Nowe logo na mecz z Chelsea
W ostatnim meczu na Anfield przeciwko Chelsea piłkarze Liverpoolu wybiegną na boisko w koszulkach z nowych logo, które mają za zadanie zwiększyć świadomość społeczeństwa na temat ślepoty, której można uniknąć.
Logiem, które zastąpi napis Standard Chartered będzie „Seeing is Believing” – światowa inicjatywa naszego głównego sponsora, która ma na celu zebranie pieniędzy dla krajów rozwijających się gospodarczo w walce z możliwą do uniknięcia ślepotą.
Seeing is Believing zebrało już ponad 40 milionów dolarów, a celem tej organizacji jest zebranie 100 milionów dolarów do 2020 roku.
- Mamy możliwość wyeliminowania 80% ślepoty. Jednakże 39 milionów ludzi na świecie wziąć jest niewidoma. Pomoc takim ludziom w odzyskaniu wzroku zmienia nie tylko ich życie, ale również ludzi, żyjących w ich otoczeniu. Przywrócenie im wzroku daje im niezależność finansową i uwalnia ich od pewnych ograniczeń.
- Standard Chartered chce poprzez akcję Seeing is Believing chce kontynuować walkę z możliwą do uniknięcia ślepotą. W 2020 roku zamierzamy zwiększyć fundusz o kolejne 60 milionów dolarów by zwiększyć dostęp do opieki optycznej wśród ludzi żyjących w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie – wyjaśnia Richard Meddings, dyrektor finansowy grupy Standard Chartered i kierownik Seeing is Believing.
Dzięki akcji Seeing is Believing ok. 2,8 milionów ludzi odzyskało wzrok. To ogromna liczba osób, która może w pełni współdziałać z rodziną, społeczeństwem i wrócić do pracy czy szkoły.
Komentarze (9)
W każdym razie piękna idea, warto poprzeć.