SOU
Southampton
Premier League
24.11.2024
15:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1596

Klopp chce powtórki meczu z Tottenhamem


Jürgen Klopp uważa, że mecz Liverpoolu z Tottenhamem Hotspur powinien zostać rozegrany ponownie ze względu na kontrowersyjną decyzję o anulowaniu bramki Luisa Díaza.

Gol Díaza został niesłusznie uznany za spalony, a sędziowie VAR, Darren England i Dan Cook, nie zmienili decyzji, co później PGMOL nazwało "znaczącym błędem ludzkim". 

England poinformował arbitra Simona Hoopera, że sprawdzanie jest zakończone, wierząc, że potwierdza on decyzję o braku spalonego, a nie o odgwizdaniu spalonego, co doprowadziło do anulacji gola Díaza.

PGMOL, organ odpowiedzialny za sędziów w angielskiej piłce nożnej, opublikował nagranie dźwiękowe decyzji we wtorek. Liverpool otrzymał je przed opublikowaniem dla publiczności.

Klopp uważa jednak, że mecz powinien zostać rozegrany ponownie. Powiedział: - Mówię to nie jako menedżer Liverpoolu, ale jako osoba związana z piłką nożną - uważam, że jedynym wynikiem powinno być powtórzenie meczu. Prawdopodobnie się to nie stanie. Uważam to za takie bezprecedensowe zdarzenie. 

- O ile sięgam pamięcią, coś takiego nigdy się nie zdarzyło, dlatego uważam, że mecz powinien zostać rozegrany ponownie. Nie jestem zły na nikogo z nich, wcale. Nie powinniśmy się na nich rzucać. Popełnili błąd, jestem pewien, że czuli się okropnie tamtej nocy. Nie zrobili tego celowo i nie powinniśmy tego zapominać.

Liverpool wcześniej wyraził zamiar "zbadania dostępnych opcji" po incydentach na stadionie Tottenhamu Hotspur w zeszłą sobotę. Na tym etapie Liverpool nie złożył oficjalnego wniosku do Premier League o ponowne rozegranie meczu.

England i Cook nie zostali również wyznaczeni do sędziowania meczów ósmej kolejki Premier League, zaplanowanej na nadchodzący weekend. Adrian Holmes, asystent sędziego, który podniósł flagę spalonego podczas sytuacji z golem Díaza, został przydzielony do Championship na weekendowe mecze.

Ponadto, England został wyłączony z sędziowania środkowych meczów English Football League w tym tygodniu. Początkowo miał sędziować mecz Leicester City z Preston North End tej nocy, ale jego miejsce zajmie teraz Tom Bramall.

Klopp również twierdzi, że Curtis Jones nie zasługiwał na czerwoną kartkę przeciwko Tottenhamowi. Młody pomocnik dostał czerwoną kartkę w połowie pierwszej połowy po faulu na Yvesie Bissoumie.

Liverpool złożył odwołanie przeciwko tej decyzji, ale nie przeszło, co oznacza, że Jones będzie teraz pauzować przez trzy mecze. Przegapi mecze Premier League przeciwko Brighton, Evertonowi i Nottingham Forest.

- Co sprawiło, że ten dzień był naprawdę trudny dla nas, to wszystkie inne decyzje. Mówimy teraz o procesie VAR i o tym, jak sędziowie rozmawiają ze sobą, ale była inna sytuacja w tym meczu - Curtis Jones dostał czerwoną kartkę. Uważam, że to nie była czerwona kartka - dodał Klopp. 

- Sędzia został wezwany do monitora i zobaczył przez pierwsze trzy sekundy zamrożony obraz. Ja bym od razu pokazał czerwoną kartkę za ten obraz. Potem zobaczył powtórkę w zwolnionym tempie i ja bym także pokazał czerwoną kartkę za to. Ale to nie jest czerwona kartka. Składamy odwołanie, a panel FA mówi nam, że to nie jest jasny i oczywisty błąd. Ja uważam, że jest. Pierwsza decyzja sędziego to była żółta kartka. Jasny i oczywisty błąd polega na pokazaniu mu zamrożonego obrazu i powolnej powtórki.

Trent Alexander-Arnold, który przemawiał przed meczem Ligi Europy przeciwko Union Saint-Gilloise w czwartek, powiedział, że Liverpool musi "zostawić to w przeszłości”. Powiedział: - Jako zawodnicy nie możemy nic zrobić w sprawie tego, co się stało. Nie powiedziałbym, że mamy problemy z zaufaniem do VAR, ale to, co wydarzyło się w weekend, było bardzo rozczarowujące i frustrujące dla nas jako drużyny. 

- Musimy iść do przodu i zostawić to za sobą. Musimy zaufać sędziom, którzy korzystają z systemu VAR i mieć nadzieję, że podejmują jak najbardziej trafne decyzje. Nasza uwaga teraz skupia się na wygraniu dwóch meczów, które rozegramy przed przerwą reprezentacyjną.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (38)

użytkownik zablokowany 04.10.2023 18:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Bubek555 04.10.2023 18:13 #
Nie minimalne, tylko żadne.
ManiacomLFC 04.10.2023 18:21 #
50% że wcale nie ma szans, ale też 50% że szanse są żadne
adamne 04.10.2023 18:47 #
Nie ma żadnych, nigdy nic takiego nie miało miejsca i nie będą robić precedensu. Za to w meczu z BHA pewnie będziemy mieli ciężko żebyśmy przemyśleli czy warto podskakiwać.
użytkownik zablokowany 04.10.2023 19:11 #
Chyba nigdy też nie było tak nadmuchanej sprawy jak teraz i publicznego przyznania do popełnionego błędu. Coś powinni z tym zrobić jeśli chcą zachować twarz. Inaczej apelacje i bunt przeciwko skorumpowanej szajce sędziowskiej będą coraz mocniejsze aż w końcu dojdzie do rewolucji. Dziś jest Liverpool, jutro kto inny.
roberthum 04.10.2023 21:39 #
Nie ma opcji na ponowne rozegranie spotkania. Nawet nie ma co się łudzić
Bubek555 04.10.2023 18:12 #
Dobrze, trzeba próbować wszelkich metod, niech FA odrzuca nasze wnioski, niech podtrzymuje kartki, niech bronią rękami i nogami sędziego, który przejebał ten mecz - wszystko idzie na ich konto i coraz więcej gówna w ich stosunkach z nami się przykleja do nich.
adamne 04.10.2023 18:42 #
Pytanie tylko co nam ma to dać? Liverpool jest gnojony przez sędziów od lat i nic sie nie zmienia jeśli protestujemy a wręcz jesteśmy coraz mocniej dociskani. Był tutaj tłumaczony artykuł gdzie gość wyliczył statystycznie jak bardzo faworyzowane są Manchestery czy Chelsea a my krzywdzeni. Możnaby użyć tych statystyk do kłócenia się z oficjelami tylko jest jeden problem - oni są bezkarni i właściwie przed nikim nie odpowiadają więc po prostu to zignorują i jeszcze bardziej będą nas jechać żeby dać innym przykład.
Klopp chyba też się już zreflektował że walka z federacją to walka z wiatrakami i bardzo tonował wypowiedzi po skandalu ze Spurs, podkreśla ciągle że na pewno nie było to intencjonalnie i tak dalej. A skład sędziowski wyznaczony na nasz mecz z Brigthton to wyraźne ostrzeżenie żeby nie podskakiwać.
Możnaby ewentualnie coś zdziałać przed sądem, ale potrzebne byłyby mocne dowody korupcji - jakieś nagrania, zeznania, wyciągi. Bez tego nic się nie zrobi więc może trzeba wynająć dobrych detektywów? Albo potrzebny jest nowy właściciel który będzie wystarczająco bogaty żeby zyskać "przychylność" sędziów podobną do tej okazywanej konkurencji.
ManiacomLFC 04.10.2023 18:22 #
Mecz powtórzą, a w przerwie zrobią powtórkę karnego Błaszczykowskiego. Nie ma się co oszukiwać, taka sytuacja (powtórzenie meczu z powodu błędu sędziego) nie miało nigdy miejsca i mieć nie będzie.
kacciq 04.10.2023 18:37 #
Mylisz się - miało miejsce w sezonie 1993/94 w meczu Bayern - Norymberga. Tam sędzia uznał gola podczas gdy piłka przeleciała obok bramki. Czym to się różni od nieuznania gola który padł prawidłowo? Niezależnie jaka będzie decyzja, klub MUSI się domagać powtórzenia meczu.
ManiacomLFC 04.10.2023 22:09 #
@kacciq - wow, to mnie zaskoczyłeś! Nigdy nie słyszałem o tej historii. Dzięki!
roberthum 04.10.2023 22:16 #
Różni się tym, że nieuznanych prawidłowo zdobytych goli oraz uznanych nieprawidłowo zdobytych bramek w historii futbolu było tysiące przypadków, a tak klarownych sytuacji, gdzie piłka nawet nie zbliżyła się do linii bramkowej, tylko przeleciała obok bramki a mimo to był gol uznany to jest to sytuacja niespotykana.

Nikt nie zmieni tej decyzji, ani nie powtórzy meczu. To prosta droga do podwazenia wyniku każdego spotkania gdzie padła podobna kontrowersyjna decyzja
FanLFC25 04.10.2023 18:24 #
Popieram pomysł ponownego rozegrania meczu.
ludwik1320 04.10.2023 18:26 #
Jak on mógł się aż tak poniżyć? NIGDY NIE BYLO I NIE BEDZIE POWTORKI!!! Ktoś nas nie lubi od lat 80 trudno takie życie ,trzeba być po prostu lepszym
użytkownik zablokowany 04.10.2023 18:30 #
Ale odebrać komuś wygraną się da. W piłce już takie rzeczy były.
ludwik1320 04.10.2023 18:47 #
czy znasz taka sytuacje ze ktoś odebrał wygrana w jakiekolwiek lidze świata? yyyyyy i tak ściślej powiedzmy w Europie czy cos takiego miało miejsce? daj na luz wypij harnasia, potrzeba nam jako Liverpoolowi zastrzyku , czegoś co sprawi ze nasi chłopcy zaczną grać na 300% jak za komuny(ta sytuacja jest odpowiednia tylko trzeba zbudować odpowiednia atmosferę)
użytkownik zablokowany 04.10.2023 18:56 #
Tak. Legii odebrano wygraną z Celtikiem z gównianym uzasadnieniem. Dziękuję.
ludwik1320 04.10.2023 18:59 #
tam chyba chodziło o zawodnika nie uprawnionego do gry a nie o błąd sędziego.....tak czy siak trzeba się brać w garść i wygrywać z motywacja taka ze wszyscy sa przeciwko nam , trzeba cos udowodnić. Bardzo bym sobie życzył takiego podejścia.
użytkownik zablokowany 04.10.2023 19:09 #
Tak, ale powody są nieważne. Jak chcą to potrafią odebrać komuś wygrany mecz w wyniku różnych okoliczności. Przyznali się publicznie do błędu i powinni w jakiś sposób to zrekompensować. Bo to krzywda na klubie i zawodnikach. Ten jeden punkt który nam się należy może mieć potem istotne znaczenie choćby i do walki o top 4, a może i do mistrzostwa.
ludwik1320 04.10.2023 19:20 #
Tak ok ale to LE a PS dwa zupełnie inne światy, zejdź na ziemie. Brytyjczycy podchodzą do tego zupełnie inaczej , mi się to nie podoba i tobie tez nic z tym nie zrobimy to jest sprawa Brytyjczyków i uwierz mi ze cos takiego czego się domagasz jest po prostu wyśmiane przez owych obywateli
użytkownik zablokowany 04.10.2023 19:26 #
To była Liga Mistrzów jc
ludwik1320 04.10.2023 19:34 #
eliminacje jc
roberthum 04.10.2023 21:51 #
Tylko tam były błędy proceduralne popełnione przez Legię, która wystawiła zawodnika nieuprawnionego do gry. Kara była ostra, zwłaszcza, że nie miało to wpływu na końcowy rezultat i kwestie awansu, ale można było zrozumieć dyskwalifikację Legii. Natomiast w tej sytuacji odebranie zwycięstwa Kogutom przez błąd sędziego to niespotykaną sprawa. Jeden, jedyny raz w Bundeslidze został powtórzony mecz że względu na rażący błąd sędziego i od 30 lat druga taka sytuacja nie miała miejsca, a już nie takie grube błędy sędziowskie człowiek widział. Jedyne czego możemy żądać to ukarania sędziego odsunięciem od prowadzenia spotkań PL i pucharów krajowych
użytkownik zablokowany 04.10.2023 18:26 #
Przy równorzędnych zasadach, czyli 11 vs 11 i z neutralnym sędzią jebiemy Totki 3:0. Początek meczu mieliśmy dobry, bramki dla nas byłyby raczej kwestią czasu jeśli nawet w 10 potrafiliśmy im strzelić dwie.
użytkownik zablokowany 04.10.2023 18:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 04.10.2023 18:33 #
Sprawiedliwym byłby podział punktów. Jeśli potrafią jebnąć walkower za różne okoliczności, to dlaczego nie mieliby ustalić neutralnego podziału punktów? Wystarczy uznać bramkę Diaza xd
roberthum 04.10.2023 21:55 #
Nigdy nie było sytuacji, żeby po meczu uznać bramkę anulowana w czasie spotkania i można zapomnieć, że ktokolwiek to by zrobił. To otworzy furtkę wszystkim nieuznanym bramkom w historii, a tej puszki pandory nikt nie otworzy
WojtekYNWA 04.10.2023 19:00 #
jesli bedzie brakować na koniec sezonu nam 1,2 czy 3 pkt do czegoś to powinien mecz byc powtórzony
roberthum 04.10.2023 21:58 #
Wtedy to tym bardziej nie będzie, bo po kilku miesiącach ta afera dawno zgaśnie
mayro78 04.10.2023 19:00 #
Będą teraz ciekawe relacje LFC vs Sedziowie.
Czuję pod górkę i to bardzo w nstp meczach. Szkoda . ze nie powstanie jakas duza grupa niezadowolonych klubow, ktora cos wymusi i ugra w przyszłości
MG75 04.10.2023 19:32 #
Pod przewodnictwem City 😉
Irek 04.10.2023 19:11 #
Nie chodzi o to czy mecz będzie powtórzony bo przecież wszyscy wiemy, że nie będzie. Chodzi o to żeby jak najwięcej shitu wylewać na tą bande i uprzykrzać im życie. Może w przyszliści nie będzie dochodziło do takich sytacji.
ludwik1320 04.10.2023 19:26 #
Sytuacja jest jaka jest i się nie zmieni, pytanie jak możemy być cwani jako Liverpool i na tym wygrać w kontakcie tego sezonu, co powinniśmy mówić , jakich wywiadów udzielać żeby przyniosło nam to skutek (pomijam jakość sportowa i wygrywanie wszystkich meczów, ale czasami szczegóły robią robotę) jak w tym przypadku.
ludwik1320 04.10.2023 20:51 #
Tu chyba nie chodzi o twarz tylko o pieniądze , szkoda ze kosztem Liverpoolu, swoja droga szkoda ze nie potrafimy tak fatalnej sytuacji wizerunkowej wykorzystać na swoja korzyść a może potrafimy, zobaczymy co czas pokarze.
Loku64 04.10.2023 20:37 #
I bardzo dobrze, pisałem o tym już wcześniej, ze klub musi w ten sposób podejsc. To co, ze szanse są nikłe, tak samo nikłe szanse były na nieuznanie prawidłowo zdobytej bramki mimo Var. Jesteśmy robieni w ciula, to róbmy tyle szumu ile się da, bo może coś ugramy, a przynajmniej każdy sedzia gwiżdżąc coś przeciwko nam się dwa razy zastanowi. Nie można dać tej sprawie ucichnąć.
cezarkop 04.10.2023 21:58 #
Pójdę o krok dalej i mówię to całkiem serio, wycofajmy zespół z rozgrywek może wtedy to dziadostwo przejrzy na oczy.
roberthum 04.10.2023 22:03 #
Super pomysł, w ogóle zdegradujmy sie do Conference North
cezarkop 04.10.2023 22:07 #
Super pomysł. Ja bym na to nie wpadł.
radoLFC 04.10.2023 22:47 #
Najfajnieszy dowcip, że Englada zastąpi Bramall, ha ha!
Redzik90 05.10.2023 10:46 #
Myślę, że mediach tyle błota zostało słusznie wylanego na arbitrów, że teraz każdy będzie się bał gwizdać przeciwko LFC, bo jak znowu zostaniemy wydymani, to rozpęta się prawdziwe piekło tv i internecie.

Pozostałe aktualności

Obrońca Liverpoolu bliżej powrotu po kontuzji  (0)
21.11.2024 13:45, Bajer_LFC98, thisisanfield.com
Kto był mocno eksploatowany w reprezentacji  (1)
21.11.2024 13:16, BarryAllen, thisisanfield.com
Bednarek nie zagra z Liverpoolem  (20)
20.11.2024 17:49, Mdk66, thisisanfield.com
Statystyki przed meczem z Southampton  (0)
20.11.2024 14:50, Vladyslav_1906, liverpoolfc.com
Michał Gutka specjalnie dla LFC.PL!  (15)
20.11.2024 13:31, Gall1892, własne
Mac Allister, Núñez i Díaz w reprezentacjach  (0)
20.11.2024 12:48, FroncQ, liverpoolfc.com