Liverpool najchętniej oglądaną drużyną w lidze
Liverpool FC jest oficjalnie najchętniej oglądaną drużyną w Premier League w tym sezonie - The Reds nadal biją światowe rekordy pod tym względem.
Niezależne dane opublikowane niedawno przez firmę Nielsen ujawniły, że The Reds osiągnęli łączną widownię telewizyjną wynoszącą 133,8 miliona widzów - więcej niż jakikolwiek inny klub w lidze w ciągu pierwszych dziewięciu meczów Premier League sezonu od sierpnia do października 2024 r.
LFC zajęło pierwsze miejsce w regionach Ameryki Środkowej i Południowej, Europy i MENA (angielski akronim oznaczający Bliski Wschód oraz Afrykę Północną).
Ten wzrost widowni transmisji jest kontynuacją trendu z poprzedniego sezonu, kiedy Liverpool był najchętniej oglądaną drużyną na świecie w Premier League, z łączną widownią wynoszącą 471 milionów dla wszystkich 38 meczów najwyższej klasy rozgrywkowej.
Najnowsze dane z Blinkfire pokazują, że LFC przekroczyło również 200 milionów globalnych obserwujących w mediach społecznościowych na swoich wszystkich kanałach na X, Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube, WhatsApp, Snapchacie, Threads, LinkedIn, Sina Weibo, Bilibili, Douyin i LINE.
To wszystko dzięki takim treściom, jak film z Bożego Narodzenia z fanem The Reds Isaakiem Kearneyem, który został wyświetlony ponad 140 milionów razy na całym świecie i przyciągnął ponad 14 milionów interakcji w mediach społecznościowych.
Liverpool FC był najbardziej zaangażowanym klubem w Premier League w zeszłym sezonie, rejestrując ponad 1,5 miliarda interakcji fanów, a także najczęściej oglądanym w mediach społecznościowych z 11,9 miliarda wyświetleń.
Klub świętował również osiągnięcie 10 milionów subskrybentów na YouTube, stając się pierwszym zespołem Premier League, który osiągnął ten kamień milowy i dołączając do elitarnej grupy twórców tej platformy z Diamentowym Przyciskiem.
Komentarze (2)