Aukcja charytatywna koszulek LFC Futuremakers
LFC i Standard Chartered zorganizują aukcję podpisanych koszulek meczowych w ramach inicjatywy Futuremakers.
Męskie i kobiece drużyny Liverpoolu podczas nadchodzących meczów na Anfield zmienią swoje standardowe logo na przodzie koszulek na logo „Futuremakers by Standard Chartered”, a fani będą mieli szansę na wylicytowanie podpisanych, meczowych koszulek.
„Futuremakers by Standard Chartered” to globalna inicjatywa głównego partnera klubu, której celem jest wspieranie młodych ludzi z mniej uprzywilejowanych środowisk na całym świecie poprzez nauczanie umiejętności, które poprawią ich szanse na zdobycie pracy lub założenie własnego biznesu.
Przez ostatnie pięć sezonów Liverpool FC zamieniał swoje standardowe logo na koszulkach na projekt Futuremakers i przekazywał meczowe koszulki na aukcję, aby zwiększyć świadomość i zebrać fundusze na ten program.
Żeńska drużyna Liverpool FC założy koszulki Futuremakers w najbliższą niedzielę, kiedy zmierzy się z Manchesterem City na Anfield. Męska drużyna w swoich koszulkach wbiegnie na stadion w niedzielę, 20 października, podczas meczu z Chelsea.
Po każdym z tych meczów koszulki zostaną podpisane przez zawodników i wystawione na aukcję, w której fani będą mieli możliwość ich wylicytowania, i zabrania w ten sposób ze sobą do domu części historii the Reds. Aukcje odbędą się na platformie charytatywnej Charity Stars i będą obejmować do jedenastu podpisanych, meczowych koszulek, zawodników zarówno z męskiej, jak i kobiecej drużyny, a także dodatkowe koszulki przygotowane na mecz lub noszone przez zawodników z ławki rezerwowych.
Tegoroczna kampania, zatytułowana „Niektóre wymiany znaczą więcej”, nawiązuje do rytuału wymiany koszulek między graczami. By wesprzeć kampanię, LFC i Standard Chartered stworzyli także wyjątkowe filmy, w których zawodnicy i zawodniczki opowiadają między innymi o wymianie koszulek i znaczeniu gry w koszulce Futuremakers.
Obydwa filmy możecie obejrzeć poniżej.
Aukcja „Shirt Swap” rozpocznie się 13 października dla koszulek kobiecej drużyny oraz 20 października dla koszulek męskiej drużyny i zakończy się 11 listopada.
Aukcje można znaleźć na stronie CharityStars.com/SCFM, a wszystkie dochody zostaną przekazane na rzecz podopiecznych inicjatywy „Futuremakers by Standard Chartered”, globalnego programu prowadzonego przez bank, mającego na celu walkę z nierównością ekonomiczną.
Komentarze (0)