LIV
Liverpool
Champions League
17.09.2025
21:00
ATM
Atlético Madryt
 
Osób online 734

Liverpool partnerem Dunkin’ Brands


Liverpool Football Club ogłosił, że zawarł wieloletnie partnerstwo z Dunkin’ Brands Group, Inc. Klub z Merseyside jest pierwszą drużyną Premier League, która pozwoli legendarnej amerykańskiej marce zagościć na brytyjskiej ziemi. Skorzystają z tego zarówno kibice, jak i przedsiębiorstwo zza oceanu, mające dzięki temu możliwość biznesowej ekspansji.

Dunkin Brands to spółka-matka dla marek Dunkin’ Donuts i Baskin-Robbins. Postaraja się one zbliżyć do społeczności fanów the Reds poprzez innowacyjne promocje oraz wydarzenia na całym świecie.

– Jesteśmy zachwyceni możliwością połączenia sił z Dunkin’ Brands, jedną z najbardziej legendarnych marek świata. Dunkin’ Donuts stanie się naszym oficjalnym dostarczycielem kawy, herbarty oraz wypieków, natomiast Baskin-Robbins będzie zaopatrywał nas w lody. Witamy ich w globalnej rodzinie LFC – powiedział Billy Hogan, dyrektor Liverpool FC ds. marketingu.

– Na naszym partnerstwie skorzystają fani z całego świata, ponieważ Dunkin’ Brands oczekuje poszerzenia swojego zasięgu na Wielką Brytanię i Azję. To pomoże nam na przyciągnięcie kibiców jeszcze bliżej klubu, bez względu na to, jak daleko mieszkają od Anfield.

John Costello, prezydent ds. globalnego marketingu i innowacji Dunkin’ Brands powiedział: – Liverpool FC zdobył 18 ligowych tytułów oraz pięć Pucharów Europy, co czyni go jednym z najbardziej szanowanych klubów świata. Jesteśmy zaszczyceni mogąc zawrzeć z nimi umowę o partnerstwie, pomoże nam to w poszerzaniu zasięgu naszych dwóch czołowych marek, Dunkin’ Donuts i Baskin-Robbins, na całym świecie.

– Dzięki porozumieniu, w najbliższych latach będziemy towarzyszyć Liverpoolowi w wielu ekscytujących inicjatywach angażujących fanów na całym globie.

Obecnie Dunkin’ Brands może się pochwalić ponad 18 000 punktów dystrybucji na całym świecie na terytorium 60 państw, wliczając w to 11 000 restauracji Dunkin’ Donuts w 33 krajach i ponad 7200 sklepów Baskin-Robbins w ponad 50 państwach.

W 2013 roku Dunkin’ Brands otworzyło 790 nowych punktów na całym świecie – 415 z nich poza granicami USA.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (2)

natarczywy 16.01.2014 16:03 #
Rozumiem, że zawodnicy o których się staramy w tym okienku dodatkowo będą kuszeni kawką i lodami?
Rewo92 16.01.2014 16:24 #
Zapomniałeś o pączkach!

Pozostałe aktualności

Zdjęcia z meczu z Burnley (0)
15.09.2025 14:55, AirCanada, liverpoolfc.com
Carragher stawia Isaka wyżej od Ekitike (1)
15.09.2025 14:16, BarryAllen, Liverpool Echo
Dlatego nie zdejmuje się Mohameda Salaha (4)
15.09.2025 13:54, Klika1892, The Athletic
Virgil o podwójnym zwycięstwie The Reds (0)
15.09.2025 13:46, GingerElf, liverpoolfc.com
Kerkez ma wsparcie Robertsona w Liverpoolu (1)
15.09.2025 10:50, MaksKon, Liverpool Echo
Wnioski po meczu z Burnley (0)
15.09.2025 08:15, Bartolino, The Athletic
Statystyki (3)
14.09.2025 23:22, AirCanada, Sky Sports