Nowa umowa z Garuda Indonesia
Liverpool Football Club ogłosił dzisiaj, że linie lotnicze Garuda Indonesia stały się pierwszym partnerem klubu w historii, jeśli chodzi o stroje treningowe. Dwuletnia umowa wchodzi w życie 1 czerwca 2014 roku.
Indonezyjska firma jest oficjalnym przewoźnikiem klubu od 2012 roku. Po sukcesie, jakim okazało się tournée po Azji i Australii, Garuda Indonesia zdecydowała się przenieść partnerstwo z klubem na wyższy poziom. Tym samym logo przedsiębiorstwa znajdzie się na strojach treningowych the Reds.
– W zeszłym roku dopilnowaliśmy, żeby przedstawiciele Liverpoolu FC dolecieli do celu – powiedział Emirsyah Satar, prezydent i dyrektor Garuda Indonesia.
– Widzieliśmy na własne oczy wielkie wsparcie, na jakie klub może liczyć nie tylko w Indonezji, ale też w Tajlandii i Australii. Wiedzieliśmy, że będzie to dla nas idealny partner, jako że chcemy dotrzeć do ludzi z całego świata.
– Jako światowa firma działająca pod flagą Indonezji, Garuda Indonesia ma na celu przybliżenie uroków swojego kraju ludziom na całym świecie. Dzięki zawarciu umowy z Liverpoolem jesteśmy pewni, że nasz kraj będzie bardziej rozpoznawany na świecie, nie tylko przez fanów Liverpoolu.
The Reds cieszą się wielką bazą fanów w Azji, szczególnie w Indonezji. Z tego kraju pochodzi najwięcej fanów facebookowego profilu Liverpoolu, ponad 1,5 miliona.
Indonezja może się też poszczycić najliczniej obserwowanym oficjalnym międzynarodowym kontem LFC na Twitterze. Ma ono ponad 90 tysięcy śledzących. Działa też strona w języku miejscowych, indonesia.liverpoolfc.com, która też przybliża klub fanom w kraju.
– Jesteśmy zaszczyceni, mogąc poszerzyć nasze partnerstwo z Garuda Indonesia. To pierwsza umowa tego rodzaju w historii klubu – zdradził Billy Hogan, szef do spraw reklamowych Liverpoolu FC.
– Baza fanów Liverpool Football Club w Indonezji jest olbrzymia, co oznacza, że uznane linie lotnicze stanowią dla nas świetnego partnera. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby kibiców z całego świata.
– Jesteśmy bardzo dumni, że Garuda Indonesia wybrała właśnie Liverpool FC jako partnera, który ma pomóc firmie w dostaniu się na światowy rynek.
– Jako jeden z największych klubów na świecie, będziemy w stanie pomóc przedsiębiorstwu dostać się na nowe terytoria i sprawiać, że relacje z partnerem, z którym już byliśmy związani przez dwa owocne lata, będą jeszcze mocniejsze. Razem kroczymy po sukces.
Komentarze (3)