Liverpool sięga po człowieka Nike
Liverpool Football Club ogłosi dziś, że wybrał pracownika Nike, amerykańskiego giganta branży odzieży sportowej, nowym szefem komercyjnym w nadchodzącym sezonie Premier League. Dowiedzieliśmy się, że Liverpool wystosuje oświadczenie, w którym poinformuje, że Graham Barlett, dyrektor sportowy marketingu Nike na Wielką Brytanię i Irlandię, zostanie nowym dyrektorem komercyjnym klubu.
Zda on sprawozdanie Ianowi Ayre, dyrektorowi zarządzającemu klubu, ponieważ to jedno z najważniejszych przedsięwzięć, jakie zaplanował Liverpool od czasu szeroko dyskutowanej zmiany właścicieli zeszłej jesieni.
Liverpool jest aktualnie własnością New England Sports Ventures, posiadającego Boston Red Sox, a przyszły sukces komercyjny jest rozpatrywany jako kluczowy w generowaniu dochodów, które umożliwią konkurowanie na rynku transferowym z (głównie) Chelsea i Manchesterem City.
Drużyna znajduje się w Azji na przedsezonowym tournee, które miało miejsce w Chinach, Malezji i Południowej Korei. Jego głównym sponsorem jest Standard Chartered, bank skupiony na rynku azjatyckim i afrykańskim, którego siedziba znajduje się w Londynie.
Liverpool tymczasowo odmówił udzielenia dalszych informacji
Komentarze (0)