LIV
Liverpool
Premier League
05.05.2024
17:30
TOT
Tottenham Hotspur
 
Osób online 1109

Boss: Nie potrzebujemy stopera


Jürgen Klopp twierdzi, że będzie zadowolony jeśli Liverpool rozpocznie nowy sezon w Premier League z aktualnym kwartetem stoperów w składzie. Niemiecki menadżer uważa, że obecnie brakuje dostępnych opcji na rynku transferowym, jeśli chodzi o środkowych obrońców.

Virgil van Dijk był głównym celem Liverpoolu tego lata, jednak mimo oferty, wynoszącej 60 milionów funtów, Southampton cały czas nalega, iż Holender nie jest na sprzedaż.

The Reds wciąż liczą, że postawa Świętych ulegnie zmianie do końca sierpnia i póki co koncentrują się, na tym, co posiadają w swojej kadrze.

- Dysponujemy obecnie 4 środkowymi obrońcami w kadrze i nie sądzę, byśmy potrzebowali ich więcej.

- Być może nie był to najlepszy mecz Joego Gomeza w starciu z Bilbao, jednak długimi momentami dobrze sobie radził.

- Na ten moment wszystko jest w porządku. Okienko transferowe jest otwarte do końca sierpnia, więc wiele jeszcze może się zmienić.

- Spróbujcie sobie wyobrazić, że nasi ludzie cały czas pracują nad wieloma aspektami w tym sektorze. Zobaczymy, czy to zadziała.

- Jestem tutaj, by pracować z zespołem, który aktualnie mam do dyspozycji. Nie wychodzę z założenia 'jeśli nie będę miał tego piłkarza, nie będziemy mogli jutro wygrać'.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (35)

AirCanada 07.08.2017 10:34 #
To taka typowa gadka dla dziennikarzy. Nie wierzę Jurgen, że tak myślisz naprawdę. Żółte kartki dla Lovrena, drobny uraz Matipa i dajmy na to, na Juventus w fazie grupowej wyjdziemy parą Gomez - Klavan? No kurwa ... :D
don_daniello 07.08.2017 10:40 #
Aha. To tak jakby powiedzieć, że nie potrzebujemy wody do przetrwania. Spoko
JarJar 07.08.2017 10:45 #
Od złej biedy na stoperze może jeszcze zagrać Emre, ale to tylko półśrodek.
John 07.08.2017 10:47 #
Współczuję Jurgenowi, że takie pierdoły musi wygadywać pod naciskiem FSG.
PonuryGrabarz 07.08.2017 10:47 #
Czyżby Jurgen miał objawy zespołu Brendana Rogersa?
Jedi13 07.08.2017 10:48 #
Dowcipniś i zgrywus, lubię gościa
czerwony1892 07.08.2017 11:01 #
Gomez na razie nadaje się jedynie na Puchar Ligi, ewentualnie FA CUP.
Akurat z Klavana jestem póki co zadowolony. Bardzo solidny zmiennik, przez którego nasza obrona wcale nie traci na jakości.
Zostaje Matip i Lovren. O ile Kameruńczyk jest dla mnie niekwestionowanym numerem 1 i elementem nie do ruszenia, o tyle Lovren ma tak niestabilną formę, że bardziej nadawałby się jako zmiennik do pary z Klavanem.
Wniosek: Jeden nowy stoper po prostu MUSI do nas przyjść i to taki, który będzie grał w pierwszym składzie razem z Matipem. Myślę, że Klopp nie jest głupi i doskonale zdaje sobie z tego sprawę. wielokrotnie mówił z resztą o konieczności poprawy gry w defensywie. Niestety coraz bardziej wszystko wskazuje na to, że ma związane ręce i choćby bardzo chciał kupić jakiegoś klasowego stopera to pewnie ta inicjatywa jest blokowana przez FSG.
A takie były zapowiedzi, że ile to my nie mamy kasy...
Smutne to...
Gin 07.08.2017 11:08 #
Rozumiem, że nasze transfery w tym okienku są wystarczające ?? Mam ekipę do walki o mistrza ?? WTF ?? a Jak Cou odejdzie ??

Wciąż dalej, dalej wiąż nie kumam polityki transferowej LFC !! ;/
roxcod 07.08.2017 11:16 #
HHAAHAHA dobry żart Jurek ~!
TheNikt 07.08.2017 11:17 #
A co ma powiedzieć obrońcom którzy są w klubie? Ze są do dupy, ze się nie nadają? Jego trenerski styl opiera się na motywacji, nie "wytykaniu" bez potrzeby...
Deadlock 07.08.2017 11:26 #
To właśnie przez ten sentymentalizm jesteśmy cały czas w dupie i nie możemy wczołgać się z powrotem na szczyt. "Zostawimy zawodników, którzy osiągnęli top4, bo tak wypada, bo odnieśli sukces". Nikt oprócz Nas już raczej tym się nie kieruje. Futbol jest brutalny. Jeśli nie zrobisz kroku naprzód, to inni to wykorzystają. Teraz właśnie to się dzieje. Liczy się tylko tu i teraz.
Brak kilku jakościowych transferów to dla Nas tragedia. Teraz będzie pierdzielenie o treningu, rozwoju,. Dalej o tym, że mamy uniwersalnych graczy, którzy mogą zagrać wszędzie oprócz bramki (Milner). Jeżeli nie przyjdzie środkowy obrońca i środkowy pomocnik, to bardzo prawdopodobne, że powtórzy się sytuacja z zeszłej kampanii i zespół zacznie siadać koło listopada.
Goliiat 07.08.2017 11:28 #
To jest specjalna gadka żeby Saton sobie nie myślało że Van Dijk jest nam potrzebny jak woda i mogą windować cenę
wojtekwjp 07.08.2017 11:29 #
widać, że Jurgen w ogóle nie bierze pod uwage Mama Sakho :/
RK23 07.08.2017 11:30 #
Niepotrzebujemy stopera bo przecież jest "Millie" on może zagrać wszędzie :o
wojtekwjp 07.08.2017 11:42 #
myśle, że opcja rezerwowa to Can ?? - kiedyś przy Rodgersie jakiś mecz zagrał na stoperze z tego co pamietam
deekuu 07.08.2017 11:44 #
Skoro nie potrzebujemy żadnego obrońcy, dlaczego ścigamy Virgila Van Dijka całe lato? xD
Gruberoo 07.08.2017 11:52 #
Hmm w klubie Nadal jest shako a nie zapowiada sie na to by mial go ktos kupic ... I co z nin zrobi klopp
NgMui 07.08.2017 12:11 #
Zawsze mamy jeszcze Milnera :D
Rossmann 07.08.2017 12:17 #
Jeśli ma się dobrą akademię - nie potrzeba spektakularnych transferów. Nie po to inwestujemy w młodzież odkąd pamiętam, nie po to zmieniliśmy strukturę Akademii 10 lat temu, żeby teraz wydawać bajońskie sumy na transfery. Mam nadzieję, że zamknęliśmy już okienko i co najwyżej kupimy jednego/dwóch szesnasto lub siedemastolatków z Hiszpanii albo Portugalii żeby się ogrywali na przyszłość.
tramwajarz 07.08.2017 12:17 #
Co by nie mówić o Lucasie, to był naszym 3-4 stoperem, dlatego po jego sprzedaży i wciąż młodym, powracającym po kontuzji Gomezie, bardziej osłabiliśmy się w tym obszarze. Jeżeli dodamy do tego dodatkowe rozgrywki w postaci CL i to, że różnie bywało z dostępnością Matipa czy Lovrena podczas sezonu, to myślę że Klopp byłby idiotą, gdyby tak to zostawił. Robi dobrą minę do braku postępów z Van Dijkiem i wzmacnia poczucie zaufania wśród obecnych stoperów. Prawda jest taka, że od stycznia rozpisywano się, że środkowy obrońca to priorytet na to okno, więc nie mogło się nic zmienić w tym temacie. Czekamy cierpliwie na ruch ze strony Świętych, a jeśli się nie doczekamy, to skierujemy uwagę na inne cele, może Koulibaly o którym też się trochę pisało. Klopp nie jest idiotą, nie wierzę w to ;)
PonuryGrabarz 07.08.2017 12:18 #
@rossman, dlaczego trolujesz?
madman99 07.08.2017 12:19 #
to raczej są gierki psychologiczne z soton a'la mourinho, bo wszyscy przecież z nim najlepiej wiedzą jak bardzo potrzebny jest obrońca, dodatkowo ma też to zmotywować obecnych obrońców, bo nawet jak VVD do nas trafi to przecież jest po polrocznej kontuzji, nawet nie trenuje z zespołem, do tego przyszedlby do nowego klubu i to jeszcze z łatką najdroższego obrońcy na świecie więc mineloby troche czasu zanim wskoczy na wlasciwe obroty.
sebix129 07.08.2017 12:20 #
Ja rozumiem wiara w zespół i w jego rozwój no ale kurwa ... :D rok temu nie graliśmy w LM ani w LE i KAŻDY nawet taki sebix jak ja :D widział co się działo na przełomie grudnia i stycznia. Jeżeli praktycznie taką samą kadrą będziemy ogarniać ligę i LM to to po prostu musi pierdolnąć nie ma innej opcji.
lfc13 07.08.2017 12:30 #
Tak, oczywiście nie potrzebujemy żadnego stopera, chyba, że się coś trafi po promocji za skromne 60 mln to może kupimy ale się jeszcze zastanowimy dwa razy.

Ręce opadają!!!
użytkownik zablokowany 07.08.2017 12:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Rossmann 07.08.2017 12:32 #
@PonuryGrabasz

To co Ty nazywasz trolowaniem, ja nazywam rzemieślniczą filozofią futbolu. Futbol to nie tylko kasa, ale też zaangażowanie, lojalność, pasja - tych cech nie kupi się u piłkarzy za pieniądze, te cechy można jedynie zaszczepić ciężką pracą, wizją, treningiem. Nie każdy musi iść drogą City, PSG czy MU gdzie kupuje się zawodników za grube miliony, pomimo że nie są warci 1/10 tej ceny. Bądźmy jak Ajax, Barcelona, Arsenal. Na taki sukces może i pracuje się dłużej, ale za to smakuje potem o wiele lepiej. O wiele, wiele lepiej niż trofea kupowane za pertodolary. Cierpliwości. Czekamy już tyle lat, możemy poczekać jeszcze kilka. Małymi kroczkami wreszcie dojdziemy na upragniony szczyt. FSG i Jurgen wiedzą co robią.
sebix129 07.08.2017 12:46 #
Rossmann

"Bądźmy jak Ajax, Barcelona, Arsenal."

taa ...

Ajax nie gra w PL a w LM są ogórkami, Barcelona wydaje bardzo dużo pieniędzy na zawodników a Arsenal to Arsenal. Podaj mi przykład klubu w tych czasach, który doszedł na szczyt i się na nim UTRZYMAŁ bez wydawania pieniędzy na piłkarzy bo jakoś wydaje mi się że takich nie ma. Nawet Arsenal wydaje sporo w ostatnich latach.
PonuryGrabarz 07.08.2017 12:56 #
@horrypaz, dokładnie. Za tydzień Klopp powie, że Millie godnie zastąpi Coutinho.
adiczny 07.08.2017 13:02 #
@sebix129

Wydaje mi się, że Atletico nie wydawało jakichś wielkich pieniędzy na zawodników, a od kilku lat utrzymuje się na europejskim topie (chociaż przyznaję, że nie przyglądałem się ich transferom).

Co do wypowiedzi Kloppa, to jestem pewien, że on wie o tym, iż my potrzebujemy stopera i to do podstawowego składu, ale skoro nie udało nam się takowego ściągnąć, to musi w ten sposób mówić, aby podbudować pewność siebie Loverna i Matipa (zwłaszcza Lovrena). Bezsprzecznie defensywa była naszą najsłabszą formacją w poprzednim sezonie i obawiam się, że w tym będzie podobnie, skoro w żaden sposób jej nie wzmocniliśmy (Robertson wg mnie nie jest realnym wzmocnieniem).
A niestety, jak ktoś kiedyś powiedział (chyba SAF), ligę wygrywa się defensywą, a ofensywą jedynie mecze.

Rossmann 07.08.2017 13:08 #
@sebix129

Arsenal, BVB, Bayern, do niedawna - MU, do niedawna - Barcelona, z małymi wyjątkami - Juve.

Wszystko zależy od punktu odniesienia. Bo jeśli oczekujesz, że będziemy absolutnymi hegemonami to owszem, nie da się tego zrobić bez kasy, tym niemniej, z kasą też nie ma gwarancji, że się uda (patrz PSG, MC). Tylko powiedzmy sobie szczerze, my nie jesteśmy i nigdy nie będziemy klubem na tym poziomie co Real, Barca, Bayern, MU, CFC. Nie te czasy i nie te możliwości naszych właścicieli.

Jeśli jednak mówimy o klubach, na których powinniśmy się wzorować - Monaco, Lyon, Napoli, BVB, Spurs, Sevilla, Lipsk - a więc klubach solidnych, silnych, ale półkę niżej niż absolutny top, to jak najbardziej można taką pozycję zbudować bez brania udziału w tym całym transferowym szaleństwie.

Poza tym, my przecież przez lata wydaliśmy kupę forsy, która w dużej części poszła w błoto dlatego właśnie, że panicznie szukaliśmy jakichś wzmocnień zamiast spokojnie budować z tego co jest i ogrywać młodzież.
Tommyy 07.08.2017 14:46 #
Środkowego pomocnika też nie potrzebujemy.

Cou też jest nadmiarowy.

Jorguś, zastanawiam się czy ten komitet transferowy i skauci są potrzebni? Jak mamy im płacić za coś, czego nie potrzebujemy...
Vince 07.08.2017 15:00 #


Prawie wszyscy tutaj liczą, że Klopp będzie grał w otwarte karty. W ten sposób nie prowadzi się nawet małego biznesu, a co dopiero takiego klubu.

Dobrze jest widzieć pytania, na które są odpowiedzi. A na lfc.pl większość wywiadów to same odpowiedzi. Często taki styl artykuów potrafi wypaczyć sens wypowiedzi lub przynajmniej doprowadzać do niepotrzebnych dwuznaczności.

Bolo 07.08.2017 15:53 #
O to to co Rossmann napisał. Ile transferów przez ostatnie lata zrobiło Atletico czy spurs? Ile z nich było podyktowane zmianą pokoleniową lub transferem z klubu?
Robertos 07.08.2017 16:22 #
Boss chyba z Woodstocku właśnie wrócił.
Lfc-FreaK 07.08.2017 16:23 #
Czyżby nieoficjalny komunikat kończący temat VVD?
sc0user 07.08.2017 16:39 #
ehh pamietam jak mielismy na obronie Hyypie Carre Aggera i Skrtela. Wspaniale czasy

Pozostałe aktualności

Wczorajszy trening - wideo  (0)
03.05.2024 20:18, Piotrek, liverpoolfc.com
Klopp: Nie ma już żadnej presji  (2)
03.05.2024 16:17, Bartolino, liverpoolfc.com
Statystyki przed meczem z Tottenhamem  (0)
03.05.2024 12:21, Fsobczynski, liverpoolfc.com
Van Dijk może nie zagrać z Tottenhamem  (22)
03.05.2024 11:35, Bajer_LFC98, liverpoolfc.com
Zdjęcia z czwartkowego treningu The Reds  (0)
03.05.2024 10:27, Bartolino, liverpoolfc.com
Liverpool wraca do Ligi Mistrzów  (8)
02.05.2024 23:39, BarryAllen, liverpoolfc.com