Trimble nowym partnerem Liverpoolu
Liverpool FC ogłosił zawarcie wieloletniej globalnej umowy partnerskiej z firmą Trimble – światowym liderem w dziedzinie technologii – która w naturalny sposób zostanie włączona w infrastrukturę i działalność klubu.
Współpraca rozpocznie się od rozbudowy Akademii Liverpoolu. Projekt obejmuje budowę pełnowymiarowego boiska pod dachem, nowego boiska zewnętrznego z trybunami, a także modernizację i rozwój zaplecza medycznego oraz działu nauk o sporcie, by jeszcze skuteczniej wspierać rozwój młodych zawodników.
W ramach inwestycji w Akademię wykorzystane zostanie oprogramowanie Trimble SketchUp, które pomoże stworzyć środowisko szkoleniowe na światowym poziomie – miejsce, w którym kolejne pokolenia piłkarzy Liverpoolu będą mogły się uczyć, trenować i rozwijać.
To partnerstwo stanowi część szerszej strategii klubu, której celem jest wspieranie innowacji i podnoszenie poziomu we wszystkich obszarach działalności – tak, by infrastruktura Liverpoolu odpowiadała wymaganiom współczesnego futbolu.
Marka Trimble będzie obecna na stadionie Anfield oraz na cyfrowych platformach klubu, które łącznie docierają do ponad 215 milionów obserwujących w mediach społecznościowych, 12 milionów subskrybentów na YouTube i zapewniają łączną widownię telewizyjną sięgającą 583,3 miliona widzów w sezonie 2024/25. W ten sposób partnerstwo wzmocni rozpoznawalność marki Trimble wśród globalnej społeczności kibiców i partnerów Liverpoolu.
Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpool FC, powiedział:
– Technologia i doświadczenie Trimble odegrają kluczową rolę w dalszym rozwoju naszej infrastruktury, odpowiadając na potrzeby współczesnego futbolu – zaczynając od przebudowy Akademii.
– Innowacja od zawsze stanowiła fundament naszego podejścia, a ta współpraca wnosi nową perspektywę w to, jak projektujemy i tworzymy przestrzenie wspierające zawodników, pracowników i kibiców. Z radością witamy Trimble w rodzinie partnerów LFC.
Rob Painter, prezes i dyrektor generalny Trimble, dodał:
– Nasza współpraca z Liverpool Football Club to kluczowy krok w dalszym poszerzaniu globalnego zasięgu marki. LFC – podobnie jak Trimble i nasi klienci – uosabia doskonałość i nieustanną pasję do rozwoju.
– Jesteśmy przekonani, że ta wyjątkowa ekspozycja pozwoli nam jeszcze skuteczniej dotrzeć do odbiorców na całym świecie.

 
                             
                             
     
     
    
Komentarze (0)