Liverpool najpopularniejszym angielskim klubem
Liverpool FC zanotował najwięcej interakcji fanów w mediach społecznościowych spośród wszystkich klubów Premier League. Tylko w tym sezonie było to ponad 1,5 miliarda reakcji, co jest wzrostem o 39% względem poprzedniej kampanii.
Ponadto Liverpool miał też aż 11,9 miliarda wyświetleń na swoich kanałach, co również jest najlepszym wynikiem w Anglii. Statystyki obejmują najważniejsze platformy takie jak Facebook, X, TikTok i Instagram.
Najwięcej interakcji, bo aż 61% miało miejsce na Instagramie. Strony the Reds w mediach społecznościowych śledzi obecnie 186 milionów obserwujących.
Kolejne statystyki potwierdzają, że Liverpool jest również najchętniej oglądanym klubem. Od sierpnia 2023 do marca 2024 the Reds obejrzało 415 milionów widzów.
W zeszłym tygodniu klub osiągnął też kolejny kamień milowy na Youtube. Jako pierwszy klub z Anglii dostał diamentowy przycisk przyznawany kanałom, które mają 10 milionów subskrybentów.
To osiągnięcie skomentował Drew Crisp, wicedyrektor ds. cyfrowych w Liverpoolu:
- To kolejny niesamowity kamień milowy, który umacnia naszą pozycję lidera w cyfryzacji.
- Media społecznościowe nie śpią. Osiągnięcie tego pokazuje naszą nieustanną pracę i jakoś treści, które prezentujemy.
- Chcemy zwiększyć liczbę naszych obserwujących na każdej platformie, na której jesteśmy obecni. Cały nasz zespół pracuje na pełnych obrotach, żeby wysoko jakościowymi treściami przyciągnąć do siebie nowych kibiców. W tym sezonie otworzyliśmy 2 nowe kanały: Treads i kanał na Whatsapp.
- Nie jest łatwo osiągnąć taki poziom, więc tym bardziej jestem dumny z pracy całego zespołu - dokończył Crisp.
Komentarze (0)