TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1966

Liverpool powinien zainteresować się Lewandowskim?


Robert Lewandowski oficjalnie potwierdził, że chciałby tego lata zmienić klub. Napastnik występuje w Bayernie od 2014 roku, a teraz deklaruje, że jest gotowy do transferu i zmiany ligi. W gronie potencjalnych nowych zespołów Polaka nie jest wymieniany Liverpool, ale warto zastanowić się czy The Reds potrzebują takiego snajpera jak Lewandowski.

Styl gry

Transfer polskiego piłkarza oznaczałby, że Liverpool musiałby nieco zmienić swój model gry ofensywnej. W erze Jürgena Kloppa za zdobywanie bramek odpowiedzialni byli głównie skrzydłowi, a na pozycji numer dziewięć, Niemiec preferował zawodników innych niż Lewandowski. Niemniej jednak, Polak z pewnością mógłby wpasować się do zespołu i świetnie współpracować na przykład z bocznymi obrońcami, którzy grają bardzo ofensywnie i aktywnie współpracują z zawodnikami odpowiedzialnymi za strzelanie bramek.

Warto także podkreślić, że Lewandowski to w ostatnich latach jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i napastnik kompletny, który z miejsca byłby wielkim wzmocnieniem dla każdego klubu. Polak w 375 meczach dla Bayernu zdobył 344 gole i wygrał wszystkie możliwe trofea. Poza tym, polski zawodnik pasuje do angielskiego futbolu pod kątem swojej charakterystyki, więc mógłby szybko odnaleźć się na wyspach.

Z drugiej strony Lewandowski spędził prawie całą karierę w Bundeslidze, która różni się od Premier League. W Anglii gra jest jeszcze szybsza i bardziej fizyczna, a liga jest trudniejsza i bardziej wyrównana niż w Niemczech. W Bayernie zdobycie mistrzostwa było obowiązkiem, a klub nie miał w ostatniej dekadzie ani jednego równego sobie rywala. Tymczasem w Anglii sytuacja jest zupełnie inna, a Liverpool co chwilę mierzy się z mocnymi rywalami przez co zdobywanie trofeów jest tutaj po prostu o wiele trudniejsze.

Aspekt sportowo-medialny

Na dzień dzisiejszy faworytem do sprowadzenia Lewandowskiego jest Barcelona. Hiszpański klub od dłuższego czasu interesuje się Polakiem i chce, aby został nowym liderem ich projektu sportowego. Blaugrana pod wodzą Xaviego chce odbudować swoją potęgę i ponownie liczyć się w grze o najważniejsze trofea. Dla byłego piłkarza Borussii Dortmund jest to za pewne kusząca możliwość – gra w legendarnym klubie i kluczowa rola w odradzaniu się Barcelony. Niemniej jednak, kataloński zespół dopiero się odbudowuje i nie daje gwarancji natychmiastowej walki o trofea.

Tymczasem Liverpool to drużyna, która od 2019 roku zdobyła sześć pucharów i praktycznie co roku liczy się w grze o wszystkie najważniejsze trofea. The Reds są zespołem dojrzałym, ukształtowanym i gotowym do rywalizacji z najlepszymi. Transfer na Anfield byłby zatem dla Lewandowskiego gwarantem tego, że trafia do klubu, z którym od razu liczyłby się w walce o trofea. Polak ma już bowiem 34 lata, więc lepszym rozwiązaniem byłaby dla niego gra w topowej drużynie gwarantującej grę na najwyższym poziomie.

Barcelona to wielki klub, a występy na Camp Nou byłyby dla polskiego snajpera bardzo prestiżowe. Liverpool także jest jednak zespołem z piękną historią, a co najważniejsze wygrywa dzisiaj z Hiszpanami pod kątem sportowym. Co więcej, Premier League jako liga także jest uważana za silniejszą i bardziej medialną niż La Liga, a to również może mieć znaczenie przy wyborze nowego klubu.

Czy Liverpool potrzebuje Lewandowskiego?

Taki transfer nie byłby w stylu The Reds, ponieważ klub sprowadza głównie młodych i perspektywicznych zawodników, którzy dopiero z czasem rozwijają się i wchodzą na najwyższy poziom. Argumentem przemawiającym za sprowadzeniem Lewandowskiego jest z pewnością fakt, że to gotowy produkt będący z miejsca wielkim wzmocnieniem. Minusem jest jednak wiek piłkarza, który ma już 34 lata i nie wiadomo jak długo będzie utrzymywał się na topie. Kolejnym aspektem są oczywiście finanse. Według doniesień medialnych, napastnik ma zarabiać w Niemczech około 350 tysięcy euro tygodniowo, co z miejsca uczyniłoby go najlepiej opłacanym piłkarzem na Anfield. Klub z Merseyside jest jednak ostrożny w wydawaniu pieniędzy i trudno powiedzieć czy byłby skłonny płacić mu taką pensję, a oprócz tego wyłożyć za niego kilkadziesiąt milionów euro.

Przykładem może być saga kontraktowa Mohameda Salaha, który nie może porozumieć się z klubem w kwestiach finansowych. Egipcjanin za pewne nie byłby szczęśliwy, gdyby Liverpool nie spełnił jego warunków, a jednocześnie sprowadził Lewandowskiego i zaproponował mu ogromny kontrakt. Co więcej, Salah był w ostatnich latach liderem zespołu odpowiedzialnym za strzelanie bramek. Po transferze Polaka nie byłby już jednak główną postacią w ofensywie i musiałby z nim współpracować. Sam Lewandowski przyjdzie do nowego klubu po to, aby być centralną i najważniejszą postacią, co będzie kłóciło się z interesami Salaha.

Dla samego Polaka gra w Liverpoolu byłaby także okazją do ponownej współpracy z Jürgenem Kloppem, który otworzył mu drzwi do wielkiej kariery i bardzo na niego wpłynął podczas ich wspólnej pracy w Niemczech. Menedżer The Reds świetnie zna napastnika i potrafiłby wkomponować go w swój zespół.

 Bayern mówi: „Nie!”

Transfer Lewandowskiego nie jest jednak zależny tylko od samego piłkarza, który ma przecież jeszcze rok kontraktu z Bayernem. Ekipa z Monachium stoi na twardym stanowisku, że Polak nie jest na sprzedaż i zostanie w Niemczech przynajmniej do końca trwania umowy. Liverpool mógłby mieć jednak kartę przetargową w postaci Sadio Mané. Senegalczyk chce zmienić klub, a głównym zainteresowanym ma być właśnie Bayern, co stwarzałoby pole do negocjacji i potencjalnej wymiany. Na ten moment nie ma jednak żadnych sygnałów, że drużyna z Merseyside planuje taki ruch i szczerze mówiąc trudno się spodziewać, aby Lewandowski stał się obiektem zainteresowania klubu z Anfield. Przed Liverpoolem pracowite lato, a kadra zespołu może zostać odświeżona i zmieniona. The Reds mają jednak swój określony model transferowy i za pewne będą się go trzymali.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (49)

Elnino6786 31.05.2022 10:19 #
Lewy to światowy Top, ale wydaje mi się, że lepiej zainwestować w Nuneza, który jest młodszy, i jeszcze wiele lat gry przed sobą co o Lewym niestety już nie można powiedzieć. Pewnie 3/4 lata max na najwyższym poziomie pogra.
użytkownik zablokowany 31.05.2022 12:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
bespin 31.05.2022 18:25 #
Nie , za bardzo zaawansowany wiekowo.
Radek91 31.05.2022 10:21 #
Nie

Po wczorajszej konferencji - tym bardziej nie
użytkownik zablokowany 31.05.2022 10:25 #
jaką konferencję?
Clashman 31.05.2022 10:46 #
@Radek91 akurat na wczorajszej konferencji powiedział dobrze i fajnie, że dosrał Bayernowi, który chciał go wycyckać. Przypomnę, że z Mullerem bez problemu przedłużyli w zeszłym roku kontrakt o 3 lata, a z Lewym nie chcieli, co jest irracjonalne. Jak się teraz okazało, polowali na Haalanda i od powodzenia tej operacji uzależniali dalsze rozmowy na temat nowego kontraktu z Robertem - Lewy to wyczuł i definitywnie zerwał z nimi jakiekolwiek rozmowy i bardzo dobrze! Teraz Bayern zostanie bez Lewego i bez Haalanda - zagrali po chamsku i bardzo dobrze, że odwróciło się to przeciwko nim :)
Tommyy 31.05.2022 11:16 #
Co by się nie działo za kulisami takich brudów się nie wywleka. Także też oceniam, że przygwiazdorzył.

Nie zdziwiłbym się, gdyby Bayern przetrzymał go w rezerwach. Tak żeby zdyscyplinować.
MG75 31.05.2022 11:16 #
Bayern patrzy na swoją przyszłość - nie dziwię się, że polowali na Haalanda, który jest o ponad 10 lat młodszy, chcieli mieć kolejnego kilera na lata. Robert musi sobie zdawać sprawę, że mając 34 lata nie będzie miał w Bayernie umowy na 3-4 lata, poza tym Muller jest jednak młodszy
Radek91 31.05.2022 11:37 #
To w jaki sposób to załatwił (konferencja kadry, a ten na starcie o sobie i swojej sytuacji w klubie, czym przyćmił resztę zagadnień), po czym po tłumaczeniu jego wypowiedzi nagle mu się przypomniało i dodał sam cichutko, że Bayern nie jest poważnym klubem, po czym strzelił buraka.

Chciał zabłysnąć, zrobił z siebie klauna i dopiero może się zdziwić jak Bayern mu odpowie
Jaquar 31.05.2022 13:39 #
Tommy zatrzymałeś się w piłce albo w rozwoju z 10 lat temu, dzisiaj nikt nie będzie trzymał Lewandowskiego w rezerwach, bo ten gość nawet jeśli zostanie w Niemczech to znów zrobi 40-50 goli w sezonie, a tego chce i taki Bayern i pewnie wszystkie wielkie kluby.

@Radek Lewy nie powiedział, że Bayern nie jest poważnym klubem, powiedział że jest poważnym klubem, a to Kwiatkowski przekręcił jego słowa. Odpal sobie to na YouTube
Radek91 31.05.2022 14:44 #
@Jaquar

A tak, chociaż trochę nie wyraźnie to powiedział i nie zareagował na przekręcenie Kwiatkowskiego, przez co uznałem, że tak było od początku.

W każdym razie temat transferu na Anfield z dupy i niepoparty realnymi argumentami, które byłby zgodne z polityką Liverpoolu
hoster 31.05.2022 10:22 #
Jestem na nie. Za drogi w utrzymaniu, mimo dobrej formy to już wiekowy, wątpię żeby włodarze szli taką drogą. Gdyby przyszedł ktoś o takim profilu to nie był by to problem dla zespołu przecież wystawialiśmy Divoka na 9 i wszystko chodziło.
użytkownik zablokowany 31.05.2022 10:25 #
Nie. Za stary, za drogi w utrzymaniu, niesprawdzony(nawet w LM chyba nie zagrał wielkiego meczu). Nie pasuje do polityki transferowej klubu, a jeśli potwierdzą się plotki o Nunezie, to nie będzie miejsca na kolejnego ofensywnego zawodnika.
Sezonowiecinho 31.05.2022 11:23 #
Jeżeli wyrzucamy mecz z BVB-Real to w fazie pucharowej raczej nie błyszczał
ynwa19 31.05.2022 10:31 #
To juz wole Nuneza bo mlody,perpektywiczny i nie bedzie wymagal astronomicznej gazy czyli nie! dla Lewego.
lfc257 31.05.2022 10:37 #
Lewandowski to świetny piłkarz ale niedługo kończy 34 lata. Zaczynać w tym wieku karierę w Premier League to ciężka sprawa. Jeśli alternatywą ma być 23 letni Nunez to nie ma w ogóle o czym rozmawiać. Trzeba siey starać o Urugwajczyka
Clashman 31.05.2022 10:52 #
Lewy jest świetny i czysto sportowo to "must have!" dla takiego klubu jak Liverpool, ale niestety jego wiek + zarobki nie wpisałyby się w naszą politykę transferową, więc nic z tego nie będzie. Latem Liverpool planuje odmładzać kadrę, a transfer Roberta byłby tego zaprzeczeniem. Coraz częściej pojawia się nazwisko Darwina Nuneza - gdyby udało nam się go sprowadzić na Anfield, to byłaby petarda na lata. Z drugiej, jednak, strony, zastanawiam się czy transfer Lewego (do którego nie dojdzie) nie byłby czasem idealną odpowiedzią na transfer Haalanda do City - chodzi mi tutaj o poziom sportowy na tu i teraz, no i co za tym idzie, skuteczną walkę o mistrzostwo Anglii w przyszłym sezonie.
MG75 31.05.2022 11:13 #
To raczej artykuł rozpoczynający sezon ogórkowy, ale spróbujmy:

Na tak:
- klasa sportowa
- dotychczasowa skuteczność
- dbanie o formę i odporność na urazy - coś jak Salah

Na nie:
- zmiana ligi na znacznie silniejszą i bardziej wymagającą = ryzyko postawy z PL
- wiek (34 lata, o 4 więcej niż Sadio czy Mo, przy których zaczyna się wspominać o wieku), zatem to transfer na 1-2 lata, nie tego nam trzeba, musimy kadrę odmładzać
- cała kariera w BL, w większości w najsilniejszym klubie, brak rywalizacji na maksa przez cały sezon, która jest od lat w Liverpoolu w PL
- doskonałe statystyki jedynie w Bundeslidze i Pucharze Niemiec oraz w fazie grupowej Ligi Mistrzów, gaśnie w kluczowych momentach (warto porównać z Benzemą, Robert nie miał takich meczów w ważnych momentach jak Francuz)
- wymagania finansowe (~350k !!!)
- wydatek ok. 40 mln - lepiej przeznaczyć na sprowadzenie gracza perspektywicznego
- angaż Roberta na '9' oznacza brak wzmocnień w ataku, więc odpada np. Nunez.
roberthum 31.05.2022 11:18 #
Na + można byłoby dać murowane transmisje w środowe wieczory w TVP :D Nie byloby problemu gdzie oglądac Liverpool w LM

Tak na poważnie, to zdecydowane NIE dla Lewego. Ze względów przytoczonych przez Ciebie
użytkownik zablokowany 31.05.2022 11:28 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MG75 31.05.2022 12:18 #
przypomnę, że od roku czy dwóch Milner dorobił się u nas przydomku Dziadek... Więc mielibyśmy dwóch? 🤔
Nie - musimy odmładzać skład, a nie brać z wątpliwej promocji, bo Bayern z ceny nie zejdzie.
Macku90 31.05.2022 11:39 #
Oni chcą Mane, my Lewego. To by była hitowa wymiana. Mimo, iż Lewy jest zdecydowanie starszy to myślę, że i tak byśmy na tym wyszli zdecydowanie lepiej. Środkowy napastnik to ktoś, kogo nam od lat brakuje, nawet City idzie po rozum do głowy i sprowadza kogoś takiego.
liverpool01892 31.05.2022 11:53 #
Proszę tylko nie Robert! Już mamy wspaniałego Roberta w polu karnym i dokupmy lepszego Origiego albo kogoś bardziej podobnego do Suareza, tylko zostawcie RL9 w spokoju.
Kazinho 31.05.2022 12:13 #
Darwin Nunez za Sadio Mane, 23 lata, 26 goli w lidze portugalskiej i już odmówił MU i Srokom, bo nie będą grały w LM.
użytkownik zablokowany 31.05.2022 12:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
GrzechuYNWA 31.05.2022 12:42 #
Nunez to jest taki dzik, że grzechem jest go nie kupić. On nam rozwiąże problem ze skutecznością na lata. On jest mieszanką Torresa i Suareza. Jak go oglądałem jak grał z nami to byłem nim zachwycony. 22 lata, 26 bramek w lidze, 6 w LM (w tym 2 z nami).
Guzik14 31.05.2022 12:52 #
Zdecydowanie zły Pomysł. Liverpool powinien się zainteresować tylko jednym zawodnikiem i powinien to być Darwin Nunez. Gościu ma potencjał, żeby zamieszać w rywalizacji między Haalandem a Mbappe, a jest zdecydowanie najtańszy w kupnie i utrzymaniu z całej trójki. Nic tylko kupować.
Madara 31.05.2022 13:22 #
Lewandowski, byłoby miło ale jak pomyślę o Nunezie to aż mnie ciarki przechodzą. Lepiej puścić Mane do Bayernu za 50 mln i dorzucić ile trzeba na transfer Darwina.
Fanlive94 31.05.2022 13:43 #
Atak: Diaz-Nunez-Salah wspomagani Jotą i Bobbym, to każda defensywa się zesra przed meczem z nami i będzie wyglądać jak Magłaja z każdym przeciwnikiem.
Jaquar 31.05.2022 14:02 #
Chyba tylko 2-3 osoby poniżej są za Lewandowskim na Anfield, a reszta nie i jestem trochę w szoku, ale i podziwiam/szanuję taką opinię, bo ja zdecydowanie bardziej emocjonalnie podchodziłbym do tego transferu i tak jak kiedyś wymarzyłem sobie transfer Torresa, gdy wszyscy krytykowali go i mówili, że nie będzie pasował do ligi angielskiej i że jest dobry tylko na hiszpańską; tak teraz myślę podobnie o Lewandowskim. Brzmi jak wymarzony transfer, świetnego napastnika, którego zna cały świat i który jest jeszcze naszym rodakiem. Więc pewnie trochę myślę też emocjonalnie. Nie mam tak poważnego podejścia jak większość z Was, bo wg mnie czasami wiek zupełnie nie gra roli. Co złego w sprowadzeniu 34-latka do drużyny, to gość, który jest jednym z lepszych napastników na Ziemi i spokojnie może mieć tutaj na Anfield np. 2-3 piękne sezony. Jest wyjątkowy, nie pamiętam ani jednego jego nierównego sezonu (co np. w przypadku Salaha jest normą, a i tak każdy klepie Mo po plecach). Nie wierzę, że Lewy by tutaj się nie sprawdził, głosy że jest niesprawdzony nigdzie poza Bundesligą nawet mnie bawią. Gadamy o piłkarzu, który bije rekordy i jest wspaniałym egzekutorem i kreatorem. Według mnie to właśnie byłaby ciekawa reakcja na to co się wydarzyło w końcówce sezonu, i czy zamierzamy włączyć się do walki o mistrza w nowych rozgrywkach. Do Haalanda nie chciałem nawiązywać, ale tak, to na pewno super wzmocnienie siły City, więc wg mnie my też potrzebujemy kogoś takiego. Żeby nie było, też jestem entuzjastą Nuneza. Ale spoko, to nie znaczy że nie mogę marzyć o Lewandowskim. To byłby dla mnie jakiś przekozacki ruch transferowy, nie wszystkie transfery muszą być na lata. Ściągnięcie 22-latka nie oznacza, że będzie grał w tej drużynie 7 lat. Przecież nie ma reguły, zobaczcie jak mało jest takich przykładów w aktualnych czasach.
MG75 31.05.2022 14:59 #
OK, ale pod warunkiem, że jest wolnym zawodnikiem nie oczekującym 350k, tylko 150-200. Za dwa lata będzie w wieku Milnera, więc jeśli mamy wydać 40-50 baniek mając w perspektywie oddanie za darmo i do tego płacić pieniądze rzędu 350k to NIE. No i pewnie Lewy oczekiwałby miejsca w składzie, coś jak CR w MU, niezależnie od wszystkiego.
Dla mnie ten transfer zaburzyłby działanie zespołu.
Powinniśmy się rozglądać za młodym, dobrym graczem typu Darwin.
cezarkop 31.05.2022 14:20 #
Za stary za drogi w utrzymaniu i wymagania jak z koziej dupy z całym szacunkiem dla Lewego niech idzie do tej Barcelony a my skupmy się na wzmocnieniu środka pola bo tam są największe braki.
Krigaflo 31.05.2022 14:35 #
Prędzej to on na St. James Park wyląduje lub na Stanford Bridge.
liverpoool 31.05.2022 14:39 #
Z Nunezem jest cisza przed burzą nic się o nim nie mówi a kiedy tak jest to zaraz bd info o zakontraktowaniu go przez Liverpool
liverpoool 31.05.2022 14:41 #
A on jak nikt inny idealnie na tą chwilę pasuje do stylu gry i również jak na pozycję którą zwolnił Mane
kuczq 31.05.2022 16:10 #
Miesiąc temu byłbym na NIE, ale po tej impotencji strzeleckiej w finale FA Cup i LM zmieniłem zdanie. Ale traktowałbym Lewandowskiego jako opcje w przypadku fiasku Nuneza
Madara 31.05.2022 16:39 #
Dokładnie Nunez to priorytet, nie ma co się jednak napalać i może się okazać że nie wzmocnimy już ofensywy w tym okienku, znając włodarzy to może tak być 🙃
LiveTom 31.05.2022 17:12 #
Wiem, że ten transfer się raczej nie wydarzy i ogólnie nie pasuje do naszej polityki, ale zobaczyć najlepszego polskiego piłkarza w historii w barwach ukochanego klubu to byłoby spełnienie marzeń, a i ktoś z takim wykończeniem akcji na pewno by się nam przydał. Choć zgadzam się, że podchodząc do tego bez emocji to lepiej zainwestować w kogoś bardziej perspektywicznego.
mateusz95lfc 31.05.2022 17:17 #
Wszystko zależy od tego jakbyśmy podeszli do tego transferu, Lewandowski spokojnie pogra 2-3 sezony na wysokim poziomie. W podobnej sytuacji Ferguson sprowadził Robina Van Persiego do United i Holender dał im mistrzostwo. Lewandowski to ogromne nazwisko i jego transfer na Anfield byłby czymś wielkim. Skoro Bayern chce Mane to dlaczego nie dokonać wymiany. Ciekawy deal dla obu ekip, ale mimo wszystko bardziej korzystny dla Liverpoolu,
unikatowy 31.05.2022 17:26 #
Jestem za! Potrzebny nam ktoś taki jak Lewandowski ale tylko w momencie sprzedania Mane i jakby nie udało się sprowadzic Nuneza. Szkoda tylko tych wymagań finansowych ale Lewy wie, że ma już 34 lata mógłby trochę zejść z ceny. Brak skuteczności to coś z czym mamy problem w każdym meczu, multum strzałów i akcji ale co z tego jak nic nie leci do bramki tak jak w przypadku meczu z Realem, myślę, że Lewy dostawił by nogę tam gdzie trzeba i wyglądało by to inaczej 🤔😃
TisonHD 31.05.2022 17:26 #
Raczej bez szans ale bardzo bym chciał zobaczyć Robercika w naszych barwach
Trelo 31.05.2022 17:28 #
Nie widzę szans na ten transfer. Liverpool sprowadza piłkarzy jeszcze nie oszlifowanych, młodych, którzy mogą wpasować się do systemu Jurgena Kloppa. Z tej perspektywy wydaje mi się, że przyjście Polaka na Anfield nie zazębią się z polityką transferową klubu. No ale wiadomo, że fajnie by było go zobaczyć w barwach ulubionego klubu, natomiast tak jak wspomniałem, nie widzę sensu takiego ruchu
FankaLFC 31.05.2022 18:32 #
Ania zanudziłaby się na śmierć w Liverpoolu. Ale byłoby fajnie :D
kusmier96 31.05.2022 18:40 #
Ja bym chciał,ale głównie dlatego że to Polak. Marzy mi się Polski piłkarz w Liverpoolu :)
MaxPower 31.05.2022 23:48 #
Myślę że spośród piłkarzy z pola najbliżej profilu pasującego do gry Liverpoolu z polskich piłkarzy byłby Sebastian Szymański, który znakomicie rozwinął się w Dynamie Moskwa. Kandydatura trochę nieoczywista, wiem, ale to jeden z niewielu polskich piłkarzy mający tak wysoki próg wytrzymałościowy, będący w stanie grać na takiej samej intensywności przez prawie cały mecz. Jest przy tym bardzo dynamiczny, szybki, mocny motorycznie, ale nie wiem czy technicznie byłby to poziom takiego klubu jak Liverpool, bo innymi cechami na pewno by dojechał. Może jeszcze Jakub Kamiński za jakiś czas, jeśli poradzi sobie w Wolfsburgu i zrobi tam postępy, u niego ten potencjał też jest bardzo duży. Ale poza tą dwójką to nikogo z obecnie grających polskich piłkarzy (z pola) to nie jestem w stanie sobie wyobrazić nawet w pobliżu Liverpoolu :)
Radbug 31.05.2022 19:47 #
Byloby na pewno ciekawie, ale czy akurat taki zawodnik o takim profilu jest nam potrzebny? Trzeba by chyba trochę właśnie pod niego ustawiać taktykę. O pressingu tez nie ma mowy w przypadku 34 latka, który szybkim bieganiem nigdy nie grzeszył. Natomiast mógłby być rozwiazaniem na nasze tysiace wrzutek od bocznych obrońców "gdy nie idzie".
MG75 31.05.2022 20:53 #
Lewy w roli Origiego?
RealPePe 31.05.2022 21:18 #
Na ławkę jako joker jak najbardziej, nie widzę przeciwwskazań
Karasu 31.05.2022 22:01 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RealPePe 31.05.2022 23:24 #
Za mało de po iksie, popraw to, raz raz
użytkownik zablokowany 31.05.2022 23:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cezarkop 01.06.2022 07:44 #
Gdybyśmy zainteresowali się Bellinghamem, to owszem jestem jak najbardziej na tak.
Poommaster 01.06.2022 07:59 #
Ciekawa analiza. Good job!
Pippen 01.06.2022 09:12 #
Tak ale jak był w BVB a nie teraz jak ma 34 lata, za późno, za drogi w utrzymaniu i obawiam się że kupowanie gościa na 2 sezony za te pieniądze to strata czasu. Powinniśmy myśleć o kimś do max 27 lat a realnie między 23-26 lat który tak jak kiedyś Mane czy Salah byli w najlepszym wieku dla piłkarza i klubu.
użytkownik zablokowany 02.06.2022 00:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (6)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (3)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com