Sonos oficjalnym partnerem dźwiękowym klubu
Tuż przed startem nowego sezonu firma Sonos rozpoczyna współpracę Liverpool FC jako oficjalny partner dźwiękowy. Zapewni m.in. wysokiej jakości nagłośnienie w lożach wewnętrznych stadionu Anfield i strefach dla piłkarzy oraz w ośrodku treningowym AXA Training Center. To pierwsza współpraca Sonos z klubem sportowym.
– Dźwięk od zawsze był częścią sportu. Wnosi energię do każdego meczu, zarówno przez stadionowe przyśpiewki zagrzewające do gry, muzykę, której słuchają zawodnicy podczas przygotowań, jak i odtwarzanie stadionowej atmosfery w domach kibiców – opowiada Pete Pedersen, wiceprezes ds. marketingu w firmie Sonos.
– Zależało nam na współpracy z drużyną, która podziela naszą pasję do dźwięku. Wiedzieliśmy że Liverpool FC, z elektryzującą atmosferą stadionu Anfield i bogatą historią klubu związaną z muzyką, to właściwy partner.
Z Liverpoolu pochodzi wielu kultowych artystów. Miasto jest gospodarzem słynnych imprez muzycznych i może pochwalić się najgłośniejszymi kibicami na świecie. Muzyka pomaga także piłkarzom w odpowiednim przygotowaniu się do meczów i treningów: dodaje im motywacji i pomaga w skupieniu. Bramkarz Adrián sięga w tym celu po flamenco i rytmy latynoamerykańskie, a francuski obrońca Ibrahima Konaté słucha rodzimego rapu oraz hitów z USA.
Sonos zapewni piłkarzom jakościowe dźwięki na stadionie i w centrum treningowym. Dzięki współpracy z oficjalnym klubem kibiców Official Liverpool Supporters Clubs także fani drużyny będą mogli korzystać z systemów kina domowego Sonos, które odtworzą realistyczny dźwięk i atmosferę Anfield.
– To właśnie dźwięk wyróżnia stadion Anfield – wskazuje Matt Scammell, dyrektor handlowy Liverpoolu.
– Nasi kibice wspierający drużynę są jej dwunastym zawodnikiem. Z niecierpliwością czekamy, aby usłyszeć ich wsparcie w nadchodzącym sezonie. Dzięki współpracy z Sonos przeniesiemy wyjątkowe dźwięki z Anfield do domów fanów z całego świata.
Komentarze (0)