Pratt-Theobald nową dyrektorką handlową
Liverpool potwierdził, że Kate Pratt-Theobald została nowym dyrektorem handlowym, zastępując Bena Latty'ego, który awansował na stanowisko dyrektora handlowego pod koniec ubiegłego sezonu.
Pani Pratt-Theobald, która dołączyła w 2019 roku, aby pomóc w utworzeniu nowojorskich biur klubu, będzie teraz kierować globalnym zespołem partnerskim Liverpoolu, aby pomóc w kontynuowaniu szybkiego postępu ostatnich lat.
W ostatnich miesiącach The Reds podpisali umowy z takimi firmami jak Japan Air, Husqvarna, Lucozade i Strauss, a także z takimi firmami jak Peloton, UPS, Orion Innovation i Google Pixel, a klub twierdzi, że nowa nominacja „skupi się na dalszym rozszerzaniu sojuszy z liderami branży”.
Ostatnią rolą pani Pratt-Theobald był wiceprezes i szef globalnej sprzedaży partnerskiej w klubie, stanowisko, które nadzorowało wzrost przychodów komercyjnych do 272 mln funtów, co stanowi rekordowy zwrot.
Podczas swojego pobytu w Stanach Zjednoczonych w Liverpoolu, nowa dyrektor handlowa pomogła w rozwijaniu relacji z największymi markami, takimi jak Expedia Group i Coca-Cola, a także wspomnianymi partnerstwami z Google, UPS i Peloton, które zostały wprowadzone w zeszłym roku dzięki kampanii reklamowej, w której wystąpił ówczesny menedżer Jurgen Klopp.
„Jestem zaszczycona, że mogę objąć tę nową rolę w LFC, współpracując z naszymi globalnymi zespołami ds. sprzedaży partnerstw, partnerstw centralnych i dostaw, aby realizować naszą wizję tworzenia znaczących, opartych na wartościach partnerstw na całym świecie” - powiedziała pani Pratt-Theobald.
„Cieszę się, że mogę wykorzystać niesamowitą dynamikę osiągniętą przez nasz zespół i kontynuować współpracę z partnerami, którzy nie tylko podzielają nasze zaangażowanie w doskonałość, ale także są zaangażowani w wywieranie pozytywnego wpływu. To zaszczyt pracować z markami, które wspierają pasję, globalny zasięg i wartości LFC tak samo jak my”.
Ben Latty dodał: „Od momentu dołączenia do klubu Kate odegrała kluczową rolę w budowaniu potężnych ram handlowych, które rozszerzają wartości LFC w obu Amerykach i pomogły nam osiągnąć ogromny wzrost w regionie.
„W ciągu ostatnich dwóch lat nadal odgrywała cenną rolę w napędzaniu naszej globalnej wizji partnerstwa i kierowaniu podejściem, które stawia partnerstwa oparte na wartościach na czele globalnej strategii LFC.
„Jej zaangażowanie we wspieranie relacji wewnętrznych i zewnętrznych z wiodącymi na rynku partnerami jest świadectwem jej przywództwa. Cieszymy się, że objęła tę rozszerzoną rolę”.
Komentarze (2)