player
 
Osób online 121

Liverpool pierwszy raz w kampanii reklamowej Nike


W piątek ruszyła nowa kampania reklamowa Nike, w której udział bierze gwiazda Liverpoolu, Virgil van Dijk.

Nowy kontrakt na dostawę strojów Liverpoolu zacznie oficjalnie obowiązywać od 1 sierpnia 2020 r.

Wśród kibiców można zobaczyć dużą ekscytację tą lukratywną współpracą i czekają oni z niecierpliwością, by w końcu zobaczyć nowe oficjalne koszulki zaprojektowane po raz pierwszy w historii przez amerykańskiego giganta w branży odzieży sportowej.   Wraz z tą współpracą klub wkracza w nową erę.

Tuż przed rozpoczęciem współpracy z the Reds, Nike wystartowało z nową kampanią reklamową, w której po raz pierwszy zobaczyć można zawodników Liverpoolu.

Niesamowitej galerii zdjęć oraz specjalnemu filmowi promocyjnemu zamieszczonemu na Instagramie towarzyszy hasło reklamowe marki - #YouCantStopUs.

Fotografia światowej klasy obrońcy Liverpoolu, Virgila van Dijka, klękającego na murawie w geście poparcia ruchu Black Live Matters została zamieszczona jako pierwsze z serii zdjęć, które mają pokazać zjednoczone drużyny w świecie sportu.

Zdjęcie Holendra zostało zestawione ze słynnym zdjęciem przedstawiającym znajdującego się w dokładnie tej samej pozycji Colina Kaepernicka -  byłego rozgrywającego w drużynie San Francisco 49’ers.


Ponadto na zdjęciu z Van Dijkiem, sportowcem sponsorowanym przez Nike, zobaczyć można również Roberto Firmino, który nosi produkty marki Adidas.

Kontrakt Nike z Liverpoolem wejdzie w życie 1 sierpnia, a poprzedziły go prowadzone w tej sprawie rozmowy ugodowe oraz ubiegłoroczna walka w sądzie. Teraz jednak giganci z Oregonu czekają na rozpoczęcie współpracy, która najprawdopodobniej stanie się w ciągu następnych 5 lat najbardziej lukratywnym partnerstwem w historii Anfield.

Szacuje się, że kontrakt ten  - co do zasady - wart jest około 30 milionów funtów rocznie, co stanowi kwotę około 15 milionów funtów niższą zarobki uzyskiwane w ramach współpracy z New Balance.

Pomimo tych liczb klub uznał, że dodatkowe korzyści oraz rozgłos jaki zapewnią drużynie warunki umowy z Nike – firmą, która w czwartym kwartale 2018 r. odnotowała wzrost przychodów na poziomie 10,2 miliarda dolarów (7,92 mld funtów) – ostatecznie doprowadzą do przewyższenia dochodów Liverpoolu w stosunku do tych uzyskiwanych dotychczas przy współpracy z New Balance. Ta właśnie argumentacja stanowiła kluczowy element stanowiska klubu podczas wspomnianej już sprawy sądowej.  

Nike miało zaoferować Liverpoolowi ponadto 20% udziału w zyskach ze sprzedaży wszystkich produktów związanych z klubem, a globalny zasięg amerykańskiego giganta odzieżowego pozwala na spekulacje, że łącznie Liverpool może zarabiać rocznie na tym kontrakcie nawet do 80 milionów funtów.

Komentarze (2)

ynwa92 01.08.2020 02:21 #
Niby kampania reklamowa NIKE a nasz dziku w getrach z NB :D
pectharsea 01.08.2020 07:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Egalot 01.08.2020 08:17 #
Ale wybrali zdjęcie z Black Lives Matters...
longlida 01.08.2020 21:43 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
intero 02.08.2020 08:29 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
bosupne 02.08.2020 12:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.

Pozostałe aktualności

Liverpool szykuje umowę dla Williamsa  (0)
09.08.2020 21:15, Poommaster, goal.com
Najlepsze zagrania TAA - wideo  (0)
09.08.2020 17:24, AirCanada, liverpoolfc.com
Kostas Tsimikas na celowniku Liverpoolu  (39)
09.08.2020 17:17, Arvedui, The Independent
Klub ponownie wypożyczy Woodburna  (1)
09.08.2020 15:02, BarryAllen, Liverpool Echo
Klopp o emocjach po zdobyciu tytułu  (0)
09.08.2020 11:42, Bartolino, liverpoolfc.com
Najlepsze zagrania Robertsona - wideo  (0)
08.08.2020 18:27, AirCanada, liverpoolfc.com
Sytuacja Wilsona i Grujicia  (5)
08.08.2020 13:16, Ad9am_, Liverpool Echo