TOT
Tottenham Hotspur
Premier League
22.12.2024
17:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 1629

Al-Ittihad gotowe zapłacić 40 mln za Fabinho


Al-Ittihad zamierza wkrótce złożyć Liverpoolowi ofertę, wynoszącą 40 milionów funtów za brazylijskiego pomocnika - Fabinho.

Klub z Arabii Saudyjskiej szykuje się do oficjalnej propozycji za 29-latka, który w minionym sezonie był daleki od najwyższej dyspozycji.

Problemem może być jednak fakt, iż Liverpool obecnie nie posiada godnego następcy w składzie na pozycji numer '6', mając w perspektywie występy na 4 frontach w zbliżającym się sezonie.

Romeo Lavia z Southampton znajduje się najwyżej na liście potencjalnych wzmocnień Liverpoolu w tym sektorze boiska.

Fabinho ma jeszcze ważną umowę z klubem przez 3 lata.

James Milner, Naby Keïta i Alex Oxlade-Chamberlain opuścili już Liverpool tego lata na zasadzie wolnych transferów, z kolei Fabio Carvalho został wypożyczony do RB Lipsk.

Do przeprowadzki w tamtym kierunku skłania się Jordan Henderson, kuszony olbrzymimi pieniędzmi, a także wizją pracy ze Stevenem Gerrardem.

Flaco w poprzednim sezonie był kluczowym piłkarzem w talii Jürgena Kloppa, zaliczając łącznie 49 występów we wszystkich rozgrywkach.

David Ornstein

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (51)

użytkownik zablokowany 13.07.2023 11:46 #
Super wiadomość
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Fanlive94 13.07.2023 15:06 #
Wszystko. Kupić za niego i Hendo cracka na 6 i naprawdę może być super okienko. Plus obrońca.
Kolumbjajo 13.07.2023 11:48 #
Pół bańki na tydzień Fabsowi i życzę miłej emeryturki
użytkownik zablokowany 13.07.2023 11:49 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AirCanada 13.07.2023 11:53 #
Nie no bez jaj. Fabinho musi zostać, koniec kropka. Ten gość akurat jeszcze może wiele zaoferować Liverpoolowi, mimo rozczarowującej poprzedniej kampanii. Odbuduje się!
karek 13.07.2023 11:56 #
Ale tutaj niektórzy sprzedaliby wszystkich pomocników i kupiliby 6 nowych i grali sobie niczym w FMie i wtedy wiadomo, że mistrzostwo w kieszeni.
Kolumbjajo 13.07.2023 12:53 #
A mi się wydaje że on się już w Anglii nie odbuduje, w tamtym sezonie nie dość że wyglądał na najbardziej zmęczonego fizycznie to jeszcze zawsze z grymasem na twarzy
użytkownik zablokowany 13.07.2023 11:53 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Fanlive94 13.07.2023 15:07 #
Tylko szrot ;)
Snatchi 13.07.2023 11:54 #
Nikt nam już tyle za niego nie da. Jednak prawda jest taka, że Fab jest ważny i nikogo na razie nie ma na jego zastępstwo. Jest ograny i kuma systemy Bossa. Ciężka decyzja, w dodatku temat Hendo. Dzieje się.
CursedMike91 13.07.2023 11:56 #
Nie no. Przebudowa całości jest zupełnie bezsensu i naiwna
Clashman 13.07.2023 11:57 #
O ile Hendersona i Thiago sprzedałbym bez żalu, o tyle w przypadku Fabinho już mi się zaświeciła lampka. I to nie dlatego, żeby go trzymać na siłę, tylko dlatego, że nie będziemy mieć wówczas doświadczonego DM-a w składzie, a jednak jego pozycja w drugiej linii jest najbardziej newralgiczną.

Jeśli zaś kupimy konkretnego DM-a w jego miejsca, to czemu nie. Wtedy będę nawet za tym, żeby odszedł zarówno on, jak i Henderson i Thiago, ponieważ NIE UWAŻAM, że to zdestabilizuje nam pomoc. Uważam za to, że wielką destabilizacją pomocy była właśnie nasza bierność na rynku transferowym w ostatnich okienkach. W naszym przypadku rewolucja w pomocy zapewni nam większą stabilność, niż utrzymanie obecnego stanu posiadania. Krótko mówiąc, nie mamy absolutnie nic do stracenia, natomiast zyskać możemy bardzo wiele.
RedKoks 13.07.2023 12:02 #
Nie no, wymiana całej linii centralnej to przesada, pewna destabilizacja.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Clashman 13.07.2023 12:23 #
@SK21 Kolego, bzdury opowiadasz. W normalnych okolicznościach, tak. My, natomiast, wzięliśmy się w tym okienku za zmiany, do których powinno dojść już dużo wcześniej.

Poprzedni, katastrofalny sezon, był właśnie pokłosiem braku reakcji klubu na starzejący się skład. Gdybyśmy zmian dokonywali wcześniej, to w pełni się zgodzę, że powinno dochodzić do nich powoli i płynnie. Tymczasem, my już ten moment przespaliśmy i to se ne vrati.

Jeśli w porę nie podasz choremu pacjentowi lekarstwa, to potem samo lekarstwo już nie pomoże i potrzebna jest operacja. W takiej sytuacji znalazł się obecnie Liverpool, dlatego uważam, że odejście całej trójki jest jak najbardziej możliwe. Przy czym, podkreśliłem, że jeśli klub nie znalazłby konkretnego DM-a, to jestem za pozostaniem Fabinho i sprzedażą Hendersona i Thiago.

Jeśli uważasz inaczej, masz do tego prawo, więc spiszmy protokół niezgodności :)
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Clashman 13.07.2023 12:35 #
@SK21 Chelsea to jest kompletnie nieprzystawalny do nas przykład.

1. Oni mają właściciela, który wydaje hajs bez rozumu na wszystko co się rusza, a my mamy właścicieli, którzy liczą każdego centa.

2. My mamy trenera z najdłuższym stażem w Premier League, co oznacza pewną stabilizację i ciągłość w działaniu. Z kolei, Chelsea zmienia trenerów jak rękawiczki, przez co każdy kolejny otrzymuje "w spadku" niechcianych zawodników i jest zmuszony do kolejnej rewolucji.

3. Powyższe czynniki powodują, że zawodnicy Liverpoolu (nawet ci nowi) wiedzą co mają robić i czują się w klubie pewnie. Z kolei, zawodnicy Chelsea mają wpajaną co chwilę inną taktykę i przede wszystkim, nie mają poczucia ciągłości w klubie, ponieważ zaraz nowy trener może ich odstrzelić.

Moim zdaniem, Chelsea jest podręcznikowym przykładem jak mieć bogatego właściciela i marnotrawić przy tym pieniądze. Jeśli w klubie jest totalny organizacyjny burdel, to nawet pieniądze nie pomogą.
Raf 13.07.2023 13:52 #
@Clashman
Nowy zawodnik to może wejść płynnie w cały system Kloppa, jak ma koło siebie partnerów, którzy wiedzą w nim co robią. Niby, gdzie ta płynność ma się znaleźć, jak mamy wymieniać na raz całą drugą linię? Jurgen także nie zasłynął u nas z szybkiego wdrażania nowych zawodników czy jakiś rewolucji kadrowych. Nowych graczy zazwyczaj wprowadzał powoli do składu i wtedy osiągał najlepsze efekty. W zeszłym sezonie zrobił wyjątek dla Nuneza i ten zdecydowanie potwierdził, że stopniowe wdrażanie lepiej wychodzi Kloppowi. Wyjątek to Gakpo, ale wtedy byliśmy w poważnym kryzysie.
RedKoks 13.07.2023 11:59 #
Nie ma takiej opcji, nasz jedyny ogarnięty defensor drugiej linii.
Koniecznie musi przyjść ktoś z kim będzie rywalizował o miejsce w składzie, co wykrzesa z niego jeszcze wiele.
manero 13.07.2023 12:00 #
Hendo, Thiago tak, Fab nie. On jeszcze wróci do formy tylko musi dostać odpowiednich partnerów.
roberthum 13.07.2023 12:00 #
Tak naprawdę odejść w najbliższej przyszłości musi cała trójka - Hendo, Thiago i Fabs. Teraz tylko kwestia w jakich terminach powinniśmy się z nimi żegnać. Biorąc pod uwagę kwestie ekonomiczne, to najkorzystniej pożegnać się z cała trójką jak najszybciej- Thiago za rok jest bez kontraktu, a Fabs i Hendo młodsi i lepsi nie będą i ich wartość prawdopodobnie będzie coraz niższa. Jednak z całej trójki Fabinho jest najmłodszy i w sumie tylko u niego można liczyć, że będzie w stanie nawiązać do swojego dawnego poziomu. Dlatego najchętniej pożegnałbym Hehe i Thiago a Fabsa zostawił na jeszcze jeden sezon, ale sprzedaż Brazylijczyka za kwotę podobną do tej za którą go kupiliśmy może być kusząca dla włodarzy, aby w ten sposób wzmocnić budżet na zakup np. Lavii
imacooci 13.07.2023 12:03 #
teraz Thiago, za rok Hendo za 2 Fabs
roberthum 13.07.2023 12:06 #
Ja to raczej widzę- teraz Thiago i Hendo, a Fabs za rok lub dwa w zależności od jego dyspozycji w następnej kampanii. Jeśli nawet przy lepszych partnerach nadal będzie fatalny, to Brazylijczyka powinniśmy spieniężyć za rok
Owen89 13.07.2023 12:04 #
O panie, wszystkich nam wykupią. I na Jude by stykło jak tak 😉
Gin 13.07.2023 12:05 #
yyyy.......yyyy.... Czy kogoś powaliło do reszty?? Fab? Matko i córko.... dopomóż
Salaha też sprzedamy, co??? MASAKRA!!!!!!!!!
Igtrun 13.07.2023 12:06 #
65 by uszło ale nie 40 na arabskie standardy to żadne pieniądze po jednym złym sezonie Faba
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Redzik90 13.07.2023 12:07 #
Za 40 milionów na pewno nie, ale jeśli Araby dołożą kolejne 20 to do widzenia. On nie tylko ubiegły sezon miał fatalny. Połowa wcześniejszego to też była padlina i często był najsłabszy w środku. Mam pewne wątpliwości czy będzie w stanie wrócić do swojej najlepszej dyspozycji, a później takich pieniędzy za niego już nie dostaniemy. Z bólem serca, bo bardzo lubię tego zawodnika, ale oddałbym go już teraz.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:24 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
burmanek8 13.07.2023 12:38 #
Sprzedać, no może (chociaż ja jestem zdecydowanie na nie) ale dlaczego niby zapomnieć? Mało to Fabs dla nas zrobił? Czym sobie zasłużył żeby o nim zapomnieć
wlad73 13.07.2023 12:28 #
Bez przesady. Wystarczy spojrzeć co po takim FMie działo się w Chelsea.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AngryRedGoose 13.07.2023 12:28 #
Tu niektórzy są jak łódź podwodna Titan od OceanGate - aspiracje duże, ale sterowane padem z PlayStation.
Fabinho odbuduje formę i zamknie usta tym wszystkim trenerom z Football Managera.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AngryRedGoose 13.07.2023 12:37 #
Dziękuję za rzetelną ekspertzę. Teraz z czystym sercem możemy go sprzedać, nawet za 5mln.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AngryRedGoose 13.07.2023 12:43 #
Tu się śmieje oczywiście. Pokładam jeszcze nadzieję w Fabinho i mimo spadku formy to dalej może być dobry DM.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Karasu 13.07.2023 12:34 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
burmanek8 13.07.2023 12:36 #
Tak, sprzedać całą linię pomocy! Wywalić Thiago, Hendo, Fabsa, w FIFIE działało, co mogłoby się nie udać?
Dominatus88 13.07.2023 12:46 #
Nie wiąże z nim nadziei na przestrzeni całych trzech lat, ale nie wydaje mi się dobrym pomysłem sprzedawać go teraz. Tak, miał słaby/słabszy okres, ale przy potencjalnym odejściu Hendersona i Fabinho, Klopp będzie musiał budować coś w zasadzie od zera. Nie chodzi tylko o boisko, ale też o szatnie. Marginalizować boiskową rolę Hendersona i dać się odbudować Fabinho(ryzyko, które warto podjąć). Przy okazji dać mu trochę jakościowej, ale i przyszłościowej konkurencji, po to, żeby ta zmiana warty była płynna. A jeśli rywalizację przegra czy powtórzy słaby sezon, to za rok wciąż będzie miał dwa lata do końca kontraktu i będzie go można "spieniężyć". Nie wiem czy za 40 baniek, ale za darmo nie odejdzie. Wydaje mi się, że sytuacja w której przez kilka lat nie robi się nic, a potem nagle zaczyna się robić wszystko naraz, w wielu aspektach życia jest po prostu głupia. W piłce nożnej również. Ewolucja, a nie przewrót.
Mati2020 13.07.2023 12:52 #
Halo a kogo kupimy jak Hehe i Fabinho odejdzie? Bo ja się nie spodziewałem że sprzedamy obydwóch. Chyba nikt sie tego nie spodziewał.
elnino91 13.07.2023 12:54 #
co tu się dzieje :D Hendo Fabinio Tiago odchodzą to kto zostanie całej trójki to Klopo nie puści :)
użytkownik zablokowany 13.07.2023 12:55 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
lfc257 13.07.2023 13:04 #
Może jeszcze na Matipa się z znajdzie chętny 😉? Hendersona trzeba sprzedać ale Fabihno pozbyć się nie można. Jednak Brazylijczyk jest 3 lata młodszy i on jeszcze jest w stanie coś nam zaoferować. A kariera Hendo to już jest na ostatniej prostej...
mnk2 13.07.2023 13:06 #
Jak wszyscy trzej będą chcieli odejść to Klopp ich nie zatrzyma. Trzymanie zawodników w ich wieku na siłę nie ma sensu. Dla nich to ostatnia szansa na duży kontrakt. Myślę, że najbardziej będą naciskać Fabinho z Hendersonem na transfer. Thiago ma lepszą tygodniówkę od nich i dużo więcej w petro lidze nie dostanie.
ludwik1320 13.07.2023 13:23 #
To się nie dzieje naprawdę !!! Od dawna marzyłem o takim rozwiązaniu i wymianie starego ,wypalonego szrotu na młode i ambitne pokolenie. Az mi się nie chce wierzyć ze klub pójdzie na takie rozwiązanie. Oby tylko zawodnicy chcieli iść na emeryturę za dobre pieniądze. Jak dla mnie bomba i osobiście wierze ze wymiana całej linii pomocy na nowe przyniesie nam wiele radości.
dannydt 13.07.2023 13:23 #
Fabinho z trójki wielkich mentorów środka pola jest pierwszym do odstrzału. Po tym co pokazywał w ostatnim czasie nie wierzę, w wielki powrót do formy, może pojedyncze mocne występy. Nie chodzi o to, że jest starszy i słabszy. On grał na wy*ebie, faule i głupie uśmiechy, nie znoszę czegoś takiego.
WojtekYNWA 13.07.2023 13:36 #
Podbić do 55 i może iść. Przeciez ostatnie 2 lata to nie szlo patrzec na jego wystepy, zawsze spóźniony i wejscia na raz zamiast spowalniac rywal, cofac sie pod swoje pole karne. Hendo niech zostanie nawet do konca kontraktu tak jak Bobby
Smuggler7 13.07.2023 13:49 #
Nie, no! To już przesada. Zaraz się okaże, że Hendo i Fabs będą skłonni odejść, a Thiago u nas zostanie. Zupełne przeciwieństwo kolejności, w jakiej te odejścia powinny się wydarzyć.

I na pewno nie Hendo + Fabs w jednym okienku. To byłoby, jak zamach stanu.
kuczq 13.07.2023 13:49 #
Jeżeli Fabinho w kolejnym sezonie będzie wyglądał tak jak w poprzednim to w 2024 będzie warty maksymalnie 15 milionów £. Ja bym nie ryzykował
Scofield1111 13.07.2023 14:07 #
Moim zdaniem nie przesadzajmy. Taka przebudowa składu może nie najlepiej się dla nas skończyć. Za duża ilość zawodnikow znających naszą koncepcję miała by odejść w jednym okienku i mielibyśmy wdrożyć nasz system w kilku nowych gości od razu z marszu? Nie widzę tego.
scorpionlfc5 13.07.2023 14:10 #
Super. Kolejny wiekowy gracz. A my odmładzamy skład. Popieram!
Piotr72 13.07.2023 14:17 #
Jakiegoś z doświadczeniem trzeba zostawić. Niech kapitan idzie.
Madara 13.07.2023 14:27 #
40 baniek to jak na arabów mało. 60 minimum, problem rodzi się natomiast taki że w środku zaraz będzie brakować zawodników z doświadczeniem.
Man_In_Red 13.07.2023 14:31 #
Nie popadajmy w paranoję. Flaco odzyska formę jeśli jego koledzy przed nim będą pressować jak dawniej.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 14:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 14:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Fanlive94 13.07.2023 15:20 #
Ja tylko przypomnę, jak wyglądała nasza pomoc w zeszłym sezonie z Hehe i Fabsem na czele. Fabsem, którego z nikąd wygryzł nastolatek ze składu. Jak są frajerzy na ich zakup to sprzedać bez żalu, oczywiście za Fabsa trzeba będzie wtedy kupić klasowego Dma, bo to inaczej, że tak powiem p***dolnie. W LM nie gramy, główny cel to TOP 4, i od kolejnego sezonu ze zgraną pomocą pełny ogień (oczywiście ze wzmocnieniem obronu).
Covvboy 13.07.2023 15:36 #
Fabinho powinien zostać.
Każdemu może się przytrafić słabszy sezon.
W linii pomocy musi zostać któryś z doświadczonych graczy. Mam nadzieję, że to będzie on.
Inaczej obawiam się, że zrobimy - niby inny - ale jednak podobny błąd do tego z zeszłego roku.
Wówczas nie odmłodziliśmy, teraz za bardzo odmłodzimy.
cezarkop 13.07.2023 15:45 #
Jak będzie oficjalne potwierdzenie lub zaprzeczenie wtedy skomentuję
mnk2 13.07.2023 16:00 #
Araby zapłacą 45-50 i oferta zostanie przyjęta. Fabinho u nas już nie dostanie więcej kasy a tak to ma ostatnią szansę na duży kontrakt. Moim zdaniem jeśli dostał dobrą ofertę to nie ma opcji, żeby ją odrzucił. Na siłę można trzymać 22 latka i liczyć, że zmieni zdanie.
użytkownik zablokowany 13.07.2023 16:00 #
jeszcze jak była by możliwość kupienia Rica to bym sprzedał a obecnie to jestem tak 60/40 na NIE mimo że miał słabszy sezon a jego akcje nie raz to był kryminał to uważam że trzeba zostawić jakieś stałe ogniwa w składzie
użytkownik zablokowany 13.07.2023 16:18 #
Poza tym nie ma co Gdybać jak Fabs będzie chciał to odejdzie a że pieniądze pewnie dużo lepsze będą i na pewno lżej to może kusić
RealPePe 13.07.2023 17:37 #
Sprzedać jeszcze Jones'a, Thiago i Bajcetića, jak się bawić, to się bawić. Aaaa, i oczywiście nie kupować nikogo w zamian, kadrę mamy wystarczająco szeroką 😅

Pozostałe aktualności

Jak Merseyside stało się 51. stanem USA  (0)
21.12.2024 20:57, Kubahos, The Athletic
Alisson o nowych trenerach bramkarzy  (0)
21.12.2024 20:34, FroncQ, liverpoolfc.com
Zubimendi o powodach odrzucenia oferty The Reds  (5)
21.12.2024 15:00, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed starciem ze Spurs  (0)
21.12.2024 14:56, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Tottenham: Przedstawienie rywala  (0)
21.12.2024 14:52, A_Sieruga, liverpoolfc.com
Keïta o obecnej formie Liverpoolu  (2)
21.12.2024 13:10, K4cper32, liverpool.com
Sytuacja kadrowa Liverpoolu i Tottenhamu  (0)
21.12.2024 11:22, BarryAllen, liverpoolfc.com
Darwin Nunez bliski zawieszenia  (5)
21.12.2024 10:51, Tomasi, thisisanfield.com