TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1573

Kolejna kompromitacja na Anfield!


Bez pomysłu, bez polotu, bez walki... Po dwóch wyjazdowych zwycięstwach Liverpool po raz kolejny nie potrafi wygrać na własnym terenie. 

Podopieczni Pottera wywożą niezwykle cenne 3 punkty z terenu, który do niedawna był niezdobyty dla większości europejskich drużyn. Jedyną bramkę w meczu zdobył w 56. minucie Steven Alzate, a o bierności gospodarzy niech świadczy fakt oddania zaledwie jednego celnego strzału w całym spotkaniu. 

Liverpool notuje drugą porażkę z rzędu w lidze na Anfield, gdzie jeszcze całkiem niedawno dzierżyli rekord 68 spotkań bez przegranej.

W pierwszej połowie spotkania pomiędzy Liverpoolem a Brighton powiedzieć, że coś się działo to za dużo powiedzieć.

Akcji było jak na lekarstwo. Ani jedni, ani drudzy nie potrafili sobie wykreować groźnej sytuacji w polu karnym rywali. Liverpool cały czas był w posiadaniu, ale poza przesuwaniem piłki wzdluż boiska nie zrobił nic, aby zmienić stan rzeczy. Do przerwy nie oglądaliśmy żadnych bramek.

W 56. minucie meczu Brighton niespodziewanie wyszło na prowadzenie. Dośrodkowanie na długi słupek trafiło na główkę Dana Burna, który zdecydował się zagrać wzdluż linii do lepiej ustawionych partnerów. Steven Alzate wykorzystał błąd i gapiostwo Nata Phillipsa i dość szczęśliwie umieścił piłkę do bramki.

Kilkanaście minut później piłkarze the Reds wykreowali sobie najlepszą jak dotąd okazję w meczu. Alexander-Arnold po dynamicznym wejściu w pole karne zagrał do Salaha, który z pierwszej piłki uderzył tuż nad spojeniem bramki Sáncheza.

W 81. minucie Trossard bardzo długo holował pilkę, aż do momentu wejścia w pole karne, gdzie próbował przedryblować obrońcę Liverpoolu. Ostatecznie zakończył akcję groźnym uderzeniem wprost w dobrze ustawionego Kellehera. 

Liverpoolczycy do końca spotkania nie zdołali wcisnąć bramki dającą remis i dość zasłużenie przegrali z Brighton 0:1. Strata do aktualnego lidera, Manchesteru City wynosi 7 punktów. Obywatele w dodatku mają mecz zaległy, a w przyszłą niedzielę przyjadą na Anfield.

Składy

Liverpool: Kelleher – Alexander-Arnold, Phillips, Henderson, Robertson – Wijnaldum (64' Oxlade-Chamberlain), Thiago, Milner – Salah, Firmino (79' Jones), Shaqiri (64' Origi)

Brighton: Sánchez – Burn, Webster, Dunk - Alzate, Groß, White, Bissouma, March (67' Lallana) – Maupay (83' Connolly), Trossard (87' Zeqiri)

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (211)

MG75 03.02.2021 22:02 #
Ciężko
caharin7 03.02.2021 22:03 #
Mam prośbę, jak mecz się zacznie dajcie proszę znać.
caharin7 03.02.2021 22:03 #
Mam prośbę, jak mecz się zacznie dajcie proszę znać.
Luki123408 03.02.2021 22:04 #
Thiago zreo podon do stworzenia sytuacji bramkowej, slabiutki jest u nas
ynwa04 03.02.2021 22:04 #
Kopiuj wklej pierwsza połowa z whu.
cezarkop 03.02.2021 22:04 #
W obecnych covidowych czasach, granie takich połówek jak ta powinno być zakazane. Deprecha murowana.
19SG90 03.02.2021 22:04 #
No szalu to to nima...
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:05 #
Nie za dobry dzisiaj ten nasz liverpoolek, słabo to na razie wygląda, bardzo niedokładnie firmino, Thiago ale można tak wymieniać bez końca, najlepszy... Philips, a kelleher naprawdę nieźle gra nogami, oby była poprawa jak w ostatnich dwóch meczach
radoLFC 03.02.2021 22:05 #
Mam nadzieję że Jurgenowi starczy przerwy żeby przekazać wszystkie uwagi.
Tych obrońców nie kupiliśmy tylko dlatego że jest dużo kontuzji, ale raczej by posadzić bezproduktywnego statystę Thiago.
everlast 03.02.2021 22:13 #
a kto jest produktywny w tym meczu i poprzednich?
Zalewsky 03.02.2021 22:05 #
To jest mecz Premier League czy przedsezonowy sparing? Ciężko się to ogląda, w dodatku bez kibiców nasi wyglądają jakby brakowało im motywacji. Sam mecz się nie wygra. Brighton nie muruje bramki, mamy dużo wolnej przestrzeni a i tak żadnej klarownej sytuacji sobie nie stworzyliśmy. Brakuje impulsu, a takim byłoby wejście Mané z ławki. Gdyby tylko był.
radoLFC 03.02.2021 22:08 #
Mamy też Thiago - rozgrywający inaczej.
caharin7 03.02.2021 22:11 #
Nawet w sparingach więcej się dzieje, mam nadzieję że w 2 połowie zaczniemy grać
Paviola 03.02.2021 22:06 #
Bardzo ciężki do oglądania mecz. Najgorsze jest to, że jakby im się znów przyfarciło i by padła jakaś bramka dla nich to nie wierze w odwrócenie losów meczu, a to było przecież sezon temu powodem dlaczego wygrywali wszystko jak leci. W lato Edwards powinien zamienić Origiego na jakiegoś Craucha.
ynwa19 03.02.2021 22:06 #
Szkoda szansy Mo bo to mogło inaczej się potoczyć.
Trzeba zdecydowanie przyśpieszyć I bardziej penetrować obronę BHA prostopadłymi piłkami.

Musimy to wygrać!

Do boju Czerwoni-:)
Pabloitto 03.02.2021 22:06 #
Mecz mógł się nam fajnie ułożyć, ale Salah zmarnował ciasteczko Hendo. Poza tym nuda.
Luki123408 03.02.2021 22:12 #
Niech Thiago sie uczy i podziwia 😁
Perszing112 03.02.2021 22:06 #
Nie chce nic mówić ale gramy jak narazie podake
Perszing112 03.02.2021 22:06 #
Milner do zmiany zamiast niego Jonesa
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:07 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Perszing112 03.02.2021 22:09 #
Firmino gra piach, zero dokładności
Luki123408 03.02.2021 22:09 #
Thiago za podania na boki? Zadnej stworzonej szansy napastnikom... A po to jest, Henderson juz pokazal mu jak sie podaje...
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Luki123408 03.02.2021 22:15 #
Szymon no z tym tak, niech daje asyste dzis, czas najwyzszy :)
Perszing112 03.02.2021 22:07 #
Brak manę widać
ZGRDWR 03.02.2021 22:09 #
Słabo to wygląda.oczy boleją od oglądania 😅 a tak na poważnie za mało ruchu w drugiej lini. Bobby powinien być cofnięty a przed nim napadzior.oby coś wypaliło w 2 połowie bo może być wstyd
ynwa19 03.02.2021 22:10 #
Trzeba wpuścić Curtisa za Milliego i to najlepiej odrazu.
Znów podoba mi się Nat!
Perszing112 03.02.2021 22:11 #
To to na pewno
everlast 03.02.2021 22:10 #
zauwazyliscie,ze jak gralismy milionem wrzutek,to teraz dla odmiany nie ma żadnych wrzutek? Nie mozna tego jakos wyposrodkowac?
adamne 03.02.2021 22:16 #
Jedno się nie zmienia, brak strzałów - szczególnie z dystansu.
Ares 03.02.2021 22:14 #
Wracają problemy z poprzednich meczów z dołem tabeli. Jeden aktywny Salah to za mało. Z takimi kreatywnymi pomocnikami jak Gini i James za wiele nie stworzymy. Niestety poza Jonesem na ławce bida z nędzą. Źle to wygląda
Egalot 03.02.2021 22:15 #
Tytuł powinien brzmieć "Bezjajecznie do przerwy"
Mkbewe 03.02.2021 22:16 #
Ja wiem, że mało kogo z naszych można chwalić za tą 1 połowę ale Firmino to wyglądał jakby wylewu dostał, padaka totalna strata, niecelne podanie i tak w kółko. No nic trzeba spiąć poślady i w drugiej coś strzelić.
Pelikan 03.02.2021 22:24 #
Zawsze nasze pierwsze połowy tak wyglądają badanie przeciwnika a po przerwie gra jest już lepsza niestety z różnym skutkiem pod bramka
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
DrKukarioo 03.02.2021 22:33 #
O, a potem jeden w plecy i zaczyna sie pocenie
18LBoY92 03.02.2021 22:33 #
hahaha chyba żadna drużyna nie zaliczyła takiego spektakularnego zjazdu formy, nasza taktyka to bicie głową w mur. 0 pomysłu, 0 zgrania, oczy krwawią od samego patrzenia
ircek 03.02.2021 22:34 #
Na stojąco i bez zaangażowania, meczu się nie wygra.
polo167 03.02.2021 22:35 #
Pocenia nie widać raczej słabość.
polo167 03.02.2021 22:38 #
Dziś trzeba sobie odpuścić.
Na City się zepną a potem znowu nic.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:38 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 03.02.2021 22:39 #
Jesteśmy mistrzami w graniu wszerz.
Strach myśleć co będzie w niedzielę z taką grą.
ZGRDWR 03.02.2021 22:39 #
Brak słów... Goodbye majster
apaczmsz1976 03.02.2021 22:41 #
Tak to my mistrza nie obronimy ,wku....wia mnie to że wygrywamy po do dobrych meczach z tottkami i WHU a potem takie coś !
polo167 03.02.2021 22:41 #
Tu trzeba się spocić na 4-kę
polo167 03.02.2021 22:43 #
Jesteśmy pod kontrolą. Pozwalają nam kopać bez końca.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:45 #
Ależ nędza
SpermaSzatana 03.02.2021 22:49 #
Wystawienie Joty w ostatnim, niemającym żadnego znaczenia, meczu LM to chyba najgłupsza decyzja Kloppa w trakcie jego pobytu w Liverpoolu. Ile to już tygodni męczymy się z tym bieda-atakiem podczas gdy nasz najlepszy ówcześnie ofensywny zawodnik stara się wrócić do zdrowia? Dlaczego, Jurgen, dlaczego?
użytkownik zablokowany 03.02.2021 22:54 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ares 03.02.2021 22:58 #
Może zamiast obrońców trzeba było kupić dwóch graczy ofensywnych? Jak patrzę na tego Oxa czy Origiego to mnie jasny ch.j strzela
polo167 03.02.2021 22:59 #
Panowi byli dobierani tak aby grać piłką nic innego niestety nie potrafią a i tego jak widać nie.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ZGRDWR 03.02.2021 23:01 #
Wyłączyłem tą hujnie bo oczy bolą... Jest 86 minuta a oni truchtają i podają sobie piłeczkę w obronie...Ox, Origi, Millner i Jones to nie są zawodnicy na miarę mistrza PL.
polo167 03.02.2021 23:01 #
Dojdzie do tego że wszyscy z dołu tu chętnie przyjadą po punkty.
MG75 03.02.2021 23:03 #
No to pozostaje walka o top4. City ma 7 pkt przewagi i jeden mecz do rozegrania więcej.
Irytuje to, że wygrywamy z czołówką, a po raz kolejny gubimy punkty z BHA, WBA itp.
Perszing112 03.02.2021 23:04 #
Jak salah nie potrafi takiego drewniaka przejść jak jest buern tylko wycofuje piłkę do tylu to jest żałosne ! Ten mecz wyglądał jakby to był sparing... teraz widać jaka mamy sile rażenia bez topowych własnych graczy
Perszing112 03.02.2021 23:05 #
Najlepszy gracz Liverpoolu to bramkarz ! Wszyscy zagrali jakby im jaja obcięli !
Perszing112 03.02.2021 23:05 #
Milner gra dalej po co go zmieniać przecież to jest iniesta wykreuje nam piękny mecz
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:10 #
Daj spokój milnerowi wszyscy zagrali totalne dno, a po zmianach to już w ogóle była masakra
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:10 #
Daj spokój milnerowi wszyscy zagrali totalne dno, a po zmianach to już w ogóle była masakra
Perszing112 03.02.2021 23:16 #
No okej wszyscy grali słabo. Ale te zmiany... dlaczego nie zmienił go ! Nie gramy na utrzymanie bo on tylko do tego się nadaje
Perszing112 03.02.2021 23:06 #
Żenada...
MG75 03.02.2021 23:06 #
Pozostaje odbic sobie ligę w LM i powtórzyć 2019. Inaczej sezon na straty.
B9K 03.02.2021 23:07 #
Szkoda, ale niestety ten sezon trzeba spisać na straty. W LM maks. 1/4, PL TOP4(oby), latem rewolucja, następny sezon przejściowy, a za 2 lata wracamy do walki o majstra i LM. Niestety, po wzlocie przyszedł upadek. Naturalna kolej rzeczy.
B9K 03.02.2021 23:07 #
Szkoda, ale niestety ten sezon trzeba spisać na straty. W LM maks. 1/4, PL TOP4(oby), latem rewolucja, następny sezon przejściowy, a za 2 lata wracamy do walki o majstra i LM. Niestety, po wzlocie przyszedł upadek. Naturalna kolej rzeczy.
B9K 03.02.2021 23:07 #
Szkoda, ale niestety ten sezon trzeba spisać na straty. W LM maks. 1/4, PL TOP4(oby), latem rewolucja, następny sezon przejściowy, a za 2 lata wracamy do walki o majstra i LM. Niestety, po wzlocie przyszedł upadek. Naturalna kolej rzeczy.
WojtekYNWA 03.02.2021 23:07 #
Niby człowiek wiedział, ale jednak sie ludził!
MASAKRA !!!
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:07 #
Dno, ja już o mistrzu zapominam, jedyne moje marzenie to żebym więcej nie oglądał takiej nędzy jak dziś i w większości meczy w styczniu
TheGuy 03.02.2021 23:10 #
Jak tak dalej pójdzie to możemy zapomnieć o LM w przyszłym sezonie.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:21 #
Miejmy nadzieję że wszyscy wrócą i jeszcze będziemy mieć pociechę z gry, bo powtarzam o mistrzu nie mamy co myśleć nawet jeśli jakimś cudem pojedziemy City w niedzielę, poza nami nikt z nimi nie wygra
paranormalnY 03.02.2021 23:08 #
To jeszcze niedziela i można się skupić na Audi Cup
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:13 #
City może spokojnie zagrać o remis mistrz jest już pozamiatany
liverpool01892 03.02.2021 23:08 #
W ogóle nie dryblują, nie szarpią, nie walczą. Phillips wcale nie grał gorzej od takiego Robertsona czy Salaha. Wg mnie Jurgen coś źle robi, ale nie wiem co.
Redzik90 03.02.2021 23:08 #
Dobrze, że chociaż Kelleher (o którego najbardziej się obawiałem) nie dał dupy jak cała reszta razem z Kloppem, bo wstyd byłby jeszcze większy.
AirCanada 03.02.2021 23:08 #
Mistrz Anglii oddaje JEDEN celny strzał na Anfield w meczu z POTĘŻNYM Brajton! Jeszcze bym zrozumiał porażkę, gdybyśmy obijali słupki poprzeczki, kreowali sytuacje bramkowe i ich gnietli, siedząc na nich jak szpak na czereśnie ... ale dziś ... co to w ogóle było?!
Perszing112 03.02.2021 23:26 #
To było może coś się strzeli... brak zaangażowania. Gra bez polotu jakby im jaja obcięli. Nic nie grali... zamiast pressingu tylko strata złe podania nic więcej.
Pabloitto 03.02.2021 23:08 #
Anfield nie jest już twierdzą, słabiutki mecz.
TheGuy 03.02.2021 23:08 #
Znów kompletnie bez pomysłu. Tempo starej babki po wylewie w rozgrywaniu z przodu. TAA i Robbo jakby byli na kacu. Salah, Firmino tradycyjnie. Brak mi słów, naprawdę.
redartur76 03.02.2021 23:09 #
Dalej gramy kwas. Kolejny raz się okazuje że jedna czy dwie jaskółki wiosny nie czynią
Luki123408 03.02.2021 23:09 #
Koniec walki o mistrzostwo. Trzeba przestac marzyc...
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:30 #
Teraz będą nam liczyć mecze bez zwycięstwa
19SG90 03.02.2021 23:09 #
Goście zasłużyli na zwycięstwo... powiedzmy sobie szczerze że z aktualną dostępną kadrą to my nic wielkiego nie zwojujemy
radoLFC 03.02.2021 23:09 #
Dwa błędy w jednej akcji, najpierw strata Giniego, tak Giniego a potem niezablokowane dośrodkowanie przez bodaj Firmino i wystarczyło.
Tryb Robin Hood włączony.
A może zbyt dużo wymagamy przy tylu kontuzjach, dobrej nocy.
Razack_84 03.02.2021 23:09 #
Panowie nie oszukujmy się takimi spotkaniami przegrywa się tytuł mistrzowski. Lepiej żebyśmy się skupili na walce o top 4, bo jeśli tam się nie znajdziemy to dopiero będzie kompromitacja.
Razack_84 03.02.2021 23:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cezarkop 03.02.2021 23:09 #
Dobrze że na Anfield nie ma kibiców, bo ci biedni ludzie znów musieliby wychodzić z niego w 80 minucie a Jurgen by się bardzo dziwił.
MaksiuLFCSanok 03.02.2021 23:10 #
dziwny to jest sezon a nasza gra to ja juz naprawdę nie rozumiem wogóle, weźcie mi wytłumaczcie o co chodzi...?
brus5 03.02.2021 23:10 #
Dlaczego graliśmy wrzutkami na tych dryblasów?
TheGuy 03.02.2021 23:14 #
Bo Klopp to wuefista z charyzmą.
poprzerwie2 03.02.2021 23:10 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
poprzerwie2 03.02.2021 23:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
poprzerwie2 03.02.2021 23:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:17 #
Jakie być albo nie być, liga jest już pozamiatana, gramy o top 4 ale warto wygrać w niedzielę dla podreperowania morale przed LM, czekamy na kontuzjowanych zawodników i nie chcemy oglądać już takiej kaszany,
unamed 03.02.2021 23:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 03.02.2021 23:11 #
Mistrzostwa zdobywa się wygrywając z dołem tabeli, a nie z City. W tym roku tego nie robimy i o mistrzostwie zapominamy. Bardzo słaba forma się nas trzyma, nie potrafimy grać z dołem tabeli, gubimy punkty. Sezon trzeba dokończyć, oby w top 4 co by na LM się załapać. Na pewno nie oleje zespołu jak to kilku kiboli deklaruje, tylko będę z nimi do końca. Z drużyną się jest nie za coś tylko mimo wszystko.
unamed 03.02.2021 23:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Paviola 03.02.2021 23:11 #
Właśnie dlatego chcę sprzedać Salaha. Nigdy go nie ma gdy jest najbardziej potrzebny. Strzelać, strzela, ale ile on musi mieć okazji lub karnych by trafić do bramki. Firo bezwzględnie powinien po tym sezonie na stałe trafić do pomocy. On marnuje potencjał swojej pozycji. Gdyby przed nim grał Lewandowski lub Kane to Ci mieliby po 30 bramek w sezonie, a on z 15 asyst. Dziś jedynie Kellehera można chwalić. Gość genialnie gra nogami, może nawet lepiej od Alissona.
Ares 03.02.2021 23:13 #
A z kim ten Salah miał dzisiaj grać panie kochany?
Deadlock1 03.02.2021 23:18 #
Zgadzam się. Salah to świetny zawodnik, ale często zawodzi w momentach gdy najbardziej go potrzebujemy, jak dzisiejsza zmarnowana setka czy np. sytuacje w meczu z Newcastle.
Paviola 03.02.2021 23:18 #
Ma aspiracje do bycia najlepszym? Ma, to nie patrzy na kolegów tylko bierze piłkę i robi coś z niczego byleby trafić, a nie podawać do tyłu w 80 którejś minucie. Zresztą partnerzy mu dziś bardzo dużo pomogli, nawet Hendo grając jako stoper wyłożył mu idealnie już w 2 minucie. Gdyby wtedy trafił dziś na pewno byśmy mieli 3 punkty i nadzieję na City. Teraz jak Mane nie wróci to oni nas rozniosą.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:20 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ZGRDWR 03.02.2021 23:22 #
Jestem tego samego zdania kolego... Bobby powinien grać jako ofensywny pomocnik i rozgrywać piłkę, pytanie tylko komu. A co do Salaha to brak słów, też jego gra mnie nie przekonuje.dla mnie lepiej pozbyć sie i zarobić na nim póki w cenie
poprzerwie2 03.02.2021 23:11 #
Nie napiszę ani jednego dobrego słowa za to że nie pokazali charakteru i woli walki, co niektórzy nie zasługują by nosić tę koszulkę.
W niedzielę o być albo nie być...
YNWA bracia, ciężka noc przed nami, coś czuje że i cały sezon...
unamed 03.02.2021 23:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
poprzerwie2 03.02.2021 23:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ares 03.02.2021 23:11 #
Po sezonie powinno być większe wietrzenie magazynów niż w Media Expert po świętach. Keita, Matip, Oxlade, Origi i Shakiri - sprzedać lub oddać za darmo - miejsce statystów jest na planie filmowym, a nie na Anfield. Mając takich rezerwowych wystawiamy się tylko na pośmiewisko. Jestem zażenowany tym, co zobaczyłem
unamed 03.02.2021 23:11 #
Dajcie spokój z origim, chamberlainem. Dawno ich powinno nie być.
Robertson bardzo słabo dzisiaj, więcej strat niż celnych podań.
Gini słabo. Ruch tylko do tyłu. Odwrócony plecami cały mecz.
Jones za późno wszedł.
Mecz ładnie odzwierciedlił naszą sytuację w tym sezonie.
Chyba premier league nam ucieka. Walka o top 4.
Szansa może w Champions league...
Mikus95 03.02.2021 23:11 #
Cały mecz bez pomysłu i to nie jest pierwszy taki mecz... atak kuleje od początku sezonu. Mistrza można sobie już wybić z głowy.
Ivan 03.02.2021 23:16 #
Kocopoły.... niedawno każdy mówił, że City się skończyło i Pep etc.... Nie wchodzę tu do jutra... Więcej płaczu niż merytoryki. Płaczcie dzieci i narzekajcie na FSG, na Kloppa.... Ch... nie kibice. Już widzę odpowiedzi "Nie można mieć sentymentów", "mam prawo wyrazić opinie", "sprzedać tego i tego" ehhh
unamed 03.02.2021 23:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Perszing112 03.02.2021 23:13 #
Salah jeden z najlepszych piłkarzy świata nie potrafi przejść ani razu jakiegoś kolka Buarna.... jedna wielka masakra. Kur** nie potrafię tego pojąć. Gość utyka ledwo dyszy a salah nic nie zrobi z nim tylko wycofa
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:17 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:13 #
Sorry. Lag telefonu
Deadlock1 03.02.2021 23:14 #
Idealnie pokazaliśmy jak się przegrywa tytuł. Nie w meczach z City czy topem, ale właśnie z dołem tabeli.

Bissouma zjadł naszą pomoc, która znów wyszła w betonowym zestawieniu. Czemu od początku Klopp nie wystawił w drugiej linii Shaqa, Curtisa czy nawet Oxa, który przynajmniej próbuje strzelać z dystansu? Przecież wiadomo było, że będziemy dominować w posiadaniu piłki.

Znów zabrakło serca, zabrakło zaangażowania. Powtarza się uraty już schemat w meczach z dołem tabeli. Obiecujący początek, atakujemy, jakaś zmarnowana setka. Potem z minuty na minutę coraz gorzej, klepiemy od boku do boku i do tyłu - bez pomysłu. Dzisiaj było kopiuj wklej. Szkoda bo po dwóch wygranych nadzieje na tytuł odżyły.
cezarkop 03.02.2021 23:15 #
Sam się sobie dziwię, po co człowiek katuje się oglądając takie ( widowiska ) a kilka w tym sezonie wyprodukowaliśmy.
ynwa19 03.02.2021 23:15 #
Przykre lecz prawdziwe ale przez "zabawy w Robin Hooda" czyli mecze z Fulham,WBA,Burnley i BHA szanse na tytuł spadły do absolutnego minimum-:(
Już takie sezony przerabialiśmy w historii.

Wierzyć oczywiście zawsze trzeba ale realnie patrząc to 20 korona mistrzowska..........

Żal i smutek!
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jaquar 03.02.2021 23:15 #
Świetnie nas pressowali, bardzo dobrze to u nich funkcjonowało
Batistuta 03.02.2021 23:15 #
To się poprostu nie mogło wydarzyć jak? Po dwóch świetnie wygranych meczach co to było? Nie wierzę w to co widziałem, coś okropnego
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:19 #
No bo sfrajerzyliśmy i to juz trzeci sezon z rzedu. Niepojęte...
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 03.02.2021 23:16 #
Dajcie spokój z origim, chamberlainem. Dawno ich powinno nie być. Robertson bardzo słabo dzisiaj, więcej strat niż celnych podań. Gini słabo. Ruch tylko do tyłu. Odwrócony plecami cały mecz. Jones za późno wszedł. Mecz ładnie odzwierciedlił naszą sytuację w tym sezonie. Chyba premier league nam ucieka. Walka o top 4.
Szansa może w Champions league...
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:17 #
Przecież my popełniamy frajerstwo nudną grą na posiadanie zamiast przyspieszyć. Klopp musi specjalnie kapitanowi tłumaczyć by przyspieszyli grę bo tak to by grali cały mecz na stojąco. Jeszcze Ali musial zachorowac jak zwykle sie cos je*ie kiedy nie mialo prawa. Teraz to Mane, Fab juz nie musza miec cisnienia by zagrac z City bo wlasciwie przesralismy tą PL, nie umiemy sie spiac na łatwiejszych rywali, ale umiemy swietnie zagrac z najmocniejszymi wiec dalej LM jest w grze i mozemy tam podzialac. Niestety lige wygrywa sie zwyciezajac ze slabymi, co dowodzi pozycja City i United. My wygralismy z prawie kazdym z top 6 ale ncizego to nie zmienia bo frajerzymy z Newcastle, Świętymi czy innymi Brightonami. W ten sposob caly wysilek idzie na śmietnik,bo kazdy mecz ma taka sama wartosc.
everlast 03.02.2021 23:21 #
ostatnie 10 sezonow tak gralismy . 2 poprzednie tylko zamydlily obraz. My zawsze tracilismy szanse wlasnie przegrywajac lub remisujac z tymi słabymi.
Adrianeklfc 03.02.2021 23:18 #
Panowie to są ludzie-nie roboty.
Gramy wąską kadrą przez trzy lata na bardzo dużej intensywności. Brak Aliego,Van Dijka,Matipa Fabinho,Mane..czego Wy oczekujecie?
Takie City ma pieniądze i ma zawodników,którzy wchodzą i robią różnice.
My niestety nie mamy takiej możliwości. Mamy żelazną jedenastke,ale przy takim tempie na tylu frontach nie damy rady. Moim zdaniem dzisiejszy mecz przekreślił walke o mistrzostwo.
Deadlock1 03.02.2021 23:24 #
To żadne wytłumaczenie. Wystarczyło dzisiaj trochę serca, zaangażowania i wygralibyśmy ten mecz.
Peter1892 03.02.2021 23:18 #
Trent i Robbo niestety kryminał dzisiaj, ale nie tylko oni. Liverpool jak nie ma pomysłu na grę to zawsze gra do boku na Robertsona i Trenta i może oni coś zrobią, a że obaj dzisiaj na żenującym wręcz poziomie, to w przodzie nie było nic. O Salaha to się martwiłem już po tej pierwszej zmarnowanej setce na początku spotkania. Egipcjanin totalnie zawiódł dzisiaj. Miał dwie setki, które w takim spotkaniu muszą się skończyć bramką. Obie zmarnował. Drużyna bez żadnego charakteru tak naprawdę dzisiaj.
Ivan 03.02.2021 23:19 #
Kocopoły.... niedawno każdy mówił, że City się skończyło i Pep etc.... Nie wchodzę tu do jutra... Więcej płaczu niż merytoryki. Płaczcie dzieci i narzekajcie na FSG, na Kloppa.... Ch... nie kibice. Już widzę odpowiedzi "Nie można mieć sentymentów", "mam prawo wyrazić opinie", "sprzedać tego i tego" ehhh je***i kibice sukcesów.... Płaczcie dalej. Kibice zostają
RedFan1892 03.02.2021 23:23 #
Jestem z Tobą i twierdzę podobnie. YNWA!!!
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:25 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
radoLFC 03.02.2021 23:32 #
Aleś Ty stary 😀, ostatnio wchodzę na profile👍
Ivan 03.02.2021 23:32 #
Krytyka powinna być konstruktywna. Ja widzę wylewanie żalu i brak czegoś konkretnego. Jak dla mnie chłopaki sami wiedzą, że zagrali słaby mecz i nie trzeba w ogóle o tym mówić. Jesteśmy kibicami, a nie ekspertami. Uważam, że Nasze wsparcie jest najbardziej potrzebne po takich spotkaniach. "We are loyal supportes"
Ivan 03.02.2021 23:34 #
Rado, jestem z tą stroną od początku :) Po czasie się rejestrowałem, ale wtedy nie było tak dostępnego internetu :)
Ivan 03.02.2021 23:34 #
Rado, jestem z tą stroną od początku :) Po czasie się rejestrowałem, ale wtedy nie było tak dostępnego internetu :)
radoLFC 03.02.2021 23:40 #
Naprawdę szmat czasu, a myślałem że ja jestem długo.
Chyba ilość kontuzji przerosła drużynę, no nic, zostajemy jak zawsze.
Ivan 03.02.2021 23:47 #
Kibicuje odkąd zobaczyłem młodego Owena, od finału z Alaves, potem Dudek... Finał w Stambule to już był młody fanatyk :) Pozdrawiam. Kiedyś pyknie się jakieś piwerko, na jakimś fajnym meczu :) Miłego wieczoru mordaś:)
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:58 #
Szacunek panowie za tak długi staż kibicowski. Wy wiecie doskonale co to porażka jak i przeżyliście wiele pięknych, wspaniałych chwil. Ja sam też już ich trochę przeżyłem, ale jeszcze za mało chleba zjadłem :). Niezależnie od rezultatów trzeba zachować twarz i pokazać charakter. Ja nikogo nie będę zwalniał, ani zsyłał na banicję za te porażki. Chybs o to w tym chodzi że nie da się ciągle oglądać zwycięstw i sielanki, czasami trzeba się nacierpieć. Taka rola kibica. Bądźmy razem i w kryzysie i w sielance. Pozdrawiam starszych kolegów :)
fanatykLFC 03.02.2021 23:19 #
Oczy krwawią od naszej bezsilności. Każdy przeciwniku, który z nami gra cofa się na swoją polowe i czeka na nasz błąd. My za to jk głowa w mur. Milion podań na 5 metrów, brak wyjścia na pozycje i przede wszystkim razi brak zagrań otwierających W TEMPO! Zamiast tego drugie, trzecie, czwarte poprawianie piłki aż w końcu cała obrona się pięknie ustawi a my odgrywamy piłkę do tyłu. Jestem niesamowicie wkurzony patrząc na to jaka bezradnością się wykazujemy. Z drugiej strony... nie ma co oczekiwać po chłopakach gdzie cały trzon drużyny jest kontuzjowany. Nie dajmy się zwariować, kiedy trzech podstawowych obrońców doznaje kontuzji na cały sezon i oprócz tego non stop 3-4 zawodników z podstawowej kadry nam wypada na tydzień, dwa trzy albo 2 miesiące. Skończmy sezon w top4, powalczmy jeszcze w lidze mistrzów i przygotujmy się do następnego sezonu już z wyleczonymi podstawowymi piłkarzami.
Na końcu sztormu czeka na nas piękne złote niebo Panowie. YNWA
radoLFC 03.02.2021 23:27 #
Co do podań to pełna zgoda, zaczął tak zagrywać Henderson do Robertsona jak było 0:1, a wcześniej też wbiegali tylko zagrywający czekał, na co ? No i jeszcze brakuje strzałów z dystansu.
xrue213 03.02.2021 23:52 #
Aż się przypominają złote czasy sprzed ery Kloppa ;)
RedFan1892 03.02.2021 23:20 #
Nie da się czytać co niektórych komentarzy, jak jest dobrze lizalibyście dupy a jak jest lekki kryzys to skreślanie i to mi się nie podoba. Ale to moja opinia o was. Owszem boli porażka z Mewami ponieważ wygraliśmy dwa ciężkie mecze w Londynie i myślałem że będzie to spacerek ale nie był. Trudno jest porażka i trzeba ją przyjąć na klatę. Nie pokazali w tym meczu siły Liverpoolu jaką znamy, ale ja zawsze będę stał za nimi murem. YNWA!!!
Ivan 03.02.2021 23:21 #
Popieram
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
caharin7 03.02.2021 23:41 #
To nasza drużyna na zawsze, ale powiem szczerze po raz 1 w zyciu wyłączyłem mecz. Nie dałem rady, w piątek mam tomograf serca chcę go doczekać. YNWA
RedFan1892 03.02.2021 23:47 #
caharin7
Aż tak źle??
caharin7 04.02.2021 00:22 #
Będzie dobrze, muszą mi coś sprawdzić. Dzięki wielkie za troskę.
RedKoks 03.02.2021 23:20 #
Jacy rezerwowi takie wyniki.
Po dwóch genialnych sezonach, mamy zjazd, szpital, sporo pecha, błędnych decyzji w klubie. Od dawna wiadomo, że celem na ten sezon jest top4, nic więcej. Dograć w spokoju ten sezon, powalczyć w CL i od nowego ruszamy mam nadzieje ze zdrową kadrą po kolejnego majstra.
kuczq 03.02.2021 23:21 #
Jak wygrają z City to się autentycznie wkurwię. Przepraszam za słowo, ale to jest kpina.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Perszing112 03.02.2021 23:21 #
Jak kur** można takie mecze przegrywać... z taka gra City nas rozniesie. W tej drużynie brakuje wiary takiej zaciętości jak kiedyś to było. Brak pressingu
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:24 #
A ja wam mowie ze z City wygramy. Nasi sie umieja spinac na mocnych by przewalic z takimi jak dzis. O mecz z City jestem dziwnie spokojny. Moze dlatego ze stoimy w miejscu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:23 #
18/19 Sfrajerzyliśmy PL by wygrać chociaż LM,
19/20 Wygraliśmy PL, sfrajerzyliśmy LM,
20/21 Frajerzymy PL (?) wygramy LM (?)
RedKoks 03.02.2021 23:27 #
97pkt to sfrajerzenie? :D.
Jak przejdziemy Lipsk i się zregenerujemy z większości kontuzji do wiosny to można powalczyć.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:31 #
Biorsc pod uwage ze zagralismy za duzo glupich remisow to tak - frajerstwo.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:32 #
No i miec w szczytowym momencie 15 punktow nad City i przewalic cala przewage to nie jest lekko mowiac frajerstwo?
RedKoks 03.02.2021 23:43 #
Nie. Byliśmy lepsi w 1 cześci sezonu, City w 2. Zaciety bój przegrany 1pkt. Był to wtedy nasz najlepszy dorobek punktowy w historii więc nazywanie tego frajerstwem jest słabe ;)
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:49 #
Mozesz sobie to tak tlumaczyc, ja tez tak sobie tlumaczylem ale jednak regularnie co sezon popelniamy w jakivhs rozgrywkach to samo czyt. Wygrywamy, dominujemy by ostatecznie cos przegrac i to sie utwierdza. Miec ogromna przewage 15 punktow i przegrac mistrza (watpie by kiedykolwiek i ktokolwiek by taka przewage roztrwonil), przegralismy LM mimo ze bylismy lepsi w rewanzu i powinnismy spokojnie Atletico wykonczyc, a teraz przegrywamy ze slabymi, by wygrac z mocnymi i jaki to ma sens? Gdyby nie to ze City bardzo cierpliwie czeka az sie wyszalejemy i nadrabiaja zaleglosci z nawiazka to bysmy co sezon mieli tytul, ale nie z takim skladem, kiedy jestesmy uzaleznieni od jednego zawodnika na kazdej jednej pozycji.
RedKoks 03.02.2021 23:57 #
Sam sobie odpowiedziałeś ostatnim zdaniem. Kadrowo i finansowo jest to troche nierówna walka, więc trzeba docenić te wygrane w ostatnich latach, a nie pisać o frajerstwie.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 00:02 #
Wiesz, teraz mi zeszło powietrze, ale po takim meczu kiedy ważą się ważne losy a my gramy na stojąco to aż w głowie sie gotuje. Nie powinienem tak mowic, osiagnelismy naprawde sporo i jestem z tego dumny, ale no nie mozna popelniac takich bledow ciagle w kolko.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:23 #
18/19 Sfrajerzyliśmy PL by wygrać chociaż LM,
19/20 Wygraliśmy PL, sfrajerzyliśmy LM,
20/21 Frajerzymy PL (?) wygramy LM (?)
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:24 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:29 #
Mamy Kabaka do wprowadzenia i jest Fab. Defensywa jest ok, nawet z Philipsem, ale jak mamy grac jak cipy jakies jak to bylo widac dzisiaj to nie ma szans. Chyba ze beda grali kazdy mecz o zycie z ryciem trawy, to wtedy wygramy bo jestesmy w tym najlepsi
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:26 #
A czy wg Ciebie Bobby grał dziś dobrze? przecież to był festiwal niedokładności każda piłka mu odskakiwala, nikogo z pola nie można pochwalić zmiany nie wniosły totalnie nic Jones również
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:24 #
Wszyscy dziś grali piach ale ja marzę o fabinho i hendersonem w środku a thiago wolałbym już nie oglądać w podstawie
everlast 03.02.2021 23:30 #
jedyny gosc ,ktory ze srodka zagral jakies prostopadle pilki,ale tak najgorszy. tylko czemu w tym czasie Firmino jest na naszej polowie? Thiago nie gra wybitnie jak na swoje mozliwosci ale sie go czepiliscie, jakby mial byc zbawicielem. Powiedz ile dobrych pilek dogral Robbo i Trent ( 1 do Salaha). To co bylo nasza silna stroną lezy i kwiczy
Zalewsky 03.02.2021 23:24 #
Tu nie ma co trenować, tu trzeba dzwonić.
VII 03.02.2021 23:24 #
Przez następny rok nie chcę słyszeć żadnego słowa na literę M. Brighton pokazało dziś jak się goli frajernię. Jeśli nie ma Mane, a Salahowi nie leży piłka to nie ma co szukać 3 punktów w meczu. Arnoldowi i pozostałym gwiazdom chyba coś się pozmieniało w głowie od czasu wzniesienia ostatniego pucharu. To nie są już żadne mentalne potwory, a pacjenci z dwubiegunową osobowością. Bo w jaki sposób zestawić poprzednie dwa mecze z takimi jak ten dzisiejszy. W niedziele nas zmiażdżą. A nawet jeśli jakimś cudem wyszarpiemy remis, to i tak już do końca sezonu będziemy oglądać czyjeś plecy.

Przepraszam, ale nie mam zamiaru męczyć się oglądaniem PL. Zaczyna to negatywnie wpływać na moje zdrowie. Mecze na które kiedyś czekałem cały tydzień i które miały być oderwaniem od rzeczywistości, dziś stają się dla mnie udręką. Jestem przez nie potwornie zmęczony. Czekam na LM i tylko to mam zamiar oglądać w najbliższym czasie.
FankaLFC 03.02.2021 23:26 #
Mam tak samo, ale czy Lipsk nas szybko nie wyjaśni?
VII 03.02.2021 23:44 #
Myślę że Lipsk będzie starał się grać otwartą piłkę. I paradoksalnie chłopcy mogą wyjść skoncentrowani na 100%. Mimo wszystko wydaje mi się że gorzej już być nie może. Ja myślę że jeśli boki obrony się ogarną, powróci Jota, a Kabak zostanie w miarę szybko wprowadzony do drużyny to mamy szansę w LM. Może to dobrze że już na tym etapie dobiega końca nasza walka o tytuł w tym sezonie. Przynajmniej wiemy w co należy włożyć ręce i gdzie zakasać rękawy.

Co do ligi to obecna sytuacja to jest kropka w kropkę sytuacja z pierwszych dwóch lat kadencji Kloppa na Anfield. Wygrać z topową drużyną 2-3 bramkami, żeby w następnym tygodniu przegrać we frajerski sposób ze spadkowiczem rezultatem 1:2 po waleniu głową w mur. Warto obejrzeć chociażby mecze z Swansea czy Bournemouth z tamtego czasu i porównać statystyki. Ja pamiętam tamte mecze jak by to było dziś, bo w tamtych momentach tak samo się wkur***łem na analogiczną bezjajeczną grę. W wywiadach co chwila pojawiał się jakiś złotousty który zapewniał o wyciąganiu wniosków.
radoLFC 03.02.2021 23:47 #
Głowa do góry! Jak na spokojnie przeanalizujesz swoje kibicowskie życie to wyjdzie Ci, że nie zdobywa się trofeum co rok, a więcej niż jedno to już wyjątkowa sytuacja. Porażki bolą, a zwycięstwa cieszą ot kibicowską codzienność.
VII 04.02.2021 00:05 #
Zgadzam się. Jednakże tu już w sumie nawet nie chodzi o trofea, a o obraz gry i całej drużyny. Przed rewanżem z Barceloną nie myślałem o tym że możemy wygrać LM. Ja chciałem żeby pokazali jaja i taką grę z jakiej znali nas ludzie z najlepszych lat klubu. Przewidywałem że to będzie porażka, ale bardziej zależało mi na tym żeby jako kibic trzymać głowę wysoko i być dumnym z drużyny. A w tej chwili sposób gry i dymanie przez najsłabsze drużyny w tabeli bardziej napawa wstydem i nerwami, jak fakt że właśnie tracimy szansę na tytuł. Dla mnie bardziej ma znacznie jak przegrywamy. Może kiedyś miałeś okazje przeczytać moją wypowiedź w której powiedziałem że dla mnie najważniejsza jest LM i jestem w wąskiej grupie kibiców, której bardziej zależy na międzynarodowych trofeach aniżeli krajowych. Ale tak jak tu koleżanka powiedziała, istnieje duże ryzyko że skompromitujemy się przed Europą.
SpermaSzatana 04.02.2021 00:36 #
Idealnie zwerbalizowałeś moje myśli. Obecnie godziny poprzedzające mecze LFC to jeden wielki ocean stresu i niepokoju gdy jeszcze nie tak dawno królowała radość i podniecenie podobne do tego, gdy za dzieciaka czekało się na otwarcie prezentów na wigilii. Ale to normalna sinusoida emocji, gdy ktoś jest naprawdę mocno związany emocjonalnie ze swoją drużyną.
LFC333 03.02.2021 23:24 #
Robertson potrzebuje posiedzieć trochę na ławce odpocząć bo jest bez formy. Nie wiem dlaczego klop nie da szansy innym bocznym obrońcom jeśli i tak gramy piach i nic nie ma do stracenia. Nigdy nie zwatpie w Liverpool ale tu potrzebna jakiś zmian
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:27 #
Zgadzam się od kilku meczy cień człowieka
polo167 03.02.2021 23:24 #
Nie ma takiego mistrza co dostaje regularne lanie u siebie od drwali,.
Nikogo nie obrażajàc zwłaszcza panów pracujących przy wycince.
kuczq 03.02.2021 23:25 #
Dawać tego turka na City. Nie obchodzi mnie wynik, chciałbym zobaczyć jak gra chłopak. Nie mam nic do Philipsa, ale jego twarz będzie mi się zawsze kojarzyć z porażkami z Burnley i z Brighton na anfield.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:28 #
Mi niestety z porażkami kojarzy i będzie kojarzyć się Thiago
Zalewsky 03.02.2021 23:26 #
Manchester City w przypadku zwycięstwa zaległego spotkania oraz wywiezienia 3 punktów z Anfield odskoczy nam na 13 punktów. To będzie już strata nie do nadrobienia. W niedzielę się okaże, czy w tym sezonie skupiamy się na utrzymaniu się w TOP4 i walce w LM.
Bigos1892 03.02.2021 23:30 #
Nie żartuj że ty dalej się łudzisz ze my walczymy o obronę Mistrzostwa..
RedKoks 03.02.2021 23:31 #
Rozumiem optymizm i wiare w sukces, ale skończmy już tą wyliczankę. Nie ma już szans w tym sezonie na mistrzostwo, a powodów jest wiele.
RedFan1892 03.02.2021 23:38 #
I wy się kibicami nazywacie, ja będę wierzył do końca choćby nawet szans nie było, a zobaczycie że z City odpalimy. Przypomnę wam te słowa po meczu. Liverpool jest w 💓 YNWA!!!
LFC333 03.02.2021 23:26 #
Salah po za strzałem to w tym sezonie nie ma nic. Nie pamiętam kiedy on kogoś kiwnął i wygrał jakiś pojedynek
kuczq 03.02.2021 23:27 #
Przestań bredzić. Gość pewnie prowadzi w klasyfikacji strzelców. Nawet nie licząc karnych jest w czołówce.
LFC333 04.02.2021 08:24 #
No prowadzi i za to dzięki bo talent ma i umiejętności ale większość męczy gra bez zaangażowania jakby chciał a nie mógł
Magerlfc 03.02.2021 23:27 #
Chyba tylko brakuje, żeby Jurgen złapał uraz i nie mógł wyjść z zespołem... Serio taka plaga kontuzji nas nawiedzić musiała? Ten sezon jest stracony, patrzmy i liczmy na top4... Latem ofensywna 3 chyba sie rozpadnie. Tam nie ma już tej chemii, są rozpracowani i bez woli walki. ( Bo ten Jota w ostatniej kolejce LM był tak potrzebny...) Nie wiem co więcej napisać, frustracja jest tak duża, że ciężko to opisać, tylko dlatego, że nie było widać tej woli walki!
MXMC78 03.02.2021 23:28 #
Oglądało się to gorzej, niż jakieś reality show pt. Rolnik szuka brony. Ten sezon spisany na straty (precyzując, liczę że się doczołgamy do TOP 4). Po poprzednim sezonie, szczerze pisząc i tak na tym mi nie zależy. Musimy tylko (i aż) uzyskać promocję do Champions League na przyszły sezon i powalczyć w Europie. Liczę na to że po "normalnie" przepracowanym okresie przedsezonowym, kilku korektach w składzie, powrocie kibiców na Anfield (2 tyś, czy 50 tyś, to bez znaczenia), znów będziemy czołową drużyną w UK i w Europie. Po (dla niektórych) rozczarowującym sezonie, może chłopcy znów nabiorą "głodu" sukcesu. Na dzisiaj jesteśmy w "czwórce" i wciąż gramy w LM, dla mnie nie jest źle, poważnie. ONCE RED ALWAYS RED. FOOTBALL WITHOUT SUPPORTERS IS NOTHING.
polo167 03.02.2021 23:28 #
Z Cty będzie do przodu.
Oni z nami nie potrafią grać.
A my mamy na górę spinę.
Więc spoko.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Zalewsky 03.02.2021 23:28 #
Wydawało się, że jest już po kryzysie i dzisiaj miało być tylko potwierdzenie powrotu do formy, by w dobrych nastrojach szykować się na batalię z City, a tu KLOPPs.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:29 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
radoLFC 03.02.2021 23:34 #
Była na samym początku tylko Salah posłał piłkę Allahowi w okno
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:36 #
Szacun dla Ciebie za to że po takim meczu chcesz kogoś chwalić, ja czekam na powrotu kontuzjowanych i czegoś takiego mam nadzieję już nie oglądać, a najlepsze jest to że pewnie w niedzielę pojedziemy City, tylko że to już nic nie zmieni jeśli chodzi o mistrza, ale zwycięstwa są niezbędne do tego aby zająć drugie miejsce
kuczq 03.02.2021 23:33 #
Jedyną nadzieją na ten sezon jest ten turek. Jeżeli będzie trzymał poziom, wróci Alisson, Mane, Jota, Fabinho to może coś ugramy w LM, bo w lidze tylko walka o top 4.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 03.02.2021 23:44 #
LM jest do wygrania. City od lat sobie nie radzi, Bayern jest słabszy niż rok temu (choć ciągle bardzo mocny), Real i Barca to cień drużyn z dawnych lat. Muszą tylko wrócić kluczowi piłkarze. VVD, Matip, Gomez nie wrócą ale reszta jak najbardziej.
polo167 03.02.2021 23:33 #
Niestety chcieć samo nie wystarczy.
W top 4 idzie w parze z móc.
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Robertos 03.02.2021 23:34 #
Mecz katastrofa, forma niektórych zawodników to katastrofa, Thiago Alcantara w składzie to katastrofa. Na czterech kupionych za czasów Kloppa środkowych pomocników na których wywaliliśmy kupę siana, do grania nadaje się jeden, Wijnaldum. A i tak więcej od niego dają kapitan co tu już siedzi ponad 10 lat i chłopaczek ze szkółki. Edwards taki magik to niech ściągnie jeszcze do sztabu jakiegoś speca od transferów co będzie potrafił znaleźć rozgrywającego.
ynwa04 03.02.2021 23:37 #
Thiago akurat od meczu z totkami gra dobrze. To milner dzisiaj grał dramatycznie
kuczq 03.02.2021 23:38 #
Jak ma Thiago grać skoro musi rozgrywać piłkę z 35 letnim Milnerem czy Philipsem? Wróci VVD, Fabinho pójdzie na pomoc to wtedy będziemy oceniać Hiszpana
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Robertos 03.02.2021 23:45 #
Tak, tak wszyscy wrócą i on wtedy pokaże.
ynwa04 03.02.2021 23:36 #
Nie ma mówić teraz o mistrzostwie tylko skupić na wygrywaniu z dołem tabeli, bo inaczej to top 4 może nie być. Trzeba zawsze myśleć o następnym mecz a nie wybiegać w przyszłość, do tego wróci kontuzjowany mané, Ali i dąb i będzie wszystko dobrze :)
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ynwa04 03.02.2021 23:49 #
Fab a nie dąb. Cudowna autokorekta ;)
Tomir 03.02.2021 23:40 #
Cóż powiedzieć... Takiego wyniku się nie spodziewałem. Browar w dłoń i wypić na smutno. Mistrzostwo już raczej uciekło, obyśmy się w TOP4 zmieścili. Może LM jeszcze w tym sezonie? Życzę byśmy się jeszcze miło zaskoczyli. Teraz mecz z City - lepszej okazji by się odgryźć nie ma. I jeszcze jedno - spokojnie Koledzy - to tylko piłka nożna :) YNWA!
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 03.02.2021 23:48 #
doświadczymy i to w tym roku.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 00:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Mitchell 03.02.2021 23:45 #
200 komentarzy 🙂

To musiało być meczycho!
kuczq 03.02.2021 23:50 #
3 porażki z rzędu na Anfield po trzy letniej serii bez porażki?
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 03.02.2021 23:59 #
Dałem "?" celowo. Gramy z nieprzeciętnym rywalem w kolejnej kolejce na anfield.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 00:05 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mayro78 03.02.2021 23:50 #
Zespół, który się zamyka na własnej polowie i broni w 11 to dla nas olbrzymi problem. City tym się od nas różni, że na takich przeciwników mają więcej jakości w składzie. A tutaj kluczowa jest druga linia.
everlast 03.02.2021 23:52 #
kluczowe jest pchanie ciagle pilki do przodu i proby dryblingow i robienie przewagi. i strzaly zza pola karnego co rozrzedza obrone. U nas nie ma zadnej z tych rzeczy. Bo tylko Mane drybluje i czasem Thiago i Firmino ale to za daleko od bramki
użytkownik zablokowany 03.02.2021 23:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 00:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
apaczmsz1976 03.02.2021 23:57 #
Za chwilę wróci Jota,linia obrony też się wyklaruje,do środka Fabinho z Hendersonem i będzie ok.Ale na mistrzostwo nie ma co liczyć,top 4 musi być....szczerze powiedziawszy jestem już zmęczony tym dziwnym sezonem,jak miałbym wybierać mistrzostwo teraz albo w przyszłym sezonie,to wybrałbym to drugie ,będą kibice i mam nadzieję normalność ..pozdrawiam wszystkich YNWA
użytkownik zablokowany 04.02.2021 00:04 #
Mowisz sensownie. Dograc ten sezon w top 4, powalczyc o LM i szzykowac sie na kolejny. Mamy zbyt duzo zawodnikow w szpitalu. To i tak nie mialo prawa sie udac choc bardzo dlugo sie trzymalismy.
liverpaul 04.02.2021 00:23 #
City ma autostradę do mistrzostwa uroczyście otwartą .Mistrzostwa nie zdobędziemy . Przegraliśmy sezon w BPL w styczniu.
TOP 4 jet dalej w zasięgu - na tym i LM należy się skupić . Na szczęście grupa pościgowa wygląda na mocno niestabilną , dlatego TPO 4 realne a Klopp w pucharach umie sobie radzić -a nuż jakiś cud w LM . Sezon jeszcze nie jest na bank przegrany - trzeba wierzyć !!! YNWA !!!
Bombur 05.02.2021 12:50 #
Tak tylko wspomnę, że Premier League nie ma sponsora od 5 lat, zatem skrót BPL nie jest już adekwatny.
kuczq 04.02.2021 00:31 #
Ja wiem, że Firmino świetnie potrafi uruchomić Salaha i Mane, ale czasami oglądając nasze akcje dochodzę do wniosku, że przydałby się taki prawdziwy napadzior, który z główki zamykałby centry Robertsona i Arnolda. Po co my gramy na te główki skoro takiego grajka u nas nie ma to nie wiem.
liverpool01892 04.02.2021 09:04 #
Pamiętaj, że w poprzedniej kampanii trent zaliczył kilkanaście asyst, które były dośrodkowaniami. Skład był ten sam w polu karnym.
SpermaSzatana 04.02.2021 00:44 #
Tak abstrahując już od wylewania swoich smutów - naprawdę cięzko mi zrozumieć tok myślenia osób, które tak strasznie obruszają się z powodu tego, że zdecydowana większośc osób pisze tutaj bardzo krytyczne komentarze i uzewnętrznia swoje zdenerwowanie i rozczarowanie z tego, co wydarzyło się w tym meczu. Dlaczego uważacie się za lepszych kibiców tylko dlatego, że wg was prawdziwym kibicom nie wypada przyjmowanie tak zaciętej i krytycznej postawy, i całkowicie usprawiedliwione wskazywanie tego, co zostało w tym meczu (oraz wielu innych podobnych w przeszłości) spierdolone i co należy koniecznie poprawić? Wg mnie to własnie racjonalna krytyka i uświadamianie błędów prowadzi do postępu.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 01:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
JakubLFC 04.02.2021 08:55 #
"Form is temporary, class is permanent"

Chciałem Tobie drogi przyjacielu odpisać długą litanie i spróbować wyjaśnić Twoje zdziwienie, ale zdecydowałem się posłużyć cytatem. Jeśli docenisz jego wartość, on z pewnością da Tobie odpowiedź, jeśli nie, prawdopodobnie nawet dłuższy post nie wiele mógłby wskórać.
Let it sink, peace!
SpermaSzatana 04.02.2021 13:47 #
@JakubLFC
Oczywiście pełna zgoda z cytatem. Może nie ująłem tego dostatecznie precyzyjnie, stąd Twój komentarz. Nie miałem na myśli prostackiej krytyki na zasadzie "Salah to dno, liczę na to, że go sprzedamy". Takie teksty są oczywiście pozbawione rigczu, bo podważają bezdyskusyjną klasę tego czy innego zawodnika. Natomiast głosy krytyki odwołujące się do aspektów związanych stricte z tym, co zaprezentowali poszczególni zawodnicy w tym konkretnym meczu (tudzież w kilku ostatnich meczach) albo głosy krytyki dotyczące pewnych konkretnych decyzji Kloppa uważam, że są jak najbardziej usprawiedliwione i potrzebne. Bo jeśli coś się zaczyna psuć, to należy przeprowadzić zdrową i konstruktywną rewizję wydarzeń i zlokalizować przyczyny obecnej sytuacji, a wnioski z tej analizy przekuć w działania mające w założeniu poprawę.
jay7575 04.02.2021 06:46 #
No cóż sezon jest beznadziejny jak nasza gra na Anfield ostatnio. Mam nadzieję że powrót wszystkich kontuzjowanych albo przynajmniej większości... tchnie w nasze serca trochę optymizmu.YNWA
Esz 04.02.2021 07:01 #
Szkoda że tak się to toczy no ale cóż szczęście nas omija jak może w tym sezonie patrząc racjonalnie to raczej już walczymy tylko o top 4 i o obronie można zapomnieć ale serce gdzieś mówi że może nagle odpalimy a City się wyłoży na najbliższym dość wymagającym terminarzu ale póki co to tylko marzenia poczekamy zobaczymy #ynwa
P1LSH1 04.02.2021 07:31 #
W tym momencie musiałby stać się cud żeby dogonić City. Przykre to ale prawdziwe, brak formy i tego „pazura” z ostatnich sezonów. Kto wie może gdyby te transfery wypaliły na początku stycznia a nie dwa dni temu to mielibyśmy jakieś 3/4 pkt więcej? Oczywiście to tylko gdybanie. Dziwnie to brzmi bo człowiek się zdążył przyzwyczaić ale walka o top4 i skończenie sezonu nad united. Liczę tez na to ze doświadczenie w LM zrobi swoje.
Zielaslfc 04.02.2021 07:48 #
Za rok w styczniu będziemy musieli radzić sobie bez Salaha, Mane i Keity. Puchar Narodów Afryki

Czy wy sobie to wyobrażacie?
użytkownik zablokowany 04.02.2021 08:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
unamed 04.02.2021 10:01 #
No brak Keity no comment.
Trzeba sobie z tym poradzić. Jest Jota.
Mam nadzieję że za Origiego będzie transfer do ofensywy (Neres lub Draxler) z ligi francuskiej jest dużo opcji za 30 / 40 mil.
BobaFatt 04.02.2021 08:17 #
Ehhh. Nawet nie wiem co powiedzieć...
użytkownik zablokowany 04.02.2021 08:34 #
Tak na chłodno, to chyba mamy zbyt duże oczekiwania, a prawda jest taka że przy tylu kontuzjach i tak przędziemy całkiem nieźle, wczoraj brakowało 8zawodników z czego 5ciu to podstawa, przez te ciągłe kontuzje kilku zawodników gra na okrągło i po prostu nie dają rady, Andy i Gini wczoraj wyglądali bardzo biednie a to oni nam ciągnęli ten wózek, przykre jest to że przegrywamy w taki sam sposób z "ogórkami" , Thiago miał właśnie pomóc głównie w takich meczach, ja osobiście kibicuję dalej ale już o mistrzostwie nie myślę , jest pozamiatane oby jeszcze w lidze mistrzów coś pykło, żeby być w czwórce też jeszcze trzeba będzie ostro powalczyć bo Ci za plecami nie śpią, nadal są zbyt małe różnice punktowe, gramy słabo więc czas na rotacjechodzi mi głównie o bocznych obrońców, bo jak tak dalej będzie to Andy nam nie dożyje kwietnia
użytkownik zablokowany 04.02.2021 08:36 #
I od początku trzeba dać grać tym nowym obrońcom, raz kozie smierc
Luki123408 04.02.2021 09:34 #
Ja tez bym tak zaryzykowal i tak slabo w obronie, niech sie ogrywaja a Hendo wyzej i jest inaczej, teraz mecz z city to jeszcze glebsza woda dla nich, a tak to mogli juz byc po debiucie
MaksiuLFCSanok 04.02.2021 08:40 #
Pamiętajcie Panowie czytam wszystkie komentarze oglądałem cały mecz wczoraj bez żadnej spiny, myślałem że po tych dwóch zwycięstwach będzie dobrze ale jakoś tak w 70 minucie uświadomiłem sobie że tego nie wygramy...to jest dziwny czas dziwny sezon bez kibiców myślę że to też ma wpływ na chłopaków l. Bądźmy dobrej myśli MYJestesmy Liverpool większość z nas jest tutaj -naście -dziesiat lat z tym klubem. kocham Liverpool ponad życie i tak jak pisałem kilka tygodni wcześniej będę z nimi nawet w championship . @redfun1892 pisze mądrze albo jesteśmy na dobre i źle albo kur** wogole i to mnie trzyma już prawie 20 lat z tym klubem nawet w największym gównie - to właśnie odróżnia prawdze uczucia od udawania Będzie dobrze życzę sobie i Wam więcej wiary a będzie git You will never walk Alonę Panowie
użytkownik zablokowany 04.02.2021 08:49 #
No tak porównując nawet te ostatnie irytujace mecze z ogórkami to i tak wygląda to jak mistrzostwo świata przy czasach np hodgsona, to była dopiero padają, teraz to chociaż do pola karnego przeciwnika gramy w piłkę, choć pewnie uczucia podczas oglądania meczu towarzyszą mi podobne 🙂
polish65 04.02.2021 10:19 #
Właśnie tak. Jesteśmy Liverpool i to się nie zmieni.
cider 04.02.2021 08:45 #
Jeśli Nat popełnił błąd, to Trent zrobił wielbłąda odpuszczając Burna.
W pierwszej połowie było podobnie na całe szczęście jeszcze bez konsekwencji.
Mancza 04.02.2021 10:01 #
Ehhh... Najgorsze jest to, że nie mamy tego pazura co rok temu... Wiadomo kontuzje nas prześladują i to też ma wpływ na naszą grę, ale aż oczy bolą jak się patrzy na obecną formę. Takie mecze decydują o mistrzostwie, jeżeli nie potrafimy wygrać z dolną częścią tabeli z takimi drużynami jak burnley, brighton, fulham, west brom to nie zasługujemy na mistrzostwo. Mam nadzieje, że ten kryzys szybko minie i zaczniemy grać jak przystało na aktualnych mistrzów Anglii.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 10:15 #
Jedyny pozytyw dla mnie z tej porażki,vjest taki że Brighton się utrzyma, jakoś polubiłem ten zespół, szkoda tylko że żaden z Polaków nie zadebiutował, ile ja bym dał żeby spadło burnley, nie mogę na to drewno patrzeć, ciężko mi się było pogodzić szczególnie z porażką z nimi bo nie dość że my nie mamy punktów to jeszcze daliśmy nadzieję na utrzymanie temu tartakowi
WojtekYNWA 04.02.2021 10:17 #
Zamiast ogrywac ktoregos nowego obronce i Hendo wyzej dsc to pierdolimy sie
Nasza linia pomocy zagrals totalne dno, Hendo z obrony dal wiecej lepszych pilek do ataku niz cala trojka SP
Radbug 04.02.2021 10:36 #
Wyłączyłem około 75 minuty więc podchodzę do tego meczu bez emocji i myśle, ze obiektywnie.

Nasz sezon właśnie się zakończył. Na mistrzostwo nie ma już najmniejszych szans. Szkoda, bo każdy w lidze cieniował i pewnie mistrzem zostanie ktoś z 80-85 punktami. Nikt jednak nie miał takiego pecha i takich problemów jak nasz klub. Praktycznie na starcie sezonu wypadł nam nasz zdecydowanie najważniejszy zawodnik. Dlaczego najważniejszy? Bo mistrzostwa wygrywa sie defensywą, tak jak to zrobiliśmy sezon wcześniej. Juz wtedy napisałem, że żegnamy sie z mistrzostwem, a przeciez doszły nam jeszcze kontuzje Alissona, Thiago i osoby na która bardzo mogliśmy liczyć w tym sezonie Joty. Do tego absolutnie cała obrona co jest ewenementem i chyba jakimś rekordem w całej dotychczasowej historii piłki nożnej. O VAR w każdym meczy decydujacym przeciwko nam nie zapominając. Co prawda, na fali dobrych występów jeszcze pare spotkan wygraliśmy, ale to były tylko podrygi konającego.

No cóż, pech odebrał nam szanse w tym sezonie, trudno, zdarza się. Powalczmy o top 4, wygrajmy jeszcze pare meczów w LM i szykujmy się na next sezon. Bez kontuzji nadal jesteśmy topem światowym.
użytkownik zablokowany 04.02.2021 11:11 #
Wg. Mnie dalej można śmiało walczyć o wygranie LM o ile nie będziemy mieli już żadnych wiekszych absencji. Defensywa z Fabemw roli glownej saje rade. A my świetnie się spinamy na mocniejszych rywali.

Co do PL, to nie nastawiajmy sie na mistrzostwo, choć matwmatyczne szanse dalej są oczywiscie to nie patrzylbym na to i po prostu trzeba robic swoje by osiagnac jak najlepszy rezultat z mozliwych. Wicemistrzostwo tez nie byloby takie zle. Takze jest jeszcze o co grac i trzeba isc dalej, załamka nic tu nie da.
naznou 04.02.2021 11:57 #
https://skutecznetypowanie1x2.blogspot.com/ - Ostatnio trafili 852 kurs i zdjecie kuponu maja na blogu! na dzis kolejny kupon z wielkim kursem !

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com