Przedłużona umowa ze sponsorem
Liverpool FC ogłosił dziś przedłużenie o dwa lata umowy ze Standard Chartered Bank i dalszą owocną współpracę z firmą mającą ogromne wpływy na całym świecie.
Bank ten został sponsorem klubu trzy lata temu, pojawiając się na trykotach piłkarzy. Przez ten czas wielu kibiców z najodleglejszych zakątków globu zwróciło uwagę na drużynę z Anfield dzięki wielu organizowanym akcjom, takim jak tegoroczne tournée. Nowo podpisana umowa kończy się wraz z ostatnim meczem sezonu 2015/2016.
Od roku 2010 dzięki temu partnerstwu klub mógł uczestniczyć w wielu ważnych w aspekcie globalnym kampaniach wspierających walkę z największymi problemami dotykającymi ludzkość, na przykład pomagając leczyć wady wzroku, zapewniając edukację dziewczynkom, czy troszcząc się o profilaktykę w walce z wirusem HIV.
Billy Hogan, dyrektor działu marketingu w Liverpoolu, nie ukrywał swojej radości: – Już po pierwszych rozmowach ze Standard Chartered wiedzieliśmy, że znaleźliśmy sponsora, który także chce mieć bliski kontakt z ludźmi i pozytywnie się wyróżniać. Jesteśmy uradowani możliwością przedłużenia umowy, co pozwoli nam dalej pracować w pełnej symbiozie.
Strategią klubu jest możliwie jak najlepsza relacja z kibicami z całego świata, co pokazują takie akcje, jak chociażby zapowiadane mecze w Dżakarcie, Melbourne i Bangkoku.
Peter Sands, dyrektor generalny banku, powiedział: – Nasza współpraca przynosi korzyści obu stronom. Liverpool jest bardzo popularny w krajach, w których jesteśmy na rynku. Niezmiernie cieszymy się z okazji do pracy z tak dobrą drużyną i oddanymi kibicami.
Komentarze (2)
twitter.com/MoleyBTK
Moley @MoleyBTK 13 min
So there is the announcement 2 year extension with SC , I can also reveal this deal is the biggest deal in Europe
Moley @MoleyBTK 54 s.
@elmo2610 more then 30m per year deal
Mam nadzieję, że okaże się to prawdą.