TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1630

Przegrywamy na Old Trafford


Bramka Javiera Hernándeza z początku drugiej połowy okazała się decydująca w meczu na Old Trafford, przez co Liveprool odpada z rozgrywek Pucharu Ligi. The Reds stworzyli sobie kilka dogodnych sytuacji, jednak skuteczność zdecydowanie zawiodła.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (72)

liverpoolczyk1001 25.09.2013 22:41 #
Henderson, Sturridge- tragedia
Mignolet- wiadomo
Druga połowa była tragiczna w naszym wykonaniu.
kubas 25.09.2013 22:41 #
Przegraliśmy dzisiaj na własne życzenie , nie wiem dlaczego dzisiaj nic nie wpadło , naprawdę nie rozumiem .... ale chyba trzeba się w końcu przyzwyczaić
Grafito 25.09.2013 22:41 #
Teraz tylko czekać na wypowiedzi :

"Brendan Out"

:c
Five 25.09.2013 22:41 #
pomimo porażki jestem pełen optymizmu po tym meczu na resztę sezonu, dawno nie zdominowaliśmy tak United na Old Trafford, jeden gówniany indywidualny błąd kosztował nas awans, mamy po prostu w składzie o jedego Toure za mało...
bartulek 25.09.2013 22:42 #
gra się przestała kleić
serwer pada jak zawsze
pozostaje tylko odpalić GTA V :D
Zubol89 25.09.2013 22:43 #
Ponownie piłkarze z Liverpoolu w czas między jedną a drugą połową wykorzystują co do joty. Grając w kraty.
Jablko 25.09.2013 22:44 #
Wreszcie zagraliśmy dwie równe dobre połowy. Mec bardzo ładny, wyrównany, dużo zaangażowania i pare świetnych okazji z każdej strony. Jedyny prawdziwy po tej grze jest taki - drugi raz z rzędu tracimy bramkę z rożnego mając 3-4 środkowych obrońców na boisku. Trzeba będzie wyciągnąć wnioski i troch potrenować formację defensywną...
Lyzwa7 25.09.2013 22:44 #
Druga połowa nie była tragiczna.
Tragiczna jest gra Lucasa i Gerrarda, i trzeba koniecznie coś z tym zrobić! Czuję się jakbym oglądał Gargułę z Iwańskim, czy tam Boenischa, a nie Leivę i Gerro, co się z Nimi stało? Zero kreatywności, zero ruchu, pressing fatalny, w odbiorze źle.
Allen musi wyzdrowieć.
dudzik 25.09.2013 22:44 #
Service Temporarily Unavailable..porażka ..a administracja baki zbija i piwko pije
martinpiotr29 25.09.2013 22:44 #
Szkoda :/
DiabeleK 25.09.2013 22:45 #
Bez Suareza - brak sytuacji, z Suarezem - brak skuteczności...już nie wiem co lepsze.Tak czy owak dobry mecz, dobra gra, zabrakło jedynie skuteczności, ale dzisiejszy wieczór napawa optymizmem, szczególnie kiedy wrócą Johnson i Cou i Allen. Wtedy naprawdę możemy rywalizować z najlepszymi.
AgentTomek 25.09.2013 22:45 #
@Five
Zgadzam się z tobą ale kur*a mać ile razy można przegrywać z rywalem co ma 3-4 sytuacje na cały mecz ?!!

Jak nie możemy wygrać będąc lepszym zespołem to jak mamy wygrywać np z Southampton kiedy cała drużyna gra słabo...
Dominikv600 25.09.2013 22:45 #
Nie wiem po co wprowadził Kelly'ego, który stał w miejscu tylko...
silver7 25.09.2013 22:46 #
Zagraliśmy naprawdę niezłe spotkanie i niestety w plecy Paradoksalnie był to jeden z najlepszych występów naszej ekipy w obecnym sezonie Niestety jednak mecz bez obramowania bramki jest meczem straconym, powrót złego omenu heh. Chociaż zdjąłbym Gerrarda i wpuścił Alberto.
Liverpoolczyk2005 25.09.2013 22:47 #
Czekam i czekam na liverpool ktory byl elita w europie i na swiecie i...nadal bede czekal.

Oby bylo nam dane trzymac inny puchar na koniec sezonu xD

#dreams come true ^^
BartekLfc1993 25.09.2013 22:47 #
Każdą drużynę w sezonie łapie "kryzys" . Mam nadzieje , że to właśnie dzieje się u nas teraz , i rozpoczniemy znowu wspaniałą serie od meczu z Sunderlandem roznosząc ich w pył!
YNWA!
damiand 25.09.2013 22:47 #
Trudno niezdominować ManU grajacego 2-3 składem... Gra LFC była porównywalna do tego co było z Southampton, postępu brak. A można powiedzieć, że jest gorzej bo przegrana z Utd boli dziesięć razy bardziej.
BartekLfc1993 25.09.2013 22:48 #
Każdą drużynę w sezonie łapie "kryzys" . Mam nadzieje , że to właśnie dzieje się u nas teraz , i rozpoczniemy znowu wspaniałą serie od meczu z Sunderlandem roznosząc ich w pył!
YNWA!
lesiu18 25.09.2013 22:48 #
idziemy dalej :D trudno nie ma co gadac :) w sobote sunderland tylko 3 pkt :))
Batigol 25.09.2013 22:49 #
Mistrzostwo Świata nie wygrać tego meczu...
rafi89 25.09.2013 22:49 #
Czy ktoś może powiedzieć, co się dzieje z Gerrardem?? Zawodnik, który powinien dyrygować środkiem pola ogranicza się w ostatnich meczach tylko do długich podań oraz defensywy.
Licznerek 25.09.2013 22:50 #
Słabo. Gramy najmocniejszym możliwym składem przeciwko rezerwom United, a i tak przegrywamy. Nasi nie wiedzą, co to krycie w polu karnym, sami też różnych bić nie potrafią. Co za geniusz wymyślił korner - podanie do Enrique na 30. metrze i wolej?

A w ostatnich minutach zamiast siedzieć na United, to oni siedzieli na nas... Gdzie te posiadanie?
ErUnno 25.09.2013 22:50 #
Było lepiej niż ze Świętymi, ale czuć ten niedosyt.
AndyLFC 25.09.2013 22:50 #
Czego się dowiedzieliśmy o tym meczu.
Toure to nie stoper, a ofensywny boczny obrońca,
Gerrard musi mieć zastępce, bo coś chłopak nie jest sobą.
Sturidge to prawej nogi nie ma wcale.
FootballerPL 25.09.2013 22:50 #
Czy tylko mnie już kur*ica strzela jak Sturridge się kiwa? Chłop jest ogarnięty, bramek nam nastrzelał już worek ale dzisiaj tak irytował, że masakra..
kulsky 25.09.2013 22:50 #
Czekam na obroncow Hendersona, najgorszy na boisku, dzieki niemu przegralibysmy ten mecz 3:0 , ale na szczescie sedzia nie podyktowal karnych po jego faulach. To samo Gerrard, od kilku meczy gra syf, a nasz trenejro, zauroczony naszym kapitanem, nie zmienia go i wystawia Steviego w pierwszym skladzie. Po prostu smiech na sali. A poza tym, wychodzi na wierzch prawdziwe oblicze Sturridge'a, o ktorym mowili fani Chelsea, choć nie powinien on grac, ze wzgledu na kontuzje(enrique tak samo), ale kogo mialby wystawic? swoj przecudny zakup , Aspasa?...
AgentTomek 25.09.2013 22:51 #
rafi89
Może dlatego, że Lucas ograniczył się do podawania do zawodników Manchesteru...

Allen wracaj. Musi ktoś być, kto realnie ma szansę wpłynąć na naszą grę wchodząc z ławki
hoster 25.09.2013 22:51 #
idę o zakład Mignolet przebiegł dzisiaj więcej niż Gerrard
EJZZIQS 25.09.2013 22:52 #
Nie oszukujmy się, United grało drugim składem. Brakowało Vidica, Ferdinanda, Evry, Fellainiego, Van Persiego czy Valencii, w końcówce wszedł Carrick. Chicharito, Nani, Evans, Rafael nie zagrali w tym sezonie nawet 90 minut. Mecz wyrównany, szkoda bo mieliśmy lepsze okazje. Skoro chcemy walczyć o top 4 to nie możemy tak grać tymbardziej najsilniejszym składem. Wiadomo bez Coutinho trudno ciągnąć akcje do przodu. Teraz przynajmniej skupimy się na lidze, a taki Man Utd, Man City, Arsenal, Spursi czy Chelsea będą się męczyć w Lidze Mistrzów i pucharze, a my w spokoju podejdziemy do ligi i będzie szansa na top4.
Lyzwa7 25.09.2013 22:52 #
Licznerek- z tak beznadziejnie grającym środkiem pola i wyraźnie nie w formie Sturridgem ciężko się grało.
A czy rezerwowy skład United? Zagrał Hernandez za Welbecka, Nani za Younga i Kagawa za Valencię i od razu ich gra ofensywna nabrała jakiegokolwiek sensu, więc nie patrzyłbym aż tak na ten skład.
Mimo wszystko Gerrard i Lucas znowu grali żałośnie.
liverpoolis 25.09.2013 22:52 #
Pozytywem jest, że Suarez dzisiaj gryzł trawę...
kiep 25.09.2013 22:53 #
bramkę zawalił Enrique, którego Hernandez dość łatwo zgubił w polu karnym i tym bardziej dziwi mnie dlaczego to Jose machał potem rękami z pretensjami

Henderson znowu jakiś zablokowany i mało kreatywny, a Daniel wyjątkowo plątał się dzisiaj o swoje nogi i psuł akcje



Swiader92 25.09.2013 22:54 #
Dobra gra, wynik niekoniecznie. Cieszy styl, gorzej z wykorzystaniem sytuacji. Znowu tracimy bramkę ze stałego fragmentu gry, które musimy koniecznie poprawić. YNWA
kantek 25.09.2013 22:55 #
Daniela dzisiaj jakby wogóle niee było na boisku.... Napastnik który zaczoł świetnie sezon grał piach.... Suarez pozytywnie sie pokazał po dłuższej przerwie :)
Licznerek 25.09.2013 22:59 #
Łyżwa - praktycznie cała rezerwowa obrona, zupełnie nowy środek pola, brak van Persiego.

Środek pola u nas nie istnieje, więc też nie gramy tego, o czym zawsze mówił Rodgers. To środek pola ma dyrygować zespołem, kreować grę, narzucać dominację. Nasz jest słabiutki, ale też za bardzo nie mamy alternatywy. Mamy pięciu środkowych obrońców, a nie mamy drugiego defensywnego pomocnika...

No i po raz kolejny frajerska bramka, czemu Enrique nie szedł za Hernandezem?

RedFulBad 25.09.2013 22:59 #
@EJZZIQS
Jak grali pierwszym składem przygrali!
Mleko 25.09.2013 23:01 #
Bardzo mnie martwi postawa Gerrarda, straciliśmy zupełnie środek pola, który wcześniej całkiem dobrze funkcjonował, można to zwalić na brak Cou ale powinniśmy mieć kogoś kto będzie w stanie go zastąpić. Mimo wszystko wierze że chłopaki pokażą charakter i zaczną znowu zdobywać punkty! YNWA!
Licznerek 25.09.2013 23:01 #
No i nie wiem, czemu Luis Alberto nie dostał szansy. Moses praktycznie większość meczu spędził w środku pola, czyli akurat pozycja dla Alberto. 7 mln, a za słaby na grę z United? To samo Aspas, też wydajemy coś sporo, a on nawet szansy nie otrzyma. Sturridge gra słabiutko, fizycznie nie jest gotowy w stu procentach, ale i tak na ostatni kwadrans jest lepszy niż Aspas z zapasem świeżych sił...
aban89 25.09.2013 23:01 #
Dla mnie Enrique najlepszy zawodnik LFC w tym meczu
EJZZIQS 25.09.2013 23:04 #
@RedFulBad

Przegrali, ale grali bez Rooneya, który znaczy dla nich tyle co dla nas Coutinho.
Lyzwa7 25.09.2013 23:05 #
Licznerek- Ok mieli rezerewowy skład masz rację, przesadziłem :P
Nie zgodzę się jednak co do Aspasa, Iago na szpicy grałby moim zdaniem dużo lepiej niż w środku, to jednak mimo wszystko napastnikm, a ze swoją zadziornością by się przydał.

Niech Allen się w końcu wyleczy, bo potrzeba nam Go strasznie...
Jaquar 25.09.2013 23:05 #
Lekka porażka, nie boli tak mocno. Cieszmy się, że dokopaliśmy im w Premier League, że mamy 10 punktów i że skupiamy się maksymalnie na lidze. Cieszmy się, że wrócił Luis! Puchar Ligi nigdy nie będzie ważniejszy, w takiej sytuacji klubu.

YNWA, i dawać już ten Sunderland!
LFC08 25.09.2013 23:07 #
nie ogladałem.mógłby ktos dac skrót:)
AgentTomek 25.09.2013 23:07 #
Mógłby ktoś nagrać wszystkie kontakty z piłką Gerrarda ?
Po prostu według mnie grał przyzwoicie i szczerze uważam, że obrywa mu się za nazwisko..
Ale mogę być nieobiektywny bo po prostu uwielbiam go i zawsze będę za wszystko co nam wygrał i za lojalność

Nie oczekujcie też, że Gerrard będzie w każdej akcji wbiegał w pole karne. Obecnie ma trochę inne zadania.
Antares86 25.09.2013 23:09 #
Gerrard gra rolę defensywnego pomocnika i ubezpiecza tyły; albo to albo ma nacierać na bramkę przeciwnika, na jedno i drugie już mu sił nie starcza, jakoś nikt nie narzekał, że Gerro mało biega jak Cou był na boisku, wtedy wychwalaliśmy jego przejęcia i grę w obronie, teraz nie ma kto gry ciągnąć do przodu, mamy ustawienie niedostosowane do utraty Cou. Ale przesunięcie Gerrarda do przodu i zostawienia Lucasa samego z tyłu jakoś też mi się nie uśmiecha ;/
Licznerek 25.09.2013 23:14 #
Łyżwa - tzn. ja mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty na temat Aspasa, a opisałem tok rozumowania Rodgersa. Na ten ostatni kwadrans to on musi wejść za słabego dziś Sturridge'a. Jeśli dziś nie wchodzi, to po co go kupiliśmy?
RedFulBad 25.09.2013 23:14 #
@EJZZIQS
007?
damiand 25.09.2013 23:15 #
Możliwe, że Gerrard ma polecenia taktyczne zgodnie z którymi ma trzymać się środka pola i przedewszystkim bronić do spółki z Lucas' em. W reprezentacji Anglii gra cofniętego rozgrywającego. Ma kreować,rozdawać piłki, ma większą swobodę. A Rodgers chyba narzucił mu tylko zadania destrukcyjne. Widocznie ślepo wierzy, że czwórka ofensywna z przodu zdziała cuda.Tym samym ograniczając możliwości kapitana.
Lyzwa7 25.09.2013 23:16 #
Kto tu narzeka, żę Gerrard mało biega? Ja narzekam, że gra nieporadnie w defensywie i w ogóle nie angażuje się w rozegranie, a to On ma być mózgiem zespołu! Gra fatalnie, nie rodziela piłek, nie kontroluje tempa gry, nie wyprowadza piłki do przodu, nie odbiera, nie naciska pressingiem, no po prostu gra jakby student z Rumunii ubrał sobie jego koszulkę. Lucas podobnie z resztą.

Ale i tak dzisiaj sporo graliśmy piłką.
Versers 25.09.2013 23:17 #
@Antares86
defensywny... Gerro truchtał sobie przy kontrze United, chyba nie jest gotowy na pełne 90 minut. Suarez ładnie, grał kombinację, której Sturridge nie ogarniał dzisiaj. Słabo Sturridge i Gerro. Reszta OK, zabrakło chyba trochę szczęścia, które dzisiaj miało MU.
Lyzwa7 25.09.2013 23:17 #
Licznerek- jeśli Rodgers nie ma zamiaru używać Iago jako środkowego napastnika to naprawdę powinno się zastanowić nad sensem tego transferu, a aż sie prosiło o jego wejście, jego i Alberto.
Licznerek 25.09.2013 23:17 #
AgentTomek - 63 podania: 87% dokładnych, 9 crossów: 1 dokładny, 10 długich piłek: 8 dokładnych.
AgentTomek 25.09.2013 23:25 #
Na temat Gerrarda dokładnie to co w zeszłym roku:
- początek sezonu : "za stary, nie angażuje się, nie obchodzi go zespół, Gerrard na ławkę, Shelvey na boisko ( Matko Boska naprawdę była taka nagonka )
- Liverpool zaczął wygrywać : " Gerrard cudownie, piękne przeżuty, captain fantastic itd.."

W tym sezonie jak wygrywaliśmy i grał Coutinho, to nikt na Steviego nie narzekał, wręcz przeciwnie- były zachwyty np. nad jego czystymi wślizgami od tyłu.
Lyzwa7 25.09.2013 23:29 #
AgentTomek- chyba logiczne, że jak ktoś gra dobrze to się Go chwali, a jak źle to krytykuje czyż nie? I Gerrarda bycie praktycznie legendą, nie powinno ratować przed krytyką. Mimo wszystko jest jednym z najlepszych piłkarzy, więc to od Niego oczekuje się więcej niz od takiego Hendersona.
Antares86 25.09.2013 23:32 #
@Versers
Nie mówię, że miał dzisiaj bardzo dobry mecz jako defensywny pomocnik (pomijając fakt, że jego bardzo dobry dla nas to już pewnie zawsze będzie hat-trick albo gol na zwycięstwo w 91' ;)), mówię tylko, że jak grał Cou to ta dziura między naszą obroną, a atakiem nie była taka widoczna. Henderson nie może być sam z przodu, a Lucas sam z tyłu, a Gerro nie może być tu i tu jednocześnie, już nie; poza tym on się wciąż przestawia na rolę cofniętego pomocnika, w reprezentacji ma ku temu lepsze warunki (a z tym przestawieniem to ewentualnie lepiej poradzi sobie on niż my, co wciąż chcielibyśmy go widzieć w polu karnym przeciwnika w każdej akcji ).
18LBoY92 26.09.2013 00:18 #
po co nam ten puchar wójta?
cycuu89 26.09.2013 08:02 #
18LBoY92--> No faktycznie nie potrzebny bo Liverpool tyle w osttnim czasie zdobył tych pucharów że teraz może wybierać który ważniejszy
Lyzwa7 26.09.2013 08:29 #
Cycuu89- w 2012 roku Go wygraliśmy to też, niektórym to nie pasowało więc wiesz :P
A tak w ogóle, może Moyes w końcu skuma, że Young i Valencia w obecnej formie to parodia piłkarzy i dla Kagawy i Naniego są jak(trzymając się porównań do polskich kopaczy) Bonin i Mierzejewski.
Patrykk 26.09.2013 09:21 #
Niestety Urus wraz z Liverpoolem nie zaczarował Old Traford. Oby poprawił statystykę dotyczącą wygranych meczy kiedys jest w składzie. Wyszło prawidło ,że jesteśmy nieskuteczni. muly sa bardziej doswiadczone ,ale w lidze na old traford zagramy lepiej !
DrFeelgood 26.09.2013 09:45 #
Biegaliśmy 2x mniej od graczy z Manchesteru - przed oczami nadal mam obrazek jak Kagawa (chyba on) minął Lucasa a ten sobie stanął zamiast gonić rywala. Oni byli zwinni, my wyglądaliśmy ociężale. Byliśmy nieporadni przy przyjęciu piłki, nawet jak rywal nie atakował. Dla odmiany gracze United klepią sobie na małej przestrzeni przed polem karnym. Nie wspomnę o gorących głowach graczy w polu karnym United.
Wkacper 26.09.2013 10:27 #
Teraz nagle wszyscy piszą że nam taki puchar niepotrzebny, a jakoś dwa lata temu wszyscy byli w euforii jak go zdobyliśmy.
damiand 26.09.2013 10:51 #
Każdy puchar jest ważny, nawet ten. Ogólnie po co manager wystawił najsilniejszy skład? Aby przegrać z ManU?! Czy może po to aby przegraną "zdobyć motywację" na mecz z Sunderland' em? Jeżeli ten puchar nie jest az tak ważny to powinien wystawić rezerwy lub eksperymentalne ustawienie zawodników. Można było przecież dać szansę Morgan' owi, McLaughlin' owi, Sam' ie czy Ibe za świetne wystepy w rezerwach z ManU i ManC.
Lyzwa7 26.09.2013 10:55 #
Gra się po to żeby wygrywać, w każdym meczu, nie ważne czy to B klasa czy Premier League czy Mundial.
McManaman79 26.09.2013 11:20 #
przegralismy fakt ale sa i plusy tego -- zespól skupi sie teraz tylko i wyłacznie na lidze a ona jest PRIORYTETEM
Qba10 26.09.2013 14:28 #
srodek pola nie funkcjonuje w ogole... i nigdy nie zrozumiem co w hendersonie widzial kd a teraz widzi br, wyraznie brakuje mu umiejetnosci
miśted 26.09.2013 15:08 #
Lyzwa7 przestań z tym Allen'em, bo każdy wie jaki On gra piach. nie będzie On zbawcą Liverpool'u.
Lyzwa7 26.09.2013 16:05 #
To, że będąc kontuzjowanym grał słabo nie znaczy, że zdrowy będzie grał tak samo, ale oczywiście po co brać to pod uwagę, a najlepiej niech dalej Garguła z Iwańskim kaleczą.
Antares86 26.09.2013 18:53 #
Lyzwa7
Wybacz, że nie widzę zbawcy w gościu, który przez rok nie potrafił niczego pokazać i wybacz, że po dwóch słabszych meczach nie wywalę na ławkę Gerrarda; żeby była jasność to jest SARKAZM. Zastanów się następnym razem co wypisujesz, za mecz, dwa, będziesz wypisywać hymny pochwalne na jego cześć, bo strzeli 100 bramkę, albo w inny sposób uratuje nam d..., wynik ;/
FankaLFC 26.09.2013 20:40 #
W tym sezonie takiej walki to jeszcze nie podjęliśmy! Nikt do końca meczu nie oddawał. Było dobrze! W plecy, ale jaką Suarez robi różnicę, panie...
Lyzwa7 26.09.2013 22:06 #
Och tak trzymajmy kogoś na boisku tylko dlatego, że nazywa się Gerrard, nieważne, że od 3 meczy jest najsłabszy na boisku ;)
Allen nie jest zbawcą, ale przed kontuzją był w dobrej formie ;)

Allen niczego nie potrafił pokazać? Przypomnij sobie jego pierwsze 3 miesiące, gdzie był notorycznie naszym najlepszym graczem, a potem przytrafiła mu się kontuzja. W presezonie grał świetnie, z Notts dopóki był na boisku mieliśmy pełną kontrolę nad wydarzeniami na boisku, oraz sam Joe grał dobrze.

Jego specjalnośc to utrzymywanie zespołu w posiadaniu piłki, regulowanie tempa i rozgrywanie, więc jego wejście może nam pomóc, szczególnie przy beznadziejnej dyspozycji Gerrarda i Lucasa.
Nie ma świetych krów.
Antares86 26.09.2013 22:26 #
Czemu od razu święte krowy? Może po prostu troszkę większy kredyt zaufania do wciąż, czy to się podoba czy nie, jednego z najlepszych zawodników jakich mamy. Poza tym Allen sam z Hendersonem ma po tym środku biegać? ;)
Lyzwa7 26.09.2013 22:50 #
Biegać to słowo klucz, otóż Gerrard i Lucas NIE biegają.
Dodatkowo nie podają, nie odbierają, nie naciskają rywali pressingiem, nie rogrywają, nie wyprowadzają piłki, nie asekurują kolegom, nie pomogają im, snują się tylko i wyłączają kompletnie środek z gry, jak myślisz dlaczego od początku sezonu kopiemy się po czole? Przy stylu jaki preferuje Rodgers środek pola jest kluczowy, a my nei potrafimy go zdominować, nasz mózg, Gerrard, gra fatalnie i nie może tak być, korona mu z głowy nie spadnie jak raz usiądzie na ławce, myślę że podziała to na Niego bardzo motywująco ;)

Owszem niech biegają tam Allen z Hendersonem, ryzykujemy mniej niz licząc, że Gerrard z Lucasem przestaną się snuć po boisku. Alberto też by mógł dostać szansę.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com