Kodansha nowym partnerem wydawniczym klubu
Liverpool FC powitał nowego globalnego partnera - Kodansha, który zostanie oficjalnym partnerem wydawniczym klubu.
Wieloletnia umowa z jednym z największych wydawców na świecie sprawi, że klub i Kodansha będą współpracować, by inspirować młodych fanów do wykorzystywania swojej kreatywności i podążania za marzeniami o karierze w branży kreatywnej.
Kodansha dociera do czytelników w 40 krajach, publikuje szeroką gamę produktów, w tym telewizję, anime, czasopisma, książki obrazkowe i powieści oraz oficjalne pamiątki. Jest również wydawcą popularnej serii komiksów i powieści graficznych manga, wywodzącej się z Japonii, opracowanej pod koniec XIX wieku. Manga stała się niezwykle lubiana przez odbiorców w każdym wieku na całym świecie, a tytuły takie jak „Attack on Titan”, „Akira”, czy „Sailor Moon” są jednymi z najbardziej znanych przykładów.
Koncentrując się na działaniach społecznych i wierząc, że „te historie mogą inspirować i zmieniać ludzkie życie”, japońska Kodansha nawiązała współpracę z oficjalną organizacją charytatywną łubu, LFC Foundation, aby uruchomić „pracę kreatywną”.
Rozpoczynający się we wrześniu 2021 roku, program zwiększania szans na zatrudnienie, będzie realizowany łącznie w czterech grupach studentów z Liverpool John Moores Univeristy i lokalnych szkołach średnich, co ma na celu zainspirowanie młodych ludzi z trudnych środowisk do osiągnięcia kariery w branży twórczej.
Podczas całego programu, uczestnicy otrzymają wsparcie i porady w zakresie budowania umiejętności twórczych, technik pisania CV i prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, wystąpień publicznych i budowania pewności siebie oraz oczekiwań w miejscu pracy, aby przygotować się do osiągnięcia swoich celów zawodowych.
Pracując z siedmioma kreatywnymi organizacjami w Liverpoolu w różnych sektorach, w tym w teatrze, mediach, grach komputerowych, uczestnicy mogą mieć szansę na zdobycie doświadczenia zawodowego.
Kodansha zobowiązała się również do przekazywania różnych darowizn na rzecz szerszej społeczności Liverpoolu w trakcie trwania partnerstwa. Początkowo będzie również przekazywać hojne darowizny w postaci materiałów kreatywnych i plastycznych, aby wspierać umiejętność czytania i pisania i dzieci oraz inspirować kreatywność od najmłodszych lat.
- Jako klub piłkarski, mamy pełno wspaniałych wspomnień w naszej historii, takich o których opowiadamy na nowo i utrzymujemy przy życiu poprzez magię kreatywności i opowiadania. Wywołują emocję, wspomnienia i wyobraźnię u naszych fanów na całym świecie - powiedział Billy Hogan, dyrektor generalny Liverpool FC.
- Poprzez naszą współpracę z Kodanshą, jednym z najwiekszych wydawców na świecie, mamy nadzieję stworzyć programy, które pomogą zainspirować przyszłe pokolenia poprzez kreatywność i opowiadanie historii.
- Przez ostatnie 18 miesięcy, nasza fundacja rozwijała swoją inicjatywę, „praca”, aby zapewnić szereg programów zatrudnienia dla osób w wieku 16 lat i starszych, by pomóc im stanąć na ścieżce kariery. Cieszymy się, że możemy współpracować z Kodanshą, aby uruchomić „pracę kreatywną”, program, który zapewni młodym ludziom możliwość realizacji marzeń o karierze twórczej i wykorzystania swojego potencjału.
- Żyjąc w Wielkiej Brytanii od jakiegoś czasu, mam szczególne odczucia wobec współpracy z Liverpoolem - mówi Yoshinoubu Noma, prezydent Kodanshy.
- Przy okazji każdego meczu, jaki zespół rozgrywa przed swoimi kibicami z całego świata, powstają niesamowite historie, które wywołują radość i ekscytację. Chcemy wykorzystać tę niezwykłą moc, aby zainspirować niemożliwe opowieści i zbudować silne, udane partnerstwo. Twórzmy razem historie, które niosą pasję i rozpylają inspirację po całym świecie.
Komentarze (0)