SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 2428

Klub nie chce kupować Dembélé


Liverpool nie zamierza w styczniu walczyć o ściągnięcie z Barcelony Ousmane’a Dembélé. The Reds są ostatnio nieustannie łączeni z możliwością transferu reprezentanta Francji za 85 milionów funtów.

Według Liverpool Echo Jürgen Klopp nie jest zainteresowany walką o byłego piłkarza Borussii Dortmund. Menedżer jest zadowolony z siły obecnej kadry klubu i jeśli nie zajdzie nagła potrzeba, nie planuje większej aktywności podczas styczniowego okna transferowego.

Dembélé trafił do Katalonii w sierpniu 2017 roku, jako następca Neymara za 135 milionów funtów, jednak jego postępy w Barcelonie zostały mocno ograniczone przez urazy.

– Jeśli wydarzą się jakieś szalone i nieprzewidziane sytuacje, być może będziemy musieli to rozważyć, jednak tak naprawdę nie przewiduje takich rozwiązań – powiedział niedawno Klopp o możliwej aktywności transferowej Liverpoolu.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (38)

Deadlock 14.11.2018 14:15 #
Zastanawia mnie znaczenie tego stwierdzenia "nie planuje większej aktywności podczas styczniowego okna transferowego". To że potrzebujemy na gwałt następcy coutinho chyba każdy już widzi. Pytanie czy widzi to też Klopp. W styczniu wystarczy sprowadzić takiego gracza i będziemy ustawieni. Gra bankowo się wtedy odmieni na plus. Skorzystałoby też ofensywne trio .Jeśli tego nie zrobimy może być ciężko.
Gensheimer 14.11.2018 14:19 #
Oczywiście, że tego nie zrobimy. Chyba, że do stycznia z 3 pomocników wyleciało by przez kontuzje, ale to naprawdę czarny scenariusz. Niech nikt nie się nie nastawia, że kogokolwiek zimą sprowadzimy.
Ramtim98 14.11.2018 14:32 #
Deadlock dlaczego uważasz, że potrzebujemy następcy Coutinho ? Ja tak naprawdę to już zapomniałem, że on dla nas grał. Bramki strzelamy, nie tracimy nie ma chyba żadnego problemu z grą. Jedyne co to ktoś do zwiększenia rywalizacji albo rotacji składem by mógł przyjść.
Redzik90 14.11.2018 14:33 #
I bardzo dobrze. Człowiek na poziomie Balotelliego. O ile z Mario zawsze było śmiesznie, bo to fajerwerki odpali albo nie umie się ubrać, to Dembele to tylko i wyłącznie umysłowy dzieciak, żeby nie powiedzieć przygłup.
PiTeRo 14.11.2018 14:33 #
Jaki następca Coutinho? Przecież od tego jest Shaqiri (który trafił tutaj wobec fiaska z Fekirem) + ściągnięto za grube miliony Keitę. Przypominam, że na boisku może jednocześnie przebywać 11 piłkarzy, a tylko 3 może wejść z ławki.
Paviola 14.11.2018 14:59 #
Przemilcze dalsze frazesy, że potrzebujemy następcy tego zdrajcy i odniosę się do artykułu. Czy jest ktoś w tym klubie kto chciałby tego krnąbrnego dzieciaka, który w tym samym czasie co nam cou odwalal jeszcze większe szopki (i dalej to robi) w Borussi? Za darmo bym go nie chciał. Po pierwsze, to on jest jeszcze bardziej przereklamowany od Pogby, a po drugie po co nam tykająca bomba w szatni?
NikitaKonarrov 14.11.2018 15:20 #
Nie wiem czy samo wyrażenie "zastępca Cou" wielu rozdrażniło, ale to chyba widać że nie mamy takiego kreatora w środku pola. Keita ma konti i jest problem. Shaq w sumie świetnie sobie radzi, ale to chyba nie jest jego nominalna pozycja i gość ma już swoje lata, a poza tym nie ma aż takiej magii jak Cou. A ja bym bardzo mile widział jakiegoś dodatkowego czarodzieja poza Keitą.
Coś mi świta, że w ostatnim sezonie Cou baaardzo często zdobywał gracza meczu.
Klopp12 14.11.2018 15:21 #
I bardzo dobrze, nie ma co się porywać na gościa ograniczonego umysłowo który by odstawiał jakieś szopki i jeszcze by może popsuł atmosferę w szatni.
Klopp12 14.11.2018 15:22 #
NikitaKonarrov

Co to znaczy, że ma swoje lata? jest tylko o rok starszy od Coutinho, nie rozumiem co tutaj ma wiek do rzeczy.
Deadlock 14.11.2018 15:26 #
Fekir czy coutinho a Shaq (mimo mojej całej sympatii do Szwajcaria) to zupełnie inny kaliber zawodników. Skoro według Was nasza druga linia jest wystarczająco mocna i kreatywna to ok, każdy może mieć swoje zdanie. Jednak skoro Bob musi nierzadko schodzić do środka pola i rozgrywać to chyba coś jest nie tak. Spójrzcie na grę drugiej linii city a naszą. Wiele nam do nich brakuje. Podejściem po co następca coutinho skoro jest Shaq albo Lallana nie zrobimy kroku w kierunku tytułu.
NikitaKonarrov 14.11.2018 16:17 #
Klopp12
Masz racje, dałem ciała z tym wiekiem - myślałem że Shaq jest starszy.
A chodziło mi, że fajnie jakbyśmy mieli kogoś młodego a kreatywnego, żeby był na dłużej.

Co do Dembele, to fakt, pożytku by nie było pewnie zadowalającego, jak gość jest niesumienny.

Miałem nadzieję że Woodburn będzie takim nowym sztosem. W sumie nadal jest młody, ale chyba to nie klasa światowa ;/
kubaburza 14.11.2018 16:20 #
Jak dla mnie nowa 10 wosokiej klasy to koniecznosc, najlepiej jeszcze w zimie a w lecie do tego jeszcze ktos do rotacji na skrzydle i bylby w koncu kompletny sklad..
roberthum 14.11.2018 16:30 #
Następca Coutinho jest nam potrzebny jak tlen. Potrzeba nam kogoś kto potrafi zagrać dobrą piłkę do napastników, kogoś kto minie przeciwnika dryblingiem, strzeli z dystansu. Kogoś kto nada naszej drugiej linii kreatywności. Już nie raz w tym sezonie bijemy głową w mur przy drużynach głęboko okopanych lub stosujący wysoki pressing, Firmino cofający sie do linii środkowej jest totalnym nieporozumieniem- nie ma go wtedy tam gdzie jest najbardziej potrzebny, czyli z przodu.

Najlepiej ten fakt pokazuje nasz Szwajcar i nasza gra gdy jest na boisku i gdy go nie ma. Jeden Shaqiri to za mało
Glajskor 14.11.2018 16:33 #
@kubaburza

Yup.

Hakim Ziyech z Ajaxu wydaje się ciekawym rozwiązaniem. Ofensywny pomocnik, który jest lewonozny i grać również jako RW. Co do LW, nie mam żadnej propozycji. Szkoda, że H.Wilson jest lewonozny, bo widziałbym go, jako zawodnika do rotacji z Mane.
Glajskor 14.11.2018 16:33 #
@kubaburza

I może grać również jako RW*
kubaburza 14.11.2018 16:50 #
Glajskor opcji jest duzo :) Ziyech nawet dobra opcja :)
Ba mysle ze moglibysmy spokojnie Dybale z Juve wyciagnac bo ciagle slychac ze nie jest tam zadowolony a nigdzie nie dostanie tyle szmalu co w Anglii :)
Inne opcje? Nieszczesny Fekir, Ruben Neves, Pulisic za paczke fajek bo kontrakt mu wygasa

A na skrzydlo ktokolwiek - szybki zwinny i wybiegany. Zaha bylby idealny ale CP na pewno tanio nie sprzeda.. Depay tez spoko (niby gral w MU ale i tak mysle ze moglby na nowo w Anglii sprobowac w lepszym klubie)
VII 14.11.2018 17:07 #
Następca za Coutinho? W żadnym wypadku..a komu to potrzebne..właśnie..a dlaczego. A tak na poważnie, oczywiście przydałby się ktoś kto umiejętnościami boiskowymi przypominałby Fioutinho. Jego armaty z dystansu ratowały nam punkty w sytuacjach beznadziejnych. Ale wydaje mi się, że Keita został ściągnięty właśnie do takich zadań. Trzeba dać mu trochę czasu i niebawem okaże się co z tego się urodzi.
Glajskor 14.11.2018 17:14 #
@kubaburza

O Dybali proponuję szybko zapomnieć. Raz, że Juve krzyknie za niego ze 150 baniek, a chyba nie sądzisz, że my sobie ot tak rzucimy taką kwotę, bez sprzedawania? I nie mam na myśli tutaj Lallany, Ingsa, czy innego Origiego. Dwa, nie sądzę, by chciał do nas przyjść, to jeszcze nie czas, gdzie Liverpool może rozdawać karty na rynku transferowym. To target dla Realu, PSG, czy innego City i gdzie nie muszą akurat w tym momencie sportowo być od nas lepsi, ale finansowo biją nas na głowę. Wygrajmy coś, pokażmy się Europie, bo póki co, możemy pochwalić się jedynie dobrą defensywą i nic więcej.

Hakim Ziyech jest ciekawym zawodnikiem, 25 lat, CAM i myślę, że byłby w naszym zasięgu. Cena powinna oscylować w granicy tej Fekirowej z zeszłego lata. Przebojowy, kreatywny chłopak z dobrym podaniem i uderzeniem, a wydaje mi się, że tego właśnie brakuje obecnemu Liverpoolowi :P
Glajskor 14.11.2018 17:17 #
Ziyech, Keita, Fabinho, Ox, Shaqiri, Wijnaldum, Hehendo. Wygląda to bardzo fajnie, ale nie wiem, czy to jest w ogóle możliwe :P

Nie uwzględniłem Milnera, któremu w czerwcu kończy się kontrakt, jak i Lallany, który POWINIEN zostać odstrzelony, najpóźniej latem 2019.
Glajskor 14.11.2018 17:23 #
Do tego LW do rotacji z Mane + LB do rotacji z Robertsonem, bo kontakt Moreno kończy się po tym sezonie i ciekawi mnie, czy klub planuje go przedłużyć, czy też nasz hiszpański atmosferić się z nami pożegna.

Milner out(koniec kontraktu)
Lallana out(15-20 mln)
Origi out(15- 20mln)
Ings out(20 mln)

Za Lallane i Oriego zgarniemy przynajmniej 30 baniek + 20 za Ingsa i znajdzie się pieniążek, zarówno na skrzydłowego, jak i na lewego obrońcę.
Nie jestem przekonany, czy to wszystko nie zamienia się w jakąś fifę i czy w ogóle Liverpool ma zamiar wzmacniać te pozycje.
Scofield1111 14.11.2018 20:22 #
Dybala? Liverpool potwierdził latem, że nie interesuje się Argentyńczykiem. Ziyech? plotki... Dembele następcą Coutinho? przecież on nie kreuje gry w środkowej strefie. Jak czytam te komentarze Millie out, Lallana out to przecieram oczy. Milner gra jak z nut i widać było jak kocha nasz klub chociażby po jego radości z bramek dla nas, a wy chcecie, żeby latem odszedł? Lallana- przecież on jest dpiero po długich i bolesnych mięśniowych urazach. Dajcie mu jeszcze czas, jak nie wróci do dawnej formy to wtedy możemy pomyśleć o sprzedaży. Origi i Ings- ok ale jeśli chcemy wypożyczyć Solanke to Brewster musi dojść do pełni sprawności. Jurgen potwierdził, nic wielkiego nie przewiduje w styczniu. Ale pomarzyć można jeśli chcecie ;)
TheGuy 14.11.2018 20:22 #
Widze, ze za duzo fify chlopy.. Stanowczo za duzo fify. Nie widze nikogo, kogo moglibysmy kupic w zimie. Mokry sen to Mertens, gdyz sanchez jest przymierzany do PSG, wtedy Cavani do Napoli, a maly belg do nas... Tylko czy nie za maly jak na anglie. A tekstem o Dybali naprawde poprawiliscie mi humor XD. Do tego Hummels na zmiennika dla VVD, Alaba dla Robbo, Isco na deser i mamy w koncu glebie skladu. A na serio to potrzebujemy kogos na prawa obrone, Clyne niby jest ale go nie ma, a TAA musi sie jeszcze wieele nauczyc.
VII 14.11.2018 20:33 #
Mam nadzieję że kolega z tym Milner out chyba nie mówi na poważnie. To żart prawda?
Scofield1111 14.11.2018 20:36 #
Mam nadzieję, że kolega glajskor tylko żartował
Glajskor 14.11.2018 20:37 #
@Scofield1111

Czytanie ZE ZROZUMIENIEM się kłania.

Ziyech plotki? Chętnie o nich poczytam. Napisałem jedynie, że byłaby to fajna opcja, jako zastępca Cou.

Milner out? W czerwcu 2019 kończy mu się kontrakt. Więc nawet jeśli cała Twoja rodzina będzie trzymała kciuki, żeby nie odszedł, na nic się to zda, jeśli klub postanowi, żeby nie przedłużać z nim kontraktu, bądź sam Milner.

Lallana? Zaśmiałem mocno, to, co napisałeś. xD Gość jest TRAGICZNY i nie łapie się nawet na ławkę, a kiedy wróci Ox, tym bardziej. Zagrał tylko dlatego, że Hehendo i Keita byli kontuzjowani. A jak zagrał? W obu tych meczach był NAJGORSZY na boisku. Będę zaskoczony, jeśli nie pozbędziemy się tego pasożyta najpóźniej latem. Prezentuje poziom Championship, chociaż nie wiem, czy to aby nie na wyrost w jego przypadku. Lallana na boisku to kłopoty, niestety dla samego Liverpoolu.
Glajskor 14.11.2018 20:40 #
@VII

Nie, jestem śmiertelnie poważny. Kończy mu się kontrakt po tym sezonie i jakoś niespecjalnie widzę dla niego miejsce w składzie na przyszły. No chyba, że stać nas na takie bogactwo, wtedy okej.

Keita, Fabinho, Ox, Hehendo, Wijnaldum, Milner, Lallana XD, Grujic

To tylko w przypadku, gdzie nie kupujemy nikogo, a Serb wraca do Liverpoolu. 8 zawodników w linii pomocy, a jest jeszcze Shaqiri, którego spora rzesza wrzuca tutaj do składu, jako CAM.
Glajskor 14.11.2018 20:50 #
Jestem zdania, że jeśli do stycznia wciąż będziemy ofensywnymi impotentami, powinniśmy poszukać CAMa już w zimowym okienku, choć sam nie chciałbym transferu z rodzaju 'panic buy'. Mam nadzieję, że nasze ofensywne trio wróci do formy, a powrót Keity rozrusza ten leniwy jak **** środek pola.
TheGuy 14.11.2018 20:53 #
Co do Szklalany musze sie zgodzic, predzej wolalbym zobaczyc pania Basie ze sklepiku pod stadionem niz jego. I przez jego przyklad cholernie boje sie o Oxa, bo nie daj boze ze zaliczy podobny regres do niego i jestesmy w dupie. Wyobrazcie sobie ten wiatr, ktory robilby Shaq z Oxem, Szukanie na sile kogokolwiek do srodka pola to idiotyzm, jest juz wystarczajacy tlok. Czego potrzeba to solidny napastnik i prawy obronca. Bo ani Clyne ani Stu juz raczej nie zrobia furory w tym klubie.
Kartas 14.11.2018 21:21 #
Zimą transferów pewnie nie będzie ale latem 3 wzmocnienia są konieczne. Może jednym z nich będzie Pulisic(może grać lewe, prawe skrzydło, lewa prawa pomoc) po którego Klopp chce wrócić latem a dalej nic nie wiadomo. Na pewno potrzebujemy napastnika i jeszcze kogoś do środka i by grało. Dojdzie Wilson i będzie też opcją z przodu. Odejść powinni Moreno, Lallana, Stu(widać Klopp mu daje mało szans i nie ma tu przyszłości), Milner(koniec kontraktu i wróci pewnie do Leeds), Mignolet, i jeszcze kilku innych
VII 14.11.2018 22:25 #
@Glajskor Milner stary, szkoda go trzymać.. to jest trochę niesprawiedliwe względem tego jaką pracę wykonuje w drużynie. Statystyki wyjaśniają wszelkie nieporozumienia. Gość jest wzorem zawodnika z jajem. A my spośród innych drużyn PL wyróżniamy się niską średnią wieku. Nam właśnie potrzeba doświadczonych graczy bo młodzi sami z siebie dobrego przykładu nie zaczerpną. Poza tym Gerrard też był stary, czy ktoś go za to eliminował z drużyny?
Scofield1111 15.11.2018 06:43 #
VII
Niektórzy uważają, że jak coś jest stare to trzeba ,,to” wyrzucić. Bez sentymentu, mógł i pobić rekord asyst i wypruwać sobie żyły No i w końcu nadstawiać łeb tam gdzie 99 % grajków nogi nie wstawi, ale ok, Millie out. To ja się śmieje z twojego wpisu glajskor. Milner to skala której nie powinniśmy się pozbywać.
kubaburza 15.11.2018 08:59 #
Scofield111
Plotki o Dybali nie wziely sie z nikad i chocby sam Klopp zaklinal sie ze nim gardzi to i tak mysle ze to realny transfer.
Brendziu zarzekal sie ze Balota nie chce a potem Mario biegal w czerwonej koszulce :D
Torres i Suarez zaklinali sie ze kochaja Liverpool a potem odszedli..
Dlugo by wymieniac takie sciemy. A nie jestesmy takimi biedakami zeby nawet i 150mln nie znalezc zwlaszcza ze net spend jest bliski zeru.
micer221 15.11.2018 09:36 #
Ja bym w zimie chętnie zobaczył Arnautovicia który mógłby wejść z ławki bo nie wiadomo co może być ze Stu
micer221 15.11.2018 09:36 #
Ja bym w zimie chętnie zobaczył Arnautovicia który mógłby wejść z ławki bo nie wiadomo co może być ze Stu
micer221 15.11.2018 09:36 #
Ja bym w zimie chętnie zobaczył Arnautovicia który mógłby wejść z ławki bo nie wiadomo co może być ze Stu
Drwaluu 15.11.2018 13:37 #
Milner musi zostac i koniec tematu i pewnie tak bedzie
Milner i Wijnaldum narazie trzymaja nasza pomoc
Bez nich to fajny ser szwajcarski by byl
EditionOne 16.11.2018 18:43 #
Wydaje mi się, że przesadzacie z tymi wzmocnieniami i zapewne Miler podpisze umowę na kolejny rok. Liverpool ma szacunek dla takich graczy jak on! Do tego nie potrzebujemy następców pokroju Suareza, czy Continuo... Do tego temat szklanego Fekira.

Cieszmy się, tym czym mamy. A mamy świetny skład i podejrzewam, że Klop zafunduje nam jeden transfer świąteczny pod choinkę.
baros95 17.11.2018 12:29 #
Witajcie Czerwoni bracia, jestem wieloletnim fanem The Reds ale na konto zdecydowałem się dopiero dziś by zapytać co myślicie o takim grajku jak Frenkie de Jong, ogólnie nie śledzę Holenderskiej ligi ale wczoraj podczas meczu Hol-Fra ten grajek naprawdę grał fajnie. Myślicie że warto by było się nim zainteresować. Jeżeli to nie ten dział proszę o przeniesienie YNWA :D

Pozostałe aktualności

Kelleher przed meczem z Southampton  (0)
23.11.2024 13:45, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Wideo z wczorajszego treningu  (0)
23.11.2024 12:36, Piotrek, liverpoolfc.com
Gerrard komplementuje Curtisa Jonesa  (1)
23.11.2024 12:17, Bartolino, The Times
Wywiad z kibicem Southampton  (0)
23.11.2024 11:56, B9K, thisisanfield.com
Garść informacji z treningu Liverpoolu  (0)
23.11.2024 11:19, Kubahos, liverpoolfc.com
Wieści kadrowe przed meczem z Southampton  (1)
23.11.2024 10:45, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Nadszedł czas Conora Bradleya  (0)
22.11.2024 23:45, Bajer_LFC98, Liverpool Echo
Carrick pełen zachwytu nad Benem Doakiem  (0)
22.11.2024 23:42, K4cper32, Liverpool Echo