LFC z Diamentowym Przyciskiem
Liverpool został pierwszym klubem z Premier League, który może pochwalić się liczbą 10 milionów subskrybentów na platformie You Tube. Tak imponujący wynik został osiągnięty dzięki wyjątkowej narracji na kanale i świetnych zakulisowych materiałach.
Nagroda w postaci Diamentowego Przycisku Play została odsłonięta przez Ibrahimę Konate i trafiła w ręce Virgila van Dijka.
Przekroczenie magicznej liczby 10 milionów pozwoliło LFC dołączyć do elitarnego grona twórców z Diamentowym Przyciskiem.
Kanał służy globalnej i stale rosnącej społeczności fanów Liverpoolu, którzy każdego tygodnia oglądają kreatywne treści, zawierające skróty spotkań damskiej i męskiej drużyny, a także materiały z treningów.
Najpopularniejszy film osiągnął liczbę 46 milionów wyświetleń, a od uruchomienia kanału w 2005 roku, wszystkie treści przekroczyły liczbę 2,7 miliarda odsłon.
Ostatni mecz Jürgena Kloppa na stanowisku The Reds pozwolił przekroczyć liczbę 10 milionów subskrybentów, a jego ostatnią przemowę do zawodników obejrzano do tej pory więcej niż 1,5 miliona razy.
Drew Crisp, starszy wiceprezes ds. technologii cyfrowej w Liverpool wypowiedział się na temat tego niesamowitego wyniku.
- Jesteśmy podekscytowani faktem, że jesteśmy pierwszym klubem w Premier League, który to osiągnął i stał się liderem ligi pod względem tworzenia treści.
- Osiągnięcie liczby 10 miliona subskrybentów nie jest łatwe. Bycie Diamentowym twórcą jest czymś ekscytującym. Zwłaszcza gdy jesteśmy jednym z niewielu sportowych twórców w Wielkiej Brytanii.
- Jesteśmy niezwykle dumni z naszych oryginalnych treści i z tego, że poprzez dostarczanie ich na platformie You Tube, możemy w łatwy sposób połączyć się z naszymi fanami na całym świecie.
Charles Kerr, menedżer ds. partnerów strategicznych na You Tube w Wielkiej Brytanii wskazuje na ogromny postęp, jaki poczyniono na kanale.
- Liverpool to jeden z najbardziej kultowych i odnoszących sukcesy klubów piłkarskich na świecie, z wyjątkową historią i międzynarodową rzeszą fanów.
- To żadna niespodzianka, że osiągnęli kamień milowy w postaci 10 milionów subskrybentów na You Tube. To świadectwo niestrudzonego wysiłku na rzecz fanów poprzez tworzenie kreatywnych, autentyczne treści — od skrótów meczów po wywiady, vlogi i skróty.
- Widzieliśmy również, że kanał poczynił ogromne postępy dzięki członkostwu i innym ekscytującym, nowym funkcjom na platformie, takim jak podcasty i wielojęzyczny wybór dźwięku. Jesteśmy podekscytowani możliwością przyznania Liverpoolowi Diamentowego Przycisku i bardzo cieszymy się, że klub i angielska piłka rozwija się na platformie You Tube.
Subskrypcja kanału pozwala kibicom, jako pierwszym, zobaczyć nowe, ekskluzywne materiały i otrzymywać powiadomienia o najnowszych filmach z Anfield i nie tylko.
Komentarze (1)