LIV
Liverpool
Premier League
19.10.2025
17:30
MUN
Manchester United
 
Osób online 540

Liverpool czasowo z nowym sponsorem na koszulkach


Liverpool FC i Standard Chartered po raz kolejny przeprowadzą wspólną akcję zmiany logo na przodzie koszulek meczowych zespołu, w tym roku w centrum uwagi znajdzie się 'Play On' - wspólna inicjatywa klubu i jego głównego partnera, która ma na celu utrzymanie zaangażowania młodych dziewczyn w sport.

W trakcie meczów na Anfield w tym miesiącu logo Standard Chartered na przodzie koszulek meczowych zostanie zastąpione symbolem 'Play On', ma to na celu podnoszenie świadomości dotyczącej trudności, z jakimi muszą mierzyć się dziewczynki chcące zaangażować się w sport, a także korzyści, jakie płyną z faktu uczestniczenia w takich aktywnościach w ich przyszłości.

Inicjatywa 'Play On', która wystartowała w 2023 roku, podejmuje problem młodych dziewczyn rezygnujących z uprawiania sportu poprzez podkreślenie pozytywnego wpływu uprawiania sportu na ich życia poza boiskiem.

W Wielkiej Brytanii ponad milion nastoletnich dziewczyn zaprzestało uprawiania sportu z różnych powodów - w tym z powodu presji rówieśników, braku dostępu lub problemów z wyglądem - co więcej do 14 roku życia z aktywności fizycznych rezygnuje ich dwukrotnie więcej niż wśród chłopców.

Mimo to badania wykazują, że 94% kobiet piastujących najwyższe stanowiska zawodowe uprawiało sport, a 74% kobiet na stanowiskach zarządzających uważa, że sportowa przeszłość pomaga napędzić kariery zawodowe.

Wcześniej wspomniana inicjatywa pomaga zburzyć bariery powstrzymujące dziewczyny od kontynuowania uprawiania sportu - zaczynając od stwarzania możliwości, poprzez wzmacnianie pewności siebie, a kończąc na promocji reprezentacji.

Kobieca drużyna LFC wystąpi w koszulkach z logo 'Play On', kiedy w niedzielę na Anfield podejmie Manchester City. 

Natasha Dowie, ambasadorka LFC Women i była piłkarka powiedziała: - W trakcie mojej kariery piłkarskiej na własne oczy widziałam jaki wpływ potrafi mieć sport i dlaczego tak ważne jest utrzymanie zaangażowania dziewczyn.

- Możliwości i pewność siebie, jakie daje uprawianie sportu pozostają na całe życie, a programy takie jak 'Play On' są kluczowe w upewnieniu się, że ta okazja nie ominie kolejnego pokolenia dziewczyn. Wspaniale jest widzieć Liverpool FC i Standard Chartered łączące siły, aby naświetlić tę istotną kwestię.

Sarah Hagan, współkierująca działami korporacyjnym, marki i marketingu w Standard Chartered dodała: - W Standard Chartered z wielką pasją podchodzimy do tematu promocji kobiet i dziewcząt, aby te mogły kwitnąć w życiu i na stanowiskach kierowniczych.

- Celem 'Play On' jest zachęcenie dziewczyn do uprawiania sportu z powodu kluczowych umiejętności życiowych, których można się wtedy nauczyć, takich jak pewność siebie, praca zespołowa i wytrwałość. Cieszymy się z możliwości umieszczenia tej ważnej inicjatywy na przodach koszulek The Reds i mamy nadzieję, że dzięki temu zainspirujemy dziewczyny do dalszej gry!

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (0)

Pozostałe aktualności

Salah prowadzi Egipt do awansu na mundial (0)
08.10.2025 21:17, Maja, liverpoolfc.com
Nie ma powodów do paniki w Liverpoolu (4)
08.10.2025 17:22, Bartolino, The Athletic
Europejscy giganci zainteresowani Guéhim (0)
08.10.2025 17:16, Ad9am_, thisisanfield.com
Najlepsze momenty Kloppa uchwycone kamerą (1)
08.10.2025 14:37, Gall1892, liverpoolfc.com
10 lat temu Klopp został menedżerem LFC (6)
08.10.2025 11:58, Tomasi, liverpoolfc.com
Gerrard szczerze o odejściu Trenta (3)
08.10.2025 00:57, Maja, Liverpool Echo
Hendo: Odejście z Liverpoolu było bolesne (3)
08.10.2025 00:24, AirCanada, Liverpool Echo