TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1724

Szerszenie oczekują 40 milionów funtów za Sarra


Watford będzie oczekiwać ofert rozpoczynających się od kwoty 40 milionów funtów za Ismaïlę Sarra. Duże zainteresowanie usługami piłkarza wyraża Liverpool, jak również wiele innych klubów w Europie.

Crystal Palace i Wolverhampton również przyglądają się sytuacji 22-letniego Senegalczyka, podobnie jak zespoły z Hiszpanii i Niemiec.

Watford w minionym sezonie opuścił szeregi Premier League, jednakże the Hornets zapowiadają twarde negocjacje, jeśli znajdzie się chętny do transferu Sarra. Szerszenie będą chcieli pobić rekord, kiedy w 2018 roku sprzedali do Evertonu Richarlisona.

Watford zeszłego lata kupił Sarra z Rennes za 30 milionów funtów. Zawodnik miał udany debiutancki rok na Wyspach, dodatkowo ma jeszcze przez 4 lata ważny kontrakt, co czyni Szerszenie mocnym graczem przy negocjacyjnym stole.

Sarr byłby zainteresowany przenosinami do Liverpoolu, gdzie spotkałby swojego rodaka i serdecznego druha – Sadio Mané.

Duet stawiał pierwsze kroki w swojej piłkarskiej karierze w tej samej akademii w Senegalu. 

Właściciel Watfordu – Gino Pozzo w ostatnich latach pokazał, że jest twardym negocjatorem, co może sprawić, że rozmowy między klubami będą niełatwe.

Liverpool prawdopodobnie najpierw będzie musiał się pozbyć kogoś z takich piłkarzy jak: Harry Wilson, Marko Grujić, czy Xherdan Shaqiri, by mieć w budżecie odpowiednie środki na Sarra.

Klub dawno zasugerował, że wobec panującej na świecie pandemii i niepewnej sytuacji na rynkach finansowych, nie będzie wydawał wielu pieniędzy tego lata.

David Lynch

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (52)

Isengrim 12.08.2020 12:16 #
Nierealny transfer za taką kwotę
czerwony1892 12.08.2020 12:20 #
Haha i kolejny transfer poszedł się j...ć. Chyba, że dołożymy im kogoś i spuszczą z ceny, albo uciułamy kasy ze sprzedaży wyżej wymienionych do innych klubów, ale czarno to widzę.
MaximusLFC 12.08.2020 12:21 #
Już lepiej dać szanse Wilsonowi.
MaximusLFC 12.08.2020 12:20 #
50mln nie daliśmy za Wernera, to tym bardziej nie damy 40mln za Sarr'a.
Firmino_9 12.08.2020 12:28 #
Obstawiam, że Werner chciał jakieś 150 tys funtów tyg ( w Chelsea ma 170) a taki Sarr zadowoli się grą w takim klubie jak Liverpool i tygodniówką 60-80 tys.
krzycho765 12.08.2020 14:01 #
Ja gdzieś słyszałem, że ma 220 tyś tygodniówki,
cezarkop 12.08.2020 12:21 #
W czym ten Sarr jest lepszy od Wilsona to nie wiem. Może w tym że wołają za niego 40 baniek ,a my za Harry'ego 20.
MaximusLFC 12.08.2020 12:22 #
Dokładnie. Próba wyciągnięcia jak najwiekszego hajsu. Lepiej już Harrego zostawić w kadrze
czerwony1892 12.08.2020 12:28 #
Tylko, że sytuacja, w której klub jest w stanie przyjąć oferty za Wilsona za co najmniej 20 mln. świadczy o tym, że Klopp nie widzi go w Liverpoolu.
użytkownik zablokowany 12.08.2020 12:30 #
Harry nie kosztowal sporych pieniedzy, a Sarr tak. Harry nie utrzymal sie w skladzie Wisienek a Sarr tak. Harry slabo wypadal na tle statystyk kluczowych podan, asyst, strzalow itp, a Sarr wypadl niezle w tej kwestii. Wniosek jest taki, ze Sarr obecnie jest lepszy od Harrego i zasłuzenie wiecej kosztuje. Niech Harry pokaze w LFC to co pokazywal w Championship to bedzie super.
MaximusLFC 12.08.2020 12:34 #
Sprawdzasz chociaż fakty zanim napiszesz komentarz?
Wilson zagral w 31 spotkaniach, Sarr w 28.
Sarr 5 bramek 4 asysty. Wilson 7 bramek.
Wow. Jaka różnica. Placmy te 40mln!!!! :D
użytkownik zablokowany 12.08.2020 12:43 #
Tyle ze w ostatnivh kilku kolejkach Wilson rzadko gral w pierwszej 11, a Sarr mial poczatek jako rezerwowy, a pozniej juz gral do konca ani na moment nie tracac swojego miejsca. Idac twoim rozumowaniem Fab w pierwszym sezonie gral bardzo w kratke bo byl slabszy od reszty - a po prostu byl powoli wprowadzany do gry, u Sarra to bylo szybsze.

Wilson mial slabe statystyki podan i kreowania okazji jak na ofensywnego zawodnika, zadnych asyst. Wiekszosc brsmek to cudowne strzaly z rzutu wolnego, a wiadomo ze do tego juz mamy Arnolda, Faba czy Salaha. Sarr strzelal z roznych sytuacji, potrafil wykreowac sporo okazji i zespol po prostu wiele na nim zyskiwal, a na Wilsonie no nie bardzo oprocz tych sporadycznych bramek z wolnych. Suche liczby w postaci wystepow i bramek tym bardziej nie ida na korzysc Wilsona, jesli Sarr zagral od niego mniej meczy a strzelil dwie bramki mniej a dodal do tego az 4 asysty, ktorych w ogole nie ma Wilson.
cezarkop 12.08.2020 13:18 #
Wolałbym poczekać sezon, zaoszczędzić te 40 baniek,zostać z Wilsonem a pszyszłym powalczyć o Sancho który zostaje w Borussii
użytkownik zablokowany 12.08.2020 12:25 #
Topowy klub ktory zdobyl mistrza i ma rekordowe zyski - dla niego nierealne jest wydanie 40 milionow funtow na zawodnika. Troche parodia. Przecież tu nie rozchodzi sie o kupno Mbappe tylko dobrego zawodnika ze spadkowicza premier league. Nie robmy z siebie dziadow. 40 milionow to jest przyzwoita kwota biorac pod uwage to, ze Sarr za niewiele mniej kasy przeszedl z Francji do Watfordu i ze mial udany sezon debiutancki w PL. To jest dosyc doswiadczony i bardzo dobry zawodnik dlatego tylu sie o niego bije. Jezeli trzeba to sprzedajmy Shaqa i Grujicia i prosze bardzo - mamy na niego pieniadze. Ale to nie jest kwota nierealna. To jest kwota bardzo pospolita jak na taki klub jak LFC.
MaximusLFC 12.08.2020 12:28 #
Wooot. Kolego, takie pieniądze to my płaciliśmy za Salaha, Mane czy Fabinho. Serio uwazasz, że 40mln to adekwatna cena. Czy wyznajesz zasade, że musimy cos kupić, bo nam wypada?
użytkownik zablokowany 12.08.2020 12:33 #
Mane kupowalismy gdy byly nizsze ceny, Salaha i Faba kupowalismy z innych i zdecydowanie tanszych lig. Dzis ten sam Salah i Fab by kosztowali z 2x wiecej. Roma drogo nie sprzedaje zawodnikow, tam zawsze sa wyprzedaze i troche wiem cos na ten temat od mojego znajomego ktory jest wielkim fanem klubu Tottiego, z kolei Fab to tez trzeba przyznac ze byl pomocnikiem wiec kwota i tak nie bylaby zbyt wysoka, szczegolnie gdy jeszcze te kwoty byly lekko w normie.
użytkownik zablokowany 12.08.2020 12:38 #
I zauwaz Maximusie ze kluby na Mane, Salahu i Fabinho zarabialy na czysto bardzo duzo pieniedzy, bo tanio ich kupili. Watford chce chociaz te 10 milionow zarobic bo pobili swoj rekord transferowy kupujac Sarra z Rennes za ok. 30 mln. Oni nie chca niebotycznej sumy - oni chca po prostu wyjsc za niego na plus. A nikt glupi sie nie zgodzi by po takim sezonie gosc kosztowal mniej niz za niego zaplacili. Szczegolnie ze tu mowa o sporym i mlodym talencie. Watford nie jest glupi, a LFC ma okazje sprowadzic przyzwoitego zawodnika z potencjalem, o wartosci dwoch naszych zawodnikow - Shaqa i Grujicia.
firo9 12.08.2020 12:42 #
Zgadzam się. Sprzedajemy Origiego za 25, dokładamy 15 i mamy zabezpieczenie! Przecież ta kwota jest całkiem w normie, a Sarr ma duże pole do rozwoju. W końcu będzie wartościowy zmiennik. Z drugiej strony przyświeca transfer Wernera. No, ale zakładając, że klub najpierw chce zdobyć pieniądze, które później wyda, można dojść do wniosku że do zakupu Wernera doszłoby, gdybyśmy uzbierali kaskę ze sprzedaży. W międzyczasie Niemiec dostał ofertę nie do odrzucenia od Ruskich i poszedł.
MaximusLFC 12.08.2020 12:44 #
Oczywiście, że zarabialy bo to juz byli gracze z dobrymi statami. Staty Sarra sa przecietne. Wcale sie tak nie wyróżniał, żeby płacić za niego taki hajs. Porównaj sobie jego i Wernera i powiedz mi czy dzieli ich tylko 10mln.
użytkownik zablokowany 12.08.2020 13:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Zalewsky 12.08.2020 13:27 #
Wolić to sobie możesz. Do nas Jadon nigdy nie trafi.
lfc257 12.08.2020 14:39 #
Sancho to możemy kupić tylko wtedy jak odejdzie Salah. FSG nie wyłoży takiej kasy na transfer, nie ma się co łudzić
navyblue 12.08.2020 13:09 #
Panowie spokojnie po co ta panika. Cena za Sarra jest normalna. Liverpool ściągnie Sarra jak sprzeda kogoś z trójki Shaqiri, Grujić i Wilson. Wiadomo, że jak nie uda się ich sprzedać (szczególnie Wilson, Shaqiri, bo to pozycje Sarra) to Senegalczyk nie przyjdzie.
NIżej ktoś porównuje transfer Sarra do Wernera, że to jest to samo. Otóż nie. Sarr nie dostanie grubego siana za podpis razem z agentami i nie będzie inkasował tygodniówki 200-250 jak Niemiec.

Trzeba spokojnie czekać. Ponoć usługami Grujicia i Wilsona jest zainteresowanych kilka klubów a okienko będzie otwarte jeszcze jakiś czas. i myślę, że jest spora szansa, że odejdą i zarobimy na nich +/- 40mln.
A jak odejdą obaj to przyjdzie taki Sarr i jakiś środkowy obrońca, może White. Takie jest moje zdanie.
Zalewsky 12.08.2020 13:36 #
40 milionów to cena zaporowa dla każdego z Premier League, zwłaszcza od spadkowicza.

Klub myślał, że Watford będzie oczekiwał 25 i jeszcze by to negocjonowali. Maksymalnie jest wart max. 20-22 mln funtów i tylko za taką cenę próbowałbym go sprowadzić.

Tak więc nie ma żadnych szans na ściągnięcie Senegalczyka. Za jakiś czas będziemy słyszeć w mediach o tańszych alternatywach.
Scofield1111 12.08.2020 13:54 #
40 mln, chyba ich pojeb...
ynwa19 12.08.2020 13:58 #
Panowie nie ma co robic burzy w szklance wody.
Cena za Sarra jest adekwatna do tego jak po transferze Neymara do PSG zostal zepsuty rynek+jak wspomniano ponizej wspolgra z tym ile Watford zaplacil za niego.
Czy my chcemy wydac te 40 milionow?
Wydaje mi sie i to jest tylko i wylacznie moja opinia,ze raczej nie.Moze sprobujemy sie potargowac i cos zbic ale watpie by spadkowicz z PL puscil go taniej.

I jeszcze co do finansow.
Naturalnie,ze LFC aktualnie ma bardzo wysokie przychody ale przeciez po drugiej stronie sa tez wydatki.Czy naprawde kazdy z Was wolajacy "gdzie ta kasa na transfery" zna na 100% calkowity bilans jezeli chodzi o "przytulanie kasy" i jej odplyw?
Smiem w to watpic!

Dlatego powtorze po raz enty:FSG ma swoja filozofie i jak dotychczas jest ona okraszona sukcesami.
Stad pozwolmy im spokojnie pracowac bo w tym co czynia sa najprawdopodobniej nie tylko o wiele bardziej doswiadczeni niz ktokolwiek z nas na lfc.pl ale i dysponuja calkowita wiedza na temat klubu czego my o sobie na 100% powiedziec nie mozemy.
lfc257 12.08.2020 21:50 #
wszystko prawda. tylko wygłodzeni latami posuchy kibice chcą więcej, chcą silnego zespołu na lata. zdobycia 2 czy 3 mistrzostw w przeciągu najbliższych kilku lat. żeby to osiągnąć trzeba inwestować w zespół. a ja mam wrażenie, że po prostu na maksa wyciśniemy ten skład a potem trzeba budować od nowa i mogą nastać lata kolejnej posuchy
Szpieg 13.08.2020 05:23 #
@lfc257 - tyle, że nasz skład nie jest stary. Do tego nie mów, że nie ma inwestycji w młodszych. Tsimikas, Minamino, (Ox wciąż ma 26 lat więc najlepsze przed nim ale oczywiście nie liczę go do obecnych transferów). Myślę, że wysnuwasz daleko idące wnioski, kibice może i są wygłodniali ale powinni być pokorni bo gdyby nie FSG i tyle lat ich pracy to byśmy dalej byli bez mistrza i LM nie mówiąc już o obecnej sytuacji finansowej klubu, stabilności, podpisywania kontraktów (Nike) itd. Jak ludzie chcą natychmiastowych sukcesów to potrzebny byłby szejk - pytanie zasadnicze, jaka byłaby z tego satysfakcja? Mi lepiej smakuje zdobyte LM i mistrzostwo drogą FSG niż te kilka mistrzostw zdobyte przez City z pomocą szejków, którzy są w stanie opłacać potężne pensje 2 równym jedenastkom... w tej chwili jeszcze tylko United sobie może na to pozwolić, tyle, że oni doszli do tego nie miliardami szejków, a 20 kilku letnią pracą, właściciele też prowadzą całkiem nieźle klub i nawet lata posuchy, brak LM itd nie spowodowały, że nagle nikt nie chciał iść do United czy podpisywać z nimi kontraktów bo kilka słabszych sezonów nie jest w stanie zniszczyć ich ustabilizowanej sytuacji finansowej i marki, którą zbudowali. Do tego dąży też FSG.
lfc257 13.08.2020 08:13 #
Szpieg po pierwsze: wymienieni przez Ciebie piłkarze to zmiennicy. i zawsze takowymi będą, nie staną się nagle gwiazdami i liderami drużyny. po drugie: kibice nie oczekiwali sukcesów od zaraz - FSG jest właścicielami Liverpoolu prawie 10 lat (jeszcze wcześniej jako NESV). kibice oczekują, że obecne sukcesy będą kontynuowane. taka Chelsea od 2005 roku wygrała 5 mistrzostw Anglii. i to jest chyba pożądany kierunek, żeby te mistrzostwa zdobywac w miarę regularnie. to czego boję się ja i pewnie inni też to że ten skład się zwyczajnie wypali a bez dalszych inwestycji wrócimy do waki o top4 a o pucharach będziemy mogli pomarzyć.
Szpieg 13.08.2020 09:18 #
Jak można porównywać nas do Chelsea? Przecież oni też zostali zbudowani za miliardy Abramowicza. Co to za porównanie?
10 lat temu to my byliśmy praktycznie BANKRUTAMI z kilkusetmilionowym długiem, który wykupił FSG wydając SWOJĄ kasę, mogliśmy skończyć niczym Leeds.
Okres posuchy klubu szczególnie w kwestii mistrzostwa trwał 30 lat, a nie za całego panowania FSG, które pierwsze kilka lat musiało naprawiać finanse klubu, doprowadzić bajzel do porządku i bez sukcesów Liverpoolu (który nie był za bardzo w stanie niczego w LM i na krajowym podwórku uzyskać) jakoś spiąć finanse choćby transferowe.
Skąd Ty wiesz kto u nas jest zmiennikiem, a kto nie? Keita też jest obecnie zmiennikiem, a kupowany był do podstawy. Nie masz wglądu w głowę Kloppa, hierarchię drużyny itd.

Boisz się czegoś nierealnego, przed wygraniem LM też byli tacy co mówili, że z Kloppem o pucharach możemy pomarzyć. Tyle, że my mniej więcej od 4 lat notujemy stały PROGRES i jest on cały czas dokonywany na naszych oczach, to jeszcze nie jest koniec tego procesu, zdarzą się jeszcze jakieś lata w następnych 10, w których nic nie zdobędziemy ale dalej będziemy rozwijać wielką markę i zapewne jeszcze nie raz zdobędziemy mistrza oraz niejeden puchar, dla klubu ważne jest też właśnie utrzymywanie choćby top 2, ciągła gra w LM, rozbudowanie do końca Anfield oraz ośrodków treningowych, utrzymywanie najlepszych graczy (to też kosztuje). To się teraz dzieje, ostatnia osoba, która chciała osoba, która chciała odejść z klubu to Cou - więcej przypadków nie było, to nie te czasy co kiedyś. Wszystko się zmieniło, skład ma znaczenie ale nikt nie jest niezastąpiony. To nie jest tak, że teraz jesteśmy zależni od 1 czy 2 grajków i nam się wszystko posypie po kontuzji lub wypaleniu.
lfc257 13.08.2020 09:42 #
możemy się porównywać do Chelsea, nie tej z 2005 ale tej bardziej współczesnej. oni przecież też falowali, też mieli słabsze sezony. ostatnio Romek tez nie robił jakiś kosmicznych transferów ale zawsze się starał żeby skład jakąś głębie posiadał. owszem, my notujemy progres ale teraz osiągnęlismy szczyt z tym składem. bez pogłębienia składu bedziemy opadać, nie ma się co oszukiwać. niestety stajemy się przewidywalni. jak nie idzie nie ma kogo wpuścić z ławki. szczególnie jeśli chodzi o atak. w przyszłym sezonie to się nam obije czkawką. rozumiem, że rok temu sobie odpuściliśmy transfery. ale nie kupienie żadnego klasowego zawodnika teraz to duży błąd. przecież zwolniła się duża tygodniówka Sturridge'a w zeszłym roku, teraz sporo tygodniówka Lovrena i Lallany. nikt mi nie wmówi, że nie stać na jeden porządny transfer.
lfc257 12.08.2020 14:36 #
niestety, po transferze Neymara ceny się podwoiły. trzeba się było spodziewać takiej ceny za Sarra. dlatego szkoda Wernera - pieniądze podobne a gość jednak strzelił ponad 20 goli w bundeslidze.
Pippen 12.08.2020 16:38 #
Czytam tu co poniektóre komentarze i nie wierzę. Rozumiem że co poniektórzy robią identycznie z swoją własną pensją! Zakładam że dostają 4 tys zł na wypłatę, 1,5 tys wydają na ratę za mieszkanie plus opłaty na życie zostawiają 1 tys a reszta idzie na zabawę a na oszczędności i przyszłość nie zostaje nic. Przy dobrej zabawie po 2 tyg stołujecie się u mamusi a za telefon i neta nie płacicie. Niestety w biznesie kasę się inwestuje i nie znaczy to zakup piłkarzy?!!! FSG chyba raczej ma sprawdzony pomysł na biznes jak widać po posiadają kilka zabawek typu LFC w USA i jakoś im to zabawa w biznes sportowy całkiem nieźle wychodzi. A idąc innym tropem oczekujemy od Watfordu 20 mln za gracza za którego zapłacili 30 mln, grał dobrze i się wyróżniał na tle drużyny, jest młody i może nadal się rozwijać więc moim zdaniem te 40 mln nie jest jakimś dramatem, skoro Mane kosztował 32 a nie był to jakiś top graczy jak był kupowany z Sut-pton , poza tym za 11 mln sprzedano Lovrena gościa wiekowego który rozwijał się nie będzie, popełniał masę błędów i to istotnych, a od 2 sezonów grał prawie że nic, więc jak to się ma do piłkarza którzy gra w podstawie Watford.???
RedforDead 12.08.2020 18:15 #
haha świetny komentarz. To tak jak pracownicy oczekują od szefa firmy niewadomo czego nie zdająć sobie sprawy z kosztów prowadzenia biznesu :)
lfc257 12.08.2020 18:59 #
trochę ten komentarz niespójny. ja bym jednak powiedział, że nie można porównywać prowadzenia biznesu (dużego) to pracy na etat. kupowanie piłkarzy to inwestycja. dobry piłkarz podnosi jakość składu i zespół coś wygrywa i przenosi zyski. jak firma - zainwestujesz to przynosi większe zyski. nie wiem czy Sarr jest warty tych 40 mln. problem polega na tym, co powtarzam n-ty raz - Neymar zepsuł rynek transferowy. teraz już nie kupi się tanio klasowego piłkarza. niestety trzeba zaryzykować. owszem - na ławkę można kupić piłkarza za 10-15 mln ale to i tak bardziej obrońce i to jeszcze bocznego. jak chce się kupić klasowego skrzydłowego czy napastnika to trzeba wydac kupę kasy. i naprawdę te 50 mln za Wernera to nie było dużo. i nie mówmy, że Chelsea mu dała wielką tygodniówkę. u nas by grał za mniej, Chelsea była drugim wyborem więc musiała więcej zaoferować. jakby do nas przyszedł pewnie zgodziłby się żeby część była w bonusach więc na pewno komina płacowego by nie stworzył.
Pippen 12.08.2020 21:17 #
Do lfc257 W komentarzu chodzi mi o to że niektórzy chcą rozp.... od razu kasę którą dostaliśmy za wygranie ligi nie ważne na kogo ważne by kupować kupować kupować, a właściciele kupili LFC po to by na nim zarabiać czyli część kasy wygenerowanej za wygrywanie trofeów przeznaczać dla siebie, część dalej inwestować ale inwestowanie nie musi oznaczać kupienie piłkarzy. Z Neymarem się zgadzam ale my też na tym zyskaliśmy kto by kupił Coutinho za 140 mln??? Wcześniej sprzedaliśmy Suareza za 83 mln i musieliśmy więcej zapłacić za VVD Alissona bo wszyscy wiedzieli że mamy kasę i ceny dla nas były wyższe. Podobnie było z Toressem który poszedł do Chelsea Newcastle też nas wydoiła za Carrola!
lfc257 12.08.2020 21:46 #
do Pippena. oczywiście, że nie zyskaliśmy. gdyby nie Neymar sprzedalibyśmy Coutihno za 70 mln. van Dijk kosztowałby 40 mln a Alisson 30. to co się stało to po prostu gigantyczna inflacja. na tym nikt nie zyskuje, wszyscy tracą. nawet włodarze barcelony powiedzieli, że gdyby wiedzieli wcześniej , że Neymar serio chce odejść to sprzedaliby go taniej żeby nie niszczyć rynku transferowego. bo tak to od razu Borussia zaśpiewała ponad 100 mln za Dembele a Liverpool 145 za Coutihno. ja też jestem przeciwny kupowaniu byle kogo. ale uważam, że taki Werner był dobrą okazją i żałuje, że przepadła. a Sarra nie żałuje, żaden wyjątkowy piłkarz, można kupić innego o podobnych umiejętnościach z innej ligi i zarazem taniej.
lfc257 12.08.2020 21:57 #
swoją drogą chciałem też zauważyć, że zapłaciliśmy 35 mln funtów Arsenalowi za AOX który zdaje się, że miał rok do końca kontraktu. szczerze wtedy nie uważałem, że to dobry ruch i dzisiaj nic się nie zmieniło. także różne dziwne ruchy właściciele robią...
Szpieg 13.08.2020 05:14 #
@lfc257 - AOX to Anglik więc od razu wyższa cena (np. 10-15 mln)
użytkownik zablokowany 12.08.2020 16:44 #
Dzis czytam że LFC dostanie 175 mln funtów za mistrzostwo z praw telewizyjnych. Nie można choc polowy wydac na nowych graczy? Chyba że to farmazon..
MaximusLFC 12.08.2020 18:27 #
Zobacz komentarz niżej to dowiesz się czy można;)
poprzerwie2 12.08.2020 18:40 #
Widzę że tu dalej pełno dzieci, 40 mln za Sarra to adekwatne pieniadze, za rok bedzie warty po jednym sezonie u nas 80, jakis zakładzik?
czerwony1892 12.08.2020 18:48 #
Akurat do wyceny Sarra nic nie mam. Uważam, że jest wart takiej kwoty. Chodzi mi o to, że kolejny niezły zawodnik może nam przejść koło nosa. My będziemy zbierać te 40 baniek, a w międzyczasie ktoś nam go podbierze.
Norton 12.08.2020 19:41 #
Dla FSG Liverpool jest tylko biznesem. Sami nie dadzą na transfer jeśli nie sprzedadzą innego zawodnika. Na zimno wykalkulują ile pochłoną bieżące wydatki a ile można zarobić do kieszeni. Czysty biznes- wyciągnąć jak najwięcej. Jest rekordowy zysk, jest więcej w kieszeni właścicieli.
madman99 12.08.2020 20:04 #
mnie on kompletnie nie przekonuje, wykonczenie, technika, gra kombinacyjna raczej na srednim poziomie, przede wszystkim bazuje na szybkosci i prostym dryblingu, jest kilka polek nizej od Mo czy Sadio, gdyby to bylo 15 mln to tez krecil bym nosem, lepiej oszczedzac na jakis konkretny transfer na nastepny rok
cezarkop 12.08.2020 22:12 #
Tyle gadania o tym transferze a przecież my tych 40 melonów nawet nie mamy,więc o co kaman. Poczekajmy rok i zapolujmy na Sancho bo to będą dobrze zainwestowane pieniądze.
VII 12.08.2020 22:57 #
Ale ta Atalanta ma niefart. Wystarczyło te 7 minut z groszem utrzymywać się przy piłce z dala od własnego pola karnego. Cały mecz się świetnie bronili. Ehhh we współczesnej piłce próżno szukać pięknych historii, są tylko petrodolary i ruble ://
Zalewsky 13.08.2020 00:25 #
Co? Chyba krótka pamięć. Ostatnie sezony City i PSG w LM to były drogi zakończone klęskami.
VII 13.08.2020 01:29 #
A gdzie by były te wszystkie drużyny które zamiatają na swoich podwórkach gdyby nie kaprysy kasiastych chłopów w sukienkach ze śmiesznymi kapelinami na głowie. Mi nie chodzi tylko o poczynania tych drużyn w LM. Ja mam na myśli że w tym momencie zamiast tych wiadomych drużyn mogłaby grać inaczej rozwijające się kluby, które mogły zasłynąć z czegoś więcej niż tylko stanem klubowego konta, armią prawników i błyskotliwymi pomysłami na bezkarne obchodzenie reguł. Ja to widzę po prostu tak, że PSG i tak koniec końców odpadnie jak to ma w tradycji i niewykluczone że może to przybrać frajerską formę. Ale w tym momencie w ich miejscu mogła znaleźć się inna drużyna z ligi francuskiej i możliwe że pokazałaby wielki charakter jak dzisiejsza Atalanta. Tego mi jest najbardziej szkoda i ewentualnego kaca moralnego dzień po wygranej LM przez City lub PSG.
użytkownik zablokowany 13.08.2020 12:15 #
Atalancie zabraklo doswiadczenia i wyrachowania. Spieprzyli na wlasne zyczenie. Nie rozumiem jak mogli zdjac Gomeza tak wczesniej.
BigAnfield 12.08.2020 23:02 #
Myslalem ze pilka wygra z pieniądzem, a tu psikus...... Tuchel juz mial pelne gacie. I jak tu rywalizowac ....? FFP. Mafia z UEFA.
Szkoda Atalanty. Pieknie grali.
VII 13.08.2020 00:28 #
Szkoda Atalanty. Tym bardziej że widać było już światełko w tunelu. Ale tak patrząc na to z kim przyszłoby się im zmierzyć w półfinale (a na 80% stawiam że będzie to Atletico), wejście do finału byłoby jak mission impossible. Ale bardzo podobało mi się jak gasili Neymara i Icardiego we własnym polu karnym. Rywal powoli popadał już w frustrację i za to należą im się brawa.

Finał Atletico - Bayern. Innej możliwości w chwili obecnej nie widzę. Chociaż jak po zeszłorocznych fajerwerkach i obecnej dysproporcji formy wynikającej z dłuższej przerwy nawet może okazać się to odpukać będą naftowe derby.
BigAnfield 13.08.2020 07:09 #
Chyba wszyscy woleliby final Bayern-Atletico. Chociaz nie skreslalbym Lipska. Jeden mecz. Wystarczy jeden błąd (oby nie sędziego). Tak jak Atalanta, licze ze Lipsk pojedzie na swojej fantazji i przejdzie madrycki beton. Ciekawi mnie mecz Man City -Barca/Bayern. Zwróćcie uwage ze odkąd Pep jest w Anglii, nie przyszlo mu mierzyc sie z byłą drużyną. Zawsze te kluby są na przeciwnej gałęzi. W dodatku trafiają na potencjalnie najslabsze druzyny na danym etapie.
Mozemy tylko dywagowac a final zapewne Qatar-ZEA.
Kasa kasa kasa
avinla 13.08.2020 13:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cicalti 13.08.2020 14:03 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.

Pozostałe aktualności

Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (3)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (1)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (4)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com
Carragher o kontrakcie Trenta  (4)
20.12.2024 23:47, B9K, Liverpool Echo