TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1601

Pepe Reina broni się przed krytyką


Pepe Reina broni się przed pomeczową krytyką. Jego błąd spowodował utratę 2 cennych punktów w starciu z Manchesterem City. Spotkanie zakończyło się remisem 2:2.

Wyjście bramkarza Liverpoolu zostało bezlitośnie ukarane przez Sergio Aguero. Napastnik The Citizens odebrał Brendanowi Rodgersowi ważne zwycięstwo.

Reina zanotował spore wahania formy w tym sezonie, przeplatając imponujące występy rażącymi gafami.

- Niektórzy twierdzą, że jestem w złej formie, lecz moim zdaniem tylko 3 spotkania można zaliczyć do tych mniej udanych.

- Był to dla mnie bardzo dziwny sezon, bo ominęło mnie wiele spotkań z powodu kontuzji. Od kiedy przybyłem do Liverpoolu była to dla mnie najbardziej niespokojna kampania, zarówno indywidualnie jak i drużynowo.

The Reds cały czas zarzuca się brak konsekwencji w ostatnich spotkaniach, jednak Reina, który niedawno powrócił do składu Hiszpanii na jutrzejszy mecz towarzyski z Urugwajem w Doha, utrzymuje, że były to zdarzenia przypadkowe, związane z adaptacją do nowego stylu gry.

- Dla Liverpoolu jest to okres przejściowy; drużyna zmienia swoją filozofię. To zajmie trochę czasu. Ludzie muszą wykazać się odrobiną cierpliwości. Jest to dla nas całkiem normalne, że wciąż popełniamy błędy. Obecnie nie jesteśmy jeszcze w stanie walczyć z większymi drużynami.

- Istnieje spora różnica między nami, a czołowymi drużynami, zarówno finansowa, jak i drużynowa. Mają nad nami przewagę wielu punktów, jednak nie dlatego, że posiadają jednego czy dwóch lepszych zawodników.

Reina był łączony z powrotem do Barcelony w letnim okienku. Jego tata, Miguel, niedawno stwierdził, że bramkarz Liverpoolu z chęcią skorzystałby z takiej okazji. Jednakże, Jose nie ma zamierza odchodzić z Anfield.

- Mam ważny kontrakt z Liverpoolem i myślę tylko o grze dla tego klubu.

- Przeszłość mojego taty jest związana z Barceloną. Ma pewien sentyment dla tego klubu i to był powód takiej wypowiedzi. Chciałby dla mnie jak najlepiej, ale mam jeszcze sporo do rozegrania tutaj i nie mam nic więcej do powiedzenia na ten temat.

Napastnik Daniel Sturridge opuścił zgrupowanie reprezentacji Anglii na jutrzejszy mecz towarzyski z Brazylią na Wembley. Powrócił do Melwood, żeby wyleczyć kontuzję uda.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (52)

Lyzwa7 05.02.2013 14:59 #
Na przykład mają bramkarzy, przez których nie tracą 8 goli w lidze.
Nie jesteśmy w stanie walczyć? Facet spieprzyłeś strasznie sprawę z City i wymawiasz się takim kiepskim tekstem?
LewikLFC 05.02.2013 15:04 #
Piłkarz, który twierdzi że nie mamy szans walczyć z najlepszymi nie ma prawa grać w tak wielkim klubie jak Liverpool FC. YNWA!!!
Chaki 05.02.2013 15:05 #
Reina z całym szacunkiem, ale CO TY PIEPRZYSZ?!
krzych144 05.02.2013 15:10 #
Chyba czas Reiny w Liverpoolu powoli dobiega końca. Jednak nadal w niego wierzę i chcę, żeby grał jak kiedyś.

Czy Coutinho jest w składzie reprezentacji Brazylii ?
John 05.02.2013 15:10 #
Broni się w pokraczny sposób, ale to co mówi to prawda. Tabela od kilku sezonów jasno pokazuje, że nie potrafimy rywalizować z najlepszymi w kraju. Nie zakłamujmy rzeczywistości tylko poprzez ciężką pracę próbujmy to zmienić.
bartulek 05.02.2013 15:14 #
zjedz snikersa i odpal barcelone sobie na plejaku ...
Miles 05.02.2013 15:16 #
akurat w niedziele to Reina zrobił tą różnice miedzy nami a "lepszą" drużyną
redsik 05.02.2013 15:16 #
Ludzie jaką macie krótką pamięć to masakra z MC zaje... sprawę zgodzę się, ale to że z Arsenalem ratował nam kilka razy dupę to już nikt nie pamięta :/ Pepe jest graczem Liverpoolu i należy mu się szacunek, także zatkać japy ! Łysy Jeszcze udowodni jakim jest świetnym bramkarzem . YNWA
Czarodziej 05.02.2013 15:18 #
Zamiast bronić się przed krytyką, niech po prostu zacznie bronić...
redsik 05.02.2013 15:20 #
ps: w ten sam sposób zaje... sprawę Daniel nie kryjąc Dzeko(nie wiem jak się pisze jego nazwisko) przy pierwszej bramce ale do niego jakoś nikt nie ma pretensji
MastersFromAnfield 05.02.2013 15:23 #
"Obecnie nie jesteśmy jeszcze w stanie walczyć z większymi drużynami."
What ? !
Pepe, no proszę cię.
Zawaliłeś sprawę, ale nie zwalaj na drużynę.
rafal94 05.02.2013 15:23 #
Go home Reina, you're drunk!!!!
LuisS 05.02.2013 15:23 #
Lubię go, ale jak latem zgłosi się kupiec, to się nie obrażę jak odejdzie...
grozdek 05.02.2013 15:23 #
Reina to fachowiec. Ma słaby sezon, podejmuje czasem kretyńskie decyzje, ale patrząc na ogół to dobry golkiper i nie wydaje mi się aby sprzedawanie go było dobrym pomysłem. Trzeba kupić kogoś kto będzie mu patrzył na łapy i czekał na każdy błąd. Może wtedy odzyskamy starego Pepe.
Sim0nSs 05.02.2013 15:24 #
@redsik
Taką piłkę jak ta do Dżeko to profesjonalny bramkarz łapie i przecina, a nie patrzy się na to, co robi obrońca.
horseman 05.02.2013 15:30 #
Oj Jose Jose wystraczyły by zwykłe przeprosiny za błąd który kosztował nas bardzo wiele. Czasem lepiej za wiele nie mówić i choć rozumiem przesłanie tej wypowiedzi to słowa tak niefortunnie dobrane, że można by pomyśleć - odpuszczamy...
redsik 05.02.2013 15:30 #
@Sim0nSs
Aha to tak jak "takie piłki jak strzał Stevena na 1-2 dobry bramkarz łapie bez problemu " stary z całym szacunkiem ale to jest piep...... o Szopenie
Sim0nSs 05.02.2013 15:32 #
Ja mówię o podaniu do Dżeko 1 metr przed nosem Reiny, a nie bombie Gerrarda wkręconej z woleja. Czytaj ze zrozumieniem.
Lyzwa7 05.02.2013 15:33 #
Nie przesadzaj winę bardziej ponosi Agger za fatalne krycie oszusta.
cichyy 05.02.2013 15:43 #
Zdarza się, trudno. Teraz rozegra 3 dobre mecze i będzie wielki zachwyt jaki to Reina jest wspaniały. Ludzie ogarnijcie się troche a nie co mecz narzekacie na kogo innego. Rozumiem popełnił błąd ale nie od razu żeby go sprzedawać...
redsik 05.02.2013 15:45 #
Czytam, czytam i nie wierze własnym oczom co ty wypisujesz człowieku, polecam obejrzeć powtórkę :
http://www.youtube.com/watch?v=4gvNN3EWym4
zmar 05.02.2013 15:50 #
Popełnił koszmarny błąd, zresztą nie pierwszy raz i w dodatku nie potrafi przyznać się do winy. Żenujące zachowanie, a ludzie związani z klubem piszą, że to Dzeko zachował się źle, zamiast skopić się na własnych problemach...
Sim0nSs 05.02.2013 15:52 #
Może też i Aggera wina, ale on był źle ustawiony do tej piłki, inaczej miał szansę ją przeciąć.
Czarodziej 05.02.2013 15:55 #
@Cichyy: Nie, nie będzie zachwytu nawet jakby i 5 dobrych spotkań rozegrał. Po pierwsze, nie rozegra, bo jeśli nie potrafi powiedzieć "przepraszam, zawaliłem", tylko zwala winę na "niegotowy zespół", to coś z jego mentalnością jest nie halo. I nawet jakby grał ku zdziwieniu wielu znakomicie przez 89 minut meczu, to i tak każdy będzie się bał, że w 90. nasz super "gatekeeper" będzie w stanie sam strzelić sobie gola...

Po drugie, Reina cieniuje od kilku sezonów. Ma dobre momenty, ale to już jedynie pojedyncze przebłyski. Nie można mówić, że i kibice, i klub są niewdzięczni, nie doceniają jego roli, tego, co zrobił. Gdybyśmy mieli wystawiać graczy za zasługi, to do dziś w ataku biegaliby Dalglish z Rushem...

Poza tym Reina dostał chyba wystarczająco wsparcia... Powinien usiąść na ławie wiele razy. Kilkukrotnie za czasów Dudka, za Cavalieriego, a nawet ostatnio za Jonesa, który w momencie poprzedniej kontuzji Pepe grał naprawdę znakomicie... Jednak Pepe zawsze miejsce otrzymywał. Nawet gdy strasznie cieniował, bo każdy mówił, ze to klasowy bramkarz i musi się tylko obudzić. Problem w tym, że obecnie to nie jest klasowy bramkarz, tylko niedźwiedź, który zapadł w sen zimowy. Bardzo długi sen...
Licznerek 05.02.2013 16:05 #
Co on gada, jak to nie jesteśmy w stanie walczyć z większymi drużynami? QPR wygrało na Stamford, Leeds pokonało Tottenham, Oldham wygrał z Liverpoolem i takich przykładów można wymieniać wiele, wiele więcej. Nikt od nich nie wymaga Bóg wie jakiej serii zwycięstw z czołówką ligi, ale od czasu do czasu będąc słabszym zespołem można wygrać mecz. My nie wygrywamy, m.in. przez takie błędy jak jego z City.
liverpoolbasia 05.02.2013 16:14 #
LewikLFC Raina nie mial na mysli, ze my jestesmy slabi-kolejne zajefajne tlumaczenie redakcji-on mial na mysli to, ze jestemy nowym, swiezym skladem, mlodym i ze potrzebuja czasu zeby sie zgrac...
Zostawcie chlopa w spokoju...wiele razy nas ratowal i pewnie nie raz jeszcze uratuje.
TheRedsOne 05.02.2013 16:16 #
Uuuu no to troche mnie zmartwil swoja wypowiedzia. Zamiast skulic leb i powiedziec ze " wiem, moja wina, przepraszam, nastepnym razem przemysle takie zachowanie na boisku " to on pisze ze to wina calej druzyny i ze LFC nie jest jeszcze gotowy walczyc z "wiekszymi druzynami" . Hmm... zapewne morale po takiej wypowiedzi BRAMKARZA w zespole wzrosnie niebywale hahaha. kurcze z MC moglismy wygrac a to chyba wlasnie ta "wieksza druzyna", no chyba ze mistrzowie kraju to jakis sredniak. Naprawde moim zdaniem to zle sie wypowiedzial i zero skruchy. Nie mowie ze Out ale tutaj mozna bylo jakos inaczej sformulowac slowa. na dzien dzisiejszy to moim zdaniem Pan, Panie Reina nie jest gotowy na walke z czolowymi druzynami a nie LFC.

Bierz sie Pepe do roboty, skoro mowisz ze chcesz u nas zostac na dlugo jeszcze !!!
Zubol89 05.02.2013 16:21 #
Bramkarz ma być rasowym s...elem, dlatego podoba mi się, że jest pewny siebie, pomimo wpadek i słabszej formy. Najgorzej dla nas wszystkich byłoby, jeśli straciłby wiarę teraz we własne umiejętności.
PlaSt87 05.02.2013 16:29 #
Bramkarz jest rozliczany z dobrych interwencji czyli NIE WPUSZCZANIE PIŁKI DO BRAMKI.. Gdyby wyjście do Aguero wybił były by oklaski i gratulacje.. Wyszło jak wyszło i powinien spuścił głowę, uderzyć sie 3 razy w serce i pokutować.. ot tyle ;]
Patas 05.02.2013 16:34 #
Zgodze się, że popełnił błąd, że bramkarz na tym poziomie nie powinien popelniać tak głupich błędów ale nie powinno sie tak naskakiwac na bramkarza.brakarz powinien mieć oparcie w kolegach z drużyny i kibicach, powinien wiedzieć, że nawet jak puści ''babola''' to wciaż będzie szanowany to pozytywnie wplywa na jego psychike i wyniki.
Qba10 05.02.2013 16:40 #
jeszcze ma czelnosc sie bronic przed krytyka... czytalem gdzies ze przez jego bledy ucieklo nam 14 pkt...
helmoot 05.02.2013 16:52 #
jak nie zagra z WBA, rozpaczać nie będę
Kostuch 05.02.2013 16:57 #
" Niektórzy twierdzą, że jestem w złej formie, lecz moim zdaniem tylko 3 spotkania można zaliczyć do tych mniej udanych."

I ile punktów straciliśmy w tych 3 meczach. I niech teraz tak sobie powie Agger, Skrtel i reszta zespołu, że zaliczyła mniej udane spotkania.
Arvedui 05.02.2013 17:11 #
Wszyscy tak rzucający się po przeczytaniu wypowiedzi Reiny niech się przejdą, a jak już wrócą, niech przeczytają ten tekst jeszcze raz. Potraktujcie te wypowiedzi jako komentarz do całego sezonu, a nie konkretnego meczu. Jasne, że można było wygrać któryś z meczów z City, Arsenalem, Chelsea, czy choćby zremisować z United. Ale tak się nie stało. Ktoś popełnił błąd, ktoś się z kimś nie zrozumiał i się nie udało. I te właśnie punkty dzielą nas od czołówki. 9 od czwartego Tottenhamu.

Też zgadzam się, że popełnił błąd przy bramce na 2-2, ale obiektywnie trzeba powiedzieć, że szansa na to, że Agüero trafi spod samej linii końcowej była znikoma. To przede wszystkim był świetny strzał. Gdyby Reina został na linii, to Kun prawdopodobnie objechał by Škrtela. Jakby Agüero nie trafił, to wszyscy by uznali, że Pepe zaryzykował, ale dobrze go wypchnął do linii.

Apeluję o troszkę dystansu. do tego wszystkiego. Niemniej zgadzam się, że przydałby się ktoś, kto mógłby być numerem 1. Bo Jones jest zawodnikiem, który w każdym meczu ma 50% szans na to, że sam sobie strzeli gola. Tyle, że latem znowu będą pewnie inne pilniejsze pozycje do obsadzenia niż bramka.
fabio29 05.02.2013 17:12 #
3 mecze można zaliczyć do mniej udanych, bo reszta meczów to było kompletne dno w jego wykonaniu.
almond 05.02.2013 17:25 #
Z drugiej strony, Aguero nawet nie mierzył w bramkę - jeśli uda Wam się znaleźć filmik z bramką to zwróćcie na to uwagę. Miał chłopak wiele szczęścia, a Pepe zaryzykował i niestety przegrał. Najgorsze, że to któryś już raz z rzędu...
liverpoolbasia 05.02.2013 17:35 #
Piotrek8LFCfan pod ktoryms artykulam napisalam, ze sie z Toba prawie zawsze zgadzam. Zgadzam sie z 2 czescia Twojej wypowiedzi, a co do pierwszej powiedz mi..ktory z wymienionych Panow nas nie zawiodk w tym sezonie? Kazdy jeden. Wiec czemu Raina nie mogl? Jak Suarez strzeli to gosc, jak Pepe puscil gola to wszyscy po nim jada...jak byla szansa na strzelnie takiej bramki1:100. Bronie go bo niektorzy tu maja zero szacunku do niego jako osoby i NASZEGO BRATA! Nie lubie tego.
mibaloo 05.02.2013 19:24 #
Wy chyba naprawdę jesteście debilami każdy zapomniał jak Reina bronił dupy zawodników a po za tym obrona też się fajnie zachowała skoro tak puścili Aguero a po meczu z WBA pewnie będzie jak to Reina super bronił

Moim zdaniem Reina to mimo wszystko jeden z lepszych bramkarzy w europie

YNWA!! PEPE
YoSoyRojo 05.02.2013 21:43 #
Piotrek8LFCfan @
Dobrze gadasz- piłkarze z drużyny powinni się asekurowac.
Nie zamierzam bronic Reiny ale czy Skrtel widząc,że Pepe idzie na Aguero nie powinien zaasekurowac pustej bramki?Tym czasem Martin odpuszcza pogoń za Aguero,zwalnia i się przygląda co się wydarzy zamiast zapiepszac na bramkę
LivingforLFC 05.02.2013 22:26 #
Najmniej winny jest tutaj Reina. Winny jest Rodgers, który w 2 kluczowych meczach sezonu wykorzystał 2 zmiany na 6 możliwych. Żenujące.
Lyzwa7 05.02.2013 23:30 #
LivingForLFC- Żenujący jest Twój komentarz, który w dodatku mija sie z prawdą ;)
Z resztą nie wiem jakim sposobem przez Rodgersa zremisowaliśmy z City? Hmm gdyby wstawił np. Boriniego to Reina by nie wyszedł nie wiadomo po co z bramki i Aguero by nie strzelił?
LivingforLFC 05.02.2013 23:51 #
Niby jak mija sie z prawdą? A co, może nie zrobił po 1 zmiany w każdym meczu? Chyba wszyscy się zgadzamy że podstawą piłki nożnej jest przeprowadzenie 3 zmian w prawie każdym meczu. W 90% spotkań przeprowadza się po 3 zmiany. Ewentualnie czasami 2. 1 zmiana w meczu to jest ekstremum, a w 2 meczach z rzędu, i to takich ważnych, to już jest patologia.

Trener który pracuje z danym zespołem już PÓŁ ROKU ma OBOWIĄZEK dobrać sobie taką ławkę rezerwowych, by mieć na niej 3 piłkarzy którzy mogą wejść na zmianę i stanowić wzmocnienie dla zespołu.

To jest żałosne jak niektórzy będą bronić Rodgersa aż do śmierci niezależnie od tego jaką chałę będzie odstawiał. Jakby było 0 zmian albo dzikie taktyki z 4 napastnikami albo 7 obrońcami to też super kochasie Rodgersa będą pisać że jest to boski Mesjasz a winny jest jak zwykle Reina/Carragher/Skrtel/Agher/Wisdom/itp.
LivingforLFC 05.02.2013 23:55 #
ojej przepraszam, rzeczywiście 2 zmiany z City, przecież była w DOLICZONYM CZASIE druga zmiana! WOW! Trzeba było urwać trochę cennych sekund, bronić wyniku, 9 punktów straty do Tottenhamu to jest znakomity rezultat!
Lyzwa7 05.02.2013 23:56 #
Zrobił 3 zmiany ;p

A nie wpadłeś na to, że uznał najwidoczniej, że nie warto nic zmieniać?

Co to z resztą za wymogi, że musi robić w 90% przypadków zmiany?
Zmiany to nie obowiązek tylko zabezpieczenie na wypadek kontuzji/braku sił/słabej gry, to nie jest żaden przymus.

Taa jak zwykle winny... jak zwykle winny to wg Ciebie jest Rodgers i jak zwykle za byle co trzeba Go skrytykować.
LivingforLFC 06.02.2013 00:00 #
Ja tylko powiem jedno, autorytetem i mentorem dla Rodgersa jest podobno Jose Mourinho. Jak przeprowadza Mourinho zmiany? Jak w zegarku. 60,70,80 minuta, często podwójne od razu przy zmianie rezultatu. Jestem pewien że gdyby to Mourinho siedział u nas na ławce z Arsenalem to przy 2-1 NATYCHMIAST poszłaby podwójna zmiana Wisdom>Enrique, Carragher>Skrtel. Przecież ta dwójka już oddychała rękawami, Walcott kręcił Wisdomem jak chciał, Carragher cały czerwony, ledwo stoi, dostał w nerę w 40 i znokautowany leżał. Było widać gołym okiem że zaraz zawalą bramę.

Na ławce doskonali zmiennicy, a ta dwójka spędza na boisku po 90 minut. O co tutaj chodzi?
Lyzwa7 06.02.2013 00:03 #
Carragher nasz najlepszy obrońca w meczu z Arsenalem miał zejść? Kto normalny zmienia stoperów w trakcie gry?
Wisdom grał dobrze w defensywie, nie rozumiem czemu się chłopaka czepiasz inaczej niż dla zasady.
Wszedł Enrique żeby odciążyć Luisa i Johnsona od zadań defensywnych, ale na taki manewr pewnie też nie wpadłeś.
LivingforLFC 06.02.2013 00:06 #
Ty mi wytłumacz czemu Enrique OBROŃCA zmienia Sturridge'a NAPASTNIKA przy 2-2. PRZY REMISIE. Co nam dawał remis? NIC. Remis czy porażka, niewielka różnica, i tak top4 w dupę, a lm mówi pa pa. Nie można było zaryzykować i powalczyć o zwycięstwo? Nie było już nic do stracenia. Jakie zadania defensywne? Po co? Zadania defensywne to mogły być przy 2-1.
Lyzwa7 06.02.2013 00:08 #
Zapomniałeś jak świetnie Enrique grał na skrzydle co?
Myślę, że wniósłby więcej niż Borini czy Sterling, obaj młodziacy są bez formy, więc kto miał wejść hmm? Słucham?
Lyzwa7 06.02.2013 00:10 #
Zadania defensywne w sensie-> Suarez nie musi zapierdzielać tylko gra w ataku, Johnson może więcej atakować, bo nie gra przed nim nastawiony bardzo ofensywnie Suarez tylko mniej ofensywny Enrique, za czym szło by większe zaangażowanie w ofensywę 3 zawodników, szczególnie, że Sturrodge grał przeciętnie.
LivingforLFC 06.02.2013 00:10 #
Rodgers to super taktyk, zmiany były doskonałe, tylko jakoś z 2-0 i 2-1 zrobiło się 2x 2-2. I zamiast 5 punktów straty jest 9.
Ale to wszystko jest przez Reinę!
Lyzwa7 06.02.2013 00:10 #
Nie wpsominając, że trzeba było upilnować Walcotta, którego Ty umieściłeś po drugiej stronie niż grał.
Lyzwa7 06.02.2013 00:12 #
I oczywiście świetny argument szkoda tylko, że jak zawołał do zmiany Enrique było jeszcze 2-0.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com