TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1653

Wypożyczenie Carrolla było błędem


Ostatni tydzień tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że wypożyczanie Andy'ego Carrolla do West Ham było błędem. W sobotnim meczu z Reading Liverpool nie potrafił strzelić bramki najsłabszej drużynie Premier League.

Ok, można powiedzieć, że ich bramkarz miał świetny dzień, jednak nasze wykańczanie akcji było za słabe. To był dzień, w którym potrzebowaliśmy Carrolla, nawet jeśli miałby wejść tylko z ławki to z pewnością wniósłby do gry coś nowego. A w środę Andy zagrał bardzo dobry mecz z Manchesterem United na Upton Park.

Widzieliśmy na co go stać - był zawsze tam, gdzie trzeba i uprzykrzał życie obrońcom rywala. Ludzie mówią, że on nie pasuje do stylu gry Brendana Rodgersa, jednak w klubie ważna jest różnorodność. W Premier League są drużyny silne fizycznie i kiedy mierzysz się z nimi musisz mieć możliwość by podjąć z nimi walkę na tym polu.

Poza byciem groźnym w atakach West Ham, Carroll pokazał też jak dużo daje drużynie jego gra w powietrzu kiedy przychodzi do bronienia się.

Wiem, że mówi się teraz o powrocie Carrolla latem do Newcastle, jednak ja szczerze liczę na to, że Rodgers da mu szansę, że klub go wesprze i zatrzyma.

W tym tygodnie pojawiły się również spekulacje na temat sytuacji bramkarza Swansea, Michela Vorma, który miałby opuścić klub i powiedział, że z chęcią wróci do współpracy ze swoim byłym menedżerem na Anfield. Ja mam nadzieję, że Rodgers zostanie przy Pepe Reinie. Jeśli Liverpool ma sprowadzić bramkarza musi to być ktoś lepszy od Reiny, a nie sądzę by w tym momencie było wielu takich graczy.

W meczu z Reading dwukrotnie świetnie interweniował, a poza tym znacznie się poprawił patrząc na to, co prezentował na początku sezonu, a fakt, że Manchester United i Arsenal miały w przeszłości na niego chrapkę tylko podkreśla to, jak duże szczęście mamy zatrzymując go w swoich szeregach.

Tommy Smith

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (25)

Hulus 20.04.2013 11:17 #
Jak strzelaliśmy ze średnią 3 bramek na mecz to nikt o Andym nie wspominał. Wystarczyło wykończyć po jednej z wielu akcji w ostatnich dwóch meczach i byłoby teraz cicho o wielkim Angliku. Błędem nie było wypożyczenie Andy'ego, ale fiasko transferu przynajmniej Dempseya. Musieliśmy ściągnąć latem kolejnego napastnika i daliśmy ciała.
Lyzwa7 20.04.2013 11:18 #
Błędem był jego kupienie, jeden z najgorszych transferów w historii klubu.
Asahi 20.04.2013 11:18 #
"Widzieliśmy na co go stać - był zawsze tam, gdzie trzeba i uprzykrzał życie obrońcom rywala."
Tylko co do jednego można się zgodzić, widzieliśmy rok temu na co go stać. Na poziom West Hamu. Chyba tylko przypadkiem był tam gdzie trzeba i to częściej obrońcy przepychali go jak szmacianą lalkę mierzącą prawie dwa metry.
Po tym zdaniu skończyłem lekturę, Carroll nic by nie zrobił w tamtym meczu. Co najwyżej wywołał salwę śmiechu jakąś efektowną glebą.
PiotrekS 20.04.2013 11:18 #
Te prośby o danie jeszcze jednej szansy Carrollowi już nie są nawet śmieszne. Są żałosne...
romic 20.04.2013 11:19 #
Normalnie genialne myślenie. Trzymać zawodnika, którego tak naprawdę nikt nie chce w klubie z powodu jego słabego panowania nad piłką i wyszkolenia technicznego na poziomie Championship tylko dlatego, żeby w kilku meczach wszedł z ławki, powalczył w powietrzu i spróbował strzelić gola. GRATULACJE. Przypomnę, że w zeszłym sezonie miał swoje szanse i też mieliśmy ogromną ilość strzałów na bramkę ale nie potrafił dobrze się ustawić i strzelić gola. Gdy jest z nami to w każdym newsie jest info, że kosztował 35 mln i nie sprawdził się, a teraz nagle jest dla nas zbawieniem bo strzelił kilka goli?? No bez przesady.
lstyle 20.04.2013 11:23 #
Nie przesadzajmy, takie mecze jak ten z Reading, w ostatnim sezonie byly na porzadku dziennym. Dzisiaj przytrafia sie nam jeden, na dluzszy czas, a to nazywa sie juz progres.
tasty 20.04.2013 11:44 #
Nie od dziś wiadomo, ze Smith czasami lubi powiedzieć głupotę. W samym 2013 roku strzeliliśmy więcej bramek niż jakakolwiek inna drużyna w Premier League. Po co nam ten Carroll?
Patas 20.04.2013 11:48 #
A komu On potrzebny?
Krzysiek 20.04.2013 11:49 #
Istyle czy Ty oglądasz mecze czy masz tak krótką pamięć? Takie mecze jak z Reading czy West Ham było dużo więcej.@ razy ze Stoke, 2 razy z WBA, Swansea, Aston Villa u siebie i pewnie jeszcze coś by się znalazło gdybym nie pisał z pamięci
Lyzwa7 20.04.2013 11:50 #
Sid- cały ubiegły sezon graliśmy na Carrolla czy przynosiło to pozytywne efekty?? Andy osłabia nas swoją obecnością na boisku, jest za słaby na ziemi.
Asahi 20.04.2013 11:51 #
@Sid, rok temu Downing dograł mu tyle piłek na czoło albo do pustej siaty i skończył ze świetnym wynikiem asyst. Pierwsza taka wrzuta na typową dobitkę do Daniela i od razu wpada bramka. Do Carrolla trzeba dograć piłkę tak, by odbiła mu się dobrze od głowy czy buta i wpadła do bramki. Często mam wrażenie, że on sam nie ma na to zbyt dużego wpływu.
AustralianMagic 20.04.2013 11:58 #
Ashai - akurat Downing to rok temu idealnych piłek na głowę dograł może z 2-4 przez cały sezon, a tak to wrzucał na oślep...
Gdyby nie wysoka tygodniówka to chętnie widziałbym AC na ławce. Mówiecie, że drewno, ale jak zakładał siatki Terry'emu, czy kładł go na ziemie to wtedy drewnem nie był.
romic 20.04.2013 12:15 #
Może i potrzebujemy alternatywy dla Suareza. Ale po co nam gorsza alternatywa o 10 klas? Mamy mieć równy skład, w którym każdy walczy o pozycje to po co się osłabiać? Jeżeli mamy być dobrym zespołem to musimy się jak najszybciej dociąć od zawodników typu Carroll. Pamiętam jak w zeszłym sezonie cieszyłem się, że przyjął piłkę i nie stracił albo dobrze odegrał. Drybling to był dla niego kosmos, a upadki normalka. Nie na takich zawodnikach buduje się zespół walczący o top4. Do wszystkich, którzy go bronią, a zarazem chcą w naszym zespole. Chyba was poje...o!! Newcastle nas wyruchało na tym transferze niesamowicie, cały świat się z nas śmieje, a wy dalej chcecie brnąć w to gówno udając, że to perfumy od Armaniego.
romic 20.04.2013 12:32 #
@sid
Po co na jakaś alternatywa. Dla stylu? A teraz jest zły? Dwa mecze bez gola tylko przez słabe celowniki bo sytuacje były i chcesz zmieniać cały sposób grania? Wymień mi zespoły grające dwoma stylami. Każdy zespół pod wodzą jakiegoś trenera ma swój własny i niepowtarzalny styl bo są różni zawodnicy. Mogą być podobne ale nie takie same. Chyba lepiej opanować jeden do perfekcji"Jakim trzeba być ograniczonym umysłowo by chcieć" coś takiego robić?


To, że nie walczymy dobrze o górne piłki to nie wina braku Carrolla, a błędy w treningu, które na pewno widzi Rodgers. Mamy odpowiednich zawodników tylko źle się ustawiają. Evra jakoś przy rożnych szaleje, a warunków to za bardzo do tego nie ma.
romic 20.04.2013 12:35 #
@sid
Jak się cieszę, że za sterami mamy normalnych i kompetentnych ludzi, a nie takich obłąkanych jak Ty. To co, że przegraliśmy ze Stoke. Gdzie oni teraz są? Brendan zapowiadał, że przywrócenie do elity potrwa pewien okres czasu i na pewno to nie będzie w tym sezonie bo trzeba wszystko poukładać. To o co Ci chodzi?
Lyzwa7 20.04.2013 12:51 #
Sid- przeczytałem i nie widzę żadnego nie zrozumienia w moim komentarzu. Andy Carroll grał w Liverpoolu po prostu bardzo słabo.
Miał komu zgrywać, ale jego słaba postawa wynikała nie z braku wsparcia, a braku umiejętności ustawienia się czytania gry, lenistwa, gry bez piłki itp. To jedno wymiarowy piłkarz w sam raz do takiego WHU.

Zgoda, że potrzebna jest alternatywa do naszego stylu gry, ale Carroll nią nie jest i nie będzie, ma zbytnie braki w wyszkoleniu piłkarskim. Co innego taki Lukaku, Dzeko, Cavani, Jackson Martinez, RVP- dobrzy w powietrzu i na ziemi, i takiego gracza musimy znaleźć, który przez umiejętność gry w powietrzu nie będzie osłabiał nas na ziemi, potrzebujemy kogoś jak Torres.

Andy Carroll gdyby nie był leniem i nie zarabiał 80 tys na tydzień to by pewnie został w klubie, ale nie opłaca się trzymać gościa z taką pensją na wypadek jakby nie szło po naszej myśli.

Napastnik do zwiększenia opcji jak najbardziej tak, ale nie Carroll,
zbanowany 20.04.2013 12:54 #
`sid- zgadzam sie z Toba w 100%, jest nam potrzebna alternatywa i AC jak najbardziej mi pasuje a co do reszty klikaczy to moze laskawie zauwaza ze treaz mamy wieksza technike w skladzie wiec i lepsze pilki moga leciec na glowe AC, a tak poza tym czy ktos z Was pomyslal ile miejsca dla LS moze zrobic Carrol?
ps. man city tez gra jednym system juz 2 sezeon i co? Gdyby nie magicy w skladzie byliby kolo nas w tabeli.
pozdro
paink 20.04.2013 12:55 #
Haha widzę, że zabawa trwa w najlepsze :)
@sid - szacun dla Ciebie, że próbujesz wytłumaczyć pewne sprawy, ale dobrze Ci radzę daruj sobie, bo i tak tych "ekspertów" nie przekonasz. Na tej stronie mówienie o AC, w innej formie niż drewno, nie ma racji bytu :)

A co do tych alternatyw, to oczywiście zgadzam się z @sid.
Potrzebujemy graczy, którzy potrafią zagrać trochę inaczej. Obecnie mamy Suareza, Sturridga, Coutinho, wszyscy bazują na tym samym (szybkość, drybling, świetna technika), ale czasami (mecz z Reading), nie idzie, kontrolujemy mecz we wszystkich aspektach, ale nie możemy strzelić bramki, mija 60min, 70min, chyba trzeba coś zmienić, ale co? BR odwraca się do ławki rezerwowych, a tam... Shelvey i Assaidi!!!
Chyba wszyscy wiedzą, że w Premier League, nie ma już łatwych spotkań, z jednymi można wygrać techniką i finezją, z innymi trzeba wyszarpać punkty w brzydkiej i fizycznej walce. Obecnie do tego drugiego nie mamy wykonawców. Niestety...
romic 20.04.2013 13:03 #
@zbanowany
Śmiejesz się z City i chwalisz ich magików. Dobra ale chciałbym, żeby nasz klub był w takim miejscu i do tego miał takich magików. Na pewno nie jest nim to Carroll



alternatywa - dwie wykluczające się możliwości, np. mieć alternatywę;
Ze słownika. Więc mówiąc "chcemy Carrolla i jego styl" to gramy bez Suareza. Nie mogą grać razem bo się wykluczają i ograniczają wzajemnie. Gracze szybcy, dobrzy technicznie to jest to czego potrzebujemy. Jakiś klub coś osiągną grając długie piłki na DREWNO. Są wysocy gracze ale nie są oni ograniczenie technicznie. I takich potrzebujemy.
KondziuLFC 20.04.2013 14:12 #
@sid
idź siać ferment gdzie indziej. Carrol grał świetnie, dobrze się zapowiadał ale będąc już w Liverpoolu nie wykorzystał szansy i się nie sprawdził. Trza inną alternatywę. Po cichu wierze w Fabio ;p
Lyzwa7 20.04.2013 14:35 #
Ale teraz zadajcie pytanie czy możemy sobie pozwolić na rezerwowego za 80 tys tygodniowo.
Hulus 20.04.2013 15:03 #
"Brak nam kogoś kto powalczyłby o górne piłki"

W jakim sensie walczył? Przebijał lagę na wbiegającego napastnika? Piłka ewoluuje i na najwyższym poziomie takie rozwiązanie nie daje już szans na długofalowy sukces. Może pomóc utrzymać się na powierzchni WHU czy Stoke, ale nie daje tytułów, nie dziś.

Poza tym Suarez fantastycznie radzi sobie z długimi piłkami. Potrafi pod kryciem przyjąć, nawet się obrócić i atakować. Sturridge też jest w tym niezły. A Carroll jak nie zgrał a udało mu się przyjąć to cofa się z piłką do tyłu i odgrywa do stopera, czyli tego, który przed sekundą mu zagrał lagę. Jakby to był Zlatan to inaczej byśmy rozmawiali a tu chodzi o gościa, który nie ma techniki, podania, źle się ustawia i wbrew mitowi gra słabiutko głową. Nie pamiętacie jak w poprzednim sezonie częściej z kilku metrów chybiał niż trafiał chociażby w światło bramki?

Na młyn w WHU się nadaje. Do nas nie. Skoro nie poradził sobie, kiedy Kenny ustawiał wszystko pod niego to jak niby miałby odnaleźć się w nowych realiach przy Rodgersie. Oczywiście, że potrzeba więcej opcji. To nie tajemnica, że mamy wąską kadrę, ale Andy nie jest żadną odpowiedzią na nasze problemy.
lstyle 20.04.2013 16:51 #
Krzysiek@ a czy Ty pamietasz, ze w zeszlym sezonie mielismy praktycznie tydzien w tydzien takie mecze? Progres jaki jest taki jest, i kazdy widzi, ze Brendan´owi juz cos zawdzieczamy a mozemy znacznie wiecej.
Afoxx 20.04.2013 22:03 #
popieram sid i wszytskich ktorzy maja podobne zdanie ;p prawda jest ze Andy nie mial dobrego poczatku w LFC ale ostatnie 2 -3 miesiace byly jego i pokazywal innym nawet suarezowi jak sie powinno grac mimo zlego wyniku , gdyby nie bląd sedziow to dzikeki temu ze pojawil sie na boisku w finale Puchartu anglii to my moglismy byc gorą. to co było i podobalo mi sie u Beniteza to różnorodnosc w skladzie , w ataku bylo miejsce dla kuyta ale takze dla croucha czy innych. i moim zdaniem to nie jest tak ze Andy chcial odejsc zeby grac tylko chcial zostac i walczyc al;e BR tak nie chcial i staral sie z tego wyjsc jakos dyplomatycznie,co bylo hamstwem , Br ma tykko jedna wizje i co by sie nie dzialo to gramy to samo i to jets mega złe ...
jednakowoz mam nadzieje ze wyprowadzi nas na szczyty ale takze na to ze Rafa bedzie tym ktory go zastapi w razie nie powodzenia no i oczywiscie mam nadzieje tez na to ze carroll bedzie do tego czasu w klubie czy to na wypozyczeniu czy nie .
poza tym to nie jest fart ze Andy ostatnio gra bardzo dpobrze zalicza asysty i strzela bramki .
chcialbym Wam powiedziec tylko jeszcze ze jezeli juz macie zle zdanie o Naszym Andym ( o ktorym nie mozna powiedziec ze nie chcial ...) to zachowajcie je dla siebie bo puki co jest On jeszcze u nas i nalezy mu sie dlatego wsparcie (a nie w
ypominaie tego ile kosztowal pbo przeciez to nie jego wina) tym bardziej ze przeiez nie gra zle a powiedziel bym naweet ze w ostatnim czasie gra lepiej na peweno od Daniela .
Szpieg 21.04.2013 00:43 #
Afoxx - możesz wracać do FMa. Przyzwyczajaj się, że BENITEZ JUŻ TU NIE WRÓCI.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com