TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1983

Skromna wygrana Realu, Liverpool żegna się z LM


Liverpool po fatalnej drugiej połowie, przegrywa z Realem Madryt 0:1. Jeśli pierwsza połowa dała nam jakieś powody do optymizmu, tak druga równie szybko zgasiła nadzieję na dobry rezultat. Drużyna gospodarzy kontrolowała przebieg spotkania, nie dając chaotycznie grającym The Reds możliwości rozwinięcia (połamanych) skrzydeł. Nie pozostawiając złudzeń, która z drużyn jest lepszym zespołem na ten moment.

Zawodnicy Liverpoolu wyszli na spotkanie ofensywnym ustawieniem. Od początku spotkania zakładali wysoki pressing, starając się zaskoczyć przeciwnika szybkim odbiorem. Wysoko ustawiono obrona wielokrotnie łapała zawodników Realu na spalonym. W 7. minucie spotkania po zagraniu Cody'ego Gakpo, Mo Salah wymusił błąd Rüdigera, następnie podał do wchodzącego w pole karne Núñeza. Strzał Urugwajczyka jednak nie był w stanie zaskoczyć Courtouisa.

W 14. minucie po rzucie rożnym Realu Madryt piłka wróciła w pole karne The Reds, gdzie pojedynek główkowy wygrał Rüdiger zagrywając do Viniciusa, który z bliskiej odległości uderzył wprost w dobrze interweniującego Alissona. W 20. minucie Camavinga popisał się świetnym uderzeniem zza pola karnego, które po rękach naszego golkipera wylądowało na poprzeczce bramki. Po kilku minutach w podobnej sytuacji Modric uderzył minimalnie nad poprzeczką. W 33. minucie po lewej stronie boiska popisał się ładnym zwodem Darwin Núñez, następnie dobrym strzałem zmuszając belgijskiego bramkarza do efektowej interwencji. Chwile później po zagraniu Joty, Gakpo uderzył mocno na krótki słupek, który jednak dobrze chronił golkiper Królewskich. Do przerwy jednak nie doczekaliśmy się trafienia.

Na drugą połowę obie drużyny wyszły bez zmian indywidualnych. W 53. minucie po fatalnym błędzie Robertsona, Benzema wyprowadził Valverde na świetną pozycję, ten jednak przegrał pojedynek z Alissonem. W 57. minucie na boisko zostali wprowadzeni Elliott oraz Firmino. Zmieniając anonimowego dziś Jotę, oraz Darwina Núñeza, który w drugiej połowie nie był w stanie stworzyć żadnego zagrożenia pod bramką rywali. W 63. minucie Modrić zabawił się z Trentem Alexandrem-Arnoldem, po czym dośrodkował na głowę Valverde, który przeniósł piłkę nad poprzeczką.

W 73. minucie Klopp postanowił odmłodzić skład wprowadzając na boisko Ox-a Chamberlaina za Jamesa Milnera. Chwile później została pokazana pierwsza żółtka kartka w spotkaniu, dla najbardziej zaangażowanego zawodnika (menedżera) Liverpoolu - Jürgena Kloppa. W 78. minucie spotkania po fatalnym zachowaniu van Dijka w polu karnym, Vinicius podał do Benzemy, który uderzył obok bezradnego Alisona. Dając zasłużone prowadzenie drużynie Realu. Przypieczętując przewagę nad żenująca w drugiej połowie drużyną The Reds. Zmiana Tsimikasa w doliczonym czasie mogła dać drużynie Realu rzut karny, jednak sędzia po sprawdzeniu nagrania, uznał zagranie ręką jako przypadkowe. Na szczęście Grekowi udało się wpisać do protokołu meczowego zdobywając żółtą kartkę przed końcowym gwizdkiem.

Składy:

Real Madryt: Courtois - Carvajal (86' Lucas), Militão, Rüdiger, Nacho - Camavinga, Kroos (84' Tchouaméni), Modrić (82' Ceballos) - Valverde, Benzema (82' Rodrygo), Vinícius Jr. (84' Asensio)

Liverpool FC: Alisson - Alexander-Arnold, Konaté, van Dijk, Robertson (90+1' Tsimikas) - Fabinho, Milner (73' Oxlade-Chamberlain) - Salah, Gakpo (90+1' Carvalho), Jota (57' Firmino) - Núñez (57' Elliott)

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (540)

B9K 15.03.2023 19:37 #
Ło matko 4-2-4 :OO
Lipaa1960 15.03.2023 19:38 #
Bardziej 4-2-3-1
Lipaa1960 15.03.2023 19:43 #
Alisson Arnold-Konate-V.Dijk-Robertson
Fabinho-Milner
Salah-Gakpo-Nunez
Jota
Lipaa1960 15.03.2023 19:44 #
Ewentualnie 4-2-2-2
mazi 15.03.2023 19:37 #
Czekałem na to zdjęcie Milnera xD
Lipaa1960 15.03.2023 19:37 #
Wszystkie Armaty rzucone do boju, nie ma na co czekać. Problem będzie jak dojdzie do dogrywki czy nie będziemy zmęczeni, a w obwodzie będzie do przodu w sumie tylko Firmino, Elliot, ale jak już dojdzie do tej dogrywki to będę zadowolony. Wiara czyni cuda! ;)
użytkownik zablokowany 15.03.2023 19:44 #
jakby doszlo do dogrywki jakims cudem to potem hard metal i lecimy.
Edum 15.03.2023 19:40 #
Żeby to ryzyko się jakimś 5-0 nie skończyło.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 19:44 #
jakie to ma znaczenie? Lepiej przegrac 5:0 i sprobowac niz grac na czas na nudny remis.
Ralf088 15.03.2023 19:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ralf088 15.03.2023 19:40 #
Jak nasi nie będą skuteczni, to to będzie gwałt na naszych. Przy jakiejś szybszej kontrze Realu jesteśmy w dupie, bo kto za nimi będzie biegał ? Fabinho który biega jakby ciągnął wóz z węglem? Milner? :D Fajnie będzie się dobrze zaprezentować, ale tutaj raczej wynik dwumeczu już rozstrzygnięty.
JareckiYNWA 15.03.2023 19:41 #
Never give up!!!
ShanklyWay 15.03.2023 19:41 #
Super ofensywnie
Na bank cos ustrzelimy
Oby nic nie stracic i oby bez kontuzji
krzycho765 15.03.2023 19:41 #
Nie powinniśmy tracić nadzei, będąc w pozornie beznadzejnej sytuacji.
YNWA,
stuś 15.03.2023 19:41 #
Droga Redakcjo, proszę zmienić tytuł artykułu na: Skład Liverpoolu na kurewskich.
AirCanada 15.03.2023 19:44 #
Załóż sobie bloga i wrzuc taki tytuł 😉
Ventuu 15.03.2023 20:20 #
grzeczniej gościu oni nie są wrogami
perelka 15.03.2023 19:43 #
Błagam oby James te wszystkie rekordy w trakcie okresów przygotowawczych skumulował na to spotkanie
cider 15.03.2023 19:43 #
Real juz dzisiaj przegrał 0:4, wprawdzie u19 z AZ 67 Alkmaar ale może to dobry znak ;)
Kolumbjajo 15.03.2023 19:46 #
Najlepsze co mamy na dziś, chociaż może Bobby lepiej by pasował na 10
Zalewsky 15.03.2023 19:47 #
Milnerem na podbój Europy. Trzymajcie mnie.
LiveTom 15.03.2023 19:48 #
Milnerem ich!

A tak serio to też macie to uczucie
3 tygodnie temu: dobra, pozamiatane, odpadliśmy
Teraz: a może jednak
:D

Nigdy się nie poddamy ponieważ jesteśmy Liverpoolem!
użytkownik zablokowany 15.03.2023 19:49 #
no cóż. Chyba każdy z nas dziś odpali ten mecz z jakąś cichą nadzieją "a może jednak" bo inaczej nie ma sensu oglądać naszych męczarni z Realem które mamy prawie co rok.
kuczq 15.03.2023 19:50 #
Zacytuję Kloppa przed rewanżem z Barcelona w 2019 r.

„Let’s try. If we can't do it, let's fail in the most beautiful way”
lfc257 15.03.2023 19:54 #
I have bad feelings about this ...
gaczor 15.03.2023 19:54 #
Wcześniej chciałem napisać, że aby to się udało z tym składem to musielibyśmy zmienić formację. Jedna część planu zrealizowana teraz druga 😁
pawel188 15.03.2023 19:55 #
a dlaczego nie TAA do środka, a na obronę gomez? i wtedy podwajać prawą stronę gdzie pewnie Nacho będzie sam, a gomez ma zostać z tyłu i kryć viniciusa
kuczq 15.03.2023 19:56 #
Precz z tym Gomezem. Na ławce nie powinno go być
pawel188 15.03.2023 19:58 #
to Milner na PO.... żartowałem XD
mnk2 15.03.2023 20:04 #
Gomez może co najwyżej w rezerwach pograć.
Paviola 15.03.2023 19:55 #
Real to niestety nie barcelona. 2:2 będzie dobrym wynikiem. Zastanawiam się kto będzie łącznikiem między atakiem, a resztą. Jota czy Gakpo. Bez Origiego i tak w cuda już nie wierzę.
dannydt 15.03.2023 19:55 #
kapitalny skład, będzie ogień :D
MarcelowskyLFC 15.03.2023 19:57 #
Gdyby dać gomeza na po I trenta na śp? Myślę że by to fajnie chodziło
Kijoraptor 15.03.2023 19:59 #
Co nam pozostało ? Usiądźmy wygodnie w fotelach, zapnijmy pasy i startujmy. Napiszmy jakąś fajną historię na tym smutna jak pizda Bernabeu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 20:02 #
marze o tym by im pozamykac wreszcie te kurewskie mordy...
krzycho765 15.03.2023 20:05 #
Nie Ty jeden ;x
Sniegu94 15.03.2023 20:05 #
Milner mecz życia i 3 gole potem transfer do PSG za 200mln
Igtrun 15.03.2023 20:06 #
oby to moje przeczucie na temat taktyki było błędne.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 20:15 #
Niby człowiek wie ale się łudzi.....
Mand 15.03.2023 20:15 #
Możemy wrócić. Potrzebujmy szybkiej bramki jak z Barceloną żeby zasiać ziarno niepewności. Na pewno wyjazdowe The Kop da z siebie 100% tylko musi być ten zalążek. Wynik nie ma dla mnie znaczenia jeżeli zagramy z pasją i siądziemy na nich przynajmniej do utraty bramki.
WojtekYNWA 15.03.2023 20:16 #
mi sie wydaje że dobrym Rozwiązaniem bedzie 4-4-2 z Darwinem i Gakpo z przodu, mają warunki, siłe wzrost szybkość, trzeba to wykorzystać
Snatchi 15.03.2023 20:17 #
Wierze w wygraną, o wiele ciężej w awans :P Ale kibicujmy :)
Jawo22 15.03.2023 20:18 #
Never give up!
firo9 15.03.2023 20:21 #
Spojlerujac:
1. Czy Arnolda ktoś w końcu nauczy bronić?
2. Van Dijk się skończył, człowiek radar
3. Już wolałbym Mortona za ten beton w środku pola
4. Nunez to jednak flop, ile on potrzebuje sytuacji?
5. Jak tylko będzie oferta - sprzedać Salaha
6. Jota znowu uraz, co za szklanka
7. Szkoda, ze nie ma Hehe, z nim w składzie dalibyśmy radę
Jawo22 15.03.2023 20:23 #
8. #KloppOUT
vegeta69 15.03.2023 20:24 #
9. FSG OUT
firo9 15.03.2023 20:30 #
Vegeta z labamby? 😀
perelka 15.03.2023 20:31 #
10. Nie ma co się dziwić że Bellingham woli Real
B9K 15.03.2023 20:46 #
11. Gdzie jest Radburg teraz?!?!?
cezarkop 15.03.2023 20:22 #
Na luzie z piwkiem w ręku bo ten sezon i tak już stracony dawno temu
madman99 15.03.2023 20:25 #
Te studio na Polsacie już leci 1,5h i o naszym meczu praktycznie jeszcze nie wspomnieli :)
mazi 15.03.2023 20:34 #
Ale widziałem koncik muzyczny był :)
TVP Sport wyższy poziom
Piotr72 15.03.2023 20:26 #
Mina dziadka na zdjęciu mówi sama za siebie ale walczymy👊
Klopp12 15.03.2023 20:26 #
Jesteśmy zgubieni z tym środkiem pola.
kuczq 15.03.2023 20:26 #
Przydałby się taki szybki łokieć na Viniciusie, żeby wiedział, że dziś sobie nie pogra.
Kijoraptor 15.03.2023 20:27 #
Milner wszystko wyjaśni.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 20:29 #
albo taktyczny faul kończący grę Viniciusa w tym meczu, taki coś w deseń tego co Ramos zrobił naszemu Salahowi ;)
kuczq 15.03.2023 20:43 #
W dobie varu jest ciężko celowo kontuzjować piłkarza nie dostając czerwonej kartki. Trzeba liczyć na szczęście
Kijoraptor 15.03.2023 20:55 #
James po prostu mu pokaże, że dzisiaj nie będzie sobie hasał.
Man_In_Red 15.03.2023 20:29 #
Ten wieczór jest jak ostatnia noc z kobietą przed rozstaniem :) sprawdźcie, żeby było co wspominać!
RedFan1892 15.03.2023 20:33 #
Czekam na piękny wieczór, osobiście wierzę w nas i czekam na 1/4. Do boju nie mamy nic do stracenia!!!

YNWA!!!
ivers 15.03.2023 20:34 #
Cóż bronić nie mamy czego,może być szalony mecz ale bez happy endu.
Owen89 15.03.2023 20:36 #
Wyliczenia dają nam 3% szans na awans. Jak to było w "Głupi i głupszy", więc mówisz że jest jakaś szansa 😉 🔴
firo9 15.03.2023 20:46 #
Będę miał bekę jak to się uda większa niż wtedy z Barcelona. Pewnie w 30 min będziemy już przybici, ale jesteśmy w tym razem. Jazda panowie :)
sebix129 15.03.2023 20:49 #
Milner i Fabinho vs Camavinga, Modric i Kross ... trochę się człowiek łudzi ale to się nie ma prawa udać
YNadaMas 15.03.2023 20:50 #
Oby było dobre widowisko , powodzenia HM!!!
użytkownik zablokowany 15.03.2023 20:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 20:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
radoLFC 15.03.2023 20:53 #
Uff, ledwo zdążyłem, jak nasi do ćwierćfinału ;)
caharin7 15.03.2023 20:53 #
Niech Moc będzie z nami.
Perlaeksport 15.03.2023 20:53 #
Powiem Wam, że wierzę. Wierzę, że wygramy. Potrafimy spiąć dupke na mocnych rywali. Wiem że to Real, wiem że gramy na wyjeździe, ale zróbcie wszystko, żeby ten wieczór był niezapomniany!!! Nie byłem w stanie skupić się dzisiaj na pracy bo cały czas myślałem o tym meczu. YNWA!!
Kijoraptor 15.03.2023 20:57 #
94 minuta, wynik 2:0 dla Liverpoolu, rzut rożny, jest Alison, to by dopiero była niesamowita historia gdyby Brazylijczyk strzelił gola ... GOLLLLLL !!!!!
A w karnych Ali broni Viniciusa i odkupuje winy z pierwszego meczu.
Proste, wykonać 😃
Owen89 15.03.2023 20:59 #
W imię Ojca i Syna 🙏
ynwa19 15.03.2023 21:01 #
ZRÓBMY TO!!! 😊

Come on LFC 🔴💪
adamne 15.03.2023 21:07 #
Nie spodziewam się ciekawego meczu, Real musi gonić Barcę w lidze więc pewnie będą się starali konrolować mecz i dużo trzymać piłkę w środkowej tercji.
adamne 15.03.2023 21:11 #
Ale na razie tak nie wygląda, chyba chcą najpierw strzelić gola albo dwa...
gorzalekLFC 15.03.2023 21:07 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Pietrek 15.03.2023 21:08 #
Zagrajcie jak z MU
roberthum 15.03.2023 21:16 #
Oby nie jak MU
KJanoo 15.03.2023 21:09 #
Na Anfield Real był bezbłędny, jeśli mamy o czymś marzyć Nunez musi coś takiego strzelić
Mqsh 15.03.2023 21:09 #
Trent już próbuje pomóc Realowi
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:10 #
Arnold takie zagrania jakby w Radomiaku grał...
Karasu 15.03.2023 21:10 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
burmanek8 15.03.2023 21:11 #
Nie umiemy po prostu grać z Realem, jest to rywal idealnie skrojony żeby wykorzystać wszystkie nasze słabości
Mqsh 15.03.2023 21:12 #
To niezły comeback XD Real na początku zdecydowanie lepszy
Edum 15.03.2023 21:12 #
W co wy wierzyliście XD
Mqsh 15.03.2023 21:13 #
Mnie o to nie pytaj, nie jestem naiwniakiem
Igtrun 15.03.2023 21:12 #
trent to jest sabotażysta
Edum 15.03.2023 21:13 #
Nie, po prostu jest słabym obrońcą.
burmanek8 15.03.2023 21:13 #
Vinicius kocha grać na TAA
kuczq 15.03.2023 21:13 #
Po 10 min widać, że nie ma szans. Real nie chce bronić tylko chce wygrać ten mecz
mnk2 15.03.2023 21:13 #
Arnold jest wystraszony jak małe dziecko.
Mqsh 15.03.2023 21:15 #
Jakim prawem Cody mógł być tam szybciej niż Virgil
Igtrun 15.03.2023 21:15 #
kuźwa trent nawet wrzucić nie może
Pietrek 15.03.2023 21:15 #
Mam nadzieję że Allison ma dziś dzień konia
perelka 15.03.2023 21:15 #
Ale nas gniotą :/
Igtrun 15.03.2023 21:15 #
dmuchają nas jak pedofil małe dzieci
MG75 15.03.2023 21:20 #
Jakże poetyckie porównanie
pawel188 15.03.2023 21:16 #
Trent znowu będzie mógł wyjść po meczu i powiedzieć: "Przegraliśmy bo rywal bardziej chciał"
Igtrun 15.03.2023 21:17 #
''przegraliśmy bo mi się nie chciało''
pawel188 15.03.2023 21:23 #
"nam" fabinho nie gra lepiej
Igtrun 15.03.2023 21:16 #
Jota na raz leci z tym jego pressingiem
Karasu 15.03.2023 21:17 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
roberthum 15.03.2023 21:18 #
1 minuta dawała nadzieję. Od tego momentu Real nas powoli, ale skutecznie zamyka
Pietrek 15.03.2023 21:18 #
Aż szkoda TAA . Odbija się od Viniego jak piłeczka.
Igtrun 15.03.2023 21:18 #
dla vinicjusa trent to jest ściera do wycierania podłóg XD
Owen89 15.03.2023 21:19 #
Gospodarze też mieli w pierwszym meczu lepsze pierwsze 30 minut 😉
everlast 15.03.2023 21:19 #
Salah taki samolub, że juz mógł miec 2 asysty.
Edum 15.03.2023 21:19 #
Jota to już chyba z rok gola nie strzelił xD.
Mqsh 15.03.2023 21:19 #
Nazwijcie mnie malkontentem, marudą, chujem nie kibicem, ale po prostu naiwni jak dzieci byli ci, którzy wierzyli tutaj w awans. No sorry, ale to nie jest Liverpool z 2019, a Real to nie frajerzy jak Barcelona.
mazi 15.03.2023 21:21 #
Rozsądek i oglądanie meczów kibicując jakieś drużynie to ogólnie mają ze sobą mało waponego
Mqsh 15.03.2023 21:23 #
prawda, ale czasem potrzeba chłodnego spojrzenia na sytuację. Poza tym ja wolę się pozytywnie zaskoczyć, niż rozczarować
Ralf088 15.03.2023 21:19 #
Jooota, takie strzały trzeba uderzyć w bramke! Bardzo dobra okazja!
mnk2 15.03.2023 21:19 #
U nas La laga na Nuneza. Czemu nikt nie podwaja Viniciusa. W Realu jest 3 groźnych zawodników.
Karasu 15.03.2023 21:20 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Igtrun 15.03.2023 21:21 #
wkur'ia mnie ta małpa szczerze
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:20 #
Niech się nasi uczą strzelania zza pola karnego od realu, oni nie musza wchodzić w pole karne by sieknąć.
Snatchi 15.03.2023 21:21 #
Nie chce nam sie za bardzo bronić
kuczq 15.03.2023 21:21 #
Oj Ali czemu tak nie broniłeś w pierwszym meczu?
Piotr72 15.03.2023 21:21 #
Dobrze,że Alison dziś w formie.
Edum 15.03.2023 21:21 #
Nie wiem co my chcemy zrobić z dwoma środkowymi pomocnikami w tym meczu, przecież tu każda akcja Reali śmierdzi golem.
Kijoraptor 15.03.2023 21:22 #
Nie wiem po co nam czterech ofensywnych graczy jak nie dostają piłek.
Igtrun 15.03.2023 21:22 #
sraki ten nasz pressing od niechcenia
roberthum 15.03.2023 21:22 #
U nas nie ma kompletnie środka. Fabs i Milner schodzą głęboko, niemalże w linie obrońców i zostawiają gigantyczną wyrwę na 20 metrze
Igtrun 15.03.2023 21:23 #
a co u nas jest
roberthum 15.03.2023 21:23 #
Któryś strzał z 20-25 metra w końcu im wejdzie
roberthum 15.03.2023 21:23 #
Póki co Alisson robi swoją robotę. Niestety, ale tylko on
mazi 15.03.2023 21:23 #
Alisson jest genialny
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:24 #
No, dopiero we wrześniu będzie.
roberthum 15.03.2023 21:27 #
Pytanie któego roku, bo na razie nasza pozycja w lidze nie pozwala nam sądzić, że będzie to w 2023
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:29 #
2023. Mamy śmieszna stratę do top 4 a póki co nawet United nie ma gwarancji lm na przyszły sezon.
roberthum 15.03.2023 21:32 #
Zawsze to jest strata, którą trzeba odrobić, a występy takie jak z Wisienkami nam absolutnie nie pomagają. W walce o 4 pozycję jesteśmy my, Koguty, Newcastle i Brighton. Może jeszcze Chelsea się włączy, jeśli się ogarną i zaczną grac na miarę potencjału swoich zawodników
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:33 #
Ja jestem spokojny w kwestii top 4.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
krzycho765 15.03.2023 21:23 #
My przy 2;5 mamy pełne gacie, masakra
WojtekYNWA 15.03.2023 21:23 #
kiedy nasi zaczną kryć 25m od bramki??
JAk dla mnie wedka na Jote i wrzucać Gomeza na PO
MG75 15.03.2023 21:24 #
Gramy niczym jakieś Norwich na Anfield
Igtrun 15.03.2023 21:25 #
nawet norwich by nas rozjebało
ducatisti 15.03.2023 21:24 #
Allisson motm. Jakie zadanie ma Jota?
Igtrun 15.03.2023 21:24 #
atak na raz
roberthum 15.03.2023 21:25 #
Po prostu być na murawie. Gramy eksperymentalnym ustawieniem i albo Jota nie ogarnia, albo nasz sztab nie potrafił przydzielić mu sensownych zadań
kuczq 15.03.2023 21:25 #
Niesamowite. Grają jakby zapomnieli o pierwszym meczu. Rzadko coś takiego widzę w dwumeczach. Szanuję i nienawidzę jednocześnie
Mqsh 15.03.2023 21:26 #
Czy można złożyć petycję o wędkę dla Prenta?
Mqsh 15.03.2023 21:27 #
gdyby wszystkim chciało się jak Darwinowi, mogłoby być dużo lepiej
Kijoraptor 15.03.2023 21:27 #
Mu musimy gonić wynik, a Real już miał kilka setek plus strzału z dystansu. U nas słabiutko, zacznie się nerwowość.
hubertus93 15.03.2023 21:28 #
Przykro patrzeć jak poddaliśmy ten sezon.
Igtrun 15.03.2023 21:28 #
najgorsze ,że z własnej winy
hubertus93 15.03.2023 21:42 #
Jeszcze niektórzy maja czelność bronić tych bostońskich śmieci
Igtrun 15.03.2023 21:28 #
ale sraka.
krzycho765 15.03.2023 21:28 #
Idę sobie pograć na komputerze, szkoda tego oglądać.
RedMat 15.03.2023 21:33 #
To idź. Jak będzie cud na Bernabue to stracisz w chuj
radoLFC 15.03.2023 21:29 #
Póki co bardzej pachnie zabiciem meczu niż przełomem.
mnk2 15.03.2023 21:29 #
Środek nie istnieje. Milner i tak lepszy od Fabinho.
carrot 15.03.2023 21:29 #
Niestety ale widać różnicę klas. Gdyby nie Ali to już by było 2-0.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:31 #
Widać to jedynie różnice środka pola. Oni maja środek pola a my właściwie nie mamy nic.
carrot 15.03.2023 21:32 #
Najbardziej mnie irytuje brak intensywności i zaangażowania. Jakby nie mieli sił czy co.
czerwonyy 15.03.2023 21:30 #
Szkoda, że nikt oprócz VVD nie potrafi podać celnie
Igtrun 15.03.2023 21:31 #
niektórzy mają problem z trafieniem w piłkę
Igtrun 15.03.2023 21:30 #
Salaszeg cieniutki dziś
RedMat 15.03.2023 21:31 #
Największym problemem LFC od dawna jest to , że nikt nie potrafi przypier##ć jak Gerrard za dawnych czasów z dystansu ...
radoLFC 15.03.2023 21:32 #
Też mi tego brakuje
Kijoraptor 15.03.2023 21:32 #
Jak ten Arnold dzisiaj daje dupy i w ataku i w obronie.
Igtrun 15.03.2023 21:32 #
NIKT ALE TO K'RWA NIKT NIE PRZEWIDZIAŁ ,ŻE W TYM BEZ POMOCNIKA BĘDZIE BARDZO CIĘŻKO W TYM SEZONIE JAK KU.WA MYŚLE O ARTURZE TO MI SIĘ CHCE PŁAKAĆ.
burmanek8 15.03.2023 21:33 #
Weź sobie meliski zaparz, po co oglądasz ten mecz jak tak cię to wkurwia. Co pół minuty tu komentarz piszesz. Ile można jęczeć.
Igtrun 15.03.2023 21:34 #
nie posiadam melisy
Igtrun 15.03.2023 21:36 #
a czemu nie pisać
Ralf088 15.03.2023 21:33 #
Arnold kur zgól te kłaki na łbie, może ty nie widzisz gdzie dajesz piłkę albo jak się ustawiać?
Igtrun 15.03.2023 21:33 #
A UJ WAŻNE ,ŻE JEST CUUL
Mateo98 15.03.2023 21:33 #
Musi paść bramka do przerwy
Redzik90 15.03.2023 21:33 #
37 letni James wyglada przy Fabinho jak młody Bóg. Dobry Boże cóż to jest za dziad xd
carrot 15.03.2023 21:36 #
Niestety ale Fabinho nie może być liderem w środku pola. Przy drugim klasowym pomocniku zawsze wyglądał lepiej.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:34 #
Smutne jest to jak bardzo im się nie chce
alkoholik_lfc 15.03.2023 21:34 #
Bawią się z nami jak chcą. Najgorsze że nawet 3 super grajków mało zmieni już w naszej drużynie
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:34 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MoMateo 15.03.2023 21:34 #
Elliott na druga polowe, niczym Gini
mazi 15.03.2023 21:35 #
Strzelić na 0:1 może ich popuści troche
carrot 15.03.2023 21:37 #
Niby 4 z przodu ale w polu karnym pustawo.
Paviola 15.03.2023 21:37 #
Przy Vinim widać jak Salah stracił na szybkości. Jak to jest, że taki Benzema dopiero po 30 zaczął błyszczeć, a większość wtedy traci najwięcej swoich atutów. Sprzedać póki jest zysk.
carrot 15.03.2023 21:39 #
Dokładnie. W tym sezonie też to zauważyłem. Dlatego może lepsze dla niego żeby grał ciut niżej jako rozgrywający tak jak momentami w meczu z United.
Ralf088 15.03.2023 21:39 #
Sprzedawać naszego najlepszego strzelca w tym sezonie, i w ostatnich latach tylko dlatego że ma gorszy sezon. I na kim chcecie budować ten zespół? Na Jocie?..
carrot 15.03.2023 21:43 #
Sprzedać to raczej nie, ale uważam że stracił część swoich atutów czyniących go fenomenalnym na pozycji skrzydłowego.
Kijoraptor 15.03.2023 21:40 #
Jorguś nie widzi, że piłka ze środka pola musi się przemieścić do graczy z przodu by stworzyć zagrożenie ??? Dał czterech ofensywnych graczy do przodu, którzy nie dostają piłek. Dziwna strategia z takim przeciwnikiem.
czerwonyy 15.03.2023 21:42 #
Klub niestety nie posiada takich piłkarzy obecnie, którzy mogliby to robić.
mnk2 15.03.2023 21:43 #
Tak ustawił bo wie, że nie ma kogo do środka dać. Z góry na lage to zostało ustawione.
sebix129 15.03.2023 21:54 #
Kogo niby miał tam dać? Keite?
MarcelowskyLFC 15.03.2023 21:41 #
Fajnie ze im się grać chce xd
mnk2 15.03.2023 21:42 #
Fabinho koniecznie chce być gorszy od Arnolda.
KJanoo 15.03.2023 21:42 #
Jota ni to z przodu ni to z tyłu, brakuje mu zawsze kroku w jedną albo w drugą stornę
ducatisti 15.03.2023 21:42 #
Real profesorka na boisku. Nasi przede wszystkim nie chcą znowu przegrać.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:43 #
Można podziękować dwóm panom za fatalny wynik pierwszego meczu a teraz trzeba bić głowa w mur.
alkoholik_lfc 15.03.2023 21:44 #
Mentalne przetwory w dupe węża
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:44 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
madman99 15.03.2023 21:50 #
Czyli wyglądamy dokładnie tak jak z Arsenalem gdy zagraliśmy 4 ofensywnymi z przodu. Wielka dziura w środku.
CursedMike91 15.03.2023 21:45 #
Gakpo biega jakby ciągnął 100 kilowy wózek za sobą. Sam nie wiem kto jest najsłabszy, on jota czy Arnold.
Igtrun 15.03.2023 21:47 #
niezapomnij o fabinho on też dzielnie walczy o to miano!!!
Kijoraptor 15.03.2023 21:46 #
Ten plan się nie uda. Nie tego się spodziewałem.
Igtrun 15.03.2023 21:46 #
to 2 miejsce w grupie nas właśnie pogrążyło szczególnie ta porażka w neapolu
Mateo98 15.03.2023 21:46 #
Musi być taka druga połowa jak z united
Firmino 15.03.2023 21:49 #
XDDDDD
Redzik90 15.03.2023 21:47 #
Proszę zmienić w kadrze zespołu napis przy zawodniku z nr 3 z Fabinho na Bambik xD
hubertus93 15.03.2023 21:47 #
Jeszcze 45 min i wakacje.
Igtrun 15.03.2023 21:48 #
ale ten ridiguer to jest dzik dzisiaj
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:48 #
Tu się już nic nie wydarzy, nie z taka gra w ofensywie. Bramki można moment strzelić i stracić ale no nic się nie dzieje tutaj .
Kijoraptor 15.03.2023 21:48 #
Kurwa, kolejny rożny kiedy Arnold zamiast w pole karne to wali gdzieś na 15 metr. Nosz kurwa mać, jak tak można.
Igtrun 15.03.2023 21:49 #
on może wszystko bo nie ma zmiennika .
Ralf088 15.03.2023 21:50 #
Dokładnie, mamy przecież Konate, Gakpo, Virgila to taką swiece zawiesi i kto to ma uderzac?.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:49 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Firmino 15.03.2023 21:49 #
Klopp zdejmij jote i daj Firmino
cezarkop 15.03.2023 21:50 #
I to tyle jeśli chodzi o odrabianie strat.
Ralf088 15.03.2023 21:50 #
Najlepszy Nunez, strzela, fajnie się wystawia, dobrze Milner, Konate. Reszta bezjajeczna.
Kijoraptor 15.03.2023 21:51 #
Dokładnie. Lewa strona dzisiaj o wiele lepsza niż prawa. Wystarczy spojrzeć kto gdzie biega i którą strona idą groźne akcje realu.
Kolumbjajo 15.03.2023 21:54 #
Najlepszy Robertson
Radbug 15.03.2023 21:50 #
Fajny mecz do oglądania i to by było na tyle.

Milner bardzo ładnie łata dziury w defensywie. Mimo wieku przydatny zawodnik.
pawel188 15.03.2023 21:51 #
gra dużo lepiej niż fabinho
Jedi13 15.03.2023 21:52 #
Gra dużo lepiej niż Henderson
ynwa19 15.03.2023 21:50 #
55,76,87 minuta⚽⚽⚽ i dogrywka😉
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:53 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 15.03.2023 21:50 #
Keita, Ox odchodzą po sezonie ale Fabs, James, Hendo to już nie sa gracze do pierwszego składu, do tego czesto kontuzjowany Thiago, młodzież Harvey i Bajcetić, Jonesa to juz nie liczę.
Ilu trzeba kupić pomocników? W dwa lata tego nie ogarniemy a jeszcze obronę trzeba wzmacniać
Jedi13 15.03.2023 21:51 #
W takich meczach widać różnicę w lini pomocy. Kross Camavinga Modric vs Milner Fabinho. Niestety, ale Jota nie ma od kogo dostać piłki
pawel188 15.03.2023 21:51 #
ja się spasłem w ciągu ostatniego roku ale tłuste koty to są dzisiaj w czerwonych koszulkach.
1. fabinho - kolejny mecz padaka, w obronie dziadek Milner lepiej wyyglada, 2. TAA - obrona tragedia, ofensywa słabo, 3 Van Dijk - on więcej się namachał rękoma i nagadał niż pobiegał.
everlast 15.03.2023 21:51 #
Milner przebiegl zdecydowanie najwiecej ze wszystkich, tak apropos dziadka.
pawel188 15.03.2023 21:56 #
bo jemu się chce, a reszta to tłuste koty i im się nie chce, na kanapę i przed tv - tam bym ich wysłał
imacooci 15.03.2023 21:58 #
a i tak powiedz że trzeba kupić kogoś kto ich posadzi na ławkę i zrobi z nich solidnych rezerwowych to cię zaszczują i wyśmieją. Mają grać do końca kariery w postawowym składzie w Liverpoolu i nie ma dyskusji. Ludzie nie widzą że już stali się z wiekiem przeciętni. Zdarza się np. Bale, Hazard, Ronaldinho, Kaka, Humels, Goetze, czyli nawet najlepszym i nikt się z nimi nie pieści.
kuczq 15.03.2023 21:51 #
Firmino za Milnera jak szaleć to szaleć. Na ten moment wszystko idzie po myśli Ancelottiego. Znowu diabeł nas ograł
Kolumbjajo 15.03.2023 21:51 #
Bournemouth to nie jest ale też są nieźli
krzycho765 15.03.2023 21:51 #
Nawet ani jednej bramki, żadnego implusu. Nic.
WojtekYNWA 15.03.2023 21:51 #
Wędka na Jote w przerwie i lecimy. Jak Sroki chcą to niech go biorą. Nam trzeba pomocnika i 3 Darwinów w ataku
czerwonyy 15.03.2023 21:51 #
Uważam, że wcale nie gramy tak tragicznie jak na grę bez jednej formacji na boisku, były okazje do strzelenia bramek. Jeszcze biorąc pod uwagę na to z kim gramy to tym bardziej jest ok. Awans przegrał Joe Gomez w pierwszym meczu, bo ile daje Konate to widać było nawet w tych 45 minutach.
AquerdationLFC 15.03.2023 21:52 #
Hmm. Mamy sporo szczęścia w tym meczu. Real spokojnie mógł już prowadzić jedną czy dwoma bramkami, niemniej i tak całkiem sporo kreujemy, a raczej Salah, który już wypracował 2 dobre sytuacje dla Joty i Nuneza.

Noale tak jak i Nunez gra jak Nunez, taz Jota wyglada koszmarnie. Ile będziemy czekali na jego dobry mecz, albo chociaż strzelenia gola?

Jeszcze 3 tygodnie i mamy równo rok, od czasu kiedy nasz napastnik nie strzelił żadnej bramki. :)
hoster 15.03.2023 21:54 #
Przecież Jota zagrał świetny mecz przeciwko City, a że nie strzelił od roku no to cóż był kontuzjowany u nas to standard, że każdy musi odbębnić swoje na l4
AquerdationLFC 15.03.2023 21:52 #
Hmm. Mamy sporo szczęścia w tym meczu. Real spokojnie mógł już prowadzić jedną czy dwoma bramkami, niemniej i tak całkiem sporo kreujemy, a raczej Salah, który już wypracował 2 dobre sytuacje dla Joty i Nuneza.

Noale tak jak i Nunez gra jak Nunez, taz Jota wyglada koszmarnie. Ile będziemy czekali na jego dobry mecz, albo chociaż strzelenia gola?

Jeszcze 3 tygodnie i mamy równo rok, od czasu kiedy nasz napastnik nie strzelił żadnej bramki. :)
AquerdationLFC 15.03.2023 21:52 #
Hmm. Mamy sporo szczęścia w tym meczu. Real spokojnie mógł już prowadzić jedną czy dwoma bramkami, niemniej i tak całkiem sporo kreujemy, a raczej Salah, który już wypracował 2 dobre sytuacje dla Joty i Nuneza.

Noale tak jak i Nunez gra jak Nunez, taz Jota wyglada koszmarnie. Ile będziemy czekali na jego dobry mecz, albo chociaż strzelenia gola?

Jeszcze 3 tygodnie i mamy równo rok, od czasu kiedy nasz napastnik nie strzelił żadnej bramki. :)
lfcarty 15.03.2023 21:52 #
Arnold jest wkręcany w glebe bez śrubokręta.
radoLFC 15.03.2023 21:52 #
Nie gramy źle, ale ciągle gorzej od Realu. Jest tak jak jak sobie wyobrażałem - zacięcie, ale bez konkretów, niestety.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:53 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AngryRedGoose 15.03.2023 21:53 #
Jak Arnold od nowego sezonu nie będzie miał klasowego zmiennika to pierdole nie oglądam tych meczów. Gość sobie mocno wkręcił ze jest Best RB in the World, a gra na poziomie Medium RB in Okręgówka. Eh.
m1h0L 15.03.2023 21:53 #
keita lub harvey za jote, bez kreacji nie strzelimy zadnej bramki. trzeba postawic wszystko na jedna karte
kuczq 15.03.2023 21:54 #
Keita hahaha. Kolejny piłkarz do tarcia chrzanu
ducatisti 15.03.2023 21:53 #
Naprawdę taki klub jak LiverpoolFC nie może ogarnąć dobrego rozgrywającego?
czerwonyy 15.03.2023 21:55 #
Nie może, bo to kosztuje duże pieniądze, a takich Liverpool FC nie posiada.
perelka 15.03.2023 21:54 #
Mi tu brakuje porządnego wjazdu w kogoś na tym tez polega piłka
Jawo22 15.03.2023 21:54 #
Trzeba przyznac, ze Real pieknie wychodzi spod naszego pressingu. Honorowa bramka i mozna wracać przygotowywac się na lysego węża i jego mutanta w ataku.
Kijoraptor 15.03.2023 21:54 #
Nie można powiedzieć, że nie było akcji. Był Nunez z początku, był Hakpo wg Laskowskiego i celny strzał. Brakuje nam po porostu dostarczenia piłek ze środka do przodu. Każde podanie jest przerywane, jeśli tak samo wyjdziemy na drugą połowę to remis murowany, lub nawet przegrana. Dawać Keite, brzytwę. 😉
VII 15.03.2023 21:54 #
Po tym sezonie połowa lalusiów z tego całego kogucikowego składu powinna polecieć. Żeby dać tak niemiłosiernie dupy w pierwszym meczu i w drugim nie było żadnej złości sportowej, żadnego zapału, jakiejś chęci... Niech idą w cholerę. Cieszę się że mam dyżur w pracy i oglądam tylko fragmenty tego gówna. Nerwy biorą na tych kopaczy. Ktoś musi za to wreszcie beknąć.
mnk2 15.03.2023 21:57 #
Pojechać po kasie za brak zaangażowania. Na poważnie gra Allison, Nunez, Milner i Robertson. Pozostali mają w du....
mnk2 15.03.2023 21:55 #
Mało kto radzi sobie z Viniciusem. Arnold gra fatalnie ale czy Konate to ma rozum? Czemu nie podwaja. Nunez z Salahem cały czas są podwajani.
pawel188 15.03.2023 21:56 #
bo go często kryje 1 na 1?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 21:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mnk2 15.03.2023 21:59 #
Paweł jest 4 obrońcow a Real w zasadzie 2 atakuje. Nie podchodzą do Viniciusa bo nie chcą żeby to ich objechał
kuczq 15.03.2023 21:56 #
Karius jak raz spieprzył to kolejnej szansy nie dostał. Mam nadzieję, że tak samo będzie z Gomezem. W lato przyjadą nowi obrońcy, a Gomez wyląduje gdzieś w Turcji
Owen89 15.03.2023 21:56 #
Byle w przyszłym sezonie być w fazie grupowej...
carrot 15.03.2023 21:58 #
Spróbować jeszce przycisnąc przez 10-15 minut, jak nic nie wpadnie to dokopać te 0-0 i skupić się na ratowaniu ligi.
everlast 15.03.2023 22:10 #
ale wiesz,ze nastepny mecz gramy za 2 tygodnie?
Madara 15.03.2023 21:58 #
Straszna lipa po 1 połowie, druga musiałaby wyglądać jak z United, zmienić nastawienie i spróbować, albo jak frajerzy odpaść drżąc o wynik.
Kijoraptor 15.03.2023 21:59 #
A atmosfera na tym Bernabeu to pożal się Boże.
everlast 15.03.2023 22:09 #
a co ma byc za atmosfera jak maja pewny awans?
cider 15.03.2023 21:59 #
Xavi na Viniego wystawił Araujo i sobie chłopak nie pograł, a Jorguś trzyma się uparcie tego swojego ustawienia, gdzie wiadomo, że Trent będzie nie miłosiernie wkręcany
mnk2 15.03.2023 22:04 #
Gomeza też by krecił, nie mówiąc już o Milnerze. Szybkościowo tylko Robertson może dać radę ale to nie jego strona.
kuczq 15.03.2023 21:59 #
Rudiger dzisiaj Maldini za kilka dni z Barceloną będzie robił babola za babolem.
Igtrun 15.03.2023 22:00 #
hahahaahah dokładnie
radoLFC 15.03.2023 22:04 #
Widzę że niektórzy równo jadą po naszych, zapominacie że Real to top piłki światowej, a my w tym sezonie na wyjazdach mamy kłopoty, spokojniej, tu już nic się nie wydarzy.
Edum 15.03.2023 22:10 #
Faktycznie, Real w tym sezonie jest niesamowity xd
radoLFC 15.03.2023 22:19 #
a czego mu brakuje?
Edum 15.03.2023 22:21 #
No przecież Real w tym sezonie jest dużo, dużo słabszy niż w poprzednim.
firo9 15.03.2023 22:05 #
Jutro news o spotkaniu z siostra Bellinghama - potwierdzone info
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:10 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
firo9 15.03.2023 22:11 #
Trzeba było na Anfield faulować, a nie teraz do uja.
P1LSH1 15.03.2023 22:11 #
Jota cień samego siebie
czerwonyy 15.03.2023 22:11 #
Jota już nawet w piłkę nie potrafi szybko trafić przy podaniu. Dla niego następny sezon też powinien być decydujący, jak się nie obudzi to powinien odejść.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:27 #
Jest po długiej kontuzji, więc to normalne.
kuczq 15.03.2023 22:11 #
Gakpo gra lepiej w obronie niż TAA
madman99 15.03.2023 22:12 #
W 1 polowie kopaliśmy pilke w 2 kopiemy po nogach, nowa taktyka, widac Jurgen ich zjebał ze nie ma walki, zadziornosci
MoMateo 15.03.2023 22:12 #
Salah kurwa mac…
carrot 15.03.2023 22:13 #
Chociaż Virgil i Konate dobrze pilnują spalonego.
Wujci 15.03.2023 22:13 #
Może arnold musi ściąć włosy i wrócić do swojej fryzury z 2019/2020…
AquerdationLFC 15.03.2023 22:13 #
Mo… mocniej.
CursedMike91 15.03.2023 22:13 #
Alisson klasa
Trent bez komentarza
Konate okej
Van dijk irytuje
Robertson co on sam może
Fabinho :)
Milner pokazuje jak powinno się grać (!)
Jota widmo
Nunez poprawnie, mam nadzieję że w następnym sezonie wybuchnie. Narazie nie zastąpił Mane 1:1
Salah słabo.. jak ogólnie w tym sezonie
Gakpo.. jeśli on ma być lepszy od firmino.. on jest mega wolny, Bobby mial to coś ..
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 15.03.2023 22:13 #
Salah co ty odpier dalasz?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mnk2 15.03.2023 22:13 #
Salah z Jota na ławkę.
Snatchi 15.03.2023 22:13 #
Matko Salah co to bylo?
Snatchi 15.03.2023 22:13 #
Matko Salah co to bylo?
Snatchi 15.03.2023 22:14 #
Matko Salah co to bylo?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mnk2 15.03.2023 22:16 #
Czemu Darvin?
roberthum 15.03.2023 22:17 #
To jest zawsze pytanie na które ciężko znaleźć odpowiedź. Bardziej naturalne wydaje się ściągnięcie Gakpo
czerwonyy 15.03.2023 22:16 #
Nunez Out ale Salah zostaje. Znakomita decyzja.
AquerdationLFC 15.03.2023 22:16 #
I ściąga Darwina xD

Ja pitole Klopp.
Scooby_Doo 15.03.2023 22:16 #
Kloppowi odjebalo ze zdjeciem Nuneza 🙈
kuczq 15.03.2023 22:16 #
Ale czemu kur wa Nunez nie Salah? Wyłączam to gówno, kolesiostwo
gorzalekLFC 15.03.2023 22:16 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ralf088 15.03.2023 22:16 #
Darwin strzela, szarpie, próbuje i go ściąga... Raczej pewnie jużgo oszczędza, bo widzi ze szans dzisiaj nie ma.
everlast 15.03.2023 22:18 #
ale na co oszczedza?
ducatisti 15.03.2023 22:18 #
Na resztę ligowych meczów.
everlast 15.03.2023 22:22 #
za 2 tyg dopiero gramy
PHILIPS-182 15.03.2023 22:28 #
Nagroda za dobrą gre i chęci u Kloppa. Jak z Origim co strzelał ważne gole i ogólnie ratował dupe Kloppowi, w nagrodę dwa miesiące ławy.
To ja się nie zdziwię jak się chłopowi odechce, jak inni mają skład za nazwiska grając padakę...
Igtrun 15.03.2023 22:17 #
kurka nunez schodzi hahahahahaaaa (jesteśmy zgubieni)
WojtekYNWA 15.03.2023 22:19 #
OUT Nuneza z boiska= jak OUT Kloppa z klubu
JEden, jedyny co zagrażał, Jota z Salahem gówno zagrali
Igtrun 15.03.2023 22:19 #
Klopp do realu co oni do cholery biorą XD
kuczq 15.03.2023 22:19 #
Co oni pieprzą w tym TVP? Klopp zostaje u nas, do szmat idzie Tuchel
Snatchi 15.03.2023 22:20 #
Ten wynik by wyglądał inaczej, gdyby Konate był w pierwszym meczu :/
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Igtrun 15.03.2023 22:21 #
bo klopp się chyba już gubi
adamne 15.03.2023 22:26 #
Bo Klopp widzi że nic stamtąd dzisiaj nie wywieziemy i chce go oszczędzić na jedyne o co jeszcze gramy w tym sezonie czyli starania o awans do rozgrywek europejskich za rok.
mnk2 15.03.2023 22:23 #
Trent drugi po Gomezie nad którym można piłkę przerzucać
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:23 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
czerwonyy 15.03.2023 22:25 #
Przecież klub kupił już prawego obrońcę w zeszłe lato, ale jeszcze rośnie i nie gra w piłkę.
mazi 15.03.2023 22:24 #
Co ten fabinho gra
adamne 15.03.2023 22:24 #
Smutny mecz bez historii o którym wszyscy za tydzień zapomną. Real ma co chce i grają od niechcenia, nasze próby są ślamazarne i nieporadne i nie przynoszą żadnego realnego zagrożenia. Jedyne co zwraca uwagę to dobra gra obydwóch bramkarzy.
Maaaciek 15.03.2023 22:28 #
Kurtuła umówmy się… nie ma zbyt wiele pracy, za to Ali dzisiaj pięknie broni.
carrot 15.03.2023 22:24 #
Ten mecz wygląda jak ostatni mecz grupowy, gdy wszystko już rozstrzygnięte.
Mitchell 15.03.2023 22:25 #
Ależ my jesteśmy daremni w rozegraniu. Przyjęcie, holowanie, poprawianie a podania na 15 m nas przerastają. Czy oni zdają sobie sprawę, że w tej dyscyplinie kluczowym czynnikiem jest czas?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:25 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 15.03.2023 22:26 #
Ale Ty lamentujesz z tym pożegnaniem z LM, powtarzasz to w każdym komentarzu. Żenujące.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 15.03.2023 22:34 #
No tak, przecież Tottenham i Newcastle co mecz grają oszałamiający football xd
Lajcior 15.03.2023 22:25 #
Co ten Trent boże...
Igtrun 15.03.2023 22:26 #
ludziska wyrzucacie pół składu ale te skąpce amerykańskie z płaczem i liczeniem na aplaus wydają max 80 melonów na lato a potem są w szoku ,że to nie chodzi. ps. Bernabeu to jest dziś piknik
MG75 15.03.2023 22:26 #
Wszedł Elliott i widać, że jemu chce się grać. Trent i Fab do zmiany jak najszybciej
Kijoraptor 15.03.2023 22:26 #
Arnold potrafi spierdolic najprostsze zadanie.
Owen89 15.03.2023 22:26 #
Ten mecz jest wogole bez sensu, szkoda za te paliwo do samolotu.
Jedi13 15.03.2023 22:26 #
Tutaj już nic się nie zmieni, a w lidze wyprzedzi nas zaraz Brighton
Igtrun 15.03.2023 22:27 #
Ewidentnie Salah ma taśmy na tą drużynę do spółki z Arnoldem haha
Kijoraptor 15.03.2023 22:27 #
Naszym się już po prostu nie chce. Przykry obrazek. Są jednak winni kibicom lepsze pożegnanie z LM.
Igtrun 15.03.2023 22:28 #
jak oni sami potem powiedzą ,że im się mniej chciało
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
roberthum 15.03.2023 22:29 #
Jesteśmy żenujący. W fatalnym stylu żegnamy się z rozgrywkami. U naszych nawet nie widać chęci walki o odwrócenie losu dwumeczu. Zostaliśmy po raz kolejny rozklepani przez Real
Piotr72 15.03.2023 22:29 #
Ale padaczka
Mateo98 15.03.2023 22:29 #
Miało być zaangażowanie a szybciej od niektórych to klopp biegał do szatni
hubertus93 15.03.2023 22:30 #
Niech John Henry patrzy jak gra jego klub warty 4 mld USD.
kuczq 15.03.2023 22:30 #
Ale gówno. Ciekawe czy John Henry ogląda ten mecz :D
Igtrun 15.03.2023 22:33 #
nie, dziś w bostonie leci NBA z celticem w roli głównej więc pewnie ma wyjebane w jakąś tam ligę mistrzów
Kolumbjajo 15.03.2023 22:30 #
Ale ten Ojrzyński to jest żenujący typ
Igtrun 15.03.2023 22:30 #
No i zajebiście Kloppowi ten środek wystarczał to niech nim gra i niech drze na nich ryja ,bo nie mają siły i zmienników.
mnk2 15.03.2023 22:31 #
Tragedia to co robią w 2 połowie. Za chwilę się położą.
mazi 15.03.2023 22:31 #
Kurde regres w drugiej połowie jest przeogromny
mnk2 15.03.2023 22:31 #
Salah jest tak szybki jak Fabinho
m1h0L 15.03.2023 22:31 #
o co w ogole chodzi z tymi zmianami xd? te zmiany zabily nasza gre, od zejscia nuneza wygladamy, jakbysmy juz czekali do ostatniego gwizdka.
m1h0L 15.03.2023 22:31 #
o co w ogole chodzi z tymi zmianami xd? te zmiany zabily nasza gre, od zejscia nuneza wygladamy, jakbysmy juz czekali do ostatniego gwizdka.
pawel188 15.03.2023 22:32 #
ale desperacja
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
perelka 15.03.2023 22:32 #
Jeszcze oxlade.
Smutny widok
kuczq 15.03.2023 22:32 #
Ox hahahaha

Klopp chyba to celowo robi, żeby John Henry zobaczył stan drużyny
KJanoo 15.03.2023 22:33 #
matko ox na ratunek xd
ducatisti 15.03.2023 22:33 #
Obraz nędzy. Salah potrajany. Zastanawiające jest to, czemu Real jest drugi w lidze?
Edum 15.03.2023 22:34 #
Bo Barca ma kosmiczna obronę w tym sezonie ligowym.
Igtrun 15.03.2023 22:34 #
ma przewagę 3 goli i ma się starać?
Owen89 15.03.2023 22:33 #
O matko, to jest obraz nędzy i rozpaczy. Człowiek który nic przez 3 lata nie zrobił teraz wchodzi
mazi 15.03.2023 22:33 #
Wchodzi Ox, niech to bedzie kubeł zimnej wody dla krytyków Kloppa. Z tego nic się nie da wymyślić nic więcej chyba. Nie ma kim grać w srodku
PHILIPS-182 15.03.2023 22:34 #
Kurww OXa zamiast np. Carvalho XDD
No to jest już beka w uj XDDD
Co w tym klubie się wyrabia... Sam Klopp też nie pomaga...
Maaaciek 15.03.2023 22:34 #
Mnie osoboście najbardziej boli brak pomysłu Kloppa na grę (miał 3 tygodnie!?), brak jakiegoś sportowego zacięcia i jaj wśród graczy. Mam wrażenie, że Liverpool z poprzednich lat rozjechałby dzisiejszy Liverpool do przerwy.
Nie spodziewałem się remontady i przejścia dalej, ale chociaż pięknego meczu i tego, że chętnie wynagrodzą sobie i nam tą wtopę z Realem i w ostatnim meczu ligowym, a tu chuj. Takie kładzenie się do łóżka z żoną, której od 3 lat się nie kocha (nie z doświadczenia jak coś). Bardziej mnie to smuci, niż denerwuje… Człowiek szykuje się mentalnie cały tydzień, myśli cały dzień, ubiera koszulkę, robi atmosferę i co? I nic. Liverpool musiałby wymienić pół składu na top grajków, którzy chcą coś wygrać, bo mam wrażenie, że Trent się zachowuje jakby wygrał 2 mundiale, 5 LM i co roku wygrywałby PL. Bije od niego ego i takie zadufanie.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maaaciek 15.03.2023 22:37 #
Zawsze mógł postawić ultimatum, że albo dadzą mu 200/300 milionów, albo odchodzi. Bo z gówna bata nie ukręci, a teraz to ma rękę i dupę w nocniku i zbiera żniwo.
ducatisti 15.03.2023 22:37 #
Nic nie przebije livsa za Rodgersa, jak położył lagę na kibicach asygnując rezerwy do meczu właśnie z Realem.
Maaaciek 15.03.2023 22:38 #
Ultimatum podczas podpisania przedłużenia umowy oczywiście, przecież z niewolnika nie ma pracownika, a on znalazłby pracę praktycznie w każdym klubie.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:38 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maaaciek 15.03.2023 22:42 #
Może Klopp sam wierzy tak w swój geniusz, że sądzi, że z tym składem można coś wygrać :D. Przecież to gość bez którego Liverpool może dalej byłby klubem, który dobija się do topki, a stworzył topowy klub. Więc chyba ma argumenty by żądać lub odejść na swoich warunkach… nie rozumiem. Mój mózg jest chyba na to za mały.
czerwonyy 15.03.2023 22:34 #
Symboliczna zmiana Oxa za Milnera. Ile tu śmiania jest z ekipy wuji Hodgsona, czy ekipy za Rodgersa kiedy jechaliśmy na Bernabeu. Tak jakby w 2023r. coś się zmieniło :)
hubertus93 15.03.2023 22:34 #
Gdzie jest rzecznik FSG?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:34 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maaaciek 15.03.2023 22:45 #
Dokładnie, prędzej zdjąłbym Salaha. To tak jakby Guardiola przepierdalając ściągał Haalanda, jakoś go o to nie podejrzewam…
Kolumbjajo 15.03.2023 22:35 #
Zmiana oxa przypomina mi taką piosenkę kiedyś
Usłysz wołanie, wołanie pomocy
Mateo98 15.03.2023 22:35 #
Real bez zmian i nie odstaje my z 3 rzeczywiście intensywności premier league góruje nad resztą
everlast 15.03.2023 22:36 #
jeszcze wiecej niech se podaja w polu karnym
Madara 15.03.2023 22:36 #
Ten mecz rozstrzygnął się jeszcze w szatni, przykro 😔
MG75 15.03.2023 22:36 #
Ale Keita jest wysoko w chierarchii 😆
kuczq 15.03.2023 22:36 #
Zmiana Nuneza to był absolutny sabotaż. Tylko kontuzja usprawiedliwia Kloppa
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:36 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 15.03.2023 22:36 #
Nasze rożne na 11 metr ...
MoMateo 15.03.2023 22:36 #
I po co Trent tak wypierdala tą piłkę, oni często podejmują dziwne decyzje
Igtrun 15.03.2023 22:37 #
do bramki niech z tą piłką wejdą do chu'a
mnk2 15.03.2023 22:37 #
A gdzie zbawca niejaki Arthur Melo?
pawel188 15.03.2023 22:37 #
a kto to?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:58 #
w jaskini z radbugiem i pippenem
pawel188 15.03.2023 22:37 #
niech mi ktoś wytłumaczy: wrzutki z rożnych na 16m jaki to ma sens? narazie tylko z tego było bardzo groźna kontra w 1 połowie dla realu
firo9 15.03.2023 22:37 #
Wyszli po najniższy wymiar kary.
Owen89 15.03.2023 22:37 #
Tak właśnie wygląda zrównoważony rozwój klubu z rozsądnymi właścicielami 😂
Maaaciek 15.03.2023 22:48 #
Ale jesteśmy zdrowym klubem, okej? Nie liczymy się w stawce, ale jesteśmy zdrowo prowadzeni. Klub nie dostaje funduszy na transfery, a my nabijamy kabzę, frajerzy. Póki FSG nie rozbije banku nie kupię ani jednego fantu i nie wydam na wsparcie klubu i wam polecam to samo.
carrot 15.03.2023 22:37 #
Trent słabiutko.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 15.03.2023 22:38 #
Dziękuję, dobranoc.
AquerdationLFC 15.03.2023 22:38 #
Ale wylew w obronie. XD
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:38 #
Wstyd kurwa.Powinni oddać kibicom pieniądze
B9K 15.03.2023 22:38 #
Pięknie się żegnacie. Żenada.
Mateo98 15.03.2023 22:38 #
Akcja 2 na 4 i tracimy bramkę
MoMateo 15.03.2023 22:38 #
ide spać
mazi 15.03.2023 22:38 #
Cześć, giniemy
hubertus93 15.03.2023 22:38 #
FSG wypierdalac śmiecie
Ralf088 15.03.2023 22:39 #
ale co ma FSG do tego że nasi nie umieja grac? Zarządzanie klubem to jedno, ale oni nie biegają na boisku. To nie ich wina, że Fabinho, VVD, Arnold nie umieja biegać od 1,5 roku.
CursedMike91 15.03.2023 22:40 #
Przecież to ma do tego że gra 37 letni milner. W podstawie a na zmianę wchodzi wieczny pacjent parodysta
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ralf088 15.03.2023 22:42 #
Przestańcie juz tak pieprzyć. Nie bronie FSG, ale to też nie ich wina, że Thiago ma wiecznie kontuzje, a Ci co wygrywali ligę kilka lat temu, przypominają teraz wrak piłkarza.
hubertus93 15.03.2023 22:44 #
Jak bede prowadził firmę która dobrze prosperuje ale potem wyłożę laske na nią i bede chulal to wcale nie będzie moja wina ze biznes upadnie
CursedMike91 15.03.2023 22:45 #
Co Ty, z choinki się urwales? Przecież thiago zanim tu przyszedł miał bogata listę kontuzji. Jego nigdy nie powinno tutaj być. To po 1. Po 2 żałosny sztab medyczny wyłączył nam Diaza na cały sezon. Zamiast kupić POLSRODEK który cokolwiek by uratował w pomocy i w lato zaatakować to lepiej nie zrobić nic nie? I grać 40 letnim milnerem który chociaż pokazał że ma jaja, fabinho który nie umie biegać i nastolatkami. Kuriozum to jest mało powiedziane
Maaaciek 15.03.2023 22:52 #
Hubertus bardzo dobre porównanie z firmą, przecież jakbyś tak prezesował w firmiere, to by cię z taczki do śmietnika katapultowali… Firmy, które chcą się rozwijać inwestują jak najwięcej, a nie wyprowadzają pieniądze :)
everlast 15.03.2023 22:38 #
Van Dijk skała :D
cider 15.03.2023 22:40 #
Co robili pozostali?
everlast 15.03.2023 22:42 #
wystarczyło, żeby mocniej wszedl i wybil piłke, ale musi być pan elegant.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:38 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 15.03.2023 22:39 #
Tracimy gola tak jak graliśmy czyli do dupy
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
roberthum 15.03.2023 22:39 #
Fabs & Konate duet na miarę Pata i Mata
Madara 15.03.2023 22:39 #
Pierwszy raz w życiu to piszę, FSG out!
madman99 15.03.2023 22:39 #
Cały mecz gramy na kolanach to nie dziwmy się ze finalnie kończymy z cut*asem w ustach..
Jedi13 15.03.2023 22:40 #
Nawet trafne
Madara 15.03.2023 22:40 #
Pięknie
CursedMike91 15.03.2023 22:39 #
Konate nie wie co się dzieje. Konate Gomez to będzie dopiero duet
Kijoraptor 15.03.2023 22:39 #
Vinicius zniszczył psychiki naszych obrońców. Koszmar. Żenada. Wstyd.
VII 15.03.2023 22:41 #
Oni sami siebie zniszczyli i zaorali psychicznie. A to że ktoś nimi kręci jak kołowrotkiem, jest efektu uboczny.
Owen89 15.03.2023 22:39 #
Proszę Państwa koniec Ligi Mistrzów, do widzenia
Igtrun 15.03.2023 22:39 #
ale wkurwiony jestem ja pierdole cały mecz jebać to ide na papierosa
Madara 15.03.2023 22:48 #
Nie pal, szkoda zdrowia byku 😉
Igtrun 15.03.2023 22:51 #
dziwnym trafem tylko jak moi ulubieńcy grają chodzę zajarać
Tadeck 15.03.2023 22:39 #
To przez upartość Kloppa jesteśmy gdzie jesteśmy. Ox a nie Carvalho? Co Ty dalej chcesz dzieciakowi udowadniać? Młody pewnie żałuję, że w ogóle do nas przyszedł bo Jurek jest jak dziecko.
everlast 15.03.2023 22:41 #
nastepny młody talent nie bedzie taki głupi i pójdzie gdzie indziej
WojtekYNWA 15.03.2023 22:42 #
dokładnie sezon stracony to zamiast dawać młodych to on starych połamańców wpuszcza
cider 15.03.2023 22:43 #
Trudno to zrozmieć, chyba że Jorguś chce pokazać FSG: patrzcie kim muszę grać o jest Ox
stoigniew 16.03.2023 08:34 #
Ale dzieki niemu tez bylismy tam gdzie byliśmy wiec nie kunam tej jazdy na Kloppa. Wytrzeźwieć prosze!
mnk2 15.03.2023 22:39 #
Virgil z Konate za długo na radarach pracowali.
hanskloss 15.03.2023 22:40 #
Niech mi ktoś powie. Jaka była taktyka na ten mecz. Wychodzimy 4 z przodu? I co dalej? Laga na Salaha lub Darwina ? Czy mieliśmy poprostu zagrać ten mecz i co będzie to będzie...
kuczq 15.03.2023 22:40 #
Teraz definitywnie wyłączam. Do zobaczenia ligo mistrzów do 2024 roku.

Nie chcę połowy tego składu widzieć w kolejnym sezonie, niestety prawie wszyscy zostaną
Paviola 15.03.2023 22:40 #
Po Salahu od razu sprzedałbym VD. Po kontuzji to jest cień zawodnika który gra tylko renomą sprzed 3 lat. Na nim już nie powinno się opierać defensywy, a mówienie, że to skała jest żartem.
P1LSH1 15.03.2023 22:43 #
Kto w jego miejsce ?
Igtrun 15.03.2023 22:40 #
dodam ,że kloppowi się podobał środek pola to niech nim teraz napierdala jak michel jackson moon walk
Owen89 15.03.2023 22:41 #
Wejście Oxa to jakby mi ktoś w mordę dał
PHILIPS-182 15.03.2023 22:48 #
Albo piwo bezalkoholowe do mordy lał. Aaaa jaki ból!
WojtekYNWA 15.03.2023 22:41 #
01.04 nawet nie bede kombinował bo i tak nie mam czasu meczu z 13:30 całego obejrzec
Owen89 15.03.2023 22:42 #
Tylko nie rob tak że sobie zostawisz na wieczór, ja tak zrobiłem ostatnio.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:41 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Madara 15.03.2023 22:42 #
Złoto!
ducatisti 15.03.2023 22:41 #
Ani jednego strzału w drugiej połowie. Cóż...
ynwa19 15.03.2023 22:42 #
Kurcze 4 gole! to chyba jednak się nie uda 🤣

I tak żegnamy się z LM. Pytanie czy do jesienii tego roku czy też na dłużej?
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:46 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Piotr72 15.03.2023 22:42 #
Szkoda gadać. Dobrej nocy Pany.
Mateo98 15.03.2023 22:43 #
No to będzie wymówka na city ,chelsea ,Arsenal że real nas wykończył mentalnie
mnk2 15.03.2023 22:43 #
Mentalnie zespół jest na poziomie drużyn w ekstraklasie i to w strefie spadkowej.
Igtrun 15.03.2023 22:44 #
po co dać szanse carvalho ktory jest młody i miał być super talent lepiej nakurwiać inwalidą którego za pół roku tu nie będzie hahahaha
Owen89 15.03.2023 22:44 #
Za rok w grupie z Rakowem w LK
cider 15.03.2023 22:48 #
Z taką grą zajmiemy 10 miejsce w lidze bo zaraz łyknie nas Brighton a potem Brentford, Fulham i Chelsea
mnk2 15.03.2023 22:44 #
Zobaczycie że w lidze skończymy około 8 miejsca nie wyżej.
AngryRedGoose 15.03.2023 22:44 #
O, Ox wszedł! Moze chociaż jeden z naszych poczuje Stambuł, jak go niedługo Besiktas weźmie z dopłatą.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:44 #
tradycyjnie. Rozklepali nas jedna glupia akcja, nic wiecej nie musieli. Wytrwali co najciezsze i jedna akcja usypiajaca.
Igtrun 15.03.2023 22:45 #
ale kurwa wrzuta trent co za wstyd XD
P1LSH1 15.03.2023 22:45 #
Trent mam wrażenie ze już nie wróci do dawnego grania, gość wyglada jakby stracił 50% umiejetnosci
rafgrun 15.03.2023 23:10 #
Vinicius bawił się z nim jak z małym dzieckiem. TAA kiedyś największe odkrycie Liverpoolu, dziś dno niewarte gry w pierwszym składzie. Odwaliła mu chyba sodówka. Żal patrzeć, kiedy gra.
Snatchi 15.03.2023 22:46 #
Jak bardzo byśmy się nie zesrali, to i tak w obecnej epoce z nimi nie wygramy. Mogą grać w 8, a i tak nas zmiotą xD
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:47 #
No, może dalibyśmy ich rozwalić sportowo jeszcze gdybyśmy mieli pomoc topową, ale jej nie mamy.
sebix129 15.03.2023 22:49 #
Niestey taka prawda ale na pocieszenie trzeba powiedzieć sobie że w ciągu ostatnich 10 lat absolutnie nikt nie miał do nich podjazdu.
Madara 15.03.2023 22:46 #
Trzymam kciuki za łysego i spółkę, niech wykopią ten Real w cholerę!
firo9 15.03.2023 22:50 #
Znowu się zesra.
Owen89 15.03.2023 22:47 #
A do kogo ja mam pretensje? W tym sezonie był czas przywyknąć przecież
hubertus93 15.03.2023 22:47 #
Będzie dzis rundka dookoła boiska na zakończenie sezonu?
Igtrun 15.03.2023 22:48 #
nie bo ich nuszki bolom po mundialu i wogule to siły nie ma i się zesrało
Madara 15.03.2023 22:47 #
Wyszli na boisko mając 3 kilo w gaciach, tak się nie da grać.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 15.03.2023 22:47 #
Każdy kto ma w tej drużynie honor nie weźmie swojej tygodniówki. Z wyjątkiem Alissona, on zapracował
Maaaciek 15.03.2023 22:58 #
Niech się przebiorą za klauny i zapierdalają do domów dziecka i szpitali umilać dzieciakom dni, jak za gruby hajs nie potrafią choć przez chwilę walczyć.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:48 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Firmino 15.03.2023 22:48 #
Spokojnie panowie. Jeszcze jakieś 3 minuty to kupa czasu
rafgrun 15.03.2023 23:07 #
Wenta potrzebował 15 sek. hehe
Magerlfc 15.03.2023 22:49 #
Trenta bym posadził na ławce do końca sezonu. Niech powalczy o skład albo odchodzi... To jest synonim upadku Liverpoolu w tym sezonie. Zdecydowanie najgorszy zawodnik sezonu. Niw daje od siebie nic... Tak apropo. Wiadomo co jego nowym kontraktem? Taka grą nie powiem ale podwyżki sobie nie ugra. Wiadomo, że dostanie zaraz pod 200tys jak nie więcej bo przecież to klasa światowa jest... Dno!
radoLFC 15.03.2023 22:50 #
Sam jesteś dno
Robertos 15.03.2023 22:50 #
Z kim ma walczyć?
sebix129 15.03.2023 22:51 #
Przydałaby mu się przerwa ale prawda jest taka że nie ma go kim zastąpić
Magerlfc 15.03.2023 22:55 #
A jak Trent się przebijał do składu? Ktoś tam wcześniej chyba grał, że jednak udało mu się wbić...
Kijoraptor 15.03.2023 23:01 #
Mieliśmy tam Clyne'a.
firo9 15.03.2023 22:49 #
Breaking news: Fatalna postawa Liverpoolu nie wpłynęła na decyzje Bellinghama, wciąż chce przejść do Realu.
radoLFC 15.03.2023 22:49 #
Przynajmniej zamiast obgryzać paznokcie w środowe wieczory, można zająć się czymś pożytecznym.
mazi 15.03.2023 22:50 #
Różnica poziomów to różnica poziomów, ale wybaczcie populizm, dzisiaj porostu nasi bezjajeczni. Zero walki, gryzienia trawy, przede wszystkim wiary w sukces
Kijoraptor 15.03.2023 22:50 #
Kurwa, 2 minuty do końca a Jurgen daje młodego i Greka zamiast wstawić ich już 20 minut temu. Jurgen rozpierdala aż mnie do łez.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
everlast 15.03.2023 22:51 #
po co wpuszczac ich na 2 min? Takei zmiany to jakby dostać w pysk a nei nobilitacja
everlast 15.03.2023 22:50 #
wspaniałe te zmiany mielismy, Ktos pisał, że Jota nic nie gra i nic nie daje, tylko przed zmianami oddalismy 9 strzałow a potem żadnego.
Mateo98 15.03.2023 22:50 #
Niech już będzie 28 maja i kończmy ten sezon
ducatisti 15.03.2023 22:50 #
Jedyny dobry akcent na koniec. Słychać naszych na trybunach i YNWA.
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 15.03.2023 22:51 #
Fabio w 92 minucie xD
użytkownik zablokowany 15.03.2023 22:52 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
czerwonyy 15.03.2023 22:51 #
Jest Fabio! Zdecydowanie gracz meczu obok Alissona.
Owen89 15.03.2023 22:52 #
Robią z nami co chcą, tak jak Brighton, Wolves i Bornemouth
Igtrun 15.03.2023 22:52 #
on temu niewinnemu carvalho pluje w twarz taką zmianą
Jedi13 15.03.2023 22:52 #
Aktualnie jedyny angielski klub mogący postawić się Realowi to City.
Kolumbjajo 15.03.2023 22:55 #
Arsenal by ich pyknął
Madara 15.03.2023 22:56 #
City to ich rozjedzie a nie się postawi, teraz są dziady w gazie 😀
stoigniew 16.03.2023 08:21 #
Brentford by ich pykło
AngryRedGoose 15.03.2023 22:52 #
Tego wpierdolu to chyba jeszcze za mało.
hubertus93 15.03.2023 22:53 #
Ojjj pachnie mi już artykułem o dobrej kondycji finansowej klubu. Jakieś diagramy wykresy słupki
cider 15.03.2023 22:54 #
Podoba mi Kostas przynajmniej pokazał, że ma jaja
MG75 15.03.2023 22:54 #
Kostas gracz meczu
Igtrun 15.03.2023 22:55 #
czy mi się wydaje czy kloppowi zaszkliły się oczy????
ShanklyWay 15.03.2023 22:55 #
No i ch*j no i czesc...
firo9 15.03.2023 22:55 #
Pojechali se na wycieczkę do Madrytu, jakaś spoko sauna w hotelu, może jakieś muzeum zobaczyli, potruchtali dla zdrowia i można wracać. Jesteśmy POŚMIEWISKIEM! Jeszcze ten kutas zaraz wyjdzie gadać pierdoly o zrównoważonym rozwoju to zejdę
hubertus93 15.03.2023 22:56 #
To nie kutas to cipka
kukikuki 15.03.2023 23:01 #
Po meczu z Man Utd każdy tutaj piał z zachwytu a tu nagle staliśmy się pośmiewiskiem wg pana firo... haha
Owen89 15.03.2023 22:55 #
Ani nie chcą do top4, ani dalej grać w LM
Robertos 15.03.2023 22:55 #
Trochę śmiać mi się chce jak widzę tu zawód kibicowski. Poważnie, ktoś sądził, że awansujemy, albo że chociaż będziemy próbować? Nie przyjechaliśmy tu wygrać 4-0, tylko nie przegrać i nawet to się nie udało. Klopp musiałby być kompletnie odklejony od rzeczywistości , jakby im kazał szturmować bramkę Realu, to skończyłoby się tylko i wyłącznie nokautem.
cider 15.03.2023 22:59 #
Awansu nie, ale chyba walki i zaangażowania można było oczekiwać?
37 letni James pokazał więcej niż większość naszych graczy.
Kijoraptor 15.03.2023 23:03 #
Ja liczyłem na dobry występ i nawet awans. Zawiodłem się niesamowicie jako kibic.
ynwa19 15.03.2023 22:56 #
Miły gest ze strony Realu to odegranie YNWA👍
kuczq 15.03.2023 22:56 #
Z dobrych wiadomości to w kolejnym sezonie z Realem nie zagramy.
użytkownik zablokowany 16.03.2023 01:57 #
Skąd to wiesz !
AndyLFC 15.03.2023 22:56 #
Szkoda, że nie mam możliwości dawania banów, bo bym 80% kont zbanował. Jak wygrywamy to każdy siedzi cicho i nic nie mówi, jak przegrywamy to nagle wszyscy przychodzą, wyzywają ludzi, wylewają swoją frustrację i złość...
Snatchi 15.03.2023 22:57 #
Coś w tym jest, ale tak wszędzie jest.
Kolumbjajo 15.03.2023 22:58 #
Jak wygrywamy to się cieszymy jak dostajemy łupnia to piszemy że dostaliśmy, normalne
kuczq 15.03.2023 22:58 #
Lepiej wylewać frustracją w internecie niż w realu
imacooci 15.03.2023 23:01 #
czyli co jest zajebiście, nie można krytykować tego, że im się nie chce ? Oni nie podjęli walki, czy po finale ktoś miał pretensje ? Można przegrać ale nie przed meczem
cezarkop 15.03.2023 23:02 #
Andy mnie możesz zbanować bo mnie to lotto.
rafgrun 15.03.2023 23:04 #
No trudno, żebym wylewał żale kiedy dobrze grają. Grają źle, ma być krytyka, grają dobrze jest pochwała. Takie prawo kibica. A ty byś tylko banował.
Shelby666 15.03.2023 23:08 #
Dokładnie. Uwielbiam ten wylew „znawców”. Typowe onanistyczne komentarze nastolatków. Jak idzie (z MU) to ejakulacja na klawiaturę a tak jak dzisiaj to rzucanie kałem. Na ale prawda taka że łaska kibiców na pstrym koniu jeździ jak to mówią. Pozdrawiam.
Kolumbjajo 15.03.2023 22:57 #
To jutro wywiad z wujkiem Bellingama że jak był mały to miał czerwone trampki
Maaaciek 15.03.2023 23:01 #
A jak miał naciąganą stulejkę, to
poszła mu czerwona krew z siusiaka, bankowo kibic LFC
Madara 15.03.2023 22:57 #
Nie spodziewałem się YNWA na koniec, dziękuję za to Realowi, piękne to było ale i tak ich nie lubię 😌
sebix129 15.03.2023 22:59 #
Perez liczy że dołączymy do jego superligi a widział że na boisku nie mamy podjazdu więc chciał jakoś poprawić atmosferę :D
Snatchi 15.03.2023 22:57 #
No nie powiem, trochę bardziej naszej agresywnej wersji się spodziewałem. Real w sumie i tak zmarnował mnóstwo sytuacji, o wiele lepszych niż nasze, więc dzięki za najmniejszy wymiar kary ;)

Gratulacje dla fanów Realu
Igtrun 15.03.2023 22:57 #
PROSZĘ OSZCZĘDŹMY SOBIE WYWIADÓW !!!
FankaLFC 15.03.2023 22:57 #
No niestety, awansowała drużyna dużo lepsza. Załatwiliśmy się meczem na Anfield. Parę ocen zawodników: van Dijk - smutne, że zostało mu już tylko machanie łapami w niektórych sytuacjach. Brakuje tej dawnej "skały". Fajnie Elliot. Widać, że zależy mu na klubie. Co do atakującej trójki, niby ma potencjał, ale trudno nie tęsknić za tercetem w prime formie i z Sadio w drużynie. Luis Diaz też by się dziś przydał. Trent - żałuję bardzo, że nie ma wartościowego zmiennika. Trochę pokpiono tę sprawę i mam wrażenie, że zatrzymał się w miejscu. Stać go było na jeszcze więcej. Poza tym wszystkie rzuty rożne nie stanowiły żadnego zagrożenia. Środek pomocy bezapelacyjnie do wymiany. I wyjściowy, i rezerwowy. Sorki dla Milnera, ale nie miał prawa wyjść na ten mecz jako kapitan, jeśli chcemy przejść najlepszą drużynę klubową na świecie. "We dream of a team full of Bellinghams", żeby przekształcić starą pieśń naszych kibiców. Szkoda tego jedynego gola, ale Benzema to absolutny MVP. Mam nadzieję, że puchar zgarnie jakimś fuksem Napoli z Zielińskim, a my z kolei doczołgamy się do top4 w tym sezonie. Pozdrawiam wiernych kibiców.
czerwonyy 15.03.2023 22:57 #
MOTM dla Realu jednak za hymn, świetny gest na koniec na pożegnanie z LM na przynajmniej 2 lata :)
radoLFC 15.03.2023 23:02 #
Bezkosztowny pusty gest, nie kupuję.
cezarkop 15.03.2023 22:59 #
Obawiam się że jestem masochistą zmuszając się do oglądania czegoś takiego a hitem tego meczu są dwie zmiany w 91 minucie.
rafgrun 15.03.2023 23:00 #
To, że przegrali nie boli. W końcu grają cały sezon jak ch***, to takie mają wyniki. Boli, że ogrywa ich ten pie*****ny real z leśnymi dziadkami w składzie. Przegrywamy z z madryckimi emerytami, które powinny już wnuki niańczyć. I to mega wk***ia. CHWDR
kukikuki 15.03.2023 23:03 #
A Ty widziałeś jak te dziadki grają ? Jeden Modrić jest bardziej wybiegany niż cała nasza drużyna razem wzięta
cezarkop 15.03.2023 23:05 #
Póknij ty się chłopie w ten pusty dzban i posłuchaj jak bredzisz
stoigniew 15.03.2023 23:14 #
Owszem boli bo wlasnie na takie dwumecze wlas ie z tym przeciwnikiem chcialoby sie mieć zespol gotowy w 150% z wieloma wartosciowymi opcjami na kazdej linii, zeby móc zaskoczyć i poznęcać się nad nimi tak jak to robili prawie z każdym. Wlasnie na ten mecz chciałoby się miec wszystkich wiec boli ta nuerowna walka tym bardziej że widoki na LM oddają się i szansa na kolejny rewanż tym samym tez
rafgrun 15.03.2023 23:33 #
@Cezarkop: puknij, jeśli już. Czas wrócić do szkoły. A tak w ogóle to chcwd za tego typu odpowiedzi. Cienka parówka jesteś
radoLFC 15.03.2023 23:01 #
Ochłońcie ludzie w tych emocjach, zachowujecie się jak rozkapryszone dzieciaki z piaskownicy, którym zabrano zabawkę. Byliśmy słabszym zespołem i tyle, po blamażu na Anfield ciężko było oczekiwać powrotu. może niektórzy poczują się zaskoczeni, ale przeciwnik potrafi grać w piłkę jak mało kto.
firo9 15.03.2023 23:04 #
Bo kurwa maja Kroosa, Modricia, Camavinge w środku pola, Ceballosa na ławce, a i tak kupują 18 latka za 100 milionów i pewnie zgarną Bellinghama który dla nas jest za drogi, bo nie sprzedamy za 150 mln w tym roku.
rafgrun 15.03.2023 23:29 #
Przestań wielbić przeciwnika. CHWDR
Redzik90 15.03.2023 23:01 #
Co by dużo nie mówić Ancelotti zrobił Kloppa na miękko, bez wazeliny dwa razy :)
Snatchi 15.03.2023 23:01 #
Lekcja nr 5.
paranormalnY 15.03.2023 23:02 #
Myślałem, że mnie już nic w tym dwumeczu nie zaskoczy, a tu Jurgen Carvalho wyjął z lodówki
P1LSH1 15.03.2023 23:06 #
Na 10sec przed końcem, Jurgen chyba wierzył do samiutkiego końca 🥲🥲🥲
MG75 15.03.2023 23:02 #
Strasznie bezjajeczny się zrobił Liverpool. Przeciwieństwo drużyny z barcelonskiego powrotu
Owen89 15.03.2023 23:02 #
Kurwa tylko z lekcji nic się nie wyciąga. Ile to można oklep dostawać.
ynwa19 15.03.2023 23:04 #
Rzucam wyzwanie wszystkim twierdzącym, że w następnym sezonie NA PEWNO nie zagramy w LM.
Jeżeli nie będziecie mieli racji to w temacie Ligi Mistrzów, meczów w tych rozgrywkach dobrowolnie zrezygnujecie z pisania postów.
Gdybyście jednak mieli rację to ja zamilknę tutaj do końca tego 2023 roku.

To kto w to wchodzi!?
cezarkop 15.03.2023 23:06 #
Wchodzę w to bo lubię hazard
ynwa19 15.03.2023 23:12 #
To Deal Cezarkop🤝
RealPePe 15.03.2023 23:13 #
Wchodzę w to i robię screena!
ynwa19 15.03.2023 23:18 #
To Deal RealPePe🤝
Madara 15.03.2023 23:26 #
Ja wchodzę ale na zasadzie że wierzę w awans.
ynwa19 15.03.2023 23:29 #
Madara wyjaśnij proszę?
Kijoraptor 16.03.2023 07:34 #
a mozna wiedziec po co takie rzeczy proponujesz ??
użytkownik zablokowany 15.03.2023 23:05 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
YNadaMas 15.03.2023 23:05 #
Taka jest piłka tym razem to Real był lepszy następnym razem to Liverpool może wygrać w tym całe piękno piłki, powodzenia w lidze i obyście w kolejnym sezonie grali w LM bo tam Wasze miejsce tylko trzeba ogarnąć kryzys
stoigniew 15.03.2023 23:09 #
Jak to tym razem? ZA KAŻDYM RAZEM!
Lajcior 15.03.2023 23:06 #
Powiedzmy sobie szczerze że z tak kontrolującym mecz Realem i takim naszym środkiem pola nie było to do zrobienia za żadne skarby
stoigniew 15.03.2023 23:07 #
Od 5 lat ten zespół miał wszystko żeby wygrać bo był najlepszy a mimo to za kazdym razem gdy trafiało na Real przyszła sraczka. Ile jeszcze mozna być je&anym przez Real. Problem przepadnie jak LE zawita bo chęć do gry gdzieś w kiblu zostala wytarta w papier toaletowy.
adamne 15.03.2023 23:24 #
No nie, lepsi byliśmy od Realu tylko raz - w finale rok temu i tamten mecz powinniśmy byli wygrać. Wcześniej nie byliśmy jeszcze gotowi a teraz już nie jesteśmy gotowi. Niestety piłka jest taka że ten jeden mecz też przegraliśmy.
mnk2 15.03.2023 23:08 #
Cudu nie ma bo nie mogło być. Bardzo dobrze, że odpadami. W 2 połowie "piłkarze" nawet nie stworzyli pozorów, że chce im sie grać. Poza Allisonem momentami Milnerem pozostali słabo, źle, fatalnie lub tragicznie. Bardzo dobrze, że to koniec. Na nic więcej Liverpool nie zasłużył. Fabinho, Trent (jego ratuje że jest Anglikiem), Virgil, Diogo i Salah zdecydowanie powinni przemyśleć to co wyprawiają na boisku bo to już kryminał. Uważam że powinni zostać sprzedani. Tu potrzeba ludzi głodnych, chcących sukcesu. Zespół w tym kształcie się skonczył bezpowrotnie. Ciężkie czasy idą dla kibiców.
Elnino6786 15.03.2023 23:26 #
Akurat Salah to ciągnął ten wóz z węglem
kuczq 15.03.2023 23:09 #
At the end of a storm
There's a golden sky
VII 16.03.2023 06:14 #
I tym naszym "golden sky" będzie 6 miejsce w lidze na koniec sezonu i brak LM w następnym roku. Bo nasi nie potrafią spiąć się na najważniejsze mecze z ogórami. Z mojej strony to by było na tyle z romantyzmem i poezją klubową. Nie widzę już tak naprawdę ani jednego pozytywnego aspektu. Nie mamy powodu żeby przy takiej grze i braku chęci ze strony zawodników twierdzić że to złote niebo wyjdzie.
firo9 15.03.2023 23:17 #
https://twitter.com/TrollFootball/status/1634561034269741056?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1634561034269741056%7Ctwgr%5E1278ca38149b3b8bfcd3a3329cb38bf424a520ae%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fcbarca.com%2Fla-rambla
lfc257 15.03.2023 23:20 #
Kto awansuje to było wiadomo z momencie losowania... Gdybyśmy wygrali grupę to pewnie dzisiaj byśmy świętowali wyeliminowanie Eintrachtu. A tak żegnamy się z LM, być może na dłużej
ivers 15.03.2023 23:20 #
Bez jaj,bez pomysłu,bez awansu.Teraz jeszcze oklep od City i będzie przyszły sezon bez LM.
RedFan1892 15.03.2023 23:21 #
Stało się wierzyłem od początku meczu ale niestety nie z takim środkiem pola, widziałem brak zaangażowania z naszej strony i dużo niedokładności, niestety ale z taką grą nie idzie się dalej. Na boisku najlepszy Allison chyba tylko jemu zależało. Martwię się tylko że nikt nie będzie chciał do nas przyjść dobry jak nie będzie nas w TOP4 i przyszłorocznej LM. Nic dobrego wieczoru życzę wszystkim.

YNWA!!!
barszczoo 16.03.2023 00:23 #
Interpunkcja… Nic dobrego wieczoru 👍
barszczoo 16.03.2023 00:23 #
Interpunkcja… Nic dobrego wieczoru 👍
imacooci 15.03.2023 23:23 #
wylewając frustrację po tym meczu, tak naprawdę wylewamy ją na FSG, które przez brak konkretnych wzmocnień, co okienko po wygranej LM, przyjmując że wtedy mieliśmy kompletny skład, doprowadzili do tego co mamy teraz. Real mimo takiej paki, takich pomocników co roku ściąga jednego topowego gracza, przyszedł Touchmeini przed sezonem, rok wcześniej Camavinga. Sciągneli Rudigera, Alabe, nikt u nich nie płacze że niepotrzebny nam Rudiger bo mamy Varane, po co Touchmeini jeśli jest Casemiro. Od 2018 roku trzeba było ściągać po jednym chociaż super graczu, trzeba przewietrzać drużynę, dawać jej nowej krwi, bodźca, zawodników głodnych sukcesu, przez których taki Arnold lub Van Dijk będą musieli zapieprzać na treningach i w meczach bo jak będą grali tak jak w tym sezonie to nie tylko będą siedzieli na ławce ale wylecą z klubu. Widać drużynę dobrze prowadzoną jak Real i źle jak Liverpool, w krotkiej perspektywie nasza strategia nie była taka bez sensu, w długiej Real jest coraz lepszy, a my coraz gorsi, Arnold to Dramat, tym się kończy brak konkurencji i bycie świętą krową, cofnął się w rozwoju, a powinien być jego konkurentem ktoś na poziomie i to taki który potarfi bronić, od kogo by się uczył. Nie może przyjść ktoś kto da mu odpocząć w jednym meczu na 10, Arnold powinien już nie zagrać w tym sezonie, go trzeba odbudować, i kupić kogoś do rywalizacji z nim a nie zmiennika, to jest piłkarz fenomen nie broni, odpuszcza, kiedy przestał robić wliczby w ofensywie jest bezwartościowy, to najgorszy zjazd w historii tego klubu, chyba w tej formie najgorszy prawy obrońca jakiego widziałem czyli od 2000 roku. Naprawdę trzeba tu rewolucji, piłkarzy do podstawy nie do szerokiego składu, pomoc i obrona do wymiany inaczej zmarnujemy ostatnie lata Kloppa a potem będzie gorzej. Ten mecz w drugiej połowie przypominał mecz Polska Japonia na mundialu rozciągnięty do 45 minut. Trzeba jasno powiedzieć że Arnold, Van Dijk, Fabinho nie zasługują w tej formie na grę dla tego klubu, podobnie Matip, Gomez, nie wspominam o tych którym kończy się kontrakt bo są oni przeszłością, ostatni taniec był w poprzednim sezonie, teraz mamy długie pożegnanie.
Zalewsky 15.03.2023 23:24 #
Następny mecz z Realem, nie prędzej niż za 4 lata. Nasze zemsty, nijak się mają do tego, jak chcemy wyglądać przeciwko nim. Nie leżą nam kompletnie.
czerwonyy 15.03.2023 23:34 #
My sami sobie nie leżymy i to my jesteśmy naszym głównym rywalem, a nie Real. W ostatnich latach uważam, że tylko raz mogliśmy z nimi poważnie powalczyć i był to finał LM w poprzednim roku. Wtedy właśnie zagraliśmy z nimi nasz najlepszy mecz, po prostu brakowało takiego Nuneza wtedy na 9. Natomiast jak u nas w najważniejszych meczach sezonu grają Adriany z Atletico, Kariusy, Gomezy, Kabaki, Phillipsy i Milnery z Realem od lat 2018 do 15 marca 2023r., to nie ma takiej możliwości, żeby ich wyeliminować. Sami trzymamy w kadrze trupy i eliminujemy się indywidualnymi błędami z LM. Za 2 lata jak dobrze pójdzie będziemy pisać, że Henderson nie ma siły biegać za tym Bellinghamem w Realu, a Gomez powinien zostać sprzedany co najmniej w 2022 roku, a jest rok 2025 i dalej tu siedzi, bo ma brytyjski paszport.
Mateo98 15.03.2023 23:27 #
Na szczęście wygraliśmy tarcze dobroczynności to nie będzie sezonu bez trofeum
ivers 15.03.2023 23:34 #
Największą zagwozdkę mają piłkarze i kibice MU.Jak oglądali nasze dwa ostatnie mecze to pewnie zachodzą w głowę jak mogli tak sromotnie przejebać na Anfield z zespołem który jest kompletnie rozbity.Jeśli Kloop nie zrozumie,że ten zespół w obecnym stanie personalnym już się skończył i niczego nie osiągnie to następny sezon będzie jeszcze gorszy.
Firmino_9 15.03.2023 23:41 #
Mecz meczowi nierówny, tym bardziej że to było Anfield. Dobrze weszliśmy na drugą połowę a po każdej bramce Anfield chciało kojeną. Dziś nasi zagrali jakby chcieli dostać jak najmniej i coś spróbować zrobić z przodu bez zaangażowania.
Firmino_9 15.03.2023 23:41 #
Mecz meczowi nierówny, tym bardziej że to było Anfield. Dobrze weszliśmy na drugą połowę a po każdej bramce Anfield chciało kojeną. Dziś nasi zagrali jakby chcieli dostać jak najmniej i coś spróbować zrobić z przodu bez zaangażowania.
Firmino_9 15.03.2023 23:42 #
Mecz meczowi nierówny, tym bardziej że to było Anfield. Dobrze weszliśmy na drugą połowę a po każdej bramce Anfield chciało kojeną. Dziś nasi zagrali jakby chcieli dostać jak najmniej i coś spróbować zrobić z przodu bez zaangażowania.
Redbeatle 15.03.2023 23:42 #
Przyda się taki sezon, by trochę przewietrzyć głowy i skład. Na plus dzisiaj tylko Ali, Ibou i Milner, który powinien dawać indywidualne lekcje zawodnikom typu TAA czy Fabs z waleczności i wytrzymałości. Jako jedyny walczył, doskakiwał do rywali czy rzucał się by blokować strzały :/
barszczoo 16.03.2023 00:15 #
Przed chwila tytuł artykułu brzmiał „Real daje lekcje Liverpoolowi”, a teraz „Skromna wygrana Realu”. Co to kurde? TVP Info? Poprzedni tytuł był bardziej adekwatny. Faktycznie skromna, bo powinno być śmiało 4-1…
barszczoo 16.03.2023 00:23 #
Aż nam strona lekko siadła…
VII 16.03.2023 06:17 #
Panie Klopp.. Coś Pan tam mowiłeś o bookowaniu biletów na finał w Stambule, bo niedosłyszałem 🤔🦻
stoigniew 16.03.2023 08:02 #
No że możesz zabukować 😎 Ancelotti juz zabukował, Spaletti zabukował...
krzycho765 16.03.2023 06:43 #
Ale się obudziłem z ciężkim stanem depresji po tym meczu, kto wie Czy będziemy widzieć w przyszłym sezonie, grę naszych w lidze mistrzów.
roberthum 16.03.2023 08:15 #
Awansowałą drużyna lepsza pod każdym względem. Królewscy byli lepsi w obu spotkaniach i wyprzedzili nas nie o włos, a o kilometry. Zagrali mądrzej, byli lepiej zorganizowani w kazdej formacji oraz lepsi technicznie. To jak sobie klepali między naszymi piłkarzami, a nasi biegali za piłką jak dzieciaki na podwórku było az przykre do oglądania. Zagraliśmy raptem dobre 20/180 minut, a to zdecydowanie za mało, aby chociaż myśleć o wyrównanej walce o awans z takim przeciwnikiem.

Nie wiem czy to kwestia tłumaczenia, ale Henderson wypadający ze skladu z powodu przeziebienia jest niejako podsumowaniem mentalu naszych piłkarzy. Myślę, że jeszcze kilkanaście lat temu kapitan druzyny, która ma stoczyć taki bój o powrót do zycia i o awans stanąłby na głowie i byłby gotów do gry nawet ze "złamana nogą" a nasz Jordan pewnie w domku pod kocykiem pił herbatkę z miodem
WojtekYNWA 16.03.2023 10:16 #
czy ty qrwa przeziebiony nigdy nie byłeś??
mnk2 16.03.2023 08:17 #
Tak się kończy beznadziejna strategia właścicieli - samowystarczalny klub. FSG nawet gdyby 2 mld funtów zainwestowali w skład to i tak by na tym biznesie nadal byli do przodu. Kupili złota kurę za grosze i tego nie szanują. Niedbałość w tej kwestii jest oczywista i nie ma co nawet dyskutować na ten temat. Na biznesie się znają ale na piłce na relacjach między ludźmi i wielu innych aspektach potrzebnych do sukcesu w sportach drużynowych to zupełne ZERO. Tu tez jest dużo winy piłkarzy, i sztabu bo takiego zjazdu w piłce na wysokim poziomie to dawno nikt nie zanotował. Nie sensu indywidualnie jechać po zawodnikach bo praktycznie wszyscy grają tragicznie i bez zaangażowania. Mnie najbardziej bije po oczach jak piłkarze są wolni. Jedynie Nunez z Robertsonem sobie radzą. Mieliśmy jeden z najszybszych i najwięcej biegający zespół. W ciągu roku tak zjechać? Ponadto przegrywamy większość "przebitek", zawodnicy są przez wszystkich "przestawiani" jak juniorzy. Są dwie opcje albo są już totalnie zajechani, wyciśnięci jak cytryna, przez brak rotacji w poprzednich sezonach lub nie chce im się trenować (to raczej u Kloppa by nie przeszło). Tak czy inaczej klub ma poważny problem i obawiam się że bez rewolucji w składzie to my nie wrócimy już do czołówki. Wydaje mi się że sytuacja jest gorsza niż za Brendana bo wtedy zespół był znacznie młodszy i głównym problemem był brak 2, 3 gwiazd żeby wszystko poukładać. Ale skoro klub nie chce wydać dużej kasy na gwiazdy to niech nie boją się kupić kilku zawodników z potencjałem i powoli budować zespół od nowa.
hubertus93 16.03.2023 09:16 #
Gdzie teraz jest Lucass i Radbug?
mnk2 16.03.2023 12:16 #
Dalej wierzą, że FSG jest git.
hubertus93 16.03.2023 13:56 #
Zamilkli nagle. Już się nie mądrzą.
użytkownik zablokowany 16.03.2023 10:19 #
Nie wiem jak Was , ale mnie wczoraj i wogóle ostatnio najbardziej irytują wcześniejsi ulubieńcy: Salah, Van Dijk i Trent, Salaha bym sprzedał, nad Van Dijkiem bym się jeszcze zastanowił, Trentowi z uwagi na to, że to Angol i to dość młody dałbym jeszcze rok szansy, ale obawiam się, że jak tak dalej będzie to skończy jak Delle Ali, już dawno tak rozchwianego emocjonalnie zawodnika nie mieliśmy, no może jeszcze Joe G. wygląda podobnie nędznie jeśli chodzi o pewność siebie, a po meczu z Barceloną byłem pewien, że to nasz przyszły kapitan.
mnk2 16.03.2023 12:18 #
Tak jak napisałem poniżej, mam wrażenie że duża ilość koszmarnych błędów wynika z braku siły i dynamiki. Teraz jeszcze kontuzja Bajcetica. Nasz sztab medyczny cały do wymiany. Źle przygotowany fizycznie zespół i masa kontuzji.
LFCfanSLUPSK 17.03.2023 12:43 #
Real jest Naszym nemezis.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (6)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (3)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com