TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1605

Redknapp: Liverpool jest przeciętny


Były menedżer Tottenhamu, Harry Redknapp, uważa, że obecna drużyna Liverpool FC to przeciętny zespół. Dodał również, że obecny skład jest najgorszy jaki widział od lat, wskazując miejsce w pierwszej piątce jako maksimum możliwości ekipy Brendana Rodgersa.

Redknapp, który po opuszczeniu QPR w zeszłym sezonie pozostaje bez pracy, twierdzi, że Liverpool ma szczęście, że zdobył jakiekolwiek punkty w tym sezonie.

Podopieczni Brendana Rodgersa zainkasowali siedem punktów w trzech pierwszych spotkaniach, lecz później przyszła druzgocąca porażka 0:3 z West Hamem w zeszłą sobotę.

Według angielskiego trenera, the Reds obecnie znajdują się w największym dołku od bardzo długiego czasu, uznając, że będą mieli szczęście jeśli skończą w pierwszej piątce.

– Nie podoba mi się obecny Liverpool – powiedział Redknapp.

– Myślę, że to najgorsza drużyna Liverpoolu jaką widziałem od lat. Grają bardzo przeciętnie. Mają szczęście, że zdobyli jakiekolwiek punkty.

– Bournemouth powinno ich pokonać, a przeciwko Stoke cudem zdobyli bramkę. Ok, zagrali niezłą pierwszą połowę przeciwko Arsenalowi.

– Dobrym wynikiem dla nich będzie zajęcie miejsca w pierwszej piątce. Liverpool nie imponuje mi w tym roku ani trochę.

– Myślę jednak, że kiedyś w końcu wygrają ligę.

Redknapp, który był menedżerem takich zespołów jak Bournemouth, West Ham i Portsmouth, tę niemoc zrzuca na odejście Stevena Gerrarda i Jamiego Carraghera.

Poddaje również pod wątpliwość słuszność wyborów Brendana Rodgersa, dotyczących obrońców, którzy grali w pierwszych meczach sezonu.

– Stracili Stevena Gerrarda, swojego przywódcę. Bardzo ważnego gracza. Rok wcześniej stracili Jamiego Carraghera. Ich szatnia straciła bardzo ważne osobowości – dodał.

– Spójrzcie tylko na ich dwóch środkowych obrońców z ostatniej soboty [Dejana Lovrena i Martina Skrtela]. Lewy obrońca [Joe Gomez] to dobry, młody piłkarz, który nie potrafi kopać lewą nogą, ale gra na pozycji lewego obrońcy. Ma wielki talent, jest silny i szybki. Ale co daje na lewej stronie? Jest na niewłaściwym skrzydle. Dla mnie, ta drużyna nie ma równowagi. Przykro mi, ale nie podoba mi się ten Liverpool.

– Uwielbiam Liverpool Football Club i jeśli spytalibyście mnie, którą drużynę w tym kraju najchętniej bym trenował, byłby to Liverpool. Ale nie wyobrażam sobie tego w tym roku – podsumował.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (34)

Mand 02.09.2015 12:22 #
Pod względem stylu gry na pewno. Personalnie bywało gorzej.
Michu1892 02.09.2015 12:23 #
Naprawde przykro patrzeć na obecną sytuacje klubu. Kiedyś byliśmy postrachem dla każdej drużyny w europie a teraz nawet nie jesteśmy postrachem dla takiej drużyny jak Bournemouth.
John 02.09.2015 12:30 #
Niestety przekrętas Harry ma całkowitą rację.

Szczególnie w słowach: "Dla mnie, ta drużyna nie ma równowagi. Przykro mi, ale nie podoba mi się ten Liverpool."
uNiLFC 02.09.2015 12:30 #
Nawet ten buc ma rację ..
tical 02.09.2015 12:30 #
Skład ma potencjał, przeciętny to jest menadżer, ale generalnie można się z Harrym zgodzić.
Rossmann 02.09.2015 12:54 #
Sad but true (na chwilę obecną w każdym razie, mam nadzieję że im dalej w las tym będzie lepiej), ale.....nie produkuj się Harry, i tak tej roboty nie dostaniesz ;)
mayro78 02.09.2015 12:55 #
Założyć mu konto idealnie pasuje tutaj
Rewo92 02.09.2015 12:57 #
Myślałem, że będzie hejt, a tu dość sensownie się wypowiedział i trudno się z nim nie zgodzić.
ManiacK 02.09.2015 13:01 #
Skład dobry, który można świetnie ułożyć.
Tylko nie ma komu tej układanki ułożyć, niestety.

Brendan, do boju! Lovren wygra Nam LM.
redhuman 02.09.2015 13:01 #
Masz rację, Harry, w tym roku to raczej niemożliwe, ale w przyszłe lato być może dostaniesz szansę pracy tutaj. Jeszcze parę ładnych lat możesz trenować.
Ale faktycznie ma sporo racji. Choć nie zgodzę się z tym, że to najsłabszy skład od lat. Styl - jak najbardziej. Ale personalnie to wręcz najsilniejszy skład od lat, nie licząc wpływu Suareza. Wyłączcie Suareza z ostatnich lat i to, co zostanie, to przeciętniacy generalnie. Dzisiaj mamy więcej ponadprzeciętnych zawodników - Sakho, Clyne, Can, Henderson, Marković, Coutinho, Firmino, Benteke. Do tego wielu zawodników z potencjałem. W sumie Marković też się do nich na razie zalicza. Jest z czego budować.
Mignolet, Clyne, Ilori/Gomez, Sakho, Moreno, Can, Henderson, Firmino, Coutinho, Sturridge, Benteke - choćby taki skład, gdzie na ławce mamy Milnera, Markovicia, Origiego, i Ibe'a, jest składem z dużym potencjałem i z dużymi możliwościami modyfikacji taktyki w trakcie meczu. Odpowiednio poprowadzony, ustawiony taktycznie i schematycznie mógłby być mocnym konkurentem czołowych zespołów. Nie ma takiej tragedii personalnej, jak to widzi Redknapp.
liverpool93 02.09.2015 13:15 #
Każdy ma prawo do własnego zdania. Ja wierzę, że wypalimy w tym sezonie ale faktem jest, że Liverpool jest w dołku od kilku lat i nie ma co dyskutować na ten temat.
RedFulBad 02.09.2015 13:22 #
Powiedział dokładnie co chciałem powiedzieć!
xabi14 02.09.2015 13:27 #
Gość, który nie został trenerem reprezentacji, a jego praca jest bezwartościowa od 5-6 lat mówi takie rzeczy...
Ocenienie naszej gry po gruntownej przebudowie i pozbyciu się wszystkich doświadczonych zawodników po paru kolejkach jest tak totalnie bezsensu, że głowa boli
BobMarleyLFC 02.09.2015 13:36 #
xabi14 - Dobrze to ująłeś chłopie!:) Ja jeszcze tylko dodam, że widać po tej wypowiedzi, że ten stary kapeć próbuje w chamski sposób zmieszać Naszą drużynę z błotem, po to tylko, ażeby ośmieszyć LFC. Ale co się dziwić takiemu niedowartościowanemu zardzewiałemu zgredowi, skoro siedzi w domu i pierdzi w stołek. Smutno tylko, że część ludzi tutaj na stronie ma podobne poglądy co on i również ośmiesza drużynę swoimi komentarzami:(
My jednak się nie damy, bo...
#WeAreTheBestFootballClubInTheWholeWorld!!!:)) YNWA!
Rossmann 02.09.2015 14:00 #
@xabi14

W QPR mu nie wyszło (choć to specyficzny klub) ale gość jest najlepszym Angielskim trenerem od czasów.....nie pamiętam jakich :) Także bym się porywał na stwierdzenia, że jego praca jest bezwartościowa. Argumentu, że nie dostał posady w reprezentacji (w domyśle: Hodgson był lepszy) nie skomentuję.

@BobMarleyLFC

Aha. Rozumiem, że za Royem też stałeś murem? I za Koncheskym, Poulsenem i Jovanoviciem? Widzisz różnicę między wspieraniem drużyny, kibicowaniem a wyrażeniem negatywnej opinii (nie hejtu, opinii)? Sceptycyzm też jest oznaką kibicowania. Złościmy się bo dobro klubu nie jest nam obojętne.

A może wg Ciebie kibice LFC mają kierować się maksymą Jarka - nikt nam nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne?
xabi14 02.09.2015 14:12 #
@Rossmann
Cenię Redknappa, ale ostatnie parę lat ma bardzo kiepskich.
Wstawię się za Bobem a propos krytykowania. Ja rozumiem, że internet, ale jak można oceniać drużynę na tym etapie budowy po paru kolejkach? Jak zagramy świetny mecz z United (a myślę, że tak będzie), to co, nagle będziemy rewelacyjni?
Beol 02.09.2015 14:18 #
W skrócie Liverpool nie ma jaj i stylu ( Pomijając pass#pray)

I najgorsze jest to , że to prawda. Nasz zespół nie ma pomysłu jak atakować , i łudzę sie, że wraz z powrotem Stu to sie zmieni.
BobMarleyLFC 02.09.2015 14:25 #
@Rossmann - Wypowiedź Redknappa nie jest negatywną formą wypowiedzi o drużynie Rodgersa, ale jest próbą ośmieszenia Naszego obecnego zespołu. I nie uważam Redknappa za jakiegoś wybitnego trenera, bo po prostu takim nie jest, o czym świadczą chociażby jego osiągnięcia w tym fachu. Co do Hodgsona i wspomnianych przez Ciebie zawodników, notabene przez Niego kupionych, nie miałem podstaw, tak samo jak Ty i inni kibice, żeby go w jakikolwiek sposób wspierać, ponieważ nie uczynił nic, ażebym mógł wypowiedzieć choćby jedno pozytywne zdanie na temat tego jak prowadził drużynę. Uważam jednak, że Nasz obecny trener - Brendan Rodgers już kilkakrotnie udowodnił, że zasługuje na choćby mały szacunek od Nas - kibiców LFC. A zamiast tego (część) kibiców na stronie miesza go z błotem, nie ważne czy zrobił dobrze, czy źle. Nie podoba mi się podejście niektórych tutaj i zawsze! będę się starał ich sprowadzić na ziemię, bo czasami w swoich komentarzach idą za daleko. Mnie też wiele rzeczy w drużynie się nie podoba, jednak ZAWSZE staram się to wyrazić w sposób w miarę kulturalny, jak przystało na kibica The Reds (a za takiego się uważam). Oczywiście, sceptycyzm również jest oznaką kibicowania i każdy z Nas ma do niego prawo, ale tutaj chodzi również o kulturę względem innych ludzi.
PonuryGrabarz 02.09.2015 14:26 #
@xabi, zespół w budowie? Sorry ale ile Rodgers jest w klubie? 3 miesiące czy ponad 3lata? Klub wydał przez ten czas 3 banki czy ponad 300mln na transfery?
Lyzwa7 02.09.2015 14:28 #
Zespół w budowie 4 sezon z rzędu? K.
PonuryGrabarz 02.09.2015 14:31 #
Panowie prawda jest taka, że Harry jest lepszym menadżerem niż Rodgers. Powiedział smutną prawdę. Od 10 lat nie liczymy się w Europie a jak zalapiemy sie do top4 to już jest sukces...miejsca, ktore zajmowalismy w PL w ciągu ostatnich lat mówią wszystko...
danielli25 02.09.2015 15:02 #
Ja uważam odwrotnie. Według mnie mamy bardzo dobry skład na tle czołówki PL nie wyglądamy tak strasznie blado, ale jednak gra stawia wiele do życzenia. Kiedyś Redknappa uwązałem za dobrego trenera, ale jednak myślę, że jest tak samo przeciętny jak Brendan. Hodgson to jest całkowita tragedia.
Kartas 02.09.2015 15:09 #
Słaby menedżer, skład przeciętny(dobry by był gdyby dodano jeszcze 4 wzmocnienia), średni styl i raczej brak charakteru. Rywale trzęsą portkami. To wszystko jest wstanie zmienić tylko nowy trenejro.
roberthum 02.09.2015 15:23 #
Zespół po takich nakładach finansowych jakich nie miał żaden trener LFC w historii powinien być juz dawno ułożony i bić się o najwyższe cele. Drużyna w budowie po ponad 3 latach obecności trenera? Nie ośmieszaj się.

Mamy niekompletny skład, bo do tego dopuścił trener. Wydać ponad 300 mln na transfery, spędzić w klubie 6 okienek transferowych, a my mamy z nominalnych DM tylko Lucasa i skrzydłowych w osobie jednego Ibe'a? Nasza obrona jest nadal dziurawa taka jak była i my mamy jeszcze trzymać stronę Rodgersa? Brendan przoduje w klasyfikacji najgorszych trenerów LFC w historii- kiedy ostatnio zdrzyła się sytuacja, że trener przez pierwsze 3 lata w klubie z Anfield może sobie zapisać totalne ZERO po stronie wygranych trofeów? Brak Suareza w zespole obnaża braki Rodgersa, daje świadectwo jego przeciętności i braku jakiejkolwiek wizji gry zespołu. Mecz z WHU tak naprawdę ściągnął nam różowe okulary. Baaardzo szczęsliwe zwycięstwo ze Stoke gdzie wcale nie byliśmy lepszym zespołem. Bramka ze spalonego z beniaminkiem w meczu w którym tez nie byliśmy drużyna przeważającą. Dopiero dobre 35 minut z Arsenalem było prawdziwym pozytywem. 7 pkt po pierwszych 3 meczach niestety był tylko łutem szczęścia co brutalnie udokumentowała nam ekipa z Londynu. Przegrywać 3:0 z WHU po prostu nie przystoi a tym bardziej na swoim terenie.

MU miało Moyesa z którego nabijaliśmy się niemiłosiernie, salwy śmiechu po kolejnych żenujących rekordach "geniusza futbolu" dało nam tyle radości. Niestety, ale my mamy swojego Moyesa, który potrafi dokonywać identycznych "cudów" co tamten cieżki przypadek. Pytanie ile my damy jeszcze czasu naszemu wirtuozowi...
pawi 02.09.2015 15:35 #
najgorsze jest to ze chyba ma racje.. :(
jon 02.09.2015 16:29 #
Liverpool jest przeciętny, bo drużynę prowadzi średniej klasy menadżer. Ktokolwiek ambitny i zdolny mógłby z takim składem walczyć co najmniej o pierwszą czwórkę.
BR musi odejść (fingers crossed)
xabi14 02.09.2015 16:54 #
Nie wiem Panowie co sobie myśleliście, ale po pierwsze było pewne, że od ładnych paru lat nie jesteśmy wstanie ściągnąć ścisłego topu, a po drugie, że przyjdzie era po Stevenie... Dla mnie trener ma ostatni sezon. Wie co to za klub, sam kładł podwaliny pod aktualną sytuację i powinien wiedzieć jak z tego wybrnąć...A - są jeszcze 34 kolejki do rozegrania.
Szmuggi 02.09.2015 17:21 #
Nie opowiadajcie głupot o tym, że nie możemy ściągnąć ścisłego topu piłkarzy. Co to ma niby za znaczenie? Piłkarski top to zawodnicy, którzy indywidualnie potrafią wygrywać mecze ale piłka nożna to sport drużynowy i dwóch niezłych zgranych zawodników powinno grać o niebo lepiej niż jeden z topu.

W tej drużynie nie ma ani zgrania ani pomysłu bo grać ładną piłkę z pomysłem i ofensywnymi akcjami gra się w szatni na tablicy z napisem taktyka.

Piłkarze z dobrą techniką i warunkami fizycznymi powinni potrafić zagrać większość dostępnych opcji taktycznych na świecie ale ciężko coś zagrać gdy trener sam nie wie jak mecz wygrać.
basialdolfc 02.09.2015 17:47 #
to wszystko winna tego zlotoustnego...zawsze bredzio aut :D
Patrykk 02.09.2015 18:23 #
ma racje analizujac nasze pierwsze mecze ,ale troche nie pasuje mi,jak on mogl tak szybko do tego dojsc i w tak mocnych slowach opisac Liv. wygladaloby na to ze rodgers jest sto lat za bylym trenerem kogutow. w tym artykule widac sprawy - "demony", ktore moga sie urzeczywistnic w tym sezonie , natomiast ja osobiscie bardzo wierze w nasz mlody zespol. mamy braki owszem ,ale prosto piszac w kupie sila ! mam nadzieje ze przez reszte sezonu bd widziec kolektyw i zespol w ktorym kazdy pilkarz bd znal swoje miejsce i role.


PS - wyglada mi to na male podchody do stolka trenerskiego ,ale nie mnie oceniac . moze upatruje szanse w mozliwej porazce rodgersa po lub w trakcie tego sezonu.
danielli25 02.09.2015 18:31 #
Ja mam identyczne jak koledzy niżekoledzy, tej przyie kasie wydanej w ostatnich czasach kazdy dobry maostanaekipeger stworzyl by konkretna ekipe. Nie chce zabierac naszym xom, zwlaszcza ze w innym newsie em, izm ze may sklad, naniczegonasmamynnymnewskladsalemnadalzamk mysle, ale poprzednie okienko kiedy wydalismy fortune na wzmocnienia jest do zapomnienia, to jest wina managera. Brendan jest max średni. Sry za literowki, pisze z tel.
filarowicz 02.09.2015 20:26 #
jeateśmy bardzo słabą drużyną.
zostawmy już to dlaczego tak jest.
ale 4 kolejka BPL za nami a my wyglądamy jak banda dzieci we mgle.
dzisiaj na Canal+ leciały skróty meczów z poprzedniej kolejki i każdy zespół pokazuje coś fajnego, a to rajdy a to kombinacyjnie, a to szybkie składne kontry, widać w tym zgramie ale także wytrenowane schematy.
u nas nic nie ma, pomysłu, polotu, szybkości, pomysłu na gre.

ale tak patrząc jaka cisza jest na Anfield to też odechciewałoby mi się grać, żenuła po prostu.
tragikomix 03.09.2015 00:36 #
roberthum bez włażenia w dupsko, to jest najlepszy komentarz, jaki przeczytałem na lfc.pl. no prawda jak *huj dobitna i szczera. Rogers to pomyłka, która miała szczęście, że SaS miało szczyt formy i się nie łamało, wypadając ze składu na kilka miesięcy. teraz nie ma kto go chronić. Menadżer bez wizji, bez zdolności reagowania na sytuację. Transfery pomyłki od trzech lat. Nakupowane ścierwo w okresie transferowym. Jesteśmy średniakiem czy Wam się to podoba czy nie. max 5 miesjce będzie zadowalające.
sebix129 03.09.2015 12:13 #
Brendan niestety jak na razie zawodzi chociaż pewnie dostanie jeszcze jeden sezon i w jego trakcie powinniśmy go mimo wszystko wspierać. Jednak jak patrzy się na takich trenerów jak Simeone czy Kloop i to co zrobili ze swoimi drużynami przy znacznie mniejszych możliwościach niż w Liverpoolu wnioski nasuwają się same ...

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com