Liverpool nawiązuje współpracę z globalną marką
Liverpool FC oraz STRAUSS - niemiecka marka znana z projektowania i produkcji wysokiej jakości odzieży roboczej - podpisały wieloletnią umowę, na mocy której niemiecka firma stanie się oficjalnym partnerem klubu w zakresie odzieży dla pracowników. To pierwsza tego rodzaju współpraca w Premier League.
Począwszy od wyczekiwanego przedsezonowego tournée The Reds po USA w tym tygodniu, kibice będą mogli zobaczyć logo marki STRAUSS w oficjalnych kanałach klubowych i wszystkich dobrze wyeksponowanych miejscach. Obejmuje to ekrany LED przy boisku, które będą również widoczne od sierpnia na Anfield i będą oglądane przez ponad 400 milionów widzów przed telewizorami w trakcie nowego sezonu.
Ben Latty, dyrektor handlowy LFC, tak wypowiedział się na temat najnowszego partnerstwa klubu:
- Jako firma rodzinna, dla której fundamentem jest ciężka praca i innowacyjność, STRAUSS doskonale pasuje do naszych wartości jako klubu. Obydwie nasze organizacje są również dumne z dziedzictwa, naszych społeczności i świadomości, że sukces buduje się na pracy zespołowej. To nowe partnerstwo przyszło nam naprawdę naturalnie i cieszymy się, że możemy powitać STRAUSS jako najnowszego członka rodziny partnerów LFC.
Współpraca z LFC umacnia pozycję STRAUSS-a jako globalnego lidera w kategorii odzieży roboczej i stanowi dla firmy kontynuację wieloletniej strategii, polegającej na nawiązywaniu współpracy ze światem piłki nożnej. STRAUSS od dawna współpracuje z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej, a także kilkoma klubami Bundesligi.
Poza Niemcami STRAUSS jest głównym sponsorem Mistrzostw Europy UEFA 2024, a także Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Konferencji. STRAUSS szybko rozwija się również w obu Amerykach, gdzie sponsoruje Los Angeles Football Club z Major League Soccer oraz reprezentację Meksyku.
Henning Strauss, prezes firmy, tak skomentował ogłoszenie partnerstwa:
- Liverpool FC jest jedną z największych marek w sporcie, z jedną z największych baz fanów. Partnerstwo z LFC przenosi STRAUSS do Premier League i podkreśla nasze globalne ambicje.
- W nadchodzących latach będziemy nadal budować nasze portfolio partnerstw na całym świecie z organizacjami, które, podobnie jak Liverpool, mają emocjonalny związek z ciężko pracującymi ludźmi tworzącymi bazę klientów STRAUSS. Nie moglibyśmy być bardziej szczęśliwi.
Komentarze (1)