TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1611

Henderson rozważa opuszczenie Liverpoolu


Jordan Henderson rozważa opuszczenie Liverpoolu w letnim oknie transferowym, wobec niezwykle kuszącej finansowo perspektywy zarobków z Arabii Saudyjskiej - raportuje Chris Bascombe w dzisiejszym wydaniu 'The Daily Telegraph'.

Liverpool nie otrzymał jeszcze formalnej oferty z Al-Ettifaq, gdzie menadżerem mianowany został niedawno Steven Gerrard, ale były zawodnik the Reds czyni duże zakulisowe starania, by namówić reprezentanta Anglii na przeprowadzkę z Wysp.

Henderson stoi przed niezwykle ważną decyzję, czy zakończyć swoją 12-letnią przygodę na Anfield, mając jeszcze przez 2 lata obowiązujący kontrakt.

Mając 'na liczniku' 33 lata Hendo ma świadomość, że jego rola w zespole będzie systematycznie zmniejszana. Jürgen Klopp nie ukrywa, że zamierza wciąż zakontraktować latem jednego pomocnika, co jeszcze mocniej zwiększy rywalizację w środku pola 19-krotnego mistrza Anglii.

Liverpool w tym oknie transferowym wydał 95 milionów funtów, sprowadzając Alexisa Maca Allistera i Dominika Szoboszlaia.

Oczywiście wszystko będzie zależeć od kapitana i jego chęci do ewentualnego transferu. Liverpool nie zamierza bowiem za wszelką cenę wypychać Jordana z klubu.

The Reds mają nadzieję na uczynienie postępu w sprawie Romeo Lavii z Southampton. Święci po spadku z Premier League wyceniają swojego zawodnika na 50 milionów funtów. 

Wiele będzie zależało od rozmowy Kloppa z Hendersonem. Niemiecki menadżer być może nie będzie zwolennikiem aż tak dużej rewolucji w środku pola, chcąc zostawić w kadrze chociaż na kolejny sezon doświadczonego i ogranego reprezentanta Anglii.

W przypadku transferu Henderson może mieć także problem ze znalezieniem się w kadrze Garetha Southgate'a na przyszłoroczne Mistrzostwa Europy.

Chris Bascombe

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (61)

manero 12.07.2023 12:36 #
Dawać różaniec szybko. Startujemy z modlitwą.
użytkownik zablokowany 12.07.2023 12:44 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
manero 12.07.2023 13:09 #
zatem zapraszam do wspólnej modlitwy
jaszyn 12.07.2023 12:38 #
Zrobił formę na Arabie...prawda taka że chłopak może zarobić tam na kilka pokoleń rodu Hendersonów. Ja uszanuję każdą decyzję którą podejmie.
Mati2020 12.07.2023 12:39 #
OHO uwaga bo uwierzę. Jak zobaczę oficjalnie że podpisał kontrakt z kimś to wtedy uwierzę. Jak na razie nasz Kapitan będzie podawac piłki do tylu i przyjmować pilki 2 metry od nogi. XD Po drugie jeśli odejdzie no to musowo trzeba kupic jeszcze 2/3 pomocnikowi. A tu obrona jak sito jest.
użytkownik zablokowany 12.07.2023 12:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Mati2020 12.07.2023 12:45 #
Popieram hehe
BigAnfield 12.07.2023 12:43 #
Wczoraj bądź przedwczoraj byl tekst, że nikt z Arabii nawet nie pytał w środowisku Liverpoolu o ewentualne przenosiny kogokolwiek i że kapitan nawet nie rozważa takiego transfeu.
Dziś "meczyki.pl"
AirCanada 12.07.2023 12:48 #
Dziś poważniejsze źródło wkroczyło do gry.
WojtekYNWA 12.07.2023 13:01 #
Hdndo, prosze zostań przynajmniej na ten sezon
Olidaen 12.07.2023 13:02 #
Trzeba wiedziec kiedy zejsc ze sceny i wydaje mi sie ze to odpowiedni moment, niemniej jak zostanie to tez dobrze. Jesli chodzi o ewentualne odejscie to chyba lekki problem z iloscia HG bedzie?
Siffredi 12.07.2023 13:10 #
Czas się rozstać Panie Kapitanie.Nigdy nie zapomnę tej fenomenalnej bramki z Chelsea z przed kilku lat.Zawsze mi imponował wytrzymałościa i walecznością na boisku.Z biegiem lat gdzieś to uciekło.
Swiader92 12.07.2023 13:16 #
Ja osobiście zostawił bym Hendo jeszcze na jeden sezon. Mówcie co chcecie ale jak trzeba to wchodzi i wybiega spotkanie, zawsze wejdzie i powalczy. Nie musi grać w pierwszym składzie ale uważam, że się przyda na niektóre mecze i w kryzysowym etapie sezonu.
Fanlive94 12.07.2023 14:15 #
Chyba wejdzie, poda kilka razy do tyłu, mimo autostrady z przodu, ciepnie parę balonów na Salaha, który nie ma szans ich przejąć, albo poda za mocno o kilka metrów. Taki obraz niestety, naszego jeszcze kapitana
zureklfc 12.07.2023 13:26 #
Nie no bez przesady, piłkarsko Hendo odjeżdża co raz bardziej, ale szatnia potrzebuje liderów a biorąc pod uwagę granie czwartek\niedziela jego obecność na boisku też będzie potrzebna.
VII 12.07.2023 13:26 #
Niech idzie póki jeszcze są nim zainteresowani, i nie mają dostępu do YouTuba.
AGJanekYNWA 12.07.2023 13:29 #
Henderson out, ŚPD + ŚO in. VVD z opaską (C), wdrożyć Bejcticia w podstawowy skład.
użytkownik zablokowany 12.07.2023 13:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 12.07.2023 13:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RudyDzik 12.07.2023 13:52 #
Tego nie wiesz.
Clashman 12.07.2023 13:35 #
Jordan jest zawodnikiem Liverpoolu od 12 lat (!) - to jest naprawdę kawał czasu. Wygrał z Liverpoolem dosłownie WSZYSTKO i to jako kapitan mistrzowskiej ekipy Jurgena Kloppa. Nigdy nie był wirtuozem, ale sam miał raczej świadomość swoich ograniczeń, dlatego nadrabiał pracowitością, wybieganiem, walecznością i profesjonalizmem.

Teraz jesteśmy w momencie następnej zmiany pokoleniowej i przebudowy środka pola, przez który to w głównej mierze zaliczyliśmy koszmarny poprzedni sezon.

Henderson ma, z kolei, możliwość, odejścia z klasą i dołączenia do klubu z ligi saudyjskiej, w której może otrzymać kosmiczne pieniądze, odcinając przy tym kupony.

Moim zdaniem, to jest idealny moment na odejście, bo kiedy, jak nie teraz? Oferta z ligi saudyjskiej też może później się już nie pojawić. Pamiętajmy, że oni celują w gwiazdy, a Henderson nie jest światową topką i potem może już nie być atrakcyjny nawet dla Saudyjczyków.

Tak jak pisałem pod wczorajszym artykułem. Dla dobra klubu i dla dobra Hendersona, sprawa jest banalnie prosta. To jest właśnie TEN CZAS.
stuś 12.07.2023 13:43 #
Nic dodać, nic ująć. Skoro Jordan zdaje sobie sprawę z tego, że jego rola w drużynie będzie ograniczana, powinien odejść.
roberthum 12.07.2023 13:57 #
Dokładnie, rozstanie im szybciej nastąpi będzie najkorzystniejsze dla obu stron. Klub o naszych ambicjach nie potrzebuje już korzystać z usług Hendersona, bo nie gwarantuje oczekiwanej jakości. A dla samego Anglika perspektywa kosmicznego kontraktu na zakończenie kariery mogłaby być niezwykle kusząca.

Musi zdawać sobie sprawę, że rola zarówno w klubie jak i kadrze bedzie marginalizowana i dla Jordana jedyna kwestia jest tak naprawdę możliwość gry na EURO 2024. Zostając w Liverpoolu zwiększa swoje szanse na powołanie do kadry (choć tez nie może byc pewny gry na turnieju, zwłaszcza jeśli zaliczy kolejny słaby sezon, a na dodatek będzie miec 34 lata na karku). Musimy czekać jak rozwinie się sytuacja- dopiero co było info, że Hendo nie rozważa tego kierunku, więc mamy do czynienia tylko z domysłami dziennikarzy, a nie pewnymi informacjami.

Osobiście liczę na pożegnanie z kapitanem. Dał drużynie to co miał najlepsze, teraz poza dreptaniem i bezsensownymi krzykami na wszystkich nic więcej nie wnosi do gry
VII 12.07.2023 13:57 #
Z całym szacunkiem nasz obecny kapitan wygrał wszystko co się dało, ponieważ w drużynie byli zawodnicy lepsi od niego. To Oni brali na siebie ciężar gry, wykręcali liczby i bili rekordy. Henderson był od stania z boku, pokrzykiwania i cofania akcji. Było również wiele wyjątków gdzie grał wyśmienicie. Ale z roku na rok jest coraz więcej głupich błędów i mniej wkładu w grę. W pełni się zgadzam z tym że jego czas już się skończył w tym klubie. Tak naprawdę powinien się skończyć już dwa lata wcześniej.

A co do tego koszmarnego zeszłorocznego sezonu, to był on taki właśnie przez brak zmiany pokoleniowej i przebudowy czegoś co przestawało działać już w minionych sezonach. Nie można mówić o jakiejś zmianie pokoleniowej czy przebudowie kiedy nowych zawodników po prostu nie było. Starym bykom nie chciało się już grać i wypruwać flaków na boisku, bo wszystko zostało już zdobyte i nie było tego głodu. Popadliśmy w to, ponieważ drużyna była przez lata praktycznie "nieruszana". Pamiętam do tej pory jeszcze czas kiedy Klopp zabraniał zawodnikom dotykać napisu "This is Anfield" bo nic tak naprawdę nie wygrali. To była dla nich motywacja. A potem już jej nie było.
imacooci 12.07.2023 14:12 #
wszystko a jednocześnie tak mało. Jak na tak duży klub to niewiele, ile mógł gdyby nie FSG.
Clashman 12.07.2023 14:17 #
@imacooci A to już zupełnie inna kwestia, na którą niestety nie mamy wpływu. Większość fanów by chciała właścicieli z prawdziwego zdarzenia, ale, póki co, jest jak jest i trzeba to przeczekać.
Player 12.07.2023 13:52 #
Zwykła plotka, nie ma szans.
Clashman 12.07.2023 13:53 #
The Daily Telegraph i Chris Bascombe to "zwykła plotka"? Ciekawe...
To co nie jest plotką w takim razie?
Fanlive94 12.07.2023 14:19 #
Rozumiem, jasnowidz?
Player 12.07.2023 14:39 #
Sami się przekonacie, ja Was tylko uświadamiam.
Clashman 12.07.2023 15:01 #
@Player to najpierw siebie uświadom, że podważasz źródło, które od wielu lat uchodzi za wiarygodne.
Player 12.07.2023 16:55 #
Nie neguje tego, że to wiarygodny dziennikarz, co nie zmienia faktu, że pewne rzeczy nie będą miały miejsca.
Clashman 12.07.2023 17:03 #
Bo co? Bo Ty tak powiedziałeś? :)
Przecież nikt z nas nie wie co będzie. Możemy jedynie wróżyć z fusów i wiadomo, że ktoś trafi, a ktoś nie. Na ten moment coraz więcej źródeł informuje, że w kwestii transferu Hendersona do ligi saudyjskiej zdecydowanie jest coś na rzeczy.
Player 12.07.2023 19:10 #
Ujmę to tak, chciałbym żebyś miał rację, pozdrawiam.
Snatchi 12.07.2023 14:21 #
Podziękować za podniesione najważniejsze puchary z zespołem. Hendo pewnie sam zdaje sobie sprawę, że jego rola na boisku będzie tylko maleć, jak napisali to niektórzy poniżej.
Karasu 12.07.2023 14:46 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mnk2 12.07.2023 14:53 #
Ja jestem za tym, żeby najpierw zakontraktować następcę a dopiero sprzedawać. Nie chciałbym znów przeczytać, że nie było zawodników za rozsądną cenę. To samo dotyczy Thiago, niech odejdą nawet razem ale trzeba koniecznie kupić kogoś kto ich zastąpi, raczej jestem za kimś z większym doświadczeniem niż Lavia i niech to będzie zawodnik z "dużymi jajami".
Matson 12.07.2023 14:54 #
Wiek to tylko liczba, mam nadzieję, że zostanie jeszcze rok, podniesie jakieś trofeum i zejdzie ze sceny niepokonany.
12 lat, a pamietam jakby to było wczoraj, jak Brendan go wypychał z klubu, a on pokazał charakter i zamknął krytykom usta. Przypomnę, że to podczas jego nieobecności wypuścili tytuł z rąk. Hendo zrób to jeszcze raz i potwierdź, że serducho do walki masz ogromne.
roberthum 12.07.2023 15:05 #
Błagam... Serio przytaczasz sytuacje sprzed dekady jako argument za pozostawieniem Hehe na kolejny sezon? Po takim czasie nawet zwykły czlowiek jest już kims innym, a co dopiero mówić o sportowcu, który przez te wszystkie eksploatował swój organizm. Obecny Hendo motorycznie to nie jest nawet połowa tamtego Hendersona
Matson 12.07.2023 15:28 #
To obejrzyj sobie filmik z wczorajszego treningu i zobacz jak Hendo wyglada bez koszulki, a potem spójrz na Tsimikasa, Konate czy Robertsona. Spójrz jak mają testy wytrzymałościowe, jak wcześnie odpadają VVD, Tsimikas czy Robertson.
Gość w wieku 34 lat jest dobrze przygotowany fizycznie i napewno przyda się nie raz w tym sezonie, szczególnie, że nie mamy pewności jak nowi odnajdą się w drużynie i schematach Kloppa.
A na koniec co za różnica czy to było rok, czy 12 lat temu ? Charakter się ma albo nie ma i tyle. Ten gość ciagle słyszał, że się nie nadaje, że nie umie biegać, że nigdy nie będzie Stevenem itp. A on święcił większe triumfy, niż niejeden „techniczny” zawodnik może sobie wymarzyć, bo miał coś co w sporcie daje bardzo dużo często dużo wiecej niz umiejętności czyli charakter.
roberthum 12.07.2023 15:42 #
Tylko, że Hendo nie jest tutaj dla zawodów Mister Universe tylko, żeby grac w piłkę. Prawda jest jednak nieubłagana i Jordan nie nadąża za akcjami, odpuszcza presowanie rywali, nie wraca pełnym tempem w pole karne i częściej jest kulą u nogi zespołu na boisku niz wartością dodaną. Niby dlaczego Klopp niejednokrotnie ściągał go jako pierwszego z boiska? Bo totalnie zawodził i jesli piłkarsko nie dojeżdżasz to mental nie pomoże. Jego bezsensowne krzyki na wszystkich dookoła, nawet kiedy sam Anglik popełnia błąd sa bardziej denerwujące niż motywujące.

Ma znaczenie czy to rok czy 12 lat, bo kariera piłkarza jest krótka, a moment prime'u jest jeszcze krótszy. na boisku nie gra sam charakter tylko charakter+umiejętności piłkarskie (techniczne i fizyczne) i jeśli tych drugich zaczyna brakowac wskutek wieku i eksploatowania organizmu latami treningów to charakterem tego nie nadrobisz
roberthum 12.07.2023 15:44 #
Poza tym nie widze jakies fenomenalnej sylwetki u Jordana
Matson 12.07.2023 16:14 #
No to skoro nie widzisz różnicy między sylwetka wyżej wymienionych osób, to nie ma o czym rozmawiać :)
Jest wielu zawodników w podobnym wieku i świetnie sobie radzą, a co do Hendersona jakoś na MŚ dobrze sobie radził. Po prostu cały zespół LFC był pod forma, każdy obniżył loty.
Mówię, ja nie jestem zdania, że to ma być wiodąca postać, ale przy intensywności z jaką, gra zespół Kloppa doświadczony, w dobrej formie fizycznej zawodnik się przyda :)
W tamtym sezonie za akcjami nikt nie nadążał, ale oczywiście obrywa się Hendersonowi, jakby to on był winien całego zła
Pippen 12.07.2023 16:43 #
Matson przypomnij mi kiedy gdzie ten nasz El Capitano pociągnął drużynę dał jej wygraną, zdobył sam decydującą bramkę?! Różnica między nim a KDB jest taka jak między City a resztą stawki w ostatnich 6 sezonach, więc skoro mamy rywalizować z nimi o mistrza to nie ma miejsca dla Hendersona na Anfield. Widzisz go w jakiejś drużynie w podstawowej "11" z TOP10 z ostatniego sezonu? Obawiam się że poza Fulham nikt nawet by go do kadry meczowej nie zabrał. Dla mnie jak są chętni tylko sprzedać, lepszy nie będzie, wiek i zarobki w klubie tylko zajmują miejsce bardziej perspektywicznym graczom
użytkownik zablokowany 12.07.2023 17:10 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Matson 12.07.2023 21:37 #
Życzę każdemu Januszowi w takim wieku tak niskiej tkanki tłuszczowej.
Co do sylwetki to napisałem to w kontekście formy fizycznej, o która kilka osób ma zastrzeżenia. Dużo młodsi zawodnicy gorzej wyglądali na filmie z treningu, tak samo na testach wydolnościowych.
A wracając do sylwetki to raczej u piłkarzy rzadko spotykana jest jakaś super rozbudowana sylwetka, jakieś wyjątki typu Traore i maszyna Ronaldo.
Henderson mega o siebie dba i to widać i mam nadzieje, ze zostanie z nami jeszcze jakiś czas :)
Owen89 12.07.2023 15:26 #
Here we go!
NaImieMiAdaś 12.07.2023 15:35 #
Nieeee tylko nie łon
LiveTom 12.07.2023 15:51 #
Jeśli już to mam nadzieję, że Steven naciągnie tam swoich szefów na porządną kwotę :P
Bubek555 12.07.2023 17:02 #
No nie byłoby to dobre.

Już odeszło od nas 3 zawodników środka pola. Odejście dodatkowo Hendersona, biorąc jeszcze pod uwagę wcześniejsze odejście Milnera bardzo zaburzyłoby równowagę w tej formacji i w całym zespole. Ktoś musi być tym doświadczonym graczem, który pomoże młodszych, przyszłościowych zawodników, także poza boiskiem.

Jakkolwiek by nie podobała się nam jego gra w poprzednim sezonie, to jest to nasz kapitan, osiągaliśmy z nim wiele sukcesów. Oddanie go "bez żalu" byłoby błędem. Już bardziej pozwoliłbym na odejście Thiago niż Hendo.
VII 12.07.2023 23:08 #
Ale zrozum człowiecze że my ostatnimi czasy nie mamy żadnej równowagi w środku i tak naprawdę gramy bez niego. Ancelotti pokazał już parokrotnie że nas można bez problemu przeczytać i wyeliminować z gry bez stosowania jakichś karkołomnych strategii i założeń. Nie rozumiem dlaczego ty i tobie podobni tak bardzo boicie się radyklanych zmian, skoro po pierwsze w zeszłym sezonie osiągnęliśmy punkt krytyczny i gorzej już być nie może. A po drugie jest to robione w sytuacji kiedy nic tam nie działa jak powinno i to jest nasza pięta achillesowa od momentu odejścia Gerrarda. Zamiast cieszyć się że może już w następnym sezonie nie będziemy musieli oglądać miliona nabijanych bezsensownych podań w stylu "ty do mnie, ja do ciebie", to ludzie jeszcze żałują odejścia takich osobników jakby doświadczali jakiegoś syndromu sztokholmskiego wobec tej padaki jaką oglądaliśmy dwa lata temu w finale LM oraz w całym minionym sezonie. To jest naprawdę jakiś gotowy materiał do wywodu doktorskiego z zakresu psychologii społecznej.
Dylanlfc87 12.07.2023 18:01 #
Nie wiem co o tym sądzić, człowiek niby jest świadom ograniczeń kapitana i w normalnej rzeczywistości bym się pozbył bez wahania ale z drugiej strony byłbym żeby w pierwszej kolejności pozbyć się thiago mimo ogromnych różnic w technice obu, to wydaje mi się że przydatniejszy przez ten rok byłby hendo. Chociaż aż korci sprzedać obu i kupić jeszcze jakiegoś kozaka na SPD i SO 🙂
Redzik90 12.07.2023 18:22 #
Jakby nie patrzeć to jest symbol odrodzenia Liverpoolu pod wodzą Kloppa. Kapitan. Nie wierzę, że tak ambitny gość odejdzie do petrodolarów, wszakże u nas także licho nie zarabia.
rcolor 12.07.2023 19:05 #
Jak dla mnie bardziej symbolem odrodzenia jest TAA, VVD, Mo i Ali i Robo.
Hendo różne wachania formy, wydaje mi się, ze po Jego odejściu to ta 5 będzie naturalnie liderowała.
MixonLFC 12.07.2023 22:49 #
Ta drużyna bez Hendo na boisku z opaska nie funkcjonuje, VVD prowadzi jak w reprezentacji, solidnie ale bez jaj, Robo wydaje mi się że jest zbyt agresywny, Ali ciężko powiedzieć bo kapitan bramkarz nie jest zazwyczaj dobrym wyborem, Salah jest bardziej typem gwiazdy, a nie lidera, a TAA jest zbyt młody, będzie kapitanem ale jeszcze nie teraz. Więc kto ma zastąpić LIDERA ?
Jakubelek1234 12.07.2023 18:50 #
Mam mieszane uczucia
Będzie się starzec i starzec mamy dużo zawodników na jego pozycję i jeszcze chcemy kupić lavie
A złe odszedł Milner który był takim liderem i 2 jest właśnie Jordan jak odejdzie już nie będziemy mieli liderow
Clashman 12.07.2023 18:53 #
Faktycznie, bo tylko Henderson z Milnerem byli liderami tego zespołu - dobrze wiedzieć :)
użytkownik zablokowany 12.07.2023 18:56 #
@Clashman

Nie jedynymi, ale byc może najistotniejszymi. Ja tam nie widze na horyzoncie odpowiednich kandydatow na juz.
Clashman 12.07.2023 19:00 #
@LiverpoolJestCzerwony No i tym się właśnie różnimy, bo ja widzę nawet lepszych kandydatów od Hendersona "na już" :)
Foggy 12.07.2023 19:36 #
Zawsze mnie irytuje umniejszanie Hendersonowi, naprawdę technika to nie wszystko, ktoś musi nosić fortepian dla innych. A wracając do tej rewolucji, to nie football manager że wymieniasz 4 pomocników na 4 nowych i wszystko trybi (zresztą nawet w tej grze to nie działa). Hendo nie musi grać od deski do deski, ale powinien zostać.
everlast 12.07.2023 19:43 #
a mnie zawsze irytuje pisanie o FM przez kogos kto nigdy nie gral. Kup 4 nowych graczy i powiedz mi jak to ma trybić zanim się zgrają?
Do noszenia fortepianiu to trzeba mieć siłe a tej to brakuje już. Wiec albo odchodzisz nosic cos lżejszego, albo za mniejsze pieniadze robisz za teamleadera.
użytkownik zablokowany 12.07.2023 19:57 #
Wlasnie. w FM jak wymienisz pol skladu i wywalisz waznych liderow to zespol gra zauwazalnie gorzej i potrzebuje czasu by sie ogarnac. Mamy realny przyklad Chelsea ze nakupowanie masy nowych zawodnikow nie daje od razu dobrych rezultatow.
Foggy 12.07.2023 22:43 #
everlast oj grałem, aż za dużo, szczególnie w championship manager 03/04. Zarząd komisaryczny w leeds i Alan Smith za pół darmo to było to. Więc nie cwaniak uj waflu
Pippen 12.07.2023 23:31 #
Jakubelek1234 Liverpool to nie dom spokojnej starości! No jak mamy mieć taki liderów jak Hendo i James to fakt nie mamy czego szukać w TOP6 w najbliższej przyszłości. Kim Ty chcesz straszyć tą dwójką? MC MU Arsenal Newcastle Chelsea? Ja nie ujmuję zasług obu graczom ale ich czas na Anfield powinien się skończyć (Milner odszedł) ku... jakby Pep miał takie sentymenty w stosunku do swoich graczy to nie wygrałby 5 majstrów w ost 6 latach. Potrafił bez mruknięcia okiem pozbyć się Sterlinga Jesusa Zinczenkę w dodatku sprzedał tych graczy do potencjalnych konkurentów w lidze a my się mamy Hendo przejmować? Wymień mi 5 pozytywnych sytuacji które dały nam wygraną z ostatniego sezonu które zrobił nasz kapitan? Brak! Na jego następcę widzę TAA, Aliego czy nawet VVD
Lfc_Dream 12.07.2023 21:16 #
Tymczasem Southampton kupiło za 15mln € ŚPD z City - Shea Charlesa.
Dylanlfc87 12.07.2023 21:23 #
Przygotowanie pod odejscie lavii, ale obstawiam że będzie to długa saga transferowa
Bubek555 12.07.2023 21:41 #
Nam już się nie śpieszy. Może przyjść nawet ostatniego dnia okienka, jeżeli dopiero wtedy cena będzie satysfakcjonująca. 2 podstawowych zawodników do środka pola juz zaklepaliśmy i już trenują z zespołem od 1 dnia przygotowań. Lavia to jedynie fajny dodatek, za który nie trzeba przepłacać i nie trzeba sie o niego desperacko bić.

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com