzie. Widzicie ten mecz? Bez niego jest dużo gorzej. To on z Jotą i Diazem robił nam ofensywę bez Salaha.
Fabool 04.02.2024 18:33 #
I co hejterzy Darwina - jak wytłumaczycie dzisiaj grę w ataku, a raczej jej brak? Nie ma Salaha i Darwina, czyli nie ma ruchu z przodu. Darwin powoduje zamieszanie i to bardzo pomaga. Jeżeli wejdzie Nunez to praca pomoc - atak będzie wyglądała o niebo lepiej. A jeżeli chodzi o wynik to fart stulecia. Do zobaczenia po drugiej połowie. Let's go the reds! YNWA
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
adamne 04.02.2024 18:33 #
Tak oglądam tę bramkę wyrównującą i zastanawiam się czy gdyby piłka nie wpadła do bramki to dostalibyśmy karnego czy nie. Raz już w podobnej sytuacji nam nie dali więc nic pewnego i dobrze że się wturlała.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:34 #
Raczej nie. Mimo że ewidentna ręka.
ynwa19 04.02.2024 18:34 #
Macca najlepszy u nas w pierwszej połowie 😃
Kijoraptor 04.02.2024 18:34 #
Spróbowałbym Gomeza na prawą, i Robertson na lewą. Trenta nie ma dzisiaj w grze. No i oczywiście Ryan do zmiany, ale kto ? Eliott ?
Magerlfc 04.02.2024 18:36 #
No może własnie Trent za Ryana
karek 04.02.2024 18:35 #
Ja dalej jestem przekonany, że przy strzale Havertza Saka był na spalonym...
adamne 04.02.2024 18:39 #
Było blisko ale nie było spalonego, widać było na powtórkach.
liverpoool 04.02.2024 18:35 #
W pierwszej połowie wyszliśmy z mniejszymi jajami niż Arsenal ale mecz jak najbardziej do wygrania, miejmy nadzieję że wejdzie Nunez i zrobi trochę szumu w ataku oczywiście z bramką w meczu :)
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:35 #
KIWIOR GRA XD
everlast 04.02.2024 18:35 #
czy ten wynik to cud? moze tyle, że nie 1-0. Czy arsenal mógl strzelic wiecej? No tak nie bardzo mieli sytuacje
Edum 04.02.2024 18:36 #
No, gdyby nie kiks Saki i blok VVD to mogli spokojnie że trzy wsadzić, nie gadaj.
everlast 04.02.2024 18:39 #
Wiesz jakby patrzec ile razy my w tym sezonie mielismy zablokowane strzaly. To nie bylo takie klarowne sytuacje. Ze lapiesz sie za glowe ze to nie wpadlo
Edum 04.02.2024 18:50 #
No, ale mówimy o tym meczu...
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:35 #
Kiwior pachnie samobójem
kuba000 04.02.2024 18:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
everlast 04.02.2024 18:37 #
Diaz ma teagiczne te podania. Zawsze za plecy
Owen89 04.02.2024 18:37 #
Gracie na Kiwiora, on jest cienki!
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:38 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Snatchi 04.02.2024 18:38 #
Ale Diaz marnuje tych sprintów od lewej strony... Arsenal z takich akcji by minimum gola zdobył ...
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:38 #
Nie wie co Klopp robi w szatni ale ja to lubię na razie wyglądamy jak inny zespół.
MG75 04.02.2024 18:40 #
Swolietnie weszliśmy w drugą połowę.
Diaz podejmuje źle decyzję, kiedy powinien strzelić podaję i odwrotnie.
Snatchi 04.02.2024 18:41 #
Elliott za Gravenbercha TERAZ
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:42 #
Jurgen znowu musi sabotować mecz trzymaniem paralityków?
Nandolfc 04.02.2024 18:42 #
znów Arnold śpi od początku 2 połowy ;/
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:43 #
Ten leń zamiast latać za piłką i nakładac pressing to rzuca rękami i jest rozkojarzony co za gość xD
Pietrek 04.02.2024 18:43 #
Nunez wchodzi , brawo
Karasu 04.02.2024 18:43 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:43 #
Zmiany! Zmiany! Hip hip hurra hip hip hurra.
Owen89 04.02.2024 18:43 #
Dopiero się zacznie 😀
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:44 #
rozgrzewają się
Jedi13 04.02.2024 18:45 #
to był faul na żółtą kartkę :D
Pietrek 04.02.2024 18:46 #
Tak bo nikogo nie było już . Łapy wyciągać aż tak to by się wstydził
Jedi13 04.02.2024 18:47 #
nie przemawia to do mnie. No ale przepisy to przepisy
Kolumbjajo 04.02.2024 18:45 #
Zaczynam kochać Maca
Pietrek 04.02.2024 18:45 #
Kurwa mógł mu kimure założyć
Zalewsky 04.02.2024 18:46 #
My jeszcze bez celnego strzału
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:47 #
Powiem jedno kupno Macca za 35mln to napad on jest wart co najmniej 2x tyle.
everlast 04.02.2024 18:48 #
za to poki co przeplacilismy za Gravena
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:48 #
Gravenberch. Majstersztyk Pana Schmadke.
everlast 04.02.2024 18:49 #
Myslisz , ze Jurgen go nie chcial? Od roku sie jego nazwisko przewijalo
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:51 #
Jurgen go może i chciał ale cenę negocjował Schmadke a nie Klopp.
Magerlfc 04.02.2024 18:53 #
Taa, złe tramsfery Schmadtke, dobre Kloppa. Klopp nic nie wiedział? Nie lubie takiego zrzucania winy na jednego, gdzie dobrze wiemy, że Klopp ze swoim sztabem mają decydujący głos w sprawie transferów. Ja nie powiem, bo nie byłem przeciwko jego transferowi, ale no jednak póki co ma tylko lekkie przebłyski dobrej gry. I trochę dziwi, że wzięli lenia jeżeli chodzi o bieganie w obronie...
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:55 #
Magerlfc ja nie mówi o umiejętnościach zawodnika tylko o cenie chyba że według ciebie Jurgen negocjował kupno Gravenbercha to ok.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unnamed 04.02.2024 18:47 #
Mówię ze mlody jakiś dziwny dzisiaj, cyk zmiana
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:48 #
Wreszcie! pamiętaj Panie Gravenberch na wakacje to do Arabii a nie do nas.
Karasu 04.02.2024 18:49 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
TruckDriver41 04.02.2024 18:49 #
Ryan trochę nie nadążał. Robertson wejdzie bardziej do przodu. Zaczynają robić chaos....
Pepega 04.02.2024 18:51 #
Nunez jak potanczyl z Saka :D
Edum 04.02.2024 18:51 #
Z takim piłkarzem jak Rice mielibyśmy kompletny środek pola.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:52 #
Może kiedyś się doczekamy czasów jak FSG kupi piłkarza za więcej niż 100mln
radoLFC 04.02.2024 18:54 #
Ale wiesz że to nie gwarantuje sukcesu,
everlast 04.02.2024 18:56 #
Po co nam pilkarz za ponad 100mln? Ja bym wolal go kupic za 30-40 i zeby za 2 lata byl wart 100
Pete2172 04.02.2024 18:54 #
Ale ten Havertz jest żałosny
ZGRDWR 04.02.2024 18:55 #
Bo to szwabisko a do tego z VARsenalu
ivers 04.02.2024 18:56 #
Nic się dzisiaj nie klei.Słaby mecz w naszym wykonaniu.
Edum 04.02.2024 18:56 #
Alisson XD
B9K 04.02.2024 18:56 #
CO TU SIE STALO
Jedi13 04.02.2024 18:56 #
Alisson to jest jednak łeb.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:56 #
O Jezusie nazarejski
MG75 04.02.2024 18:56 #
Ja pierdole...
ivers 04.02.2024 18:56 #
No teraz to odjebali.
Snatchi 04.02.2024 18:56 #
XDDDDDDDDDDDD
kingsalah 04.02.2024 18:57 #
xd....
Madara 04.02.2024 18:57 #
Co za okręgówka...
Pepega 04.02.2024 18:57 #
rip, teraz juz nawet nie ma kogo zmienic :D
Jedi13 04.02.2024 18:57 #
Broni broni jak najęty, a później takie farfocle
pazienza 04.02.2024 18:57 #
ahahahyah debile
Sadiio 04.02.2024 18:58 #
Sam jesteś debil
TruckDriver41 04.02.2024 18:57 #
Chuj dupa i kamieni kupa
kuba000 04.02.2024 18:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuba000 04.02.2024 18:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuba000 04.02.2024 18:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Piotr72 04.02.2024 18:57 #
Nie wierzę
Pietrek 04.02.2024 18:57 #
Macie na to wytłumaczenie. Na chuj VVD liczył
B9K 04.02.2024 18:57 #
Czemu Alisson cofnął nogę?!
Karasu 04.02.2024 18:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 04.02.2024 18:58 #
Nasza bramka po farfoclu, ich też.
Jedi13 04.02.2024 18:58 #
Alisson to po co skakał?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:58 #
Ogóry.
mnk2 04.02.2024 18:58 #
Taki fuckup w takim meczu
Liverpoolczyk1986 04.02.2024 18:58 #
No to dziś porazka
AlleyLFC 04.02.2024 18:58 #
Sprawiedliwie. Gramy łajno
czerwonyy 04.02.2024 18:58 #
Szkoda. Dwójka która dała tyle tytułów Kloppowi być może właśnie zabiera jeden na koniec przygody
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:58 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 04.02.2024 18:59 #
Bo on jak ma bronić to broni. Jak ma wyjść do piłki to ma error systemu. Te podania czasami też ma takie, że serce staje.
Pietrek 04.02.2024 18:59 #
Myślę że tu viens Van Dicka zamiast wybić to jeszcze dał się przepchnąć i mało się nie wypierdolił w Alisona
Jedi13 04.02.2024 19:01 #
Alisson. Wyszedł z bramki i nie trafił w piłkę. Jeszcze jakoś tak poskoczył zamiast wejść w tą piłkę
Pietrek 04.02.2024 19:08 #
Jedi widziałeś powtórkę z tyłu , jak VVD w niego leciał bo gdal się przepchnąć? Po co blokować i zostawiać piłkę dla bramkarza poza polem karnym? Tak się robi w polu karnym gdzie bramkarz może ją złapać.
Pietrek 04.02.2024 18:58 #
Chu. a warci ci Holendrzy
caharin7 04.02.2024 18:58 #
Zamiast wybic
Madara 04.02.2024 18:58 #
Allison zajebał, VvD w miarę kontrolował Martinellego.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:58 #
Właśnie oddajemy mistrzostwo City, Arsenal niech też nie liczy że mają szansę. My z Arsenalem prowadzimy wyścig żuków, a na koniec i tak City wygra :(
MG75 04.02.2024 18:59 #
Matołek
Pippen 04.02.2024 19:03 #
rozumiem że po 23 kolejkach majstra rozdajesz póki co to MC musi 2 zaległości wygrać by nas wyprzedzić ...
Piotr72 04.02.2024 18:58 #
Kuźwa jaki wstyd !!!
everlast 04.02.2024 18:58 #
Na moje to blad Van Dijka. Mial to wybic. Potem dal sie praepchnac i wszedl w droge Alissonowi
kuba000 04.02.2024 18:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ZENOX1234 04.02.2024 18:59 #
Odechciało mi się ich oglądać
P1LSH1 04.02.2024 18:59 #
Dlatego właśnie ma rangę „niedocenianego”
Pepega 04.02.2024 18:59 #
nunez hat trick jedziemy
Snatchi 04.02.2024 18:59 #
Wina Alissona ten gol, niestety
Kijoraptor 04.02.2024 18:59 #
Wesoły Liverpool.
AngryRedGoose 04.02.2024 18:59 #
No nic. Wygramy 3-2
użytkownik zablokowany 04.02.2024 18:59 #
Alisson się podpala w najważniejszych meczach niestety, taki już ma przypadek.
lucimar 04.02.2024 19:00 #
Co los dał to zabrał. Jesteśmy tłem.
B9K 04.02.2024 19:00 #
Sorry, ale tak nie gra drużyna grająca o mistrza.
kuczq 04.02.2024 19:00 #
W błędach bramkowych po 1
Edum 04.02.2024 19:00 #
Prawda jest taka, że my dziś nic nie gramy. Arsenal zasłużenie prowadzi.
Pepega 04.02.2024 19:00 #
Normalnie wstyd dzisiaj
MG75 04.02.2024 19:00 #
VvD powinien wybijać a nie wdawać się w ryzykowne pojedynki z napastnikiem w takiej sytuacji
ZENOX1234 04.02.2024 19:00 #
Cały wysiłek drużyny zmarnować takim czymś..
caharin7 04.02.2024 19:00 #
Będę wierzył do końca
MXMC78 04.02.2024 19:00 #
No i chuj. Wartość różnica szczęścia i pecha to zero.
pazienza 04.02.2024 19:01 #
alisson jak zwykle w waznym momencie xd
WojtekYNWA 04.02.2024 19:01 #
Po 1 Alisson nie powinien wychodzić, wtedy VVD podałby do niego
cider 04.02.2024 19:01 #
VVD powinien tą piłkę wybić i jeszcze dal sie przepchnąć Martineliemu
lucimar 04.02.2024 19:03 #
Generalnie przy 1 bramce też VVD zrobił dziurę
B9K 04.02.2024 19:01 #
Jeżeli dziś nie wygramy, to z drużynami Big Six mamy 1-3-2. I my chcemy o mistrza grać nie umiejąc wygrać z najlepszymi?
everlast 04.02.2024 19:02 #
Wystarczy wygrywac z tymi slabymi
Pippen 04.02.2024 19:07 #
redaktorku majstra wygrywa się z dołem a nie czubem tabeli ale skąd redaktorek może to wiedzieć poza tym przed sezonem porażkę na Emirates można było wliczać bo City też tu poległo...
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:01 #
Gratulację mistrzostwo właśnie wygrało City.
Karasu 04.02.2024 19:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 04.02.2024 19:02 #
obstaw dom w takim razie
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:08 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 04.02.2024 19:10 #
Bezpośrednio z nimi gramy na Anfield, różnie może być.
Magerlfc 04.02.2024 19:11 #
A ja gratuluję Arsenalowi bo wygrali z city i nami na własnym stadionie...
Pietrek 04.02.2024 19:02 #
Po meczu z Chelsea myślałem że jesteśmy mocni , a to Chelsea jest w chuj słaba , widać to po ich dzisiejszym meczu
Pepega 04.02.2024 19:03 #
Klopp wiedzial dlaczego ma 2 bramkarzy na lawce :D
Olidaen 04.02.2024 19:03 #
To nie była wina tylko Aliego, tylko jego i van Dijka. Virgil zostal wypchniety i Ali zachaczyl przez to o niego stopa i nie trafil w pilke, na powtorkach ladnie to bylo widac.
KJanoo 04.02.2024 19:12 #
Jak bramkarz wychodzi z bramki to musi iść na 100%, a nie jak tu gdzie to wyjście było takie nieporadne
B9K 04.02.2024 19:03 #
Nie widzę tego, żebyśmy wywieźli chociaż punkty. Gramy fatalnie
Pepega 04.02.2024 19:04 #
18 minut zostalo zeby oddac 2 celne strzaly :)
Mateo98 04.02.2024 19:06 #
Dawać tego thiago
AlleyLFC 04.02.2024 19:06 #
Teraz Arsenal zamknięty. Pewnie skończy się 2-1 albo kontrę zrobią w doliczonym czasie gry na 3 xd
cider 04.02.2024 19:07 #
Jedyna szansa, ze Arsenal zdechnie fizycznie
Pietrek 04.02.2024 19:09 #
I się położą
ZGRDWR 04.02.2024 19:07 #
Już szmaciarze zaczynają grać na czas
Edum 04.02.2024 19:08 #
Dziwne byłoby jakby przyspieszali grę xd
jardar 04.02.2024 19:07 #
Uratować nas może tylko Kiwior.
Man_In_Red 04.02.2024 19:11 #
Do pary z Thiago
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:07 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
everlast 04.02.2024 19:08 #
Idz stad
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AlleyLFC 04.02.2024 19:08 #
A doliczy i tak pewnie z 4 minuty najwyżej xd
kuczq 04.02.2024 19:08 #
Arteta znowu swojemu nauczycielowi podaje mistrzostwo na tacy
B9K 04.02.2024 19:08 #
3.27 - 0.36
xG
I my chcemy tu coś ugrać, grając jak jakieś Sheffield?
Sadiio 04.02.2024 19:09 #
Skończ już typie to pierdolenie
B9K 04.02.2024 19:12 #
Podważasz to, że gramy dramatycznie?
Sadiio 04.02.2024 19:15 #
Nie, ale wkurwiasz wszystkich bardziej niż twój awatar. I gra naszych
el_pistolero 04.02.2024 19:08 #
Jeszcze wpierdol od City i United i można żegnać Kloppa. Tragedia, kiery wygramy do chuja ważny mecz????
Edum 04.02.2024 19:08 #
Mistrzostwa nie wygrywa się w takich meczach.
B9K 04.02.2024 19:09 #
Tu się zgodzę. Zawsze jak gramy jakiś ważny mecz, gdzie jesteśmy faworytem to jest dramat i max remis. Patrz finał z Realem.
Edum 04.02.2024 19:09 #
No akurat dziś faworytem nie byliśmy xd
Jedi13 04.02.2024 19:08 #
To się skończy 3:2 dla nas. Zawsze gdy ktoś gra z Kloppem na czas to źle się to dla niego kończy.
ivers 04.02.2024 19:08 #
Nawet remisu nie będzie,prędzej trzecią nam pierdolną.Padaka dzisiaj straszna.
everlast 04.02.2024 19:09 #
Tak tutaj jest cisniety Ryan. A wszedl Elliott i nic nie gra
Jedi13 04.02.2024 19:10 #
Ryan jest za długi, a Elliot za krótki
kuczq 04.02.2024 19:11 #
Ile kosztował jeden, a drugi?
Edum 04.02.2024 19:11 #
A kto z zmienników coś gra?
Pietrek 04.02.2024 19:11 #
Trzeba kogoś średniego
everlast 04.02.2024 19:12 #
A co ma za znaczenie kto ile kosztowal? Coz za argument. A ile kosztowal w takim razie Gerrard?
TruckDriver41 04.02.2024 19:10 #
tAKI FARFOCEL ŁAMIE MORALE. Równie dobrze mogli to zrobić specjalnie
Edum 04.02.2024 19:11 #
Z Nunezem na boisku też bez różnicy w tym spotkaniu.
everlast 04.02.2024 19:12 #
Bo i Ryan i Elliott nic nie graja.
michalr45 04.02.2024 19:12 #
Ale my jesteśmy wybitnie niegroźni w tym meczu. Niesamowite jak nas dzisiaj zgasili :(
Cocajunior 04.02.2024 19:12 #
Nunez wszedł w ogóle na boisko?
kuczq 04.02.2024 19:13 #
Biorąc pod uwagę, że wkrótce wraca Salah, a mecz z City jest na Anfield to zaryzykuję stwierdzenie, że gorszego meczu za kadencji Kloppa już nie będzie
Fabool 04.02.2024 19:14 #
Podpisuje się
Piotr72 04.02.2024 19:15 #
Amen.
pawel188 04.02.2024 19:14 #
wiem że chłopowi zmarł ojciec ale od straty 2 bramki Bradley byłby idealny na tą końcówkę
cider 04.02.2024 19:14 #
Nasze rożne są fatalne, naprawdę nie potrafimy mocno wstrzelić pilki na piatke?
radoLFC 04.02.2024 19:14 #
Brakuje nam Trenta, teraz potrzebujemy tej niesamowitej piłki do przodu
B9K 04.02.2024 19:14 #
ON ŻYJE
michalr45 04.02.2024 19:14 #
Wybitnie mądre z takiego kąta strzelać
kuczq 04.02.2024 19:14 #
Okurwa kto to wszedł
Pietrek 04.02.2024 19:15 #
Patrzcie jak to wygląda , Kiwior oddał strzał na naszą bramkę i to po kontrze . O czym to świadczy
Jedi13 04.02.2024 19:15 #
Wchodzi Thiago. Pyk pyk i 3:2
pawel188 04.02.2024 19:16 #
prędzej 3-1
Jedi13 04.02.2024 19:16 #
Pyk Pyk 3:2 i kontuzja xD
michalr45 04.02.2024 19:15 #
Witam mojego mistrza. Chyba jedyny pozytyw dzisiaj.
mnk2 04.02.2024 19:15 #
Aż posiwiał przez ten czas.
Fabool 04.02.2024 19:15 #
No i cyk jakiś wolej z 30 metra w ostatniej minucie doliczonego czasu - Thiago Alcantara
RedKoks 04.02.2024 19:16 #
Thiago tyle pauzował, że siwy wrócił.
Pietrek 04.02.2024 19:17 #
Już mu się wnuki urodziły
lfc257 04.02.2024 19:16 #
No cóż, możemy się powoli oswajać z kolejnym wicemistrzostwem. Nie dziwię się, że Klopp odchodzi. Ile razy można być drugim? To każdego psychicznie podłamie
Isengrim 04.02.2024 19:19 #
Czy ktoś tutaj na stronie poważnie myśli że będziemy walczyć o mistrzostwo, City się rozpędza
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:17 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 04.02.2024 19:17 #
Czerwo
B9K 04.02.2024 19:17 #
No, i czerwona. Jeszcze tego brakowało
michalr45 04.02.2024 19:18 #
Ja pierdole, no kurwa to już tragedia jest
Sadiio 04.02.2024 19:18 #
Kompletnie nic dzisiaj nie idzie
Edum 04.02.2024 19:18 #
No i dobrze, niech sobie odpocznie z Burnley, dużo grał ostatnio.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:18 #
Brawo, czerwona.
B9K 04.02.2024 19:18 #
Północny Londyn, 2-1, czerwona karta. Mam flashbacki
cider 04.02.2024 19:18 #
Ibou po co?
KJanoo 04.02.2024 19:18 #
ta czerwona to piękne podsumowanie tego meczu
Fabool 04.02.2024 19:18 #
No i City wygra 2 mecze i mamy po liderze. Ważny mecz jutro z Brentford
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:19 #
jutro będzie 4:0 dla City, zacznie się rozkładanie nóg jeden po drugim. Tylko z nami grają jak o życie. Zobaczysz jak Arsenal da się zgwałcić Guardioli.
B9K 04.02.2024 19:19 #
Pewnie się po nich przejadą walcem
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:18 #
Elliott też zbyt pomysłowy nie jest.
roberthum 04.02.2024 19:18 #
Konate dał się ograć jak dziecko i cóż, zrobił to co musiał zrobić
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:19 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mnk2 04.02.2024 19:19 #
I po co ten faul
pawel188 04.02.2024 19:20 #
a co miał zrobić? zniknąć? przecież na niego wpada - myślę, że jakby mógł to by nie faulował
Piotr72 04.02.2024 19:19 #
Dawno nie mieliśmy czerwonej
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:19 #
Ogólnie Van Dijk nam położył mecz.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:20 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 04.02.2024 19:20 #
Van Dijk słabo ostatnie dwa mecze.
Sadiio 04.02.2024 19:20 #
Van Dijk, dobrze mówi
Pietrek 04.02.2024 19:20 #
Van Dijk
marcell 04.02.2024 19:21 #
jak alisson XDDD to van dijk przy pierwszej bramce zrobil korytarz a przy drugiej zamiast wybic to sie w sumo bawil z napastnikiem
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 04.02.2024 19:19 #
Najgorsze, że monobrew będzie dzisiaj gwiazdorzył.
radoLFC 04.02.2024 19:20 #
Symulka na żółtko, to był zwykły faul
everlast 04.02.2024 19:20 #
Havertz nie dostal zolta a tu dal Nunezowi. Taa
AlleyLFC 04.02.2024 19:20 #
Ewidentny faul na Nunezie ale ten łysy cwel tylko w jedną stronę widzi faule
cider 04.02.2024 19:20 #
Może Darwin zrobi Newcastle jeszcze ;)
Edum 04.02.2024 19:20 #
Nunez jeszcze 3 żółte i pauza na 2 mecze.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:21 #
Za co Nunez dostał żółtą? A jak inni machają łapami i szukają karnego to dobrze?
P1LSH1 04.02.2024 19:21 #
Nie mogliśmy tego wygrać wychodząc dwoma Holendrami. Obaj nic nie wnoszą
AlleyLFC 04.02.2024 19:21 #
Odegaard cały mecz machał łapami do sędziego i zmawiał ale kartki nie dostał. Tfu
cezarkop 04.02.2024 19:21 #
Niektórzy z naszych piłkarzy w tym meczu zostali po prostu w domach z obsranymi majtami.
Edum 04.02.2024 19:21 #
Alisson kanał xd
roberthum 04.02.2024 19:21 #
Nie no Ali, no błagam
josif 04.02.2024 19:21 #
Pieprzeni kibice sukcesu. Wstyd mi za was.
B9K 04.02.2024 19:22 #
Wstyd, to powinno być piłkarzom za zagranie takiego syfu
krok8 04.02.2024 19:23 #
Nic nie zrobisz, Arsenal zasłużenie taki wynik, szkoda najgorsze zakończenie weekendu ale do końca sezonu może się dużo wydarzyć. YNWA
Pietrek 04.02.2024 19:23 #
Mi to wstyd za tych naszych piłkarzy
Kijoraptor 04.02.2024 19:24 #
A mi wstyd za ciebie josif.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:24 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 04.02.2024 19:24 #
ej ej ej zagraliśmy tragiczny mecz, a mimo to siedzimy tutaj i oglądamy. Jesteśmy kibicami czy jest dobrze czy źle. Inna sprawa, że Ellito nie nadąża, Alisson nie broni, a Ryan nie biega. Można chyba to napisac prawda?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:38 #
To jest sport ludzie... w sukces wpisane są też porażki
B9K 04.02.2024 19:21 #
Alisson nam przegrał mecz. Sorry, ale chłop dzis dwie bramki zawalił
Edum 04.02.2024 19:22 #
Mecz to przegrał cały zespół, tym tragicznym występem.
mnk2 04.02.2024 19:21 #
Po ptokach
Jedi13 04.02.2024 19:21 #
Alisson to jest dzisiaj popierdółka xD A Elliot na tym krótkich nóżkach nie nadąża za akcjami
AlleyLFC 04.02.2024 19:21 #
Alissson xDDDD
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
TruckDriver41 04.02.2024 19:22 #
To co chciałem zobaczyć przed meczem to zobaczyłem. Szkoda tylko, że po stronie Arsenalu.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:23 #
Ale o czym ty pierdolisz... media mówią nie liverpool xd
caharin7 04.02.2024 19:22 #
Szkoda,wielka szkoda
RedKoks 04.02.2024 19:22 #
Szczerze mówiąc, to zasłużenie proszę państwa... i brawa dla Gorzowa.
Snatchi 04.02.2024 19:22 #
No nic, Arsenal lepiej przeanalizował poprzednie mecze.
Madara 04.02.2024 19:22 #
Dzisiaj lepiej broniłby nawet Adrian... Mistrzostwo w tym momencie nam odjeżdża ale to jeszcze nie koniec, nadal trzeba wierzyć w sukces w lidze, dobranoc wszystkim.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:22 #
Już się boję co Alisson zagra z City.
kuczq 04.02.2024 19:22 #
Typowy Alissson. Cały sezon broni wszystko co się da, ale kiedy wszyscy na świecie oglądają to robi babole.
pazienza 04.02.2024 19:22 #
alisson co za przysiad psychy. najgorszy mecz w lfc, teraz siewszystko posypie, jeszcze wpierdol z city i mozna wreczac puchar, fajnie ze w lutym a nie w grudniu jak zawsze
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:24 #
gorszy mecz zagrał z City i z Realem.
everlast 04.02.2024 19:22 #
Van Dijk dzis slabiutko. Znowu za wolno dobiegal. Jak do Valverde w finale. Alisson dzis tez sie nie popisuje
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:22 #
VVD co on dzisiaj odpierdala.
Pepega 04.02.2024 19:23 #
Alisson jak kiedys z city kilka lat temu
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 04.02.2024 19:23 #
Ale jak Klopp tak robi to spoko, nie?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:24 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:23 #
Obrzydliwy mecz w naszym wykonaniu, powinni oddać kibicom pieniądze. Ostatni mecz kloppa z arsenalem i takie gowno odpierdalają🤬
P1LSH1 04.02.2024 19:23 #
Zachowac spokój po tym meczu, City mamy u siebie. Byle nie wtopić z jakimiś ogórkami. Arteta biega jakby zdobył mistrzostwo - którego nigdy nie zdobędzie 🤣
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:25 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
P1LSH1 04.02.2024 19:26 #
Myślenie małych ludzi
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:29 #
Arteta to goguś Guardioli, jemu zależy tylko na tym by to Liverpool nie zdobył mistrzostwa. Zobaczysz jakie gówno zagrają w meczu z City.
Kijoraptor 04.02.2024 19:23 #
Najgorszy mecz w tym sezonie. Tyle błędów się nie zdarzyło chyba nigdy. Oby to się nie odbiło na reszcie sezonu. Zapomnieć o dzisiaj i gramy dalej.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:30 #
Coś czuję, że teraz dopiero przyjdzie forma elektryków. Styczeń poszedł nam zbyt dobrze to teraz w lutym będą dołować.
pawel188 04.02.2024 19:23 #
i po meczu... pierwsza porażka w tym sezonie
TruckDriver41 04.02.2024 19:23 #
Najbardziej osłabili mnie VvD i Alli. To było naprawdę słabe.
Piotr72 04.02.2024 19:23 #
Dzik i Ali zawodnicy meczu
Hmmmmmm 04.02.2024 19:23 #
Kompromitacja.
Liverpoolczyk1986 04.02.2024 19:23 #
Dupa, dupa i jeszcze raz dupa!!!
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:23 #
Kubeł zimnej wody na naszych. Szczególnie na dumnego pawia z Holandii.
cider 04.02.2024 19:23 #
No nie wiem co chcecie od Aliego?
Harvey i VanRadar zwalili ta bramke
Edum 04.02.2024 19:24 #
No nic, wpuścił między nogami tylko xd
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
roberthum 04.02.2024 19:26 #
Na dodatek po strzale z ostrego kąta. Rykoszet na pewno przeszkodził mu w tej interwencji, ale i tak nie miał prawa tego przepuścić
Pietrek 04.02.2024 19:26 #
Nie tłumacz dzieciakom którzy myślą że jak bramkarz puszcza bramkę to jest jego wina.
caharin7 04.02.2024 19:27 #
Po rykoszecie
cider 04.02.2024 19:43 #
No widzę, ze wielu grało tu tylko ... w FIFIe.
Bramka ma ponad siedem metrów szerokosci Trosard wjezdza, Virgil tylko patrzy i ktos ma pretensje do Aliego?!
michalr45 04.02.2024 19:23 #
Trudno, sezon jedzie dalej, najważniejsze żeby nikomu ten mecz nie podciął skrzydeł. Martwi widok Trenta jakiegoś takiego bez energii. Oby też nic poważnego z szobo się nie działo. Wraca Endo, Salah i gramy dalej wszystkie rozgrywki po najwyższe cele
lucimar 04.02.2024 19:23 #
Zasłużone baty. W tym stanie kadry i tak długo się trzymaliśmy.
magniuto 04.02.2024 19:24 #
Beznadziejnie zagraliśmy, trzeba to przyznać. Ale Arsenal i tak nie wygra ligi. Bardzo mnie martwi to, że nie strzeliliśmy dziś gola.
Man_In_Red 04.02.2024 19:24 #
Nie ma co płakać. To nie był nasz dzień. Teraz trzeba się odbić i nie przegrać niczego do końca sezonu.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:30 #
i na koniec znowu tracić jedynie 1 punkt do City. Skąd ja to znam.
Man_In_Red 04.02.2024 20:00 #
Jeśli liczyłeś na to, że wygramy wszystko do końca to musisz czuć się bardzo zawiedziony :/
Snatchi 04.02.2024 19:24 #
Jeszcze dużo spotkań do końca sezonu. Mamy wszystko w swoich rękach.
Kopruch 04.02.2024 19:25 #
Dokładnie, marzec będzie decydujący
roberthum 04.02.2024 19:24 #
Żenujący słaby mecz w naszym wykonaniu. Cóż, Arsenal w pełni zasłużył na komplet punktów. Teraz zostaje liczyć na potknięcie City
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:24 #
Goguś Guardioli (były asystent) podda łysemu mistrzostwo w meczu z nimi xd
Magerlfc 04.02.2024 19:27 #
W meczu z nimi zagrają na Etihad, więc po prostu to city wygra, a nie Arsenal odda im punkty
Pepega 04.02.2024 19:25 #
no nic szkoda, oby salah i szobo szybko wracali , no i endo !
lfc257 04.02.2024 19:25 #
Arsenal akurat złapał formę przed meczem z nami. A u nas , jak na złość, kontuzje Szobo i Salaha. Ale dalej opowiadajmy sobie bajki że z FSG i ich strategią możemy wygrywać puchary. Nie możemy. Klopp to zrozumial i dlatego odchodzi
Kopruch 04.02.2024 19:26 #
No i jeszcze problemy rodzinne bradleya
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:27 #
ale to nie FSG zawaliło nam ten mecz tylko stare konie czyt. dumny paw z Holandii który cwaniaczy a dał się zrobić jak Mustafi oraz Alisson który się podpala w największych widowiskach.
lfc257 04.02.2024 19:29 #
A to wina Van Dijka czy Alissona, że mamy taką a nie inną głębię składu? Że pomoc bez Szobo wygląda kiepsko? Że Salah nie ma zmiennika?
Pietrek 04.02.2024 19:30 #
Korpuch jeden zawodnik nie wygrywa meczu, ale jeden może sprawić że przegramy i dziś dla mnie to był VVD Cały zespół zagrał katastrofalnie
Bubek555 04.02.2024 19:31 #
No kurwa, oskarżac o coś FSG po tym meczu to wyższy poziom odklejenia od rzeczywistości.

Gdzie byłeś 3h temu gdy zajmowaliśmy pierwsze miejsce? A nie czekaj, nadal jesteśmy na szczycie ligi pomimo pierdylairda kontuzji. To też wina FSG, ze tak dobrze nam idzie na 4 frontach, czy tutaj już słynne "pomimo przeszkadzania FSG"?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:31 #
Głębię składu mamy dobrą, najlepszą w lidze. Ilu chcesz zawodników jeszcze kupić? Czyja to wina że Bradley musiał akurat w tygodniu przechodzić żałobę ojca a Szoboszlai coś tam poczuł?

Gdzie był Klopp by przygotować zawodników odpowiednio? Jakim prawem w 1 połowie zagrali Gakpo i Gravernberch?
lfc257 04.02.2024 20:09 #
Ja ich oskarżam cały czas i nie przestanę. Zawsze będziemy blisko ale nie będziemy wygrywać. Bez większej kasy nie wygramy
lfc257 04.02.2024 20:11 #
Jaką mamy głębię to pokazuje Gravenberch... Bez Szobo nie potrafiliśmy nic pokazać w środku pola. Jeden Max Allister próbował coś grać. To za mało
Ralf083 04.02.2024 19:26 #
Klopp out! XD
Magerlfc 04.02.2024 19:26 #
No niestety. Tutaj stratę punktów można było wliczyć w koszta. Jednak mecze z nimi i united na Anfield się kłaniają. Tam powinno być 6pkt a nie tylko 2... Arsenal wykorzystał przewagę swojego boiska, My z nimi nie... Jednak jedziemy dalej i nie ma co się aż tak wkurzać. Wyjazdy z czołówką ligi to zawsze są inne mecze. Dziś bez Salaha i Szobo. Do tego kiepski dzień Alliego. No nic. Jedziemy dalej!
el_pistolero 04.02.2024 19:26 #
Xabi jak przepierdoli mistrzostwo to będzie tu pasował idealnie
Jedi13 04.02.2024 19:26 #
Jeżeli MOTM jest ŚPD który nie jest ŚPD to znaczy, że było źle
Kijoraptor 04.02.2024 19:26 #
Harvey koszmarna zmiana. Nie nadaje się chyba na takie mecze.
ynwa19 04.02.2024 19:26 #
To co grał w tym meczu Virgil to jest jedna wielka parodia!
Zasłużona porażka.

Mimo wszystko 15 finałów do tytułu mistrza Anglii 🔴💪😃
Shelby666 04.02.2024 19:27 #
Gorszy mecz dzisiaj nawet bardzo. Zdarza się. Arsenal świetne zawody. Spiąć poślady i lecimy dalej.
hakerinho 04.02.2024 19:27 #
Mam wrażenie, że pod nieobecność Szobo i Salaha, Klopp odebrał nam naszą najlepszą broń jaką jest współpraca Arnolda z Nunezem. Darwin jest najmocniejszy kiedy może się ścigać z obrońcami i dostaje celne podania za ich plecy. Wiadomo oboje nie są przygotowani na pełne 90 min, ale być może dało się to poukładać nieco inaczej.
Pepega 04.02.2024 19:27 #
1 celny strzal :D
B9K 04.02.2024 19:27 #
Żałosny mecz, najgorszy w tym sezonie. Jeden strzał celny, obrona elektryczna. Van Dijk i Alisson dno.
Mateo98 04.02.2024 19:27 #
Trzeba wygrać wszystko do meczu z city 9 marca burnley Brenford Luton i nottingham w tych meczach zdecyduje się kto wejdzie w decydującą fazę sezonu na 1 miejscu
Hmmmmmm 04.02.2024 19:28 #
Koszmarny występ. Holendrzy dziś nie dojechali, reszta też nie lepsza.

Kubek zimnej wody. Mistrzostwo odjeżdża.
Macku90 04.02.2024 19:28 #
Koszmarny mecz. Klepanie z tyłu bez pomysłu. Alli minął się z piłką, ale Van Dijk mógł wybić, a nie się bawić w jakieś głupie gierki. Kapitan dzisiaj zawalił mecz. Tu mogło być nijakie 1-1 i byłby to dobry wynik, żeby Arsenal trzymać na dystans, a tak i oni nas złapali. No nic, teraz pokazać sportową złość, żeby tak słabe mecze się już nie powtórzyły z mocnym rywalem.
MattB 04.02.2024 19:28 #
Spokojnie Klopp odejdzie to sprzedadzą ten klub za bezcen bo spadniemy na samo dno
KJanoo 04.02.2024 19:28 #
Największym pozytywem pozostaje to że dalej w kwestii mistrzostwa jesteśmy zależni jedynie od siebie. Margines jednak już nie istnieje, musimy być już bezbłędni do końca sezonu.
Alexandre 04.02.2024 19:54 #
Nie jesteśmy bo jak city wygra wszystko do końca to mają mistrza
liverpoool 04.02.2024 19:28 #
Zagraliśmy jak Chelsea z Liverpoolem.
Ralf083 04.02.2024 19:28 #
Trudno się mówi, gramy dalej bo dalej jest o co walczyć. I podziwiam niektórych którzy już dają mistrzostwo City… kibice sukcesu.
Robertos 04.02.2024 19:31 #
Jakiego sukcesu?
Pippen 04.02.2024 19:31 #
najwierniejszy kibic LIV to redaktorek B9K "Janusz" sukcesu, jak można dzielić mistrza po 23 kolejce na teraz to i tak my jesteśmy liderem a City to musi te 2 zaległości wygrać
Alexandre 04.02.2024 19:32 #
Po prostu nauczeni przez tyle lat doświadczeniem wiemy do czego zdolne jest City
B9K 04.02.2024 19:34 #
Kibic od 10 lat, ale patrzący na świat nie przez różowe okulary. Przypomnę Ci tylko, jak się łudziliśmy w 18/19 i 21/22.
"Redaktorek" pozdrawia :DD
Alexandre 04.02.2024 19:37 #
City jak się rozpędzi to jest bezbłędne a my na takich nie wyglądamy. Nawet jak stracą punkty to my czy Arsenal tez jeszcze stracimy
Pippen 04.02.2024 19:46 #
"Redaktorku" teoretycznie zagraliśmy pierwszy słaby mecz w lidze w tym sezonie, mecz z Tottkami nie liczę, na dzisiaj jesteśmy liderem, kto by postawił że 4 lutego 24 roku liderem będzie Liv jak większość po transferach w lipcu i niezakontraktowaniu Caicedo i Lavi nie widziała nas w TOP4.
B9K 04.02.2024 20:38 #
Oczywiście że nikt, nie powiedziałbym że będziemy liderem, ale dlaczego mam się odnosić do przedsezonowych oczekiwań a nie do stanu aktualnego? City niestety na wiosnę jest maszyną i przekonaliśmy się o tym boleśnie dwa razy, a Arsenal rok temu.
Można podyskutować, a nie od razu stosować wycieczki osobiste.
Miłego tygodnia Pippen ;))
Pippen 04.02.2024 21:36 #
punktów to bardziej żałuję w remisach z Luton i MU a nie że dzisiaj przegraliśmy, bo tam byliśmy zdecydowanymi faworytami i kilku z tej strony już bramki liczyło jak MU łki dostaną, i to te punkty nam będą ewentualnie brakować w maju. Z Arsenalem przegrał MC i City też przegra w marcu kwietniu bo mają ciężki terminarz i LM i ligę i PA a kadrę mają słabszą niż rok temu, przez dzisiejszy mecz nic nie przegraliśmy nadal mamy 15 meczy do wygrania i to my będziemy mistrzem...
radoLFC 04.02.2024 19:28 #
Ten cały Arsenal zaraz przegra z jakimś WHU, ale dzisiaj byli zwyczajnie lepsi. U nas chyba za dużo graczy wypadło a za mało rekonwalescentów złapało rytm meczowy
Pete2172 04.02.2024 19:29 #
Zasłużone zwycięstwo Arsenalu, ale nie wierzę w ich wygrana w lidze. Grając na swoim stadionie powinni byli co najmniej 2 bramki strzelić w pierwszej połowie. Już nie mówiąc o tym, że ten mecz mógł inaczej wyglądać gdyby nie akcja Aliego z Van Dijkiem, po tym powinni już byli zamknąć mecz a nie po czerwie Konate
mayro78 04.02.2024 19:29 #
Słaby mecz Liverpoolu. Widać juz było po pierwszych 10min naszych chyba stres sparaliżował. Brawo Arsenal.
josif 04.02.2024 19:29 #
Ten cały GrzegorzLFC to jeden z najbardziej żałosnych użytkowników tutaj. Zastanawiam się czy jemu ktoś płaci za to trollowanie przeciwko LFC czy robi to za darmo. Wszystko co w Liverpoolu jest chujowe tylko on jeden jest najlepszy.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Bubek555 04.02.2024 19:33 #
lfc257 z sekty anty FSG też jest dobry. Zawsze gdy coś nam nie wyjdzie "wina FSG".
Edum 04.02.2024 20:00 #
Josif Ty może zamiast o innych użytkownikach strony, napisz o przeciętym Rice i wuefiście Artecie xd.
Bubek555 04.02.2024 19:29 #
Fatalny mecz. Należała nam się taka porażka, za całkowity brak zaangażowania. Nawet nie ma na kogo na piłkarza meczu zagłosować. Nie wygraliśmy w tym sezonie w lidze z nikim z top 6 oprócz tragicznej Chelsea na własnym boisku.

Trzeba zakładać, że na ten moment mamy 1 pkt mniej niż City i mecz z nimi na Anfield.
Shelby666 04.02.2024 19:34 #
Diaz chyba najlepszy, szarpał cały mecz.
Bubek555 04.02.2024 19:36 #
No i właśnie na niego oddałem głos, ale nie dlatego, ze był taki dobry, tylko inni byli gorsi.
radoLFC 04.02.2024 19:29 #
Pierwsza ligowa zasłużona porażka
barszczoo 04.02.2024 19:30 #
Brak pomysłu na grę = brak punktów
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:30 #
Alli virgil dziś słabo ale nie oszukujmy się nie graliśmy z ogórkami taki kubeł zimnej wody przyda się też
Tomir 04.02.2024 19:30 #
No to walka o mistrzostwo robi się ciekawsza. Trudno, gorszy dzień, nie dojechaliśmy do Londynu najwyraźniej. Walczymy dalej mimo wszystko!
alkoholik_lfc 04.02.2024 19:30 #
Kiedyś trzeba było przegrać. i teraz znowu jazda!!
everlast 04.02.2024 19:30 #
To teraz zrobic serie jak city 15 wygranych ppd rzad i mamy mistrza :)
paranormalnY 04.02.2024 19:30 #
Klopp out!
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Bubek555 04.02.2024 19:34 #
Wróć już na kanonierzy com, albo debilpage - tam pasujesz ze swoimi mądrościami.
Magerlfc 04.02.2024 19:40 #
Źle coś napisał tak obiektywnie patrząc? Czy przed sezonem poważnie myślano, że właczymy się do walki o tytył? Ja osobiście nie. Nie oszukujmy się ale mamy wyniki ponad stan. Tak naprawdę i tak jest wszystko w naszych nogach. Trzeba po prostu wygrywać. Mamy city na Anfield. Praktycznie z czołówki został nam wyjazd na old trafford no i aston villa bo póki co są wysoko. A tak większość mamy na Anfield. Ten zespół też się dociera cały czas. Nowy środek pola jest. Jeszcze brakuje DM-a mimo dobrej gry Alexisa. Spokojnie Pany. Jedziemy dalej!
michalr45 04.02.2024 19:43 #
To ja mogę powiedzieć, że City wygrało na farcie mistrza po tym pamiętnym comebacku z Aston Villą.
Zresztą nawet w tym sezonie, ile to razy ja widziałem City wracające w drugiej połowie z przegrywającej pozycji. Owszem, musimy być kliniczni, ale pewniaków na ten moment nie ma.
cezarkop 04.02.2024 19:30 #
Kuźwa nawet otwieracz wyciągnięty z niebytu nie pomógł.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:48 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Pepega 04.02.2024 19:31 #
jedziemy 15 pod rzad :)
stoigniew 04.02.2024 19:31 #
Pogadali se juz o mistrzostwie?
To dobranoc. City tego nie wypuści
kacciq 04.02.2024 19:32 #
Powiedział stoigniew 17 kolejek przed końcem xD
kluskow 04.02.2024 19:33 #
Człowiek czyta i nie wierzy xD
Edum 04.02.2024 19:36 #
Dziwne przed meczem każdy tu pisał o pewnym mistrzostwie, teraz to już City xd.
Pietrek 04.02.2024 19:39 #
No już ich ukoronować możesz jeden punkt przewagi o ile wygrają dwa mecze zaległe
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
stoigniew 04.02.2024 21:06 #
Poniosło mnie. Już jest w porządku.
kacciq 05.02.2024 09:17 #
@The_Normal_One_II
to idź gratuluj przegrywie
Alexandre 04.02.2024 19:32 #
No to city jedzie już jak walec do końca sezonu. Trzeba powalczyć i wygrać puchar ligi i może ligę europy
Holyshaker 04.02.2024 19:32 #
Czyli mecz z City na Anfield o wszystko
Zalewsky 04.02.2024 19:34 #
A mecze pomiędzy? Każdy po kolei jest najważniejszy. Nie ma co dodawać sobie punktów na zapas.
Holyshaker 04.02.2024 19:38 #
ja pie.... 🤦‍♂️
pazienza 04.02.2024 19:39 #
do tego meczu to city moze miec z 3pkt przewagi
Holyshaker 04.02.2024 19:53 #
moze niektore negatywy powinny sie przerzucic na telenowele bo bardziej przewidywalne... pierwszy mecz przegrany I to po najglupszym bledzie jaki mozna zrobic, a tu juz spodne obsrane u chlopakow
kacciq 04.02.2024 19:32 #
Zasłużona i chyba wkalkulowana porażka, mecz bez większej historii. Nie ma co biadolić, wszyscy poza Maciem zagrali słabo więc też nie ma sensu wyróżniać kogokolwiek in minus. Jeśli czegoś mamy żałować to dwóch grudniowych wpadek na Anfield. Przed nami łatwy terminarz i będzie dobrze. Wyścig o mistrza z City zaczyna się tak naprawdę od następnej kolejki. Jesteśmy jedno oczko w plecy, ale mamy mecz z nimi na Anfield. Przeczuwam, że to będzie finisz podobny do tych z lat 18/19 i 21/22. Tylko tym razem z happy endem ;)
aroLFC 04.02.2024 19:35 #
Dokładnie! +1
olgierd73 04.02.2024 19:33 #
Niestety zasłużona porażka.Chyba najsłabszy mecz w tym sezonie.
cider 04.02.2024 19:33 #
Mac dzisiaj bardzo dobry i to na pewno jedyna pozytywna rzecz w tym meczu.
Słaby dziś Virgil
Jedi13 04.02.2024 19:34 #
Alisson takich baboli już miał mnóstwo w przeszłości, ale nie wszystkie kończyły się utratą gola. Takich zacięć notuje conajmniej 2 na sezon. VVD zagrał najgorszy mecz w Liverpool'u. Ale no każdemu się zdarza. Niestety, ale zmiennicy nie pomogli. Moim zdaniem zostaliśmy zaskoczeni taktycznie. YNWA. Będzie dobrze
kacciq 04.02.2024 19:47 #
Alisson tutaj w niczym nie zawinił. To VVD przepchnięty przez tarzana wszedł mu w drogę.
Piotr72 04.02.2024 19:34 #
No nic,mały reset i jedziemy dalej.
Pepega 04.02.2024 19:34 #
odegard spoko ziom
Figa 04.02.2024 19:55 #
czemu?
caharin7 04.02.2024 19:34 #
Nie zagraliśmy na swoim poziomie,brakowało Bradleya,Trent dziwny bardzo,myślami był gdzieś indziej.Do końca sezonu jeszcze trochę czasu,wszyscy mogą zgubić pkt.Lepiej teraz przegrać z Arsenalem ale wygrać z City.Arsenal zasłużenie wygrał,byli lepszą drużyną.Głowa do góry,gramy dalej.
Pietrek 04.02.2024 19:34 #
Pamiętajcie że po Salahu , Kloppie też będzie Liverpool. Śmieszą mnie kibice którzy deklarują że są kibicami Fc L of lat a po ich wpisach widzę że są kibicami konkretnych zawodników. Sezon się nie skończył jak City wygra dwa zaległe mecze to mają tylko punkt przewagi nad nami . To jest dużo? Gramy z nimi mecz wystarczy wygrać i majster nasz , ale nie przy takiej postawie drużyny.
Edum 04.02.2024 19:35 #
Cóż tu dużo mówić. Chyba nasz najgorszy mecz w tym sezonie, a przynajmniej w lidze. Arsenal grał lepiej i zasłużenie wygrał, samo xG, którego nie jestem fanem, dużo mówi (3.27 do 0.41). Druga porażka w lidze, ale pierwsza tak naprawdę zasłużona. Dla Arsenalu mega ważne zwycięstwo, zniwelowali stratę do 2 punktów. Bardzo dużo błędów w obronie, tragiczne występy Alissona, Van Dijka, Jonesa, Gomeza, Gravenbercha i Trenta. Diaz i Jota nie lepsi, zmiennicy nic nie wnieśli, tego się nie dało ugrać z taką dyspozycją.

Oczywiście takimi spotkaniami ani się nie wygrywa mistrza, ani nie przegrywa. Przed Liverpoolem teraz 4 spotkania, w których 12 punktów jest musem, jeśli chcą walczyć o mistrza dalej (Burnley, Brentford, Luton i Forrest).

Graty dla Arsenalu, zagrali naprawdę bardzo dobre spotkania, oprócz jednej akcji xd. Rice Pan Piłkarz. Chyba pierwszy raz od X lat nie przegrali z Liverpoolem w lidze (w sensie "dwumeczu").

U nas martwi to, że z "TOP6" mamy słabe wyniki (remisy z CFC, City, MU i Arsenalem, oraz porażki z Tott i Arsenalem, aż strach się bać wyjazdu na OT xd), ale tak jak piszę, takimi spotkaniami rzadko się zdobywa tytuł ligowy, grunt, że średniaków i słabiaków dość spoko "lejemy".

Kubeł zimnej wody, tydzień przerwy i lecimy dalej. Nie da się wszystkiego wygrać.
Pippen 04.02.2024 19:40 #
w ub sezonie też Arsenal był lepszy w dwumeczu wygrana w domu i remis
Edum 04.02.2024 19:41 #
Faktycznie, na Anfield był remis, mój błąd.
RedKoks 04.02.2024 19:35 #
City to się nawet nie spoci na wiosnę :/
Arsenal sypie groszem i nas sportowo pomału wyprzedza.
Dlatego Jurgen już stracił moc na to wszystko.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:42 #
Weź skończ z tymi teoriami jeden mecz przegrany i już nagle koniec wielkiego Liverpoolu 🤣🤣🤣
RedKoks 04.02.2024 19:45 #
Są dwa obozy, daj spokój pesymistą 🤪
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:49 #
Arsenal się teraz ch%ja liczy i będzie się chu%a liczył i za 5 lat. Sportowo nam nie odjeżdżają.
ManiacomLFC 04.02.2024 19:35 #
Dziś nie był nasz dzień.
ivers 04.02.2024 19:36 #
Słaby mecz i porażka w pełni zasłużona.Te kontuzje i braki w składzie musiały się odbić na grze zespołu.
MG75 04.02.2024 19:36 #
Tak słaby Liverpool w PL po raz ostatni widziałem w poprzednim sezonie, Arsenal nas wypunktował dzisiaj.
Wygląda na to, że niedługo będziemy w pozycji zespołu goniącego City, mega ważny będzie mecz z nimi na Anfield.

Było sporo nabijania się z Arsenalu, ale to jest jednak bardzo silna drużyna, nie warto jej było lekceważyć przed meczem.
imacooci 04.02.2024 19:50 #
przecież nikt normalny by ich nie lekceważył, ich pomoc jest bardzo mocna, natomiast my bez samuraja i szobo mamy pomoc bardzo słabą jak na top six. Endo, musi wrócić n DM, Mac do przodu z Szobo, Jones do rotacji z Thiago a Eliott z Gravenberchem FA cup i końcówki meczy
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:55 #
Ja dalej się z nich będę nabijał, bo gówno wygrają. Mistrzostwo albo dla City albo dla nas. Arteta musi jeszcze wydać 500 milionów funtów żeby jego team mógł dotrwać w walce o mistrza przynajmniej do kwietnia.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:36 #
Mecz na konto Kloppa. gość sam sobie komplikuje czasami sytuacje. Wystawić od początku meczu Arnolda na prawej stronie zamiast w pomocy, dodatkowo holenderski duet z przodu który jest całkowicie bez formy. Można było sklecić znacznie lepszy skład na ten mecz z tych zawodników co byli dostępni, no ale Klopp jak to Klopp na upartego. to że Van Dijk i Alisson doznali elektrowstrząsu i przez nich przegraliśmy to jedno, ale że graliśmy na tyle katastrofalnie od początku i liczyliśmy jedynie na łut szczęścia przez fatalne decyzje personalne i taktyczne Jurgena to drugie.

Jurgen zawaliłeś to.
Pietrek 04.02.2024 19:42 #
Odchodzi i miał kogo miał, wybroni się
imacooci 04.02.2024 19:46 #
dlatego nasz skład wygląda super tylko a papierze mamy, pomoc to ciągle nasza najsłabsa formacj. Japończyk na DM i Mac do przodu z Szobo i Jones do rotacji, Eliott i Gravenberch tylko na końcówki i FA cup
Fsobczynski 04.02.2024 19:37 #
Nie zasłużyliśmy dzisiaj na zwycięstwo,

Trzeba wygrać marcowe spotkanie z City na Anfield.

3/10.
aroLFC 04.02.2024 19:38 #
Zagraliśmy fatalnie, przegraliśmy i jedziemy dalej. Bawi mnie to biadolenie o przepaszczonym mistrzostwie xd
Ludzie, jeszcze mnóstwo kolejek, City też musi wszystko wygrywać, a to wcale nie jest takie proste, ponieważ to jest Premier League.
YNWA
RedFan1892 04.02.2024 19:38 #
Błędy, błędy, błędy. Co tu więcej mówić, każdy mecz oglądał. Myślę że to ostatnia taka wpadka w tym sezonie. Wyczyścić głowy i do spotkania z Burnley podejść z pazurem. Jedziemy dalej.
YNWA!!!
Aklerua 04.02.2024 19:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Aklerua 04.02.2024 19:40 #
Nie ma co płakać, najgorszy nasz mecz w tym sezonie za nami. Bierzemy na klatę i jedziemy dalej
Adasem 04.02.2024 19:41 #
Boli ale musiał w końcu przyjść taki mecz, na razie jesteśmy w 60% sezonu, cała zabawa przed nami, city będzie mocniej obciążone LM niż my LE :)
imacooci 04.02.2024 19:42 #
wygrała lepsza drużyna. Nic się nie zmienia musimy wygrać wszystko do końca. Jednak jeszcze jedna wpadka i chyba będzie pozamiatane. Wkurza że nasi po serii dobrych meczy w każdym sezonie oprócz mistrzowskiego mieli jeden dwa mecze dekoncentracji gdzie grali na pół gwizdka. Tak naprawdę przegrywaliśmy mistrzostwo za Brendana, kiedy remisowaliśmy z WBA a nie po porażce z Chelsea, w sezonie gdzie brakło 11 mm to mieliśmy 2 remisy z rzędu z Leicester i West Hamem. Nie wiem czy drużynę zjada stres wtedy, raczej tak jak dzisiaj gramy jakbyśmy już sobie dopisali 3 pkt. Tak też było z Luton w tym sezonie.
Gruffi 04.02.2024 19:42 #
Ali dzisiaj kiepsko zagrał, te 2 bramki to jego wina. Zmiany nic nie dały, tylko pogorszyły grę. Trzeba było wpuścić MC Connella. Może jutro City przegra.
Snatchi 04.02.2024 19:42 #
Jeszcze jest sporo spotkań ludzie. Arsenal po grudniowych porażkach już był żegnany z mistrzostwem, a teraz w mediach znowu są pompowani na kandydata, nie widzicie jak to funkcjonuje?

Teraz 6 dni resetu i wjeżdżamy po swoje z Burlney. Trzeba robić swoje. City i Armaty NIE RAZ pogubią punkty. My najtrudniejsze wyjazdy mamy z głowy.

Najważniejsze, aby Klopp i piłkarze nie panikowali, ale o to pod wodzą Jurgena w ogóle się nie martwię. Dzisiejsza porażka jak najbardziej mogła się przytrafić. City też wyjeżdżało stąd bez punktów.

Jeszcze masa spotkań - na szczęście tych łatwiejszych w przyszłych tygodniach, trzeba to perfekcyjnie wykorzystać.
Wraca zaraz Salah, Endo, niedługo znowu Szobo i powinniśmy iść po swoje.

Więcej wiary, JEDEN MECZ nie jest zakończeniem wyścigu o mistrza.
Edum 04.02.2024 19:45 #
Mamy jeszcze wyjazd na OT, AV, Goodison, czy WH, więc nie takie z głowy, sporo jeszcze trudnych wyjazdów przed nami.
josif 04.02.2024 19:45 #
Piękny post.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:47 #
Ale to Arsenal był żegnany, a Arsenalu nikt poważny nie traktuje jako poważnego mistrza. Co innego City które czeka jak hiena na padlinę na takie spotkania jak to.
adamne 04.02.2024 19:50 #
Tylko nie wiadomo czy to jeden mecz czy bardziej trwały spadek formy. Jak będziemy dalej tak grali to może nie z Burnley bo gramy u siebie ale już z Brentford możemy wyjechać na tarczy. Bo dzisiaj nie pokazaliśmy absolutnie nic napawającego optymizmem.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:57 #
trochę dziwnie się pisze że jeden mecz nie jest zakończeniem wyścigu o mistrza gdy już dwukrotnie przegraliśmy go tracąc 1 punkt do przeciwnika xD
Edum 04.02.2024 19:58 #
@adamne, grasz tak jak rywal pozwoli, dziś Arsenal w każdej formacji nas miażdżył. Brentford to nie Arsenal. Arsenal u siebie to drugi zespół ligi, 29 pkt w 12 meczach, tyle ile my na Anfield w 11.
Snatchi 04.02.2024 20:16 #
@Edum, racja to są trudne wyjazdy, ale to raczej nie jest kategoria numer jeden jeśli chodzi o ich trudność. Old Trafford chyba najciężej co nam zostało.
0DDReporter 04.02.2024 19:43 #
Z innej beczki. Kiedy dokładne terminy marcowych meczy?
adamne 04.02.2024 19:44 #
Już są.
Edum 04.02.2024 19:46 #
Nie ma, w marcu będzie LE, więc 1/2 spotkania będą przeniesione na niedzielę.
adamne 04.02.2024 19:53 #
A faktycznie. No to pewnie po 22 lutego kiedy są rozgrywane mecze 1/16 LE.
0DDReporter 04.02.2024 20:03 #
Racja. Czyli z City i Evertonem gramy w niedzielę
MKrzysiek 04.02.2024 19:45 #
Piszę to z przykrością ale niestety w pełni zasłużona porażka z Arsenalem Londyn 3:1. Co do samego meczu to można go podzielić na 2 części czyli 1 połowę w której zdecydowanie lepszym zespołem był Arsenal, który gdyby nie przypadkowa bramka wyrównująca schodziłby na przerwę prowadząc. W 2 połowie gra się wyrównała czego efektem były sytuacje podbramkowe dla Liverpoolu ale to Arsenalowi sprzyjało szczęście i był zespołem po prostu bardziej bezwzględnym i skutecznym w ataku co udokumentował strzelając 2 bramki (szczególne słowa krytyki należą się tutaj Alissonowi, Virgilowi oraz Konate, który po 2 po głupich faulach niepotrzebnie zarobił czerwoną kartkę). Z naszych zawodników można wyróżnić tylko Alexisa, Curtisa Jonesa, Luisa DIaza, DIogo Jotę i Darwina Nuneza za walkę i grę do końca. Reszta drużyny zagrała poniżej swojego normalnego poziomu. I to by było na tyle :(
Na koniec należy tylko powiedzieć po takim meczu 1 sentencję - DUMNY PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNY PO PORAŻCE
Hmmmmmm 04.02.2024 19:46 #
W tekście jest błąd. To nie Ali skiksował, tylko Virgil dał do przepchnąć słabszemu rywalowi. Wszystkie trzy bramki na konto kapitana.

Ali bez winy dzisiaj.
Edum 04.02.2024 19:47 #
Nie no bez jaj. Alisson spory udział przy dwóch bramkach Arsenalu. Minął się z piłką przy drugiej bramce i kanał przy trzeciej.
Hmmmmmm 04.02.2024 19:50 #
Widocznie nie oglądałeś meczu, skoro winnisz dziś Alissona za któraś z bramek. Dziś tylko kapitan jest winy tej porażki.
Edum 04.02.2024 19:56 #
Z tego co czytam, to Ty chyba inny oglądałeś xd. Obaj Panowie zagrali baaardzo słabo.
DavidHilbert 04.02.2024 22:09 #
Prawdą jest, że przy trzeciej bramce Ali by to pewnie wybronił, gdyby Van Dijk nie zmienił delikatnie toru lotu piłki
Edum 04.02.2024 19:48 #
Swoją drogą, okres styczeń-luty bez słabego/tragicznego występu w naszym wykonaniu byłby bardzo dziwny, musiało to kiedyś przyjść :P.
jaszyn 04.02.2024 19:49 #
Arsenal był lepszy miał na nas świetny pomysł a nas wyszli wyszli ze splątanymi noga. Grac dalej i zobaczyć dokąd nas to zaprowadzi. YNWA.
Ares 04.02.2024 19:50 #
Ja pier... Wysyp płaczków, szkoda czasu na czytanie takich komentarzy. Zagraliśmy fatalnie, zasłużona porażka. Do końca dużo spotkań, w lidze, gdzie nikt nikomu nie odpuszcza na centymetr. Wszystko może się zdarzyć. Gramy dobrze, mamy szeroką kadrę (za chwilę wraca Salah, Bradley, Endo)...szanse na majstra wcale po tym meczu nie zmalały. YNWA!
cider 04.02.2024 19:57 #
Dorze gadasz, najgorsi w PL sędziowie, VAR i płaczki na lfc.pl
mnk2 04.02.2024 19:51 #
Nie da się ukryć, że chłopaki mają w głowie to, że Klopp odchodzi. Ponadto nie potrzebnie dziennikarze związani z klubem podnoszą jeszcze presję pisząc o poczwórnej koronie. Wyciągnąć wnioski z meczu a szczególnie z nastawienia i jechać z tym dalej. Poza naszą 10 reszta zespołu słabo.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:53 #
Presję to może mieć chirurg na stole operacyjnym albo samotny ojciec dwójki dzieci.
pazienza 04.02.2024 19:56 #
a te bzdure Borka ile mozna powtarzac. oczywiscie ze czuja presje bo raz krzywo kopnie pilke a potem musi ogladac jak pala jego koszulki na instagramie, jak mu w restauracji czy na ulicy wyzywaja zone albo rzucaja butelkami, groza smiercia i inne debilne zachowania. to nie tak ze oni sobie graja w pileczke i maja radoche bo od jednego zlego zagrania zalezy dobre/zle samopoczucie milionow osob
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:59 #
no chyba nie zawodnicy takiego klubu jak Liverpool, gdy kibice idą za nimi w ogień pomimo wiecznych i romantycznych porażek...Od naszych nie spodziewałbym się tak idiotycznego zachowania.
mnk2 05.02.2024 06:31 #
Nasłuchałeś się kolego wywodów Boraka, który bredzi o presji w sporcie tak jakby był sportowcem na wysokim poziomie i grał o medale. Jeśli na najwyższym szczeblu sportowym nie ma presji to po co tam psychologowie? Poc ma psychologa Iga, siatkarze, skoczkowie... ?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:51 #
Wystawiać Arnolda na prawej stronie przeciwko Martinellemu to było samobójstwo, a głupotą było wystawić rezerwistę Holendra w środku pola zamiast TAA. Prawa strona należy do Gomeza lub Bradleya. Arnold nie może już tam grać w takich meczach jak z Arsenalem.
Magerlfc 04.02.2024 20:01 #
Zgadzam się z tym. Gomez na prawej, Andy na lewej i Trent w miejsce Szoboszlaia. I to było najlepsze ustawienie jakim mogliśmy wyjść. Trenta trzeba dać już do środka pola, mu się nie chce grać na boku. MacAllister i wyżej Szobo z Trentem. To ustawienie musimy spróbować w najbliższym czasie. Ewentualnie Bradley na PO, Andy na lewej, ale Gomez jest jednym z najpewniejszych punktów i zasługuje na grę.
Pippen 04.02.2024 20:07 #
to wiadomo było wcześniej że Martinelli na TAA czy nawet Gomeza ich zabiega we Bradley ale chłopak dostał wolne na LO podobnie Saka też szybkościowo Gomeza może objeżdżać a Andy jest po kontuzji i tak chyba lepiej Gomez na lewej zagrał niż Andy. Porażkę z Arsenalem można było wkalkulować przed sezonem ważne by wygrać teraz najbliższe mecze z dołem tabeli bo później mamy silniejszych rywali.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 20:33 #
Gomez by się lepiej ustawiał i szybciej reagował. Miejscem Arnolda w takich meczach może być tylko pomoc bo jest zbyt ważny dla naszej ofensywy a jednocześnie popełnia zbyt dużo błędów w obronie by grał na prawej stronie. Jeszcze ten Gravenberch miał go wspierać na tamtej stronie to już wgl RIP. Jurgen zrobił tam jeden wielki krater, a dla Arsenalu to było jak woda na młyn.
Edum 04.02.2024 21:16 #
No tak, Gomez w tym meczu wygrał słownie ZERO pojedynków na ziemi, nie zaliczył żadnego odbioru, a nie przechwytu xd. To nie boki obrony dziś był naszym problemem. Trent zagrał słabo, ale nie miał żadnego udziału przy straconych bramkach.
cider 04.02.2024 19:55 #
Gdyby mi ktos przed sezonem powiedział, ze przegramy pierwszy raz w PL w 23 kolejce to nazwalbym go szaleńcem bo przekrętu z Totkami nie liczyłbym jak porazka
Arsenal grał dziś bardzo dobrze, my na ich tle dość słabo, gdzie nasz kapitan zagrał chyba jeden z najgorszych meczów w barwach LFC.
Stawka się wyrównała, wciąz przed nami 15 meczy i ten byc może najważniejszy z MC
użytkownik zablokowany 04.02.2024 19:57 #
tak wiemy, po prostu człowiek jest już zmęczony tymi wiecznymi porażkami i byciem wiecznie drugim.
imacooci 04.02.2024 20:04 #
za przekręt punktów nie dali, nasz super sezon, Arsenalu gorszy niż ostatni, City jak na nich słabo a i tak mamy ledwie 2 punkty nad armatkami i możemy mieć stratę do City kiedy rozegrają zaległy mecz tego cholernego 1 punktu.
Wujci 04.02.2024 19:58 #
Nie ma co płakać. Przegraliśmy i to sie zdarza. Byliśmy dużo słabsi dzisiaj i wynik to odzwierciedla. Słabszy dzień i tyle. Do końca jest jeszcze tyle meczy a co niektórzy płaczą jakby im ktoś z rodziny umarł.
Hasan 04.02.2024 19:58 #
Całą przyjemność z oglądania pojedynków z Arsenalem zabiera mi postać Artety. Ten człowiek nic mi nie zrobił ale irytuje mnie ogromnie, jego zachowanie działa na mnie jak płachta na byka. Tak sobie myślę, że bez tego Wendana Ryża to Armaty by zginęły jak Mańka w Czechach. Trzeba pochwalić Kiwiora za dobry występ. Liverpool dzisiaj totalnie bezzębny w ataku, przegraliśmy także walkę o środek pola. Liczyłem, że jakimś cudem dociągniemy remis ale wygrał dzisiaj lepszy. Nie sądziłem, że to napiszę ale na ten moment, pierwszy skład dla Gomeza i Bradleya, Trent i Robo z ławki, ale się porobiło!
Gruffi 04.02.2024 21:15 #
Mnie irytuje Havertz, który brzydko fauluje i uchodzi mu to płazem.
Mrkez22 04.02.2024 21:34 #
Mnie irytuje Haaland oraz kiedyś jeszcze Sterling
RedFan1892 04.02.2024 23:12 #
Haaland to brzydal 😁
czerwonyy 04.02.2024 19:58 #
Szczerze to wolę takie zasłużone porażki i to na najtrudniejszym wyjeździe w lidze z pozostałych meczów niż takie jak z Madrytami w LM po których nigdy rana się nie zagoi. Niestety, ale za dużo chłopaków w drużynie jest po prostu zardzewiałych lub nieobecnych. Można się oszukiwać, że damy radę zdobyć punkty z Arsenalem na wyjeździe bez Salaha i Szoboszlaia, z TAA wracającym po kontuzji gotowym na 30 minut, z Nunezem gotowym na 30 minut, ale to są wszystko bajki, no nie mamy tak mocnej szerokiej ławki. Jeśli co chwila będzie wypadał nam z jakimiś stłuczeniami Szobo, Nunez, TAA, teraz dopiero wrócili Thiago z Robertsonem i każdy widział jak grali, to będzie bardzo ciężko powalczyć na wyjazdach, choćby z United czy nawet tym Evertonem - gramy jak gramy na wyjazdach, nie radzimy sobie pod presją, mamy za mało zawodników umiejących grać pod presją rywala i trybun. Dziś Gomezowi w 1 połowie ta piłka się plątała cały czas pod nogami. Remis w kiepskim stylu z City, remis z Chelsea, porażki z Tottenhamem i Arsenalem, no nie jest to przypadek i tylko meczowi życia Darwina zawdzięczamy zwycięstwo z Newcastle. Kolejny temat to po prostu zwykła piłkarska odpowiednia jakość, a w zasadzie jej brak chłopaków typu Gravenberch, Gakpo, Diaz - kolejność nieprzypadkowa. Dziś z tych 3-4 piłek, które miał Luis na lewej stronie na początku drugiej połowy, Sadio w jego wieku zrobiłby dużo dużo więcej i niestety od porównań obecna gwardia nie ucieknie. O Holendrach nie ma co mówić, brak przyspieszenia, takiego cwaniactwa i zadziorności boiskowej, zwolennikiem Gravenbercha od początku nie byłem, bo poleganie na chłopaku bez roku gry w piłkę jest co najmniej ryzykowne, no ale cóż. Mistrza nie przegraliśmy, gdybyśmy wygrali mecz z Arsenalem też tego mistrzostwa byśmy jeszcze nie wygrali, ale bardzo mocno się oddaliliśmy tą porażką. Na pewno trzeba wygrać wszystko do meczu z City + to City trzeba pokonać na Anfield, żadne remisy nie wchodzą w grę. Jeśli nie będzie kontuzji najważniejszych piłkarzy to będzie wtedy realna szansa na tytuł, inaczej tych liderów w postaci zmienników nie wykreujemy w tym sezonie. Inna sprawa co następny trener zrobi z niektórymi piłkarzami, na miejscu pewnych piłkarzy nie byłbym pewny miejsca w tym klubie na przyszłość.
josif 04.02.2024 19:59 #
To City też dobre. 115 zarzutów nad nimi ciąży i cisza. A taki Everton potrafili skazać za mniejszą wagę naruszeń. Chelsea wydane 1mld i brak kontroli. Wcześniej doszli do malwersacji za rządów Abramowicza i brak kary.
RedKoks 04.02.2024 20:03 #
W to też trzeba umieć grać. Bycie fer nie popłaca w takim biznesie, jakim stała się piłką nożna.
Vrubzzi 04.02.2024 20:13 #
Po co wspominać o sprawie City pod postem o meczu z Arsenalem? Też jestem zły na mecz ale nie rozumiem pisania o tym akurat tutaj. W Evertonie poszło o jedno sprawozdanie finansowe i można było szybko zamknąć te sprawę, w City masz 115 zarzutów więc sprawa jest bardziej zawiła.
Edum 04.02.2024 20:17 #
Vrubzzi +1. Jakby wynik był inny, to nawet słowo by o tych zarzutach tu nie padło xd.
MaxPower 04.02.2024 20:21 #
I pewnie jeszcze długo będzie cisza. Nawet taka organizacja jak Premier League wygląda na bardzo małą, kiedy naprzeciw niej staje klub-państwo. I to państwo, które jest autorytarnym, brutalnym islamskim reżimem z nieograniczonymi środkami finansowymi. Mają wszystko, żeby latami kontestować każdy zarzut. Mają wszystko, włącznie ze służbami specjalnymi, które mogą wpływać na osoby odpowiedzialne za prowadzenie śledztwa po stronie Premier League. To nie są anonimowi ludzie, mają pełne prawo obawiać się o swoje bezpieczeństwo. Nie spodziewałbym się szybkiego rozwiązania tej sprawy.
Krigaflo 04.02.2024 20:01 #
Wybaczcie że to napisze, ale Boże nie mogłeś z tatą Bradleya poczekać chociaż z tydzień? A Gravenberch jest bezjajeczny tak jak Virg.
imacooci 04.02.2024 20:07 #
i tak niektórzy uważają go za największy talent w Europie po Belinghamie
RedFan1892 04.02.2024 23:15 #
Gravenberch może grać ogony, lub pierwsze rundy pucharów podwórkowych. Nie nadaje się na PL w wyjściowej 11. Tyle.
imacooci 04.02.2024 20:07 #
Gramy super sezon, Arsenalu gorszy niż ostatni, City jak na nich słabo a i tak mamy ledwie 2 punkty nad armatkami i możemy mieć stratę do City kiedy rozegrają zaległy mecz tego cholernego 1 punktu.
Edum 04.02.2024 20:09 #
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej, też nie gramy jakiegoś "mega" super sezonu, o ile porażek mamy najmniej w lidze, o tyle remisów, tylko jeden zespół ma więcej (Brighton), mamy tyle samo zwycięstw co Arsenal i jedno więcej niż City, gdzie Oni obecnie mają dwa spotkania mniej.
imacooci 04.02.2024 20:11 #
ale u nas robi się z nas najmocniejszy, kompletny zespół w Anglii a gramy Gravenberhem który dobry mecz zagrał ostanio w Ajaksie z ogórkami z Twente.
Edum 04.02.2024 20:14 #
Kto go robi? Użytkownicy tej strony? Daleko nam do kompletnego zespołu, jeśli ktoś tak uważa, to nie zna się na piłce.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 20:16 #
dużo ekspertów sportowych stwierdza że mamy najrówniejszą kadrę w PL.
Edum 04.02.2024 20:16 #
No, ale kto dokładnie?
użytkownik zablokowany 04.02.2024 20:31 #
Na Viaplay w trakcie meczu z Chelsea nawet o tym wspominali. Z resztą się nie dziwię bo można było odnieść takie wrażenie jeśli wszystkich gnietliśmy bez różnych kluczowych zawodników.
Edum 04.02.2024 20:42 #
Faktycznie dużo tych ekspertów, goście z ViaPlay. Tak naprawdę to nie mamy LS, bo Diaz to przeciętniak do bólu, nie mamy klasycznego DM, oprócz przeciętnego Endo. Jedynym zmiennikiem dla stoperów jest Quansah i ewentualnie Gomez, który na stoperze gra słabo. Mamy jednego środkowego napastnika, który ma manie marnowania setek, bo Gakpo też nic nie gra, o braku zmiennika na PS nie wspomnę. Dobrze, że pojawił się Bradley, bo z zmiennikiem na PO też byłby problem, ofc jest Gomez, który może wszystkie 4 pozycje z tyłu obskoczyć. Mamy dobrą kadrę, ale najrówniejsza i najbardziej kompletną nie. Zdrowe City ma najrówniejszą i najbardziej kompletną kadrę, z prostego powodu - ich ofensywni zawodnicy, jak np. Silva, Foden,, Alvarez, czy Grealish są mega uniwersalni + mają solidnego zmiennika na każdą pozycję w obronie.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 20:56 #
To tak jakby pisać że zdrowy Liverpool też ma taką kadrę. Przecież mając do dyspozycji Thiago, Matipa, Szobo, Salaha i Endo to mamy obsadzoną każdą pozycję, a w środku pomocy mamy wtedy niesamowity tłok.

Przewagą City jest po prostu to że nie o tyle co mają szeroką kadrę, co zawodników wybitnych na swoich pozycjach. Haaland, Foden, Silva, KDB i Rodri to ścisły top światowy i weterani. My w pomocy nie mamy takich okazów. Póki co, ale nigdy nie mieliśmy takiego bólu głowy z wyborem składu co w tym sezonie. A najlepsze dopiero przed nami mam nadzieję.
wosiu2011 04.02.2024 20:07 #
Nie da się tego czytać naprawdę ,Arsenal lepszy Arsenal.lepszy .Prawda jest taka że w konstruowaniu akcji okej lepsi ale było 1:1 ,gdyby nie babol Aliego to Liverpool prędzej czy później wbilby na 1:2 i po temacie
pazienza 04.02.2024 20:10 #
xddd no tak, a jakby nie przegrali to by wygrali!!1!
Edum 04.02.2024 20:10 #
Weź pod uwagę, że bramka na 1:1 to też babol Arsenalu. Pisanie "Liverpool prędzej czy później wbilby na 1:2 i po temacie" akurat po takim spotkaniu jest słabe, bo raczej by nie wbił, skoro najgroźniejszą akcją LFC był strzał Jonesa z narożnika pola karnego xd.
Sniegu94 04.02.2024 20:22 #
Nie no to było taktyczna eliminacja i tyle w temacie. Nie można cały czas wygrywać :) lepiej z Arsenalem niż z Luton. Arsenal dzisiaj zagrał bardzo dobrze
MaxPower 04.02.2024 20:30 #
Nikt też nie bronił Liverpoolowi taktycznie wyeliminować Arsenalu. Nie jest to wbrew pozorom aż takie trudne, bardzo łatwo ich sfrustrować zmuszając do ataku pozycyjnego i skontrować. Liverpool mimo osłabień i kilku zawodników wracających dopiero po dłuższych urazach chciał zagrać swoje i został za to ukarany.
Brakuje nam niestety dość często wyrachowania i chłodnej kalkulacji, nie lubimy się dostosowywać pod warunki, problemy kadrowe i siłę rywala i ponosimy tego konsekwencje. Czasem naprawdę warto pocierpieć przez jeden mecz w imię wyższego celu.
cider 04.02.2024 20:30 #
No chyba lepiej ograc Arsenal i przegrać z Luton przynajmniej z matematycznego punktu widzenia ;)
użytkownik zablokowany 04.02.2024 20:46 #
@MaxPower w punkt. Sztab trenerski fatalnie przygotował taktycznie zespół pod ten mecz. A można było zagrać solidną grę defensywną i czekać na swoje momenty. To ani w obronie nie byliśmy pewni, ani w ogóle niczego nie stworzyliśmy w ofensywie.
MaxPower 04.02.2024 21:33 #
@LiverpoolJestCzerwony

Zgadzam się, można to było rozegrać dziś lepiej. Wiadomo, po meczu każdy mądry ale już przed nim przeczuwałem, że nie mamy argumentów by grając "swoje" wygrać dziś z Arsenalem i to jeszcze na wyjeździe. To się na nasze nieszczęście potwierdziło. Mielibyśmy zdecydowanie większe szanse gdybyśmy zagrali sposobem, wciągnęli ich do ataku pozycyjnego, wykorzystali ich błędy i skontrowali. Mamy wielu zawodników znakomicie czujących się w kontrach, ale bardzo rzadko z tego atutu korzystamy.
cider 04.02.2024 21:44 #
Ale Klopp nie stawia autobusu, tak jak nie robi tego Guardiola.
W pilce chodzi o to zeby zawsze grać "swoje"
MaxPower 04.02.2024 22:30 #
Nie oczekuje stawiania autobusu. Pomiędzy stawianiem autobusu a "swoim" jest jeszcze masa innych sposobów gry i ustawienia się pod rywala. Liverpool za Kloppa, szczególnie do czasu mistrzostwa w 2020 roku, wiele razy wygrywał "sposobem" i strzelał wiele bramek po kontrach. Czy to był autobus? Nie. Czasem są takie mecze, w których do rywala trzeba podejść z respektem i zastanowić się, czy "swoje" będzie najlepszym rozwiązaniem. Dziś był właśnie taki mecz. Liverpool był za bardzo osłabiony by postawić się Arsenalowi grając "swoje". Być może duma i pewność siebie nie pozwalają już Liverpoolowi na inną grę, nie wiem, ale czasem warto być elastycznym.
mlodydaras 04.02.2024 20:28 #
Słabsza dyspozycja dnia po fenomenalnym miesiącu to raz, dwa pechowy drugi stracony gol :( Van dijk krzyknął alisonowi żeby wybił jednocześnie zastawiając mu piłkę. Mimo to DALEJ JESTSSMY W GRZE. LETS GO GUYS !
WojtekYNWA 04.02.2024 20:37 #
Ta porażka nie boli tak jak ta z Totami, bo tu zasłużony wpi..
Dylanlfc87 04.02.2024 20:41 #
Panowie głowa do góry, przegrać mecz na wyjeździe z Arsenalem bez salaha, szobo i wracającymi TAA i robbo to nie wstyd. Zapomnieliście że liczymy się na każdym froncie, najtrudniejsze wyjazdy już za nami teraz przez te dwa tyg powinni wszyscy być dostępni i jedziemy z tematem. Pewnie ze 3kstra byłoby dziś wygrać ale takie życie, Arsenal zasłużenie wygrał i właśnie w takich meczach widać brak typowego SPD typu rice czy rodri, Jurgen może zaklamywac rzeczywistość mac allisterem ale to jest dobry wariant jak mamy pełna kontrolę nad meczem a nie w meczach na żyletki jak wyjazdy na Arsenal czy city i tu mam nadzieję że jednak xabi czy kto tam będzie w nowym sezonie sprowadzi konkretnego SPD a wtedy mac i szobo mogą szaleć wyżej, pozdro i jazda po majstra
msobolo 04.02.2024 21:17 #
Brawo za podejście! Mieć doła po takim wyniku to normalne ale głowa do góry i jedziemy dalej! YNWA!
użytkownik zablokowany 04.02.2024 20:43 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
DavidHilbert 04.02.2024 21:59 #
Tu akurat Alisson dobrze wyciągnął nogę do piłki, tylko w ostatniej chwili Van Dijk nieszczęśliwie ją trącił tak, że skierował ją między jego nogi
Pabloitto 04.02.2024 20:49 #
Nadal jesteśmy w grze. Porażki się zdarzają, nie pękamy i jedziemy dalej.
MG75 04.02.2024 20:56 #
Śmieszy, a trochę irytuje mnie ten bełkot i biadolenie typu 'przegraliśmy mistrzostwo', 'City wygra ligę' itp.
Daliśmy dzisiaj d... , ale sezon w pełni. Nie ma co narzekać, tylko robić swoje. Ten zespół potrafi się mobilizować gdy pojawia się kryzys i z drugiej strony pompowanie balonika odbija się nam zawsze czkawką (0-0 z ManU, gdy niby mieliśmy ich rozjechać).
Wygrać kolejne mecze, najlepiej wszystkie piętnaście.
Edum 04.02.2024 21:02 #
"Śmieszy, a trochę irytuje mnie ten bełkot i biadolenie typu 'przegraliśmy mistrzostwo', 'City wygra ligę' itp."

Typowe lfc.pl po stracie punktów, a co jest najbardziej rozwalające, to po wygranych już mistrza przypisujemy xd.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 21:03 #
W sezonie 18/19 i 21/22 też było te same gadanie. Ja momentami mam dosyć. Tak jak Jurgen ;/
Edum 04.02.2024 21:06 #
Ja je*e, no takie życia kibica. Gramy w lidze, gdzie jeden zespół to hegemon i nie jest nim Liverpool.

City i Pep, niezależnie czy uczciwie, czy nie, stworzyło zespól niemal idealny, z którym, żeby wygrać trzeba być bliskim perfekcji.
Magerlfc 04.02.2024 21:13 #
Tak patrząc to My byliśmy zespołem idealnym gdyż, żeby z nami wygrać potrzebowali miec za soba sędziów lub jak kto woli, sędziów przeciwko nam
LoveFC 04.02.2024 21:15 #
Arsenal to taka drużyna, która mega zmobilizowana pokonuje Liverpool, a za chwilę remisuje z Crystal Palace. Liverpool to taki zespół, który wygrywa regularnie z wieloma drużynami, ale różnie bywa z tymi najlepszymi w lidze. Natomiast City to taki zespół, który z reguły wygrywa wszystko i wszędzie, a drobne potknięcia nie komplikują ich sytuacji w tabeli.
MG75 04.02.2024 21:28 #
Akurat z tym CP to nieźle trafiłeś.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 21:42 #
Będą zmotywowani na nas, a z City dadzą dupy mark my words
Edum 04.02.2024 22:06 #
No przecież wygrali z nimi na Emirates.
użytkownik zablokowany 04.02.2024 22:11 #
chodzi mi o mecz na Etihad.
MG75 05.02.2024 14:32 #
O ile utrzymają dystans to na Etihad będą gryźć trawę aby urwać punkty City
LoveFC 04.02.2024 21:18 #
Wygrała drużyna lepsza właśnie tego dnia. Gdyby była lepsza w ogóle to byłaby wyżej w tabeli. A nie jest. YNWA
Loku64 04.02.2024 21:29 #
Przegraliśmy, no trudno zdarza się, oby ostatni raz w tym sezonie. Trzeba docenić klasę rywala armatki dziś rozegrały świetne spotkanie i wygrali w pełni zasłużenie. Nawet już nie patrząc na błędy nasze to i tak wiele z przodu nie kreowaliśmy , a bramkę zdobyliśmy z przypadku. Pora się pozbierać, to nie koniec świata. Jak ostatnio sprawdzałem to nadal prowadzimy w tabeli. Teraz teoretycznie trzy łatwiejsze mecze. Trzeba wrócić do formy i wyrwać city z gardła 3 punkty na Anfield i będzie gitara:)
Loku64 04.02.2024 21:29 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
DavidHilbert 04.02.2024 22:08 #
Bardzo dobrze, że tyle nieszczęść skumulowało się w jednym meczu:
- Arsenal na Emirates (najtrudnieszy mecz w drugiej połowie sezonu)
- śmierć taty Bradleya
- nagła absencja Szobo
- brak Salaha i Endo
- wylew trzonu naszej defensywy (Aliego i VVD)
- czerwona kartka dla Konate
Przynajmniej wykorzystaliśmy naraz limit pecha na co najmniej 10 meczów do przodu :)
użytkownik zablokowany 04.02.2024 22:23 #
oby tak było.
lucimar 04.02.2024 22:25 #
Szkoda tych bramek po błędach a nie jakiejś finezji Arsenalu. Byli lepsi ok ale ta radość artety po strzeleniu farfocli pokazuje jakim są małym klubikiem. Ich max to FA Cup
roshen14 05.02.2024 15:49 #
https://twitter.com/premierleague/status/1751195846903828728?s=20

Odnośnie radości po strzeleniu farfocli.
FankaLFC 04.02.2024 22:30 #
nasz najgorszy mecz w sezonie, po xG widać że atak dał ciała
roman2007 04.02.2024 23:57 #
To był najgorszy mecz w tym sezonie w naszym wykonaniu.
A pierwsza połowa tego meczu chyba była najgorszą w erze Kloppa w LFC.
Karasu 05.02.2024 05:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kacciq 05.02.2024 09:26 #
o tej najgorszej połowie w erze Kloppa to czytam średnio raz w miesiącu...
MG75 05.02.2024 14:33 #
Ten mecz był gorszy niż 2-7 z AV
Raku 05.02.2024 07:37 #
Najbardziej to bolą mnie remisy i minimalne nie trafione piłki meczowe Trenta w meczu z Arsenalem i United. Teraz tą porażkę można było wziąć w koszty. Walczymy dalej City i Arsenal potrąca punkty! Musimy stracić ich mniej i mamy to!
andrzej 05.02.2024 07:47 #
Wielu pisze van Dijk słaby, zgoda, a Konate i Gomez mocny? Trochę większy pressing i już nie wiedzieli co zrobić z piłką.

Pozostałe aktualności

Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (0)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (2)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com
Carragher o kontrakcie Trenta  (4)
20.12.2024 23:47, B9K, Liverpool Echo
Ange Postecoglou przed meczem z Liverpoolem  (0)
20.12.2024 20:04, Klika1892, tottenhamhotspur.com
Owen: Trent może do mnie zadzwonić  (6)
20.12.2024 19:47, Vladyslav_1906, Liverpool Echo
Trening przed Kogutami - zdjęcia  (4)
20.12.2024 19:00, AirCanada, liverpoolfc.com