SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1966

Kenny Dalglish po meczu


Kenny Dalglish uważa, że brak szczęścia w jednym momencie miał decydujące znaczenie po tym, jak Liverpool poniósł porażkę 1:0 z Sunderlandem na the Stadium of Light w sobotę.

Nicklas Bendtner zdobył jedynego gola w meczu w 56. minucie. Początkowy strzał Fraizera Campbella trafił w słupek, po czym piłka odbiła się od Pepe Reiny i znowu uderzyła w słupek, dzięki czemu napastnik Czarnych Kotów umieścił ją w bramce.

- Przesądził w głównej mierze jeden czynnik. Niemal w każdym meczu będzie to odrobina szczęścia, a nie przebłysk, dzięki której sięgasz po zwycięstwo - powiedział Dalglish na konferencji prasowej.

- Uważam, że dorównaliśmy wszystkim zaletom, które posiada Sunderland. Mają dobrą passę, ale jestem skłonny stwierdzić, że przesądził w głównej mierze jeden czynnik, czyli odrobina szczęścia w danym momencie.

- Na dobrą sprawę go zabrakło. Szczęscie nie dopisywało przez większość spotkania. Odrobina powodzenia stanowiła różnicę między remisem a zwycięstwem. Suderland szczęśliwym trafem zgarnął trzy punkty.

Mecz był rozgrywany w porywistych warunkach w północno-wschodniej Anglii, jednak Dalglish był zdania, że pogoda nie miała wpływu na rezultat, kiedy dziennikarze doszukiwali się przyczyny porażki jego zespołu w silnym wietrze.

- Warunki były identyczne dla obu drużyn. Silny wiatr to zawsze jest problem. Można stwierdzić, że to najgorsze okoliczności do gry w futbol, ale każdy w nich grał.

- Wiatr psuje raczej widowisko niż wpływa na ten czy inny zespół. Prawdopodobnie żadna z dwóch drużyn nie może powiedzieć, że wiatr miał zasadnicze znaczenie w grze. Warto jednak pamiętać, że to miało wpływ na jakość widowiska.

Wynik oznacza, że Liverpool ma 10 punktów straty do zajmującego czwartą lokatę Arsenalu, który zagra z Newcastle United na Emirates w poniedziałek wieczorem.

Jednak mając świadomość, że the Reds zagrają jeszcze 11 meczów w angielskiej Premier League, Dalglish zachowuje twardą, stanowczą postawę. Menedżer dodaje, że nikt w obozie Liverpoolu nie będzie rezygnował z pogoni za miejscem dającym możliwość startu w Lidze Mistrzów, bowiem drużyna pragnie dostarczyć kolejny powód do radości po zwycięstwie w Carling Cup.

- Będziemy powtarzać to, co powiedzieliśmy zaraz po pierwszym meczu w sezonie. Rozegramy wszystkie mecze, następnie sprawdzimy zdobycz punktową i ocenimy pozycję w tabeli - powiedział Dalglish.

- Jeżeli mielibyśmy zająć czwarte miejsce to byłoby cudownie dla klubu. Niemniej jednak wygrana w Carling Cup była fantastyczna, natomiast awans do szóstej rundy Pucharu Anglii jest czymś więcej niż to miało miejsce w ostatnich latach.

- Nie sądzę, żeby nasze występy, zwłaszcza na własnym obiekcie, zasługiwały na liczbę punktów, którą zdobyliśmy. Musimy po prostu iść naprzód. Wykonywać dalej to, co robimy dobrze i trzymać buzie na kłódkę. Nie ma potrzeby współczuć samemu sobie, gdyż trzeba postarać się o jak największą liczbę punktów.

- Należą się duże brawa dla siedmiu nowych graczy za to, że potrafili sięgnąć po puchar już w pierwszym sezonie. Niewiele jest miejsc z taką ilością szybkich zmian, które zapewniają sukces w tych kategoriach.

- Chociaż przegraliśmy, to jednak dorównaliśmy wszystkim zaletom rywala, a następnie kiedy przegrywaliśmy, drużyna zademonstrowała pozytywną odpowiedź próbując coś uratować w tym spotkaniu.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (86)

Thisu9 10.03.2012 20:45 #
Pech prześladuje nas już od pierwszego meczu w tym sezonie.Tylko,że takie mecze jak z Sunderlandem powinniśmy wygrywać po 2/3-0.
Feniks 10.03.2012 20:46 #
Bądź szczery. Powiedz po prostu, że byli słabi i podeszli do meczu w sposób lekceważący...
Davvid8 10.03.2012 20:46 #
A teraz na spokojnie. Są przeciwnicy pozostania Dalglisha i są też zwolennicy. Ale jedno trzeba przyznać wspólnie: albo Dalglish ściągnął średniaków nie nadających się do takiego klubu albo poprostu on sam zagiął kariery Carrollowi, Adamowi, Downingowi i Hendersonowi. No bo niemożliwe przecież jest żeby czterech najlepszych zawodników czterech klubów z zeszłego sezonu nagle straciło formy. Wiele osób twierdzi, że trzeba dać mu czas. Ok, ale o jakich jednostkach czasu mówimy? O dniach, tygodniach czy sezonach? Bo jest on już w klubie ponad rok, od pół roku ma do dyspozycji swoich wymarzonych zawodników i jakoś nie widać efektów na miarę walki o najwyższe lokaty. To nie o czas tu chodzi. Dla przykładu Martin O'Neill trener naszego dzisiejszego przeciwnika, przyszedł do klubu 3 grudnia i wygrał 8 meczy w lidze w 3 miesiące! Ile LFC wygrało w tym czasie? Cztery... O'Neill dostał paru średnich kopaczy i złożył drużynę w kilka tygodni, która wygrała nawet z MC. To cechuje najlepszych trenerów. Czy Dalglish się do nich zalicza? Kiedyś tak. Jednak zbyt długo nie było go na ławce trenerskiej i dziś ewidentnie to nie ta liga...
kagu10 10.03.2012 20:47 #
KURWA JAKI PECH ZNOWU????? PRZECIEZ W TYM MECZU NIE MIELISMY NAWET 50% SYTUACJI DO CHUJA!!
YNWAYUDI 10.03.2012 20:47 #
ehhh żałosne
AustralianMagic 10.03.2012 20:48 #
To nie my mamy dorównywać Kotom, tylko oni nam. Jeżeli jest odwrotnie to coś tu jest nie tak...
Lfciorek 10.03.2012 20:48 #
Kończ waść wstydu oszczędź. Jak przegramy derby, i osuniemy się w tabeli poniżej Evertonu, to będzie można uznać, że Liverpool spadł już naprawdę nisko. Ostateczne zakończenie sezonu poniżej Evertonu to będzie tragedia, nie dajmy sie skompromitować, Liverpool musi pozostać czerwony!
Tomek9 10.03.2012 20:49 #
Redakcja powinna stworzyć sobie szablon rozmowy pomeczowej Kennego po porażce :/ Czas na zmiany. Tak dalej być nie może!
martinpiotr29 10.03.2012 20:50 #
Prawie zawsze Kenny po gorszym meczu ( co jest ostatnio bardzo czeste) mówi źe zabrakło szczęścia. Ja nie wiem czy on jest tak ślepy czy te wypowiedzi sa po kaźdym meczu kopiowane i wklejane, bo zawsze jest to samo - zabrakło szczęścia...
CieszonLFC 10.03.2012 20:50 #
Ja powiem tak; Potrzebujemy prawdziwego napastnika który zacznie ładować te bramki na które wszyscy czekamy...
Light 10.03.2012 20:51 #
fatalne wyniki , fatalny sezon , fatalne transfery i co najważniejsze fatalny trener . Kenny się skończył 20 lat temu jako trener i piłkarz .
Legendą był jest i będzie , ale na trenera Liverpoolu się nie nadaję .
Byliśmy wielkim klubem a teraz jesteśmy po prostu średniakiem za olbrzymie pieniądze .
dynia 10.03.2012 20:52 #
Żenująca wypowiedź i tyle,futbol to nie jest loteria że potrzeba w każdym meczu szczęścia.
AntyManUtd 10.03.2012 20:52 #
Panie Dalglish, proszono o komentarz na temat przegranego meczu z Sanderlandem a nie o opinie na teman zdobycia pucharu CC.
Rzeczywiscie jest za co chwalic 7 zawodnikow, ilu pochwalimy po sezonie? zapewne wszystkich za to ze nie spadlismy z ligi i jestesmy w srodku tabeli, moze im podwyzki trzeba dac? Mam gdzies takie pomeczowe pieprzenie o gwiazdach... !!!
One 10.03.2012 20:52 #
Gdyby nie to, że oglądałem mecz, po tej wypowiedzi mógłbym stwierdzić, że graliśmy fantastycznie... Z całym szacunkiem do Kennego, ale zero obiektywizmu, zagraliśmy tragicznie i trzeba to mówić otwarcie. Wtedy jest nadzieja na jakieś zmiany, a tak, to "drużyna zademonstrowała pozytywną odpowiedź" =/

Przykre, nic więcej.
Valdes 10.03.2012 20:53 #
zamiast tego długiego tekstu wystarczyłoby jedno zdanie: "zagraliśmy jak pi.dy"

brakuje mi wypowiedzi jak bodajże po przegranym meczu z Boltonem...
DamianeQ 10.03.2012 20:55 #
DYMISJA - to powinno być jedyne słowo jakie przyjdzie Dalglishowi na myś,l póki słowa nie zamienią się w czyny.
Thisu9 10.03.2012 20:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
maksym94 10.03.2012 20:58 #
Przegrajmy jeszcze z Evertonem może ktoś w końcu zobaczy że coś jest nie tak...
Boniek 10.03.2012 20:59 #
Rzeczywiście zaważył jeden moment gdzie zabrakło nam szczęścia... Do końca sezonu każdą po każdej porażce będzie już chyba " i tak jest super, bo wygraliśmy CC mimo 7 nowych zawodników"
Bambaryla 10.03.2012 21:01 #
Kenny proszę cię nie kompromituj się. Wiem, że chcesz bronić drużyny, ale mówienie o braku szczęścia jest śmieszne. Dzięki za to, że wygraliśmy CC. Według mnie twój czas tu się skończył. Z taką grą to będziemy musieli walczyć o top10. Najgorsze jest to, że gramy super, przegrywamy, gramy fatalnie, też przegrywamy. Nam jest potrzebny trener, który wie jak się dzisiaj gra.
Chciałbym na trenera Rijkaarda lub Beniteza lub Van Gaala. Zmiana trenera konieczna. YNWA!
rumpek 10.03.2012 21:02 #
też jestem wkurzony ale nie ma co liczyć na zamiany wtrakcie tego sezonu musimy poczekać i liczę na to że po zakończenia tego cyrku Kenny ma na tyle chonoru i sam powie mam dośc i podziekuje. ja już nie chcę oglądac takiej drużyny bo to szkoda czasu- niestety.
daniellfc 10.03.2012 21:02 #
Kenny zawsze będziesz Królem, jednak takimi wypowiedziami psujesz swoją reputację i dla dobra klubu powinien albo pozbierać tą drużynę do kupy tak jak zrobił to w poprzednim sezonie, a jak nie potrafi udźwignąć tego ciężaru powinien odejść z honorem.
Thisu9 10.03.2012 21:04 #
Amike Twaice uważasz,że zwolnienie Dalglisha poprawi sytuacje?
Tylko ją pogorszy.Na szczęście mamy ogarniętych właścicieli,którzy nie popełnią takiego błędu.
mmaatteeuusszz18 10.03.2012 21:07 #
Naprawde szanuje Dalglisha i częstto podziwiam naszą grę w ważnych meczach jak z Chelsea czu z United ale nieskuteczność jest odrażająca;/ ale sądzę jednak że teraz już powinien zostać zwolniony. NOwy menadżer koniecznie. Nie wiem kto.. nie podaje konkretów chociaż może Benitez..? kupić dobrego napastnika i jestem w 90% pewien że wrócimy do Top 4 i LM.
Thisu9 10.03.2012 21:09 #
A skąd masz takie dane,że Kenny nie ma koncepcji gry? Bo nie wymachuje rękami podczas meczu?
LucasFromGremio 10.03.2012 21:10 #
w każdy meczu, ktory nie wygralismy zabrakło szczęścia, chyba coś tu jest nie tak. Albo wstrząśnięcie drużyną albo ratowanie swojego dobrego imienia...
Thisu9 10.03.2012 21:15 #
jolkipolki666 Dokładnie,trzeba dać mu trochę czasu.
przemocc 10.03.2012 21:15 #
"Kenny Dalglish uważa, że brak szczęścia w jednym momencie miał decydujące znaczenie" przestałem dalej czytać po tym bo po co?
Hulus 10.03.2012 21:22 #
niestety nie zgadzam się z żadnym słowem tej wypowiedzi. to był występ pełen wad i przede wszystkim cech charakteru potrzebnych do odnoszenia zwycięstw.
Coke 10.03.2012 21:23 #
Mam wrażenie, że Dalglish od jakiegoś czasu po prostu bredzi.
Souza 10.03.2012 21:26 #
Benitez <3
RedShanks7 10.03.2012 21:26 #
Mimo całego szacunku do Kennego chcę Beniteza zobaczyć znów Beniteza na Anfield
ololfc 10.03.2012 21:32 #
Po tej wypowiedzi już wolę żeby Kenny odszedł :/
LuisS 10.03.2012 21:40 #
Boże widzisz i nie grzmisz...
Xabi14Alonso 10.03.2012 21:41 #
Kiedy zobaczyłem pierwsze słowa, przed oczami pojawiła mi się facjata Hodgsona... nie jest dobrze.
Davvid8 10.03.2012 21:42 #
@Thisu9

tak, ja uważam, że zwolnienie Kenny'ego coś zmieni. Sugerujesz, że nie? Poprzyj konkretnymi argumentami nie wliczając popularnego ostatnio "czasu". Zauważyłeś "postęp" w grze LFC? Dostrzegłeś kapitalny rozwój w tył niektórych zawodnikóws? Nie? Może zawodnikom też trzeba czasu na dostosowanie się do trenera? Trzeba mieć jaja jak Abramowich a nie bazować na dawnych dziejach.
LaCock 10.03.2012 21:43 #
Ciekawe, jakich przyczyn beda sie doszukiwac w nast meczu ?
Moze to, ze to 13.03.2012 bedzie mialo wplyw na wynik ?
Thisu9 10.03.2012 21:45 #
Davvid8 Po prostu nie jestem fanem zwalniania trenera po jednym sezonie.Kenny już raz pokazał,że jest świetnym trenerem.Może i były to inne czasy ale przecież King nie zapadł się przez ten czas pod ziemie i widział jak futbol się rozwijał na przestrzeni lat.
delux 10.03.2012 21:48 #
Drogi Panie Dalglishu, Czy Pan ma nas kibiców za totalnych idiotów z klapkami na oczach? przecież ta wypowiedź mija się z prawda i burzy obraz rzeczywistości. Gramy chimerycznie, nieskładnie bez pomysłu i to trener za to odpowiada a nie taki czynnik zwany pechem. Pecha to można mnieć raz czy dwa a nie tłumaczyć tak każdy frustrujący wynik. Długo byłem za Kennym, bardzo go szanuję ale nie jest on w stanie już nic z tego zespołu wykrzesić i powinien odejść sam z honorem. Po prostu brak mu koncepcji, albo inaczej koncepcja jaką miał dawno runeła wraz z przyjściem Carrolla.
Davvid8 10.03.2012 21:51 #
QThisu9

widział ale w tym nie uczestniczył tak jak Ty i ja. To tak jak z matematyką, jak gdzieś staniesz to już potem ciężko ruszyć. Więc nie broń go, ja też go za zasługi szanuje. Ale teraz liczy się dobro LFC a nie Dalglisha.
Coke 10.03.2012 21:52 #
@ Piotrek2FanLFC
Tak? A może Roy? Biorąc pod uwagę fakt, że Hodgson świetnie sprawdza się roli trenera ligowych średniaków, warto się nad tym zastanowić...
rafikolive10 10.03.2012 21:54 #
ten brak szczęscia to ja widze po kazdym mecz
Thisu9 10.03.2012 21:54 #
Śmiejecie się Roy a niedługo WBA będzie wyżej od nas w tabeli.Kolejny trener,który dostał za mało czasu.Chodz akurat jego zwolnienia również chciałem.
brinek8 10.03.2012 21:55 #
jak jesteście tacy mądrzy kur.., takie wielkie cwaniaki z was to weźcie wy zacznijcie trenować Liverpool który zajmuje miejsce w dolnej tabeli i trzeba go wyciągnąć z dołka! a później nagle macie zrobić z nich mistrzów nad mistrzami.. nie uda się wam to w 1 sezonie to macie przeje... gdyż idziecie na zwolnienie bo Liverpool musi od razu być na szczycie i wygrywać ze wszystkimi..mają grać jak Barcelona a może i lepiej... Suarez ma być najlepszym strzelcem na świecie.. Downing najlepszym skrzydłowym, Adam najlepszym środkowym! Gerrard zawsze ma mieć forme nawet gdy już jest stary. Zróbcie z nich to wszystko w 1 sezonie! Tak właśnie się zachowujecie! Przypominam wam że Kenny gdy objął drużynę wyciągnął ją z dołka. Kenny w 1 swoim pełnym sezonie zdobył Puchar na który czekaliśmy 6 lat! Mało wam? Zrobili byście więcej? Tacy jesteście cwani? Nawet na te największe chwile trzeba poczekać... Poczekać nawet gdy jest ciężko i dużo osób wątpi jak to właśnie wy robicie- co jest naprawdę śmieszne!
Thisu9 10.03.2012 22:01 #
Bo większość z was myśli,że jak zwolnimy Dalglisha i przyjdzie jakiś super trener z taktyką to zaraz będziemy wygrywać wszystko co się da.Tu trzeba czasu.
mcllfc1892 10.03.2012 22:02 #
ciągle ta sama gadka.
wynika z tego że gdyby nie brak szczęścia to byśmy byli mistrzami.

jesteśmy niestety średniakiem w tej chwili.
i przytocze teraz tytul utworu zespołu Metallica z Black Album :
"Sad But True"
brinek8 10.03.2012 22:03 #
Kurwa będziemy tak zmieniać trenerów i zmieniać i nigdy nie złapiemy dobrego rytmu.
AmiceTwaice- skąd ty wiesz jaki on ma zdolnośći motywatora. Dobrze Ci się pisze a tak naprawde nie masz pojęcia o trenowaniu. Ferguson kurwa ile lat już trenuje MU? no ile? mieli dołki i jakoś nie zwalniali! złaplai rytm i są caly czas na fazie. także się zastanówcie czy chcecie zmieniać trenera co sezon( może nawet co pół) czy chcecie w końcu widzieć Liverpool na szczycie bo zmienianie trenerów jest dla piłkarzy też ciężkie!
delux 10.03.2012 22:04 #
Czy was zadowalaja obecne wyniki? postawa drużyny? umiejętności poszczególnych piłkarzy?, przygotowanie fizyczne, motoryczne? pomysł na gre?. Mi się nasuwa jedna odp na te wszystkie pytanie - NIE. To Kenny i sztab trenerski jest za to odpowiedzialny a nie pech. Nie można Dalglisha oceniać przez pryzmat przeszłości, tylko za obecne dokoninia które sa fatalne. Prorytetem miało być top 4 i co? jeszcze pare kolejek i bedizemy w top 15. Nikt nie jest większy od klubu... Dalglish tez.
Davvid8 10.03.2012 22:08 #
@brinek8

Co ciężko myślisz ruszyć taką ekipę jak Liverpool na ścieżkję zwycięstw? Tym bardziej mając ponad 100 mln natransfery? Taka sytuacja to marzenie wielu trenerów! Przejąć taki klub i dostać taki budżet!
Następnym razem zastanów się sam albo z mamą zanim coś napiszesz.

@Thisu9

skończ już z tym czasem bo Martin O'Neill ruszył przeciętnym Sunderlandem z miejsca w górę! Klasa trenera i tyle!
fryz 10.03.2012 22:09 #
W 100% zgadzam sie z davvidem Kenny stosuje starą przestarzałą taktykę, stary football . A dziś piłka opiera się na technice a nie na sile i wypierdzielaniu piłki do przodu . Jemu trzeba czasu a my niestety go nie mamy moim zdaniem trzeba zmienić managera który zacznie coś robić bo kasa jest i piłkarze jako tacy są ale taktyki brak .
ipid 10.03.2012 22:12 #
Kenny musi zostac! King to wspaniały trener i powinien otrzymac więcej czasu na zbudowanie zespołu. Gumożuj tez miał ciężkie początki w united , a zobaczcie ile trofeów z nim zdobyli. Kolejnym przykładem jest Wenger wszyscy go zwalniali a teraz prosze, jak się wszystko odmieniło. "Nie od razu Rzym zbudowano".
brinek8 10.03.2012 22:16 #
Naprawdę chciałbym się wam na żywo zaśmiać twarz jak Liverpool osiągnie sukcesy pod wodzą Daglisha. AmiceTwaice i Davvid8 a wam najbardziej. Kenny nie jest cudotwórcą ale inni też nimi nie będą. Chyba żę wy jesteście, to proszę bardzo. Bo pisać każdy umie co kto robi źle jak coś nie wychodzi. Ale gdy jest dobrze to usta krytyką się zamykają. Zacznijcie kurwa w końcu wierzyć i w tych cieżkich i dobrych momentach bo chyba już tego krytykowania za dużo. Tak naprawde to ciężko jest was nazwać kibicami.
vader 10.03.2012 22:25 #
Dalgkisch!!!Co Ty pierd....
marcin_171 10.03.2012 22:26 #
Kenny... o czym ty wgl mówisz... :(
Marcin16 10.03.2012 22:27 #
Nie wierzę. Król pierwszy raz dał ciała po całości na konferencji po meczu. To na prawdę nie był mecz, w którym mieliśmy pecha. Graliśmy kompletnie bez pomysłu, nie stworzyliśmy żadnego zagrożenia, nie trafiliśmy nawet w pieprzony słupek! Tak mógłby mówić O'Neil gdyby to Liverpool w takiej sytuacji wygrał, ale nie menadżer, który ma wprowadzić ten klub do LM. Ta wypowiedź wygląda jakby zwycięstwo z Kotami było ponad nasze możliwości i trener tylko stwierdza "Było blisko, ale zabrakło szczęścia, nic się nie stało, wiedzieliśmy, że o nawiązanie walki będzie trudno."
ipid 10.03.2012 22:30 #
Naprawde przykro mi się robi czytając niektóre komentarze...
Jak można pisać że King nie ma godności osobiistej. Po tym wszystkim co dla NAS zrobił...
lfc1964tl 10.03.2012 22:38 #
Ja tylko obawiam się jednego, bo w ostatnim czasie Liverpool gra tak jak za Hodgsona. Zdobycie pucharu ligi tylko trochę zamazało ten obraz nieporadności jaki panuje w klubie już od sezonu w którym zdobyliśmy drugie miejsce czyli 2008/ 2009 roku. Miało być top4, a już niebawem może być top 15. Do tak grającego Liverpoolu nie przyjdzie w letnim okienku żaden piłkarz z tak zwanym nazwiskiem, a z tymi co teraz mamy to nie ma szans na top4 nie mówiąc już o tak dawno oczekiwanym mistrzostwie. To kolejny stracony sezon , bo liga mistrzów znowu nam odjechała. Najbardziej szkoda mi Dalglisha bo to mój idol z lat młodzieńczych ikona tego wspaniałego klubu i najlepszy piłkarz jaki biegał przed The Kop. Ale widzę też światełko w tunelu, bo już we wtorek mecz z Evertonem, a to najlepszy moment na to by zacząć wreszcie strzelać i wygrywać.YNWA.
Gerrard101 10.03.2012 22:40 #
Jak patrze w terminarz i widze ostatni mecz wygrany z Newcastle i Wolverhampton to mi sie normalnie odechciewa ... jak taki klub jak Liverpoool w lidze nie może wygrać od 4 spotkań .. kij ze ciężkie mecze ale Liverpool to nie jest chłopiec do lania ... Tęsknie już za tym Liverpoolem z 2004/2005 roku ....
alt 10.03.2012 22:49 #
Szczęście, szczęście, bla bla bla... Mamy czekać na szczęśliwy traf aż np. Adam nie będzie miał ochoty strzelić ponad bramkę? Aż Suarez przestanie dryblować i poda? To co on mówi to jakieś brednie.
Sirradix92 10.03.2012 22:52 #
Smutno Mi....Smutno mi że nasza Legenda mówi w taki sposób...Zagraliśmy beznadziejnie, zasłużyliśmy max na remis. Jeśli Kenny od roku wyłącznie odpowiada za transfery to powinien odejść...Jeśli ktoś inny to ten ktoś inny powinien odejść bo to masakra...Zapłaciliśmy za Downinga więcej niż za Youna a porównanie ich statystyk to jak Maluch przy Porsche :|
Sirradix92 10.03.2012 22:56 #
za younga*
maksym94 10.03.2012 22:59 #
Szczęścia to zabrakło z Arsenalem dziś zagraliśmy beznadziejnie !!
boczeklfc 10.03.2012 23:03 #
Keny jest legendo i nikt mu tego nie zabierze, ale pewne decyzje same się narzucają na myśl. W 27 meczach zdobyliśmy tylko 39 punktów to bardzo słaby wynik a musimy pamiętać że Chelsea i Arsenal naprawdę mają słaby sezon i czeka je gruntowna przebudowa pewnie menchester tez będzie chciał odmłodzić zespól. Na transfery wydaliśmy konkretne pieniądze ale nie ma sukcesów i przede wszystkim stylu tylko piach . Keny objął zespół gdy był w dołku i sobie poradzil jednak podjął się budowy drużyny i trzeba go za to rozliczyć. Chciał piłkarzy z wysp dostał ich ale nie widać drużyny i pomysłu na grę i jest za to odpowiedzialny. Menadżer naszych dzisiejszych rywali to solidny fachowiec i szkoda ze nie możemy go zobaczyć na naszej ławce trenerskiej.
Glodzilla 10.03.2012 23:07 #
Tak mi przykro, uwielbiam Kenny'ego, ale już nie wiem, co o tym wszystkim sądzić. To był chyba pierwszy mecz Liverpoolu, którego w tym sezonie nie oglądałam, ale analizując wasze komentarze, jestem w stanie wyobrazić sobie jego przebieg. Ja nie miałabym osobiście serca zwalniać Kenny'ego lub czekać na jego samowolne odejście, ale jeśli to ma uratować ten klub... W głowie mi się nie mieści, co się zaczyna dziać z tym klubem, wiem że to tylko jedna porażka, ale chyba czara goryczy już się przelała. Nie chcę czasów, w których tacy przeciętniacy jak Adam czy Carroll grają z Liverbirdem na piersi, z dumą walcząc o 7 miejsce w tabeli... Zepsuli mi nieco urodziny, humor, ale pewnie w poniedziałek i tak zobaczymy ich radosne zdjęcia z treningów. Smutne to. Ale nie traćmy nadziei, Barcelona jeszcze kilka lat temu była w mega dołku, może teraz z Liverpoolem dzieje się coś podobnego? A wiadomo, co się działo później z Barcą... :) Damy radę, damy.
arius07 10.03.2012 23:08 #
Transfery nie najgorsze ale kasa za jaka zawodnicy zostali kupieni teraz przeraza!
Sirradix92 10.03.2012 23:10 #
eh...Możecie mnie hejtować ale skoro ktos taki jak Guardliola daję propsy LFC...to chyba wszystkie finansowe i polityczne wpływy powinny działać tak aby go ściągnąć....Nawet za cene szybkiego zarobku i pozbycia się przeciętnych zawodników ala Downing czy Adam.
boczeklfc 10.03.2012 23:12 #
Powiedzmy szczerze za taka kase na kontynencie mozna było znaleźć takich samych piłkarzy ale za mniejsza kase, albo i lepszych za angoli sie płaci o 1/3 więcej w stosunku do umiejętności
Gin 10.03.2012 23:38 #
Kenny sorry ale brak szczęscia to za mało by w ten sposób wymigywać się od prawdy...... Daliśmy dupy na pełną skalę, a napastnicy nie potrafią być skuteczni i poprowadzićtemu ....zwłaszcza Ci za 35 baniek.....także żal ogólny........
wieniec 10.03.2012 23:52 #
Sorry, ale od Liverpoolu oczekuję, że będą miażdżyć wszystko co na ich drodze - zwłaszcza drużyny tzw. środka tabeli
Milosz 11.03.2012 01:02 #
kurde mam dosyć tego gadania ze juz jest coraz lepiej, ze ta drużyna jest godna sukcesów ! Abo gracie albo sie opierda****!. Tyle kasy nie ważne z kim gramy ale z takim Sunderlandem powinniśmy wygrać!!!
Kocham Liverpool całym sercem ale bez przesady Bendtner z nikim nie potrafi strzelić ale oczywiście z nami mu się udało :/
simon89 11.03.2012 09:34 #
Z całym szacunkiem dla Dalglisha, jego wspaniałych osiągnięć, ale on się nie nadaję na trenera!
adam140186 11.03.2012 10:42 #
Jak przyszedł Dalglish i napisałem że to nieporozumienie bo jego pojęcie o footbolu zatrzymało się wieki temu to co niektórzy prawie mnie tutaj pożarli. A teraz widać wszystko jak na widelcu, końcówka ostatniego sezonu to był poprostu szczęśliwy traf i nic więcej. Mam nadzieje że Benitez w końcu wróci, miał pecha w ostatnim swoim sezonie w LFC że mu 2/3 składu z powodu kontuzji wyleciało stąd słaba lokata, i zwolnienie go w takich okolicznościach było błędem, to on miał "brak szczęścia". Wcześniej wzniósł klub do miejsca które mu się zawsze należało. Dwa finały LM, w tym jedno zwycięstwo, wysokie lokaty w Premier L, i sukcesy w pucharach krajowych. Dalglisch co najwyżej może powalczyć tylko o puchary krajowe nic poza tym. Choć z drugiej strony można przypomnieć że np. Alex Ferguson na początku z MU przez 5 sezonów nie wygrał nic, i patrząc na sprawę z tej strony można stwierdzić że Kenny zasługuje na kredyt zaufania, bo swoją wartość udowodnił nie jednokrotnie w przeszłości. Ja jednak twierdzę że Kenny w dzisiejszym świecie footbolu to nieporozumienie, błąd. I powinno się wrócić do Beniteza, bo on swoje też udowodnił, sukcesy były, oddanie dla klubu z jego strony także - mimo kłopotów z ówczesnymi właścicielami, a poukładanie zespołu na poziomie zajęło mu stosunkowo mało czasu.
thereds8 11.03.2012 11:01 #
przed meczem pisalem ze strata pkt bedzie dramatem..i teraz to możemy sobie o LM marzyć
miklas 11.03.2012 11:54 #
Po tym meczu smiało moge stwierdzić , nie mamy kreatywnych srodkowych pomocnikow ktorzy jednym zagraniem otworza droge do bramki Suarezowi , pozatym brakuje także drugiego napastnika który odciazy Suareza ! brakuje takze Lidera ! jak Stivi G nie gra nie ma kto pociagnac tego zespolu do góry , widac to gołym okiem ! :(
miklas 11.03.2012 11:54 #
Po tym meczu smiało moge stwierdzić , nie mamy kreatywnych srodkowych pomocnikow ktorzy jednym zagraniem otworza droge do bramki Suarezowi , pozatym brakuje także drugiego napastnika który odciazy Suareza ! brakuje takze Lidera ! jak Stivi G nie gra nie ma kto pociagnac tego zespolu do góry , widac to gołym okiem ! :(
Rusek1988 11.03.2012 12:58 #
Hmmmmm...... nie wiem jak wy ale wydaje mi sie ze ostatnio kazdy wszyscy uwazaja ze przegraywamy poniewaz brakuje nam szczescia hahaha przepraszam za to ale juz nie wiem co o tym myslec ogladalem co prawda tylko druga polowe i jestem zalamany tym co widzialem ADAM jak pierwszy OUT !!!!! to jest kompletny idiota, pilkarz ktory nie mysli wogole na boisku a ta jego lewa noga to tragedia ;/;/ ahhh szkoda gadac o reszcie ;/ a co do Kennego to nie jest6em pewien czy widzial on tabele po tym meczu a wyglada to wszystko znakomicie 7 miejsce , 5 pkt straty do Newcastle WSTYD !!!!! i 10 di Chelsea takze kolejny sezon beznadzieja totalna bez zadnych perspektyw na przyszlosc to mialbyc nowy sezon lepszy a jest dalej to samo g..... !!!
Chaki 11.03.2012 13:14 #
Od dłuższego czasu nie gramy zadowalająco, brakuje takiego drugiego Suareza, który będzie motorem napędowym drużyny, bądź silną postać, która weźmie na bary drużynę i doprowadzi ją do zwycięstwa. Druga kwestia to taktyka, KD bardzo nawiązuje do gry sprzed 30 lat, co nie przynosi żadnych efektów i wywołuje niesmak wśród kibiców. Myślę, że największy problem tkwi w trenerze, Daglish powinien dać sobie spokój i pozostać legendą, a nam potrzeba menedżera pokroju Franka Rijkaarda lub Marcelo Bielsy. Właściciele powinni poważnie myśleć nad zmianą trenera i przygotować gotówkę na lato, bo wzmocnienia są BARDZO PORZEBNE.
Cierpool 11.03.2012 13:22 #
Kenny, trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, niepokonanym.
Naprawde, przykro się robi gdy sie na to wszystko patrzy:(
boczeklfc 11.03.2012 14:57 #
Do lfc10 z całym szacunkiem ale rijkaard to nie jest dobry trener z tego co kiedyś czytałem miał świetnego asystenta który rozpracowywał rywali i dlatego barca tak dobrze grała.
wieniec 11.03.2012 15:15 #
Kenny gada od rzeczy, ale przyczyny porażek doszukiwałbym się w kontuzjach Gerrarda i Lucasa bo bez nich to nie mamy środka pola, reszta to jakiś żart.
Rybka 11.03.2012 15:30 #
Tu nie ma komu grać, tak myślę. Gdyby Luiz Suarez grał np. w Realu, Barcelonie, Manchesterze to strzelałby po 15-20 goli na sezon. Tu potrzeba kosmicznych zmian. Wypowiedź trenera przypomina mi te żenujące tłumaczenia Murinho z czasów jego pracy w Chelsea. Szczęście sprzyja lepszym, tyle na ten temat.
brinek8 11.03.2012 16:53 #
Manchester City przegrał z beniaminkiem.. I Co? myślicie że ich kibice będą chcieli zwolnienia Manciniego?? NIE! Właśnie nie bo tylko chyba kibice Liverpoolu są tacy. Ja wierzę i mam wielką nadzieje że pod wodzą Kennego Liverpool pokaże na co ich stać!
Bambaryla 11.03.2012 17:40 #
@brinek8

Głupie porównanie. Sądzisz, że gdybyśmy byli liderem i byśmy przegrali z beniaminkiem chcielibyśmy zwolnienia Kenniego! Wątpię. Zupełnie inna sytuacja tyczy się tych dwóch klubów.
brinek8 11.03.2012 17:47 #
Bambaryla- a powiedz mi kiedy ostatnio MC był tak wysoko w lidze? czekali czekali i się doczekali.. wszystko przyszło z czasem. Wy Liverpoolowi najwidoczniej nie dajecie nawet troche czasu i szans. Bolą takie komentarze jakie miały miejsce wczoraj tutaj i innym newsie. Obrażanie zawodników i trenera świadczy o was jakimi jesteście zerami i tak naprawdę jesteście kibicami tylko gdy klubowi idzie dobrze. Tak prawda.
simon89 11.03.2012 18:15 #
Ci co minusją ludzi, którzy mówią: Kenny nie nadaje się na trenera. To mają nasrane (za przeproszeniem), co z tego, że BYŁ WIELKIM graczem, ale trener z niego żaden taka jest prawda!!!!!!!! I naszej drużynie też potrzeba nowych zawodników, a pierwszym do opuszczenia jest Carroll, najdroższy piłkarz w historii klub i chyba zarazem jeden z najgorszych transferów!
fryz 11.03.2012 18:19 #
Ale ile w te lata kasy było wtopione w zespół ile przyszło wielkich talentów, tam nawet Carrol strzelałby na zawołanie więc nie mów tam z pieniędzy sie korzysta kupuje się gwiazdy i prawdziwych piłkarzy którzy wykorzystują swoje atuty , zagrywają piłkę wszędzie gdzie tylko nadarzy sie sytułacja a nie jak u nas tylko do tyłu a potem długa piła do przodu
boczeklfc 12.03.2012 19:59 #
Zgadzam się z jednym Liverpool potrzebuje czasu ale mimo wszystko nie można usprawiedliwiać budowaniem zespołu wszystkich słabych spotkań i problemów. Minęło już trochę czasu i można wymagać żeby zespól zaczął pokazywać swój własny styl i potrafił narzucać go rywalowi , na dzień dzisiejszy jest to kopanina i dużo przypadkowych i nie przygotowanych zagrań. Wydaje mi się ze do tej pory większość kibiców zachowywał się spokojnie, ale cierpliwość się skończyła.

Pozostałe aktualności

Wieści kadrowe przed meczem z Southampton  (0)
23.11.2024 10:45, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Nadszedł czas Conora Bradleya  (0)
22.11.2024 23:45, Bajer_LFC98, Liverpool Echo
Carrick pełen zachwytu nad Benem Doakiem  (0)
22.11.2024 23:42, K4cper32, Liverpool Echo
Decyzje Salaha o grze w kadrze pomagają LFC?  (0)
22.11.2024 19:54, Mdk66, Liverpool Echo
Trening przed Southampton - zdjęcia  (2)
22.11.2024 17:55, AirCanada, liverpoolfc.com
Ramsdale i Bednarek nie zagrają z Liverpoolem  (0)
22.11.2024 16:05, BarryAllen, southamptonfc.com
Data startu i końca przyszłego sezonu  (0)
22.11.2024 14:28, AirCanada, liverpoolfc.com