SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1679

Loïc Rémy nie trafi do Liverpoolu


Transfer Loïca Rémy’ego z QPR do Liverpoolu za kwotę 8,5 mln funtów nie dojdzie do skutku, gdyż reprezentant Francji nie przeszedł wymaganych testów medycznych.

Napastnik QPR miał zostać w tym tygodniu oficjalnie ogłoszony jako piąty transfer Brendana Rodgersa podczas obecnego okna transferowego, Liverpool zdecydował się jednak wycofać z umowy z powodu obaw o stan zdrowia Francuza.

Rémy, który strzelił w zeszłym sezonie 14 bramek w barwach Newcastle United, poleciał do Bostonu w zeszłym tygodniu aby dołączyć do reszty zespołu po tym jak Liverpool aktywował klauzulę odejścia w kontrakcie napastnika.

Warunki kontraktu zostały ustalone, a piłkarz miał otrzymać legendarną koszulkę z numerem 7, pozostawioną po odejściu Luisa Suáreza.

27-latek przeszedł rutynowe testy medyczne przed udaniem się do Nowego Jorku, po czym klub dał mu kilka dni wolnego.

Źródła blisko klubu informowały, że ogłoszenie transferu opóźnia się ze względu na trudności z dokumentacją, teraz jednak wiadomo, że sztab medyczny Liverpoolu szukał głębszej opinii specjalistów na temat wyników badań Francuza.

Po przeanalizowaniu sytuacji klub zdecydował się wycofać z transferu.

Według tego co nam wiadomo, nie ma szans aby transfer doszedł do skutku, a Brendan Rodgers skieruje swoją uwagę w stronę innych napastników.

James Pearce

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (72)

mrskee 27.07.2014 16:05 #
ajajajjjj
Tr7 27.07.2014 16:07 #
Szkoda, szczerze mówiąć bardzo liczyłem na ten transfer. Mówi się trudno, mam nadzieję, że to zmotywuje Brendana do kupna jeszcze bardziej klasowego striker niż Remy.
PyrkaLFC 27.07.2014 16:07 #
nie przeszedł testów... za trudne pytania :P
MaroT 27.07.2014 16:11 #
no i fajnie :)
pinki 27.07.2014 16:12 #
Ponoć klub rozważał także zakup Lacazette,może teraz znowu wróci temat zawodnika Lyonu...
Asahi 27.07.2014 16:14 #
Ostatnio boje się tych dużych newsów. :D
daniellfc 27.07.2014 16:14 #
Poprawka w sierpniu :D
Akabane18 27.07.2014 16:17 #
Mam nadzieję, że nie sprowadzimy Lacazetta tylko Bonego.
Noodles 27.07.2014 16:17 #
Ktoś nad nami ostatnio czuwa. Tottenham zabiera Daviesa, Chelsea nie oddaje Bertranda, teraz Remy nie przechodzi testów medycznych. Tyle dobrego.
pinki 27.07.2014 16:18 #
Remy miał już w przeszłości problemy z sercem.Wygląda na to,że to coś naprawdę poważnego.Szkoda chłopaka.
Jetzu 27.07.2014 16:21 #
Jak można się cieszyć, że do nas nie trafi za 8mln gość, który zapakował 14 goli w 26 meczach w zeszłym sezonie? To jak darmo przy dzisiejszych cenach.
Kenji 27.07.2014 16:22 #
@Jetzu, w porównaniu z transferem Carrolla to nie kręciłbym nosem jakby za 8 mln przyszedł do nas Remy bez nogi.
Kenji 27.07.2014 16:24 #
Może nie ma nogi.
henryLFC 27.07.2014 16:24 #
RedWarrior

Nie koniecznie odrazu musi byc zwiazna z tym jakas powazna sprawa zdrowotna, przypomina mi sie jak rok temu do evertonu mial fer dolaczyc oblal testy a za kilka tygodni byl juz w norwich
Ciuras 27.07.2014 16:25 #
Idealny zawodnik za taką cenę. Teraz pewnie będziemy zmuszeni wybulić coś ok. 15 mln. za Jaya Rodrigueza hue hue :)
tical 27.07.2014 16:26 #
Brać Lacazetta z Lyonu i nie zastanawiać się.
Licznerek 27.07.2014 16:27 #
Szkoda. Trzeba było brać, kaleką by przecież nie został. A nawet gdyby nagle się zaczął łamać, to można byłoby go sprzedać za podobną kwotę. Zresztą Cissokho też kiedyś w Milanie oblał testy, a u nas pięknie śmigał.
Jetzu 27.07.2014 16:28 #
Licznerek - Sprawa oblanych testów Milanu to był mit, Milan po prostu liczył, że kogoś sprzeda i będzie hajs na Cissokho, a potem się okazało, że tamten transfer upadł i musieli się jakoś z Aly'ego wycofać.

Co do Remy'ego - ponoć po raz czwarty w karierze oblewa testy medyczne z powodu choroby serca.
JacaLFC8 27.07.2014 16:29 #
Torres jest do wyciagniecia za 16 mln, Griezman jeszcze nie podpisal kontraktu a jest do wyciagniecia za 30 mln. Cmon..
Licznerek 27.07.2014 16:36 #
Jetzu, nie wiedziałem o tym z Cissokho. ;) A co do Remy'ego to miałem rację tylko w tym, że kaleką by nie został. Szkoda gościa.
mch96 27.07.2014 16:37 #
Gdyby Torres wrócił to pewnie by odbudował u nas forme
PiotrekLFC8Gerro 27.07.2014 16:39 #
uff, jak on miał mieć 7demkę to lepiej żeby go tu nie było... bez kitu, rezerwowy z 7 :v
JacaLFC8 27.07.2014 16:45 #
Slabe porownanie Owena do Torresa no ale coz :) Torres lub Griezman poki jest jeszcze czas.
Lucqifq 27.07.2014 16:50 #
@Szostie


Rodriguez - nazwisko zalatujace takim Hiszpanem. Powinien ci się podobać :)
AirCanada 27.07.2014 17:13 #
Kurde szkoda ...
Orionos 27.07.2014 17:20 #
I bardzo dobrze, dolozyc troche funciakow i zaczac kupowac obroncow Liverpool powinien.
LeCock 27.07.2014 17:24 #
pieprzony Borini niezle amieszal a sam lapie kontuzje za kontuzja
ricochet 27.07.2014 17:28 #
Szkoda, że do nas nie zawita. Facet byłby dobrym uzupełnieniem składu po okazyjnej cenie.
Lfciorek 27.07.2014 17:30 #
Lallana wypada, Remy'ego nie kupujemy... a inni się zbroją po zęby, matko ten sezon może być spadkiem z wysokiego, a nawet bardzo wysokiego konia...
fellipe1892 27.07.2014 17:41 #
Byłby dobrym zastępstwem w składzie ale może teraz kupimy zawodnika o poziom wyżej (niestety i drożej)
fellipe1892 27.07.2014 17:46 #
Spokojnie Lfciorek napewno dokupimy jednego ofensywnego zawodnika do walki o pierwszy skład, oby udało się wzmocnić obronę, nie bój się ta drużyna będzie trzymać poziom bo ma dobrych trenerów i stanowi zgraną pakę
Lucqifq 27.07.2014 17:46 #
Narysuj laurkę dla Brendzia, na pewno cię wysłucha :)
tome91 27.07.2014 17:49 #
Me modły zostały wysłuchane. Czas na Wilfreda :D
Orionos 27.07.2014 17:49 #
Fellipe1892 - mozesz miec najlepszych we wszechswiecie trenerow, sztab szkoleniowy czy fitnesowo-fizjoterapeutyczny, ale majac Flanagana w klubie nic nie osiagniesz...
PrzemekLFC7 27.07.2014 17:50 #
@Lfciorek większość osób przed zeszłym sezonem stawiało nas na 4 albo 5 miejscu, także zaufaj trenerowi on wie co robi:). Mi się wydaje że fachowiec który codziennie pracuje z grupą ludzi wie czego mu w tej grupie brakuje. Najbliższy sezon pokaże że Liverpool bez Suareza będzie mocniejszy( z luisem byśmy lige wygrali:))) i top4 będzie na 100%
kulsky 27.07.2014 17:57 #
Numer siedem dla Remy'ego ? To jest kurwa jakiś żart? Najwidoczniej chcielismy zastapic Suareza Remym. Jay Rodriguez to bedzie idealne zastepstwo Suareza... Ide sie zastrzelić...
Robertos 27.07.2014 18:01 #
Wielka szkoda, uważałem to za bardzo dobry transfer. Gość jest typem, który wchodząc w 70 minucie byłby w stanie dać naszemu klubowi zwycięstwo. A i jakby trochę powypuszczać go w pierwszym składzie to wstydu też by pewnie nie przyniósł. No i cena była bardzo okazyjna (teraz już wiemy dlaczego). Wierzę, że Brendan wie co robi, ma plan B na tę okazję i nie będzie dawał zielonego światła Boriniemu.
PiotrekS 27.07.2014 18:36 #
Co wy macie z tymi numerami? Mózg mi się topi...
PiotrekS 27.07.2014 18:50 #
Dobra byku, nie bulwersuj się. Spojrzałem akurat na komentarz misia nad tobą.
Ale z tym "starym dziadem rodem z Southampton" to mogłeś sobie darować jednak...
marioLFC 27.07.2014 19:05 #
Czy mi się wydaje, czy drugi raz nie przeszedł u nas testów?
Pamiętam, że parę lat temu też była z nim taka sytuacja, że nie trafił do nas właśnie z tego samego powodu :D
mibaloo 27.07.2014 19:16 #
Mam nadzieję że nasi powalczą o Isco, podobno były plotki że transfer jest możliwy, a co do napastnika to transfer musi być bo Boriniego nie chcę widzieć w pierwszym składzie, ani nawet na rezerwie.
Niech mu klub płaci a on niech na treningu podaje piłki, tylko ostrożnie żeby sobie krzywdy nie zrobił.

AgentTomek 27.07.2014 19:19 #
Po co Isco? Napastnik + ogarnięty obrońca/obrońcy i ok. Jak nie będziemy tracić 2-3 bramek w każdym meczu to i nie będziemy musieli strzelać po 4.
mibaloo 27.07.2014 19:21 #
Kilka razy widziałem go w akcji i wg mnie jest dobry, ale Real pewnie chciałby minimum 25 mln, co do obrońcy no to Lovren ma być u nas ale coś długo idzie to wszystko.
A napastnik to będzie naprawdę trudny transfer bo ja nie znam dobrych piłkarzy którzy byliby teraz do wyciągnięcia, niech mnie ktoś oświeci, kto mógłby biegać z tą siódemką w przyszłym sezonie.


Pewnie Bony:)
fellipe1892 27.07.2014 19:27 #
Orionos - Wicemistrzostwo Anglii z Flanno jakoś się udało! Musimy się wzmocnić ale drużyna ma 11 zawodników i nazwiska nie gwarantują sukcesu, najważniejsze to mieć zespół, oczywiście zgadzam się że potrzeba lepszych piłkarzy ale ufam że Lallana, Markovic, Can i reszta da radę. Sterling rok temu był talentem juniorem teraz już jest podstawowy skład.
Vince 27.07.2014 19:46 #
Mibaloo
Isco? Dobrze zapowiadał się, gdy grał w Maladze, a w Realu jego gra dupy nie urywała. Poza tym ile Królewscy krzyknęli by za niego (30 mln. euro zapłacili Maladze), to raz. Dwa i to jest najważniejsze ile zawodnik chciałby „przytulić” co tydzień, bo „głodowa” stawka jak dla Remy’ego, to nie zadowoliłaby go. I trzy, to nie jest zawodnik, który mógłby zastąpić na pozycji boiskowej Francuza. A „siódemka” może poczekać na godnego następcę Luisa.
tasty 27.07.2014 19:51 #
podobno Sam Gallagher został naszym nowym celem.
Orionos 27.07.2014 19:58 #
Fellipe1892 - z takimi wybitnymi pilkarzami jak Flanagan, ktorzy sa ogrywani przez zawodnikow takich poteg swiatowych jak Crystal Palace czy Norwich 2 miejsce to i tak wynik na wyrost. LFC powinien go wypozyczyc do np. Odry Opole, tam moze by sie przebil z trybun na lawke i moglby podawac bidony w czasie upalow, a do Liverpoolu kupic kogos, kto potrafi na obronie grac, potrafi nawet odebrac pilke i ja podac na wiecej niz 2 metry i jest na tej obronie pewny - Rojo, Blind, Indi, De Vrij czy Garay lub ewentualnie Alex Sandro. Bez inwestycji w obrone grubych milionow mecze LFC bedzie sie znow ogladalo ze strachem, ze przyjada jakies ogorki, ktore powinny dostac z 10-0, ale w kadrze L bedzie slabiutki Mignolet lub Flanagan i sie skonczy ze bedzie walka do ostatnich sekund o gola na + bo dostanie Liverpool ze 2-3... Jak sie chce cos osiagnac w Europie to jednak trzeba miec pewna, mocna obrone, ktora zapewni maksymalnie 20 straconych bramek we wszystkich rozgrywkach. Teraz takiej nie ma.
Lyzwa7 27.07.2014 20:09 #
Orionos znajdź mi klub, który traci 20 goli w jednym sezonie we wszystkich rozgrywkach:D

cienko, za 8,5 mln to był dobry deal.
Orionos 27.07.2014 20:16 #
Lyzwa7 - Juve sprzed 2-3 lat AFAIR tak mial, a z ostatniego sezonu osiagnac to co Atletico - czyli okolo 30 straconych bramek.
fellipe1892 27.07.2014 20:21 #
Orionos - zgadzam się że musimy wzmocnić obronę (powrót Enrique to też wzmocnienie), ja bym dał 30 baniek za Rodrigueza i było by pięknie. Mignolet nie jest słabiutki. Nawet najlepsi piłkarze sami nie grają - trzeba ich odpowiednio zmotywować, przygotować i poustawiać - i oto mi chodzi że się nie boję nowego sezonu bo w osobach Markovica, Lallany i Cana widzę wcmocnienie składu (czekam na obrońców) i wiem że Brendan zrobi z nimi to co zrobił ze Sterlingiem, Hendersonem czy nawet Suarezem.
Lyzwa7 27.07.2014 20:29 #
Orionos- tak niska liczba bramek nie wynika z dobrych zawodników w obronie, ale też z taktyki, stylu gry, zgrania itp.
serio sądzisz, że gdy w ciągu roku wymieniliśmy całą obronę to to od razu zaskoczy?
Orionos 27.07.2014 20:37 #
Lyzwa7 - jak wywalisz ze swego dysku smieci to PC od razu zaczyna dzialac lepiej - LFC juz dawno sie powinien pozbyc takich beztalenci jak Flanagan, Kelly, Johnson, Coates czy Wisdom a w ich miejsce wziac z 2-3 zawodnikow gwarantujacych jakosc gry i brak potrzeby ciaglego usprawiedliwiania ich "ze sie dopiero ucza". Pewna i solidna obrona to podstawa budowania klubu na lata - tutaj jak narazie jest na odwrot - pakowanie funciakow w ofensywe, gdy tam byl potrzebny 1-2 zawodnikow max, a pomijanie defy gdzie w zasadzie oprocz Skrtela, sredniego Sakho czy juz slabego Aggera reszta jest do wywalenia i nikt nie bedzie po nich plakal, po Mignolecie takze - ot dobry bramkarz dla zespolow walczacych o miejsca 10-18 w lidze.
jaszyn 27.07.2014 21:05 #
Tak po ludzku szkoda tego Remiego mam nadzieje ze będzie gdzieś grał. Nie byłem jego zwolennikiem i nie rozpaczam ze do nas nie trafi.
Gilmour 27.07.2014 21:15 #
eee to może jednak Bony?
Lyzwa7 27.07.2014 21:24 #
Średniego Sakho hehe.
Akurat Skrtel to jeden z powodów dużej liczby straconych goli ;)
duże braki techniczne, złe ustawianie się przez co musi naprawiać swoje błędy widowiskowymi wślizgami.
Pamiętaj też, że nie tylko linia obrony odpowiada za linie defensywną, a tutaj dużym problemem był brak wsparcia ze strony pomocników zwłaszcza w środkowym rejonie boiska przed polem karnym, gdy brakowało Hendersona lub Allena, albo Coutinho się akurat wyłączyła chęć do bronienia. Dodaj do tego również dużą ilość kontuzji i rotację w obronie.
KaczoreQ 27.07.2014 21:35 #
@Orionos - pier***isz takie głupoty, że nawet czyta się ciężko. Nawet z tym dyskiem nietrafiona analogia - blok defensywny to nie jest jeden organ, który można wyciąć i wszczepić nowy. Jego naprawa to złożony proces i nie można wszystkiego naraz wywalić, trzeba powoli.
RK23 27.07.2014 21:42 #
a może Giovani dos Santos?
redhuman 27.07.2014 21:45 #
W obronie najważniejsze jest zgranie i pewność, że podczas gdy ty patrolujesz jakiś teren twój partner robi swoją robotę dobrze. Zmiany w tej formacji, nawet na lepsze, mogą początkowo dać nawet gorszy rezultat. To nie takie proste, że wycinasz jeden fragment, wklejasz inny i jest cacy. Potrzeba będzie czasu.
Orionos, proponujesz wywalić kilku zawodników, w tym Mignoleta. Okej, ale co w zamian? Jeśli w drodze do nas jest Neuer, to nie będę płakać. Ale w tej chwili mamy chyba poważniejsze problemy, niż szukanie sobie lepszego pierwszego bramkarza. Do śmieci w tej drużynie raczej nie należy.
Orionos 27.07.2014 21:46 #
Kaczoreq - naprawe bloku defy w LFC powinni zaczac od wywalenia pilkarzy, ktorych umiejetnosci predysponuja co najwyzej do tarcia chrzanu a nie grania w BPL. Zostanie wtedy w klubie Skrtel (wiekowy), Agger (ktory mysli ze charyzma zdziala wszystko) i jedyny, ktory pokazuje ze sie rozwija - Sakho. Reszta to szrot, cienizna, beztalencia i chybione transfery. Po takiej czystce trzeba kupic bramkarza ( po MŚ jest sporo do wyboru dobrych), boki obrony (Rojo, Blind, Alex Sandro) i jeden na srodek (Garay, De Vrij, Indi). Imho Lovren jesli bedzie to bedzie niewypal na max 2 sezony.
RK23 27.07.2014 21:49 #
Bruno Martins Indi przeszedł z Feyernoordu do FC Porto.
Orionos 27.07.2014 21:52 #
Redhuman - IMHO Mignolet to nie jest bramkarz, ktory powinien grac w klubie pokroju Liverpoolu. Jest to co najwyzej sredni bramkarz pasujacy do srednich klubow walczacych o srednie miejsca w BPL. Po jego grze widac ze gra w LFC, w klubie o wielkich oczekiwaniach go przerosla. Co do jego nastepcow - Zieler, Reno czy jeszcze do niedawna Fabianski byliby o przynajmniej klase lepsi, moze nawet o dwie.
Lyzwa7 27.07.2014 21:53 #
Ale wiesz, że Blind to środkowy lub lewy pomocnik grający na lewej obronie przy okazji? ;)
Martins Indi przeszedł do Porto i nie jest wcale lepszy niż nasi obrońcy, Garay zmienił klub na Zenit w to okno.
RK23 27.07.2014 21:58 #
Orionos
Reno? Chyba chodzi ci o Bernd'a Leno.
Ponadto de Vrij jest bliski Lazio.
Orionos 27.07.2014 22:05 #
Tak, Leno.

Blind na MŚ sprawdzil sie w pelni jako lewy obronca, sprawdzilby sie w LFC bo tu w zasadzie nie mialby zadnej konkurencji. Sadze ze nawet Wawrzyniak rozegralby wiekszosc meczy w sezonie przy takiej kadrze...

De Vrij bliski Lazio? no to dyrektor sportowy LFC powinien ruszyc tylek i dzialac.

ech... miesiac mnie nie ma w PL bez dostepu do informacji transferowych i tyle juz porazek poniosl LFC... szkoda
Lyzwa7 27.07.2014 22:09 #
Grał Wing Backa, a nie lewego obrońcę. Jaki jest sens kupowania środkowego pomocnika na LB?
Orionos 27.07.2014 22:10 #
No tak... Borussia kupowala przeciez Piszczka-napastnika...
RK23 27.07.2014 22:11 #
uważam że już mamy środkowego pomocnika który może grać na LB - Emre Can
Lyzwa7 27.07.2014 22:15 #
Piszczek przyszedł za paczkę fajek, a Blind kosztowałby kilkanaście/dziesiąt milionów, lepiej kupić za tę kwotę nominalnego LB czyż nie? Tego Moreno czy wymienionego przez Ciebie Alex Sandro.
Został ponad miesiąc okna transferowego, tak tylko przypominam.
KaczoreQ 27.07.2014 22:25 #
@Orionos - mam wrażenie, że mundial '14 jest jedynym źródłem informacji, jakimi dysponujesz. To jest za krótki czas, żeby określić przydatność/umiejętności danego piłkarza. Historia pokazuje, że bardzo często nowe gwiazdy wykreowane przez mundial/euro/copa america szybko spadają.
slobo 27.07.2014 23:07 #
Z góry przepraszam,ale przeczytałem wszystkie komentarze i widzę, że niektórym to się we łbach popierdoliło...nazywanie naszych,byłych,obecnych,a zwłaszcza przyszłych zawodników "śmieciami","dziadami" itp. bo Wy lepiej byście transfery przeprowadzili i kadrę wybrali,to nie przystoi nawet gimnazjalistom.
RedWarrior-Ty cierpisz na rozdwojenie jaźni? W jednym poście piszesz:
"Mnie jeszcze wkurza taka inna kwestia, a mianowicie, że oni tak szastają tymi "dobrymi numerami"."
"Ja wiem, że numery to najmniej istotna kwestia i sam tak do tego podchodzę"
"jednak utarło się, że są w futbolu liczby, które mają pewną wartość symboliczną i sporo mówią o zawodniku, który je nosi"
Czyli wkurza Cię,ale to nie istotne,jednak swoje znaczenie ma. Sic! Chłop z Ciebie wyrazisty i z konkretnymi poglądami co swoje zdanie ma... Może za politykę byś się wziął ,nadasz się.
xabi14 27.07.2014 23:26 #
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Konrad1966 28.07.2014 09:38 #
Ja jak szostie..odetchnalem.Powaga.

Pozostałe aktualności

Obrońca Liverpoolu bliżej powrotu po kontuzji  (0)
21.11.2024 13:45, Bajer_LFC98, thisisanfield.com
Kto był mocno eksploatowany w reprezentacji  (1)
21.11.2024 13:16, BarryAllen, thisisanfield.com
Bednarek nie zagra z Liverpoolem  (19)
20.11.2024 17:49, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed meczem z Southampton  (0)
20.11.2024 14:50, Vladyslav_1906, liverpoolfc.com
Michał Gutka specjalnie dla LFC.PL!  (15)
20.11.2024 13:31, Gall1892, własne
Mac Allister, Núñez i Díaz w reprezentacjach  (0)
20.11.2024 12:48, FroncQ, liverpoolfc.com