SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1221

Adam i Cole dostali wolną rękę


Charlie Adam został poinformowany, iż może opuścić zespół za kwotę równą mniej więcej 5 milionów funtów. Zmiany w drużynie prowadzonej przez Brendana Rodgersa stały się pilniejsze po inauguracyjnej porażce 3-0 z West Bromwich Albion.

Adam, sprowadzony zeszłego lata przez Kenny'ego Dalglisha za 5,5 miliona funtów, przesiedział cały mecz na Hawthorns na ławce. Szkot nie uzyskał przychylności nowego menedżera the Reds. Rodgers pracuje z limitowanym budżetem transferowym i po kupnie Fabio Boriniego oraz Joe Allena za łączną kwotę 26 milionów funtów musi obecnie sprzedać piłkarzy, aby zwiększyć budżet transferowy.

Menedżer Liverpoolu byłby również skłonny pozbyć się Joe Cole'a, jednak zdaje sobie sprawę, iż istnieje małe zainteresowanie zawodnikiem, który zarabia około 100 tysięcy funtów tygodniowo i wytrzymał na boisku zaledwie 9 minut wchodząc jako zmiennik w meczu z West Bromwich, zanim nabawił się urazu, który może wyeliminować go z gry na około miesiąc.

- Wciąż potrzebujemy sprowadzić jednego, bądź dwóch graczy, jednak potrzebujemy również pracować z piłkarzami, którymi dysponujemy obecnie. Wiecie, jakie są ograniczenia związane z budżetem. Rzeczywistość jest taka, że ten klub zakończył poprzednią kampanię na ósmej pozycji i istnieją powody stojące za tym.

Wymownie, Rodgers mógł jedynie odpowiedzieć "nie ma łatwych rozwiązań" o sytuacji z Colem, którą odziedziczył. Liverpool może dotować do pensji gracza, jeśli jakiś klub wykaże chęć wypożyczenia go.

Tony Barrett

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (110)

Campoo 19.08.2012 22:23 #
super wiadomość na koniec dnia!
trzeba się pozbyć niepotrzebnego szrotu, który tylko obciąża nasz budżet płacowy.
wlodek12391 19.08.2012 22:24 #
Czekałem na ten dzień od dawna, szczególnie jeśli chodzin o Cole'a
Flaszek 19.08.2012 22:25 #
Bardziej bym się ucieszył, gdyby w tytule było "muszą" ;)
bielo1 19.08.2012 22:25 #
Po wyniku 0:3 wolałbym przeczytać, że ktoś przyjdzie, a nie, że jeszcze dwóch odejdzie...
Lfciorek 19.08.2012 22:26 #
"mogą odejść", a "rzeczywiście odejdą" to spora różnica, niestety...

SlawoLFC 19.08.2012 22:26 #
Myślę że jest to dobra wiadomość. Czas podkręcić tempo naszej gry, nadać mu nowej jakości, a tych dwóch panów cofało nasz rozwój, i uszczuplało budżet płacowy. Myslę że Adam może jeszcze strzelić parę goli, i odbudować formę w słabszym zespole, natomiast Cole niech powoli myśli o zawieszeniu butów na kołku.
lolita 19.08.2012 22:29 #
Bóg mnie wysłuchał :D
BobMarleyLFC 19.08.2012 22:29 #
RedWarrior zgadzam sie z Toba w 100%
Jaquar 19.08.2012 22:32 #
Brednie, Andy musi zostać.
kanians 19.08.2012 22:35 #
Jeśli to prawda to myślę, że można na nich ugrać spokojnie z ponad 10 baniek, a dodatkowo podobno FSG po porażce z WBA dało BR dodatkowe 30-35 mln na transfery.
Guadki 19.08.2012 22:38 #
A ja tymczasem oglądam sobie barcelone i stwierdzam że Tello by sie przydał jak cholera...
CieszonLFC 19.08.2012 22:38 #
Trzeba sie ich pozbyć i kupić napastnika i pomocnika :) a Andy ma zostać !! :)
esto 19.08.2012 22:40 #
Dupa się pali pod niektórymi. I nie mam na myśli piłkarzy.
sokol 19.08.2012 22:42 #
Do jasnej cholery!!! I kto przyjdzie w zamian, bo Sahin na pewno nie! Rogers jest bardziej nieodpowiedzialny niż mój 15 letni brat... Nie mamy kim grać, potrzebujemy transferów do klubu, a nie z klubu!!! Nie daj bóg jakieś kontuzje...
konriqe 19.08.2012 22:43 #
co niektorzy jada po Carrollu, bo sie uczepiliscie, ze kosztowal 35 nie waszych milionow. Wole walczacego Carrolla niż Suareza majacego non stop wonty do sedziow, oddajacego 10 strzalow na bramke bez praktycznie żadnego wymiernego skutku. On powinien grac na skrzydle a nie odpowiadac za strzelanie bramek. Tak czy owak napastnika potrzebujemy, ale zamiast Carrolla próbowałbym opchnac Stu, bo jest rzadki jak niedzielna kac kupa
CieszonLFC 19.08.2012 22:45 #
Redwarrior - ja nie bronie Carrola , tylko poprostu pod koniec tamtego sezonu zaczął łapać forme , a poza tym zawsze jako rosły napastnik może sie przydać . Wiem ze boli 35 mln ale mysle ze akurat on może sie przydac , a Adam ? on gra piach odkąd przyszedł i wygląda tak jak by mu sie nie chciało grać w piłke , a andy przynajmiej chce grać i ostatnimi czasami gra mu coraz bardziej wychodziła i był przydatny na boisku ,i zawsze może sie przydać, dlatego sadze ze powinnien zostać .
przemocc 19.08.2012 22:48 #
Ta tylko kto ich weźmie ? Panie Dalglish dlaczego i za co ? Z drugiej strony lepszy chyba darmozjad Cole na prawej niż super skrzydłowy Stu Downing. Masakra co za transfery w tamtym sezonie nam zafundował duet KD& DC. Z 2 sezony z tego będziemy się ogarniali. Damy radę... Musimy!
MattB 19.08.2012 22:52 #
oni muszą odejść a razem z nimi Carroll i Spearing
przemocc 19.08.2012 22:54 #
konriqe "Wole walczacego Carrolla niż Suareza" Wierzę w Ciebie cały czas myślę, że się tylko przejęzyczyłeś... Proszę sprostuj to i napisz, że tak właśnie się stało...
Lyzwa7 19.08.2012 22:55 #
Hah jakoś Suarez to największy walczak w zespole, ale szczegół:D Zawsze zapieprza od obrońcy do obrońcy, do bramkarza i nawet przy 4-0 dostaje szału, wścieklizny macicy, że coś mu nie wyszło, ambicji by się pół drużyny od Niego mogło uczyć z człapiącym Gerrardem na czele.
Daniel 19.08.2012 22:57 #
Zdecydowany krok sztabu jak i zarządu, dajemy jasny sygnał, że okres przeciętności w tej drużynie dobiega końca. Czystki zawodników bezproduktywnych cieszą nie mniej niż nowi zawodnicy. O ile po Adama powinien zgłosić się któryś ze średniaków EPL, to z Colem i jego tygodniówką mogą być problemy. Liczę tutaj na West Ham.

Kolejni na liście powinni być Downing, Spearing i być może Carroll, ale na nich pewnie zabraknie czasu w tym okienku.

Dawać nową siłę ataku i kogoś do obrony. W każdym bądź razie widać, że ktoś tam myśli.
konriqe 19.08.2012 22:58 #
RedWarrior
To wyjebmy tez Suareza, bo skutecznoscia nie grzeczy. Otoz w poprzedni msezonie caly zespol gral piach a wszyscy sie czepiaja Andiego. Gerrard jak grał grał słabo Suarez i jego skutecznosc to chyba jedna ze slabszych w lidze Adam Downing, Hendo etc etc... A wszyscy jebia Carrolla który jak już się wyleczył to widać było jakiś progres, a i reszty nic. Suarez blysnie raz nna 5 meczy i kazdy sie zachwyca i nic zlego nie powie. Zdejmij z oczów klapki 35 mln i patrz obiektywnie na wszystkich.
Piotrek
W ataku wole Carrolla niz Suareza i jak napisałem Suarez powinien grac na skrzydle, bo jak patrze jak Downing usiluje kwiac to mnie krew zalewa. I z łapkami w góre to na YT;)
sebix129 19.08.2012 22:59 #
Obecnie jesteśmy pośmiewiskiem w Anglii ... Ferguson za 24 patole kupuję RVP a my dajemy 35 baniek za Carolla ... Mimo iż po meczu byłem strasznie wkurwiony to nie wolno nam oceniać nowego trenera po pierwszej kolejce ale jeśli tak będziemy grali przez połowę sezonu to nie widzę sensu dalszej pracy z nim bo przecież kadry nie mamy aż tak słabej. Brakuję nam 2-3 transferów , na które oczywiście nowi właściciele nie mają kasy ;/
jaszyn 19.08.2012 23:00 #
Cole to istna pijawka :/ Adama pozbyłbym się z zamkniętymi oczami. Oby coś udało się zrobić w tej kwestii.
LivingforLFC 19.08.2012 23:01 #
I co z tego że Suarez walczy? On w ogóle nie potrafi reagować pozytywnie na ciężką sytuację na boisku. Jak jest fajnie, wygrywamy, to wychodzi mu wszystko, strzela z 50 metrów itp. Jak przegrywamy i trzeba gonić, to marnuje setkę za setką, nagminnie, a z WBA to już przechodził samego siebie. Ile setek zmarnował 3, 4? Jak można dostać piłkę na nogę na 5 metr przed bramką i walnąć w trybuny?
Lyzwa7 19.08.2012 23:02 #
Wiesz jaka jest zasadnicza różnica między Carrollem a Suarezem? Luis nawet jak gra cienko to stwarza zagrożenie, napędza akcje i wywiera presje na rywalach, a Andy tylko przeszkadza.
Z tych 8 sytuacji strzeleckich Luisa z WBA Andy miałby 1, której znając jego i tak by nie wykorzystał.
helmoot 19.08.2012 23:03 #
ja powiem tak - Suarez powinien grać na skrzydle, ale nie w TYM klubie, dla mnie to zwykły dupek, który nie zasługuje na reprezentowanie naszych barw
1imperator 19.08.2012 23:03 #
Nie gramy w LM to Robin więc i tak by do nas nie przyszedł, a przydałby się w końcu piłkarz, który strzela bramki regularnie, bo Luis Suarez nie wykorzystuje swojego potencjału.
żółtoczerwony 19.08.2012 23:05 #
Do tych że ktoś się uwziął na Carrola bo kosztował 35 mln mogę odpowiedzieć tylko tyle, że jest zupełnie odwrotnie. Ludzie go bronią bo kosztował 35 mln w związku z czym myślą, że odpali. Moim zdaniem nie jest to zawdonik o jakimś wielkim potencjale który może robić różnice w ofensywie, dlatego jestem jak najbardziej za sprzedażą go(oczywiście za odpowiednią ceną) a w zamian moglibyśmy kupić jakiegoś ofensywnego filigranowego zawodnika. A do tych co narzekają że Brendan sprzedaje zamiast kupować (i do kolegi który mówi że Brendan jest mniej odpowiedzialny niż jego 15-letni brat) radzę skoczyć po rozum do głowy... w artykule wyraźnie jest napisane że Liverpool ma ograniczony budżet trasferowy, więc żeby się wzmocnić, musi pozbyć się zawodników którzy i tak nie dają jakości naszemu zespołowi. Czy tak ciężko to ogarnąć?
LivingforLFC 19.08.2012 23:07 #
Chyba z 1000 razy zostałem zjechany na tej stronie że czepiam się biednego super grajka Charliego Adama. Nie było jego występu chyba który by mnie nie wkurwił. Zawsze albo czerwoną dostawał (Tottenham 4-0), albo robił nam rzut karny, albo marnował rzut karny (Wigan np), albo dostawał kontuzji po potknięciu się o własne nogi.
konriqe 19.08.2012 23:08 #
dannydt
skoro Suarezowi dobrze wychodzi kreowanie sytuacji to niech zacznie grac na skrzydle, bo on ma ze strzelaniem problem i to jest fakt.
Lyzwa
Carroll miałby jedną akcje ok. ale pomysl dlaczego? Czy to typ zawodnika,który sam ma sobie wypracować akcję, czy poprostu ją wykończyć, a to, że nasze skrzydła są niedołężne od paru sezonow i nie umieją piłki dorzucić to już nie go wina. Dlatego myślę, że Suarez powinien grać na skrzydle Carroll na szpicy, bo
barolfc 19.08.2012 23:08 #
Cole oddać z pocałowaniem ręki, sorki ale Sterling już go zjada na śniadanie, co do Adama to nie wiem sam, lubie go ale jesli miałby przyjść ktoś lepszy np. Sahin to jestem jak najbardziej za.
helmoot 19.08.2012 23:11 #
ludzie!!!! Carroll za Suereza w meczu z WBA i strzelamy dwa gole (prowadząc 0-1)
Lfciorek 19.08.2012 23:13 #
Mówiłem Wam, że Cole to parszywa, nieprzydatna pluskwa. Na dodatek, oprócz tego że jest cienki to jeszcze wiecznie kontuzjowany. Co za porażka....
Lyzwa7 19.08.2012 23:13 #
Konrique- pisałem to w kontekście kto ile daje drużynie, Suarez nie był w formie a i tak stworzył 8 sytuacji bramkowych, spieprzył co mnie niesamowicie w tym piłkarzu irytuje, bo to nie pierwszy i nie ostatni taki jego mecz.
Dobry napastnik potrafi stworzyć sobie sytuację samym wyjściem na pozycję, u Andy'ego z tym ciężko, gra jakby nie wiedział gdzie ma się ustawić, gdzie biec, co robić.
Napastnik musi wychodzić na pozycje, musi umieć grać bez piłki, Suarez to potrafi, a Andy? Andy staje i czeka na piłkę.
CieszonLFC 19.08.2012 23:13 #
Redwarrior- zgadzam sie ze nie jest zwrotny itp Osobiscie tez wole gre z klepy tak jak to robił suarez z gerro i kuytem :))) mysle nadal ze andy przyda sie na ławke. Poczekac chociaz do Stycznia zobaczyc go jak wchodzi z ławki i jak gra . Nie bronie go ani nic z tych rzeczy po prostu sadze ze na końcówki meczów może sie przydac.
konriqe 19.08.2012 23:14 #
a Ty jest wydałeś, ze tak rozpaczasz? nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem, tylko oceniac obiektywnie, jak kto gra, a nie patrzyc im w tygodniowki i cene transferu.
Lyzwa7 19.08.2012 23:17 #
Obiektywnie patrzać Carroll nie nadaję się do płynnej, szybkiej, technicznej gry, a do zespołu typu Stoke czy jakiegoklowiek klubu Sama Allardyce' a
Milten 19.08.2012 23:19 #
Brawo Brendan. Właśnie tak zachowuje się chłop z jajami. Po porażce nie obsmarowuje swoich graczy publicznie, tak jakby oczekiwali tego niektórzy kibice na tej stronie. Widzi potrzebę wzmocnienia składu, stara się zdobyć potrzebne fundusze. Dostrzega również najsłabsze ogniwa składu, takie na których można zarobić trochę grosza, a następnie zainwestować środki w odpowiednich graczy, pasujących do jego wizji footballu.

Wierzę w Brendana i jego umysł. Na początku, pewnie jak wielu, byłem bardzo sceptycznie nastawiony do jego kandydatury. Oczekiwałem wielkich nazwisk w wielkim klubie, również na ławce trenerskiej. Jednak nie sława jest potrzebna, aby wznieść klub znów na wyżyny możliwości. Moim zdaniem trafiliśmy na właściwego człowieka. Czuję do niego ogromną sympatię, jego słowa często są jak miód na moje rządne sukcesów serce, a wizja gry jaką preferuje napawa mnie optymizmem. Wierzę, że taki kapitan za sterem, potrafiłby nawet titanica wyłowić na powierzchnię. Niech tak się stanie.
konriqe 19.08.2012 23:20 #
Lyzwa, ja rozumiem Twoje argumenty, ale grajac 4-3-3 w ataku przy Carrollu na szpicy i Suarezie i Osamie na szkrzydłach, dryblingi 2 ostatnich można zakończyć wrzutką i to już problem Andiego co on z tym zrobi. a przy grze Borini- nic nie robiacy (poki co Wloch tylko oddajacy pilke, co umie Carroll i Poulsen do tylu tez niezle odgrywal.) Suarez na szpicy ze skutecznościa porównywalną do Carry. I Stu czego chyba komentowac nie musze to zdecydowanie wole pierwsza opcje, bo Barcelona nie ejstesmy i klepki takiej grac dlugo nie ebdziemy
sulik221 19.08.2012 23:21 #
Ludzie błagam was, jak przez te półtora roku można widzieć w Carroll'u
piłkarza godnego gry w LFC. Nie ma ani jednej rzeczy, która może przemawiać o jego przydatności dla drużyny. A już porównanie go z Suarezem to szczyt debilizmu. To jakby porównać Rasiaka z Ronaldo (obojętnie którym). Większość robi wyrzuty Suarezowi o pajacowaniei, a nie widzą co Carroll potrafi odwalić podczas meczu. Dlatego moim zdaniem miejsca Carroll'a jest z dala od Anfield, niech wraca do Newcastle czy innego West Hamu bylebym nie musiał go już nigdy w naszych barwach.

Wracając do tematu, to Adam i Cole powinni odejść jak najszybciej.
konriqe 19.08.2012 23:24 #
To patrzac obiektywnie jak to ladnie ujales Suarez rowniez jest impotentem strzeleckim biegajacym bez sensu, bo zadnmych korzysci z tego nie ma. Taka jest prawda snajper 8 strzałow z czego 2 bodajze z 3 m i bramki nie ma, litosci.
Lyzwa7 19.08.2012 23:24 #
Andy35- Czym się różni? Tym, że gościu mający 8 sytuacji stwarza większe zagrożenie niż gościu mający sytację 1, która wypracowali mu partnerzy, a nie On sam, tym się różni, że taki piłkarz napędza naze ataki i kreuje grę, nie stoi jak kołek, potrafi podać, kiwnąć, strzelić, grać pressinigiem, ściągać obrońców, grać bez piłki, wychodzić do piłek itp itd. Po prostu jest groźny i przydatny.
helmoot 19.08.2012 23:27 #
Andy35 - czy pan Suarez jest w stanie pozwolić wykończyć sytuację??
popatrz na szansę z WBA (koło 90 minuty) gdzie Gerrard nabiegał - i Suarez Go widział - ale i tak zamiast podać strzelił.
konriqe 19.08.2012 23:27 #
Reasumując mój to myślenia, których pewnie niektórych "zdziwił" Carroll powinien zostać jako zawodnik zadaniowy, a Suarez nie powinien grać na szpicy. A do listy Adam Cole dodałbym jeszcze Downing, bo koleś jest strasznie irytujący i słaby.
konriqe 19.08.2012 23:29 #
Łyzwa,
i co z tego? bo bramek z tego nie ma.
Lyzwa7 19.08.2012 23:29 #
Ale my nie będziemy grać pod Andy'ego, to nie wypali.
Lyzwa7 19.08.2012 23:31 #
No tak nie twórzmy wcale sytuacji na to samo wyjdzie;)
konriqe 19.08.2012 23:32 #
Pod Suareza nie wypala jeszcze dłużej. Carroll powinien zostać, Suarez skrzydło i nowy napastnik, bo inaczej to bedzie gorzej niz ro k temu.
Klapouchy93 19.08.2012 23:32 #
Super. Z naszej strony zrobił się pałac prezydencki. Tylko zamiast krzyża mamy Carrolla...

Ehh.. Wciąż mam przed oczami news kiedy Kenny uspokajał kibiców i mówił, że pieniądze dane Mu przez FSG będzie wydawać z rozwagą, niczym jego własne...
helmoot 19.08.2012 23:38 #
RedWarrior - jeżeli dla Ciebie OBIEKTYWIZM to większość to gratulacje!!! :)))))))
Lyzwa7 19.08.2012 23:39 #
Na jakiej podstawie Carroll powinien zostać?
No słucham?

Nie wypala pod Suareza? No tak, bo facet jest na takim poziomie o jakim 90% drużyny nie może marzyć, boją się brać na siebie ryzyko i oddają ją Luisowi, bo wiedzą, że On może coś z nią zrobić, to nie Jego wina, tak samo jak nie wina Gerrarda, że za często na Nim polegaliśmy, a teraz Stevenowi nawet się biegać nie chce.

Luis strzelił 11 goli w lidze, a Andy 4 jeszcze chcesz pisać, że to Carroll ma grać na szpicy?
konriqe 19.08.2012 23:40 #
RedWarrior
póki co to Twoje czytanie ze zrozumieniem chyba pozostawia wiele do życzenia. Gdzie ich porównuje? gdzie napisałem, że jeden jest lepszy od drugiego? napisałem, że na szpicy wole Carrolla, a Suarez powinien grać na skrzydle, a czy to jest porównanie? nie sądze. Hmmm a Twój argument 95 procent chce się go pozbyć? ciekawe... Chyba 95% tego chatu, bo w Anglii patrza na to zupełnie inaczej;) Skuteczność Suarez miał jedną za słabszych w lidze, także ja bym się z takimi nargumentami nie porywał, a od asyst sa skrzydła więc dalej utrzymuje, że on tam powinien grać;)YNWA
Lyzwa7 19.08.2012 23:41 #
Andy35- nie możemy czekać, dlatego potrzebujemy jeszcze jednego napastnika, łowcę bramek jak Inzaghi, a nie gracza typu Carrolla.
John 19.08.2012 23:46 #
@Lyzwa
Nie wierzę własnym oczom. Jeśli mnie pamięć nie myli, byłeś dużym obrońcą Carrolla w zeszłym sezonie, kiedy ja go krytykowałem.
Zmiana o 180 stopni widzę;)
Klapouchy93 19.08.2012 23:47 #
To może jakiś faksik do BvB z propozycją Carroll + 3 napompowane piłki + koszulka Gerrarda z autorfem i jakieś 5mln za Lewandowskiego?
Lyzwa7 19.08.2012 23:49 #
John- zmieniliśmy styl gry, do którego Andy bardzo nie pasuje, no i troszkę ślepo go broniłem przynaję się bez bicia;)
NorbertYNWA 19.08.2012 23:50 #
Nie posrajcie się tym Suarezem, tyle setek w tamtym sezonie+ w meczu z WBA by nawet Rasiak nie zje*ał, i co nam dają te całe siaty Suareza? co z tego, że minie 3 zawodników jak potem nie trafia w bramke, albo trafi w bramkarza, albo wypuszcza sobie piłkę, bądź wpada miedzy 3 zawodników i ją traci ? dajcie se spokój z tym ubóstwianiem Suareza, niech poćwiczy nad wykańczaniem akcji, a będę chodził co roku na kolanach do Częstochowy....
Andy powinien zostać, może i jest jakiś "toporny" ale wykazuje chęć walki o byt w klubie i w wyjściowej 11, a jeśli poprawi się w niektórych elementach, może dać nam spokojnie po 15 bramek w sezonie, wierzę w to...
konriqe 19.08.2012 23:52 #
Norbert
w całości się z Tobą zgadzam.
helmoot 19.08.2012 23:53 #
Andy35 - na tą "walke na każdej plaszczyźnie, murawa, sędziowie, piłkarze (choćby Evra), kibice" szczególnie w stosunku do sędziów i kibiców nie mogę patrzeć, ma grać- nie jęczeć!!!!!
John 19.08.2012 23:54 #
Lyzwa - a już najzabawniejsze jest to, że piszesz dokładnie to samo, co ja wtedy pisałem. Nigdy nie jest za póżno, żeby się nawrócić, jak mawiali pradawni słowianie.

Andy Carroll nie nadaje się wogóle.
konriqe 19.08.2012 23:57 #
zakrzev
bo on ma konczyc akcje, a jego koledzy z druzyny mu takich nie tworzyli? Wy wszystko zwalacie na jednego zawodnika, a to nie on jest problemem. Problemem są niedołężne skrzydła, które poprostu nie umieją tworzyć akcji kolegom.
NorbertYNWA 19.08.2012 23:58 #
@zakrzev, cieszę się niezmiernie, ale żeby Andy funkcjonował z Suarezem jak należy to muszą mieć kogoś za plecami, dla mnie cała pomoc wykazuje 0 chęci do kreowania akcji, albo nie umią, jeden kij. Wszystko co strzelamy od 2 lat to same przypadkowe akcje pod ostrym naciskiem, brakuje dobrych podań między obrońców, aby uruchomić atak, w tamtym sezonie i w meczu z WBA, żeby Suarez&Carroll coś strzelili to musieliby sami przejąc piłke, podać sobie i wykończyć akcje.
Dziękuje za uwagę...
1imperator 20.08.2012 00:00 #
Suarez grał więcej od Carrolla, też byłem zdziwiony, całe 500 minut węcej. Luis musi się poprawić, bo jeśli Andy rzeczywiście nie nadaje się do LFC, to Suarez nadaje się tylko trochę, robi za mało na standardy klubu, chcemy na pewno więcej. Na Carrolla nadal liczę, ten nasz nowy styl mnie nie porywa, dobrze mieć plan B.
Klapouchy93 20.08.2012 00:01 #
Chyba właśnie powinniśmy dojść do wniosku, że prawdziwym problemem jest Downing a nie Carroll. Skoro tak mu zależy na grze w Liverpoolu to zmniejszyć mu pensję do 40tys i niech zostanie. Oby Osama nam się udał...
Lyzwa7 20.08.2012 00:02 #
NorbertYNWA- póki co to ten strzelający w bramkarza i kosmos Suarez walnął 17 goli i 11 asyst w 39 meczach, a Andy 9 goli i 6 asyst w 47, a więc rozegrał 8 meczów więcej i strzelił/asystował prawie 2 razy mniej.
konriqe 20.08.2012 00:02 #
danny
Ty sie dziennikarzami i TV nie sugeruj. Bo tam jest to co inni chcą żebyś myślał;) A Andy na pewno umiejętności ma ku temu żeby strzelać bramki w tym klubie.
sulik221 20.08.2012 00:05 #
konriqe - nawet nie wiesz ile idealnych piłek dostał Carroll w tamtym sezonie. Do dziś mam w pamięci mecz z Wolves gdzie w idiotyczny sposób będąc 5 metrów od bramki jebnął z całej siły w poprzeczkę. Akurat Carroll sytuacji miał wiele, a w PL zdobył aż 4 bramki (naprawdę powalające osiągnięcie, niektórzy obrońcy wiele strzelali). Carroll się nie nadaje do niczego, a jego karierę w LFC najlepiej przedstawia wyjazdowy mecz z Newcastle.
esto 20.08.2012 00:05 #
Internety mi zawirusowaliście.
NorbertYNWA 20.08.2012 00:05 #
@Lyzwa7, no tak Andy jest super sprinterem jak Luis, człowieku, każdy zawodnik gra inaczej, jeden sam sobie ulepi gola z kawałka gówna, inny potrzebuje wsparcia kolegów z drużyny, każdy ma inne atuty w grze. Gdyby w tych wszystkich meczach, Andy dostawał porządne piły na głowę, czy też na noge i by je pier*olił jedna za drugą to bym się nawet nie sprzeczał.
LITOŚCI !
NorbertYNWA 20.08.2012 00:07 #
@sulik221, akurat w meczu z Newcastle coś w nim pękło, pokazywał po tym meczu coś więcej jak reszta kopaczy z Anfield...
Sory za tych kopaczy, ale aktualnie większość zawodników jest wypalonych.
konriqe 20.08.2012 00:09 #
Lyzwa mowisz o ilościach goli, to jeszcze przytocz ilość strzałow na bramke skoro tak sie statystykami podpierasz.
Sulik, chcesz się licytować kto więcej 100 nie strzelił?
sulik221 20.08.2012 00:11 #
konriqe - wolę patrzeć jak Suarez marnuje setki wypracowane przez samego siebie, niż jak Carroll niweczy wysiłek całego zespołu.
paink 20.08.2012 00:12 #
Macie racje, sprzedajmy w pizdu Carrolla, przecież gdzie jak gdzie, ale w ataku mamy nadmiar napastników, a w tym sezonie gramy tylko na 4 frontach. Suarez spokojnie 60 spotkań w sezonie rozegra, jaki problem...
konriqe 20.08.2012 00:15 #
sulik, a to już Twoja subiektywna ocena i nie mam zamiar o niej dyskutować, bo nie o to tu chodzi
Lyzwa7 20.08.2012 00:16 #
Konrique- Ja się zgadzam, że Suarez miał o wiele, wiele więcej strzałów niż Andy, jednak On sam sobie większość wypracował, a Andy?
Podaj mi umiejętności, które pozowlą mu na dobrą gre w systeme Rodgersa?
Ja Ci wymienie jego atuty
-siła
-gra w powietrzu
-strzał z lewej nogi
-zgrywanie piłek

teraz wady:
-słaba technika
-zerowe przyśpieszenie
-tragiczna gra bez piłki
-nie potrafi się wystawić do podania
-nie potrafi się ustawiać w polu karnym
-nie wywiera ciągłej presji na obrońcach
-jest mało zwinny
-spowalnia akcje
-jest nieskuteczny


konriqe 20.08.2012 00:20 #
"nie potrafi" można podciągnąć pod gre bez piłki, spowalnia akcje, on nie jest od ich kreowania tylko konczenia, a to, że na siłe koledzy z druzyny chcieli z niego playmakera zrobic to iina sprawa.
kazdy z jego atutow moze sie przydac;) ja ide rano do pracy.kazdy ma swoje zdanie;) Carrol powinien zostac. YNWA
Lyzwa7 20.08.2012 00:26 #
Owszem może się przydać, El Zhar też mógł się czasem przydać.
Nie da się kogoś od zera nauczyć jak ma wychodzić do podań, wyczucia tempa i czasu, nie da się nauczyć ustawiania się od zera do poziomu zadawalającego w krótkim czasie.

Tak nie jest od kreowania sytuacji, ale jak już ma piłkę i ją odda to niech zabierdziela w pole karne, a nie sobie truchta.

Gdybyśmy mieli grać jak chciał Kenny to powienien zostać, ale my mamy grać inaczej niż wrzutkami w pole karne na sekwoje jak drużyny Big Sama, my mamy dominować rywali, grać szybko i płynnie, gdzie tu widzisz wolnego, ociężałego i ślamazarnego Carrolla?
cryme 20.08.2012 00:42 #
Dla mnie osobiście większym rozczarowaniem od Carrolla jest Suarez. O ile od Andego nie wymagałem w ubiegłym sezonie zbyt wiele z racji na jego słabe umiejętności, o tyle od Suarez miał być kimś kto będze robił tą "różnicę" na naszą kożysć. A niestety Luis poza tą ogromną liczbą niecelnych strzałów pokazuje się praktycznie co spotkanie z bardzo niekorzystnej strony ( patrz symulowanie, machanie rękami, cała sytuacja z Evrą itd).
cryme 20.08.2012 00:44 #
@dannydt - Powiedz to Abramowiczowi hahahaha
GlueStick 20.08.2012 00:45 #
Co wy kur*a chcecie od tego Carrolla? Czy to on sobie wymyslil ze bedzie kosztowal 35 mln? To klub zrobil glupote ze dal za duzo i nie miejcie pretensji do chlopaka. I tylko slepy nie zobaczy ze jak Andy wchodzi na boisko to gra dobrze. Jak nie bedzie dostawal dobrych podan to zeby sie zesral to z samych niedokladych wrzutek na pałe nie nastrzela bramek. To jest typowy napastnik, on potrzebuje ladnych, dokladnych dogran a u nas wlasnie tego brakuje.
lodi 20.08.2012 00:47 #
jaaa chcę już demspeya bardzo proszę !!!!!! :(
blAm 20.08.2012 00:50 #
Adama sprzedać jak najszybciej Cole'a to samo.
Glodzilla 20.08.2012 01:13 #
michalurs - wyczuwam panikę, chyba czas spać ;o
Nareszcie dobry news, oby znalazł się kupiec.
Perchal 20.08.2012 01:24 #
Kurde chyba się zagubiłem to jest news "Adam dostałwolną rękę" czy "użytkownicy LFC.pl chcą sprzedać Carrolla" Dla mnie sprawa jest oczywista Carroll zostaje i nie ma o czym gadać. Może to nie jest Falcao albo Cavani ,nie grzeszy też skutecznością ,ale Suarez całego sezonu sam nie pociągnie.Niech wchodzi chociaż na te 30 minut i strzeli 5-10 bramek .I skończcie z tekstami kosztował 35 milionów i ma tygodniówke 80 tysięcy. Andy pokazuje że chcę zostać na Anfield i grać w piłkę .On nie chciał kosztować 35 milionów to my za niego tyle zapłaciliśmy i ta cena go ciągle przytłacza. Krótko mowiąc tak jak kiedyś "Balcerowicz musiał odejść " tak Carroll MUSI ZOSTAĆ .
saperman 20.08.2012 01:40 #
Adam tu, Cole tam, a sprzed nosa wymyka nam sie Sahin, ktory przechodzi na roczne wypozyczenie z opcja transferu definitywnego do Arsenalu... Sigurdsson, teraz Nuri Sahin. Takie perelki nam uciekaja : (
Bil 20.08.2012 01:47 #
Adam chyba wie że u nas nie pogra więc niech sie pakuje.
Nadal wierzę w Rodgersa i nie wiem czemu ale jakoś nie moge doczekać się debiutu Assaido (wolę po nazwisku) cichy tani transfer a wydaje mi się że genialny może dlatego że się za dużo filmików na yt naoglądałem no ale zobaczymy.
Arvedui 20.08.2012 01:51 #
Adam to niestety zawodnik pokroju Koncheskiego i Poulsena, czyli angielskich średniaków, ewentualnie klubów walczących o utrzymanie.

@NorbertYNWA - nareszcie jakiś rozsądny głos
@RedWarrior - choćbym miał podobne do ciebie stanowisko, to po przeczytaniu wszystkich twoich postów za nic nie potrafię przyznać się, że się z tobą zgadzam. Twoja argumentacja opiera się zawsze na jedynie słusznych argumentach, a każdy odszczepieniec o innym zdaniu zawiera się w "zdecydowanej mniejszości", "5%" itd. Nie lzja.
michuuuu 20.08.2012 07:03 #
nareszcie jakis dobry news <3
Potrzebujemy nowej jakosci a nie jakis drewniakow
adam, cole, carroll, downing wszyscy out !!!!!!!
Swoja droga nie rozumiem dlaczego w skladzie lfc sa prawie wylacznie zawodnicy z wysp brytyjskich ktorzy sa drozsi a wcale nie lepsi od obcokrajowcow. Czy tak trudno pozyskac kogos z bundesligi czy ligue 1 za normalna kase ??
Hubi05 20.08.2012 07:51 #
Ja jestem za sprzedaniem Carrolla oraz Adama ponieważ za Carrolla zapłacono 35 mln funtów tyle co można by było kupić 2 albo 3 zawodników a chce żeby sprzedano Adama ponieważ dla mnie to był nie wypał ale to jest tylko moje zdanie.
Lyzwa7 20.08.2012 07:54 #
Michalurs- jakie 20 mln? Allen kosztował 15;)
Za tymi transferami Beniteza? Kromkamp, Josemi, Morientes, Voronin, Gonzalez? Boże... Facet pracuje z cała drużyną od około 2 tygodni, nie skompletował jeszcze kadry pod swoją wizję, dopiero zaczął przebudowę, my zmieniamy diametralnie styl gry i mentalność zespołu! To nie przyjdzie od razu bez jaj, a nie mamy wesołego Romka co by nam nakupował Hazardów.
Mleko 20.08.2012 08:28 #
widze że drewna opuszczają tartak jeszcze tylko jedna kłoda ...
Lyzwa7 20.08.2012 09:02 #
Nie stworzył mistrzowskiej drużyny, pierwszą 11 miał owszem świetną, ale ławka? Zawsze brakowało na niej jakości.
Zbudował trzon drużyny, ale przy okazji wywalił sporo kasy na szrot, z początku kupował na ilość nie jakość.
Jednak zauważ ile zajęło mu zbudowanie tej prawiemistrzowskiej drużyny, 4 lata, a tu po jednym ligowym meczu panika i szydera z Brendana.
normanel 20.08.2012 09:46 #
Suarez nie wykorzystuje świetnych sytuacji jest nagle złem? Ludzie jak można tak bardzo bronić Andy'ego? Ok Luis może nie zawsze wykorzysta świetną sytuację, ale co ma powiedziec taki Andy? W zeszłym sezonie grali porównywalną ilość meczy i co? Suarez 11 bramek, Caroll 4. Luis potrafi jeszcze zaasystować, stworzyć sytuację. A co ma Andy? Wzrosti i chęci. To jest za mało. Przez półtora roku grał drewno i co się naglę stanie? Dostanie oświecenia? Usłyszy głos, który powie mu jak grać? Nie, dalej będzie ambitnym drewnem o dużych chęciach. Luis za to w końcu coś strzeli i ci co teraz go przeklinają będą go uwielbiać. A przegrana LFC z WBA to nie jest wina Suareza, tylko całego zespołu, który chcąc grać taką piłkę, nie może być, aż tak statyczny, bo ataki są zbyt łatwo rozbijane. Wtedy zagrożenie może stworzyć tylko, ktoś z dryblingiem. A więc na pewno nie nasz ambitny Andy
konriqe 20.08.2012 10:19 #
z tym, że Benitez stawiał na ilość, a nie na jakość to bym nie szalał tak, bo jak wiemy Benio łatwej wtedy nie miał sytuacji z właścicielami, a oni też nie byli jakoś skłonni sypnac 100 mln na transfery. Był geniuszem taktycznym, ale z tymi słabszymi przegrywanie zaczęło się od niego, bo nie mógł przygotować taktyki pod nich ze względu na ich nieobliczalność. Za Houlliera taki np Ipswich punktowaliśmy jak chciecilismy, no ale wtedy był napstnik-Owen, Boze ile ja miałem jego plakatów... Problemem jest to, że Suarez nie moze grać u nas na szpicy, bo nie ma skutecznosci, a tego nam potrzeba. Patrzac nna naszą kadrę, wątpie by Borini mógł nam dać wiele bramek, a Morgan prawdopodobnie jest za młody, aczkolwiek gdyby mógł nam dać tyle bramek ile potrzeba to prawdopodobnie już by grał końcówki. Carroll najpredzej może postrzelać grając na szpicy(chociaz wolałbym napstnika innego niz on), a Suarez i tak będzie się kwiać mijać i coś mu tam wejdzie pięknego jak ze Stoke wiec on mniej bramek strzelac tez nie bedzie. Jezeli ktos nie widzi tego, że my nie mamy skrzydeł i napastnika jakim niegdyś był Owen czy Torres to jest slepy, a miedzy innymi przez brak klasowych skrzydlowych nie pozwala w pelni wykorzystac atutow Andiego, ktorego miec na lawce chcociazby to naprawde nie jest taka zla sprawa. A co do Kellego jak ktoś napisał, że chce go sprzedać, to wez się ogarnij. Hendo akurat mnie irytuje ale ze wzgledu na wiek moze cos z niego byc jak np Lucas sie rozwinał.
tomek76 20.08.2012 10:24 #
Co do przyszłości Adama i Cole to nie mam żadnych złudzeń. Natomiast Carroll powinien zostać. Nic nie tracimy dając mu szansę, a myślę że on odpali jeszcze. Wiadomo, że nigdy nie będzie grał jak Cavani, ale może dla nas strzlić jeszcze dużo bramek. Jest tylko jeden warunek. Musi grać w pierwszym składzie. Statystycznie nie jest dużo gorszy od Suareza, bo niestety statystyki dla Luisa są złe. Suarez potrzebuje 3-4 tzw setek, żeby coś wpadło do sieci. Oczywiście Suarez jest dużo bardziej kreatywny, ale na granie na szpicy nadaje się tak samo jak Andy.
Lyzwa7 20.08.2012 10:24 #
konriqe dlaczego Carroll ma większe szanse na strzelanie niż Borini?
Fabio ma instynkt i potrafi się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie+ ma bardzo dobre wykończenie.
konriqe 20.08.2012 10:29 #
Lyzwa powiedz mi szczerze, ile meczy widziałeś Boriniego od początku do końca? Bo jeżeli uważasz, że jest to napstnik, który będzie walić po 20-30 bramek w sezonie to się (obym nie miał racji) grubo mylisz. Filmikami na YT też bym się nie sugerował, bo Degen też dobrze tam wyglądał.
paink 20.08.2012 10:31 #
Pomijając atrybuty, czysto sportowe Carrolla (w ocenie których, nie jesteście do końca sprawiedliwi) nie możemy sobie pozwolić na stratę napastnika. Plusy z tego takie, że obniżymy budżet płacowy i...tyle. Sorry, ale nie wierze, że przez te 10 dni kupimy za tą ewentualną kasę za Carrolla (ok. 18-20 mln), jakiegoś klasowego snajpera. Tym bardziej, że mówilo się o jego odejściu w ostatnim dniu okienka. (Ciągle czekam na Clinta, ale jego transfer nie ma nic wspólnego z Andym).
Carroll jest też inną opcją w ataku. Fajnie, że wszyscy wierzą w tą tiki-takę magika Brendana, ale co jeśli będzie trzeba zagrać inaczej. Boże sezon liczy dla nas ponad 60 spotkań we wszystkich rozgrywkach.
Zobaczcie czołowe drużyny PL, chociażby oba Manchestery, jakie mają zaplecze w ataku. United miało 4 klasowych środkowych napastników. Mało? Najwyraźniej mało, więć kupili jeszcze RvP, a wy chcecie się pozbywać jednego z DWÓCH środkowych napastników.
konriqe 20.08.2012 10:33 #
A napisałem wczesniej, że uważam, że potrzebujemy napdziora innego nowego, który bedzie mogl strzelic tyle bramek bo prawda Carroll tyle nie strzeli, a Borini z pewnością też nie. Z tym, że wole Carrolla na ławce, który może zaoferować coś innego niż, oddanie piłki do kolegi.
Lyzwa7 20.08.2012 10:41 #
Może w przysżłości będzie, ja liczę, że te 15 strzeli.
Nie widziałem dużo, ale z tego co widziałęm, słuchałem różnych opinii to jest taki gościu co dostawi nogę, potrafi się znaleźć w polu karnym.
Carroll w półtorej sezonu nie pokazał, że może być gwarancją bramek

Patrząc na same statystyki

11/12
Borini: 27 meczów 10 goli 1762 minuty gry
Carroll 47 i 9 goli 2917 minut

10/11
Borini: 12 meczów 6 goli 908 min
Carroll: 29 meczów 13 goli 2233

Kto jest skuteczniejszy?
Przypominam, że w NEwcastle cała gra była ustawiona pod Carrolla, a na Boriniego nikt nie grał.
konriqe 20.08.2012 10:55 #
opierasz się non stop na statystykach, a jak wiemy one klamia. ja nie uważam, że Carroll Borini czy Suarez moga byc naszymi głównymi snajperami, potrzebujemy kogoś innego, jak Torres dawniej. Jednakże Carroll na ławce by się przydał, bo co jak co, ale w końcówkach to on może dać wiele zespołowi. Dlatego nie uwazam ze jest na tyle slaby zeby go oddac. Bo jak inni pisali, a co wtedy kiedy plan A nie wypali. Czy nie warto miec kogos jak Big Andy na którego będzie się walić każdą piłe żeby zgrał podczas 0-1 dla rywala i 90 minucie? czy dalej będziemy klepać miedzy obroncami wtedy. Czy Borini pomoże obrońcom swoim wzrostem siłą jak przyjdzie bronić wyniku? Wątpie. Wiec nie uwazam, że nie powinniśmy zatrzymać go u siebie. Może dać nam wiele, a jak Bernard powiedział po 1 meczu z Homel, że oni dobrze taktyke dobrali do nas i nie mogliśmy grać swojej piłki, to ja nie chce wiedzieć jak za tydzień niespełna dobrze z taktyka City wyjdzie.
Lyzwa7 20.08.2012 11:03 #
Nie pomoże wzrostem, ale biegając od obrońcy do obrońcy i stosując pressing pomoże nam w szybszym odzyskaniu piłki i utrudni rywalom wyprowadzanie ataków, nie zgarnia lagi na łeb, nie zastawi się gdy piłkar mu oskakuje przy prawie każdym przyjęciu, bo jest jednak lepszy technicznie.

Czyli mamy przegrywając walić długie piły w Carrolla i wprowadfzać jedne wielki chaos w naszą grę?
Mamy go trzymać na wszelki wypadek?
Obcinamy tygodnióki, musimy oszczędzać, a mamy tryzmać gościa z wilekim kontraktem, nie pasującego do gry?
Na wszelki wypadke możemy mieć Ngoo jest jeszcze wyższy, a dodatkowo lepiej gra nogami i nawet dryblować potrafi, a zarabia kapsle.
walderam 20.08.2012 11:19 #
do ataku nie trzeba nikogo nowego kupować, wystarczy postawić na takiego Morgana, a bedzie z niego pociecha..
gdyby było ustawienie 4-3-3 to ostatnia trójka suarez, borini i Morgan na szpicy..
to co potrafi najlepiej to strzelanie bramek..może go nie być widać przez 80min. meczu ale ma ten talent do strzelania goli..jest tam gdzie powinien, wystarczy głowe wsadzic, wyprzedzic kogos na tym ostatnim metrze, dostawic noge..
a do pomocy to takiego A.Johnsona na skrzydło i bedzie git
Montoya 20.08.2012 12:13 #
Tak jest pozbyć się szrotu Adam, Cole, Clowning, Carroll WON!
Za te pieniądze z ich sprzedaży dało by radę kupić 2-3 dobrych utalentowanych graczy zza granicy!
kader 20.08.2012 13:38 #
mam pytanko: czemu mój komentarz został usunięty?
simon89 20.08.2012 14:00 #
"Dostać wolną rękę" - powinni jeszcze Carroll, ten super wysoki napastnik, tak to ironia. Crouch był też wysoki, ale potrafił walić bramki, nie 4 w 1 sezonie. Acha i Peter nie przyszedł do nas jako najdroższy gracz w historii klubu. A i jeszcze Pan Stewart Downing, powinein opuścić Anfield, noszenie koszulki na piersii z godłen The Reds, do czegoś zobowiązuje!!!
normanel 20.08.2012 14:21 #
@konriqe
Nie wiem czy mi się tylko tak wydaję, ale na końcówkę meczu, przy słabym wyniku, nie wchodzi zazwyczaj wysoki, dobrze zbudowany snajper, tylko ktoś obdarzony dużą szybkością, kto ma grę drużyny rozruszać, przy zmęczonych już obrońcach rywali, więc moim zdaniem, ten argument jest słaby. Ale jest to tylko moja opinia.
alexrulez 20.08.2012 14:34 #
Adam OUT! w końcu jakaś pozytywna wiadomość.
mayro78 20.08.2012 15:25 #
I bardzo dobrze! Trzeba pozamiatać po ekipie KD

Pozostałe aktualności

Peter Moore o nowych kontraktach  (0)
21.11.2024 18:52, Wiktoria18, Liverpool Echo
Lewis Koumas zachwyca w Stoke City  (0)
21.11.2024 17:13, FroncQ, Liverpool Echo
Jak skończyło się marzenie Ojo  (0)
21.11.2024 16:29, Tomasi, thisisanfield.com
Obrońca Liverpoolu bliżej powrotu po kontuzji  (0)
21.11.2024 13:45, Bajer_LFC98, thisisanfield.com
Kto był mocno eksploatowany w reprezentacji  (1)
21.11.2024 13:16, BarryAllen, thisisanfield.com
Bednarek nie zagra z Liverpoolem  (21)
20.11.2024 17:49, Mdk66, thisisanfield.com