SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1757

„Here We Go” dla transferu Endō


Jak zgodnie donoszą zarówno brytyjscy, jak i zagraniczni dziennikarze, Liverpool złożył oficjalną ofertę za 30-letniego, defensywnego pomocnika VfB Stuttgart – Wataru Endō. 

Jako pierwszy informację tę przekazał za pośrednictwem Twittera Fabrizio Romano, a za nim podążyli zarówno James Pearce i David Ornstein z The Athletic czy David Lynch.

Jak informuje Ornstein, Stuttgart chciał przedłużyć kontrakt z Endō, jednak obecnie wiele wskazuje na to, że otrzyma on zgodę na to by udać się do Merseyside, by sfinalizować umowę i przenieść się na Anfield.

Warto przypomnieć, że The Reds dysponują obecnie zaledwie dwoma wolnymi miejscami przeznaczonymi dla obcokrajowców, co może mocno ograniczyć pole manewru po ewentualnym zakontraktowaniu Japończyka.

Zdaniem Ornsteina cena za reprezentanta Japonii może wynieść 19 mln euro czyli ok. 16 mln funtów.

Akutalizacja:

Padło słynne „Here We Go” dla transferu Endo. Wszystko wskazuje na to, że Japończyk na pewno zostanie piłkarzem Liverpoolu.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (247)

ivers 16.08.2023 21:58 #
Odszedł Hendo,bedzie Endo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mati2020 16.08.2023 22:04 #
Wygrałeś
Scofield1111 16.08.2023 21:58 #
Wataru co?? Przepraszam, ale kompletnie nie znam gościa..
AlleyLFC 16.08.2023 21:59 #
XDDDDD myślałem że transferu Arthura nic już nie przebije..
Natal_Reds 16.08.2023 21:59 #
Nie, nie, nie... 🤯🤯🤯Redakcjo Prima aprilis w kwietniu noo... 🥺
Flymf 16.08.2023 22:00 #
Ruszać to można po Czułameniego, Bellinghama czy Caicedo. Takich zawodników jak Endo to się kupuje rano między drogą do piekarni a pracą.
Owen89 16.08.2023 22:00 #
Diament do oszlifowania
Zalewsky 16.08.2023 22:00 #
Wolałbym Hendo od Endo.
kuczq 16.08.2023 22:00 #
Spokojnie on będzie rezerwową 6 na puchary. Chyba nikt nie myśli, że to będzie pierwszy wybór
Fabool 16.08.2023 22:01 #
Ale zabiera wolny slot na obcokrajowca. Zostanie nam już tylko jeden
Fanlive94 16.08.2023 22:01 #
A niby kto będzie pierwszym wyborem?
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:01 #
Jeśli jest w tym klubie ktoś o zdrowych zmysłach powinien awansować Schmadke na dyrektora działu czystości i dać mu jego własny kantorek, bo ten człowiek tylko na to zasługuje.
Fanlive94 16.08.2023 22:01 #
Katastrofa, to chyba gorzej niż Fabinho, a nie myślałem że to możliwe
LiveTom 16.08.2023 22:01 #
Kto to k... jest?
Rafael7 16.08.2023 22:01 #
Noriaki Kasai skakał do 50 i jeszcze niby nie zakończył oficjalnie kariery, dajemy temu chłopakowi szansę może i on z wiekiem będzie stawał się coraz lepszy.
manero 16.08.2023 22:02 #
To jest właśnie nasz poziom.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Igtrun 16.08.2023 22:02 #
Kur*a gdzie my jesteśmy w championship!?
caharin7 16.08.2023 22:03 #
Nie ma to, jak przeczytac dobre info przed snem.Szok,ale jaki dyrektor tacy zawodnicy.
Wujci 16.08.2023 22:04 #
Niestety info potwierdza romano. Tragedia
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:04 #
Uwaga uwaga moje wszystkie źródła mówią zgodnie Jorge Schmadke dostał się do alkoholu powtarzam Jorge Schmadke dostał się do alkoholu sytuacji jest tragiczna
Owen89 16.08.2023 22:05 #
Chyba wali sake w takim razie
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:04 #
Jednak w tym klubie pracują debile. Transfer na poziomie beniaminka Premier League co najwyżej.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:04 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Owen89 16.08.2023 22:04 #
Strach się jutro obudzić 😉
Zalewsky 16.08.2023 22:05 #
Cała scheda po Edwardsie runęła. To jak potrafiliśmy pracować po cichu, skutecznie i obcować z rynkiem transferowym jeszcze 2 lata temu, to dzisiaj stajemy się pośmiewiskiem. Dziś jeszcze bardziej doceniamy jego pracę jako dyrektora sportowego niż kiedykolwiek wcześniej.
Kolumbjajo 16.08.2023 22:54 #
Akurat po cichu było
Lfc1990 16.08.2023 23:17 #
Gdyby nie Edwards to chyba moglibyśmy pomarzyć o mistrzostwie i nawet geniusz klopa by nic nie dał.
Wujci 16.08.2023 22:06 #
Ale znalazłem jeden plus tego transferu. Gościu posiada Real face w fifa 23
CzerwonyBartek 16.08.2023 22:06 #
Nowy Artur Melo 😍😍😍
bigadriano 16.08.2023 22:07 #
XDD nie no Klopp po tym fiasku z Caicedo chce wrócić do save'a gdzie w pomocy biega Hendo, chyba w Anglii podobne upały jak u nas, a tak serio zastanawiałem się czy Lavie warto brać za tę kasę, po czasie szkoda że Soton nie zażyczyło sobie 45 a nie tych mitycznych 50mln, może nie doszłoby do takich cyrkow
AirCanada 16.08.2023 22:07 #
Teraz jestem spokojny o przyszłość Liverpoolu w tym sezonie!
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:08 #
Sprowadźmy tego Endo a na deser jako to upragnione wzmocnienie obrony Kamil Glik będzie jak znalazł waleczny z dobrą mentalnością same plusy nic tylko brać kadra będzie kompletna a mistrzostwo będzie nasze jak nic
lfc257 16.08.2023 22:09 #
Dokładnie tak jak myślałem. Oferta za Caceido była zasłoną dymną. Tak naprawdę nigdy nie chcieliśmy wydać tyle kasy. A teraz ściągniemy Arthura 2.0. Brawo FSG! Ci to potrafią mydlić oczy
paranormalnY 16.08.2023 22:09 #
Przydałby się taki przycisk jak w grach video SKIP TO NEXT SEASON
CursedMike91 16.08.2023 22:09 #
Hahaha. Witamy Wataru! Będziemy Cię wspierać to nie twoja wina że ci parodysci postanowili Cię kupić. :)
Wujci 16.08.2023 22:10 #
Tylko czekać aż koledzy w pracy to przeczytają…. Będą ze mnie drzeć łacha cały tydzień
czerwonyy 16.08.2023 22:10 #
Ludzie dajmy mu najpierw zagrać, nie gramy o mistrzostwo, że trzeba budować ekipę na 95 punktów. Na pewno jak to Japończyk będzie walczył o każdą piłkę i będzie dobrą opcją do rotacji z Bajceticiem. Nie wiem kogo w tym momencie się spodziewaliście, wszystkie lepsze opcje są już zajęte.
sebix129 16.08.2023 22:15 #
Widzę że kolega już pogodził się z tym że jesteśmy dziadami ja jeszcze się łudzę...
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:24 #
Sebix ja też i chyba będe dopóki Klopp nie odejdzie
Lfc1990 16.08.2023 23:20 #
O Arthurze też pisali żeby dać mu zagrać i zagrał 17 minut. Już lepiej chyba dać szansę jakimś Mortonom niz 30 latkowi z dolnej części tabeli bundesligi.
Redzik90 16.08.2023 22:10 #
Dobrze, że FSG jeszcze nie wie, że Jaca Góralski jest do wzięcia ZA DARMO.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:12 #
Nie ma co się śmiać bo się jeszcze okaże że Liverpool nie chciał spełnić wymogów finansowych Stuttgartu i przyjdzie Jaca
Magerlfc 16.08.2023 22:11 #
Kluczowe pytanie. Ile ta przyjemność będzie nas kosztować? Także 6 jest. Jednak mówili prawdę, że 6 kupią
Ventress 16.08.2023 22:12 #
jpdl zaraz będzie news, że kupili Noriakiego Kasaia
Natal_Reds 16.08.2023 22:14 #
Taaa... I Jajami Wali Omate 🥴
P1LSH1 16.08.2023 22:12 #
Jaki klub taki Enzo, Endo*🙃🥲
RealPePe 16.08.2023 22:13 #
Mega wzmocnienie, ten potwór środka pola z Japonii pozwoli nam się utrzymać w Premier League.
Natal_Reds 16.08.2023 22:13 #
Mam nadzieję że to będzie jakiś czołowy rezerwowy a do "11" kupią jeszcze kogoś "normalnego" 😒
Bubek555 16.08.2023 22:13 #
Za 10 milionów spoko. Za więcej to będzie nasza kolejna kompromitacja w tym sezonie.

Taki Ragnar Klavan pomocy. Estończyk się w sumie u nas sprawdził.
Jedi13 16.08.2023 22:15 #
Ragnara to Ty szanuj. Bardzo przydatnym obrońcą był. Mozę w zimie po kogośruszymy.
Bubek555 16.08.2023 22:17 #
A co ja napisałem?
lfc257 16.08.2023 22:21 #
Tak - duet Lovren - Klavan, Mignolet na bramce i Moreno na lewej obronie - to była defensywa marzeń
Owen89 16.08.2023 22:14 #
W tym przypadku gratis to uczciwa cena.
cezarkop 16.08.2023 22:15 #
Ja pierdziele co to za wynalazek, jacy my jesteśmy żałośni to pała nie ogarnia, ma serdecznie dość tego dobrego znajomego Kloppa.
FankaLFC 16.08.2023 22:16 #
Będziemy grać po japońsku: jako tako.
Redzik90 16.08.2023 22:17 #
A może jeszcze da się odkręcić ten transfer Hendersona i dać mu bańkę na tydzień? XD
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:17 #
Najważniejsze żeby Ali nie poszedł do Arabii bo Schmadke jeszcze ruszy bo Klebaniuka a wtedy już egzorcysta nawet nie pomoże
sebix129 16.08.2023 22:19 #
Serio aż tak upadliśmy?
roberthum 16.08.2023 22:19 #
Hehe, coraz zabawniejsze to okienko. Miał być Jude, ale z braku kasy sie wycofaliśmy. Potem rzuciliśmy wirtualnym hajsem za Caicedo, ale ten wybrał Chelsea. Wróciliśmy po Lavię, ale zapomnieliśmy że spaliliśmy ten most a teraz panic buying w postaci jakiegoś noname'a z ligi niemieckiej.

Nie ma to jak w tydzień przejść od kocura Caicedo do podstarzałego Japońca z ligi niemieckiej. Odmłodzenie kadry pełną gębą. Starać się o równolatka Fabsa. My serio chyba celujemy w pierwszą dziesiątkę, a nie czwórkę
roberthum 16.08.2023 22:20 #
Zdecydowanie będzie to niezapomniane okienko dla Liverpoolu.

Kibicom miały opaść kopary i opadły :D
Wujci 16.08.2023 22:20 #
To jest świetna zagrywka. Dać info ze chcemy caicedo wtedy wszyscy fani mówią: lał super te fsg!
Później dajemy dupy i idzie info o japonczyku a wszyscy mówią o Boże
Tragedia **bac fsg!
By w końcu kupić jakiegoś średniaka a wszyscy powiedzą nie no te fsg jest całkiem spoko zamiar kupić 30 letniego kitajca wzięli gościa za 30 baniek wiec luz
Dylanlfc87 16.08.2023 22:20 #
Ale nasz schmadtke ma łeb na karku, nie poszło mu na rynku angielskim to wrocil do bundesligi, jedyny plus że nikt nam go chyba nie pod.... 🙂A na poważnie taki transfer miałby sens ostatniego dnia okienka gdzie już wcześniej kupiliśmy 2 sdp i ten miałby być uzupełnieniem
wokky 16.08.2023 22:20 #
Ale kur*a dramat. Takiej desperacji, to ja się nie spodziewałem. Dajce lepiej grac Stefanowi.
Wave74 16.08.2023 22:21 #
To jest chyba jakiś żart, kurva zaraz po krychowiaka się zgłoszą
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:26 #
Jak Krychowiak Góralski młodszy i za darmo 🤑🤑🤑
caharin7 16.08.2023 22:21 #
Cytując klasyka,jaki jest najlepszy japoński zawodnik-Jako Tako Kiwa
jasiex06 16.08.2023 22:22 #
Widzę że na lfc.pl każdy ma dostęp do top źródeł, które mówią, że gość jest do bani. Ja tam chętnie zobaczę jakieś nieoczywiste nazwisko za grosze, może okazać się strzałem w 10. za małe pieniądze. Wierzę że w klubie pracuje przynajmniej jeden mądrzejszy od nas wszystkich analityk, który wyszperał gdzieś, że Endo będzie pasował z profilu i załata dziurę na sezon lub dwa. Schmadke stosuje typowo niemieckie podejście; baza danych, konkretne statystyki i małe pieniądze, przy okazji zna niemiecki rynek. Ja tam wierzę, że wiedzą co robią i nie wydadzą 50 baniek na średniej półki piłkarza. Tak się składa, że na jednym ze skrótów są podane staty Wataru: "476 challenges won - most in the league (Bundesliga 20/21)". To chyba jakieś pojęcie jednak ma o graniu na DM :)
Historia już zweryfikowała, że można wydać ponad 40 mln i zrobić flop transferowy (casus Keity)
roberthum 16.08.2023 22:30 #
Kurde bez jaj, gość ma 30 lat na karku, a Stuttgart to najlepszy klub w jakim miał okazje grac przez całą swoja karierę, a należy dodać, że to jest drużyna bijąca się o utrzymanie w ogórkowej lidze niemieckiej a nie mysląca o europejskich pucharach
michalr45 16.08.2023 22:33 #
Klavana też sciągaliśmy z drużyny z dolnej cześci tabeli bundesligi. Prawda jest taka, że jeżeli gramy lige, puchar i jeszcze LE/LM, to kadra musi być szeroka. MUSI. O tym nawet Pep mówił. Jeżeli nie chcemy mieć szpitala - trzeba mieć kim rotować
roberthum 16.08.2023 22:38 #
Serio wspominamy czasy w których Klavan biegał w koszulce Liverpoolu? Czy wtedy tez byliśmy na takim poziomie co niby teraz mamy prezentować? Jeszcze niedawno byliśmy drużyną, która bila sie o najwyższe honory, a nawet udało się zdobyć po wielu latach mistrzostwo Anglii i LM. Klavan był przyzwoitym uzupełnieniem szerokiego składu w czasach kiedy byliśmy upadłą legendą żyjącą tylko bogatą historią, która pragnie wrócić do czołówki. My natomiast nie mamy żadnego defensywnego pomocnika poza Bajceticiem, który ma jeszcze mleko pod nosem i mamy ściągać kogoś takiego jak ten Japoniec? To jest parodia i robienie sobie jaj z kibiców tego klubu
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:22 #
Miał być Caicedo i Lavia będzie Endo i Góralski
cezarkop 16.08.2023 22:22 #
Lavia przy tym kołku to jest mega kocur, a swoją drogą przykro mi to pisać ale Klopp też ma swoje za uszami jeśli chodzi o znajomka na dyrektorskim stołku .
Natal_Reds 16.08.2023 22:23 #
Żeby chłop był jeszcze młodszy to dobrze dałbym mu szanse ale nie 30-latek, gdzie rzekomo klub miał politykę stawiania na młodych 😛
michalr45 16.08.2023 22:24 #
o przykrej kondycji klubu to świadczą niektóre poniższe komentarze "fanów". Transfer za przeproszeniem z dup.y, ale jakieś romantyzowanie naszej przeszłości transferowej jest co najmniej śmieszne. Jeżeli do nas przyjdzie to będę mu kibicował, nieraz sprawdził się u nas średniak wyciągnięty z kapelusza. Zresztą na pewno nie będzie on grał pierwszych skrzypiec, być może jest uwzględniany jako uzupełnienie bajcetica, kto wie.
michalr45 16.08.2023 22:27 #
Czekam aż ktoś z ręką na sercu wspomni poprzednich wielkich specjalistów od transferów, którzy przecież załatwiali nam (między innymi) takie orły jak Arthur Melo.
Dajcie trochę na wstrzymanie, w tym okienku przyszło do nas już dwóch świetnych pomocników, a kto wie, może Japończyk nie będzie ostatni
BobekRW 16.08.2023 22:26 #
Spokojnie, nie przekreślajmy go, może być solidnym zawodnikiem, a przede wszystkim doświadczonym, więc spokojnie i dajmy mu i sobie czas
Natal_Reds 16.08.2023 22:27 #
Mogę mu dać szansę jak wyląduje na ławce i będzie uzupełnieniem składu ale nie do pierwszej "11" a klub jeszcze sprowadzi jakiś konkret 😛
Natal_Reds 16.08.2023 22:26 #
Jeśli rano się obudzę i zobaczę oficjalkę to rzucam piłkę nożną i przenoszę się na Padel 😛😛
michalr45 16.08.2023 22:27 #
trzymam za słowo
Igtrun 16.08.2023 22:43 #
Jednego użytkownika mniej😥
jaszyn 16.08.2023 22:31 #
Nie wiem jak was ale mnie najbardziej cieszy że Amrabat to był fejk🥳 u mnie Japan ma czyste konto jestem dobrej myśli. Mam nadzieję że przyjdzie jeszcze dobry defensor.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:34 #
Przyjdzie Glik za darmo🤑🤑🤑
Natal_Reds 16.08.2023 22:31 #
Najlepsze jest to że jak pojawiły się pierwsze informacje o jego zainteresowaniu to yt był z nim jeden max dwa filmiki po 3min a z minuty na minutę nagle jest ich multum 🤣
Aklerua 16.08.2023 22:31 #
Czyli uznali ze nie ma innych lepszych dostępnych opcji. Pewnie kupią kogoś zimą albo za rok. Co zrobić brać go i tyle
Pippen 16.08.2023 22:35 #
sorry Ty poważnie? Szczerze nie wiem kto to ten japoniec ale brakuje mi penetracji Orange 0 Klasy przez znajomego Jurgena ja to mam wrażenie że Szmatke zamiast na pracę sezonową na szparagi trafił na Anfield!
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:33 #
Nie mialbym nic przeciwko jeśli było by to uzupełnienie składu to ok ale jeśli chcemy grać nim w podstawowej jedenastce to mogliśmy zostawić fabsa
BobekRW 16.08.2023 22:34 #
Poszło Here we go
RATAJ85 16.08.2023 22:34 #
The Endo.... się zbliża
KrisLfc97 16.08.2023 22:34 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
KrisLfc97 16.08.2023 22:34 #
Jest już nasz.Romano potwierdził.18mln wydaliśmy na niego.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:35 #
18mln oiro jprdl żegnaj ligo mistrzów
Kura75 16.08.2023 22:37 #
Coś czuję ze będziemy grali Stefanem przynajmniej w tej połowie sezonu a Wataru Endo to tylko na czarną godzinę . A tak szczerze to ciężko cokolwiek zrozumieć z tego wszystkiego
adamne 17.08.2023 00:53 #
Stefan nawet nie wznowił jeszcze treningów więc na razie na pewno nie będziemy nim grali.
MattB 16.08.2023 22:38 #
Nie dziwie się ze ten klub przezywają losserpool. Co za wstyd
Owen89 16.08.2023 22:39 #
Wiem po co on przychodzi. Pani od angielskiego po Arthurze nie ma zajęcia
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:41 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Mand 16.08.2023 22:39 #
Zrobiliśmy zasłonę w postaci Caicedo i Lavii żeby ściągnąć Endo. #Liverpool Way
Pippen 16.08.2023 22:40 #
Może jeszcze Chelsea nam go podkupi innej nadziei nie widzę!!!
tomi9 16.08.2023 22:40 #
Te transfer byłby dobry ale tylko pod warunkiem że byłby za free, ale 18 mln 😳 kogoś tam na górze ostro pogięło
Mqsh 16.08.2023 22:41 #
Jeżeli ktoś myśli, że to zawodnik na ławkę to jest w dużym błędzie
Ten łak (bo inaczej nie można nazwać gościa grającego na dole bundesligi) będzie grał w podstawie, bo już nikogo nie kupimy
Jesteśmy skończeni
Wave74 16.08.2023 22:42 #
Widzę że ośmieszanie klubu trwa w najlepsze
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Mateu Alemana od 1 września jest wolny bierzmy go przecież Schmadke to nadaje się do kopania ogórków na polu znajomych moich rodziców a nie zarządzaniu transferami takiego klubu
radoLFC 17.08.2023 06:54 #
Też nie błysnąłeś, ogórków się nie kopie.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Toto8Sagres 16.08.2023 22:42 #
To jest kurva jakiś żart? Nic do gościa nie mam, może i będzie się przyzwoicie prezentował, ale mam wrażenie że cofamy się do czasów Beniteza i transferów budżetowych. Nie no teraz to jestem wkurviony, i jeszcze te 18 mln, Schmadtke 💩.
Bellingham > Caicedo > Lavia > Endo 👀🤦
MG75 16.08.2023 22:43 #
To jest miś na miarę naszych możliwości?

Ja prdl.... niby nie można skreślać zawodnika z góry, ale chyba nie tego oczekiwaliśmy? Trzydziestolatek z niemieckiego średniaka, mogliśmy ściągnąć kogoś z Darmstadt, może wyszłoby jeszcze taniej.
Mqsh 16.08.2023 22:44 #
Tak w ogóle to uważam, że Schmadtke to jakiś losowy Helmut z Niemiec, który zmienił sobie blachy i ze zbieracza ogórków gruntowych został dyrektorem sportowym największego klubu w Anglii
Scouselad 16.08.2023 23:00 #
Tak jest.
Scouselad 16.08.2023 23:00 #
Tak jest.
Owen89 16.08.2023 22:46 #
A po co ja po 22 właziłem na stronę, tak bym chociaż spał spokojnie
hoster 16.08.2023 22:46 #
I my sprzedaliśmy Fabinho… nie dość, że Chelsea nasrała nam na twarz to teraz sami walimy łbem do kibla. Ten klub zaczyna być kompromitacją na kółkach.
MrocznyJaszczomp 17.08.2023 01:49 #
Psioczyłeś w innym wątku, że Amrabat gorszy od Lavii to teraz masz Endo xDDDDDDD
Fabool 16.08.2023 22:47 #
Romano jakieś 5 dni temu informował że liverpool na 100% podpisze DM no i podpisał. Teraz romank inforumje że liverpool może pozyska drugiego pomocnika ale nie jest to gwarantowane. JEST TO MOŻLIWOŚĆ
użytkownik zablokowany 16.08.2023 22:51 #
Chyba Jacka Góralskiego na drugiego
Dylanlfc87 16.08.2023 22:51 #
Chelsea musisz!!!!... Ja naprawdę myślałem że to taki transfer na ławkę za max 5mln, to już mogli hendo zostawić. Nie skreślam typa ale jak tu jeszcze nie przyjdzie jakiś kozak do pomocy to będzie żenada, a do tego czasu będziemy pośmiewiskiem na rynku transferowym trzeba się przygotowac na niezłe docinki, mam tylko jedną prośbę : bądź drugim milnerem
Fabool 16.08.2023 22:52 #
Oj trzeba się przygotować, trzeba 😒
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ventress 16.08.2023 22:52 #
Schmadtke masterclass - 18M za 30 letni odpad z Bundesligi.
FSG pozamykało wam mordy tym transferem hejterzy!
AlleyLFC 16.08.2023 22:54 #
Chłop 30 letni nie wychylił nosa poza poziom dolnej strefy Bundesligi a tu naiwni piszą aby dać mu szansę. Qrwa to nie Bournemouth. Wiem że cuda się zdarzają ale rzadko a my tu potrzebujemy dm z prawdziwego zdarzenia. Chyba że zadowala was gra w lidze Europy lub niżej.
czerwonyy 16.08.2023 23:04 #
To nie Bournemouth, ale też nie City/Arsenal czy Chelsea. Jesteśmy w środku tej proporcji i trzeba się z tym pogodzić, że z FSG inaczej nie będzie, tyle.
saw 16.08.2023 22:54 #
Enzo czy Endo, kto by się przejmował literówkami
Kolumbjajo 16.08.2023 22:57 #
Na Łudogorec w lidze Europy powinien być jak znalazł
Scooby_Doo 16.08.2023 23:10 #
Nie rozpedzaj sie, w LK
Wave74 16.08.2023 22:57 #
Może on na kuchnie idzie
Natal_Reds 16.08.2023 23:00 #
Aglety w butach wymieniać 😜
Batistuta 16.08.2023 23:00 #
Takie transfery się chwali, bez spekulacji bez kilku ofert bez długiej sagi, jeszcze godzinę temu nie wiedzieliśmy o jego istnieniu ..
Ventress 16.08.2023 23:13 #
no w chu się chwali 😂 to nie jest nawet transfer na poziomie evertonu, to bliżej do milwall i niech nikt nie pisze, że do rotacji, bo do rotacji POWAŻNE KLUBY kupują poważnych zawodników, a nie 30 latków z najgorszego zespołu bundesligi
Wujci 16.08.2023 23:01 #
On będzie grał i myśle ze będzie grał solidnie ale nie tego się oczekuje po Liverpoolu. Nie mówię ze mamy kupywać najdroższych piłkarzy świata ale takich chociaż za te 50 mln. Transfer typowy do uzupełniania kadry i żeby mieć jednego na pozycje nr 6. To znaczy ze albo już nikogo nie kupimy w tym oknie albo pojutrze będzie info ze przyjdzie jakiś sangare czy doucoure a Japończyk będzie rezerwowym
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:04 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Wujci 16.08.2023 23:07 #
Wydaje mi się ze to nie może być ostatni transfer. Klopp by na to nie pozwolił. Kupili to do rotacji bo ma doświadczenie mimo wszystko a nie możemy mieć tylko mlodziakow. Kupimy jeszcze jakaś 6 do podstawy za pare dni
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:03 #
Gorzej jak na powitanie zrobi sushi i nasi zatrują się surową rybą
Kapcer 16.08.2023 23:04 #
Myślę że teraz wydamy dużo pieniędzy na jednego defensywnego pomocnika a później może będziemy chcieli podpisać Andre z fluminense za cenę mniejszą niż jego klauzula ale od razu go na wypożyczymy do końca tego sezonu więc ten Endo może być po prostu opcją na tylko ten sezon
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:05 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 16.08.2023 23:05 #
19mln€?!
Zeusie widzisz a nie grzmisz.
Snatchi 16.08.2023 23:06 #
Zasłona dymna... a nie, czekaj, czekaj...
maczas9227 16.08.2023 23:07 #
Podają że przejmiemy cel transferowy mułów czyli Sofyan Amrabata
Natal_Reds 16.08.2023 23:10 #
Na "This is Anfield" czytałem że demontują plotki łączące Amrabata z Liverpoolem, że nie jesteśmy nim zainteresowani 😛 Chyba że cię coś zmieniło, OBY bo z samym Japończykiem nie chciałbym zostać 🥺
Natal_Reds 16.08.2023 23:07 #
Na Caicedo nagle znalazło się 110mln£ od tak a teraz co się z nimi stało? Na kostkę brukową i asfalt wszystko wyszło wokół nowej trybuny 😛
lfc257 16.08.2023 23:24 #
To była ściema. Nikt z Anfield nie chciał tyle dać. Wiedzieli że Ekwadorczyk wybierze Chelsea. Oferta miała tylko pokazać kibicom że klub ma niby pieniędze
mayro78 16.08.2023 23:08 #
Napewno nie będzie gorszy od Hendersona
vegeta69 16.08.2023 23:12 #
Doucoure pewnie też przyjdzie , tylko szkoda Stefana bo będzie grzał ławę wtedy
kwasddz 16.08.2023 23:13 #
Pierdole. To jest jakiś koszmar.
Jedyne wytłumaczenie, jakie widzę, to może on ma ławkę poszerzyć, jak kiedyś Klavan...
Ja naprawdę znam sporo zawodników, oglądam czasem tą Bundeslige (choć akurat nie Stuttgart), dla mnie DM to nie jest zapomniana pozycja, bo to była moja ulubiona pozycja, gdy jeszcze grałem coś w piłkę.
Ale ja o tym gosciu nawet nie słyszałem. Kompletna abstrakcja... Może ktoś bardziej obeznany w niemieckiej piłce coś o nim powie?
AirCanada 16.08.2023 23:15 #
Już się Tomasz Urban wypowiedział dla Nas news niżej. Facet doskonale obeznany.
kwasddz 17.08.2023 00:02 #
A to pardon, już czytam. Zagotował mnie ten news tak, że jeszcze w dół nie przewinalem ;)
Scooby_Doo 16.08.2023 23:13 #
Po wideo widac jedno, ma lepszy strzał od Milnera. Csekam na DM do pierwszej 11
Lfc1990 16.08.2023 23:14 #
Nie powinno sie skreśla zawodnika przed pierwszym meczem, ale przy transferze Arthura też tak mówiono. Mam nadzieję, że to tylko uzupełnienie kadry, a nie nasza podstawowa 6. Jeśli jednak tak to oby bajcetić odpalił bo jeśli nie to ciężko będzie o top 5, a nawet i top 8.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:14 #
Dlaczego nikt w gabinetach nie pomyśli o Gallagherze pokazał się z dobrej strony w meczu otwarcia charował jak pies. Jedyne racjonalne wytłumaczenie dlaczego po niego nie ruszymy to że Chelsea chce za niego 100mln
Zalewsky 16.08.2023 23:15 #
Po ostatnich wydarzeniach raczej nie spodziewam się jakiegokolwiek dealu z Chelsea w najbliższych latach
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:17 #
DAJĄ 18 MILIONÓW na 30 letniego średniaka z Bundesligi. XDD

To transfer na poziomie botów w Footbal Manager.
olgierd73 16.08.2023 23:22 #
Wiekszość wini tego Schmadtke,ale to przecież podobno Klopp decyduje o transferach,czyli to on się błaźni.
Natal_Reds 16.08.2023 23:18 #
F. Romano już wariuje że Amrabat też do nas... 😛
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:21 #
Gracz 30+ a my dajemy za niego takie pieniądze jak Araby tylko zarobki nie te
Natal_Reds 16.08.2023 23:23 #
F. Romano :Liverpool are now informed on Sofyan Amrabat, as AD reported. No formal bid made yet — just contact to be informed on conditions of the deal. No decision made yet, Liverpool are still exploring market to pick new favorite DM
Ale info podane przed ogłoszeniem Japończyka, więc nie zdziwię się że badali transfer Amrabata a skończyli na Endo 😛 Na nasze nieszczęście 🥺
pawel188 16.08.2023 23:27 #
jaki dyrektor takie transfery :/
blisko 20 mln za 30-letniego gościa :(
Snatchi 16.08.2023 23:27 #
Szybko poszło xD
liverpoool 16.08.2023 23:29 #
A nie mogliby kupić jakiegoś ŚO z umiejętnościami gry na ŚPD coś na typ Marquinhosa?
Natal_Reds 16.08.2023 23:29 #
Z Caicedo też było "Here We Go" i co? 😜 Może się jeszcze Chelsea skusi na niego 💸😅 Żeby chociaż z tym Amrabatem wypaliło na pocieszenie 😛
everlast 17.08.2023 00:39 #
Chyba, zeby nie wypalilo
Wujci 16.08.2023 23:32 #
Mogli za 20 wziąć tylera adamsa z leeds…
Adix_2116 16.08.2023 23:32 #
Świetnie, od Caicedo do 30-letniego Japończyka z dołu tabeli Bundesligi. Zamknęli nam usta tych ruchem, damy szansę, zobaczymy, może to będzie nasz zbawiciel, ale na tą chwile czuje spory niedosyt.
aroLFC 16.08.2023 23:32 #
To już jest przegięcie... z natury jestem cierpliwym człowiekiem, długo pokładałem też zaufanie co do wiedzy ludzi w klubie, ale to trudno wytłumaczyć... . Czyli będziemy grać Endo na "6" jako podstawowa opcja lub Robertsonem na lewym stoperze, gdzie na ten moment kompletnie sobie nie radzi? xd
Wujci 16.08.2023 23:35 #
Może kupimy lewonożnego środkowego obrońcę i zagramy 3 w obronie a robbo przejdzie na 6 xd
Adix_2116 16.08.2023 23:36 #
Jak z tego wyjdzie mieszanka Arthura z Minamino, to ja już wolę Gakpo w środku pola.
cezarkop 16.08.2023 23:36 #
Jak nisko trzeba upaść żeby robić taki deal, to jest nie wytłumaczalne, niestety wchodzimy w erę Roya Hodgsona.
Wujci 16.08.2023 23:38 #
Tak oglądam tego endo i śledzę jego historie i wychodzi mi ze on nawet nie jest typowa 6 xd bez sensu totalnie
Bubek555 16.08.2023 23:39 #
Chyba kogoś popierdoliło z tymi 18 milionami.

To musi być jakiś wałek Szmatke i na bank dogadał się z jakimś swoim kumplem z Niemiec na wyciągnięcie od nas grubego hajsu. A już mu nie zależy, bo po ostatnich kompromitacjach już wie, że 1 września dostaje kopa w dupę, za tak "doskonale" wykonaną robotę i przeprowadzenie u nas "transformacji i rewolucji".
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:41 #
Szmatke pewnie najebany wpadł na taki świetny pomysł. Bo na trzeźwo nikt by tego nie zrobił. Niech szybko trzeźwieje to zdąży anulować transfer bo to jedna wielka pomyłka.
mnk2 16.08.2023 23:39 #
Po tym transferze myślicie, że oferta za Caicedo była poważna?
adamne 17.08.2023 00:43 #
Oczywiście że nie była. Chyba nikt nie był na tyle głupi w klubie żeby przypuszczać że podbierzemy Chelsea zawodnika który jest ich kibicem i dogadał się z nimi już w maju, proponując o połowę mniejszą tygodniówkę i prowizje dla agentów. Ten transfer nie miał nawet przez sekundę szans powodzenia i nie wiem czemu miała ta szopka służyć.
użytkownik zablokowany 16.08.2023 23:39 #
Czaicie? Gościowi został rok kontraktu no to my jebneliśmy kwote bliską 20 milionów euro. Wyrzucony hajs w błoto. To już zdolny i młody Minamino kosztował nas marne 8.5 milionów euro.

Wcale to nie jest przepłacone i na wariata.

Przecież to całkowicie zakrzywia nasz etos transferów
Bubek555 16.08.2023 23:49 #
Tak i to jest najgorsze. To czyni ten transfer tak obrzydliwym. Szkoda tylko chłopa, bo od razu przychodzi z łatką złego transferu.
everlast 17.08.2023 00:39 #
2 banki wiecej i mamy perspektywicznego Adamsa. To jest cyrk po prostu.
kombajn 16.08.2023 23:40 #
Malo prawdopodobne, ze to koniec. Raczej do rotacji. Mam nadzieje.
unikatowy 16.08.2023 23:57 #
Zobaczyłem transfer - śmiechłem, ale na chłodno, jakby tak przeanalizować.. szczerze? Wolę takiego Endo o którym wcześniej nie miałem pojęcia, kapitan Stuttgartu, niż takiego 19 letniego Lavie. Chłop no niby ma 30 lat ale potrzeba doświadczenia w drużynie, bo oprócz Salaha i Van Dijka, to sami 20-sto latkowie. Chłop ten sam rocznik co Fabinho, może da powiew świeżości w środku pola, kto wie? No nie wiem niby człowiek czekał na jakąś bombę transferową a zobaczył taki transfer. Wgl śmieszne się wydaje to, że bez żadnych plotek itp od razu jakby przyklepane, imo żeby znowu Chelsea nie zobaczyła i nie złożyła wyższej oferty xd tam nie umieją w transfery i po prostu przebijają oferty Liverpoolu, bo wiedzą że my sprowadzamy kozaków 😅
użytkownik zablokowany 17.08.2023 00:00 #
No ale nie za 20 milionów!!!!! Przypominam że my jak ostatnie dziady targowaliśmy się z Southampton o 4 miliony euro, a bez żalu dajemy 20 milionów euro na 30 letniego średniaka któremu za rok kończy się kontrakt. Gdyby to był zawodnik darmowy albo za jakies mniej niż 10 milionów euro to jeszcze by się jakoś bronił, ale nie broni się wcale. Transfer przepłacony i to jeszcze mega słaby.
unikatowy 17.08.2023 00:06 #
Aj tam sceptycznie jesteś nastawiony. Może chłop sam ciągnie i utrzymuje Stuttgart w bundeslidze? Xd nikt tego nie ogląda i nie wiemy co możemy się spodziewać po tym zawodniku. Fabinho poszedł za 40mln - FSG wymieniło pozycję i zyskało jeszcze kasę w kieszeni, czego chcieć więcej? 😅 Może będzie jeszcze jakiś transfer typu Amrabat, kto wie..
unikatowy 17.08.2023 00:24 #
Oczywiście wolałbym żeby sypnęli jakieś 80mln i udało by się wyciągnąć kogoś typu Goretzka lub Kimmich, ewentualnie Barella, te trzy opcje przy tak ubogim rynku, jeśli wydawałby się choć trochę realne.. a co z Thuramem lub Kone? Nagle cisza i wbija jakiś Japoniec, ale serio nie chce go skreślać, może to jest opcja negocjacyjna? Typu.. nie no my dopiero kupiliśmy ' szóstkę ' nie będziemy teraz przepłacać za kolejną, tak jak to było z Lavia, wiedzieli że jesteśmy pod kreską i chcieli wydoić jak najwięcej kasy, teraz może tak nie będzie jak by chcieli jakimś cudem jeszcze kogoś kupić xd
Fabool 17.08.2023 00:05 #
Do zmiany na jakieś spotkania ligi europy w grupie okej. Pamiętajcie moje słowa: I tak ściągniemy jeszcze jednego pomocnika i możliwe że obrońcę. Myślę że doucoure albo amrabat i inacio. TO NAPEWNO NIE KONIEC
Lfc1990 17.08.2023 00:15 #
No tylko ze później ten amrabat lub inacio będzie siedział na trybunach bo jest tylko jedno miejsce nonHG
Hazet1945 17.08.2023 00:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ventress 17.08.2023 06:20 #
o kolejny mulciak radbuga
RedKoks 17.08.2023 00:07 #
Może lepiej już sobie darować to okno, bo pogubili się całkowicie...
Kloppowi trochę zmiejszyć władzę w klubie, Schmadtke odesłać spowrotem do Niemiec, ogarnąć ludzi którzy udzwigną tą przebudowę i zacząć ją za rok...
To wszystko oczywiście przy odpowiednim wsparciu finansowym, bo jak FSG nie zmieni podejścia to już nie wrócimy na właściwe tory.
Scooby_Doo 17.08.2023 00:11 #
Ile mozna pieprzyc o tej legendarnej przebudowie? Wszysycy najwieksi sie wzmacniaja, tylko w Lfc la cabaret. Fsg out i koniec pajacowania. Moze znowu wygramy z United 5:0 a pozniej w plexy x8 z ogorami
użytkownik zablokowany 17.08.2023 00:11 #
Schmadke to odesłać tam skąd przyszedł czyli z pola ogórków bo zaraz sezon się skończy
Scouselad 17.08.2023 01:27 #
Upierdolic wladze przy samej dupie, bo sie w glowie ostro popierdolilo. Niech sie wezmie za trenowanie bo zero progresu od roku, akademia slaba jak sik komara. Ma nad czym pracowac, wiec niech zapierdala. W dyrektora sie zaczal basic ananas.
Wujci 17.08.2023 00:07 #
Ten endo jak przeczyta komentarze odnośnie tego transferu na twecie romano to jutro specjalnie nie przejdzie testów medycznych
Wujci 17.08.2023 00:15 #
Czytam najświeższe info i wychodzi na to ze nie ma się co podniecać tym endo bo gościu będzie ewidentnie do rotacji. Liverpool a najlepszym wypadku ściągnie doucoure z crystal a w najgorszym amrabata bo już z nim negocjują. Tak wiec przyjdzie jeszcze jeden pomocnik i może jakiś obrońca co by było spoko
Fabool 17.08.2023 08:14 #
Też takie rzeczy czytałem. Na tej stronie wpadli w panikę
Hazet1945 17.08.2023 00:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 17.08.2023 00:18 #
Jak na 30 letniego średniaka z Bundesligi któremu kończy się za rok kontrakt to jest bardzo drogi. Tani to był 28-letni Thiago za podobne pieniądze
Hazet1945 17.08.2023 00:48 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 17.08.2023 01:04 #
No tak, bo nikt nie wiedzial ze Liverpool dysponuje duzymi pieniedzmi xDDD
ivers 17.08.2023 00:21 #
Śmieszno i straszno.Jedyny plus jest taki,że raczej nikt go nam nie podpierdoli 🤦‍♂️No ale zjazd w ciągu tygodnia nastąpił ostry.Caicedo,Lavia i nagle jakiś 30-letni japoniec o którego istnieniu 90% ludzi komentujących na tej stronie nie wiedziało,wyskakuje jak królik z kapelusza.Ten Szmatke to jest kurwa jakiś prestidigitator tyle,że sprytny inaczej.
Fabool 17.08.2023 08:13 #
To wcale nie jest plus a minus
VII 17.08.2023 00:23 #
Pamiętam Lambertów, Caulkerów, Bogdanów, Daviesów i różne inne mezalianse tego klubu, które ciężko było wytłumaczyć człowiekowi na zdrowym umyśle. Ale ten transfer jest dowodem na to, że nasz zarząd to stan umysłu. To jest to odmładzanie kadry w naszym wykonaniu i te zapowiadane hucznie rewolucje? Pozbywamy się kalekich, starych i nieudolnych, żeby teraz brać faceta z 30 na karku, od drużyny z końca tabeli Bundesligi... I to za 18 baniek?!? Takich ludzi to się sprowadza na ławkę w ramach uzupełnienia na roczne wypożyczenie albo za jakieś grosze. Po licho nam kolejny stary grzyb który nawet nie ma statusu HG? Sam apelowałem dziś pod jednym z newsów o wiarę i wytrwałość do całej naszej społeczności. Ale zaczynam już ją tracić. Jak teraz inni zawodnicy, trenerzy, kluby i ludzie związani z piłką nożną mają traktować nas poważnie, skoro klub siedzi w PR-owym szambie po szyję i robi przysiady? Zamiast w odpowiedzi na ten cyrk który teraz mamy sprowadzić kogoś jakościowego, perspektywicznego na lata jednocześnie zamykając usta krytykom, my tworzymy jakiś cholerny fundusz emerytalny dla niespełnionych gwiazd. Przecież to już przegięcie pały co w tym klubie się odpier***a.
Natal_Reds 17.08.2023 00:24 #
Dokładnie dołożyli by 2mln więcej i mielibyśmy Adamsa z Leeds, przynajmniej młody i z perspektywą na przyszłość 😛
Pete2172 17.08.2023 01:30 #
Może młody i perspektywiczny ale jaki szklany. Zresztą kolejny zawodnik, który dowodzi, że w tym RB to jest coś na rzeczy z tymi kontuzjami ;)
Fabool 17.08.2023 08:12 #
Teraz mi to uświadomiłeś 😨
Klopp12 17.08.2023 00:57 #
Ten klub upadł. Dziękuję i dobranoc.
Madara 17.08.2023 01:03 #
Ja mu dam szansę. Pogra trochę i wtedy będzie można oceniać transfer.
Macku90 17.08.2023 01:36 #
Ponoć Amrabat w drodze za 35mln. Czy Endo zatem potrzebny?
Redzik90 17.08.2023 07:55 #
Tak, bo Marokaniec jest jeszcze słabszy xd
Fabool 17.08.2023 08:11 #
Skąd info
Lajcior 17.08.2023 01:45 #
Ciekawostka. Bilans transferowy Liverpoolu w ostatnich 10 sezonach -405 mln, Tottenhamu -496mln, Chelsea -876 mln, Arsenal -956 mln, Man. City -957 mln, Man. United -1 264 mln. Pozdrawiam
MrocznyJaszczomp 17.08.2023 01:47 #
Było śmianie się z MU, że kręci z Amrabatem, a teraz pół strony się o niego modli, byle nie zostać z Endo Mondo. Według Sofascore (bo w życiu o nim nie słyszałem, ale nie oglądam Bundesligi) zawodnik nawet nie przeciętny, a zwyczajnie słaby, zwłaszcza w najważniejszych dla DMa obszarach: odbiorze i generalnie obronie.
Man_In_Red 17.08.2023 01:50 #
Według mnie to zmierza tylko w jednym kierunku, nieuchronnej sprzedaży klubu. Nie widzę innego wytłumaczenia na wybór dyrektora sportowego i szeroko zapowiadanej rewolucji kadrowej. Trzeba to jakoś przeczekać chociaż nie jest łatwo. Dobrze, że Japończyk potrafi zagrać na obronie, zawsze to jakaś opcja.
Figa 17.08.2023 02:06 #
lepiej byloby ogrywac mortona i bajcetica i ewentualnie innych mlodzikow niz sciagac 30 latka który ma 4 lata doswiadczenia w europie, nawet jezeli ma byc on do szerokiego skladu, bardzo dziwny ruch zabierający hg
Figa 17.08.2023 02:07 #
schmadtke widac ze to spec, zamiast spojrzec globalnie nie widzi innego rynku niz niemcy, mam nadzieje ze przyjdzie alemany albo wroci edwards
Fabool 17.08.2023 08:10 #
Mogl się za kimmicha wziąść jak koniecznie chce te niemcy
imacooci 17.08.2023 05:19 #
gdzie ci którzy pisali że czują transfery z Bundesligi i po to zatrudniliśmy schmadtke, chciałbym im intuicji pogratulować.
cezarkop 17.08.2023 05:44 #
Zaraz po jego zatrudnieniu pisałem o tym.
mnk2 17.08.2023 07:09 #
Podpisuje się:)
adamne 17.08.2023 12:14 #
To nie było trudne do przewidzenia bo to jedyna liga o której on cokolwiek wie i kogoś zna.
burmanek8 17.08.2023 05:57 #
Przyznam, że go nie znam, nie oglądam bundesligi. Ale poczytałem trochę komentarzy fanów Stuttgartu i są załamani jego odejściem. Podobno bardzo solidny i nie odnoszący kontuzji. Jeśli będzie pełnił rolę Milnera to ok, ma 30 lat a nie 38, jeszcze trochę pogra. Ale nie może to być nasz ostatni zakup w tym okienku...
Fabool 17.08.2023 08:09 #
Mowie wam to nie jest ostatni zakup. Oni nie są ograniczeni umysłowo żeby na początku dać 110 mln za caicedo a potem skończyć z endo. Endo to tylko aby rozszerzyć kadrę. Przyjdzie jeszcze jeden pomocnik a może nawet obrońca
użytkownik zablokowany 17.08.2023 08:34 #
@fabool ale ty wiesz że z tym genialnym transferem 30 latka z rocznym kontraktem za 19 mln euro ucieka nam miejsce nonHg, wiec na 100% nie kupimy i obrońcy i pomocnika
Isengrim 17.08.2023 06:53 #
Jaja drugi Arthur co ten Klopp wyprawia
Fabool 17.08.2023 08:07 #
Klopp? To schmatke jest odpowiedzialny za ten transfer
everlast 17.08.2023 08:56 #
Czyli Klopp dostał gracza, którego nie chciał? Ty w to wierzysz?
Kalbiafka87 17.08.2023 06:58 #
Chelsea ma swojego Enzo to my będziemy mieć swojego Endo :)
roberthum 17.08.2023 07:04 #
Wygląda to jak tania podróba z bazaru
Natal_Reds 17.08.2023 06:59 #
Niestety, obudziłem się i to nie był tylko sen 😳😵
meffiahx 17.08.2023 07:07 #
Jeśli jest to przyjście typowo do głębi składu/poszerzenia kadry to jak najbardziej jest to zrozumiałe i sensowne, mam tylko nadzieję, że przyjście Endo nie zamyka nam drogi do klasowego ŚPD który z buta wywalczy pierwszą 11 a może budżet pozwoli jeszcze na ŚO, kto wie..
roberthum 17.08.2023 07:12 #
Zostało nam jedno miejsce HG. Czyli skoro jeszcze planujemy kolejnego DMa, a takich ze statusem HG nie ma na rynku ciekawych opcji, to znaczy, że nie mamy miejsca na nowego ŚO. Nie słychać nic o potencjalnej sprzedaży Matipa, więc można odłożyć na polkę z bajkami zakup obrońcy w tym okienku.

Przedłużenie na niekorzystnych dla nas warunkach kontraktu Adriana i zakup za nie mała kasę leszcze z dołów Bundesligi to zdecydowanie najdziwniejsze ruchy jakie kibic Liverpoolu mógł sobie wyobrazić jeszcze w czerwcu
meffiahx 17.08.2023 07:22 #
Nie mogę się nie zgodzić, jak początek okienka świetny w naszym wykonaniu, tak w końcówce robimy z siebie błaznów przy każdym podejściu do zakupów...
radoLFC 17.08.2023 07:22 #
Nie znam typa, ale po obejrzeniu kompilacji na YT wydaje się lepszy od Hendo i Milnera, zobaczymy jak poziom Bundesligi przełoży się tutaj?
FanLFC25 17.08.2023 07:28 #
Ale ten klub upada. Wijnaldum był za stary żeby przedłużyć z nim kontakt ale jakiś 30 letni japoniec już jest ok, dodatkowo zabiera i tak bardzo ograniczone miejsce dla obcokrajowców w składzie. Dramat
Scofield1111 17.08.2023 07:30 #
Pamiętam jak kiedyś Klopp powiedział, że czasami nie da się sprowadzić celu transferowego nr 1 ( Bellingham) wtedy sięgamy po cel nr 2 ( MacAllister) czasami jest tak że cel nr 3 i 4 nie są dostępne więc sięgamy po nr 5. Nie wiem, który nr na liście miał Wataru, ale raczej coś koło 20.
Fabool 17.08.2023 08:06 #
20? Żeby się w 150 zmieścił
PiotrS 17.08.2023 07:35 #
Na ta chwilę to tragedia, obym sie mylił
hubertus93 17.08.2023 07:38 #
Klopp razem ze Ścierką kwalifikują się do opuszczenia klubu za takie działania. Sabotaż.
BigAnfield 17.08.2023 07:41 #
I to mi się podoba. Transfer typowy dla Liverpoolu. Cicho, bez szumu, konkretna kwota, bez zbędnych licytacji i BOOM. Jest nasz. Tak się działa na rynku, a nie jakieś półgłówki typu Caicedo. Brawo Liverpool!!!!
Brawo Pan Szmadtke!!!!!
Przyznam szczerze, że mi po zamykali usta.
Czekam na więcej.........
burmanek8 17.08.2023 07:47 #
Cena z czapy, ale mamy takie okienko, gdzie Chris Wood kosztuje 17mln...
FanLFC25 17.08.2023 07:52 #
Po tej kompromitacji z Caicedo i Lavia to mówiłem że dla takich frajerów cena za leszczy na dzień dobry będzie wynosiła x2
FanLFC25 17.08.2023 07:55 #
Jak dla mnie Klopp z takim zarządem nie ma przyszłości w klubie. Jestem pewny, że to nie jest jego transfer. Jak przyszedł do klubu dostał wolną rękę, oczyścił nasz klub z takich przeciętniaków. Niestety historia zatoczyła koło, mroczne czasy gdy sprowadzaliśmy Poulsenow, Alkenów, Koncheskych, Borinich, Lambertów czy innych Adamów wróciły.
Z takim zarządem klopp nic już nie ugra
Fabool 17.08.2023 08:05 #
Piszą że za ten transfer odpowiada tylko schmatke
Scouselad 17.08.2023 08:09 #
To ciekawe kogo, jesli nie Kloppa. W tej chwili Klopp jest samozwanczym szefem od transferow.
FanLFC25 17.08.2023 08:25 #
Już widzę jak Klopp ściągający takich piłkarzy jak Van Dijk, Alisson, Salah czy Manę nagle zamarzył sobie... 30 letniego Japończyka
Scouselad 17.08.2023 08:58 #
Jak chcesz byc naiwny, to badz. Klopp mial tyle wspolnego z tymi transferami, ze je zaakceptowal. Zawodnikow wyselekcjowal, wynegocjowal I zakontraktowal Edwards.
FanLFC25 17.08.2023 10:12 #
Jak rozumiem upada mit Wielkiego klopa jako trenera w tym momencie ponieważ wszystko co osiągnął zawdzięcza ludziom z zarządu, To nic że wygrał mistrza z Borussią czy trzy razy był z liverpoolem w finale ligi mistrzów oraz wygrał premier League, to nie zasługa klopa tylko zarządu. Więc dziękuję można zwolnić klopa i się rozejśc
użytkownik zablokowany 17.08.2023 08:04 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Lfc1990 17.08.2023 08:15 #
Jeszcze się zdziwisz jak się okaże, że będzie grał q podstawie.
burmanek8 17.08.2023 08:18 #
Właśnie o to chodzi, że jeżeli będzie tylko zmiennikiem i ściągniemy np Doucoure to jeszcze ok, wydaje się być solidny. Wszystko zależy od kolejnych naszych ruchów na rynku. Tu na stronie panuje straszny defetyzm ale ja jeszcze się łudzę, że jednak kogoś kupią.
użytkownik zablokowany 17.08.2023 08:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Lfc1990 17.08.2023 08:38 #
No jak to będzie nasz jedyny transfer, a przy FSG nie ździwiłbym się, to będzie naszym najlepszym dm. Inna sprawa że jego konkurencja jak na razie to bajcetić i morton. Wystarczy spojrzeć na inne kluby z top 6, aktualnie chyba tylko tottenham ma tak słabą pomoc jak my. No i jest jeszcze Newcastle, którego środek pola niszczy nasz.
mięso 17.08.2023 08:17 #
Wataru Endo vs Romeo Lavia
Goals: 5-1
Assists: 4-0
Expected assists: 3,91-0,61
Big chances created: 7-0
Key passes per game: 1,4-0,6
Tak więc Endo jest o wiele lepszy w ataku, natomiast w obronie są na podobnym poziomie. Może i Lavia ma przed sobą przyszłość, ale my na DMie mamy przecież już Bajceticia, także o to nie trzeba się martwić. A Endo jest o wiele tańszy. Jestem zadowolony z transferu.
roberthum 17.08.2023 08:34 #
Jedna podstawowa różnica - jeden grał w Premier League, a drugi w Bundeslidze. Nie da się porównać statystyk piłkarzy grających w różnych ligach prezentujących diametralnie inne poziomy.
adamne 17.08.2023 12:17 #
Te statystyki tylko dowodzą że to nawet nie jest typowy DM a zawodnik bardziej ofensywny. Tylko że takich to my już mamy dosyć.
Scouselad 17.08.2023 08:19 #
Za transfery w tym klubie, po odejsciu Edwardsa I Warda odpowiada Klopp. Jorg Schmadtke zostal zatrudniony na zadanie Kloppa w czerwcu na okres 3 miesiecy, zeby zrzucic na niego cale nadciagajace gowno.
Pippen 17.08.2023 09:41 #
No ja mam nieodparte wrażenie jakby Schmadtke przyszedł do nas na pracę sezonową ale czy my mamy truskawki szparagi do zbierania....
Dylanlfc87 17.08.2023 08:26 #
To już nie lepiej było dołożyć parę milionów i złożyć ofertę za tego Adamsa z Leeds, przecież takie transfery jak ten Japończyk przeprowadza się jak już za free z opcji wolnego agenta
Bigos1892 17.08.2023 08:26 #
Nie wiem co o tym Endo myśleć xd Tyle hejtu się na gościa już wylało a on nawet jeszcze nie wylądował na lotnisku.
Do rotacji na ławkę dlaczego nie, lecz do wyjściowego składu kogoś potrzebujemy
adamne 17.08.2023 12:02 #
Problem w tym że do rotacji na ławkę to on jest jakieś dwa razy za drogi, teraz nam pewnie zabraknie tych wydanych na niego pieniędzy żeby kupić kogoś do pierwszego składu.
Tommyy 17.08.2023 08:29 #
Zajebiście... Mamy poulsena, teraz jeszcze paul konchesky i możemy wchodzić w powtórkę czasów ala hodgson.
mnk2 17.08.2023 08:34 #
Panowie większość szyderczych komentarzy, włączając mój a może chłop nas pozytywnie zaskoczy? Jeśli rzeczywiście tak dużo biega to może będzie dobrze Maca uzupełniał i znów zaczniemy odbierać wysoko piłkę, tworzyć dużo sytuacji... Pomarzyć można:)
AngryRedGoose 17.08.2023 08:59 #
Obstawiam, że klub pracuje nad transferem Doucoure lub innego bardziej solidnego DM, a Jorg dostał zielone światło żeby ściągnąć na już kogoś w tańszej opcji. Ten Endo najpewniej będzie z automatu włączony w skład na Bournemouth, bo najpewniej transfery lepszych DM wymagają więcej pracy. Skoro za ten transfer odpowiada w 100% Schmadtke, to najpewniej Klopp pracuje nad innym. W to wierzę, na to liczę. Nie chcę się mylić.
AndyLFC 17.08.2023 09:07 #
Najlepsze jest to, że zapewne każdy z nas nie obejrzał ani jednego meczu Stuttgartu, a już gościa skreślili. Jeśli dla większości z was, jakość piłkarza określa się tylko poprzez wiek, kraj i ligę, no to sorry.
Nikt nie uważa, że ten gościu ma grać i nas nie wiadomo ile. 2-3 lata, w tym czasie dojrzeje Bajcetic lub może pojawi się ktoś nowy, ciekawy na rynku. Jeśli mamy na siłę ściągać kogoś nie pewnego, za wielki hajs, to lepiej kupić tańsza, solidna opcje zastępcza, a potem skupić się na ponownym poszukiwaniu.
Nie każdy transfer musi być super, potrzebne są czasem i takie nie oczywiste i na krótszy dystans.
Hallow276 17.08.2023 09:22 #
Oczywiście że masz rację tylko jak się ktoś taki pojawi za 2 lata to tak musi chcieć bardzo u nas grać ,musi przyjść za pół darmo mieć niska tygodniówkę bo jak nie to ściągną znowu kogoś do rezerwy .... W tym sezonie byli piłkarze do wzięcia i niby co to dało ? Przespane okienko bez ambicji i tyle nie widzę by coś się zmieniło jak gość będzie miał dobry sezon to ok coś podziała może nawet będziemy w big six ale to tylko utwierdzi ich żeby takie zakupy robić .... Nic do niego nie mam niech gra i udowodni że go stać na dużo ale nie oszukujmy się ...jak ktoś ma chcieć przyjść skoro bardziej profesjonalne podejście mają kluby z dołu tabeli ...
Pippen 17.08.2023 09:58 #
Sam osobiście przyznam nie znam gościa, średnio śledzę bundesligę tzn oglądanie poza Bayernem i BVB tylko wyniki itp ale kupowanie gościa za 18 mln?!!! Przecież wczoraj ten Pan był wyceniany na 6,5 mln na trensfermarkt a max wycena była 10!!! Plus to jego doświadczenie w grze, ma w miarę dobre statystyki jak na grę w słabej drużynie, oraz że był kapitanem czyli miał zaufanie kolegów. Ale co o tym transferze pomyślą sami piłkarze? Minusem to to że skoro by się czymś wyróżniał to grałby nawet w Wolsburgu, Leverkusen BVB czy drużynie bijącej się o miejsca 4-8. Na takie Wisienki może i on starczy ale na walkę o top4 nie, a nadal musimy kogoś kupić nawet takiego Dacourta z Palace, choć ja bym wybrał kilka innych nazwisk ligi francuskiej hiszpańskiej włoskiej. Teraz najważniejsze takie Brighton kupuje gościa za 4,5 mln po roku gry sprzedaje go za 115 i to nie pierwszy ich takie deal! Gdzie są nasi skauci?

Pozostałe aktualności

Bednarek nie zagra z Liverpoolem  (19)
20.11.2024 17:49, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed meczem z Southampton  (0)
20.11.2024 14:50, Vladyslav_1906, liverpoolfc.com
Michał Gutka specjalnie dla LFC.PL!  (13)
20.11.2024 13:31, Gall1892, własne
Mac Allister, Núñez i Díaz w reprezentacjach  (0)
20.11.2024 12:48, FroncQ, liverpoolfc.com
Trening U-21 z pierwszym zespołem - wideo  (0)
20.11.2024 09:45, Piotrek, liverpoolfc.com
Szoboszlai z trafieniem na wagę remisu  (1)
20.11.2024 09:45, Ad9am_, liverpoolfc.com